نخبگان

بررسی استانی شدن کنکور عملی ارشد ۹۹ در کمیته های تخصصی سازمان سنجش

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تلاش ما بر این است که سفر دانشجویان را کمتر کنیم، گفت:پیشنهاد داوطلبان مبنی بر استانی شدن مرحله دوم برخی از رشته‌های کنکور کارشناسی ارشد را در کمیته‌های تخصصی مطرح می‌کنیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان موضوع «استانی‌شدن مرحله دوم برخی از رشته‌های کنکور کارشناسی ارشد ۹۹» را مطرح کرده اند.

این کاربران در مطالبه خود اعلام کرده که «ما دانشجویان برخی از رشته‌های کنکور کارشناسی ارشد که دارای مرحله دوم آزمون عملی هستند مانند مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری کد ۱۳۵۰ و… خواستار استانی شدن این مرحله از کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هستیم. این کار می‌تواند از افزایش سفرها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات جلوگیری کرده و خطر انتقال آن را به حداقل برساند؛ در نتیجه امید است که مسئولین امر نسبت به این موضوع بی‌توجه نباشند و ما را در تحقق این درخواست یاری نمایند.»

* همه تلاش‌مان بر این است سفر دانشجویان را کمتر کنیم

به گزارش فارس، فاطمه زرین‌ آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: با توجه به روش‌هایی که قبلا انجام شده محدودیت هایی داریم که بر این اساس سازمان سنجش در حال تنظیم یکسری دستورالعمل برای آزمون کارشناسی ارشد یا سایر آزمون‌هایی که آزمون عملی و مصاحبه دارند است.

وی افزود: همه تلاش ما بر این است که سفر دانشجویان را کمتر کنیم و این موضوع را به آ‌نها اعلام خواهیم کرد و این پیشنهادی را هم که مخاطبان داده‌اند را در کمیته‌های تخصصی مطرح می‌کنیم تا اگر برنامه به این صورت بود در صورت امکان لحاظ شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
AlirezA.ANDKH
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان این کمپین رو من تشکیل دادم لینکش هم چند روز پیش تو پستای قبلی کامنت کردم
لطفا حمایت کنید و بین دوستان تون لینک رو پخش کنید؛ ممنون ?

https://www.farsnews.ir/my/c/24350
با سلام
ما دانشجویان برخی از رشته‌های کنکور کارشناسی ارشد که دارای مرحله دوم آزمون عملی هستند مانند مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری کد ۱۳۵۰ و… خواستار استانی شدن این مرحله از کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هستیم.
این کار می‌تواند از افزایش سفرها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات جلوگیری کرده و خطر انتقال آن را به حداقل برساند؛ در نتیجه امید است که مسئولین امر نسبت به این موضوع بی‌توجه نباشند و ما را در تحقق این درخواست یاری نمایند.
https://www.farsnews.ir/my/c/24350

آیدا
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ق٫ظ

چقدر عااااالی اگر آزمون های عملی استانی برگزار بشه
چون ما مجبوریم بریم تهران و تهران هم وضعیت خوبی نداره

احمدرضا
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

موافقی بر اساس سوابق، بعد اونی که دانشگاه آزاد یا پیام نور و یا غیر انتفاعی خونده و لیاقتش از تو بیشتره چی میشه؟؟؟

فرزانه
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

بالاخره هر کی یه جوری میخواد از آب گل‌آلود ماهی بگیره. با اطمینان خوبی میتونم بگم حداقل نصف شاگرد اولا یا دانشجوهای دانشگاه‌های دولتی، به دلایل مختلف سال اولی که ارشد شرکت می‌کنن رتبه‌های فجیعی میارن و خب از خداشونه گزینش بر اساس سوابق جای گزینش بر اساس سواد رو بگیره (من خودم هم لیسانس هم ارشد دولتی بودم ولی هم‌کلاسی‌های ارشدم به جز یکی دو نفر همه از پیام نور و غیرانتفاعی بودن)

نازی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

اگر منفعت برای دوستان در سوابق بود الان مثل جریان تعویق کمپین قبولی بر أساس سوابق هم میگذاشتن
هدفشون ک از خواهان تعویق بودن مشخص شد

Mohammad
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

سوابق ارائه بده، قبول شدی بسم الله

رضا
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

لیاقتش از ما بیشتر نیست … من خودم تا مهر ماه سال گذشته دانشجوی ارشد چمران اهواز بودم داشتم رو پایان نامه خودم کار میکردم اگه اساتید درست حسابی داشتم الآن دفاع کرده بودم و داوطلب آزمون دکتری بودم نه ارشد ولی چه کنیم وقتی که استخدام اساتید بر حسب پارتی باشه و مسئولیت پذیر نباشن فقط به فکر کلاسش باشن … حالا شما بگید کی بیشتر مظلومه منی که بعد چهار ترم مجبور به اخراج شدن شدم (کنسل کردن پایان نامه و عدم ارائه موضوع جدید) یا شما که تازه به فکر ارشد افتادید. انصاف داشته باشید و زود قضاوت نکنید ??

احمد
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

یعنی دانشگا پیام‌نور و ازاد از سراسری سوادش بیشتره؟ از کی تاحالا اینطور شده؟؟ بعد اگه سوادش بیشتره پس لابد معدلشم بیشتره دیگ نگرانی نداره

رضا سوسنگرد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ

آزمون یا اینترنتی بشه یا بر اساس سوابق تحصیلی … ترم مهر ماه هم مجازی بشه … چقدر لفتش میدن ???

Mohammad
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

موافقم. بر اساس سوابق

ستاره
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

دقیقا منطقیه باوجود شرایط