امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در کنکور ارشد ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش گفت: فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ساعت ۲۴ امروز ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ به پایان می رسد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جامانده در نظر گرفته شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در مجموع فرصت‌های قبلی تاکنون ۶۷۶ هزار و ۹۵۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: داوطلبانی که پیش از این در مراحل قبلی (۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸، ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸، اول تا سوم اردیبهشت ۹۹) در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به مشاهده، کنترل و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی اضافه کرد: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن (به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸) در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد امین
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ

بلاخره تاربخ دقیق آزمون ۹۹چیشد؟خرداد،مرداد،
بعدشم خبرهاتون عقب مونده که امروز ۳۱

حسین
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار تقی مهری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: همه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه ها در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹فارغ التحصیل شده اند، می توانند در آزمون های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط لازم از مهرماه در دانشگاه تحصیل کنند.

سردارمهری بیان کرد: با توجه به اینکه آزمون های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است ،مشمولان و خانواده های آنان هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند زیرا در صورت قبولی این عزیزان و پذیرفته شدن آنان در دانشگاه ها با احراز شرایط قانونی لازم، ادامه تحصیل آنان بلامانع است.این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت نیز برابر ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت وتحصیل است.

وی گفت:سربازان وظیفه غیر غایب نیزکه هم اکنون در حال خدمت هستند می توانند در آزمون های سراسری شرکت نموده و درصورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.
واقعا خیلی ممنون که راهنمایی کردی سردار????☹?

محمد
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

برای تعویض حوزه کنکوری باز سایت باز میشه؟

م
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه دیگه بازنمیشه از۲۳تا۲۷ اردیبهشت میتونستی انجام بدی

محمد
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  م

چون دانشگاه ها دارن باز میشن برای همین میپرسم

م
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اخرین مهلت تموم شد ۲۷ اخرین بود چون ۳بار سایت بازشد

محمد
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

قراره دانشگاه ها از اواسط خرداد باز بشن بعد ما که دانشگاه خارج استانیم چکار کنیم حوزه امتحانی رو عوض کردیم؟

Omid
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام دوستان
من کارشناسی رو ۸ ترمه تموم کردم و آخرین نمرم که کاراموزی بود تو آذر ۹۸ اومد و کارای فارغ التحصیلیمو دی ماه انجام دادم. الان که میگن نتایج کنکور مهر ماه میاد، من اون موقع مشمول سربازی میشم؟؟ یعنی اون یه سال از آخر شهریور شروع شده یا از دی؟؟

محمد
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Omid

سلام. شما هر موقع که تاریخ فارغ التحصیلی تون بخوره، تا سال بعد همون روز و همون ماه مهلت دارین یا وارد دانشگاه بشین یا وارد خدمت سربازی بشین.
یکی ممکنه تیر ماه فارغ التحصیلی بشه، یکی مثل شما دی ماه و…
شما اگر دی ۹۸ فارغ التحصیل شدین، تا دی ۹۹ فرصت دارین و مشکل سربازی ندارین.
مشکل سربازی پیش اومده برای کسانی هست که تابستان فارغ التحصیل شده اند.
لطفا از کمپین زیر حمایت و باز نشر و مطالبه کنید/ممنون
farsnews.ir/my/c/24309

Omid
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مرسی ممنون
حتما حمایت میکنم

حسین
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Omid

سلام اگه شما تو سنوات مجاز درستونو تموم کردین مشکلی ندارین و تا آذر ماه وقت دارین چون من با مدت مجاز کارشناسی پیوسته زیاد آشنایی ندارم نمیدونم چجوریه که شما درستونو تو مهلت مجاز تموم کردین یا تو مهلت معرفی به نظام وظیفه

Omid
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

مرسی ممنون
بله من تو سنوات مجاز تموم کردم. یعنی از مهر ۹۴ تا ۹۸( ۴ سال). امروز هم دیدم که تاریخ فارغ التحصیلیم ۱۱ آذر خورده. پس تا ۱۱ اذر ۹۹ وقت دارم و از بابت سربازی مشکلی ندارم؟

حسین
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Omid

نه مشکلی نیست

محمد
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

این همه ثبت نام کردن درست ولی چه فایده معافیت تحصیلیت تموم بشه تمدید نکنن و حتی دانشگاه هم قبول بشی نمیتونی بری چون سرباز حساب میشی و اگر دفترچه پست نکنی ۳ تا ۶ ماه میگن اضاف میخوری