نخبگان

احمد نادری، عضو کمیسیون مجلس: تصمیم گیری نهایی زمان و نحوه برگزاری آزمون های سراسری در ستاد ملی کرونا

عضو کمیسیون آموزش گفت: برای کنکور کارشناسی ارشد و سراسری قرار بر این شد که نظر ستاد ملی کرونا هم اخذ شود و اگر نظر ستاد ملی کرونا بر این بود که به تعویق بیفتد، ما هم در مجلس همین را دنبال خواهیم کرد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: روز گذشته ما با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان جلسه‌ای داشتیم.

وی افزود: در این جلسه بحث مفصلی در خصوص زمان برگزاری کنکور و نحوه آن بحث و تبادل نظر کرده و نظر دوستان را اخذ کردیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اگرچه وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی خیلی در کنکور دخیل نیستند اما ما نظر آنها را اخذ کردیم.

نادری ادامه داد: امروز هم در کمیسیون، با وزیر علوم و معاونان آنها و همچنین رئیس سازمان سنجش جلسه مفصلی داشتیم و یکی از مباحثی که بنده به طور جدی مطرح کردم این بود که برای زمان و نحوه برگزاری کنکور تعیین تکلیف شود. 

وی با اعلام اینکه امسال ۱۸۷ هزار داوطلب دکتری، ۶۹۴ هزار داوطلب کارشناسی ارشد و یک میلیون و ۱۴۵ هزار داوطلب کنکور سراسری داریم، عنوان کرد:‌ طبیعتاً ۲۶ تیرماه برای کنکور دکتری، دوم تا ۳ مرداد برای کنکور کارشناسی ارشد و ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برای کنکور سراسری مشخص شده است.

نادری بر همین اساس اضافه کرد: موضوعی که در جلسه امروز مطرح شد این بود که بنده خلاصه‌ای از درخواست های داوطلبان را ارائه کردم چرا که بنده در شبکه‌های اجتماعی روزهای اخیر مطالبی در این خصوص منتشر کردم که برای هرکدام از این مطالب بالای ۲۵۰۰۰ نظر دریافت کردیم که همگی دغدغه اساسی داوطلبان آزمون‌ها بوده است و این نشان می‌دهد که حساسیت ها بالاست.

وی در همین رابطه اضافه کرد: در این خصوص هم تیم ما یک دسته بندی در دانشگاه تهران انجام داده بود و در این جلسه آلترناتیوهای این موضوع مورد بحث قرار گرفت؛ اما وزیر نظر وزارت علوم بر تاریخ های خود برای برگزاری آزمون‌ها مصر است البته سازمان سنجش نیز بر این موضوع مصر است.

نادری ادامه داد: البته بحثی که در جلسه مطرح شد این بود که برای آزمون دکتری تمهیداتی اندیشیده شده و یک متر و ۶۰ سانتیمتر فاصله داوطلبین خواهد بود و برای تفتیش هم تمهیداتی اندیشیده شده که بر اساس آن تفتیش به صورت فیزیکال نباشد و تبدیل به صورت الکترونیکی انجام شود و از دستگاه‌های مختلف کمک گرفته شده است. بنابراین بحث دکتری –باتوجه به اینکه تعداد آنها هم کمتر است- حل شده و در همان تاریخ خود برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: برای کنکور کارشناسی ارشد و سراسری قرار بر این شد که نظر ستاد ملی کرونا هم اخذ شود و اگر نظر ستاد ملی کرونا بر این بود که به تعویق بیفتد، ما هم در مجلس همین را دنبال خواهیم کرد اما اگر هم ستاد ملی کرونا نظر دیگری داشت با نظر آن جلو خواهیم رفت.

وی بیان کرد:‌ در مجموع قرار بر این شد که طبق نظر ستاد ملی کرونا به عنوان مرجعی -که نظر می‌دهد کنکور خطرناک است یا خیر-  پیش برویم.

وی با بیان اینکه هنوز نظر ستاد را در این خصوص اخد نکردیم، خاطرنشان کرد: در بحث امروز کمیسیون برگزاری آزمون‌های سراسری یک دست نبود اما ما هم در کمیسیون دنبال این هستیم که اگر واقعاً خطری برای دانشجویان وجود دارد این موضوع به تعویق بیفتد، اما وزیر علوم مباحث خود را مطرح کرد و نهایتاً مقرر شد ما اجازه دهیم نظر ستاد ملی کرونا ملاک قرار بگیرد و هر نظری را که اعلام کرد طبق نظر آنها عمل خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان اخیر وزیر علوم مبنی بر اینکه آزمون سراسری در بهمن ماه و در مورد مشخص برگزار می‌شود گفت: خیر این گونه نیست، اگر جناب وزیر آن را اعلام کردند شاید اشتباه کردند، البته ما پس از ارائه سخنرانی وزیر، مفصل بحث کردیم چرا که آقای غلامی جلسه را برای یک نشست دیگر ترک کرد. بنابراین ما با حضور ریاست سازمان سنجش بحث جلسه را به طور مفصل ادامه دادیم و نهایتا مقرر شد که نظر اصلی منوط به اخذ نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

نادری در خاتمه اعلام کرد که برگزاری نحوه و زمان برگزاری کنکور منوط به اخذ نظر ستاد ملی کرونا شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
عزیزه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ

سلام. من یک فرهنگی و مادر یک کنکوری هستم. تعجب می‌کنم از افرادی که راحت با روح و روان بچه‌ها بازی می‌کنند. امروز متوجه شدم، آقای نادری نماینده مجلس خیلی محکم با یک‌جانبه‌نگری خود به کنکور، در مخالفت با مافیای کنکور،که مطلب جدیدی نیست اظهار نظرهایی کردند و خیلی مصر هستند که کنکور برگزار نشه. آیا راه مناسبی در این مقطع وجود داره؟ بچه‌های ما ۱۱ روز برای امتحانات نهایی رفتند حالا چی شده با رعایت موارد بهداشتی،به فکر افتادند که برگزاری کنکور برای بچه‌ها خطرآفرینه. اینقدر محکم و قاطع که بیشتر میخواهند حرف خود را به کرسی بنشانند. ما که راضی نیستیم با آینده و سرنوشت فرزندان ما بازی می‌کنند مگر اینکه دانشگاهها جداگانه امتحان بگیرند. خیلی دوست دارم ایشون این حرفها رو هم ببینند و بشنوند.

حسن
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

باسلام خدمت مسئولین محترم سازمان سنجش و وزارت علوم و همچنین داوطلبین آزمونهای سراسری به استحضار میرسانم که مقرر گردید کلیه آزمونهای مربوط به مراکز فنی و حرفه ای اعم از کتبی و تئوری و عملی در موعدهای مقرر اعلام شده برگزار گردد انشاءا… مسئولین محترم و نمایندگان مجلس این آزمون کنکور بویژه دکتری و ارشد را هم در موعد مقرر برگزار کنند و با عقب انداختن های بیمورد و پی در پی کمتر اعصاب ما را خراب نکنند

ASHKAN
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

سلامت انسان مهم تر از مدرک شماست
متاسفم برای فرد تحصیل کرده ی مثله شما که با این طرز فکر شما

حسن
تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ASHKAN

من با پاسخی که به من دادید مشکلی ندارم و جبهه نمیگیرم ولی بشرط اینکه وجدانا” و خدایی خودتان جواب خودتان را بدهید ترس شما از برگزاری کنکور از کرونا هست یا از عدم آمادگی و درس نخواندنتان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آدم دم خروس رو باور کنه یا قسم حضرت عباس رو !!!!!! اینهمه مردم در جاهای مختلف که نباید بروند میروند جشنها ، میهمانیها ، پارکها ، کوهنوردی ها و ……. حالا که وقت کنکو رسیده یک عده شدن کارشناس وزارت بهداشت و میگویند اگه کنکور برگزار بشه همه کرونا میگیرن . ای بابا ………….

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

بچه ها جلسه چی شد؟

کنکوری
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

سلام
من نمیخوام تو دل کسی رو خالی کنم واقعا، خودمم منتظر نتیجه جلسه ای گفتن امروز هست بودم ولی همین الآن آقای وهاب زاده گفتن ستاد امروز جلسه نداره!!

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

یه نفر که کرونا داره قادر به درس خوندن و مرور تلاشهاش نیست، شماها تا حالا یه فرد بیمار رو از نزدیک دیدین که میاین میگین نباید تعویق بخوره؟ ماها هم سخت تلاش کردیم و نباید حق کسی که چند ماه درس خونده ولی الان کرونا داره و نمیتونه مرور کنه رو ازش بگیریم، خود پدر من، شغلش جوریه که با آدمای متفاوت سرو کار داره، و شدید هم رعایت میکنه اما مریض شده و آرامش از کل خانوادمون رفته ، شماها که میکوبید نه به تعویق، شماها که میکوبید که یکی بخواد بخونه هرجور شده میخونه، شماها فقط باید مریض شین تا درک کنین بقیه دارن حقتونو میخورن؟؟؟؟
برگزاری کنکور عدم عدالته اونم توی علم که برای عدالته
#بله به تعویق

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

حرفت درسته ها کاملا منتها یچیزی هست این کرونا صدسال دیگ هم واکسنش نیومد بعد چیکار کنیم؟پس کنکور چی میشه دانشگاه چی میشه؟😑
من نظرم اینه تعداد حوزه ها زیاد بشه با فاصله گذاری
دیگ چیکار کنیم اینطوری نمیشه😥

فرحناز
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mobina

بله… اما در موج کرونا هم کنکور برگزار کردن عاقلانه نیست با روزانه ۲۰۰ فوتی

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

الان یه شرکت دانش بنیان دستگاه تصفیه هواییی ساخته که ویروسا مخصوصا کرونا رو میکشه ، تا تولید انبوه این دستگاه حداقل برای حوزه های کنکور و یه دوره کوتاه تعویق برای درمان مبتلایان فعلی کنکوری میشه دوباره توی مهر کنکور بدون ترس اجرا شه

حسن
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اگر واقعا” دنبال عدالت میگردید چرا زحمات کسانی که درس خواهنده و آماده برگزاری کنکور هستند را به هوا میدهید عدالت این است که کسانی که آمادگی دارند کنکور بدهند و کسانی که بیمار هستند با ارائه گواهی های معتبر از مراکز پزشکی مبنی بر ابتلاء به کرونا با ارفاق و شرایط خاصی که مسئولین در نظر میگیرند در زمان دیگر و حتی سال دیگر آزمون بدهند ، اون پارسال بود که سیل و بلایای طبیعی یکسال ما را عقب انداخت امسال هم کرونا حالا ببینیم سال دیگه چی میخواد بیاد ،،،
ضمنا” سازمان آموزش فنی و حرفه ای اعلام کرده که تمامی آزمونهای عملی و تئوری و کتبی در موعد مقرر اعلام شده برگزار خواهد شد و کارتهای شرکت در آزمون هم صادر شده است انشاءا… که کنکور هم برگزار میشه و مسئولین هم به عزیزان بیمار و درگیر به کرونا راه حل عقلانی پیدا خواهند کرد حذف کنکور نه عقلانی است نه مجدانی و نیز به دور از عدالت است

علی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

عزیز، خود منم خوندم اما از اول میگفتم تعویق برای کسایی که بیمار شدن و الان که پدر خودمم بیمار شده، میفمم کار درستی کردم از اول، و حتی وجود یه شخص بیمار توی خونواده نمیزاره تلاشاتو مرور کنی، و حرف من توی این لحظه لغو کنکور نبود، بلکه یه تعویق بود، و مطمعنا برگزاری مجدد کنکور برای کرونایی ها خودش باز عدالت نیست، ممکنه فردی قادر به جواب سوالات اونا باشه ولی توی کنکور خودش خراب کنه، در ضمن دوست عزیز، پارسال هم تا دیقه نود و قبل اعلام تعویق زنگ میزدی به هرجایی میگفت تعویق درکار نیست، پس عادیه الان هم مثل پارسال تا دیقه ۹۰ و تصمیم نهایی بگن تعویق نیست، راه حلی هم توی کامنت قبلی دادم اگه دقت کنین، میبینین درخواس لغو نداریم، فقط تعویق کوتاه

ASHKAN
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما هنوز نمیدونی فردی که کرونا گرفته تا حدود ۷ الی ۱۴ روز ممکنه علائمی نداشته باشه و به بقیه انتقال بده
اونم تو فضای بسته با تهویه هوا راه انتقالش خیلی راحت میشه حتی اگه ماسک هم زده باشین

علی
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  ASHKAN

شما بپرس ببین میدونم یا نه
والا اومدم بگردم رنگ لوگو رجبو پیدا کنم که یکی خودشو جاش نزده باشه دل کسی شکسته شه یهو دیدم کامنتتو

نسیم
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

من ب سنجش پیام دادم الان ج داده ک آزمونها تو همون موعد مقرر حتما برگزار میشه

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

مرسی از لطفت

zahra
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  نسیم

ستاد باید تصمیم بگیره

مصطفی
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ق٫ظ

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست، درباره تصاویر منتشر شده از این بیمارستان در فضای مجازی توضیح داد.

Mobina
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مصطفی

اونایی که خوندن دغدغه فکری پیدا میکنن کاری به تخت خالی ندارن تو بیمارستان😂😂😂😂
فقط خداکنه تکلیف ما معلوم شه هر چه زودتر

.....
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ق٫ظ

ستاد از طرف رهبری دستور داره و حرف اول و آخرو میزنه. و من دلم روشنه که اونا به مسائلی که رئسای سنجش و وزیر علوم فکر میکنن فکر نمیکنن( البته به غیر از بعضی از اعضا که ناچارن تو ستادن). پس حتما به همون دلیلی که تاریخ قبل رو تمدید کردن الانم به همون دلیل تاریخ الان رو تمدید میکنن. آمار الان هم فقط و فقط به خاطر نادانی خود ما مردمه. بیمارستان مسیح تو حیاطش هم مریض کرونایی خوابونده. برید سرچ کنید که نگید دروغ میگم.

محمد
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  .....

مردمی که‌گوش نمیدن دانشجویی که کف خیابون ولو شده دانشجوی تنبل و درس نخون رو من و امثال من که میخواییم درسمون رو بخونیم نباید بدیم کسی که بخواد درس بخونه توی کوه های سیبری هم میخونه.کسی که نخواد توی کاخ با معلم خصوصی هم باشه نمیخونه عده ای تنبل و وقت گیر حرف از تعویق میزنن تویی که هدفت درس نیست برو سربازی.میترسی کنکور بدی سال دیگه.

سحر
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

یاخدااااا…اینا چرا اینقد مارو تو بلاتکلیفی میزارن خستمون کردن دیگه ی تصمیم بگیرن

مهسا
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

خانوم نیلوفر میدونم که این مدت خیلی اذیت شدین و سختی کشیدین ولی ازتون خواهش میکنم اگر امکانش براتون هست با اعضای ستاد که میشناسید در تماس باشید و صدای ما رو به گوش مسولین برسونید.

Mobina
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ

خودشونم‌موندن😂😂😂😂

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

حرف تلخیه ولی بنظرم اوضاع ازینی که هست قراره بدتر بشه
به آمار ۲۰۰ تایی عادت کنید
قرار نیست وضعیت بهتر بشه
هم آمار مبتلایان میره بالا هم آمار فوتی ها
خودمونم در معرض کرونا هستیم هرچقدر دیرتر بگزار بشه
بنویسید تعویق کنکور بخوانید تعلیق و لغو کنکور

Mobina
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

خرف دل ما دانشجوها گوش کنین توروخدا تکیلفمون مشخص بشه بلخره چی شد

ارشدی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

این اسامی اعضا هست. غیر از غلامی بنظرتون بقیه شون موافق تعویق هستن؟؟؟

پریوش
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

ای بابا دیگه مسخرشو دراوردن آدم نمیدونه حرف کیو باور کنه

مرضیه
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ

پس کی قراره تکلیف مارو روشن کنن؟؟؟ تو یه روز صدجور حرف ضد و نقیض میزنن.

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
قاطعانه می‌گویم که به هیچ وجه واکسن کووید ۱۹ زودتر از ۱۲ ماه آینده در دسترس نیست
کسانی که کرونا گرفته‌اند هیچ تضمینی برای عدم ابتلای مجددشان نیست
ایسنا
خب واکسنم دیگه برای کنکور ۱۴۰۰ نمیرسه
کنکور ۱۴۰۰ هم مهمون کروناییم

mohammad
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

دقیقاااااااااا مشکل کشور ما اینه
هر کسی حرف خودشو میزنه

Mobina
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

کرونا همه شهرها قرمز

.....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ب٫ظ

نماینده های مجلس به شدت مخالف برگزاری بودن و احتمال خیلی زیاد ستاد هم مخالفت میکنه.

.....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

گویا امروز اصلا به نتیجه نرسیدن و وزیر علومم جلسه رو زودتر از موعد ترک کرده و حرفایی رو هم که زده درد دل خودش بوده. واگذار کردن نتیجه رو به ستاد.
جلسه ستاد فرداست.

Mobina
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ب٫ظ

این همه زحمت بکشیم بعدشم تعویق‌بیفته
کی میخاد دانشگاه باز شه
من دیگ داره گریم درمیاد😥😭

Nasim
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

بسه دیگه کنکور رو به تعویق نندارید ازتون خواهش و میکنم انقد استرس ندید کلی از زندگیمون بخاطر کنکور عقب افتادیم.نهایتش همه دو ماسک بزنن و هرلحظه ضدعفونی کننده استفاده کنن ولی خواهشا دیگه به تعویق نندازین

بدون نام
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

این نادری مارو مسخره گیر اورده!

زبید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ب٫ظ

اگر جناب وزیر آن را اعلام کردند شاید اشتباه کردند،(همین جمله اوضاع مدیریت کلان کشور و به تصویر میکشه ) فقط موندم جدیدا چقدر اشتباها زیاد شده -الله اکبر-

مهندس عمرانشونم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

خب ستاد کی میخوادتصمیم بگیره!!!
الان؟ یا نزدیکای کنکور!!!
دوستان هرکی میدونه لطفا جواب بده…

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

فردا جلسه اس…

مهندس عمرانشونم
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Shao

ممنون ازپاسخگوییتون♥

Shao
تیر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ق٫ظ

خواهش میکنم، همون تاریخ ۲ و ۳ مرداد رو زمان برگزاری در نظر بگیرید. اگر خبری باشه روی سایت سنجش اطلاع رسانی میشه.

Mobina
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Shao

چقدم جلسه میزارن فقط برا موز و شیرینی میرن جلسه😤

زبید
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

نون تو همین جلسه هاست صحبت ها متفرعات

Shao
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

بنا به توییت سمیرا عالم پناه، خبرنگار مجلس، قرار شده کمیسیون مجلس یک نماینده به ستاد بفرسته برای مطالبات.

F
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

هرکسی یه چیزی میگه
واقعا تاسف بارِ

Mobina
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  F

تکلیف روشن نمیکنن الان بخونیم همش اماده شیم بعد بگن تعویق افتاده گریمون درمیاد

.....
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ

نظر خیلی از پزشکا و متخصصین بیمارستانای مستقیم درگیر با کرونا تعویق کنکور هست و البته درکنار اون قانونای سخت گیرانه برای دیگر مسائل هست. تا اوضا عادی بشه. ولی من الان با یکیشون صحبت میکردم میگفت ما نامه زدیم به ستاد ولی متاسفانه کسی حرف مارو نه جدی گرفته تا الان و شاید جدی هم نگیرند.

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ

اینا مگه باهم تو یه جلسه نبودن چرا یکیشون میگه قطعیه یکی میگه نه باید ستاد بگه😐

امین
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ

این امار درسته ؟ پس امار ما اشتباست!!!!
سازمان سنجش میگفت ۴۵۰هزار تا دکترا
۸۵۰تا ارشد. امار ارقام اصلا نزدیک نیستن.

محمد
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

تعداد قطعی کنکور رو اعلام کردن کسایی بودن ثبت نام کردن ولی معافیتشون تموم شده و دفترچه پست کردن برن سربازی.

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز وقتی یک نفر ثبت نام میکنه واسش صندلی درنظر میگیرن سنجش ازکجا میدونه که اون شخص رفته سربازی یا مشغول چکار دیگه ای هست و حتی اگر بدونه هم ممکنه درحین خدمت بخواد کنکور بده پس این اختلاف امار دلیلش اینا نیس

علی
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

الان بخاطر اینکه بگن حوزه ها کافیه تعدادو کم کردن😂😂😂