فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه باهنر

دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی تا ۲۵ اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام در فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه باهنر کرمان اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد بدون کنکور نسبت به پذیرش دانشجو در سال ۱۳۹۹ اقدام نماید.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک ارشد بدون آزمون ۹۹ دانشگاه باهنر

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر کرمانداوطلبان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی http://talent.uk.ac.ir مراجعه نمایند و پس از تایید اینترنتی رتبه، معدل، تعداد هم ورودی و تعداد واحد گذرانده تا پایان ترم ششم (تایید این فرم برای دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از طریق سامانه گلستان امکان پذیر می باشد)، ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده و فرم تایید شده را به همراه دیگر مدارک درخواستی تا تاریخ ۹۹/۰۲/۲۵ در این سایت آپلود نمایند.

دانشجویان سایر دانشگاه نیز میتوانند با هماهنگی دانشگاه مربوط تایید رتبه، معدل و تعداد هم روردی ها و تعداد واحد گذرانده خود را از دانشگاه خود به صورت الکترونیکی یا حضوری دریافت و در هنگام ثبت نام اینترنتی به همراه سایر مدارک آپلود نمایند.

شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه باهنر

۱- دانشجویان پانزده درصد برتر و ده درصد بعدی دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجویان پانزده درصد اول سایر دانشگاه ها که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده و حداکثر پس از هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.

۲- دانشجویان بایستی در بازه زمانی ۱۳۹۸/۷/۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند.

۳- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانش ویی با ارائه معرفینامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

۴- پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.

۵- لازم است دانشجویان پس از تکمیل و تأیید فرم اصلی، اطلاعات خود را در سامانه گروه هدایت استعدادهای درخشان به آدرس http://talent.uk.ac.ir وارد نموده و کد رهگیری را دریافت نمایند.

۶- متقاضیان دانشگاه پیام نور، فراگیر، آزاد اسلامی، غیر دولتی، غیر انتفاعی، علمی کاربردی، آموزش الکترونیکی و پردیس های بین الملل (خودگردان) مجاز به استفاده از این آئین نامه نیستند.

تبصره ۱: مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمی گردد و رشته/گرایش های انتخابی قابل تغییر نمی باشند.

تبصره ۲: پذیرش نهایی متقاضیان بر اساس بررسی مدارک و سوابق تحصیلی صورت می گیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده پذس از تاریخ ذکرشده ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است تشکیل پرونده هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتیجه گزینش پس از ارزیابی فعالیت ها و سوابق تحصیلی داوطلبین اعلام خواهد شد.

تبصره ۳: رشته های موردپذیرش تمامی رشته گرایش هایی میباشند که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در دانشگاه شهید باهنر کرمان در دوره روزانه پذیرش داشته باشد.

تبصره ۴: دانشجویانی که طی شش نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل میگردند و جزء پانزده درصد برتر دانشجویان غیر ورودی (دانشجویانی که از ۱۳۹۸/۷/۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند) می باشند مجاز به شرکت در این فراخوان میباشند؛ این دانشجویان در صورتی که در ترم پنجم مشغول به تحصیل میباشند، معدل و تعداد واحدهای گذرانده خود را تا پایان ترم پنجم وارد نموده و لازم است در روزهای ۱۵ لغایت ۳۰ تیرماه جهت ویرایش معدل و تعداد واحدها به این گروه مراجعه کرده یا تماس حاصل نمایند.

مدارک لازم ثبت نام ارشد بدون کنکور

۱- فرم اصلی (شامل انتخاب اولویت ها و تایید رتبه و معدل تا پایان ترم ششم) (درخواست و تایید این فرم از طریق سامانه گلستان برای دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان امکان پذیر می باشد).

۲- عکس صفحات شناسنامه

۳- عکس کارنامه به تفکیک ترم تا شروع ترم هفتم

۴- عکس کارت ملی

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پریسا
مرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ

سلام برای کنکور ۱۴۰۰ تقریبا چه زمانی باید ثبت نام کنیم؟

المیرا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ق٫ظ

سلام وقت بخیر ، این طرح شامل بچه هایی که فارغ التحصیل سال های قبل هستند نمیشه ؟