نخبگان

تأکید وزیر علوم بر برگزاری آزمون های ۹۹ در زمان مقرر

وزیر علوم گفت: به هیچ عنوان قصد به تاخیر انداختن زمان برگزاری کنکور و آزمون‌های دیگر را نداریم و دانشجویان ورودی جدید بر روی این موضوع که ترم تحصیلی آینده‌ از بهمن ماه آغاز می‌شود حساب باز نکنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

وزیر علوم با بیان این که به هیچ عنوان ترم آینده با تاخیر یا در بهمن ماه آغاز نمی‌شود، گفت: دانشجویان ورودی جدید بر روی این موضوع که ترم تحصیلی آینده‌ از بهمن ماه آغاز می‌شود حساب باز نکنند؛ چرا که ممکن است حتی کلاس‌های دانشجویان زودتر از مهر نیز آغاز شود.

دکتر منصور غلامی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در پاسخ به برخی شایعه‌ها برای تغییر مجدد زمان برگزاری آزمون‌های سال ۹۹، اظهار کرد: ما به هیچ عنوان قصد به تاخیر انداختن زمان برگزاری کنکور و آزمون‌های دیگر را نداریم؛ چرا که تمام تلاش ما این است که ورودی‌های سال ۹۹ را ترم آینده به کلاس‌های درس مجازی یا حضوری ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: تاریخ‌های اعلام شده برای برگزاری آزمون‌های سال ۹۹ آخرین ظرفیتی است که بتوانیم پاسخ داوطلبان پذیرفته شده در اوایل مهر ماه سال جاری را داشته باشیم. 

وزیر علوم همچنین در خصوص زمان احتمالی بازگشایی ترم آینده دانشگاه‌ها نیز خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان ترم آینده با تاخیر یا در بهمن ماه آغاز نمی‌شود؛ چرا که دانشجویان فعلی ما مشکلی برای ثبت نام و حضور در کلاس‌های درس در ترم آینده ندارند، ممکن است حتی دانشجویان زودتر از مهر ترم تحصیلی خود را آغاز کنند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما برای ورودی‌های جدید این است که ترم آینده را از اول پاییز یعنی مهر ماه شروع کنیم.

دکتر غلامی با تاکید بر اینکه دانشجویان روی برگزاری ترم آینده از بهمن ماه حساب باز نکنند، تاکید کرد: اگر پاسخ آزمون‌های ما با یک یا دو هفته‌ای تاخیر اعلام شود، این مدت را به صورت برگزاری کلاس‌های فشرده جبران خواهیم کرد. بنابراین ترم آینده از مهر ماه برگزار خواهد شد.

وزیر علوم به پیش‌بینی وضعیت آموزش دانشگاه‌ها در ترم آینده اشاره کرد و افزود:  ما خوشبختانه در ترم جاری علی‌رغم اینکه آمادگی قبلی نداشتیم، به خوبی دانشگاه‌های ما توانستند از طریق آموزش‌های مجازی آموزش دانشجویان خود را پیش ببرند و به جز واحدهای علمی آموزش سایر درس‌ها به خوبی پیش می‌رود. برخی از دانشگاه‌های ما حتی آماده برگزاری امتحان نیز هستند، بنابراین برای ترم بعد ما دو گزینه را با هم پیش می‌بریم؛ اول اینکه ابتدا اگر مشکل بیماری برطرف و روال عادی شد، آموزش‌های ما حضوری خواهد بود، اما اگر ستاد مدیریت بیماری شهریور ماه اعلام کرد احیانا در مناطق یا استان‌هایی برای حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها احتیاط لازم است، ما ظرفیت های آموزش مجازی را همچنان تقویت می‌کنیم و کلاس‌ها را به این صورت ادامه خواهیم داد و تاخیری در برگزاری این کلاس‌ها ایجاد نمی‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
امین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

دوستان دکترای مخالف تعویق داریم اینجا؟

مصطفی
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

وزارت بهداشت هشدار داد:
 
آخرین مطالعات نشان می‌دهد که ویروس کرونا می­‌تواند برای چند ساعت بر روی ذرات معلق در هوا (آئروسل‌­ها) زنده بماند. بنابراین انتقال به شکل بیوآئروسل محتمل بوده و در محیط‌­های بسته با میزان تهویه و جابجایی پایین هوا، با احتمال بالایی به ایجاد عفونت‌های ثانویه کمک می‌کند و در خصوص بیماری کووید_۱۹ می‌­تواند از طریق سایر ذرات موجود در هوا (به صورت هوابرد) نیز منتقل شود.

امین
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

برباد رفتیم 😢

آدریان
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

ما مخالفا چرا کمپین نداریم؟ 😢

آدریان
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

محمد یا پوریا یا من بیا داداش یه حرکتی بزنیم ؟ کجایی عزیزم ؟ دقیقا کجایی؟

مصطفی
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ

تقریبا احتمال میدم بچه ها دیگ اون عملکرد مفید رو نخواهند داشت سر جلسه. این دوران پس از تعویق ها بسیار فرسایشی و پر استرس زا شد. بنده خودم دیگ کشش مرور درسا رو هم ندارم و خیلی سخته واسم تا سه باره به حالت ماکسیمم آماده باش برسم. طوری که اگر اینبار به شهریور بندازن میخوام بمدت ۲ هفته دور باشم از فضای درس و کنکور. به عبارت دیگر، اونایی که دیر شروع کردند شاید بتونن نتیجه بهتری بگیرن تو این آزمون. الله اعلم.

 

.
خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

شما دانشجوی دکتری هستین یا ارشد که هم اینور هستید و هم اونور؟!!!
نگاه کن اونیکه بخواد با یه ماه تعویق درسخون بشه، باید بره دنبال کارش

آدریان
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ

گویا دانشگاه آکسفورد گفته سه ماه دیگه واکسن کرونارو تولید می کنه !!!!!!! میگم نکنه این کمپین تعویق جدیدو بچه های آکسفورد زدن !!!!!!!!

مصطفی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

مهم نیست بقیه کشورها چی میگن، مهم اینه که رییس اداره مراقبت بیماری‌ های واگیر وزارت بهداشت آقای حسین عرفانی پریروز فرمودند که:
احتمال کشف واکسن تا پایان امسال صفر هست! یعنی نگفته خیلی کمه ها. دقیقا گفته صفر. درادامه هم هیچ توضیحی نداده بر اساس کدوم سند و مدرکی این ادعا رو مطرح کرده. همینجوری الابختگی…
در این شرایط کمپین معنی نداره دیگه.

محمدرضا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

بی انگیزه وو نا امید شدم.همین ی ماه داره زحمات ۷ ماهمو ب خطر میندازه

محمدرضا
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

ب جی این بحثایه الکی بنظرم بیاین ساعت مطالعاتیامونو با پیشرفت مطالعاتیامونو ب اشتراک بزاریم ک ی حسه رقابت دوستانه پیش بیاد.بی نتیجست این حرفا.

مصطفی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

وزارت بهداشت دیروز یک گاه نگار در مورد کرونا ویروس منتشر کرده که توش از کشور رومانی به عنوان یک کشور موفق در مهار بیماری یاد شده و مهمترین اقداماتشون رو هم لیست کرده:

۱. اجباری شدن استفاده از ماسک در محیط سرپوشیده و عدم مجوز(منظورش همون عدم اعطاء مجوزه!) برای تجمعات بیش از ۳ نفر.

۲. تعطیلی مدارس، مهد کودک ها و رستوران ها.

۳. پوشش ۷۵ درصدی دستمزد مشاغلی که آسیب دیدند و …

چند روز پیش هم آقای وزیر بهداشت فرمودند که دستگاه ها بهمون فشار میارن تا محدودیت ها رو برداریم.

با اینکه ستاد میدونه بهترین عملکرد چیه ولی چاره نداره و نمیتونه اجراش بکنه. با همه اینا بنده بعید میدونم آزمون رو به تعویق بندازن تا واکسن تولید بشه. فوقش مثلا بندازن شهریور. مگه اینکه اوضاع خیلی وخیم بشه. الله اعلم.

 

مصطفی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

# آمار عجیب مبتلایان به کرونا !!!

دوستان اگر به آمار مبتلایان و افرادی که بستری می شوند نگاه کنید، میبینید که در چند روز اخیر تعداد افراد بستری شده از ۴۵۰ نفر در روز به ۷۰۰ نفر رسیده ولی تعداد کل مبتلایان از ۳۰۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر کاهش یافته! این در حالی است از چند روز قبل محدودیتهای بیشتری برداشته شده و همچنین آقای جهانپور ادعا کرده دیروز رکورد تست کرونا شکسته شده.

به زبان عامیانه این طور میشه گفت که اگه این آمار و ارقام و ادعاهای مطرح شده رو نشون یه نوزاد بدی ممکنه بزنه به شونت بگه داداش با ما از این شوخیا نکن. چطور ممکنه آمار بیماران سرپایی کاهش پیدا کنه و آمار بستری ها افزایش؟

 

امین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

دوست عزیز آمارو کم اعلام می کنن ترکیه مرزشو باز کنه بتونن صادرات کنن ارز بیاد تو مملکت. از عید تا الان یه حجاب ۳۰ درصدی رو ارزه چون ارزی وارد مملکت نمیشه تو بازار توزیع بشه.تا ترکیه گفت اواسط خرداد مرزمونو باز می کنیم با ایران دلار ۶۰۰ تومن اومد پایین. الان اواسط خرداده دوباره ترکیه گفته در حال بررسی مجددیم.حالا فکر کن باز نشه کرونا از یه طرف و گرونی از طرف دیگه مردمو بیچاره می کنه. منم بودم آمارو پایین اعلام می کردم.

محمدرضا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

ی چهار واحدی همسایمونه همشونم پسرعمو برادرن.بنده خدا یکیشون کرونا گرفت قندش بالا بود ب رحمت خدا رفت.چهار واحد الان بسترین بیمارستان اوعضاشونم داغونه فقط بخاطر این افطاریا.اما با رعایت فاصله گذاریا ماسکو شیک …انشالله نمیگیریم.بشینیم بخونیم بقران.اذیت شدیم بس تکراری خوندیم.الان بجایی رسیدم ایقد خوندمو دوره کردم هی حسم میگه انگار هیچی بلد نیستی.بزارین بدیم تموم بشه بره.ی هفته هم فقط کافیه تو خونه رعایت کنیم بعد از امتحان حله.مطمن باشین قبل ورود تویه تجمع همه از ترس فاصله میگیرن از هم بعد با فاصله قراره بشینیم.ماسک بزنین با شیک سر جلسه ماسکو در بیارین اگر اطرافتون فاصله دارن.از الانم خودتونو عادت بدین تو خونه.موقعه خوندن ماسک بزنین.آسفالت میشیم اما تمومش کنیم بره دیگه بهتره.

بینام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اگه یه درصد مبتلا شیم چی.پیام آدریان دیدین

مریم
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  بینام

سلام به نظرم رفتارهای ادریان اشتباهه.یاد دادن یخ ودور زدن ازتب سنج زرنگی نیست اگه شخصی مریض باشه وباعث بشه به عمد کسی دیگه مریض بشه باید جواب خدارو در اخرت بده چون اولویت انسان بودن همه هست توشرایط سخت.ما به دنیا اومدیم تاخوب زندکی کنیم

بینام
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقااا.والا تو فارس هم زیر یه کامنت یکی اینو گفته بود.ادم اینارو میبینه که میترسه بره کنکور بده اگه شرایط ایمن باشه که مهم نیس

آدریان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  بینام

این کنکور اگر نکشتتون قوی ترتون می کنه. پس بیا سرجلسه نترس

مریم
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  بینام

شایدم اینا دارن اینکارو میکنن که بچه ها بترسن سرجلسه کنکور نرن خودشون قبول بشن.

آدریان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آخه مگه چند نفر مهندس عمران احتمالش هست بیاد اینجا و این نظر و کامنتو بخونه که بترسه که نیاد…. خیالتون راحت هیچ کس بخاطر ترس از کرونا کنکورو بیخیال نمیشه….البته اونی که خونده بیخیال نمیشه و خیلی از سیاهی لشکرا از همین الان کنکورو بیخیال شدن و باخیال راحت دنبال تفریح هستن.

آدریان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

باور کنید خیلیا این کارو می کنن فقط من صادق بودم و خودم اعتراف کردم…من اصلا دوست ندارم کسیو مبتلا کنم اما واقعا اینکه یکسال دیگه پشت کنکور باشم یعنی کابوس بزرگه برام. ولی صحبت محمدرضا هم نشدنیه چون امروز برادرم امتحان نهایی شیمی داشت و حضوری برگزار شد و فقط یک ربع اول همه ماسک داشتن و تا آخر آزمون توی سالن امتحان چهار پنج نفر ماسک داشتن و تب سنجی در کار نبود که از تکنیک کمپرس استفاده کنه و بیخودی کمپرس یخو برد و هیچ مراقبیم کاریشون نداشت و فاصله گذاری هم رعایت نشده بود و هر میز یک دانش آموز بود.تازه امتحانشون اگر اشتباه نکنم ۱۰۰ دقیقه بود. یه نکته دیگه این بود که توی یه کلاس خود مراقب گفته بود باید دو ردیف آخر ماسکو بردارن چون دارن تقلب می کنن. خلاصه بگم منتظر کنکوری باشید که زیر ماسک کلی پچ پچ هستو کلی عدم تمرکز و خارش صورتتون نمیذاره یک سوالم حل کنید. اگر رفتین سر جلسه کنکور بیخودی خودتونو گرفتار پروتکل نکنید. راحت همه چیو بذارید کنارو تست بزنید.

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

دوستان عزیز من شخصا مخالف تعویق کنکورم و به هیچ وجه بخاطر شرایط شخصی که دارم از کمپین تعویق کنکورها تا بعد ازواکسیناسیون حمایت نمی کنم. اما توی پیج کمپین نظری گذاشتم که در واقع شرایط شخصیمه که اونو اینجا هم توضیح میدم. قبلش یک توضیح راجع به خودم بدم:من کارشناسی ارشد عمرانم و می خوام دکترا شرکت کنم اما می خوام تغییر گرایش بدم اما ازونجا که دکترا مصاحبه داره و بخاطر تغییر گرایش ممکن مصاحبه دکترارو قبول نشم توی گرایشی که مد نظرمه دارم کنکور ارشد هم میدم.خلاصه اینکه هم داوطلب ارشدم هم داوطلب دکترا. حالا اصل مطلب : من ۲۱ اردیبهشت کرونا گرفتم از یه همایش کنکوری که نقاب و ماسک و دستکشم داشتم و صندلی ها یکی در میون خالی بود و یک هفته بعد که متوجه علائمم شدم رفتم بیمارستان و چون هزینه بستری زیاد بود بیشتر از ۵ روز در بیمارستان نموندم و بقیه درمانو اومدم خونه و چون خونمون یک خوابس و ۵۱ متره و توی اون یک هفته بعد همایش نمی دونستم کرونا دارم مادر و برادر کوچیکترمم گرفتن.الان که حدود ۴ هفته گذشته خونوادم افتادن توی یک چرخه بیولوژیک تا یکیمون بهتر میشه اون یکی که حالش وخیمه دوباره نقش ناقلو… ادامه نظر»

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

راستی اونا که شرایط منو دارن نگران عبور از تب سنج نباشن من با راهنمایی پرستار روشیو پیدا کردم که بشه از تب سنج عبور کرد. پنج دقیقه قبل از ورود یه کمپرس یخ بذارید روی صورتو پیشونیتون می تونید از کش نقابتونم برای نگه داشتن کمپرس یخ روی صورتتون استفاده کنید.یکی دو نفر مونده به اینکه نوبتتون بشه سریع کمپرسو بذارید جیبتون. اصلا تب سنج متوجه نمیشه. این روشو من ۴ بار موقع خرید از فروشگاهی امتحان کردم و راحت تب سنجو رد کردم. اما حتما کمپرس یخ داشته باشین با شستن صورتتون قبل ورود خیلی نمیشه تب سنجو دور زد. من خودم بار اول گیر افتادم. فقط کمپرس

پوریا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

ایول این دور زدن تب سنج خیلی عالی بود و کاربردی

آدریان
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

یه راهکارم واسه اونایی بدم که ممکن گیر مراقبی بیافتن که خیلی گیره… اگر مراقب نمیذاره ماسکو در بیارین حتما از ماسک فیلتر داری استفاده کنید که میشه فیلترشو درآورد… برادرم امروز که امتحان نهایی شیمی داشت مراقب جلوش بود بخاطر اینکه خودش نگیره فقط به ردیف جلو گیر داده بود باید ماسک بزنید… داداشمم فیلتر ماسکو درآورده بود که بتونه راحت نفس بکشه… نفس کشیدن با ماسکی که فیلترشو درآوردین به راحتی نفس کشیدن بدون ماسک نیست اما حداقل کمتر صورتتون عرق می کنه و هوا راحت جریان داره.

امین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آدریان

معلوم نیس برادر محترم شما امروز چند نفرو گرفتار کرده البته من به شما خرده نمی گیرم چون چاره ای ندارین اما برای خودمون با این مسئولین بی فکر متاسفم

محمدرضا
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

شانسو میبینی؟؟؟؟؟سال ۹۳.۹۴کنکور دادیم همه کارشناسیا بدون کنکور شد.الان یخوایم ارشد بدیم همه کارشناسی ارشدا بدون کنور شد.بعد ارشدم همه دکتری ها بدون کنکور میشه😆😆😆😆😆

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

نه انشالله سر موقعش برگزار میشه.

امین
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ب٫ظ

سردبیر فارس من اشتباه کرده بود و در خواست قبلی و جدیو یکی فرض کرده بود.
عنوان صحیح کمپین با ۶۰۰۰ رای : درخواست داوطلبان برای برگزاری کنکورها پس از تولید واکسن کرونا
 

مریم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  امین

بخدا انقدر استرس وفشار زندگی داریم که اگه تعویق پشت تعویق بیفته فقط دلسردی جای امید رومیگیره.بزارید امتحان بگیرن تموم بشه خودتون خسته نشدید ازکشمش

بینام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

شما که پاییین زده بودین نمیخواد امتحان بدین

مریم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  بینام

من خودم امتحان امسال نمیدم دوستان زیادی دارم که تلاش کردن پس من نباید خودخواه باشم نزارم باقیه هم امتحان ندن.فقط باید مراقب سلامتی باشید همین

بینام
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

والا نظرات دوستان اینجا عجیبه.بعدشم هر کس خودش میدونه چکار کنه

مریم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  امین

کشمکش

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  امین

با این تعداد رای نمیشه کاری کرد بشینید درس بخونید بجای اینکارا….

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ

# “فارس من” کمپین حامیان تعویق را مختومه کرد.

به نظر بنده این حرکت نشان دهنده این هستش که مسئولان فارغ از روند روز افزون بیماری و بی اعتنا به نظرات قریب به ۶۰۰۰ نفر شرکت کننده ،بنای برگزاری آزمون را دارند و به جای پاسخگویی ، شفاف سازی و اغناء سعی دارد تا فضای بحث آزاد را از میان بردارند و اگر خوشبینانه نگاه کنیم سعی دارد دوگانگی ایجاد شده را از میان بردارند تا داوطلبان سردرگم نباشند.

امیدوارم این حرکت غیر حرفه ای خطرات جلسه آزمون را بکاهد. یا حق.

 

من
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

آخه الهی ااهی. کدوم شرکت کننده؟ آها نکنه رضا پرده فروش رو میگی که از پاساژها براتون رای جمع میکرد؟!

بینام
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  من

آخی شما یه تنه همه جا هستین ها هر جا بحث تعویق بوده هستین حالا یا به اسم من با محمد یا . یا پوریا

انقد استرس خوووب نیست

امین
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

امروز از مختومه در اومد… برید رای بدین و نگران نباشید.

آدریان
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

کلی از کمپین گذشته تعدادتون کمه نتیجه نمیده از وقتتون استفاده کنید برای درس خوندن بجای کمپین بازی

پوریا
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ

قابل توجه اونایی که خواهان تعویق بودن
کمپین رای گیری رو بستن😂😂😂

من
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

🤣🤣

بینام
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

هیچ کس نمی تونه جای خواست خدا بگیره

امین
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

باز شد عزیزم

پوریا
خرداد ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

خوب چرا بسته شد چرا باز شد؟
اگه بسته شدنش از طرف مسولین بوده باشه که دوباره میبندن؟

Tar
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ق٫ظ

خب دوستان شما که موافق هستید سال دیگه ازمون برگزار بشه چرا اصلا از امسال صرفه نظر نمیکنید و سال دیگه ازمون بدید ؟ یعنی واقعا به کسی فشار میاد که یک نفر بره دانشگاه اما خودش نره ؟ خب دوست عزیز نمیشه که هم تعویق رو بخوای و هم نزاری کسی بره ، هرکس دوست داشت میره سرجلسه اصلا به کسی ارتباطی نداره تصمیم یک نفر و کسی هم که استرس داره نمیره، تصمیم با خود فرد هست ، اما لطفا همه چیز رو با هم نخواید …!

بینام
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

وای کی به تعویق کار داره میگیم رعایت کنیم بعدشم مسوولین خودشون بلدن چه کار کنن

Tar
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

پس حتما شما در داخل کشور حضور ندارید که این حرف رو میزنید

...
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

ما رعایت می کنیم. شکا هم رعایت کنید

مصطفی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

خیلی سادست دوست عزیز. اگه امسال تعدادی از افراد بخاطر ترس جون خودشون و خانوادشون شرکت نکنند مجبورن سال بعد با تعداد زیادی از افراد رقابت کنند که برابری و عدالت رعایت نمیشه.

من
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

عه چرا؟! مگه توی دو مرحله اخر ۱۶۰ هزار ثبت نام کرذند، کسی کاری داشت به عدالت؟!

پوریا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

بی خودی خودتون رو نگران کرونا نکنید
اونایی که میگیرن فوقش بعد ۲ هفته حالشون خوب خوب میشه حتی خیلی ها حالشون از قبل کرونا هم
بهتر شده و عوارضی هم براشون نداره
درست آمار مبتلایان بالاست ولی خوب همشون که تلف نمیشن خیلی هاشون زود خوب میشن
کنکور رو بدین شاید هم مبتلایان کم بشه هم کنکور داده بشه که یه تعداد الکی کنکور رو بهانه کردن برا خودشون که هیچ کاری انجام نمیدن
سربازی ازدواج سر کار رفتن اینا همشون معطل کنکورن هر چقدر زود کنکور رو بدین این مورد ها همون فردای کنکور بصورت آنی براتون اتفاق میوفته
یه تعداد حکم استخدامشون بستگی به ساعت کنکور داره
یه تعداد بعد جلسه کنکور قرار از همون جا مستقیم برن سربازی
یه تعداد هم که قرار مراسم عقد و جشن بعد جلسه همون جلوی دانشگاه برگزار بشه.

بینام
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

شما واقعا تحصیلکرده این؟ یه نگاه به اخبار بندازین افرادی که درگیر شدن چقددد درگیری دارن .خواهش میکنم با این تفکر وارد جامعه نشین که مبتلاها زیاد میشن.کاری به تعویق ندارم ولی بدونید بیماری الکی نیس

...
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

مسئله اینه که کرونا حالا حالا هست و تنها قفلی که زدین روی کنککوره

بینام
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ...

من به تعویق کاری ندارم به این میگم که ایشون میگن هر کی گرفته خوب شده .این طرز تفکر ممکنه باعث مرگ چند نفر بشه

پوریا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

خوب اگه هر کی گرفته خوب نشده و مثل سابق هم نشده خوب چرا همه جا دوباره بازگشایی شد؟
اگه چیز خطر ناکی بود مساجدو حرم ها رو باز نمیکردن
طرح فاصله گذاری رو سختر میگرفتن
پس مشخص که کرونا خیلی هم غول نیست

بینام
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

اقتصاد مردم هم در نظر بگیریم .من کاری ندارم به تعویق فقط میگم رعایت کنیم نکات بهداشتی .متاسفم برای سه نقطه که میگه من برای کنکور گفتم

...
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

وقت و زحمات داوطلبین رو هم در نظر بگیرین که از پول مهم تره

بینام
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

واییی میگم به کنکور کار ندارم .

...
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

همه همین رو میگن. از مشکل انتخابات و روه در ماه رمضان و بسته بودن متابخونه ها و شلوعی بی ار تی ها رسیدیم به اینجا و بعضی از مردم بی فکر میرن لب ساحل و در مصاحبه هم میگن ما میدونیم خطره و دیشب هم پیرزنی در مصاحبه گفته دیگه ناچار بودیم! مسافرت و ناچاری؟! اونوقت قفلی زدین روی کنکور.

پوریا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اخه دیگه میبینی ملت کنکور رو کردن یه بهانه برا نرسیدن به بقیه کارهاشون

بینام
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

لطفا هر چی اینجا ترویج ندین یکی بیاد بخونه پیاما و بدون رعایت بهداشت بره بیرون بیمار شه .شما مقصرین .من کاری به کنکور ندارم ولی عاقل باشین نگین غول نیس

...
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  بینام

کامپیوتر هم غول نیست چون ما ساختیم ولی خیلی عا فکر میکنن کامپیوتر ازشون قوی تره!
ویروس حالا حالا هست. نکنه اونی هم که بدون ماسک میره جوجه دربند ما بهش گفتیم؟!

بینام
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

وای میگم موضوع کنکور نمیگم البته معلوم شد شما همان پویا هستی

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

فعلا که خوبه شما مسئولی چیزی نشدین. با این پیش داوری هاتون دودمان همه رو به باد میدادین.

مصطفی
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

بنده هم امیدوارم شما بتونید نیت خوانی رو کنار بزارین و برای کنکوری ها نسخه نپیچین. همه ما خسته هستیم، از مشخص نبودن تکلیفمون. چیزی که بیشتر اذیتمون میکنه همین اعلام زمان های بسیار قطعی ای هست که بعد از یمدت دوباره تعویق میشه. مرگ یبار شیون یبار. خیلی از کشور ها گفتند که حداکثر تا زمستون واکسن کرونا آماده میشه. وضعیت الان مبتلایان هم که مشخصه، ماه های بعدی هم که به گفته دوستان قراره اوضاع وخیم تر بشه. چرا آزمون رو سال بعد برگزار نمیکنند که از این حجم استرس راحت بشیم؟! به خدا ما هم یک سال تمام داریم میخونیم، چند روزه با افزایش بیماران استرس و سردرد شدید گرفتم که مبادا دوباره تعویق بشه و یه دلسردی عجیبی بنده رو گرفته. در این بین وزیر علوم تاکید بر برگزاری کرده، همون شخصی که دو سری پیش تاکید کرد ولی برگزار نشد!

مریم
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

اقا پوریا ادما تلف نمیشن فوت میکنن.تلف اصطلاحی برای دام وحیوانات هست دقت کن تو متن چی نوشتی

پوریا
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

وقتی میبینم با مخلوقاتی طرف هستیم که نه به توصیه وزیر بهداشت عمل میکنن نه رییس جمهور و نه فاصله گذاری و از طرفی هم یه تعداد بدون دلیل اصرار دارن فقط کنکور رو بدن مهم نیست بعد کنکور قرار چی بشه فقط میگه من باید کنکور رو بدم
لغت تلف شدن در خور هستش تا فوت.
الان بیشتر از سه ماه همه جا دارن داد میزنن که رعایت کنید ولی مشخص نیست اینایی که دارن مبتلا میشن نکنه گوش هاشون بستس یا چشم هاشون.
برو مغازت رو باز کن برو خریدت رو بکن برو بیرون هر کاری میخای انجام بده ولی اون بهداشت رو رعایت کن.

درضمن اولین کامنت من پر از متن طعنه امیز و طنز برای اونایی بود که میخان کنکور رو هرجور شده بده.

من
خرداد ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

پس اونی که از بی آبی تلف میشه، از بی آبی فوت میکنه؟! چه جالب

پریوش
خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

چیزی نمیدونی بی خود حرف نزن واقعا متاسفم با این طرز فکرت تو با جون مردم بازی میکنی فک کردی هرکی گرفت خوب میشه اره؟؟؟

مریم
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ

سلام بچه ها امیدوارم همتون موفق باشید من تا دیروز قصد داشتم کنکور بدم اما امسال نمیتونم چون بابام تو بیمارستانه سر همین کرونا پس الکی اعصابتونو خورد نکنید که برگزارمیشه یانه جون ادم وسلامتی مهمتره.امتحانم درسته خیلی ها تلاش کردن وزحمت کشیدن حق به حق دار میرسه مراقب سلامتیتون باشید

...
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلامتی ربطی به کنکور نداره. برین جلوی سایر بازگشایی ها رو بگیرین

مریم
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اگه کسی کرونا بگیره بره کنکور بده همه میگیرن.اگه شما آشنا داری باشه حرفی نیست برو جلو بازگشایی روبگیر

...
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

از مرحله تب سنجی باید عبور کنید و اگر کرونا دارین نیاین. تقصیر ما چیه؟ با کنکور ندادن ما حال شما بهتر میشه؟

مصطفی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اگه سلامتی ربطی به کنکور نداشت ۲ بار به تعویق نمینداختند. این چه استدلالیه که برین جلوی سایر بازگشایی ها رو بگیرین؟! مثلا تالار ها رو باز کردند یا آرایشگاه هارو ولی ما حق انتخاب داریم بریم یا نریم. ولی وقتی به زور آزمون میگیرند چاره چیه؟!

مهدی
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

خوب دوستان ببینید زمان کنکورو عقب انداختند ولی طوری گذاشتند که علاوه برانیکه به نفعمون نشد بلکه به ضرر ماهم شد یعنی اگر ۲۳ خرداد بود به نفعمون بود تا الان اما چرا چون که زمان امتحانات اکثر دانشگاه ها با زمان کنکور تداخل پیدا کرده و همه چیز قاطی شده و این به ضرر ما هست چونکه هم وقتمون میره و هم نمیتونیم یک چند هفته ای به اون صورت برای کنکور درس بخونیم ف جمله اونایی بالای ۱۶ واحد دارند تازه علاوه بر اون ارائه پروژه ها و کاراموزی هستش یعنی بد جور تداخل پیدا کرده همه چیز باهم همه این ها به کنار بحث امتحانات دانشگاه ورفتن به شهر های دیگع ودر مسیر بودنه دانشگاه و خود امتحانات وشلوغی ها و سلف ها و مسجد های دانشگاه و.. هست که اگر یه نفر خدایی نکرده مریض بشه تمام زحماتش به هدر میره و یک سال از همه چیز عقب میفته و دچار افسردگی حتی خودکشی هم میشه من خواهشم اینه که لااقل اگر کنکور عقب نمیفته یه فکری به حال امتحانا کنند امتحانای بچه های سراسری با کنکورشون حدود دو ماه هست انوقت ما ارشد همون روز که کنکور داریم روز قبلش یا بعدش امتحانم داریم این… ادامه نظر»

...
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

:) روز خوش

مصطفی
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

تاکید وزیر مشکلی رو حل نمیکنه متاسفانه. به زور شرکت کننده ها رو میخوان بفرستن سر جلسه. در حالی که شرایط نسبت به قبل بدتره!

Tar
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ب٫ظ

سوسنگردی تو چرا تلاش میکنی بدون کنکور بری دانشگاه؟

رضا سوسنگرد
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

چون قبلا از سد کنکور ارشد رد شدم ولی نژاد پرستی اساتید مانع دفاع از پایان نامه شد …شما پیگیر باشید ان شا الله که کنکور در شهرتون برگزار بشه و دانشگاه مورد علاقه خودتان قبول شوید … البته نگاهی به آمار امروز و چند هفته اخیر خوزستان بندازید تا عمق فاجعه شما را از خوابهای شیرین بیدار کنه … موفق باشید …

#فوری

?شناسایی ۶۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

?دکتر علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

?مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در خوزستان، و با توجه به افزایش مراکز نمونه در شهرهای بزرگ به منظور تقویت هرچه بهتر نظام غربالگری، از دیروز تا امروز (۱۲ لغایت ۱۳خرداد۹۹) تعداد ۶۵۸ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

...
خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

به خاطر خوزستان مار و بارمون رو میخواین تعطیل کنیم ها؟

بهار
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

انصاف داشته باشید کرونا از قم و تهران شروع شد متعلق به شهر و استان و کشور به خصوصیم نیست همه دنیا درگیرن

رضا سوسنگرد
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

مگه کرونا از سمت استاناتون نیومد خوزستان .. مگه خوزستان نیست که داره نونتون تهیه میکنه … من گفتم کنکور خوزستان باید حذف بشه و دانشگاهای استان باید فقط خوزستانی بگیرن شما کنکور بدید و نتیجه متوجه خودتون به ما ربطی نداره

رضا سوسنگرد
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

?امتحانات دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می‌شوند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز :

?امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید چمران اهواز از ۱۴ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۵ مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

?برای برگزاری امتحانات مجازی، سامانه‌هایی که برای ارائه درس‌ها استفاده شده بود، به کار برده خواهند شد اما درصورتیکه نیاز باشد، از سامانه‌های دیگر نیز استفاده می‌کنیم.

مریم
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

سلام اقای سوسنگرد انشالله کرونا تموم میشه واسترس همه ازبین میره حق باشماست امار فوتی ها زیاده

پوریا
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

بازم شروع شد تهدید
اخه اول بزارین حداقل یه نفر بخاد به تعویق بیوفته بعد تهدید کنید

همه چیز بستگی داره به مقامات پایین تر از وزیر.

...
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

همه چیز بستگی داره به خود مردم

من
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  پوریا

اقای پوریا کمپین زدن ?،نزدیک پنج هزار تایی هم حمایت شده

پوریا
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  من

آهان پس یه چیزی شده که اقای وزیر تهدید کرده
ای بابا???

هژیر
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ

با این وضعیت افزایش امار مبتلایان چرا به عقب نمیوفته مگه شرایط الان با زمانی که کنکور عقب افتاد چه فرقی میکنه

محمد رضا
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  هژیر

خخخخخخ. صبح بخیر. ۳ هفته گذشته از اخرین تاریخ مصوب.

مرگ و میر ثابت شده. ۳۵ الی ۶۰ نفر و در اردیبهشت بالای ۹۰

رضا سوسنگرد
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هژیر

دوست عزیز دیگر تعویق معنا نداره … همون گزینش بر حسب سوابق تحصیلی و ترم مهر ماه مجازی تا برج ده که تعیین بشه ترم بهمن مجازیه یا حضوری … رشته های پر متقاضی و پزشکی حضوری با حوزه شهرستان نه مرکز استان و تفکیک چند روزه … با این وضعی که تمام همسایه ها دارن کرونایی میشن چطور میشه با خیال آسوده مطالعه کرد … آمار روزانه بیشتر از ۷۰۰ مبتلا و نزدیک ۲۰ فوتی در خوزستان … یعنی بشتر از آمار کشور عراق … ????