نخبگان

احتمال کاهش تعداد سئوالات کنکور در صورت تشدید کرونا

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: سناریوهای مختلفی در خصوص نحوه برگزاری کنکور وجود دارد که لغو یا کوتاه کردن زمان آزمون برای حفظ سلامت داوطلبان از جمله این سناریوها است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی از نظارت ویژه کمیسیون بر نحوه برگزاری آزمون سراسری، ارشد و دکتری خبر داد و گفت: سناریوهای مختلفی در خصوص نحوه برگزاری کنکور وجود دارد که لغو یا کوتاه کردن زمان آزمون برای حفظ سلامت داوطلبان از جمله این سناریوها محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری کنکور سراسری، ارشد و دکتری بستگی به شرایطی دارد با آن مواجه خواهیم شد، اظهار داشت: در اولین نشست کمیسیون آموزش در هفته آتی به این موضوع خواهیم پرداخت و با حضور مسئولان اجرایی در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جان و سلامت داوطلبان مهم‌ترین فاکتور در برگزاری آزمون است، افزود: باید منتظر ماند و دید کرونا در زمان برگزاری کنکور در چه وضعیتی خواهد بود و با سنجش شرایط در آن مقطع باید تصمیم‌گیری کرد.

وی ادامه داد: قطعا در صورت تشدید شیوع ویروس به هیچ عنوان نمی‌توان کنکور را به صورت عادی برگزار کرد و سناریوهای مختلف را باید بررسی کرد که قطعا لغو یا کوتاه کردن زمان کنکور از طریق کاهش سئوالات یکی از راهکارهایی است که می‌توان آن را در کمیسیون آموزش در حضور وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش بررسی کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله ۱.۵ متر در حوزه‌های برگزاری آزمون را ضروری برشمرد و گفت: وزارت علوم باید حوزه‌های بیشتری را برای برگزاری کنکور در نظر گیرد تا حفظ فاصله اجتماعی محقق شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۱۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
هلیا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

احتمال تعویق کنکور قوت گرف 😊❤️ خدا جای حق نشسته

زهرا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

عزیزم قطعا تعویق میوفته خیالت راحت

M
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

واقعا؟!

هلیا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  M

بله

تیسا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ

نیلوفر جان عزیزم به دادمون برسید
سنجش چی داره میگه یعنی چه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
خدایا بزرگیتو شکر

بی نام
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  تیسا

چرا شما هردفعه اسم خودتونو عوض میکنید کامنت میزارید

تیسا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیتا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

بابا هممون سرکاریم باشه سازمان سنجش و وزارت علوم متوجه اوضاع نیستند و می خوان هرجورشده برگزار کنن
چرا وزارت بهداشت آزمون های خودش رو کنسل نمی کنه.؟؟؟؟؟؟؟

سجاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ق٫ظ

سلام خانم ایهاوندی ببخشید با وجود ای پست و استوری آقای وهاب زاده یعنی کنکور تعویق نمیشه؟ یا اینکه باید تا یکشنبه صبر کنیم

Tar
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۴ ق٫ظ

لازم به ذکر هست که بنده خودم از نماینده ای شنیدم تعویقی در کار نخواهد بود ، لذا فکر تعویق در مجلس در جسله اموزش را منتفی بدانید !
#نه به تعویق
#صندلی چینی تمام

امیرعلی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

از نماینده کدوم شهر؟؟؟؟
کاش عمری باشه من کارنامه شما رو می دیدم

اشکان فدایی.
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ

من خودم مخالف تعویق مجددم ولی اینکه بعضی دوستان مخالف میگن که هرکی ناراحته نیاد کنکور بده خیلی غیرمنطقیه.موافقا دلایل خودشونو دارن برای تعویق و مخالفا هم دلایل خودشون.
چیزی که معلومه ستاد و دکتر نمکی موافق محدودیت های دوباره از جمله تعویق کنکورن ولی سنجش و وزیر علوم و فکر کنم رییس جمهور مخالف شدید و حالا بستگی به جلسه مجلس داره که قبلا هم گفتم من احتمال میدم مجلس تصمیم گیری در رابطه با کنکور رو به ستاد واگذار کنه.

امیرعلی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

درود بر شما
موفق باشی اشکان عزیز

Negin
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

بچه ها تعویق نمیفته ب نظرم از استوری ها و پستای آقای وهاب زاده میگم داره میگه وزارت بهداشت یه رای بیشتر نداره
ولی سر تعویق قبلی اینو نمیگفتن میگفتن همه چی بستگی ب ستاد داره

جانان
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۵ ق٫ظ

بنظرم سازمان سنجش دست از جون همه شسته و میخواد کنکور رو برگزار کنه حالا کسی گرفت یا مرد به اون ربطی نداره میخواسته خودش نیاد کنکور بده .مسولین سنجش فقط میخوان بار از روی دوششون برداشته بشه.خواهشا اگه کنکور برگزار شد خودمون به همدیگه رحم کنیم و همه موارد بهداشتی رو رعایت کنیم .کسی که به فکرمون نیست حداقل خودمون به فکر باشیم.کاش این مسولیت پذیری مسولین سنجش رو بقیه مسولینم یاد بگیرن

محمدرضا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

برنامه ماسک رو از بازار نصب کنید.نقشش ببینین شرایطو

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

هر کی ناراحته از تعویق نا رو ورداره راحت شه حرف حرف ماست همینه که هست هر کی ناراحته بره …… و…… و….. اها مخالفا …….شید برید …. هر کی ناراحته کنکور ندهههههههههه

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ

اون دوستی که بانک سینا و آزمونش و رعایت سفت و سخت رو گفتن نظرشون درباره صحبت های جدید خانم زرین آبادی چیه؟ ” اگر سازمان سنجش یا هر جای دیگری موارد بهداشتی را اعلام کند و عوامل هم اجرا کنند ولی خود داوطلب و خانواده‎‌ها همکاری نکنند یا موارد بهداشتی مثل استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار ندهند از دست سازمان سنجش و هیچ نهاد دیگری کاری برنمی‌آید. از این رو لازم است که خود داوطلبان به ما کمک کنند.” خیلی خوش خیالین واقعا. وزیر علوم و سازمان سنجش باید پاسخگو باشن وقتی قرار نیست اجباری در استفاده از ماسک باشه و امیدتون صرفا به همکاری داوطلباست چطور میتونید مجوز برگزاری آزمونو بدید؟ همونطور که کسی جای فردی دیگه بیاد و کنکور بده متخلف شناخته میشه ، باید عدم استفاده از ماسکم تخلف باشه تا همه مجبور باشن ماسک بزنن! یکی شاید اصن براش کرونا مهم نباشه نخواد ماسک بزنه چرا ما باید تاوانشو بدیم؟ هرکسی نمیخواد ماسک بزنه ببرنش تو اتاق مخصوص کرونایی ها که به قول خودشون مشخص کردن! با سلامتی ما بازی نکنید. به والله هم من خودم مشکل قلبی دارم هم پدرم. تو ۳۰ روز اخیر پدرم دو بار بخاطر بیماری… ادامه نظر»

Negin
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ

🔺 اعلام سازوکار شرکت داوطلبان کرونایی در کنکورهای ۹۹ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: 🔹 اگر داوطلبی مبتلا به کرونا شود، سازمان سنجش بر اساس سیاست خود و در محیطی جداگانه آنها را در کنکور شرکت می دهد؛ بسیاری گمان کردند این افراد هم در همان حوزه های تعیین شده برای کنکور حضور می یابند. 🔹 به گزارش ایرنا، داوطلبانی که همزمان با آزمون های ۹۹ کرونایی شوند برای شرکت در کنکور به ۲ دسته تقسیم می شوند، دسته نخست در بیمارستان به سر می برند و با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همان محیط بیمارستان امکان شرکت در کنکور برای آنها فراهم می شود. 🔹 گروه بعدی در قرنطینه منزل به سر می برند که آنها هم تحت هیچ شرایطی به حوزه های عادی نمی آیند و بر اساس توافق و هماهنگی وزارت بهداشت، در یکی از محیط های امن مورد تایید این وزارتخانه مانند بیمارستان یا کلینیک برای شرکت در کنکور حاضر می شوند. 🔹 با این تدابیر، داوطلبان مبتلا به کووید۱۹ در محیط های عادی آزمون ها نمی‌آیند. 🔹 به تمامی داوطلبان کنکورهای ۹۹ اطمینان خاطرداده می شود که پروتکل های سفت و سخت بهداشتی برای آزمون ها و حوزه های امتحانی حتی محکم… ادامه نظر»

دریا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Negin

گیرم که طبق صحبتهای سازمان سنجش اوناییکه تو بیمارستانن یا توی خونه هستن جداگانه ازمون میدن ولی با بقیه چکار میخوان بکنن اوناییکه مبتلا شدن ناقلن ولی علایم ندارن وخودشونم خبر ندارن بیمارن یاهنوز دوره بیماری سپری نشده که علایم در اونها بروز کنه این افراد درصد زیادی از جمعیت رو شامل میشن با اینا میخوان چکار کنن بذارید من بگم این افراد خیلی راحت میان توی جمعیت امتحان میدن وچون علایمی ندارن مانعی برای حضورشون در کنار افراد سالم وجودنداره میان همه رو الوده میکنن و تعداد مبتلاها وکشته ها چند برابر میشه به همین راحتی با جون ادما بازی میشه

مهدی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Negin

چه راهکار مسخره ای. کسی با اون حال زارش که نفسش بالا نمیاد تصورتون سرماخوردگیه که ازش امتحان بگیرید؟ بعدم مگه کسی که ناقل باشه شاخ داره؟ این صحبت های در سطح رئیس سازمان سنجش نشون می ده اینا به شدت از قضیه پرت اند و فقط می خواهند قضیه فیصله پیدا کنه. اینا نه اصلا کرونا را میشناسند نه اصلا جون داوطلب و خانوادش اهمیت داره. واقعا نا امید کنندست.

مسعود
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  Negin

اونایی که قرنطینه خانگی هستن تا حوزه های امتحانی چطور میان .با آمبولانس میان یا پرواز میکنن .مثلا یه مبتلا از شهری که ۳ ساعت تا مرکز استان فاصله داره چطور میاد که کسی مبتلا نشن .اون کسی که مارو دم در حوزه تفتیش میکنه چی .اینا فقط میخوان از شر آزمون راحت بشن فقط همین اصلا هم جون بقیه براشون ارزش نداره

AmiN
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Negin

دوست عزیز کسی ک امتحان نداد دیگه تمامه، خبری از کنکور نیست. واقعا فکر میکنی میان جدا واسه اون‌ دسته سوال طرح میکنند؟ یعنی خیلی باید ساده باشی. امتحان ندی ، میگن شما سلامتی تو بدست بیار ایشالا سال دیگه با قدرت امتحان میدی! اینا اگه میخواستن پرتکل بهداشتی سنگین وضع کن وضعیت خیابان این نبود. اگه عقب افتاد هیچی، اگه ن بعدش نرو پیش خانواده ات . خانه باغی، ۲۵متری چیزی گیر بیار یهفته انجا باش تا ببینی وضعیت چند چنده!

Shao
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Negin

روز جمعه و مصاحبه؟ رفتن خونش مصاحبه کردن؟😂
چرا روزی سه بار مصاحبه و خبر میاد از عدم تعویق؟ مگه یبار بگن کافی نیست؟ چرا تو سایت سنجش چیزی نمیذارن ازین مصاحبه ها؟

..
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  Shao

سایت سازمان سنجش تا حالا دیدی مصاحبه بذاره؟ شرکت کننده ای شما؟!

Shao
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ..

سیل پارسال برای کنکور سراسری اگر اشتباه نکنم، بعد چرا خبر ۴۰ درصد افزایش حوزه یا راهکار ها تو سایت سنجش نیومده؟ اونا که باید به عنوان اطلاعیه بیاد تو سایت. نه فقط شما شرکت کننده ای ما عروسک خیمه شب بازی سودجویان غوغاسالار.

بیتا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Negin

یعنی تو بیمارستان به همه میخوان بگن هیسسسسسس ساکت اینا کنکور دادن
عجب دنیایی شده عجب

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ

بچه ها لطفا همه جواب بدید. تعویق کنکور چه تاثیری رو آمادگی شما برای آزمون داشته؟ خودم چون فاصله افتاده تو مطالعه درصدام اومده پایین ولی حس میکنم بقیه اونقدر خوندن که اگه میانگین هشتاد هم بزنم جایی قبول نشم

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ

چجوری میگید هنوز امکان تعویق هست. اموزش دانشگاه صنعتی پرسیدم گفت که بهشون ابلاغ شده تا ۶ روز قبل ازمون کنکور باید همه صندلی ها اماده باشن و شماره گذاری شده تا از قبل همه چیز اماده باشه برای دقیقه ۹۰ واگزار نشه.

mohammad75
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

نظرات مخالفان تعویق خیلی باحاله اوج نظرشون اینه که شما نیاید کنکور بدین ..نیایم ک شما با درصدای مسخره تهران قبول شی اره?????نخیر من با نماینده شهرمون صحبت کردم گفت نظر ما ب تعویق تا وقتی که استانا از وضعیت قرمز خارج شن …بله دوست مخالف تعویق خود بین ما کنکورو به تعویق میندازیم تا عدالت برقرار شه نه اینکه شما از نبود ما و ادمایی ک ترس مبتلا شدن دارن سو استفاده کنی

مهر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  mohammad75

نظرات‌ موافقا هم خیلی با حاله اوج نظرشون اینه که تعویق بیوفته چون وضع بهتر میشه

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

هر کی ناراحته بره…………….. هر کی مخالف تعویق بره …….. همینه که هست ناراحتید برید سال دیگع کنکور بدید یا اصلا کنکور ندید یا اصلا برید سربازی کنکور باید تعویق بخوره هر کا ناراحته نا رو ورداره تا راحت شه ما اکثریت هستیم پس رو حرف ماحرفی نی

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

ببین پسر جون میخواستی به جای افتادن یا حدف کردن واحدا همه رو زود پاس میکردی تا الان تو ترم هشت با ۲۳ واحد دنبال تعویق نباشی، تو درس نخوندی بعدش واسه ما تعیین تکلیف هم میکنی، زمان کنکور همینه تو اگه مشکل داری به سلامت تا سال بعد

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

اگر شما یه کنکوری وارد باشی و جز رتبه برترا باشی و جز دانشجو های خوب دانشگاه وو جز دانشگاه دولتی اولندش که بیست و سه واحد وقتی هفت واحدش پروژه هستش میشه ۱۶تا درس بعدشم پسر خوب شما اگر واقعا کنکوری باشی کل واحداتو میزاری واس ترم اخر چون که کنکور در زمان اردیبهشت یا فروردینه بخواتر همین پس ترم هفت حاکثر دوازده واحد ورمیداری یعنی بقیه اش میمونه واسه ترم هشت که فرصت هم داریم بعدشم من کلا ۲۹واحد داشتم خوب توی این دو ترم ۱۲ واحد ترم هفت و ۱۷ تا هم ترم هشت بعدشم ببین من چون معدل الف بودم یه سری از دروس بخواتر غیبت نمره کم میدادن و من شیش تاشو حذف کردم و موند واسه این ترم حالا میبینی که من خیلی با برنامه امدم جلو پسر جون به خدا تو خودت کم کمش ده ترم طول کشیده تا فارق شی حالا داری منو مسخره میکنی اخه بعدشم بله باید تعویق بشه چونکه حق مارو شما بی اراده ها دارید میخورید هیچی هم بلد نیستید ومیخواید بدون رقیب بیاید بالا بازم حرف حرف منه ناراحتید سال ذیگع کنکور بدید و یا اصلا برید …………..

..
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

من برای ترم هشت فقط دو تا درس داشتم و معرفی به استاد بود معدل الف هم هستم، حتما محل شما فروردین و اردیبهشت ترم هفت حساب میشه ولی محله‌ی ما اینجوری نیست همه سعی میکنن هفت ترم تموم کنن تا به جای ترم هشت واسه ارشد بخونن و کنکور بدن ولی تو داری میگی که من ترم هفت ۱۲ تا گرفتم تا ترم هشت بیشتر بردارم!! احتمالا ترم هفت مشروط شده بودی:) :)

..
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

ترم اخر بودم و ۶ واحد اونم معرفی به استاد. ۷ ترمه تموم شد. الان با کوله باری از واحدهای مونده اومدی و دنبال تعویقی؟ عقب میفتی ولی دیگه سال بعد…

mahdi
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ..

تمام ازمون های ازمایشی رتبه زیر صد هستم ها ها ها من یه ادم باارده هستم حتی با ۲۳ واحد هم رتبه زیر صدم من یه دانشجو دانشگاه خواجه نصیرم مثل شماها نیستم

سر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

اونایی که با تعویق مخالفن، لابد مثله خیلیا ادم مسن تو‌خونشون نیست،یا ادم مریض
از نظر شماها تنها راه حل اینه نرن سر جلسه
#انسانیت

..
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  سر

ما ماسک میزنیم

nilo0far
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

مثل اینکه بنده بد متوجه شدم…فکر کردم ازمون امسال رو قراره الکترونیکی کنن…پوزش…ولی اینکه گفتن افزایش ۴۰ درصدی حوزه های دکتری چی؟؟؟

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  nilo0far

یعنی. سال گذشته ۱۰۰ تا کلاس برای ازمون در نظر گرفتن امسال ۱۴۰ کلاس برای ازمون در نظر دارن تعداد کلاس بیشتر افراد کمتر در کلاس با فاصله بیشتر.

nilo0far
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

منظورم اینه اگه قراره یکشنبه تشکیل جلسه بشه پس این پیام های متوالی چه معنی میده؟!

nilo0far
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

چرا اینا هر دم یه تزی می دن که هیچ نتیجه ای جز تشویش خاطر ما نداره؟؟؟؟ الکترونیکی؟؟؟؟ اونم ازمون ارشد؟؟؟ لابد وزارت علومم قراره همین کارو بکنه؟؟ اصلا مگه قرار نیست یکشنبه جلسه تشکیل بدن واس تصمیم گیری نهایی؟؟؟؟ پس این تز ها الکیه؟؟؟؟ اه

Shiva
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

کسایم که میان میگن کنکور پاییز برگزار بشه که هوا خنکه نیازی به کولر نیست ماسک اذیت نمیکنه از این دست بهانه ها😑باید بگم ما خوزستانیا پاییزمون با تابستونمون هیچ فرقی نداره ما تا اوایل ابان کولرامون روشن!تازه زمستونمون شبیه پاییزه😐😐پس خودخواه شما ها هستین نه ماهااا که مخالف تعویقیم!

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Shiva

احسنت بر شما
من همدانیم شهر ما هم تو وضعیت هشداره
با این وجود نه به تعویق و بهانه با ماسک میریم سر جلسه

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  Shiva

دقیقا من خودم خوزستانم و موافق برگزاری آزمون در همین تاریخ هستم

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

سازمان سنجش ادعا میکنه به همه ماسک و دستکش و موادضدعفونی میده. اوکی ولی فقط دادن مهم نیس. استفاده کردنه که مهمه. بااااااید اجبار باشه که همه ماسک بزنن و هرکس رعایت نکرد به هر دلیلی و بعد ۲ دقیقه ماسکو کنار گذاشت، باید از جلسه آزمون خارج شه! هرکسی نمیتونه تحمل کنه ماسکو بره سال بعد کنکور بده. من و خونوادم سلامتیمونو از سر راه نیاوردیم. اگه تونست همچین پروتکلی رو اجباری کنه کنکور یه دقیقه هم نباید تعویق بیفته.
والسلام شد تمام…

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز من دیروز آزمون بانک سینا داشتم حوزه دانشگاه پیام نور شهرمون
هرکس ماسکشو برمیداشت سریع و جدی بهش میگفتن ماسکشو بزاره

محمدرضا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

انشالله یکشنبه همه چی مشخص میشه.دوروز دیگست.بحث کردن دیگه الکیه

فرانک
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

کنکور ارشد میوفته پاییز و ورودی دانشگاه ها از بهمن شروع میکنن ترمو
درغیر این صورت همه به بیماری کرونا مبتلا میشن
و اینکه جالب تر اونایی که کرونا دارن هم میتونن امتحان بدن *-*
خود رییس سازمان بیاد آزمون بده ببینیم میتونه یا نه

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرانک

کسی که کرونا داره باید از قبل بهشون ابلاغ کنه چه حضوری چه تلفنی تا محل نشست رو عوض کنن اگرر کسی داشته باشه و ابلاغ نکنه میتونن از ورودش جلوگیری کنن

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرانک

چه جالب با وجود ماسک و دستکش و فاصله گذاری همه کرونا میگیرن

علی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  فرانک

جالب اینه اگه از بهمن شروع کنن به طور میانگین ۴۰ درصد ظرفیتا کم میشه به اینش فکر نکرده بودید؟

جانان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

دوستان منظور از لغو کنکور ارشد چیه؟ یعنی پذیرش دانشگاه ها با شرط معدل میشه یا اصلا واسه سال تحصیلی هیچ پذیرشی ندارن؟

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

اینو به اونهایی میگم که میگن نرو مگه مجبوری دیروز وزارت بهداشت گفت نگرانی ما اینه که کار به روستا ها نرسه چون روستا ها امکانات ندارن ولی اگه کنکورا برگزار بشه داوطلب ها به شهر ها میان و کرونا رو به روستا ها منتقل میکنن و شرایط درمانی بسیار سخت میشه پس نه اینکه شما چقدر درس خواندید مهمه نه ما و حق شما در برابر حق روستاهای محرومی که اگه کرونا به اونجا برسه نمیتونن درمان داشته باشن هیچی نیست

مهر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ب٫ظ

به خدا قسم من اگه تعویق بیوفته به نفعمه چون خیلی از درسارو که نرسیدم میتونم بخونم ولی با تعویق ظلم به خودمون کردیم. بعضیا جوری صحبت میکنن انگار از اسفند ماه با خانواده شون تو قرنطینه هستن و این همه آدم که میرن سر کار همه از فامیلای من هستن. جوری میگن نمی تونیم سه ساعت سر جلسه ماسک بزنیم انگار کادر درمانی اصلن رعایت نمیکنه (بیمارستان های غیر مرجع) به ولله اونا هم فقط ماسک میزنن و هیچ کاره دیگه ای انجام نمیدن. امیدوارم تعویقی اتفاق نیوفته و اگر قرار بر تصمیم گیری مجدد باشه کلا لغو بشه که دیگه فرصت اظهار نظر واسه هیشکی نباشه

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

باشه….

ma
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

🔴 با تعویق کنکور حق داوطلبان ضایع می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش:
🔸 با تعویق کنکورها، حق سایر داوطلبان ضایع می‌شود؛ بنابراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدیدتر کنکور ۱۳۹۹-۱۴۰۰ می تواند برگزار شود./ایرنا

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ma

خداروشکر که حق ما رو نادیده نمیگیرن

انتی کرونا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  ma

با تعویق کنکور حق داوطلبان ضایع می‌شود!؟
منظورشون حق دانشگاهها در اخذ پول از ورودیهای جدید است نه داوطلبان
تعویق مافته و بعدش در وضعیت بهتر امتحان میدن. حالا ضایع شدن حق کجاست؟
اگر منظورتون سربازیه اینجور چیزهاست دست خودشونه میتونن اونو هم تعویق بندازن.

احمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

آقایون مخالف تعویق….برید جمع کنید با پروتکل هاتون…امروز آزمون آزمایشی شرکت کردم گفتم ماسک بزنم..همون اول دوتا تست زدم دیدم اصللللن نمیشه با ماسک..تمرکزم پریده بود کامل‌..گوشام قرمز و داغ شده بود و عینکم عرق میکرد…با این‌وضع باشه، من کنکورو میام میدم ماسکم نمیزنم ببینم کی میخواد جلو مو بگیره…مطمئن باشید خیلی های دیگم همینکارو خواهند کرد
#تنهاراه حل تعویق است

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

شما نمیتونید. به ما په ارتباطی داره؟!

مهر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

با این حرفی که شما زدید تنها راه حل لغو آزمونه نه تعویق اون.

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

برای شما که حتی نمیتونی ماسک بزنی تنها راه انصراف از شرکت در کنکوره

مهدی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شما اگر سلامتی خانوادت مهم نیست و همه فکر و ذهنت منافع کنکور دادنته به ما ربطی نداره

#!
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

یعنی مهرماه میخاد معجزه بشه آیا؟مطمئن باشید الان برگزار نشه کلا لغو میشه.خودمون که دیگه خودمون بهتر میشناسیم وباز شرایط بدتر میشه مگه…

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

چه حرفا شما تنبلی مشکل ما نیست.کسایی هست کل روز با ماسک فیلتر دارن چیزی نمیگنن‌راحتن شما اذیت شدی😂😂😂

AmiN
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

والا من امروز امتحان ازمایشی داشتم ، تعداد افرادی ک اومده بودن خیلی خیلم کم شاید ۱/۱۰ برگه ها سوال.
شاید از ترس باشه شاید نه ولی یکم حالم عجیبه (احتمالا هیچی نیست) اونجا بچه ها میگفتن با پنکه هم احتمال پخش داره حالا اگه جمعیت زیاد باشه چی میشه. والا من رشته ام معماری یعنی ازمون ۲مرحله داریم یعنی بعد از اوندن جواب کنکور، یعنی ابان ماه ک الان همه میگن اواع اون موقع خیلی بدتر از الانه، اگه الان خوبه اون موقع بد پس افرادی مثل من ک امتحان دو مرحله دارن چی؟ برن ب درک؟!!! فقط خودتون مهم هستین یا میخوایین ی امتحان بدین قال قضیه بکنین بره . من کنسل بشه میگم اوکی، تعویق بیوفته میگم اوکی. الان ام باشه میگم مشکلی نیست میرم امتحان میدم . ولی با این وضعیت جامع ک کسی رعایت نمیکنه منتظر روز خوب زندگی نباشید .

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

بچه های برای بار هزارم با این مخالفا حرف نزنید بزارید هرچی میخواند بگند در اخر یه حرفیییی میگم اگر ناراحتید دوستان مخالف برید سال دیگع کنکور بدید یا اصلا ندید یا برید سربازی یا برید……. اگرم ناراحت نیستید پس لطفا چیزی نگید و و……………

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

اقایون این مخالفارو ولشون کنید کسی که با دو روز بیشتر درس خوندن خسته میشه معلومه چیکاره است یا طرف اصلا نخونده یا اینکه واسش مهم نی کجا قبول میشه فقط میخواد راحت شه همین پس ولشون کنید اقا هر کی میترسه توی پاییز کنکور بده بره سال بعد مثل شماها که میگید الان میترسید بدید برید سال بعد ما هم به شما میگیم که برید سال بعد بدید بابا شماها بی اراده هستید بما چه ما تلاش کردیم میخوایم به سلامتی بریم دانشگاه نه با مریضی یا نه اینکه قبول بشیم بعدش بمیریم ناراحتتید سال دیگع برید بدید بعدشم بچه ها موافق ببینید اگر تعویقی در کار نبود اینقدر داد و بیداد نمیکردن سازمان سنجش قشنگ رک راست میومد میگفت نه توی همین وقت برگذار میشه و هیچ جلسه ای هم نمیزاشتن پس مطمعن باشید که یه خبرایی هست وگرنه اینا به حرف من و شما گوش نمیدن کار خودشونو میکنن پس حتما یه چیزی هست احتمال تعویق هست اینا میخواند اولش یکمی لوس بازی در بیارند تا بگند اره ما هم مخالف بودیم ولی در اخر تعویق میخوره بعدشم همه اش میگفتند توی تابستون از شدت ویروس کرونا کم میشه والا کم که نشده بدترم شده که این… ادامه نظر»

داود
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

مطمئنیدبخاطر۲۳واحدتون و چون امتحاناتون همزمان باکنکور هست موافق سرسخت تعویق هستید….دلیلی دیگ نداره؟؟؟
ههههه…

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  داود

هم بخواتر امتحانام چون یه سریا که تلاش نکردن دارند جای منو میگرند و این به نفع کسایی که واحد ندارند و این یعنی ناحقی حرف من چیز حقی هستش عدالت باید باشه این زمان عدالتو از بین برده و این برای افراد سودجو که واحد ندارند و بیکارند شده یه فرصت و میخواند حق مارو بخورند و هم از یک طرف بخواتر سلامتی خودم و بقیه و خانواده ها هستش حالا واسم مهم نی چی میگید چه حرفایی میزنید عدالت باید باشه نمیشه که ما تا روز کنکور امتحان بدیم شماها هیجی برید بابا جمع کنید من با اینکه ۲۳ واحد دارم با پروژه کاراموزی و… خیلی خوب واسه کنکورم خوندم و هی حرف نمیزنم خسته شدم انوقت شماها که یک سال بیکار بودید همش دارید حرف میزنید بسته دیگع اصلا کنکور ندید ناراحتید ندید تمامممم برید سال دیگع یا برید سربازی همینه که هست کنکور ندید اهای مخالفااااااااا ناراحتیدددددد کنکورررررررر ندید یا برید سال دیگع یا برید سربازیییییییییی یا اصلا……

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

بخاطر نه بخواتر! به ثول شما کسی که با دو روز خوندن بتونه قبول بشه، شایستگی اون شخصی از شما بیشتره!

داود
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

سال گذشته هم کنکوردر۲۳خرداد برگزار شد و همزمان باامتحانات دانشگاه بود وخیلیا رتبه شدن پس خواهشا فکر نکن ک فقط شمایی که داری توی این شرایط ازمون میدی و کارعجیبی انجام میدی وحقت ضایع شده…
حالا خوبه امتحانات امسال هم همگی مجازی بودن…

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  mahdi

دقیقا، بخدا یه سرماخوردگی عادی بگیرن توی این روزا ، متوجه میشن چقدر خودخواه بازی در اوردن تا الان
دو تا از دوستام کرونا گرفتن و روز شب ندارن همش افتادن یه گوشه،
اینا اگه امسال کنکور ندن یا با این شرایط کنکور بدن و موفق نشن، سال دیگه قبول نشن باید برن سربازی
الان اگه تعویق بخوره به مهر یا زمان دیگه، مطمعنا به نظام وظیفه هم دستور صادر میشه و اگه کسی از سال پیش پشت کنکور هم بوده، تا اعلام نتایج بهش وقت ارسال دفترچه میدن
ولی اگه کرونا امسال رفع شه و یکی به دلیل بیماری موفق نشه، سال دیگه خبری از همگاری نظام وظیفه نیست
هم چنین مسله جون ماها بود که خودتم گفتی

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

پاییز سرماخوردگی و آبریزش بینی وجود نداره؟

سلام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

هر کسی میترسه تابستان کنکور بده بره سال دیگ کنکور بده
مثل ازدواج خیلیا رفتن و میرن تالار
خیلیا هم عقب انداختن
شما هم سال دیگه کنکور بده!
تاریخ مد نظر شما پاییز هست! که با کنکور بعدی ۶ ماه فاصله داره
پس همون سال بعد کنکور بده

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

شما حتما خودت دو روز خوندی که میگی با دو روز خوندن ….طرف یک ساله در حال درس خوندنه چهاربار تاریخ کنکور عوض شده دیگه اعصاب واسه کی میمونه شما چون نخوندی این چیزا رو متوجه نمیشی و فقط خودتو میبینی خودخواه نباش

کالتیکس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

امیدوارم لغو بشه

مهر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

شما هم کلا جواب خودتونو دادید نیازی به جواب دادن من نیس چرا به خودتون میزنید
هههه۲

مهراد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

یعنی شما قول میدید پاییز کرونا تموم شه.مثل همون دوستانی که میگفتن تابستون بهتر میشه شرایط؟؟؟

فائزه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

این حرفا همش بی فایدست چون تصمیم گیرنده نهایی ما نیستیم
تا یکشنبه خوب درس بخونیم که چیزی رو از دست ندیم و بعد از اون بطور قطعی مشخص میشه احتمالا

mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ق٫ظ

الان استوری وهاب زاده رو دیدم بنظرم ینی تعویقی در کار نیست .فاتحه

سلام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

چی گفته؟

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

خودش گفت من نگفتم یه همچین چیزی فعلا باید صبر کرد تا یک شنبه

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

جدی اینو گفت

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

چیبود استوری؟

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

دوست عزیز، شما بشینی مجموعه اخبار اخیر رو فقط عنوانشونو بخونی متوجه میشی چطور مشت بستشون داره باز میشه، پس منطقی باشیم,,,,الان هم اسم لغو دادن که حمایتها به ترس تبدیل شه

کنکوری
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  mohammad

ایشون استوری گذاشتن که این پیام فیکه و من همچین حرفی نزدم!!همیشه برداشت هاتون همینجوریه؟؟؟

رضا سوسنگرد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

📹معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:

محدودیت هوشمند یعنی به جایی که خطر ابتلای بیشتری دارد نرویم

جلسه کنکور چی اونم با تجویز حضور کرونایی ها؟

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

متاسفانه خودشون توی جلسه نمیان و شده نشستن از دور ، و تصمیم برای ماهای توی جبهه

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

یه سوال میپرسم لطفا موافقای تعویق با استدلال جواب بدن تا ما مخالفا قانع شیم،
شما که میگین به تعویق بیفته میشه بگید وقتی که قراره با اومدن سرما وضع بدتر بشه پس فایده‌ی تعویق چیه؟ و وقتی که واکسنی براش نیومد چرا باید صبر کنیم تا دوباره تو کورونا کنکور بدیم؟
دلیل ما مخالفا اینه که تعویق فایده ای نداره و فقط میتونه باعث لغو کنکور بشه پس بهترین کار اینه که همین مرداد تمومش کنیم و فقط همه باید پیشنهاد بدیم تا سنجش روزای کنکور رو زیاد تر کنه تا هم وقتمون هدر نره و هم یه ترم از دست نره و اینکه خطر لغو کنکور هم رفع بشه،
اگه مطمئن بودیم که قراره مثلا دو ماه دیگه کورونا بره که مرض نداشتیم مخالف باشیم چون هیچی معلوم نیست پس تعویق بی فایدست دقیقا مثل تعوق خرداد که هیچ فایده ای جز بدتر شدن اوضاع نداشت.

فائزه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

منم موافقم با صحبتتون.اگر الان به تعویق بیفته اصلا کی بیفته ؟

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

اینجور که موافقا انتظار دارن میگن بیفته به ابان یعنی یه ترممون میپره اون هم بدون هیچ فایده ای..

فائزه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ..

اگر اونموقع بدتر شد اوضاع چی ؟حتما دوست دارن بندازن سال بعد

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ..

دقیقا حرفاتون درسته خدا کنه سنجش تعویق نندازه

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

👍

niloofar Ihavandi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ..

١-هیچ سندی مبنی بر این که در پاییز بدتر میشه نیست و همه صحبت ها فرضیه است(ممکنه بشه ممکن هم هست که نشه)
٢-واکسن ها در حال تولید هست ممکنه تا اون موقع اومده باشه
٣-ماه محرم و صفر نزدیک هست و در این ایام مهمانی ها و عروسی ها به حدااقل ممکن میرسه و با ایجاد محدودیت های جدید شیب صعودی کنترل میشه و فضای امن تری برای ازمون ها بوجود میاد
۴-کنکور به هیچ وجه لغو نمیشه چون دانشگاه های تهران بهشتی شریف علم و صنعت و و و فقط از طریق ازمون ورودی دانشجو میگیرن.
۵-مهمترین دلیل تعویق به پاییز نبود وسایل سرمایشی برای جریان هواست که به راحتی ذرات رو منتقل میکنه و به راحتی هر چه تمام تر توسط مخاط چشم و غیره داوطلبها مبتلا میشن و دلایل زیاد دیگه …
میدونم آب تو هاون کوبیدنِ و الان بهانه الابختکی میارید اما گفتم که بدونید تک تکش دلیل داره شما تا صبح هم بهانه بیاری جواب دارم اما سعی میکنم با کسی که مقاومت میکنه بحث نکنم.

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

۱-اقای خدایی هم اعلام کردن که ستاد کورونا گفته با اومدن پاییز خطر بیشتر میشه و سرما مشخصه که بدتره و بعدش ما نمیتونیم به قول شما واسه‌ی احتمال دوباره چند ماه درس بخونیم و تازه بگن کنکور لغو میشه درس خوندن کار راحت و بی ضرری هم نیست..

۲-واکسن ها تا بیان و به ما برسن حداقل ۶ ماه طول میکشه..

۳-اگه مهمونی ها کم بشن عزاداری ها و دسته روی ها بیشتر میشن و بدتر از مهمونی رفتن هستن…

۴- اخرین دلیل و دلیلی که واقعا الان نمیدونم شما چجوری اینو بهونه کردی در صورتی که همین شما دفعه‌ی قبلی وقتی من به خاطر عدم تعویق میگفتم هوا گرم میشه و کولر ویروس رو پخش میکنه شما منو مسخره میکردی و میگفتی هیچ دلیلی واسه پخش شدن ویروس با باد کولر تو هوا وجود نداره…

بهتره که شما تعویقیا بیخیال بشید بزارید ما آزمونمون رو بدیم هر چیزی که الان میگی احتمال داره بشه یا نشه اخرش میشه و باز شما اون موقع به من میگی ثابت شد که سرما بدتر میکنه پس بهتره کنکور لغو بشه…

Tar
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

چطوریه که همش اسم ستاد کرونا رو میبرید که بهترین کارو انجام میدن و کلی تعریف میکنید اما وقتی میگن شهریور و پاییز اوضاع بد هست هیچ سندی نیست ؟ ! ؟

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

ی چیزی میگه شما به دل نگیر.

سلام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

۱-صددرد در پاییز و زمستان سخت تر میشه همونطور که متخصصین گفتن … فقط کافیه با منطق باشی
۲-هیچ واکسنی که عملا بشه عنوان کرد در ۵ ماه تا یک سال دیگه بیاد وجود نداره… دکتر fauci هم گفتن در اوایل ۲۰۲۱( زمستان) معجزه رخ بده که واکسن کشف بشه. تازه اونم توو آمریکا
۳-از دیدگاه دانشگاه های تهران و بهشتی کنکور برگذار نشه بهتره و گفتن پذیرشش رو به خودشون واگذار کنن
۴- اگر همه با رعایت بهداشت و ماسک و فاصله در سر جلسه بشنین هیچ ویروسی وجود نخواهد داشت که کولر اون رو پخش کنه

وعملا هر دلیلی که آوردی از هیچ گونه منطق و استدلالی صحیح نیست.

Kabal
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سلام

۱. منبع بدید برای حرفاتون، در صورتی بدتر میشه که کسی رعایت نکنه، همونطور که قبلا گفتم اگه کنکور یا هر تجمع دیگه ای هم باشه حرف شما صحیحه، اوضاع بدتر میشه. شما فکر می‌کنی ژاپن چرا از اول دچار بحران نشد؟ اولا تو فرهنگشون دست دادن ندارن، چه برسه که مثل ما ایرانیا بخوان روبوسی کنن، ثانیا ماسک زدن تو سطح شهر چیز عجیبی نیست، حتی قبل کرونا مرسوم بود، ثالثا با زیر صد مورد مبتلا هنوز فاصله گذاری رو رعایت میکنن.
۲. این رو سرچ کن
Russia starts clinical trials of COVID-19 vaccine
نمیشه لینک سایت خارجی گذاشت.
۳. نظری ندارم، چیزی هم ندیدم در این مورد
۴. ویروس وجود نخواهد داشت؟:))))) مرد مومن، گفتن لباس بیمار کرونایی رو تو هوا تکون ندید که ویروس پخش نشه.

سعی میکنم دیگه با شما جماعت سهل انگار و سفسطه و مغلطه چی بحث نکنم!

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Kabal

نکنه شما فکر می کنید مردم ایران رعایت می کنن؟؟؟تمام محدودیت ها برداشته شده و روز به روز اوضاع بدتر میشه شما مثل اینکه تو این کشور زندگی نمی کنید که خبر از هیچی ندارید…خیلی نگرانی سال بعد که اوضاع خوب شد شرکت کن گرچه اونموقع هم واسه نخوندنات بهونه ای پیدا میکنی

Kabal
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برخلاف میل باطنیم که اصلا نمیخواستم دیگه نظر بدم، بازم کامنت میذارم.
نکنه شما فکر میکنید مردم کره و ژاپن از سیاه دیگه اومدن؟ خیر فرهنگ سازی کردن مگه کرونا شیبش نزولی نبود تو ایران؟ مگه فوتیا ۴۰ ۵۰ تا روزی نبود؟ مثل اینکه کرونا شده آب و نون برای ی عده، نمیخوان تموم بشه.

کتایون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  سلام

متخصصین حرف زیاد میزنن ،اسفند و فروردینم اعلام کردن با گرم شدن هوا تابستون روند کرونا نزولی میشه.کوو نزولی شد؟خیلی خیلی بدتر شده شرایط
واقع بین باش دوست عزیز

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  کتایون

سازمان بهداشت جهانی هم دروغ میگه؟شما بیشتر از متخصصین از آینده خبر داری؟بیدار شید از این خوابِ جهل

کتایون
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کاری به سازمان جهانی نداریم.شما وضعیت کشور و مردم خودمونو نگاه کن خیلی از کشورا تونستن جمع و جورش کردن ولی ما کجاییم ؟؟؟؟؟؟چکار کردیم ؟بهتر شده ؟کرونا بگیری اون موقع این ازمون دیگه به چه دردت میخوره

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ی چیزی میگیا.انفولانزا فصلی چکار کنیم؟هیچ واکسنی به طور خوش بینانه تا پایان سال میلادی در کار نیست.کی شمارو نماینده ۶۰۰ هزار دانشجو اعلام کرده!؟

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شما هم نماینده ۶۰۰۰۰۰ دانشجو نیستیا

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اینو ولش کن کلا چند ماهه واسه خودش سرگرمی پیدا کرده فکر کرده آدم‌ مهمیه

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

این یکی از اون ادماس که خودشون رو توی کارای دانشگاه شرکت میده بدون اینکه کسی ازش کمک بخواد.میدونی که بهشون چی میگن😂😂😂

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جان من یه دست دارم برات دعا میکنم زنده باشیی

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خود سازمان بهداشت جهانی میگه پاییز اوضاع خیلی بدتر میشه واکسنم خیلی زود بیاد اخر سال به اینجا میرسه…ماه محرم با هیئت ها ومراسمات عزاداری کرونا بی نهایت شدید تر میشه…شما نمی فهمی یا خودتو به نفهمی میزنی؟؟تعویق قبلی که میگی مرداد خوبه چی شد الان میگه ابان؟آمادگی نداری سال بعد شرکت کن

سهراب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

تو محرم بدتر میشه..این نظرات رو با فکر میگید؟؟؟ تعویق خرداد هم بخاطر همین حرفای الکی بود

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

فرمایشات شما متین هست فقط باید اضافه کنم که تعویق کنکور هم قطعی شده

Ali
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  ..

دوست عزیز شما درس خوندی من نوعی هم به اندازه شما خوندم بازم میگم تعویق بشه یانه اصلا مشکل ندارم فقط می‌خوام اینو بدونم کی به شما گفته کرونا پاییز وضعش بدتر از الان هست استدلال شما رو چه حسابی هست اگه می‌خواین بگین اونایی که صاحب نظر هستن میگن می‌خوام اینو متذکر بشم مگه نگفتن کرونا اردیبهشت تمومه مگه نگفتن تابستون کم میشه ؟ ایا حرفشون درست از آب در اومد ؟ نه این فقط یه فرضیه هست وقتی داریم از فرضیه اسم می‌بریم شاید درست باشه شاید غلط ولی احتمالا پاییز بهتر میشه الان شما نظرت برای من محترمه خسته شدی، سردرگمی ولی واقعا از نظر خودم انقدر کنکور ارزش ندارن که یه عمر خدایی نکرده کسی مبتلا شد دیگه مطمئن باش زندگیش مثل قبل نمیشه ما الان قشر جوان مملکتیم برای خودمونم کلی ارزو داریم به نظرت خدایی نکرده یه لحظه غفلت صورت بگیره میتونی پدر و مادر اون دانشجو یا اون کنکوری چه اتفاقی براشون میوفته (نظرت خیلی برام محترمه ولی بهت قول میدم وضع پاییز از الان بهتره بهتر هم نباشه بدتر از این نیس ولی خدایی جای این همه دعوا بیاین پشت هم باشیم ما که کسی رو جز هم نداریم کسی هم به… ادامه نظر»

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

من با صاحب نظرای خودمون کاری ندارم، حداقل صاحب نظرای کشورای دیگه اینو میگن که حتی ویروس میتونه تو سرما و یخ ۲۰ سال هم زنده بمونه، و یه چیز دیگه ای هم که مشخصه اینه که وقتی سرما بخوری و کورونا هم بگیری تقریبا کارت تمومه. باز هم میگم مرداد بهترین زمان هستش، و در نهایت هر چی خدا بخواد..

Kabal
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ..

کره، ژاپن، نیوزلند با اعمال محدودیت ها تونستن کرونا رو مهار کنند یا آمار مبتلا ها رو به زیر ۱۰۰ بیارن، پس چرا ما نتونیم؟چه بسا این که خودمون هم تونستیم به طور نسبی کنترلش کنیم، اما چه سود که بعضیا فکر کردن اوضاع عادیه، ریختن تو خیابونا بدون رعایت کردن، کم کم داره درست میشه، اما اینکه بیایم یک تجمع بزرگ راه بندازیم آیا دوباره مردم فکر نمیکنند که اوضاع عادیه؟ ایام آزمون رو چجوری زیاد کنن برای کنکور سراسری؟(ارشد هم حوزه ها به خودی خود کم هست و جمعیت زیاد) اصلا میگید «سراسری» نمیشه که بیاد تو سه روز کنکور ریاضی با سه نوع سوال بگیره، گیریم گرفت، همه سوالات فرق نمیکنه قاعدتا پس ی تعداد سوال لو میره. اصلا اینها به کنار، گیریم تعویق نخوره (سوال من از شما اینه، شمایی که از صبح تا شب میای اینجا و کامنت میذاری و میگی نه به تعویق، هدفت از کنکور چیه؟) با اعمال محدودیت های دوباره ای که گذاشتن رفت و آمد تو سطح شهر کم میشه، پس تعاملات اجتماعی و. رفت آمد کم میشه، پس آمار مبتلایان کم میشه، اما با برگزاری کنکور میتونیم بگیم توی چند روز تعاملات چند برابر و احتمال بیماری چند برابر میشه… ادامه نظر»

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  Kabal

الان شما فکر میکنی با اعمال محدودیت مردم بیرون نمیرن؟ مسجدو ببندن ورزشو تعطیل کنن دیگه پای مردمو که نمیتونن قطع کنن جلوی ماشینو که نمیتونن بگیرن، از دستشون بر نمیاد مردم ایران یه جورایی از زندگی سیرن دیگه اهمیت نمیدن به نظر من تا واکسن قطعی نیاد کاری از دست کسی بر نمیاد، و منظورم از بیشتر کردن تعداد روزا این نبود که ریاضی ها تو چند روز بدن ولی میتونن به جای اینکه ریاضی و انسانی رو تو یه روز کنن اینارو از هم جدا کنن و بیشترین فایده ای این کار واسه ارشد و دکتری هستش که رشته ها مختلف و از هم جدا هستن که میشه راحت تو روزای مختلف برگزار کرد.

Kabal
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  ..

میشه بگی مردم کین؟ خود ما مردمیم، و هرکس بتونه اطرافیانش رو روشن کنه و کنترل کنه فک کنم مشکلی پیش نیاد، هر جای دنیا بری همینه، ایتالیا مگه برای اونایی که قرنطینه رو رها کردن حکم زندان نذاشت؟ آخه این چه حرفیه از دست کسی کاری بر نمیاد، این همه کشور کنترل کردن، واکسن داشتن؟ شما فقط میخوای حرف خودت رو پیش ببری بحث با شما فایده نداره.
ی چیزایی میگی مغز آدم سوت میکشه، زمان برگزاری کنکور لیسانس همینجوری جدا هست نمیخواد تز بدی جمعیتشونم که چند هزار نفریه برای هر رشته. گفتم که ارشد و دکترا رو حوزه ها کم و جمعیت زیاده و حوزه کم خود سنجش نمیاد برای یک شهرستان که ده نفر میخوان مثلا عمران و برق و… کنکور بدن ی حوزه بزنه.
این بحث بی فایدس.

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Kabal

یعنی شما واقعا فکر میکنید ما مثل ژاپن و کره میتونیم از پس این بیماری بربیایم؟وقتی تمام محدودیت ها برداشته شده چه جور آمار کم بشه؟یکم واقع بین باشید

mahdi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ..

بخواتر این میگند تو فصل سرما بدتر میشه که اگر کنکور برگذار بشه پشت بندشم ایام محرمو و ایام اربعین هستو کسی هم تو این دو مورد رعایت نمیکنه پس امار خیلی میره بالا بحث اینه که میگند زیاد میشه وگرنه الان تو کانادا جوری شده فقط روزی چند نفر میگیرند اونم با اینکه هوا سرده و یخبندان چون وزارت بهداشت میدونه نمیتونه در برابر دست های پشت پرده مقاومت بکنه یعنی همون بحث محرم و اربعین یه سریا میرند و دوباره روز از نو روزی از نو ولی وقتی توی مرداد و محرم محدودیت اعمال بشه همه چی درست میشه کنکور هم تعویق میخوره

سهراب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

درود بر شرفت
ان شالا که متوجه باشن و جواب منطقی داشته باشن ک البته فکر نکنم

Fati
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..

سلام
برای چی کنکور لغو بشه 🤦‍♀️🤦‍♀️بریم کنکور رو بدیم تموم بشه خسته شدم من هه عقب انداختن هه ی برنامه ریزی کردم اونایی هم میترسن نیان سال بعد بدن مگه تقصیر ما هس که کرونا دوباره تشدید شده بشینین خونتون نرین مسافرت نرین اینور اونور ما باید استرسشو بکشیم 😡😡 از استرس خواب و خوراک ندارم من بعد شما ها میگین عقب بندازن 🤦‍♀️🤦‍♀️

آریانا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ..

سلام. ببینین من سری دوم تعویق موافق بودم بعد که تعویق شد گفتم دیگه نباید تعویق بشه مگه مسخره بازیه! ولی الان وضعیت شهر خودم خوب نیست. من حقیقتا هیچ اقدامی حتی یک امضا نکردم برای تعویق فقط نظر شخصیمو دارم میگم. من اهوازیم . اهواز دمای هوا ۵۰ درجست حقیقتا و باید کولر روشن شه. من معلمم و چند هفته پیش امتحانات بود باورتون شاید نشه حوزه بسیار گرم و هیچکس ماسکشو نزد و حتی یک نفر یبار سرفه کرد که من یه لحظه ترسیدم اصلا طرف کرونا هم نداشت. الان حوزه های کنکور اهواز از دانشگاست تا مدارس دانشگاه خیلی حوزش خوبه و خنکه هوا ولی مدارس به شدت گرمن. وقتی برای خیلیا هنوز جا نیفتاده که رعایت کنند و عقلشون نمیرسه از اون جهت واقعا بده میگید خوب بگیرن حالا که رعایت نمیکنن؟ باید بگم واقعا اهوازبه تعداد انگشتای دو دست بیمارستان نداره و الان ظرفیت همه تکمیله. به شخصه اگر برم روی جلسه دوتا ماسک عینک و شیلد میزنم و اوکیم. ولی واقیت اینه نمیشه برای همه! بله زمستون پیک ممکنه بیشتر باشه و نمیدونم چقد این تئوری برگزاری تو هوای باز هزیته بره ؟ من هیچی نمیدونم و باید کارشناسا برسی کنن همه چیزو. ولی… ادامه نظر»

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ

کفه ترازو موافقینو با مخالفینو بزارین خداوکیلی؟!!!!!موافقا تعویق فقط خواستشون جون ماهاست خانوادهامون حتی شماها اما مخالفا تعویق میگن ندین تا ظرفیت برا ما بیشترو بهتر بشه.رفیقامونو ایطور میشه شناخت تو مشکلات.رفاقتو رقابت ب قران عالی میشه.

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

خیلی جالبه خواسته ی موافقای تعویق که وقت خریدن واسه نخوندناشون و اذیت کردن داوطلباست موافقای تعویق دنبال برهم زدن نظم و برنامه های چندین هزار نفر شدن

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

میدونم تلاش کردین ب ولله منم تلاش کردم.شب زنده داریا.از کار بیرون زدم واریس پاهام درد افتاده بس راه رفتمو خوندم ک بیشتر درس بخونم نخوابم.اما تعویق رو موافقم.درسه خسته شدم دیگه اما کنکورارشو دانشگاهو کاری ک علاقه دارم ب چ قیمتی؟؟

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

بحث سر تایم کنکور الان تو این شرایط حاشیست.مهم و اصل این ویروسست.درسته قبول دارم فشار میاد بهم دوباره اگر تعویق بیوفته اما ب ارزش تمام جون و مایه ایی ک خونوادمون تلاش کردن ک ب این سن برسوننمون و تمام تلاشاوو زجرایی ک بجون خریدن ک ب این جا برسیم ک بعد ما ب فجیع ترین روش(خفگی چند ساعته و چند روزه)جونشونو بگیریم؟؟؟؟؟

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

دقیقا

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

کنکور هر چند ساعت باشه مهم نیست.مهم اون بی حواسیست تو هزارم ثانیه جون خودتو خانوادتو ب خطر میندازه.

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

دقیقا تعویق قبلی هم من مخالف بودم وقتی عقب افتاد گفتم اینا باز میان میگن کنکور بیفته آبان ماه!!! خب آدم حسابی با چوب که بالا سرت نیستند امسال شرکت نکن چند ماه صبر کن سال بعد سر جلسه با خیال امن برو چیکار به بقیه دارید چرا زورتون میاد بقیه شرکت کنن؟شما بشینی تو خونت تا واکسن بیاد خطری که تهدیدت نمی کنه #احمق_نباشیم
#نه_به_سودجوها

نرگس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

ایشالا که کنکور سر تاریخ خودش برگزار میشه و تعداد سوالات هم تغییری نمی کنه
#مخالف_تعویق

Tar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ

طبق اخبار رسیده به بنده به صورت میدانی دانشگاه های بعضی استان ها صندلی چیدن را به پایان رساندن دوستان دیگه مطمئن باشید تعویقی نیست ، بنده توصیه میکنم وارد جمع بندی بشید و به حرف های فریب دهنده دوستان تعویقی توجه نفرمایید !
#نه به تعویق

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

بنده هم با نمایندگان استان خودمون صحبت کردم قول دادن مساعدت کنن و با تعویق مخالفت کنن و بر برگزاری با حداکثر تمهیدات پزشکی جهت حداقل کردن خطر ابتلا تاکید بکنن ضمنا راجب خبر کهگیلویه هم متن خبر کامل ارسال نشده دوستان سریع احساساتی نشن ایشون درخواست کرده بودن که ظرفیت های حسینیه ها و مصلا های نماز جمعه رو بهشون بدن برای برگزاری مطلوب کنکور اینم لینک خبر
https://www.irna.ir/news/83842068/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%87%DA%AF%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

رضا سوسنگرد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ب٫ظ

📷چگونه کولرها سبب انتشار ویروس کرونا می شوند؟

مدیر گروه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:
🔹در بسیاری از مکان های پرتجمع همچون بانک ها و یا ادارات از کولر برای خنک کردن هوا استفاده می کنند اما در بیشتر این مکان ها با این مورد مواجه می شویم که دریچه کولر به سمت کارکنان و یا ارباب و رجوع قرار گرفته است.
🔹این امر موجب می شود که تا باد کولر به صورت مستقیم به فرد وزیده شود و اگر شخصی دارای ویروس کرونا بوده، این ویروس به راحتی در فضا منتشر می شود و یا اگر در فضا ویروس کرونا منتشر شود به راحتی به افرادی که باد کولر به صورت مستقیم به آن ها برخورد می کند، منتقل شود.
🔹در مکان هایی که تجمع در آنجا بالا است باید پنجره ها باز نگه داشته شود تا هوا در جریان باشد و امکان انتشار و انتقال ویروس به حداقل برسد.

تو اوج گرما و روزهای خرما پزون و شرجی ساعت ۲ ظهر در اهواز و با یه کرونایی در داخل دانشکده … نتیجه با خودتون
#التماس_شعور

نرگس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

امسال شرکت نکن

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

تو تعویق قبلی دقیقا من همیچین حرفی زدم خانم ایهاوندی اومد خندید مسخره کرد
هرچقدر جلوتر بریم وضع بدتر میشه
دنبال بهتر شدن وضع نباشید
همون بهترین تایم رو از دست دادیم‌بخاطر خودخواهی های دوستان تعویقی
حالا باید برید تو پیک کرونا آزمون بدید
نوش جانتون

niloofar Ihavandi
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ

امکانات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه وجود ندارد

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه وحساسیت موضوع ،امکانات آموزش و پرورش این شهرستان برای برگزاری کنکور کافی نیست

اینایی که میبینید هموطنای ما هستن.هم وطن های ما! آدمن ! ما از اسمون نیوفتادیم.فقط یکم درک.اگرم نمیخوایید بفهمید انقدر اینجا کامنت بذارید و نه به تعویق و غیره بگید تا موعد مقرر.کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه.امیدوارم روزی تووی یه موقعیت خیلی وحشتناک قرار نگیرید که ببینید نشونه ای از درک و انسانیت اطرافتون نمیبینید…هرطور دلتون میخواد کاملا ازاد هستید که راجع به من و امثال من فکر کنید چون ذره ای مهم نیست..برای جامعه ای که تحصیل کرده هاش قراره این باشن باید خون گریه کرد…هیچ فرقی با کسانی که به هیچ چیز غیر از خودشون اهمین میدن ندارن و اوج دید نوک بینی…
فقط از دوستان خواهش میکنم اصلا و ابدا دیگه با دوستانی با این دیدگاه بحث نکنن و کامنتشونو ریپلای نکنن.فقط راجع به موضوع مورد مطالبه خودتون صحبت کنید و هیچ اهمیتی به حواشی ندید..❤️

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خب الان به شخصه نمی تونم تمرکز کنم رو درسام نمی دونم چکار کنم.چون الان باید جم بندی ومرور کنم ولی فکر اینکه چی میشه واقعا تمرکزی برام نزاشته.اگه بدونیم تعویق میخوره یا نه حداقل میشه یه فکری کرد

niloofar Ihavandi
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ..

کاملا شمارو میفهمم.من و دوست دیگه الان حدودا ٢هفته اس نتونستیم درس بخونیم و کل برناممون بهم ریخته بخاطر پیگیری ها.از صبح تا شب تلفن من زمین نمیمونه.پس حس شمارو درک میکنم.اما تفاوتی که داریم اینه من مشغله دارم و باید کارو انجام بدم اما شما میتونی روی تمرکز و توجهتون کار کنید و فکر کنید هیچ تعویقی نیست و به شدت قدیم درستونو بخونید.

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

سلام ببخشید. خبر جدیدی از ستاد نشد؟ به نظر میرسه دل ستاد و مجلس با تعویق باشه. یعنی میتونن سنجش و وزارت علوم رو مجبور کنن؟ خیلی فکرم مشغول شده اصلا سست شدیم

niloofar Ihavandi
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اونطور که مشخصه نظر همه مثل نظر ماست اما مهم توافق جمعی هست.

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جان اگه همه موافقت کنن تو مجلس ممکنه دولت باز برگزار کنه

رجب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ..

تعویق قطعیه بابا چرا قبول نمیکنید؟؟

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خب تعویقم بیوفته بلاخره باید درس خوند یانه؟؟؟!!اما الان استرس بیشترشده اینکه برگزار میشه نمیشه.امیدوارم زوتر تموم شه این شرایط

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

متن خبر رو کامل بزارید
ایشون درخواست کردن حسینیه ها و مصلا های نماز جمعه در اختیار آموزش و پروش قرار بگیرن برای برگزاری مطلوب کنکور اینم متن کامل خبر

علی پورک پور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کهگیلویه اظهار داشت: فضای سالن های آموزش وپرورش با توجه به شرایط کرونایی جامعه برای برگزاری کنکور که باید پروتکل های بهداشتی رعایت شوند کافی نیست.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص جامعه باید سالن‌های بیشتری برای برگزاری کنکور سراسری تامین شود.

پورک پور تصریح کرد: نیاز است سالن، حسینه ها و همچنین مصلی نماز جمعه با تمهیدات لازم و رعایت پروتکل بهداشتی برای برگزاری مطلوب کنکور در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرند.

وی افزود: سال گذشته ۹ سالن برای برگزاری آزمون کنکور سراسری در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه تامین و تجهیز شد.

پورک پور گفت: هنوز تعداد شرکت کنندگان آموزمون سراسری کنکور مشخص نیست. 

https://www.irna.ir/news/83842068/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%87%DA%AF%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

نرگس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

شما به جای اینکه مدام پیگیر تعویق باشی بی خیال کنکور امسال شو و سال بعد شرکت کن
#مخالف_تعویق

استرسی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

انشالله بحق این شب خدابخودتون و خانوادتون سلامتی بده .شما خیلی زحمت میکشین برا سلامتی همه داوطلبا چه اونایی ک موافقن چه مخالف .

سلام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

پورک پور تصریح کرد: نیاز است سالن، حسینه ها و همچنین مصلی نماز جمعه با تمهیدات لازم و رعایت پروتکل بهداشتی برای برگزاری مطلوب کنکور در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرند.

خبری سر تیترش را منتشر کردید رو خوندم
امکانات میخوان، سالم بیشتر 😂😂😂😂
اما چرا بعدش مرثیه خوانی کردی رو نمیدونم.

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

ادامه خبر رو نذاشتین. به لینک دوست خوبمون محمد ارجاع تون میدم

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

دوستانی که میان میگن تعویق نه تعویق نه کدوم کشور پیشرفته رو دیدید بیاد تو وضعیت اینقدر خراب بگه بیان امتحان حضوری بدین یعنی عقل اونا نمیرسه بگن ماسک و دستکش بزنید

نرگس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شما شرکت نکن مگه مجبوووووورت کردن

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

شما نمی گی بقیه چیکار کنن چیکار نکنن همون طور که شما حق نظر دادن داری ما هم داریم

مهر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

بعضی ها جوری صحبت میکنن که انگار کل کشور رو تعطیل کردن و با شلاق وایسادن بالا سرشون که باید برین کنکور بدین. مجبور نیستین امسال کنکور بدین اگه اینقدر نگرانین

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

کاملا درسته

هلیا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ

ما نیایم آزمون بدیم ک ظرفیت هام کم شه. کور خوندین. این شمایید ک با حرف نیا آزمون بده سودجویی میکنید گیرم ما نیایم آزمون بدیم یه درصد خدایی نکرده شما خودتون کرونا بگیرید بعدا می‌آید تو اجتماع ما از خود شماها میگیریم یکم به خودتون بیاید
#نه به لغو کنکور
#نه به کم کردن سوالت
# تعویق کنکور سراسری

Tar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

امره دیگه ای باشه ؟

هلیا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

فعلا همین. شما هم نگران وقت ارزشمندی ک گذاشتی و درس خوندی اینجا نچرخ برو درستو بخون بچه ی خوب

هلیا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

من برای بعضیا واقعا متاسفم ک من میگن وقت گذاشتیم نیاید شما..چرا فک کردین ما وقت نذاشتیم. یه جوری حرف می‌زنید انگار ما داشتیم زیر کولر ۱ سال باد می‌خوردیم. یه نفر تو آزمون کرونا بگیره بیاد خانوادش درگیر کنه خودتون رو می‌بخشید ک به ما تعویقی ها میگید سودجو؟؟؟ فقط به فکر خودتونید؟؟؟؟واقعا میتونید ماسک رو صورتتون تحمل کنید. من خودم به شخصه برام سخته ۴ ساعت ماسک. چون پوستم حساسه تاول میزنم صورتم پوست پوست میشه از اون طرف عینکی هستم شیشه عینکم بخار میکنه. میدونید خیلیا به خاطر استرس دستاشون خیس عرق میشه. میدونید یه نفر ناقل باشه ماسکشو در بیاره فاجعه همه تو اون سالن ۴ ساعته خوندس؟ یه جوری میگید درس خوندیم خسته شدیم انوار مثلا کوه کندن ما هم درس خوندیم ولی درست اینه تو یه زمانی کنکور برگزار شه ک ترس از جونمون حداقل نداشته باشیم

سلام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

توو آمریکا کل کشورشون باز شده! همه هم کنار دریا مثل شما میگن پوستشون حساسه به ماسک!

شما ماسک نزن اصلا نیا سر جلسه!
شما فقط یه هماهنگی کن با رییس جمهور زمان دقیق رو اعلام کن، که مجبور نشی ۲ساعت نیم ماسک بزنی

مشخصه حتی از کنکور اسمش رو شنیدی!
وقت کنکور ۴ساعته؟

هلیا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

بله کل کشورشون باز شده دارن رکورد مرگ و میر می‌شکنن این یک
دوما کم مونده بود تو بیای برا من تعیین کمی ک بیام تو جلسه آزمون این دو
سوم اینکه اگه میتونستم حتما حضوری با ایشون صحبت می‌کردم
چهارم اینکه من خودم کنکوریم. بله وقت کنکور ۴ ساعته. حالا اگه شما دوس داری ۱ ساعت کنکور بدین. اسگل

سجاد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

مشخصه کی اسمش رو شنیده چون وقت کنکور تو اکثر رشته ها ۲۷۰ دقیقه ۴ و نیم هستش

هلیا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

عمومی و اختصاصی با هم رو هم ۴ ساعته. این تویی ک نمیدونی

فائزه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

اگر اطلاعی ندارید باید بدونید که بله برخی رشته ها ۴ ساعته

کنکوری
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

نمیدونم رشته شما چیه ولی من برقم و کنکورمون چهار ساعته.قرار نیست اگر رشته شما ساعتش کمتره اینطور حرف بزنید.اطلاعاتتون رو بالا ببرید لطفا!

حسین
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

دوستان تعویق و بلا تکلیفی مجدد خوب نیست اما نظر موافقان تعویق کاملا منطقیه
باید بپذیریم که شرایط از قبل هم بدتره و اگه کسی میگه سر موقع بر گذار بشه باید اینم بگه چرا از توی اردیبهشت و خرداد برگزار نشد؟؟
چون واقعا الان اوضاع بدتر شده

Shiva
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان اینجا کیا دواطلب کنکور ارشد حسابدارین؟؟؟؟

رضا سوسنگرد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

#ویژه

💥افزایش شیوع کرونا در ۸ استان کشور

محمدمهدی گویا، مدیرمرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:

🔹استان‌های #خوزستان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، آذربایجان غربی، کردستان، خراسان رضوی، بوشهر و کرمانشاه در دو هفته گذشته بیشترین ابتلا به کرونا را داشته‌اند.
🔹ظرفیت بیمارستان‌ها برای بستری بیماران کرونایی محدود بوده و لازم است مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند.
🔹در یکی از شهرستان‌های کشور عروسی با شرکت ۱۵۰ نفر برگزار شده و در آن ۱۲۰ نفر مبتلا شده‌اند.

💥سخنگوی وزارت بهداشت استان های در وضعیت قرمز و هشدار را اعلام نکرد!

قابل توجه دوستان . رتبه یک هم بشید و با کرونا فوت بشی چه فایده داره … #التماس_عقل

Shiva
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

چرا بجای اینکه بیای اینجا التماس عقل کنی !عقل خودتو بکار نمیندازی از کنکور انصراف بدی سال دیگه شرکت کنی؟؟؟؟؟نه واقعا چرا؟جون بقیه خیلی برات مهمه؟؟؟واقعا مهمه؟اگه مهمه کنکور شرکت نکن هرچی تعداد کمتر ابتلا ب کرونا کمتر😉حتی یک نفر از اینا ک میان اینجا میگن تعویق صورت بگیره یه درصدم بفکر سلامتی دیگران نیستن!دلیلش نمیدونم چیه ولی هرچی هست شما کنکور امسال شرکت نکن
#نه به تعویق

ثریا قاسم زاده
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Shiva

حرص نخور آجی جونم🤗

eli
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  Shiva

واقعا برای خودم متاسفم که باید با همچین افرادی سر یک جلسه بنشینم.کجاست بنی ادم اعضای یک یکدیگرند…حوزه رو خلوت میکنی که خودت راحت باشی؟التماس معرفت…

رضا سوسنگرد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Shiva

من شرکت میکنم ولی با یک شرط به مدت یک ماه قرنطینه با هزینه شخصی شما … قبوله … اگه نه پس لطفا ریپلای نفرمائید وبلند پروازی را کنار بگذارید مثلا ارشد گرفتید شرکتهای تاپ دم در دانشگاه منتظرن که منت سرشون بذارید و پیشنهاد استخدام اونها رو قبول کنید … واقعا که

Shiva
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

خب چه کاریه شرکت نکن🤣🤣چه اصراری داری شرکت کنی بعد قرنطینه بشی؟؟؟؟؟حس میکنم موافقای تعویق از فضا اومدن😂من بشخصه اخرین باری که خیابون به چشم دیدم یه روز قبل انتخابات بوده😐😐ولی کنکور برام مهمه حالا به هر قیمتی !رعایت کنی همه چی اکی میشه سوسنگردی!

سلام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

فقط یک درصد مبتلایان به کرونا فوت میکنن،
کسایی که بدون رعایت بهداشت زندگی میکنن.
سر جلسه کنکور که همه ماسک زدن و با فاصله نشستن مشکل داره!
یعنی تا دیروز شما نمیرفتی مغازه، نمیرفتی نونوایی، نمیرفتی سرکار، نمیخوایی بری دانشگاه!
هیچ کاری نمیکنی چون کرونا هست!

سارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ

#مخالف_تعویق_هستیم
#نه_به_سودجوها

Bo rai cho
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سود جویان غوغاسالار مخالفین تعویق هستن، هر پست رو ببنید که کدوم گروه هوچی گری کرده متوجه میشید!!!!!!!

دریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

موافقین تعویق عاقل ومحتاط هستن نه سودجو برعکس بعضیها که با بیفکریشون باعث میشن سلامتی وجون کلی جوون والبته خانواده ها وعزیزانشون به خطر بیفتن

sh.m
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

نیاسرجلسه…اصراری نیس…
داوطلب هرچی کمتر،برگزاری راحت تر.گرفتن نتیجه بهتر…

دریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

واقعا تعجب میکنم بعضیا بااین طرز فکربچه گانه شون میخوان ارشد شرکت کنن و خیر سرمون بشن دانشجوی مملکت من یکسال بیشتره درس خوندم حالا نیام سرجلسه که شما برید ظرفیتهارو مفت ببرید؟؟؟شما جون خودت وعزیزات وبقیه برات مهم نیست ولی من برعکس شما خودخواه وبیفکر نیستم سلامتی خودم وعزیزام برام ازهمه چیز مهمتره.شماچون نخوندی دلت میخواد شرکت کننده کمتر باشه تا شاید فرجی بشه وقبول بشی کسی که واقعا سطح اطلاعاتش بالا ومسلط به درسها باشه از بودن رقیب نمیترسه ومثل شما نظر نمیده

امیرعلی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

آفرین دریا خانم

نرگس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

شما اگه عاقل بودی میفهمیدی که مجبورت نکردن کنکور شرکت کنی بشین تو خونت تا واکسن بیاد

دریا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

اول اینکه من با شما حرف نزدم که داری با من بحث میکنی من روی صحبتم با یکی دیگه بود پس خودتونو قاطی نکنین دوم شما یا واقعا نمیفهمی یاخودتونو زدین به نفهمیدن کلی ادم اینجا دلیل منطقی اوردن برای تعویق ازمون قبول نمیکنی منطق ودلیل اوردن برای شما وامثال شما اب در هاون کوبیدنه امیدوارم این بیماری سراغ خودتون بیاد تا واقعا درک کنید خطرناکی شرایطو شاید اون موقع متوجه بشین هیچی مهمتر از سلامتی نیست

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ

دوستان امار مبتلاییان بالا رفته.جانباخته ها بدتر شده.بدبخت پدرمادرامون ک بعد ازمون میریم پیششون😢😢😢😢😢

سلام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

نرو پبششون 😢😢😢
شما که داخل خونه هستی کلا بیرون نمیری! احتمالا از ذخایر بدنتون استفاده میکنید برای تغذیه، پولم که یارانه هست، دانشگاه هم نرو راحت کن خودتو و مارو

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

ما چوب کم کاری های بقیه رو خوردیم که تو بلاتکلیفی الانیم
طرف بدون ماسک کنار سواحل شمال میاد هشتگ میزنه تعویق کنکور سلامت دانشجو :))

Tar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

دوستانی که ادعای سلامتیتون به کوه دماوند رسیده ، چطور به گفته مسئولان که امار میدن ، اینجا امار هارو زود نشان می دهید اما وقتی میگن اوضاع در شهریور و پاییز خراب هست باز دنبال کنکور در شهریوری ؟ این چه استدلالی هست از جانب تعویقیا ؟
اگر میگی سلامتیم مهمه خب چرا چند ماه دیگه شرکت نمیکنی در کنکور بعدی ؟ اما میگی این کنکور بره اسفند ؟
۹۹ درصد کسانی که تعویق میخوان فقط دنبال مقاصد شخصی خودشان از قبیل ، ترم تابستان و معرفی به استاد و امتحانات پایان ترم هستن که قبلا هم گفتم ، لذا اصلا فریب این تعویقیا رو نخورید که حرف از سلامتی میزنند ، هرچند بنده معتقد هستم همین دوستان روز ازمون جلو تر ازما در صف چک تب سنج برای ورود خواهند بود ، واقعا باعث تاسف هست یک ادم برای خودخواهی خود سلامتی را بهانه کند !
#نه به تعویق
#Tar.mstrtst
#ایکون سبزه
# فقط ۲۱ روز

فائزه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

واقعا نمیدونم چی بگم .طبق معمول همه بهترین شکل خودشون رو توی کامنتا نشون دادن و دارن میگن که نسبت به آدمها دلسوز ترن تا خودشون نسبت به خودشون .هممون داریم میبینیم که اوضاع داره هر روز بدتر میشه اما واقعا چقدر میبینیم که آدم ها رعایت کنن .اگر الان اوضاع بدتر شده به خاطر همین رعایت نکردن هاست پس هر اتفاقی برامون افتاده نتیجه اعمال خودمونه .بر فرض که کنکور عقب بیفته آیا واقعا قراره آدمها بیشتر رعایت کنن یا شرایط بهتر بشه ؟شرایط سخته و تصمیم گیری راحت نیست ولی نمیتونم باور کنم که بیشتر کسانی که خواستار تعویقن خواستشون فقط بخاطر جون آدم هاست . هرچی که هست تصمیم گیرنده نهایی ما نیستیم که انقدر تو کامنت ها راحت و قطعی کنکور رو تعویق میندازیدو حتی یک نفر میگه ۱۰۰ درصد به تعویق میفته و چیزی رو به مسخره میگیرید
همه برای زندگیشون برنامه ریزی کردن انقد راحت به آدمهایی که مخالف تعویقن تهمت بی فکر بودن و جون بقیه براشون مهم نیست نزنید لطفا
.امیدوارم بهترین تصمیم گرفته بشه و همه سلامت باشیم

رضا سوسنگرد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ

همشهرى: شهردار ناحیه ۴ منطقه ۶ تهران بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در گذشت.

عبدالرضا داوودی که اوایل هفته جاری به دنبال ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، عصر روز گذشته درگذشت.
همه چی گل و بلبله … انگار کنکور را خذف کنن و جان هزاران ایرانی را از کام مرگ نجات دهند به مذاق بعضی ها خوش نمیاد چون مثلا خیلی درس خوندند و ۲۴ ساعته اینجا میگردن

سهراب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

شما نیا ازمون بده.امثال ما یک سال تلاش کردن حالا میخوان نتیجه کارشونو بگیرن.با رعایت بهداشت کسی مبتلا نمیشه.

دریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

فقط شما نیستی که درس خوندی منم از تابستون سال قبل میخونم وامادم ولی جونم مهمتر از درس ودانشگاهه بعضیا ظاهرا درمورد خطرناکی این ویروس خوب توجیه نشدن اینکه میگن ماسک بزنین صددرصد مانع الوده شدن نمیشه بلکه تاحدودی موثر هست ضمنا ذرات این ویروس در هوامعلق هستن ومیتونن از طریق مخاط چشمی وارد بدن بشن وفرد رو الوده کنن یعنی سر جلسه با اونهمه جمعیت هم باید ماسک بزنی هم عینک محافظ هم دستکش تازه اگه بتونی همه اینارو رعایت کنی بازم همه چیز صددرصد نیست مراقبی که میاد تطبیق بده شمارو با عکستون ازتون میخواد ماسکو برداری واگر ناقل باشه در نتیجه ممکنه تو همون یک صدم ثانیه مبتلا بشی ماسک هم کامل جلوگیری نمیکنه پس حتی برفرض رعایت بهداشت امکان ابتلا هست بماند که ۴ ساعت با ماسک ودستکش وشیلد یا عینک محافظ امتحان دادن کار دشواریه پردردسریه سر جلسه نمیدونیم بفکر امتحانو سوالا باشیم یا استرس اینکه خدای نکرده از دورو بریامون این بیماری رو بگیریم پس تعویق تا اروم تر شدن شرایط عاقلانه هست

Bo rai cho
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

مسخره ترین و غیرمنطقی ترین چیز همین گفتن “شما نیا آزمون بده”. نیایم آزمون شما ظرفیتا رو مفت بری کنی؟

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  Bo rai cho

لازم نیست کسی ظرفیتا رو مفت ببره اگه دانشگاه ها از ورودی بهمن شروع کن حداقل ۴۰ درصد ظرفیتا از بین میره شما برو ظرفیتا رو تو دفترچه بخون متوجه میشی

سهراب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

این دفعه ازمون برگزار نشه کلا رو هواس.رو هوام نباشه ما الاف نیستیم ک هی بخوایم دوره کنیم.من خودم کلا بیرونم و ماسک دارم هیویم نشده.هر کی میترسه ک سر ازمون بگیره صبر کنه سال بعد بره.

سهراب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Bo rai cho

اونقدر اماده هستم ک نخوام جای شمارو بگیرم.شما اگه خیلی واقعا میترسی صبر کن سال بعد بده

سجاد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

#تعویق کنکور سراسری
# نه به لغو کنکور
#نه به سودجو

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

وقت بخیر
از اینکه آزمونهای سراسری – مخصوصا کارشناسی ارشد هی به تعویق میافته ناراحتیم
ما داریم مطالعه می کنیم و تلاشمون رو میکنیم اما نکته مهم این هست
آزمون کارشناسی ارشد و سایر آزمونها به صورت سراسری بگزار خواهند شد
اکثر شهرهای ایران دوباره به وضعیت قرمز بازگشته اند – تنها شهر ایران -تهران نیست
بلکه مردم شهرهای دیگه هم جزو کشور ایران محسوب میشوند – سازمان سنجش آموزش کشور
باید ابتدا سلامتی داوطلبان اولویتش باشه بعد برگزاری آزمونها
کرونا ویروس شوخی نیست …هر روز بیش از یکصد نفر توی ایران دارن جانشون رو از دست میدن
(( مرگ فقط برای همسایه هست !!!) ….
آنچه مهم هست سلامتی هموطنان عزیز باید اولویت باشه بعد مسائل دیگر ….
سازمان سنجش آموزش کشور – وزارت علوم – وزارت بهداشت – ستاد مقابله با کرونا –
باید جلسه جدی برگزار کنند و با بررسی شرایط و آینده نگری تصمیمات درست به نفع سلامتی
مردم بگیرند تا خدای ناکرده با سهل انگاری برگزاری آزمونهای سراسری به قیمت از دست رفتتن
جان داوطلبان و هموطنان عزیز تمام نشود.

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

از اردیبهشت تا الان نگاه کنی هی شهرهای قرمز قبل از کنکور بیشتر شدن.پس احتمالش زیاده اگر تعویق بخوره تعداد شهرای قرمز بیشتر شه

تیسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

می خوان مدیریت کنن اوضاع رو الان فهمیدن کار قبلیشون اشتباه بود

Bo rai cho
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برای چی شهرای قرمز زیاد شده؟ جوابش سادس رعایت نکردن. خب الان محدودیتا داره برمیگرده برای چی؟ چون همونجوری که یبار آمار اومد پایین دوباره کنترل بشه. حالا شما چی میخوای؟ هر جور که شده آزمون بدی فی الواقع بیشتر از نوک بینیت رو نمییبینی، نمیبینی که مترو باز شد و آمار رفت بالا، نمیبینی بعد کنکور داوطلبا پا میشن میرن مسافرت.

دریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

احسنت موافقم باشما

mohammad
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

اینایی که میگن لغو میشه اگه برگزار نشه عضو یه سری کانال های موسسات کنکوری ان ,که تو کانال براشون نوشته بود برید بگید لغو میشه اگ برگزار نشه تا موافقان تعویق بترسن و کوتاع بیان تا سر وقت کنکور برگزار شه ,حواستون باشه بچع عا با کیا طرفید فقط منافع خودشون مهمه

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

به هیچ وجه نباید لغو بشه و امکان لغو هم خیلی پایینه، اگه به تعویق بیفته هم وضع بدتر میشه و فایده ای نداره، بهترین کار برگزاری تو همین مرداد هستش اونم به این شکلی که یکی از دوستان گفتن واسه هر گروه از رشته ها روزای مختلفی در نظر بگیرن تا جمعیت کمتر بشه و فاصله گذاری راحت تر و حتی با فاصله‌ی بیشتر انجام بشه، به جای اینکه دو روز کنکور برگزار بشه تعداد روزا بیشتر بشه، خواهشا انقدر دنبال تعویق نرید چون باعث میشید کلا لغو بشه و اگه در هر صورت میترسید کورونا بگیرید پس امسال کنکور ندید و زحمات مارو هدر ندید بزارید ما کنکور بدیم راحت بشیم.

الناز
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام.نیلوفر جانم تشکر میکنم از کمک هات و آرامشی که به خیلی از ما میدی.
امیدوارم همیشه سلامت و شاد و سربلند باشی و زندگیت سرشار از آرامش باشه.
و دوستان مخالف تعویق من واقعا متوجه شما نمیشم!!دیگه کم مونده بگین خانم نیلوفر کرونا رو به وجود آورده!!!یا باعث تکثیر این ویروس شده!!!
بابا هیچ کس کرونا رو به وجود نیاورده!
هیچ کدوم از افراد جهان فکر نمیکردن اینجوری بشه!
قطعا راه های بهتری هم برای کنترل خشمتون از شرایط موجود هست!!!!
اگر ورزشکارا هم برای برگذار نشدن المپیک یا بازیگرا برای برگزار نشدن مراسم اسکار و … یا دانشجوهای دانشگاه های مطرح جهان که اکثرا تعطیله انقدر خشم نشون میدادن که سنگ رو سنگ بند نمیشد!!
جهان الان مثل یه مسابقه فوتبال شده که به خاطر شرایط جوی ایست کرده!میتونین عصبانی باشین و هوا رو لعنت کنین و برین به جنگ با هوا!!! یا میتونین برین و تمرین کنین نه فقط رو یه بخش زندگیتون رو بلکه همش رو سامان بدین تا هرموقع شرایط جوی خوب شد یه انسان خارق العاده برگرده و مسابقه بده!
هیچ مربی و فدراسیونی زیر طوفان مسابقه فوتبال رو برگزار نمیکنه!!!
بلکه صبر میکنه تا شرایط اقلا مساعد بشه!

عاطفه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

لغو بشه بازم نفعش بیشتر از این که همه بیمار برگردن خانوادشونم ازشون بگیره دولت و ملت و به دردسر بکشانند

سارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  عاطفه

شما خودت کنکور نده برای بقیه هم نسخه نپیچ

اشکان فدایی.
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ

تمام تصمیمات در رابطه با کرونا باید توسط ستاد گرفته بشه پس احتمال زیاد روز یکشنبه، مجلس تصمیم گیری و لازم الاجرا بودنشو به ستاد واگذار کنه و خودش به تنهایی کاری نمیکنه.

Bo rai cho
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

خیلی مطمئن حرف میزنی ای انسان!

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ

ماجراهای من و کنکور o_O

عرفان
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

با سلام خدمت همه دوستان تعجبی نیست که چرا کشورمان دچار این همه مشکلات شده است چون که رفتار جامعه تحصیل کردگان آن در این سایت و سایر سایت ها که موجب سرخوردگی و ناامیدی بقیه هست چون باید الگوی سایر قشر ها باشند (با اینکه عده شان کم هم باشد بازم به عنوان نمونه جامعه آماری حساب میشود) اصلی ترین خصیصه کشورهای پیشرفته داشتن دیدگاه علمی و دوری از تعصبات و اعتقادات شخصی و خودخواهی ها هست.بهترین راه حل برای کنکور برگزاری هر رشته در یک روز میباشد مثلا به ترتیب کدامتحانی ها در طول مرداد برگزار شود درست است که این پیشنهاد هم خالی از اشکال نیست ولی هم باعث عدم تجمع در حوزه ها میشه هم تعویق نمیفته.این به نفع همه هست چون موافقان تعویق نمیتونن دلیلی بیارن که بعدا وضعیت بهتر میشود(که معلومه که نمیشود و بدتر هم میشود با این افزایش آمار مبتلایان و همزمان شدن با آنفلوانزا در پاییز) و مخالفان تعویق هم نمیتونند تضمینی کنند که با رعایت پروتکل ها برگزاری در یک روز تضمین سلامتی و مبتلا نشدن هست. هرکسی که میتونه این پیشنهاد رو به مسوولان برسونه لطفا دریغ نکنه. خانوم ایهاوندی اگه میتونین اینکارو بکنین ارزش بررسی داره. ممنون از… ادامه نظر»

حامد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

الان دیگه لغو بشه هم اصلا ناراحت نمیشم خوب استرس اور.

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

به این میگن نظر درست و منطقی، کاملا موافقم، اگه از دست کسی بر میاد به مسئولین برسونه خیلی خوب و منطقیه با تعداد خیلی کم میریم سر جلسه، دیگه هر کی دوس نداره نیاد چون واقعا معلومه مشکلش چیز دیگه ای هستش.

فاطمه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

آره این خیلی خوبه 👌🏻

عاطفه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

خوب همون خالی از اشکال نیست… حتما باید برسی بشه….

مهرداد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

قابل توجه دوستانی که چپ و راست هی میگن بابام راننده تاکسیه چیزیش نشده یا نمیدونم همه رفتن سر کار یا هزارتا چیز دیگه میگن که شرایط رو عادی جلوه بدن. اولا یه نگاه به آمار مبتلایان یا مرگ و میر اخیر بندازید متوجه میشید که نتیجه بازگشایی ها و عادی سازی شرایط توسط دولت و مردم به کجا رسیده! تو اکثر کشورهای مهم مثل ایتالیا و اسپانیا و آلمان که حتی دیرتر از ما شیوع بیماری رو تجربه کردن و آمار مرگ و میر و مبتلای به مراتب بیشتری از کشور ما داشتن، تونستن با سخت گیری به یه ثبات نسبی برسن ولی کشور ما تنها کشوریه که بعد از بازگشایی ها دوباره آمارش رشد کرده چون همه فک میکنن کرونا برا دیگرانه! یا مث اون یارو که میگفت معتادا نمیگیرن ، اونام حس رویین تن بودن بهشون دست داده و بیخیال شدن! حالا برسیم به کنکور! دوست گرامی! این عکسی که آپلود کردم رو ببین! خوب ببین! نوشته کسی که ناقل ویروس باشه و ماسک نزنه اما فردی دیگه در کنارش باشه و ماسک بزنه احتمال انتقال ویروس بهش زیاده! ینی چی؟ ینی ماسک زدن شما به تنهایی نمیتونه شما رو در مقابل یه ناقل ویروس محافظت کنه!… ادامه نظر»

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

کور که نیستیم برادر وقتی خوب نگاه کنی زده اگه هر دو ماسک بزنن خیلی کم سرایت میکنه، و قراره ما هم تو کنکور با ماسک بریم پس سرایت خیلی کمی وجود داره، بعدشم مارو با ایتالیا و… مقایسه نکن اگه پدر بنده نره سر کار از گشنگی باید بمیریم، اگه دولت پول میداد مردم مرض نداشتن برن سرکار…

Mr
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ..

امید که همه ی پدران شریف در سلامتی و تندرستی باشند.

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

انشالله🙏

فرزانه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

کم شدن سوالا واقعا ایده بدیه.
واقعا باید یه فکر اساسی بکنن منهای شهرهایی که محدودیت براشون اعلام شده باید یه فکری برای رشته هایی که تهران باید آزمون بدن و سفرهایی که بخاطرش انجام میشه بکنن
تازه مصاحبه و آزمون عملی هم هست
حداقل یه تصمیم قاطع بگیرن

حمید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

واقعا من الا ن خیلی نگرانم ……حتی اگه خودم نرم برای دیگران نگرانم…..

سارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

بیچاره ترین کنکوریای تاریخ ما بودیم دو هفته دیگه کنکوره به جای خوندن مدام استرس و خبرای جدید میاد

یاسر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

خوب شرایط جهانی چی میشه کرد اگه قرار باشه همه مریض بشن یا ناقل بشن همون برگذار نشه بهتر….. این همه بیمار و کی میخواد جمع جور کنه کشور میره تو مشکل

سلام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  یاسر

شما الان به فکر کشوری یا بفکر خودت!
برگزار نشه بعدش چی!
یعنی کافیه فقط فکر کنی!
خیلی از پسرا مشمولن باید برن خدمت!برن خدمت تا شما راحت روزی یک صفحه درس بخوانی بعد بگی، نمیشه کنکور برگزار نشه!

درعجبم، شما نگران سلامتی خودتی، نیا سر جلسه، نون نگیر و نرو سرکار نرو مغازه نرو دانشگاه و…

سارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

آقا هر کی مخالفه و میترسه که کرونا بگیره سال بعد شرکت کنه بذارید ما کنکور رو بدیم راحت شیم دیگه یک ساله درگیریم باهاش

سهراب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دقیقا حرف ماهم هست.اگه مخالفن برن سال بعد شرکت کنن یکساله خستگی رو دوشمونه

سارا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

واقا براتون متاسفم دو هفته دیگه کنکوره و ما هنوز راجع به تاریخ و تعداد سوالاتش شک داریم و حتی هنوز مطمئن نیستیم که امسال اصلا برگزار بشه…به لطف کسانی که مدام حرف از تعویق زدن چند ماهه زندگیمون بهم ریخته خب اقا مخالف تاریخی سال بعد شرکت کن مگه مجبورت کردن

Tar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

خود کرده را تدبیر نیست ، متاسفانه هر دم از این باغ بری میرسد ، انگار این دوستان تعویقی تا زهرشون رو نریزن به ما داوطلب ها ولکن نیستن !
همش داریم چوب این مخالفت هارو میخوریم ، تعویقی چر اینقد خودخواه هستی که حتی واسه ازمون سال دیگه چند ماه صبر نمیکنی اما میگی این ازمون چند ماه دیگه برگزار بشه ؟
چند چندین با خودتون عزیزان ؟
# Tar.Mestrtest
#ایکون سبزه
#نه به تعویق
#تعویقچی حیا کن

Mr
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

دوست خوبم، سلام.
این سایت mastertest به معنای آزمون ارشد می باشد.
شما در آن هشتگ نوشته اید، mestrtest که دو غلط نگارشی دارد‌ و صحیح اش به شکل زیر است.
mastertest

موفق باشید و سلامت.🌹

Tar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

بنده فینگلیش نوشتم ن انگلیسی

AmiN
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

اینو هم اضافه کنم ک ما بعد از اینکه جواب بیاد قراره کنکور عملی بدیم، یعنی ابان ماه، سال های قبل ک کلا همه تهران میومدن، امسال بعید میدونم ک این خودش باز داستان داره! واقعا خیلی عجیبه، چون میگن ابان نمیشه امتحان داد! پس ما چی هستیم؟ کاش همون فروردین همه چی ب روال خودش انجام میشد. کاش کاش . الان فقط برای افرادی مثل من فقط تو مخی داره این چیزا🤦🏻

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  AmiN

همین شماها بودین که خرداد رو هم خراب کردین..

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

من که اهمیتی به کم کردنش نمیدم در عوضش میرم تکمیل ظرفیت ثبت نام خودمو راحت میکنم

سهراب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

بدترین چیز ممکن میدونید چیه؟؟؟؟ اینه که همه این مسئولای سنجش تا الان یه کلمه حرف نمیزدن…ولی ۲۰ روز مونده به کنکور هی دارن خبرای استرسی پخش میکنن…..

Shao
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

توجه نکن، تمرکز کن رو همون ۲ و ۳ مرداد، فقط به سایت سنجش که منبع اخبار رسمی و معتبره سر بزن، اگر خبری بود اعلام میکنن…

سعیده
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

اصلا این فکرا از کجا بذهنشون میرسه عجیبه….

احسان
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

میدونی اگه شرایط ثابت بود بیماری هم استرس زیادی داشت امتحان… الان دیگه خیلی بدتر… هر ادمی به راهتی متوجه میشه

AmiN
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

یه سوال ما های کنکور دو‌ مرحله ای داریم و دومی عملیه چ خاکی باید ب سر بزنیم؟ نکنه اونم میخواید کم کنید 🤣 عجب کنکوری بشه این دفعه. اقا برین هرکی ک‌ دلتون میخواد برین دانشگاه ی ک دوست همین الانش بچه های سهمیه دارن جولان میدن. دیگه چی میمونه واسه ما!!! همه چیو ک نابود شده است اینم روش . نسل زغال شده تاریخ🤘🏻

سهراب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

مگه مسخره ایم اخه …. این چ کنکوریه اه اه ..ینی چی ک سوالا رو کم کنن …ازین مسخره تر نمیشه…سوالا کم بشه تنوع نداره و سخت تر تر طرح میشه اه ته اه این همه وقت گذاشتیم خوندیم

سعید
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  سهراب

اینا اصلا فکر بدرد ه نمیکنن وگر نه این طور نمیشد میتونستن فکر بهتری بکنن تو این زمانی که داشتن

انسیه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

یعنی چی مگه ما مسخره دست مسئولین هستیم هر روز یه ساز جدید میزنن کاهش سوال یا لغو یعنی چی لغو الان که بیست روز مونده ما با جون و دل داریم می خونیم چرا با روح و روان ما بازی میکنید چرا دست و پامونو سست میکنید به خدا گناهه یعنی فقط کنکور شد عامل کرونا؟لطف کنید اول برید در پارکا رو ببندید بعد دم از لغو کنکور بزنید .منم وضعیت شهرم قرمزه ولی همه خونوادم شاغلن و رعایت میکنن هیچ اتفاقی هم نیافتاده شکر خدا .به خدا دیگه نام کنکور میاد حالم به هم میخوره آرزوی رفتن سر جلسه برای ما انگار میخواد حسرت بشه. #نه به تعویق

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  انسیه

تعویقیا مشکلشون بیماری نیست اونا دنبال چیزای دیگن…

انسیه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ..

واقعا موندم چی بگم کنکور مثل یه سراب شده که هرچی میدویی بهش برسی نمیرسی.

سلام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

دفعه پیش که کرونا کم بود گفتید تعویق الانم میگید تعویق
ول کنید قراره ماسک بزنیم سر جلسه بشنیم.
حداقل سه چهارم پسرا بخاطر خدمت سربازی به مشکل میخورن.
حالا یه عده هم میگن خطر کرونا گرفتن توو سربازی کمتر از سر جلسه کنکوره؟؟؟؟

کاهش سوالات؟ سوالا که تنوع نداشته باشه به چه دردی می‌خورد
همش از یک فصل بشه چی!
استاندارد نیست!

لغو کنکور؟ اصلا میدونی یه عده نشستن ۱ سال بعضی ها هم دوسال وقت گذاشتن

نماینده ۲۰ درصد مردم ایران لطفا دخالت نکن.
ممنون

کریم
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

همه بگرن… خوبه…. همه بمیرن خوبه…. اگه شرایط عادی بود… همه خودشون میرفتن امتحان…

جانان
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

ولی کم کردن سوالا هم همون تجمع داوطلبین واسه کنکور رو داره پس یه روش مسخره اس حالا که همه رو واسه کنکور جمع کردن بعد بیان سوالا رو کم‌کنن اصل این بود که برگزار نشه حالا که برگزار شده بیان کامل بگیرن نه هر چی سوال سخته رو گلچین کنن

جانان
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

دوستان منظور از لغو کنکور اینه که کلا امسال هیچ پذیرشی واسه دانشگاه ها ندارن یا پذیرش براساس شرط معدله؟

AmiN
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ق٫ظ

فقط امیدوارم این داستان صحت نداشته باشه، چون عمرا تو ۲۰روز بتونن تعداد سوال کم کنند . یک درس ک نیست ، بقالی هم نیست همین جوری ۳۰سوال کم کنند باید کلی تحقیق بشه . اگه سوالات کم بشه یعنی باز قراره ی خبری بشه ک ایشالا خبری نیست

نادر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  AmiN

فکر ازمون گرفتن از کرنا دارها بسیار فکر بدی بود این کرنای و مجبور میکنید بره سفر همه جاها رو الوده میکنه

مهر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۷ ق٫ظ

عزیزان من پدر خودم بیماری قلبی دارن و ازخیلیا که دم از تعویق میزنن بیشتر میترسم خدا شاهده ولی دیگه بیشتر از این قضیه رو کش ندیم. سوال من از این عده اینه یعنی کلا شما و خانواده هاتون تو خونه هستید نمیرید بیرون؟ و یه عده میان حرف از آنلاین شدن آزمون میزنن که دیگه خیلی حرصم میگیره. به امید خدا که تو همون تاریخ و به همون منوال گذشته برگزار میشه پس خودتونو خسته نکنید و برید سراغ درستون.

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهر

باور کن من نمیرم مگه هفته ای یبار اونم برای خرید خونه، با رعایت شدید که نیم ساعته برمیکردم و واقعا عذابه حمل این همه رعایت توی اون مدت, دوستامم میشناسم توی خونه هسن،
من دلایل زیادی برای الویت جونم دارم، با اینکه کنکور رو هم در حد قبولی توی دانشگاه مورد نظرم خوندم
فقط دوستان باید لطف کنن، برای دوستانی که یک سال پشت کنکورن، و هنوز برای تعویق اعزام خدمتشون تصمیم نگرفته شده،در صورت تعویق کنکور نامه نگاری کنن

سحر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من مادرم نمیزاره از خونه جم بخورم…….. چه برسه برم امتحان

Negin
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

منم از اوایل اسفند قرنطینم

سجاد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

در ضمن این که آقای خدایی میگن دیگه زمانی برای برگزاری کنکور نمی مونه باید بگم کاملا در اشتباه هستن. وقتی قراره ترم جدید دانشگاه مجازی باشه چه دانشگاه شریف بخونی و چه دانشگاه آزاد ناکجا آباد هیچ فرقی نمی کنه پس بزارید کنکور آبان برگزار بشه و ترم جدید از بهمن چون به هر حال شاید تا اون موقع معجزه ای شد و به هر حال از این ستون به اون ستون فرج است. همگی موفق باشین

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

دانشگاه های ازاد،غیر انتفاعی و پیام نور اختیارشون دست خودشونه و خودشون برای کاراشون تصمیم میگیرن

نادر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

احسنت

سجاد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ

سلام به همگی من قرار شد دیگه پیام ندم اما نتونستم جلو خیلی از پیام ها ساکت بمونم. از اولم یه عده معلوم الحال دنبال لغو کامل کنکور بودن تا با پارتی و هزار زد و بند برن دانشگاه و این وسط حق یه عده مثل من که واقعا به دلیل مشکلات کرونا دنبال تعویق کنکور به یه زمان مناسب هستن خورده میشه. ببینین دوستان هم کسایی که دنبال تعویق کنکورن به دلیل مشکلات کرونا حق دارن تو زمان بهتری کنکور بدن و هم کسایی که میخوان برگزار بشه به دلیل این که زیاد خوندن حق دارن و ممکنه دیگه کشش نداشته باشن. اما گروهی که دنبال ماهی گرفتن تو آب گل آلود هستن و میخوان کنکور کلا لغو بشه کاملا در اشتباهن و ما ساکت نمیشینیم.
پس من به شخصه خواهشا تعویق کنکورم نه لغو کنکور.
#تعویق کنکور های سراسری
# نه به لغو کنکور

تیسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

آفرین تعویق تا مساعد شدن شرایط

مریم
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  تیسا

این فکر خوبیه تا شرایط قابل کنترل نشه نمیشه امتحان خوبی داد الان وضع خوب نیست ……..

احمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

لااق اونهای که داغ دارن یا نخوندن ….یا مریض هستن ترم بعد امتحان بگیرید ازشون

سعیده
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  تیسا

این فکر خوبیه ……افرین

سینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  تیسا

تو این شرایط متغیر چطور باید تمرکز داشت اگه وضع تحت کنترول بود بازم امتحان دادن سخت بود چه برسه به الان

تیسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

خب من میگم تعویق بیافته

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

دقیقا

رضا سوسنگرد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ

#ویژه

💥ابلاغ محدودیت کرونایی در ۱۳ استان کشور

معاون کل وزارت بهداشت:
▪️محدودیت های کرونایی به استانداران ۱۳ استان کشور از جمله خوزستان ابلاغ شد
▪️این استان ها شامل: خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، کرمان، تهران و البرز است.

دوستان دیگه تهران هم وارد محدودیت کرونایی شد

بهرام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

بد بختیه از ترس کرنا خیابون نمیریم باید برم کنکور بدم….. باید یه فکر بهتر میکردن

ثمیه
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  بهرام

الان شهر ما تو وضع هشداره… من که نگرانم

احمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

حال کسی که کرنا گرفته روحیش خراب میشه چطور باید امتحان بده… شاید تو راه دور از جون خودم گرفته باشم….

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

خواهشا بس کنید نه تعویق نه کم کردن سوالا نه لغو فقط و فقط برگزاری تو زمان مقرر شده، اگه تو مرداد برگزار نشه کامل لغو میشه و اون موقع همتون پشیمون میشید به هیچ عنوان وقت نداریم که تعویق بخوره همه چی بهم میخوره، انقدر دنبال این نیلوفر و امثال اون نرید واسه خودتون دردسر میشه مطمئن باشید که پشیمون میشید..

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  ..

دوست عزیز, هیچ ایرادی نیست ترم از بهمن باشه، و فضا رو استرس وار نکنین، اگه دلیلی دارین با مدرک بگین،اگه ندارین هم لطفا از اطمینان نگین، خانوم نیلوفر و هرکی دیگه که درحال پیگیری هسن، دلایل منطقی رو گفتن، و لطفا بی دلیل جو ندین
همین مسعولا، اول گفتن هیچ شرایطی برای عدم برگزاری با همون شرایط اولیه نیست، الان با پیگیری های همین دوستان ، فهمیدن اشتباه کردن, و دارن راه میان

بهرام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من فقط میگم پخش میشه بیماری دیگه نمیدنم….. واصلا از این فکر که از بیماران امتحان بگیرن خوشم نیومده

Ali
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

سلام به همگی من تا دیروز میگفتم کنکور باید برگزار بشه
ولی واقعا الان که اخبار و سایتای مختلف رو نگاه میکنم وضع کشور خیلی خرابه و واقعا نگران کنندس.خدا آخر عاقبت هممون رو به خیر کنه
امیدوارم تصمیم صحیحی گرفته بشه
من خودم به شخصه دارم افسرده میشم از این وضعیت بلاتکلیفی
ولی خب خودخواه هم نباید باشیم،ما نشستیم توو خونه خودمون با شرایط آرام و بدون هیچ دغدغه و از زندگی دیگران خبر نداریم
من موافق تعویق نیستم ولی خب الان که میبینم واقعا به صلاح مملکت، سلامتی مردم و سلامتی خودم هس

کامبیز
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

یا مقلب القلوب والبصار😐 یا خدااا😱 مگه شوخی سوالا کم بشه! اصلا عدالت نیست اینجوری! اینهمه زحمت کشیدم همه ی مباحث رو خوندیم که بازم معلوم نبود از همش بیاد. حالا بازم میخواد کم بشه! یا کنکور باشه به همان شکلی که بود یا نباشه. یعنی چی این نظریه های خلق الساعه

niloofar Ihavandi
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

من کاهش تعداد سوالات رو گزینه اخر میدونم این اتفاق زمانی میوفته که بخوان هرطور شده سر همون وقت کنکور رو برگزار کنن و مطمئناً سنجش با کاهش سوالات موافقت نمیکنه و تاریخ تغییر میکنه.این راه اخر هست.با نماینده هم صحبت کردم گفتم به هیچ عنوان هیچکس دنبال لغو نیست و نامه رو براشون ارسال کردیم.لغو هم نمیشه شک نکنید.مگر اینکه معجزه بشه.پس انقدر تو سر خودتون نزنید😁

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

کاهش سوالات رو پیگیری کنید. بیست تا سوال تستی نیم ساعت زمان درخواست ماست

بهرام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

هه شانسی جواب میدی…. حالا این همه راه بریم برا بیست سوال

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

تو همین تاریخ برگزار میشه یا با کم شدن سوالا یا بدون کم شدن سوالا، هر بار مثل رجب واسه ما فتوا نده اگه بخواد تغییر کنه کلا لغو میشه دیگه زمان مناسبی وجود نداره

محمدرضا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

یکشنبه ساعت چند جلست؟؟

sh.m
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

گاهی اینقدر بااطمینان صحبت میکنید که حس میکنم اقای غلامی (وزیرعلوم)هستید و بااسم مستعار نیلوفراومدید…

ثریا قاسم زاده
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  sh.m

آبجی نیلوفر اعتبارش پیش ما از وزیر علوم هم بیشتره وقتی که همشون(سنجش و وزیر علوم) گفتن عقب نمیفته. ایشون با پیگیری های مداوم با مسولان مثل آقای وهاب زاده و غیره کاری کردن که خیلیا تو خوابم نمیدیدن که بتونن بکنن

..
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ

قبلا ردی از ئزیر علوم ندیدیم!

آریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

این سری اقای وهاب زاده هم دخالت نکردن و کاری از دستشون بر نمیاد

علی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خب واقعا امکان تعویق بیشتره یا لغو کامل؟ اگه تازه قبول کنن ترم جدید بهمن باشه

سینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فکر خوبیه

کامران
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بیشتر ترسیدم وقتی گفت از کرنا دارها هم امتحان میگیریم اینقدر واجبه

Tar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

اصلا شما چه حقی دارید جای همه نظر میدی ؟ شما جای خودت اولا نظر بده ، کنکور هم تو خواب و رویا لغو خواهد شد یا تعویق خواهد افتاد مطمئن باش !
#نه به تعویق

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

شما به چه حقی جای مدیران نظر میدیو میگی برگزار میشه و ما باید مطمئن باشیم حداقل ایشون داره از کلی مسئول پیگیری میکنه شما که فقط با نماینده اهواز صحبت کردی اصلا در جریان هستی چند تا نماینده داریم

سهراب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

افرین کاملا موافقم

محمد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

من شمارو هیچ وقت بابت تعویق خرداد ماه نمیبخشم و حلال نمیکنم شرایط الان ما باعث بانیش کم کاری های امثال شماست که به خاطر جبران کم کاری خودشون مارو به این وضعیت انداختند

تیسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جان
لطفا از همه کسانیکه امکان مکالمه باهاشون رو دارید از طرف همه ما بخواید که کنکور رو به اواخر شهریوربه بعد که هوا خنک تره و نیاز به کولر نیست وتحمل ماسک راحت تره بندازن که به امید خدا اوضاع هم مساعد شده باشه و ورودی جدید از بهمن وارد دانشگاه بشه این بهترین راهه.
خدا خیرتون بده و بهترین هارو رقم بزنه براتون.

Bahar
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

نیلوفر جون، گفتید کاهش سوالا در صورتیه که بخوان هرطور شده سر همون وقت کنمورو برگزار کنن، بنظرم دقیقا الانم همین تصمیمو دارن که هررررطور شده کنکورو برگزار کنن… به هر قیمتی حتی احتمال بیمار شدن تعداد زیادی از داوطلبا و خانواده هاشون میخوان این کارو انجام بدن دیگه

تیسا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خواهش می کنم نیلوفرجان بگید تعویق بشه به اواخر شهریور به بعد تا هم شرایط خوب بشه هم تحمل ماسک راحت بشه هم نیاز به کولر نباشه.

خدا خیرتون بده
خیلی ماهی عزیزم

بهرام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

تغیر سوال…. اصلا چه تاثیری داره…. فکر خوبی نیست…. اگه رفتیم سر جلسه دیگه فرق نمیکنه چند ساعت باشه

آریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

پس چی میشه؟

Hani
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

باخوندن این خبر مدام دارم گریه میکنم… یعنی چی لغو!پس زحمات چندین ماهه ماکجا میره!!! حتی کاهش تعدادسوالات هم ایده خوبی نیست چون تنوع سوالات کم میشه و ممکنه افرادی مبحثی خونده باشن و ازاون مباحث نیاد واین ظلمه واقعا…همونطور ک عروسی ومراسم ختم برگزار میشه خب این کنکور هم برگزار کنن بارعایت پروتکل ها….
بخدا من دیگ کشش ندارم….

دریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Hani

ی ترم دیرتری بری بهتره یا بمیری خدای نکرده؟؟؟منم از تابستون دارم میخونم ولی عقل سلیم حکم میکنه جون ادم مهمتر از ی ترم دیررفتن به دانشگاه باشه.ضمنا همین مراسم عروسی وختمهایی که شما میگید باعث شده امار مبتلاها وفوتیها وحشتناک بره بالا

Hani
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

یه ترم دیرتر یعنی کاهش ظرفیت…
هروقت جلو مراسمات رو گرفتن کنکور روهم لغو کنن…من بحثم سر لغونشدن هست نه تعویق که شماباز بحث تعویق رو پیش کشیدی….

اشکان فدایی.
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Hani

وقتی یه عده خاص فقط به بهونه کرونا و فقط برای رسیدن به منافع خودشون هر کاری میکنن همین میشه.
چندتا از اساتید کنکور و دانشگاه ما که آدم های آگاهی هستن گفتن اگه این سری عقب بیفته احتمال زیاد کنسل میشه کلن.

Hani
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

واقعا لغوش نه فقط به ما به دانشجوهای سال بعدم اسیب میزنه…
بماند دیگه اقایونی که سرباز هستن وایت اسیب چندین برابرمیشه…

آرمان
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

خواهش میکنم هر سناریویی هست کاهش سوال نباشه . اصلا محک مضخرفی برای خیلی از رشته ها علی الخصوص علوم پایه و فنی و مهندسی میشه

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرمان

بیست تا سوال تستی نیم ساعت وقت بهترین سناریو هست اینطوری نیم ساعته امتحان میدیم خسته هم نمیشیم

Sama
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳ ب٫ظ

صیغه جدید!جل الخالق!ما میگیم می میرم میگن تعداد سوالا کمتر.خدایا!آخرالزمان.خودت رحمی بکن

احمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

من که از وقتی شنیدم ترم بعد دانشگاها مجازیه ، دیگه هرکاری کردم نتونستم تمرکزمو رو درس بذارم. دانشگاهی که تو دوران کنکور جون بکنی براش ولی بخوای تو خونه بشینی پای لپ تاپ و درس پاس کنی یا تمام تلاشت برا برقراری ارتباط با استاد تو اسکایپ و این چیزا خلاصه شه دوزار نمیارزه.البته شایدم برا یه سری دیگه باحال و جذاب باشه ولی برا من نیست. با اینکه میدونم رتبم با همین وضعیتم خوب میشه ولی میذارم برا سال بعد که حداقل واکسنش تا اونموقع اومده باشه و بشه دانشگاه رفت نه اینکه سال اول که مهمترین بخش ارشده رو تو خونه گذروند.
اگه پذیرش از بهمن باشه باز میشه باهاش کنار اومد ولی مهر….
دانشگاه امسال مبارک مشتاقان تو خونه نشستن و نمره بالا گرفتن!

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمدرضا

اتفاقا مجازی خیلی بهتره تا اینکه سر کلاس این استادهای بی کیفیت بشینی. تو خونه با لباس راحت پشت لپ تاپ خیلی مفیدتره

اشکان فدایی.
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

آقا سر جدتون بیخیال تعویق بشید بذارید این کنکور برگزار بشه.
خیلیا مثل من سربازی جلو راهشونه سهمیه هم هیچ، تنها چارشون کنکوره که با توجه به صحبتا قرار باشه امسال کنسل بشه واقعا برای ماها چند سر باخته.

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

منم همین طور خرداد ماه تموم شده.رفتم پرسیدم گفتن تا مهر وقت داری بخاطر کنکور.بعدش باید بری

اشکان فدایی.
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من تا اول شهریور، و مجبورم دفترچمو پست کنم که غیبت نخورم تا ببینم دوستان عشق تعویق چه برنامه ای برامون دارن.

Sama
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

چقدر شما پسرا از سربازی گله دارین؟؟؟من حاضرم به جا شما برم سربازی ولی تو اوج جوونی نمیرم

اشکان فدایی.
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sama

شما خیالت راحته که این حرفی که زدین هیچوقت عملی نمیشه و نهایتش یکسال پشت کنکور میمونی بدون اینکه ترس از غیبت خوردن سربازی داشته باشی یا نکنه سربازیت دور از خونه بیفته که تو دوران سربازیم نتونی درس بخونی.

Sama
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

انشاالله که هر چی خیر و صلاح اتفاق بیفته.ولی دیگه پادگان نزدیک خونه که نمیشه.شمام نگران سربازی نباشید.الان مسئله مرگ و زندگیه

......
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Sama

هیچ وقت این حرفو نزن من داداشم ۳ ماه رفته اونم جایی که واقعا خطرناکه وصب تا شب مادر بیچاره من به فکر پسرشه.ومدام باید به این فک کنیم که خدایی نکرده تو مرز اتفاقی براش نیوفته

Sama
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  ......

انشاالله که هیچ اتفاقی نمی افته.خدا براتون حفظشون کنه.توکلتون به خدا باشه.منظور من چیز دیگه ای بود دوست عزیز😊

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

اگه سوالا کم بشن سخت تر میشن تنوع سوال کمتر میشه

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

دقیقا.اما تعویق بخوره ب زمان دیگه اونوقت کامل میگیرن

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

این کارو نمیکنن چون سیستم سوالات روچک میکنه باید ضریب بندی سوالات رو برنامه نویسی کنن که هزینه زیادی داره و ممکنه دچار خطار بشه و دردسر براشون درست کنه

محمدرضا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ

سوال کم کردنو کوتاه کردن ازمون دیگه چیه؟؟؟؟!!!!کرونا گرفتن کمتر از ی هزارم ثانیست.فقط ی بی حواسی هزارم ثانیست ک جون خودتو خانوادتو میگیره

کنکوری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

دو هفته دیگه کنکور دکتراست پس سوالات طرح شده و حتما رفته واسه چاپ بعد چطور میخوان تعداد سوالات رو کم کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

نمیکنن هزینه داره براشون

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

فقط تعویق