پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه هویزه در سال ۹۹

فراخوان دانشگاه صنعتی هویزه برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد برای سال ۹۹ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک- گرایش تبدیل انرژی طبق فراخوان زیر در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

شرایط کارشناسی ارشد بدون کنکور دامشگاه صنعتی هویزه

ماده ۱: دانشگاه صنعتی شهدای هویزه حداکثر ده درصد از ظرفیت دوره روزانه کارشناسی ارشد خود در رشته محل را به دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون و با رعایت شرایط زیر اختصاص می دهد:

– پس از ۷ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل ۱۱۵ واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.

– حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود.

– پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر است.

– پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

تبصره ۱: چنانچه ده درصد برتر دانشجویان حایز شرایط این ماده در دانشگاه صنعتی شهدای هویزه، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند و ظرفیت ده درصد دوره کارشناسی ارشد رشته ای تکمیل نگردد، در اینصورت دانشگاه مجاز به پذیرش دانشجو از دانشجویان واجد شرایط سایر دانشگاه های کشور مطابق با موارد عنوان شده در ماده ۴این شیوه نامه میباشد. دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در پذیرش و یا عدم پذیرش داوطلبان خارج از این دانشگاه کاملا مختار میباشد.

تبصره ۲: دانشگاه اختیار دارد درخواست دانشجویانی که طول مدت تحصیل آنها به دلایلی خارج از اختیار خود (مانند بیماری، ماموریت والدین یا همسر و یا به دلیل زایمان) حداکثر دو نیمسال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور در این آیین نامه بشود را پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه محل تحصیل، برای استفاده از تسهیلات این آیین نامه بررسی کند.

ماده ۲: دانشگاه اختیار دارد برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی را برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد به صورت مازاد بر ظرفیت، پذیرش کند.

ماده ۳: تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه مجاز نیست.

دانشگاه صنعتی شهدای هویزه از دانشجویان دانشگاههای پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی _ غیرانتفاعی، علمی کاربردی و پردیسهای بین الملل (خودگردان) برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد پذیرش نمی نماید.

مدارک مورد نیاز درخواست پذیرش ارشد بدون کنکور

(مدارک ارسالی بازگردانده نخواهند شد.)

۱- درخواست کتبی متقاضی
۲- تکمیل فرم اولویت بندی رشته گرایش
۳- تکمیل فرم معرفی نامه متقاضی از دانشگاه محل تحصیل
۴- فتوکپی از کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه
۵- رزومه آموزشی- پژوهشی و سایر مدارک موثر در پذیرش

مراحل پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون

۱- متقاضیان باید مدارک خود را تا سی و یکم خرداد ماه (۹۹/۰۳/۳۱) به آدرس: خوزستان- دشت آزادگان- سوسنگرد- کوی فرهنگیان- دانشگاه صنعتی شهدای هویزه- واحد آموزش و تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند. به تقاضاهای ناقص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲- پذیرش دانشجویان به ترتیب نفرات در لیست ۱۰درصد دانشجویان برتر هر رشته در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد.

۳- زمان تقریبی اعلام نتایج اولیه توسط دانشگاه صنعتی شهدای هویزه هفته دوم تیر ماه ۱۳۹۹ می باشد.

۴- پذیرفته شدگان در مرحله اولیه، جهت انجام مصاحبه دعوت خواهند گردید.

۵- دانشجویان که اسامی آنها در نتایج اولیه اعلام می شود، تا انتهای تیر ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا در صورت تمایل به انصراف از پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان این دانشگاه، انصراف خود را کتبی به دانشگاه اعلام نمایند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات