برگزاری آزمون های لغو شده در مردادماه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه قطعا آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد در مردادماه برگزار خواهند شد، گفت: در مورد کنکور امروز تصمیم گیری خواهد شد و به این ترتیب، برگزاری آزمون سراسری نیز امروز تعیین تکلیف خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه جشنواره روابط عمومی‌ها که در وزارت علوم برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری آزمون‌های پیش‌رو گفت: همه آزمون‌های سال ۹۹ در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی اعلام تاریخ بعدی برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد را منوط به اعلام نظر وزارت بهداشت دانست و افزود: قطعا این آزمون ها در مرداد ماه برگزار خواهند شد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: هنوز در خصوص کنکور سراسری تصمیم گیری نهایی نشده و تمام تلاش ما این است که آزمون های لغو شده از جمله آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سرموقع برگزار شوند چون به نظر نمی‌آید که شرایط از نظر شیوع کرونا ویروس بهتر شود.

وی تاکید کرد: حتماً نظر کارشناسی وزارت بهداشت در خصوص برگزاری آزمون ها برای ما اهمیت زیادی دارد و این خیلی مهم است که آنها اعلام کنند در حال حاضر مشکل خاصی برای برگزاری آزمون ها وجود دارد یا نه؟ بنابراین منتظر اعلام نظر نهایی وزیر بهداشت هستیم.

دکتر غلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری آزمون‌ها به شهریور نکشد و تمام تلاش ما این است که این آزمون‌ها را مرداد ماه برگزار کنیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ب٫ظ

شما. مسئول عزیز همون نبودی که میگفتی اصلا تعویقی رخ نمیده؟ عزیزان مسئول نظرتون چیه یه شبکه برای هرکدومتون بسازیم صبح تا شب بیانیه بدین؟؟؟ شما باید الگو باشین مثلا بازم میگم خودتونم میدونین تعویق دو هفته ای درخواست ماها نبود، تعویق اگه قرار باشه درست باشه و دوباره این افراد عدم تعویق طلب نیان بزنن توی سر بقیه که تعویق بخاطر ماها بود، باید با حذف ترم پاییز همراه باشه و بیوفته توی مهر ، خودتون هم فهمیدید تمهیداتتون توی گرما اصلا فایده نداره، با تعویق دو هفته ای خودتونو دوباره سر زبونا نندازین خواسته ما تعویق طلبا یه بررسی دقیق از سمت شما بود که دوباره با تصمیم غلط شما برای تعویق بعدی شروع به درخواست نکنیم سرماخوردگی الان هم بود، مهم تفاوت این دو بیماریه و آشنا کردن مردم با این تفاوتها، جریمه سنگین برای کسایی که ماسک نمیزنن و یا سفر میرن بزارین خیلی مشکلات حل میشه اینکه داوطلبان بیمار هم خوشونو معرفی کنن خودتون میدونین بی فایده هست، کسی که قراره براش کنکور بزارین و بیماره، به طور عادی توی فشار هست، فشار اون جمع رو نمیاد تحمل کنه با برچسب ملت ، من بیمارم! هربار هم تعویق اعلام میکنین کنارش وضع مشمولان خدمت رو… ادامه نظر»

مریم
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اخه دو هفته مگه فایده ای هم داره
هیچ اتفاقی تو این دو هفته نخواهد افتاد
واقعا ما تعویق درست می خواستیم
مشکل پاییز فقط این بود که تشخیص کرونا و انفولانزا که این بهانه ….
اما ماه صفر بود هوا سرد می شد کولرها خاموش
مردم کمتری توی بوستان ها و پارکها بودند و تعدا کمتری مسافرت بودند
مراسم عروسی نبود
خود به خود زمان پاییز یه محدودیتهای به خاطر تغییر فصل بود و این کمک می کرد به عدم شیوع کرونا
نه اینکه دو هفته
فقط وزارت بهداشت خواست از سر خودش باز کنه و بگه مثلا تعویق انداخته
از فردا هم صدا و سیما امارها رو پایین میاره
خوب همه برید امتحان
واقعا ما تعویق درست می خواستیم

علی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا
خدا جای حق نشسته ناراحت نباش
امروز با ما اینطور رفتار میکنن و فردا سر خودشون میاد

Tar
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

دوستان دیگه این تاخیر چند روزه اخرین تغییر بود و هر ۲جناح هم میدونن چه دلایلی داشت و بیشتر برای حجمه های بعد کنکور بود و ن سلامتی ،
این صحبت ها به کنار دیگه اتفاق خاصی رخ نخواهد داد در این چند روز ،تشکر ویژه از دکتر غلامی که تا اخرین نفس پشت کنکور بود و همین تغییر چند روزه هم بخاطر ایشون بوده که مدتش کم شده وگرن اصلا شاید لغو شده بود خرداد .
#ahvaz

..
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

خیلی ازتون ممنونیم ولی خواهشا زمان سراسری رو تغییر ندید چون بهونه دست این تعویقی ها میدید که میگن ارشد رو حتما سه چهار هفته تعویق بندازید و در این صورت وقتمون گرفته میشه، دو هفته کافی و مناسبه.

یاس
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..

اینو نگی چی بگی بنده خدا😂😂😂😂😂😂

Tar
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

درود بر شرفت مرد با شرافت ،
میدونیم ازمون نزدیکه ،امیدواریم لطفت رو جبران کنیم ،خیلی واسمون زحمت کشیدی .
#ahvaz

یاس
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

خخخخخخخخخخخخخخخ

امیرعلی
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

آره شماره خیلی بلدید
پیش بینی کردید که آزمون ها سر وقت برگزار میشه خخخخ

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

انشالله که شما معافیت داری هی میگی تعویق؟

Setare
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

و بیشتر از همه درود به شرافت شما که روان خیلیا رو بهم ریختی و خواستی به بقیه استرس بدی تا خودت اروم شی واسه انقدر بد بودن خیلی زوده اما خب چه میشه کرد بعضیا اینجورن…

sh.m
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

ماهم ازاقای دکتر نمکی ممنونیم که باتصمیمشون دماغ شمارو سوزوندن

Tar
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

پس سلامتی دلیل شما هم نبود !
البته ۹۹ درصدتون واسه تعویق سلامتی بهانتون بود اما خب با ۲هفته هم شما دیگه بهانه نداری هم واسه ما زیاد فرق نکر فوق چند روز کم و زیاد ،
عزت زیاد.

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  sh.m

ماهم ممنونیم که با تعویق تعداد کسایی که میخوان وارد دانشگاه بشن رو کم کرده فقط با اتمام معافیت تحصیلی اونا

sh.m
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

این بحث سربازیتون رو که خیلی وقته نقل مجلس کردید بنظرم باید بریدنظام وظیفه بگید نه اینجا…
اینجا بحث راجب کنکوره ارشده

من
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

تارا خانوم در تعجبم . شما اصلا کی درس می خوانید . شبانه روز اینجا هستید و پیام می گذارید . فکرنکنم اصلا شما داوطلب ارشد باشید زیرا در پی اچ دی تست هم پیام می گذارید و البته سرگرمی خوبی برایتان جور شده است . شما به دنبال منافعی هستید که عایدتان شود . ضمنا حتی یک بار هم نتوانستید روی حرفتان بمانید . قرار بود دیگر پیام ندهید اما به همین هم پایند نیستید

Saba
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  من

خانم نیست!

محمد
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  من

شاید ارشد داره و میخواد هم کنکور ارشد بده و هم کنکور دکترا.که اگر دکترا نشد باز ی مدرک دیگه ارشد بگیره.