تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ منوط به تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونا

سخنگوی سازمان سنجش گفت: اگر ستاد مقابله با کرونا به این سازمان بگوید آزمون‌ها بنا به همه گیری کرونا به تعویق بیفتد، ما اطاعت امر می‌کنیم و در غیر این صورت مطابق زمان برگزاری که اعلام‌شده، آزمون‌ را برگزار می‌کنیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، تعداد امضاهای کمپین «درخواست تعویق کنکور ارشد به مرداد ماه» از ۸۹۲۴ امضا فراتر رفته است.

فاطمه زرین آمیزی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در این باره گفت: سازمان سنجش یک سازمان مجری است و زمان برگزاری آزمون‌ دکتری از اسفند به خرداد موکول شد و به تبع زمان برگزاری بقیه آزمون‌ها هم تغییر کرده و باید ستاد مقابله با کرونا در مورد این مساله تصمیم بگیرد.

وی افزود: اگر ستاد مقابله با کرونا به سازمان سنجش بگوید آزمون‌ها بنا به شرایط کشور و شرایط بحرانی کرونا به تعویق بیفتد ما اطلاعت امر می‌کنیم و در غیر این صورت مطابق زمان برگزاری که اعلام شده آزمون‌ را برگزار می‌کنیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمود
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ق٫ظ

اگه ماسک و دستکش می زدیم و با فاصله می نشستیم هیچ مشکلی برامون پیش نمیومد اما الان چی؟؟؟یک هفتس هر کسی یک چیز جدید میگه و ما حتی نمی دونیم کنکور به تعویق میفته یا نه!!!!

سعیده
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ق٫ظ

وضعیت و بلاتکلیفی که الان برامون پیش اومده و چند روزه که استرس و نگرانیه تاریخ جدید نذاشته خوب درس بخونیم رو مدیون کسایی هستیم که گفتن کنکور به تعویق بیفته مطمئن باشید کرونا هم‌ نگیریم این استرس آسیب بدی رومون میذاره

رضا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

بچه‌ها آروم باشید ان‌شاالله تا فردا یا پس‌فردا مشخص میشه اینجوری توی دل خودتون و دوستاتون استرس و آشوبی بیشتر از کرونا میندازید جلسه‌ی معاون دانشگاه‌ها در بهترین حالت امروز صبح برگزار شده در صورتی که پیگیری‌های شدید هم از امروز صبح شروع شده و قطعا فقط نواهایی ازش به گوش آقایون رسیده… کمپین ۱۱ هزارنفری که هر روز داره تعدادشون بیشتر میشه اصلا قابل انکار نیست. از طرفی تصمیم گیرنده نهایی ستاد مقابله با کروناست که تا این جلسه هنوز برگزار نشده بوده و قطعا صبح رئیس سازمان سنجش با وزیر بهداشت تلفنی حرف نزدند که به نتیجه برسند. ما امیدواریم که کنکور معوق بشه ولی اگرم نشد کمپین رو میرسونیمش به ۵۰ هزارتا که مجلس تصمیم بگیره بازم اگه نشد ما که درسا رو خوندیم و بعضیامون مثل من جمع بندی هم کردیم و فقط میمونه کرونا که به وقتش یه جوری حلش میکنیم… من قطعا بعد از کنکور تا ۱۵ روز خونه نمیرم. توکلتون به خدا باشه بدون استرس اگه نخوندین بخونین باور کنین کنکور ارشد خیلی آسون‌تر از کنکور سراسریه فقط تستای سراسری سال‌های پیش رو بزنین قول میدم از خیلی‌ها بهتر میزنید اگه خوندین جمع بندی رو الانم شروع کنین دیر نیست تازه زودم هست.… ادامه نظر»

احمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

دمت گرم با ارزوی بهترینها?

بنفشه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ

کی معلوم میشه؟

مریم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

به نظرم تا مردم رعایت نکنند و بیماری براشون عادی شده باشه حتی اگر امتحان مرداد ماه باشه هیچی تفاوتی نمی کند. پس بهتره که زودتر بدهیم آزمون را تا خیالمون راحت بشه.

تهران
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

دعا کنید تغییر کنه

Shayan
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

الان ۶ ماهه که که ۲ ماه مونده به کنکور..یه کلمه حرف حساب نمیزنن یه تاریخ درست حسابی بگن رو حرفشونم وایسن ک ما برنامه ریزی کنیم

Arghavan
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Shayan

آره واقعا!

شهلا
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Shayan

سازمان سنجش که تقصیری نداره مقصر اونایی هستن که تا یک ماه به کنکور میشه کمپبن و امضا جمع می کنیم برای تعویق

Mohammad sadegh Shafaie
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

خوب این یعنی چی ؟
کنکور‌ رو بیگرن تموم شه!!
#کمپین_نه_به_تعویق_کنکور

نیما
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

ما که تسلیم شدیم فقط زودتر بگن میخوان چیکار کنن تا حداقل برنامه ریزی کنیم

پوریا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

عزیزان دیگه از این به بعد اول دست خداست بعد دست ستاد که به جوانی ماها رحم کنن.
وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلاً

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ

کی تصمیم میگیرن ایشالا؟؟؟؟

زهرا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

از ۱۰ هزار امضا بالاتر رفت که برن از سازمان سنجش بپرسن؟
میرفتن از خود ستاد میپرسیدن دیگه..

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

???