زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۹

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ وزارت بهداشت هنوز اعلام نشده است! به محض اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهیم کرد!

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ وزارت بهداشت کی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشتدر اردیبهشت ماه، دکتر سید سعید هاشمی نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج آزمون‌های وزارت بهداشت با وجود تاخیر در برگزاری‌ها، عنوان کرد: با وجود تاخیر در برگزاری آزمون‌ها تمام تلاش ها بر این است که نتایج نهایی تا پایان شهریور اعلام شود تا خللی در زمان آغاز سال تحصیلی جدید ایجاد نشود.

دکتر هاشمی نظری همچنین با اشاره به تاریخ برگزاری سایر آزمون‌های وزارت بهداشت، اظهار کرد: آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی و آزمون پذیرش دستیار پزشک خانواده در تاریخ ۱۶ مرداد با شرکت ۱۴۵۲۶ داوطلب (۸۱۵۱ خانم و ۶۳۷۵ آقا) برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ وزارت بهداشت نیز گفت: این آزمون روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه برگزار می‌شود و آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی ۳۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

اما بعدا در دفترچه راهنمای این آزمون اعلام شد که  زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ نیمه اول مهر ماه بوده و بر اساس آن پذیرفته شدگان هر رشته محل مشخص می شوند.

در هفته دوم شهریور ماه، مرکز سنجش پزشکی در اطلاعیه ای کوتاه درخصوص زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۹۹ اعلام کرد: کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد هفته آینده اعلام خواهد شد.

تاخیر در اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت ۹۹

با وجودی که قرار بود در هفته سوم شهریور، نتایج اولیه ارشد ۹۹ علوم پزشکی اعلام شود، هنوز هیچ خبری از اعلام نتایج اولیه نیست و داوطلبان این کنکور سرگردان هستند! مسترتست به محض انتشار نتایج اطلاع رسانی خواهد کرد.

نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹

متقاضیانی که در این مرحله موفق به کسب رتبه قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود می شوند، می بایست در مهلت قانونی به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آن مرکز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است نتایج نهایی کلیه متقاضیان دوره های روزانه (عادی)، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد در این مرحله منتشر شده و بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد.  

نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در کدام سایت منتشر می شود؟

نتایج در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد پزشکی ۹۹ چه باید کرد؟

هم زمان با اعلام نتایج کنکور ارشد پزشکی پاسخنامه داوطلبان نیز در سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد که با مقایسه این پاسخنامه با کلید نهایی آزمون می توانید نمرات خام خود را محاسبه و کنترل نمایید. 

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
شیرین
مهر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

نتایج نهایی کی میاد؟

مریم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

چقد سایت ایراد داره اصلا بالا نمیاد😐

fz
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

نتایج اعلام شد

ناشناس
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ

یعنی نظمتون تو حلقم.اگه همون اول میگفتین مهر منتشر میشه اینهمه استرس به ما وارد نمیکردین… تا خونمونو نکنین تو شیشه که اعلام نمیکنین… هر روز هممون لعنت میفرستیم بهتون

ناشناس
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ

کلا زوره ، لااقل صادق باشید کی نتایج اعلام میشه نکنه باید دو سه تا اقازاده تصمیم ورود به دانشگاه نگرفتن منتظر تصمیم اونهایید؟ یا کارمندای بسیار زحمتکش دانشگاه ها باید اطلاعات رو تایید کنن ولی خسته هستن؟

میلاد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

واقعا مسخره است وزارت خونه به این بزرگی ادعاش عالم و ادمو پاره میکنه بعد هنوز نمیدونه کی نتایج اعلام میشه اقا عرضه ندارین بدینش به وزارت علوم

ریحانه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ

نه فک نکنم امروز هم بیاد
من که دیگه دیونه شدم انقد سایت و نگاه کردم

شیرین
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

نتایج معلوم نشد کی میاد؟

علی
اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

آخه بابا اینها که پذیرش ندارند کل پذیرش هست ۲۰۰۰نفر خیلی کمه

محمد
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ب٫ظ

دم وزارت بهداشت گرم. با اینکه آزمونهاش بیشتر از اواسط مرداد شروع میشه ولی تا پایان شهریور نتایج نهایی اعلام بشه، شاهکاره

صبا
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تعدادشون خیلی کمتره

عیسی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

خیلی کم هم نبود که …