پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

مدیریت مراکز برگزاری کنکور از سوی ستاد کرونا

غلامی گفت: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری نبندد، زیرا قرار نیست با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کنیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اختتامیه کمپین دانشجویی در خانه بمانیم در جمع خبرنگاران، گفت: آزمون‌های سراسری در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود. با تدابیر اندیشیده شده در روند برگزاری آزمون‌های سراسری مشکلی پیش نخواهد آمد و براساس پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا مراکز برگزاری آزمون را مدیریت می‌کنیم.

وزیر علوم درباره آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های سراسری اظهار کرد: سازمان سنجش قبلا هم آمادگی برگزاری آزمون‌ها را داشت و علت تغییر زمان آزمون‌ها توصیه‌های ستاد کرونا بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان وقت زیادی را برای درس خواندن و مطالعه کنکور گذاشته اند و قرار نیست فعالیت‌های اجتماعی را در کشور به دلیل عدم مدیریت موردی در محیط‌های اجتماعی در شرایط شیوع کرونا تعطیل کنیم.

شروع ترم تحصیلی از ۱۵ شهریور خواهد بود

او در ادامه با بیان اینکه باید مدیریت را تقویت کنیم، بیان کرد: آزمون‌های سراسری جزو برنامه‌های مهم کشور است که سالی یک بار اتفاق می‌افتد و داوطلب در ۲ تا ۳ ساعت برای آینده خود اتفاقات خوبی رقم می‌زند.

غلامی تاکید کرد: هیچ داوطلبی دل به تاخیر آزمون‌های سراسری کشوری نبندد و داوطلبانی که به خوبی درس خوانده اند با آرامش در جلسه کنکور حاضر شوند.

او گفت: شروع ترم تحصیلی از ۱۵ شهریور خواهد بود و دانشگاه‌ها آمادگی لازم را برای آغاز ترم جدید با توجه به تجربه‌ای که کسب کرده اند دارند.

ورود دانشجویان جدید الورود از اواخر مهر خواهد بود

وزیر علوم ادامه داد: ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه هم از اواخر مهر ماه خواهد بود. تاکید داریم که دانشجویان جدید الورود حتی برای مقطع کوتاهی به صورت حضوری در دانشگاه حضور پیدا کنند تا با محیط آشنا شوند. اگر لازم شد آموزش‌ها مجازی شود این دانشجویان نیز آموزش‌ها را به صورت مجازی طی خواهند کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فاطمه
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

نیلوفر جان خبری نشد

نسترن
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

ما مخالف تعویق هستیم خواهش میکنم حرف یه عده سودجو رو گوش ندید اینا اگه چهارسالم بهشون فرصت بدین باز نمی خونن و میگن تعویق بندازید

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  نسترن

👍👍

milad
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش نیز در این باره گفت: زمان اعلام شده برای برگزاری آزمون سراسری توسط ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری شده است؛ به همین منظور بهترین زمان برای برگزاری آزمون مرداد ماه خواهد بود؛ زیرا مشخص نیست در مهر ماه شیوع ویروس کرونا در چه مرحله‌ای باشد و از آنجایی که ترم جدید از مهرماه آغاز خواهد شد زمان دیگری برای برگزاری آزمون سراسری وجود ندارد. بر همین اساس تدابیری اندیشیده شده است تا داوطلبان در شرایط بهداشتی در آزمون سراسری شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: فاصله صندلی‌های داوطلبان نسبت به گذشته بیشتر شده است و در برخی حوزه‌ها این فاصله‌ها حداقل ۱.۲ متر شده و در برخی دیگر از حوزه‌ها تا ۱.۶ متر هم افزایش یافته است. ضمن اینکه تعداد سالن‌ها و حوزه‌های امتحانی بیشتر شده و دقت شده است که فضای مناسب برای ورود به حوزه امتحانی درنظر گرفته شود که مشکل ازدحام به وجود نیاید.

به تار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

الان به نظرت اوضاع مناسبه؟؟؟

milad
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: مضاف بر اینکه ما با تعویق کنکور حق یک سری از داوطلبان که برای آزمون‌های امسال زحمت کشیده‌اند و می‌خواهند در آزمون سال ۹۹ شرکت کنند را تضعیف می‌کنیم. تاکید می‌کنم که تعویق زمان برگزاری کنکور با توجه به موج‌های بعدی آنفولانزا و کرونا کمکی به داوطلبان نخواهد کرد

فاطمه
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  milad

خیلی از داوطلبانی هم که زحمت کشیدن خواستار تعویق اند
آزمون ها را سخت تر برگزار کنند
کسی که خوب نخونده رتبه خوبی هم نمیاره

سهراب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

این چ نظریه ک سخت تر برگزار کنن؟؟؟؟؟
هر رشته ای یه سری منابع داره ک همه میدونن و درجه دشواریش مشخصه….لزومی نداره دشوار تر بشه سوالات

مصطفی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ق٫ظ

دیگه اشکم داره در میاد.
ایندفه کنکور عقب بیفته من که دیگه نمیخونم.
بابا تورو خدا دس وردارین از کاراتون.

آریانا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ق٫ظ

سلام بچه ها. انقد استرس به هم ندید الان هیچکس نمیدونه تعویق میفته یا نه . این وسط چه اونایی که تعویق میخوان چه اونایی که نمیخوان دچار سردرگمی میشن و این آسیب میزنه به کنکورشون اگر برگزار بشه کنکور چون یه عده به فکر عقب افتادن خوندنو متوقف کردن یه عده ایم که متوقف نکردن استرس و خستگی شدید بهشون فشار میاره. نکنین اینکارو بزارید هرکس هر تلاشی میخواد واسه فکر و دلیلی که داره بکنه نتیجه مشخص میشه . همگی درسمون رو بخونیم. اگر تعویق افتاد یک هفته استراحت میکنیم یا دو هفته و بعد شروع میکنیم اگر هم نیفتاد که امتحانمونو میدیم.
دوستون دارم😍😍

اشکان فدایی.
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

تا حالا کسی به خاطر این انفجار کلینیک کمپین تعویق راه ننداخته بریم امضا کنیم؟
بالاخره ممکنه محل برگزاری کنکور ماهم دچار انفجار بشه پس باید جلوگیری کنیم.

محمد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  اشکان فدایی.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 تکمیل ظرفیت ثبت نام کن.منم تکمیل ظرفیت ثبت نام میکنم.منفجرم نمیشی

محمد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

ستاد کرونا برای کنکور تصمیم نمیگیره رییس جمهور و مجلس و سازمان سنجش تصمیم میگیرن.حرفی که زدن اینه

م.د
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ

یکشنبه جلسه است و تصمیم نهایی گرفته میشه

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

جوری میگید ۵۰۰ هزار نفر میگیرن که انگار میخوایم بریم استخر😐 جمع کنید این بساطتونو مشکلی دارید امسال کنکور ندید، همه مشاغل باز شدن پدر من راننده تاکسی هستش کورونا نگرفته و خیلی های دیگه بعدش شما با ماسک و ضد عفونی میخواید کنکور بدید همتون کورونا میگیرید؟!…

تیسا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ..

شاید بابای شما سیستم ایمنی ش قوی باشه دلیل نمیشه برای همه

..
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  تیسا

بابای من سیستم ایمنیش قوی نیست سیستم ترس شما زیادی فعاله و بی دلیل میترسید،
۲۱ روز تا کنکور🖐

منصور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

بنده اینجا اومدم که بگم برا بار ۱۰۰۰ام که اینها همه مسئول اجرایی هستن . پس باید بکن که هیچ مشکلی نیست و اجرا میکنیم
ولی مطمئنم باشید روز یک شنبه همه چی عوض میشه
وقتی خودشون امروز با این خبر گل به خودی زدن
حتی صدای وهاب زاده مسئول خبری ستاد کرونا هم درومده و اعلام کرده این یعنی شکست کادر درمان

نگران نباشید که ۱شنبه مجلس جلوش وایمیسه
در جواب اون دوستمون که گفت اهواز نماینده داره و فلان
باید بگم که اصل کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس هست
برو یکم تحقیق کن :))

mohammad reza asghari
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ب٫ظ

اقا بس کنید بریم سر درسامون.شدیم بازیچه تعویقی در کار نیست
وقت تلف کردنه اینجا موندن

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  mohammad reza asghari

تعویق قطعیه کجای کاری داداش

رضا سوسنگرد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

دکتر مردانی : نه پول خرید واکسن کرونا را داریم و نه کاری کرده ایم

دکترمردانی عضو کمیته کشوری کرونا: ما خودمان اقدامی نکردیم، واکسنی هم که قرار است دانشگاه آکسفورد بسازد، همه کشورهای اروپای غربی پیش خرید کرده اند، ما نه پول خرید این واکسن ها را داریم و نه به دلیل تحریم ها این واکسن را به ما می دهند.

بنابر این ما تنها باید به امید خدا باشیم تا به کمک سازمان بهداشت جهانی بتوانیم از این شرایط خلاصی پیدا کنیم. اما به مردم قول می دهیم اگر رعایت همه مسائل بهداشتی را داشته باشند مثل قبل می توانیم بیماری را کنترل کنیم اما اگر رعایت نکنند در شرایط و وضعیت بد تری قرار خواهیم گرفت

پوریا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

یعنی پس بریم بمیریم دیگه

ف
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

آدم میمونه چی بگه.پول ندارین آخیییی دلم سوخت 😑

رضا سوسنگرد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  ف

با این وضعیت برگزاری کنکور بیشتر شبیه نسل کشی است تا رقابت سالم علمی … حالا چطور شهر فلاکت زده ای مثل اهواز با وضعیت قرمز بره با شهر وضعیت سفید رقابت کنه … حالا یکی هم بیاد بگه برید درس بخونید … این چه آدمی هست که اطرافیانش یکی یکی بیمار بشن وخودش با ارامش درس بخونه ….!!!!!

mahdi
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

ما میریم کنکورو میدیم سر تایم ولی منتظر عواقب بعدی هم باشید اقای وزیر علوم منتظر باش چونکه باید جواب خانواده کسایی که توی کنکور مریض شدند و فوت میکنند بدی بعد از این کنکور کم کم پانصد هزار نفر از دانشجویان مریض میشند حالا چه با ماسک و چی بی ماسک و خیلی های بالای بیست هزار دانشجو هم از بین میرند بخواتر خودخواهی شما دوستان مخالف شما برنده ما بازنده ولی بدونید بازنده اصلی شما هستید که جون هزاران نفرو به خطر انداختید فقط بدونید اقایون مخالف که فردا شماها باید جواب بدید چونه چون که مسئولین هیچ جوابی ندارند بدند

م.د
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

برای کی مهمه اخه؟؟؟

محمد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  mahdi

من که خونه مجردی دارم مطمین هستم کسی ازم نمیگیره.ولی ترسی ندارم.ترس برادر مرگ

محمد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ

احسنت

آریا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ

دلم برا دکتر توکلی تنگ شده

Tar
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۱۱ ب٫ظ

بنده گفتم خدمت شما که از نماینده اهواز شنیدم که ازمون ۱۰۰ درصد هست اما تعویقیا باور نکردن ! کسی مثل خانم نیلوفر که گفتن با ۵۰تا مسئول حرف زدن و کسی مثل من که فقط با یک نماینده صحبت کردم ، اینجا مشخص میکند که کی درست میگفت !
#تعویق پر

niloofar Ihavandi
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

من از صبح دارم با مدیر دفتر همون نماینده صحبت میکنم و اقای یوسفی جلسه بودن و مدیر دفتر حرف منو بهشون رسوندن و ایشونم گفتن ١٠٠٪؜ با نظر ما موافقن و یک شنبه حتما مطرح میکنن اما گفتن تاثیرش بستگی به نظر بقیه عوامل هم داره.هیچکس ندونه من میدونم کی هستی.

Tar
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

من کی هستم ؟ شما بیا اهواز خودم میام خدمتتون باهم صحبتی داشته باشیم من که چیزی برای پنهان کاری ندارم

کامبیز
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

اینا چرا متوجه نمیشن؟ با اینکه دانشگاه ها از بهمن ورودی بگیرن چه مشکلی دارن؟ عواقب باز شدن مساجد و پاساژ ها و استخر های روباز رو ندیدن؟ این وضعیت به خاطر بازگشایی های گستردس. حالا میخوان یا برگذاری کنکور تو این وضعیت مارو وارد یه بحران جدید کنن؟ ما کنکور رو میدیم ولی لطفا شما بهشون بگین مسئولیت افزایش آمار شما هستین.
دوستانی که میگن با پروتکل بهداشتی و ماسک و اینا میریم بدونید اینا همه الکیه. اون پرستارانی که در بیمارستان ها شهید شدند هم ماسک داشتند هم شیلد هم لباس محافظ. کره چنوبی رو ببینید با چه تدابیری کنکور رو برگذار کرد؟ اونم وقتی که فقط ده نفر در روز مبتلت میشدند؟ آخه به چه قیمتی اینا میخوان برگذار کنن. خانم ایهاوندی شما بهشون بگین به همون دلیلی که دفعات قبل تعئیق انداختید بازم باید بندازید عقب. وضع که بهتر نشده بدتر هم شده. باید وقتی باشه که اوضاع بهتر بشه. حالا هروقت شد شد سلامتی جامعه از همه مهمتر

Shao
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

واقعا انتظار دارید که وقتی خودمون به خودمون رحم نمیکنیم، بقیه برامون دل بسوزونن؟ وقتی کسی به خودش احترام نذاره از دیگرانم احترام نمیبینه، قضیه به همین سادگیه!

niloofar Ihavandi
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  کامبیز

من تک تک فرامایشات شمارو به تک تک مسئولینی که باهاشون صحبت کردم رسوندم…همشو…بعلاوه مسائل دیگه

کامبیز
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  niloofar Ihavandi

خیلی ممنون. با توجه به تجربه ای که دارید تو این زمینه. نسبت به تعویق قبلی چقدر احتمال میدین؟ یه بنده خدای رجب نامی خیلی قطعی حرف میزنه

تیسا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ

ما نمی خوایم خودمون و عزیزانمون بمیریم

..
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ

و تمام، تیر خلاص زده شد، حالا برید درس بخونید فقط ۲۲ روز مونده.

رجب
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

اتفاقا خیلی مصاحبه امیدوار کننده ای هست. این نشون میده که وزیر هم میدونه تعویق قطعیه و داره سعی میکنه زمان بخره. واقعا هنوز کسی هست که نسبت به تعویق شک داشته باشه؟؟؟

milad
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

شما خسته نشدی از این حرفای بی ربط؟لطفا دست از این مسخره بازیا و سرکارگذاشتناتون بردارید آقا رجب که معلوم نیس واقعا اسمتون همینه یا نه

تیسا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

چی میگی تو؟؟؟؟؟؟؟

منصور
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

وقتی یکی زیاد یه حرفی رو بزنه بدونید که حتما اتفاقی پشت پرده داره میوفته و اون داره تلاش می‌کنه بقیه ما ناامید بشیم
وگرنه که چرا باید هر ساعت بره مصاحبه کنه بگه تعویق کنکور نداریم ؟!!
بدونید فشار خیلی زیاد شده
همین طور که خودش گفته دفعه های قبل ستاد تصمیم گیری کرد الآنم هم باید ستاد تصمیم گیری کنه نه اون
همه چی روز ۱شنبه معلوم میشه
ایشالا که خیر میشه

محمدرضا
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۴ ب٫ظ

هیچ دیگه

مسعود
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ

نکته جالب نوشته با آرامش در جلسه کنکور حاضر شوند

فاطمه
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

کرونا و آرامش

محمد
تیر ۱۰, ۱۳۹۹ ۵:۵۷ ب٫ظ

مرسی و تشکر.فقط سریع بگیرید کار داریم