پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۹ دانشگاه میبد

فراخوان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۹ دانشگاه میبد از بین متقاضیان واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه های کشور منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه میبد در نظر دارد با استناد به آئین نامه کارشناسی ارشد بدون کنکور برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰اقدام به پذیرش  دانشجو از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی دانشگاه میبد و سایر دانشگاه ها نماید.

شرایط اختصاصی کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه میبد

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی (ورودی نیمسال دوم ۹۴ و نیمسال اول و دوم ۹۵) که حائز یکی از شرایط زیر هستند، می توانند جهت استفاده از مزایای این آئین نامه درخواست خود را به دانشگاه میبد ارائه نمایند:

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه میبدب -۱- برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط، با ارائه معرفی نامه دبیرخانه المپیاد.

ب – ۲- دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی (با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی) به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند. (اتمام تحصیلات کارشناسی از ۹۸/۷/۱ تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱).

تبصره: دانشجویانی که در مدت ۶ نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد. (اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ ۹۹/۶/۳۱).

اطلاعات ثبت نام دانشجویان ممتاز کارشناسی دانشگاه میبد:

متقاضیان باید تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ فرم شماره یک را به آموزش دانشگاه تحویل دهند و به تقاضاهای دریافت شده بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک موردنیاز جهت ثبت نام متقاضیان ارشد بدون کنکور دانشگاه میبد

۱- تکمیل فرم مشخصات شماره ۱ و ۲ پیوست

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳- تصویر ریزنمرات تائید شده تا پایان ترم ششم

۴- تصویر فرم گواهی ممتازی تایید شده توسط دانشگاه مربوطه.

۵- تصویر سایر مدارک (رزومه علمی بعلاوه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی)

۶- واریز حق ثبت نام شامل:

کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون سایر دانشگاه ها مجاز به انتخاب حداکثر ۲ رشته گرایش می باشند که برای انتخاب گرایش اول باید مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ (ششصد هزار ریال) و برای انتخاب گرایش دوم مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ (چهارصد هزار ریال) واریز نمایند. (ارسال اصل فیش ضروری میباشد).

توضیحات مهم:

– پذیرش بدون آزمون از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های غیردولتی، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، نیمه حضوری، جامع علمی کاربردی، مجازی، پردیس های دانشگاهی و دوره های بین الملل و همچنین متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته صورت نمی گیرد.

– پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه، پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت ها و سوابق داوطلبین انجام می پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

– اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوطه برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته شدگان نهائی، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

– اولویت ادامه تحصیل افراد مشمول این آئیننامه در همان رشته تحصیلی می باشد.

– پذیرش دانشجویان ممتاز مشمول این آیین نامه، در دوره های تحصیلی بالاتر به صورت رایگان و بدون دریافت شهریه می باشد. لذا دانشجویانی که از طریق این تسهیلات در این دانشگاه پذیرفته شوند درصورتی که اقدام به ثبت نام نموده و شروع به تحصیل نمایند در صورت انصراف، ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان نیمسال های ثبت نام شده خواهند بود.

– مدارک ارسالی داوطلبان و وجه پرداختی آنها به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

– انتقال، میهمانی، تغییر رشته و تغییر گرایش برای دانشجویانی که از طریق آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان پذیرش شده اند، ممنوع می باشد.

– ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی منوط به تائید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

بنابراین دانشگاه میبد از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تائیدیه معذور است.

– پذیرش دانشجو براساس بررسی مدارک و سوابق داوطلبین صورت می گیرد و در صورت صلاحدید، افراد حائز شرایط برای مصاحبه علمی به دانشکده های مربوطه معرفی می گردند. (رزومه علمی بعلاوه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی ضمیمه شود).

– لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان، ۹۹/۲/۱۵ می باشد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده بعد از این تاریخ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– متقاضیان سایر دانشگاه ها باید مدارک موردنیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری ۹۹/۲/۱۵ با پست به دانشگاه ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. درج عبارت «مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد» و «نام رشته موردتقاضا» بر روی پاکت الزامی است.

– زمان تقریبی اعلام نتایج اواخر تیرماه ۹۹ خواهد بود.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه میبد

ردیف رشته و گرایش تحصیلی
۱علوم قرآن و حدیث
۲تفسیر و علوم قرآن
۳نهج البلاغه – اصول الدین و معارف علوی
۴حقوق خصوصی
۵حقوق جزا و جرمشناسی
۶ایرانشناسی – فرهنگ مردم، آداب و رسوم و میراث فرهنگی
۷تاریخ ایران اسلامی
۸فلسفه و حکمت اسلامی
۹شیعه شناسی- کلام اسلامی
۱۰فقه و مبانی حقوق اسلامی
۱۱مدیریت صنعتی گرایش عملکرد
۱۲مهندسی صنایع- سیستم های مالی
۱۳مهندسی مواد- ریخته گری
ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات