برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در سه مرحله

رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون کارشناسی ارشد امسال در ۳ مرحله برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، فرآیند‌ برگزاری کنکور را تشریح کردیم. جمع بندی کمیسیون درباره زمان برگزاری کنکور‌های سراسری این بود که بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا عمل شود و مصوبات ستاد کرونا هم همان تاریخ‌هایی است که قبلا اعلام شده است.

او افزود: زمان برگزاری کنکور‌ها تغییری نکرده است مگر اینکه ستاد ملی کرونا تاریخ‌ها را عوض کند. در شرایط موجود، تصمیم جدیدی گرفته نشده است، ولی اعضای کمیسیون مجلس پیشنهاد‌های خودشان و دغدغه‌های داوطلبان را مطرح کردند که پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهتر اجرا شدن آزمون‌ها بود. البته برخی از این پیشنهاد‌ها قبلا توسط سازمان سنجش اجرا شده بود.

رئیس سازمان سنجش بیان کرد: در خصوص تاریخ برگزاری کنکور، مصوبات ستاد کرونا، معیار اصلی تصمیم‌گیری است. براین اساس، تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

او اضافه کرد: در کمیسیون آموزش، مباحث خوبی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و افزایش تعداد حوزه‌ها مطرح شد که البته این مسائل تاکنون عملیاتی شده است.

رئیس سازمان سنجش درباره اقدامات انجام شده برای حفظ سلامت دانشجویان در کنکورهای سراسری تصریح کرد: در آزمون دکتری سال گذشته ۱۰۵ حوزه امتحانی داشتیم که امسال به ۱۴۳ حوزه رسیده است. در آزمون کارشناسی ۱۶۳ حوزه داشتیم که امسال ۲۳۶ حوزه امتحانی خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه آزمون کارشناسی ارشد امسال در سه مرحله ( سه نیم روز) برگزار می‌شود، توضیح داد: سال‌های قبل کنکور کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و طی دو روز برگزار می‌شد اما امسال برای رفاه حال داوطلبان و تجمع کمتر، این آزمون روز پنج شنبه، ۲ مرداد در دو نوبت صبح و عصر و روز جمعه، ۳ مرداد در یک نوبت صبح برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فرحناز
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

آقای خدایی،، میخوای کنکور رو برگزار کنی،، برگزار کن داداش دیگه چرا با صحبت هات به شعورمون توهین میکنی

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرحناز

😂😂😂😂😂

Setare
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

وزارت علوم فورا نظر ستاد کرونا درمورد کنکور را به مجلس منتقل کند سرویس سیاسی – عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ‌وزارت علوم و سازمان سنجش موظفند که هرچه سریعتر نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را اخذ و به مجلس منتقل کنند. احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص نحوه و زمان برگزاری کلیه آزمون های سراسری، اظهار داشت: همانگونه که روز گذشته هم اشاره کردم در جلسه اخیر کمیسیون آموزش، با وزیر علوم، معاونان ایشان و رئیس سازمان سنجش جلسه بسیار جدی و بی تعارفی در موضوع برگزاری کنکور و زمان آن داشتیم. *وزارت علوم باید از نظر ستاد مقابله با کرونا تبعیت کند وی افزود: بنده نیز در جلسه مذکور، سناریوهای مختلف جایگزین و درخواست هایی -که این روزها در پیام های متعدد برای بنده ارسال کرده بودند- را مطرح کردم و اینگونه نبود که برخی دوستان موضع گرفته و عنوان کردند که کمیسیون یکدست و مخالف تعویق و موافق برگزاری کنکور در موعد مشخص خود باشند؛ خیر اصلا اینگونه نبود، برخی اعضای کمیسیون به شدت مخالف برگزاری کنکور در موعد مشخص بودند. *ترک حضور وزیر علوم پیش… ادامه نظر»

........
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: مشمولان دیپلمه‌ فقط یک هفته فرصت دارند تا بعد کنکور خود را معرفی کنند و فرصت لیسانسیه‌ها همان فرصت یکساله بوده و تمدید نشده است.
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی‌پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درباره فرصت ستاد کل نیروهای مسلح به مشمولان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری اظهار داشت: همه مشمولان وظیفه در هر مقطعی که فارغ‌التحصیل شده‌اند فقط یکسال مهلت دارند در هر امتحان یا آزمونی شرکت کنند و باید در پایان یکسال خود را به پلیس +۱۰ معرفی کرده تا به خدمت اعزام شوند.

NazaninZahra
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

سلام وقت بخیر دوستان کسی میدونه پس ستاد کی جلسه داره ودرمورد تعویق کنکور نتیجرو اعلام میکنن؟؟سه روزه امروز فردا میکنن

اهورا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  NazaninZahra

همین الان ستاد تهران جلسه داره.

NazaninZahra
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  اهورا

عذرمیخوام من جایی خوندم که نوشته بود باید ستادملی مقابله باکرونا قبول بکنن تعویق کنکور رو نه ستادتهران درست هستش؟؟؟

Tar
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

لازم دونستم یک موضوع رو کاملا روشن کنم واسه دوستان که گفتن مدارس کجا و کنکور کجا ، دوست عزیز شما واقعا چرا این حرف رو میزنی ،
اگر ادم بخواد منطقی نگاه کنه دانش اموزان هم چند میلیون نفر بودن که امتحان داد اما مگه هم یکجا امتحان دادن که اون رو ساده در نظر گرفتین دا وجود تعداد امتحانات بیشتر و حتی سن کمتر ،
اما حالا به کنکور چند صد هزار نفری ایراد میگیری که فقط ۱بار هست ؟ مگه همه باهم میرن یک جا که این موضوع رو پر رنگ کردین ؟ تازه اگر در نظر نگیریم سن داوطلب هارو که به مراتب بزرگتر هستن و بیشتر راعایت میکنن ،
به نظر من خواست تعویقیا سلامتی نیست و دلایل دیگه ای داره ،اما خب به من ارتباطی نداره اون دلایل و خداروشکر که کنکور ها با قدرت و رعایت نکات بهداشتی برگزار میشن ، یا حق

محدثه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

حتمن تجمع دانش آموزا در امتحان نهایی توو شرایط امروز ما که بیشترین تعداد مراجعه به بیمارستان از زمان شروع کرونا ثبت شده تاثیرگذار بوده
(هر چند که عزیزم،امتحان نهایی در بیشترین حالت ممکن خودش ۹۰دیقه است و کنکور بعضی رشته ها مثه فیزیک چهارساعت و نیمه،و تراکم جمعیتی توو کنکور خیلی بیشتر از امتحان نهاییه)
با احترام،بهتره برای دراوردن حرص بقیه هر چیزی رو نگید،فوقش اصن همین فردا صبح کنکور میگیرن و شما راحت میشید
دیگه استدلالی نیارید که ما به شعور خودمون شک کنیم

.
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

عجب! خیلی منطقی بخواید نگاه کنید، اولا امتحانات مدارس در همه شهرستان ها و در مدارس مختلف که تعداد بسیار بسیار بیشتره برگزار شد. دوما اون زمان که امتحانات برگزار شد در اوج کرونا نبودیم. سوما همین برگزاری امتحانات هم به احتمال باعث افزایش شدید آمار شد و سن ابتلا را به شدت آورد پایین. یک اشتباه که نباید چندبار تکرار بشه. الان هر روستایی مدرسه داره دانش آموزان مجبور نبودن از روستا بیان شهر. اما برای کنکور قضیه فرق داره.

فائزه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

شاید اینی که شما میگید درست باشه .هممون حق داریم نظرمونو بگیم چه اونایی که بدلیل شرایطی که دارن مثل اینکه مادر و پدر یا همسرشون یا حتی خودشون ، به دلیل سن یا بیماری نقص ایمنی یا …نگران سلامتی هستن و یا اینکه توی شهرهایی که وضعیت قرمز هست اوضاع خیلی بدِ و نگرانن و موافق تعویقن و چه اونهایی که یکسال یا حتی دو سال از کار و زندگی و تفریحاتشون زدن که برای زندگیشون هدفی داشتن . حق با هر دو هست این موضوع کرونا واقعا موضوع قابل پیش بینی نبوده که الان بخوایم خیلی منطقی و پیش بینی شده باهاش برخورد کنیم و متاسفانه تا کسی دچار این بیماری نشه واقعا نمیتونه درکش کنه توی هر دو گروه چه موافق چه مخالف مطمئنا کسانی هستن که میخوان از این شرایط پیش اومده استفاده کنن ولی این موضوع کلیت نداره و نمیشه به همه نسبتش داد در نهایت اینه که اوضاع کرونا الان بدتر شده و نمیشه انقدر بی رحمانه گفت هر کسی میخواد کنکور بده هر کسی نمیخواد بزاره سال بعد ممکنه کسی کاملا خونده باشه ولی بخاطر شرایطش نتونه بیاد یا مثلا من یا خیلی های دیگه که آزمونمون ۴ ساعت و خورده ای هست… ادامه نظر»

mohammad75
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ

یا قران .نظام وظیفه چی میگه من تاریخ فارق التحصیلیم تیر پارسال بوده رفتم نظام وظیفه گفت تا بعد کنکور اون فرصت یکساله تمدید شده و مشکلی نیس الان نظام وظیفه اومده گفته اون مال دیپلم هاست مال لیسانس ها تمدید نشده ینییییییی الان ما غیبت خوردیم

Mr
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  mohammad75

سلام دوست عزیز.
شما تا آخرین روز از شهریور ماه معافیت تحصیلی دارید. می توانید بپرسید.

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

تا وقتی معافیت داره که توی برگه نظام وظیفه ثبت شده

Mr
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله دوست عزیز حرف شما کاملا درست است.
اگر ایشان سال پیش فارغ التحصیل شده باشند، تا اخر شهریور فرصت دارند. متشکر از راهنمایی 🌹

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  mohammad75

الان شما سرباز هستی و شرکت در کنکور فقط وقتت رو میگیره چون معافیت نداری دانشگاه ثبت نام نمیشی. و میری سربازی پس الان بری حداقل تا زمان جواب کنکور ۳ ماه گذشته از سربازیت

آریا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

سال گذشته حوزه کم بود خب تعداد داوطلبا هم خیلی کمتر از امسال بود عملا حوزه هارو زیاد نکردن که هیچ کمترم شده

نازی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

تعداد داوطلب بیشتر بود و حوزه کمتر بود

Mahsa
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

جانشین معاون برنامه‌ریزی ستاد فرماندهی مقابله با کرونا‌ی تهران گفت: با توجه به اوج‌گیری کرونا پیش‌بینی می‌کنم، محدودیت‌ها تا چند روز آینده باز گردد.
وی در رابطه با تصمیم ستاد ملی برای برگزاری کنکور سراسری گفت: کنکور به صورت سراسری است و تصمیم آن با ستاد ملی است و به ستاد تهران مربوط نمی‌شود، ولی طبیعتا تمام افرادی که مدیریت کووید ۱۹ را در کشور بر عهده دارند، نگران برگزاری کنکور سراسری هستند، با توجه به اینکه داوطلبان در ساعاتی طولانی در یک محل تجمع می‌کنند، خطر ابتلا را بالا می‌برد، اما تصمیم‌گیری درباره کنکور سراسری، آزمون دستیاری پزشکی، کنکور ارشد و دکتری که زمان برگزاری‌شان هم بسیار نزدیک است، برعهده‌ی ستاد ملی یعنی رئیس‌جمهور و دکتر نمکی است، فعلا در حال بررسی پیشنهادها هستند تا تصمیم نهایی را بگیرند، اما در مورد لغو آن صحبتی نشده است.

من
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

افرین , افرین بر رئیس سنجش . ازمون را ظهر برگزار کنید . از طرفی می گویید شرکت در ازمون های سنجش اختیاری است و خود می دانید خدمت وظیفه عمومی اجباری است بنابراین داوطلبان مجبورند در ازمون شرکت کنند . بعضی نمایندگان کمیسیون اموزش اعتقاد داشتند ازمون شب و در فضای باز برگزار شود اما شما که خود از وضعیت قرمز استان های جنوبی و گرمای پنجاه درجه ای ان اگاهی دارید . از طرفی هم می دانید داوطلبان در بیمارستان امتحان نمی دهند و در این گرما هم مجبورند کولرها را روشن کنند . یک نفر مبتلا به ویروس بین انها باشد از طریق کولرها به همه ی داوطلبان منتقل می شود و عدالت برقرار می شود و همه ی داوطلبان به ویروس کرونا مبتلا می شوند

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

سلام فایده نداره نظرای ماهم کسی گوش نمیکنه کارخودشون میکنن

نسیم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

وا عجبا😳 من خودم پارسال بعد ازظهر پنجشنبه کنکور دادم!

جانان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

اصلا مرزهای افزایش روزهای کنکور رو عوض کردن با این تصمیمشون.فقط دواطلبان گرامی اینم توجه داشته باشید تو اخبار دیروز میگفت توی عروسی که یه نفر مبتلا بود از جمعیت ۱۵۰ نفری ۱۳۰ نفر مبتلا شدن حالا ببینین توی حوزهی چند هزار نفری کسی که ناقله میتونه چند نفر رو به کام مرگ بکشونه.
کنکور دادن به چه قیمتی رو خدا میدونه .امیدوارم مسولئین واقعا شرمنده خانواده بچه های کنکوری نشن وبتونن تصمیم درستی بگیرن

Zz
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ

سالهای قبل آزمون ارشد در ۴ نوبت صبح و عصر پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شد. تازه امسال یه نوبتشم حذف کردند. درثانی اصلا باید نوبت عصر رو حذف کنن بخاطر اینکه حوزه امتحانی به خاطر حضور داوطلبین سرجلسه آلوده شده که باید حتما ضدعفونی شه برا نوبت بعدی. عملا کسی که عصر سرجلسه میره از مواد ضدعفونی سرش درد میگیره و تو بعضی افراد باعث حالت تهوع و سرفه هم میشه. اگه قرار باشه ضدعفونی نشه که کل بچه های سه نوبت بعد بدون استثنا کرونا میگیرن. واقعا من موندم اینا چه جوری دارن فکر میکنن.

علی دانشجوی ارشد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

الان من که دانشجو هستم اونم در یکی از بهترین دانشگاه های تهران آموزش آنلاین و مجازیه راضی نیستمم اگه کنکور باز به تعویق بیفته دیگه قید کنکور رو واسه امسال بزنید

سما
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ

اولا من از دانشگاه های تهران نیستم اما از تدریس های آنلاین دانشگاه های تهران بهره می برم و خیلی راضی هستم. نمیشه اینو به همه تعمیم داد. به نظرم بیشتر آموزشهای تئوری، آنلاین باشه برای افراد درس خوان مفید تره. تمرکز برای یادگیری بیشتره. چرا با چند هفته تاخیر و اعمال محدودیت های شدید کرونایی باز مثل بهار اوضاع آرام تر میشه. هم موافقا کنکور میدن و هم مخالفا. کسی این وسط مغبون نمیشه. خودخواهی بگیم شما امسال کنکور نده. باید شرایط همه رو در نظر گرفت. فرد آماده برای کنکور با چند هفته تاخیر مطالب فراموشش نمیشه.
مخالفای تاخیر به نظرم اکثرا کنکوری نیستن و سال اخر ارشدن میترسن کنکور کلا کنسل بشه و سال بعد مجبور باشن با تعداد زیادی داوطلب به رقابت بپردازن. در حالی که اینجا حرف از عدم برگزاری نیست‌.

علی دانشجوی ارشد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سما

لزومی نداره شما راضی باشی بقیه هم از شیوه تدریس راضی باشن ۸۰ درصد دانشجویان از آموزش مجازی ناراضین حتی خود اساتید هم شیوه آموزش انلاین رو قبول ندارن

علی دانشجوی ارشد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

الان من که دانشجو هستیم اونم در یکی از بهترین دانشگا های تهران آموزش آنلاین و مجازیه راضی نیستمم اگه کنکور باز به تعویق بیفته دیگه قید کنکور رو امسال بزنید

علی دانشجوی ارشد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

کنکور ارشد و دکتری به تعویق نمیفته الکی دلتون رو خوش نکنید اگه همون اردیبهشت که اوضاع بهتر بود کنکور میدادین الان انقدر ناله نمی کردینن

شهریار
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

با سلام اینجانب داوطلب معلول کنکور می باشم سوال این است افرادی که دارای معلولیت می باشند وباید با منشی ازمون بدهند باید چه بکنند؟ایا فاصله اجتماعی معنا دارد البته با فرض اینکه ویروس بافاصله ازبین میرود ودرفضای بسته معلق نمی باشد؟دوستان و مسئولین که میگویند ازمون اختیاری است برای این افراد چه نسخه ای میپیچند؟یا مانند تمام عرصه های جامعه این افراد به حساب نمایند در تصمیم گیری ها؟ کنکور به اندازه ی کافی برای این عزیزان زجر اور می باشد

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

فقط خواهشا برا اون قسمتی ک بچه ها خدایی نکرده چیزیشون شد فکری هم داشته باشین مسولیتش با شماست
من مخالف تعویق نیستم فقط مسئولیت این بیماری به عهده بگیرین ممنون.

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

بچه ها دیگه به تعویق نمیفته ،الکی تمرکز خودتون رو این موضوع نذارید،برید درستون رو بخونید و اگه میترسید که اتفاقی براتون بیفته پس سال دیگه کنکور بدید،انتخاب با خودتونه،ولی الکی امیدوار نباشید که به تعویق بیفته ،چون این اتفاق نخواهد افتاد

Kabal
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما ورا انقدر سعی در تشویش اذهان دارید؟

Tar
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ

تشکر دکتر خدایی .

اهورا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

اینکه میگن کنکور ارشد دو نوبت صبح در دو روز بوده در سال های قبل.
سالهای قبل نوبت بعداز ظهر هم داشته. چه جور میگه فقط دو نوبت صبح بوده.
پنجشنبه هم صبح هم بعداز ظهر داشت و جمعه هم صبح و بعداز ظهر داشت.

Mr
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  اهورا

دوست عزیز، جناب دکتر خدایی.
آزمون ارشد، از سال ۹۵ به بعد در دو روز پنجشنبه و جمعه، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و از سال ۹۷ در سه نوبت برگزار می شود.
اکنون که در دو سال اخیر یک نوبت از آزمون را کاهش داده اید، می گویید افزایش یافته است؟؟؟ شاید فکر می کنید، جماعتی که می خواهند ازمون ارشد شرکت کنند تاکنون هیچ اطلاعی در مورد فرایند آزمون و نحوه برگزاری ندارند.
شما در مورد دانشجو چه فکری می کنید؟؟

به نظر شما در مورد ما دانشجویان چه فکر می کنند مسولین؟

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

ولی من فک کردم میگ افزایش منظورش اینه در طی یک هفته امتحان میگیریم‌ 😐
دوم سوم کجاش افزایش‌ ؟😐
دوم سوم چهارم پنجم شیشم هفتم باز‌ یچیزی 😑

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

آخیش خیالم راحت شد😍

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

بچه ها کسی اینجا ازمون عملی هم داره؟؟؟نمیدونیم چطوری میخوان برگزارش کنن مث پارسال تهران؟!☹️🤲🏻

فرزانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

من هم داوطلب موسیقی ام و برای همین یکم بیشتر نگرانم اینکه بخاطر کنکور تا تهران هم باید بریم خودش مساله ایه
فقط امیدوارم حداقل آزمون اولیه رو توی هر شهر برگزار کنن آخه من موندم سوالها رو همراه بقیه رشته ها بفرستن هر شهری چه زحمتی براشون داره که هر سال حتما باید تهران برگزار بشه!

zahra
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با بیان اینکه برگزاری کنکورها و آزمون‌ها را در هفته‌های پیش‌رو مناسب نمی‌دانیم، تأکید کرد: از مسئولان می‌خواهیم که در بحث زمان برگزاری کنکور سراسری و دیگر آزمون‌ها که به‌صورت تستی و عملی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود تجدیدنظر کنند، زیرا زمان کنونی را با توجه به شیوع موج دوم و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی‌ها هرگز به‌صلاح نمی‌دانیم.

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

عجبببب حالا ما چ کنیم هرکدومش یه ساز میزنه

مجید
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

جمع‌بندی کنید خانوم

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

خب تا یک ساعت دیگه خبر درباره احتمال تعویق میاد باز. باز ۳ ساعت بعدش خبر درباره عدم تعویق میاد. فکر کنم تا ۳۱ تیر ما همش داریم میچرخیم.

Samira
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

😅😅ایشالا یک ساعت قبل از اینکه از خونه رابیفتیم به سمت حوزه امتحان خبر نهاییش میاد. فقط امیدوارم قبل از حرکت از خونه بگن که اون همه راهو نریم تا حوزه.

Shiva
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

دقیقا😂👏من چند روزه اصن نمیتونم خوب درس بخونم همش میام اینجا سایت و خبرارو چک میکنم همش خبرای ضد و نقیض😟خسته شدیم بخداااا
دیگه کم کم دارم ضده میشم از کنکور

سما
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

والا با بیست روز یا یک ماه تاخیر چیزی نمیشد ، به شرطی که تو این یک ماه دولت پروتکلهای بهداشتی شدیدی به جامعه تحمیل میکرد. دکتر غلامی جوری نیگن که درس خوان ها صدمه میبینن انگار ما درس خوان نیستیم. ما بچه های فنی که درسهامونو حفظ نحردیم که بگیم با چند روز تاخیر مطالب از یادم میره و ضرر میبینم! مطمینا اکثر دوستها و هم رشته ای های بنده هم هرچقدر زمان اضافه داشته باشن استقبال گرده برای حل بیشتر تمرین و رسیدن به تسلط استفاده میکنن. برای فرد درس خوان یک روز هم یک روزه.
معلوم نیست آنهایی که در این وضع قرمز و هشدار جدی کرونا به شدت اصرار بر انجام کنکور ارشد در تاریخ مقرر دارن، اصلا درس خوان هستند یا نه! یا نه اصلا در کنکور شرکت می کنند یا نه…
ما تو شهرهای قرمز هستیم و هم موافق برگزاری کنکور. اما به شرطی که این پیک با رعایت و جدی گرفتن دوباره مردم بگذریم.

آرمان
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سما

دوست عزیز دقیقا حرفای شما رو قبول دارم . از یک طرف هم ما باید سر جلسه با مداد مساله کنیم که با دستکش به خاطر عرق دست امکان پذیر نیست ماسک رو هم تو خونه امتحان کردم تمرکز حواس رو به هم میزنه و نمیشه بیش از نیم ساعت تحمل کرد

Mr
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

دوست عزیز، جناب دکتر خدایی.
آزمون ارشد، از سال ۹۵ به بعد در دو روز پنجشنبه و جمعه، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و از سال ۹۷ در سه نوبت برگزار می شود.
اکنون که در دو سال اخیر یک نوبت از آزمون را کاهش داده اید، می گویید افزایش یافته است؟؟؟ شاید فکر می کنید، جماعتی که می خواهند ازمون ارشد شرکت کنند تاکنون هیچ اطلاعی در مورد فرایند آزمون و نحوه برگزاری ندارند.
شما در مورد دانشجو چه فکری می کنید؟؟

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

متشکرم از سازمان سنجش،مقام معظم رهبری و مسئولین و دوستان و همراهان.خیلی متشکرم🌹🌹🌹

مهسا
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

چههههههه خبرتونهههههههه😦 چرا هر کی یه چیز میگه

فائزه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

چیز جدیدی نیس این خبر
همون قبلی هاست فقط یه نوبت بعدازظهر بهش اضافه شده امسال
اما گفته تصمیم با ستاد کروناس

فائزه
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

البته که ستاد کرونا تا الان تصمیم جدیدی نگرفته