پارسه
نوگام
مدرسان شریف
عالم زاده

انتشار اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور ارشد ۹۹ وزارت بهداشت

مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه ای در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ منتشر کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

۱- طبق برنامه ریزی قبلی زمان برگزاری تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیرماه می باشد. در صورت هر گونه تغییر، مراتب هفته اول اردیبهشت ماه از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

۲- با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند از تاریخ ۹۹/۱/۲۵لغایت ۹۹/۱/۲۷ نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

۳- با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاه ها در حال فعالیت می باشند، لذا افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می توانند معدل اکتسابی خود را دریافت نموده و در فرم ثبت نام درج نمایند.

البته جهت کمک به داوطلبان مجدداً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مهلت دیگری جهت اعلام معدل در سامانه داده خواهد شد.

۴- افرادی که بر اساس تذکر بند -۳-۱ دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون می بایست از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام نمایند، با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاه ها در حال فعالیت می باشند، می توانند اقدام نموده و انصراف دهند. با اینحال این افراد نیز تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند انصراف دهند.

۵- در مورد متقاضیان استعداد درخشان نیز، در صورت ایجاد هر گونه ایجاد تغییر در روند موجود، اطلاعات لازم از طریق همین سامانه اعلام می شود.

۶- در صورت وجود مشکل در مورد هزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نهایی، خواهشمند است داوطلب درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه – http://sanjeshp.ir قسمت تماس با ما – دسته بندی : پشتیبانی سایت- به این مرکز اعلام نماید.

۷- با توجه به اعلام مراجع ذیربط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور ماه، جهت کمک و مساعدت با داوطلبان، کلیه مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱ قابل انجام خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سارا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۲ ۶:۴۳ ق٫ظ

سلام من معدل کارشناسیمو برا ثبت نام ارشد وزارت بهداشت سهوا ۲ صدم بالا تر زدم ، بعدا برام مشکلی ایجاد میکنه؟
حین انتخاب رشته مهلت ویرایش معدل میدن؟‌

مهسا
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۷ ب٫ظ

دوباره وقت میدن برا ویرایش؟
میخوام رشمتو ویرایش کنم

مریم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام میشه رشته انتخابی رو تغییر داد ،چون زمانش به تعویق افتاده ،ویرایش مجدد میشه انجام داد؟

میترا
فروردین ۲۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

سلام خسته نباشید.من یه سوال دارم.پدرم دو سه سالی میشه پیگیر پرونده جانبازیشه.تازگیا نتایجش اومده ولی بخاطر کرونا همه چی تعطیل شده تقریبا.من الان میتونم از سهمیه جانبازی پدرم استفاده کنم؟بعدا مشکلی پیش نمیاد؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سمانه
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۸ ق٫ظ

سلام خسته نباشین
میشه رشته انتخابی رو تغییر داد ؟؟؟

.
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

اره.ب احتمال زیاد باید بشع چون سایت برای ثبت نام هم باز شده