ثبت نام ۶۹۱ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به پایان فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ گفت: بیش از ۶۹۱ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۹ ثبت نام کردند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با مهر اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جامانده در نظر گرفته شده بود که داوطلبان می‌توانستند در روزهای ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه در این آزمون ثبت نام کنند و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در مجموع فرصت‌های داده شده برای داوطلبان ۶۹۱ هزار و ۹۶۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمدرضا
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۱۸ ب٫ظ

سلام دوستان.من ی درس معارف معرفی با استاد گرفتم بعد تو کرونا حذفش کردم.معافیتمم خرداد تموم میشه.بنظرتون چکار کنم ک معافیت بگیرم ک کنکور ارشد دیگه دفترچه پست نکنم؟؟؟؟میخوام تابستون این درس رو بگیرمش برا ترم تابستونه

محمد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

از دانشگاه برگه بگیر برای نظام وظیفه.اگر اونا برات تمدید کنن

محمد
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام. چرا حذف کردین؟!! میذاشتین نیمه اول خرداد امتحان میدادین و نمره هم ثبت می شد.
اگر در سنوات ارفاقی نیستین، یک ترم سنوات اضافه بگیرین و اگر هم از سنوات ارفاقی استفاده کردین و خرداد آخرین مهلت شما باشه، حتما حتما درس معرفی به استاد رو قبل از اتمام معافیت پشت سر بگذرونین و بعدش اقدام به ارسال دفترچه کنید. تا اوایل مرداد میتونین کنکور رو بدین و درخواست تعویق هم همزمان بدین.

پریوش
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

سطح سوالات هم اسون طرح کنین تواین اوضاع واقعا

محمد
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  پریوش

سطح سوالات به اوضاع ارتباطی نداره متاسفانه

J
مرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ولی مث که ارتباط داشت .نهایت سعیو کردن به شدت سخت بگیرن و تحت فشار بزارن که دیگه فشاری که کرونا بهمون اورده فراموشمون بشه.واقعا دست همگییی درد نکنه واقعا گل کاشتین

پریوش
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ

کاش این همه تمدید میزارین ظرفیت ها هم ببرین بالا نه مثل پارسال

محمد
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پریوش

ظرفیت ها تغییری نخواهند کرد نسبت به سال گذشته. امروز هم اعلام شد

؟
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

هه چه راحت کسب درآمد کردن امسال…، این همه اضافه شدن و همه هم بیخود، اینا اکثرا دانشجو هستن و دانشگاه ها هم که قراره باز بشن و امتحانا هم اکثرا از تیر هستن تا مرداد و وقت خیلی کمی تا کنکور دارن، بیخودی پول ثبت نام دادن و سر خودشونو کلاه گذاشتن اونایی که میخواستن بخونن و خونده بودن همون اول ثبت نام میکردن، تعداد واقعی داوطلبا در حدود تعداد داوطلبای پارسال هستش، اونایی که خوندن نگران این تعدادِ الکی نباشن.

محمد
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ؟

هم‌نگرانی داره هم ترس قبول نشدن.اینجوری که پیداست کنکور میشه اواسط مرداد ماه اینقدر فکرمون درگیر امتحانات میشه که دیگه کشش کنکور نداریم به شرطی که شنبه بعد کنکور امتحان سختی نباشه

من
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

در ابتدا جا دارد از جناب اقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت تشکر کنیم که با تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری موافقت کرد و سلامت داوطلبان را در الویت قرار داد . قرار بود در نهم خرداد ازمون دکتری برگزار شود . با توجه به اینکه بسیاری از استانها از جمله تهران و خوزستان در وضعیت قرمز هستند برگزاری ازمون در چنین شرایطی بجا نبود . بهتر بود آزمون کارشناسی ارشد پس از ازمون سراسری برگزار شود . درخواست داوطلبان ارشد هم برگزاری آزمون در نیمه ی دوم مرداد بود . نظر مسئولین ستاد ملی کرونا هم همین بود . زیرا ازمون سراسری در تمامی شهرستان ها و مدارس ایران برگزار می شود اما آزمون ارشد تنها در دانشگاه ها و اکثرا مراکز استانها و تنها در شصت حوزه امتحانی برگزار می شود . با وجود انکه خود رئیس سازمان سنجش هم قبل از تعیین زمان جدید ازمون ها گفته بود ازمون سراسری در هفته ی اول مرداد و بیست روز پس از امتحانات نهایی برگزار می شود اما یکباره تصمیم مسئولان عوض شد و در اقدامی عجیب ازمون سراسری پنجاه روز پس از امتحانات نهایی در ۳۰ و ۳۱ مرداد برگزار می شود . در اطلاعیه جدید… ادامه نظر»

محمد
خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

یه شاخه گل هم بخرین و تشریف ببرین منزلشون!