بررسی گرایش‌های جدید در مقطع ارشد دانشگاه امیرکبیر

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر از تحولات جدید آموزشی خبر داد و گفت: راه اندازی گرایش های جدید خصوصا در مقطع ارشد در سال ۹۹ متعادل می شود تا مبادا منابع موجود را جایی هزینه کنیم که ارزش افزوده ای ندارند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

سید محمدحسین کریمیان در گفتگو با مهر در خصوص برنامه‌های سال آینده این دانشگاه در حوزه آموزش، گفت: یکی از اهدافی که دنبال خواهیم کرد، بالانس تعداد گرایش‌هایی است که در دانشگاه امیرکبیر ارائه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از گرایش‌های مختلفی را ارائه می‌دهیم و دائماً هم تقاضای دانشکده‌ها بر افزایش و ارائه گرایش‌های جدید است. در این شرایط ما در نظر داریم، با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در حوزه منابع انسانی و مالی داریم، بررسی کنیم و ببینیم کدام گرایش‌ها برای ما در اولویت است تا مبادا منابع موجود خود را جایی هزینه کنیم که مزیت و ارزش افزوده ای برایمان ندارد. این یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال ۹۹ در مقاطع ارشد و دکتری، خصوصاً ارشد دنبال خواهیم کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات