نامه مهم عضو کمیسیون آموزش به رئیس‌جمهور درباره زمان کنکورهای سراسری

عضو کمیسیون آموزش مجلس از ارسال نامه به رئیس‌جمهور برای بررسی کارشناسی و همه‌جانبه زمان و شیوه‌ برگزاری امن و سالم کلیه آزمون‌ها و کنکورهای سراسری خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از تهیه و تدوین نامه‌ای به رئیس‌جمهور خبر داد. 

وی افزود: در این نامه از رئیس‌جمهور خواسته شده تا با توجه به طیف وسیع درخواست‌ها و نظرات مردم و نگرانی‌های ایشان، باید ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بررسی کارشناسی این موضوع با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام نماید.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی

  ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد ملّی مبارزه با کرونا

سلام علیکم؛

متاسفانه طی هفته های اخیر و با کاهش محدودیت ها و عدم کنترل سخت، روند فزاینده ابتلا به ویروس کرونا (کووید-۱۹) و افزایش آمار درگذشتگان حاصل از این بیماری در کشور، کام همه ما را تلخ تر کرده است؛ وضعیتی که در ابتدای سال و با یک برنامه‌ریزی مقطعی اما جدّی، تا حدود زیادی کنترل شده بود. حال در این میان و با توجه به نزدیک شدن روزهای منتهی به برگزاری کنکور مقاطع مختلف تحصیلی، نگرانی های دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های ایشان در سراسر کشور نیز به طور گسترده افزایش یافته است.

اینجانب و همکارانم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در پی درخواست های مکرر مردم و دریافت ده ها هزار پیام، تماس و نامه طی روزهای اخیر از سوی داوطلبان کنکور و خانواده های ایشان که همگی حاوی «ابراز نگرانی از سلامتی، ایمنی محیط و مناسب سازی شرایط برگزاری آزمون ها» بوده و سبب شده در این روزهای واپسین تا آزمون، بر شدّت استرس و تشویش اذهان میلیونها دانش آموز و دانشجوی عزیز و خانواده های محترم ایشان افزوده گردد، تلاش نمودیم تا با دعوت و همفکری مسئولان عالی رتبه آموزش کشور اعم از وزرای محترم آموزش و پرورش، علوم و مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور، ابعاد مختلف موضوع را بررسی نماییم. نتیجه و مصوبه این سلسله جلسات، بر آن شد تا تصمیم گیری در این خصوص توسط «ستاد ملی مبارزه با کرونا» صورت گیرد و هرچه زودتر از طریق مراجع رسمی به اطلاع داوطلبان برسد. امّا متاسفانه در روزهای اخیر با وجود مصوبه مذکور برخی مسئولان با انتشار اظهاراتی ناسنجیده و غیررسمی، بر التهاب شرایط موجود در جامعه افزوده اند و گویی عده ای درصدد هستند تا این موضوع مهم ملّی را سیاسی نمایند.

متأسفانه در این میان آنچه شنیده نمی شود، صدای مردم و دغدغه های آنهاست؛ که بنده به واسطه مسئولیتم به اطلاع میرسانم: بخشی از داوطلبان و خانواده های ایشان «خواستار تعویق» کنکور هستند، چون نسبت به شرایط بهداشتی محیط برگزاری و امکانات تهویه مطبوع هوا در این روزهای گرم سال -مخصوصا در مناطق گرمسیر کشور- نامطمئن هستند؛ عده ای دیگر «خواستار عدم تعویق» و برگزاری آزمون ها تحت هر شرایطی می باشند، چون از آینده بیمناک اند و امیدی به بهبود شرایط آتی ندارند و تعویق در کنکور را صرفاً عاملی در کاهش بازدهی خود میدانند؛ عده ای نیز در حال حاضر «مبتلا به بیماری» هستند و طبیعتاً با آمادگی کامل امکان آزمون ندارند؛ و نهایتا گروهی دیگر از داوطلبان هستند که اساسا صدایشان شنیده نمی شود، چون دسترسی مستقیم به درگاه های رسانه ای و مجازی برای ابراز نظر ندارند و متأسفانه تاکنون نیز یک نظرسنجی رسمی و عادلانه از کلیه داوطلبان به وسیله مراجع ذیربط به‌عمل نیامده است. افزون بر این، دو عامل مهم دیگر یعنی «تعداد داوطلبان» و «شیوه برگزاری» کنکور در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با یکدیگر متفاوت است و همین امر باعث می شود که برای هر مقطع نیاز به تصمیم گیری مجزا و اختصاصی وجود داشته باشد و مسئله صرفا به یک نتیجه مشترک و رأی کلی «تعویق» یا «عدم تعویق» ختم نگردد.

با توجه به جمیع شرایط فوق و نیز صحبت های اخیر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانده محترم ستاد کرونا در تهران، اینجانب به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که متعهد هستم تا صدای رسای مردم شریف ایران و اقشار مختلف جامعه باشم؛ تأکید دارم تصمیم گیری درباره این موضوع مهم که سرنوشت میلیون ها نفر با آنها گره خورده است، در شرایطی کاملا کارشناسی، بدور از اغراض سیاسی و با نظر مستقیم متخصصان اصلی این حوزه یعنی «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که از روز نخست، مجاهدانِ خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر بوده اند و بیش از هر بخش دیگری تجربه، تخصّص و صلاحیت لازم درخصوص استانداردها و پروتکل های حفظ سلامتی مردم و بیماران را دارا هستند، صورت گیرد و نتیجه آن هرچه سریعتر از طریق یک مرجع رسمی واحد به اطلاع عموم برسد.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
حسن
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

خوب الحمدا… که اطلاعیه برگزاری آزمون هم صادر شد ، دوستان اصلا به خودتون استرس وارد نکنید با امید بخدا و رعایت اصول بهداشتی شخصی و جمعی بروید جلو که موفقیت نزدیک است

مینا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

🔺️رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

🔹تجمعات اعم از عزا، عروسی، سمینار و جشنواره بطور کلی در شرایط امروز غیرقابل قبول است

🔹حتی نسبت به کنکور هم باید چارچوبی باشد که مشکلی پیش نیاید
الان این حرفش یعنی چی؟

مجید
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

یعنی برگزار میشه

مینا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

جوابش امروز میاد یعنی

من
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

خیلی بعیده ک تعویقی انجام شه..

نسیم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

جوابش کی میاد؟

Tar
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

تا ساعاتی دیگر حال تعویقی ها دیدنی خواهد بود !

نسیم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

واقعا از حال بدِ آدما حالت خوب میشه؟

...
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

شما انسان عجیبی هستی که با ذیدن حال بد دیگران شگفت زده میشوید

نرگس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

واقعا تارا سیستم طور ی هست که به ادم استرس میدی چرا این کار میکنی

ارشد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

بابا استرس چیه کلا تا دو سال همینه عزیزان
شرایط همینه.
بندازن دیرتر بازم با آنفولانزا میاد بدتر میشه. فرقی نمیکنه الان بگیرن آزمونو یا دو هفته دیگه اصلا… فقط باید بتونن شرایط رو محیا کنن که همین الانشم میتونن اگه بخوان.

فرحناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

متوجه پیک کرونا هستید؟

ارشد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  فرحناز

عزیز جان خرداد که دیگه پیک نبود کنسل شد
الانم توی این دو هفته باز نزولی میشه ولی بهتر از اینه که با آنفولانزا ترکیب شه

انتی کرونا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

در این وضعیت، چین با اون مدیریت و اگاهیش برگزار نمیکرد!!

ارشد
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ

کاش فقط بتونن توی فضای باز بگیرن آزمون ها رو… اگه بتونن از پس این موضوع بربیان خیلی ابتلا کم تر میشه..
جاهای بزرگی مثل نمایشگاه ها و… اگر میشد از فضای بازش استفاده کرد خیلی خوب بود. گرما و ماسک و اینا باز چیزاییه که میشه ۳ ساعت تحمل کرد ولی اینکه سر کنکور مدام اضطراب مریض شدن داشته باشیم خیلی ادیت کننده ست.

Mobina
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

موافقم

سحر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ق٫ظ

این متن تو قسمت دکتری دزدیدم الحق ک عالیه😂🤭

برید شمال
برید مهمونی
برید گشت و گذار تو پارک و….
برید خرید
برید دورهمی های ۲۰ و ۳۰ نفره
همه رو برید
امااااااا
کنکور چون کرونا داره اصلا و به هیچ وجه نذارید برگزار شه
چون
تو شمال و مهمونی و گشت و گذار
نه بیماری زمینه ای دارید
نه پدر و مادرتون بیماری زمینه ای دارن
نه عینکتون بخار میکنه
نه قندتون میفته
نه حتی میمیرید
راحت باشید
فقط و فقط تو جلسه کنکور قراره بمیرید
به هیچ وجه شرکت نکنین و نذارین برگزار شه
نه الان نه شهریور نه آبان نه حتی اسفند بعد
کرونا فقط تو صندلی های جلسه نشسته منتطر شما برید تا خفتتون کنه
عوضش برید خوش بگذرونید بابا کرونا تو ویلای شمال چکار میکنه اخه

.....
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

یکم اطلاعاتتونو ببرید بالا و جمع نبندین

Samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  .....

شما رو فاکتور میگیریم ناراحت نباش. ولی فاکتور گرفتن شما واقعیت کلی رو عوض نمیکنه. داریم‌در مورد اکثریت صحبت میکنیم نه یه نفرخاص.

Samira
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

احسنت. نکته همینه😅

علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

شما هم توی جواب بدونین، خیلیا این کارا رو نکردن و جواب قشر غیر مسعولیت پذیر رو نباید قشر مسعولیت پذیر بدن
اکثر خانوادهایی که شمال رفتن یا خانوادهای بدون محصل کنکوری بودن یا از رفتن به فضایی که میرفتن اطمینان داشتن ( فضای باز، آشناها) هرچند این کارشون با این دلیل هم موجه نیست اما خلاصه کلام به عنوان مثال اینه حتی و فقط حتی یه تعداد کم هم رعایت کنن، باید حقشون رعایت شه، چه بسا الان قوانین شدیدتر گذاشتن
#درک کنید
#به عنوان مسعول آینده نگاه کنید
#به عنوان والدین بودن نگاه کنید
#به عنوان خانوادهای درگیر نگاه کنید
#به عنوان فردی با بیماری پیش زمینه نگاه کنید
#به عنوان گذرا بودن این عمر و پاسخگو بودن در محضر خدا نگاه کنید
#خشکو تر رو نسوزونید
#عدالت طلب برای بقیه باشید
#جامعه ساخته شده توسط ماست، آدم های تاوان طلب تربیت نکنید

مبین
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  سحر

شکی هم نیست افردای که مخالف تعویق هستند. یا از کاسبان کنکور هستند.( پول میگیرند کامنت بزارن). یا اصلا داوطلب کنکور ارشد و دکترا نیستند. اونایی هم که هعی میگن ما خوندیم و آماده ایم و این حرفا داوطلب رشته های ۲ ساعته یا ۳ ساعته ی مورد علاقه وزیر علوم هستند

سحر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ

نامه ای که من خوندم فقط داشت نظرش ک تعویقه رو تحمیل میکرد…😏😏😏😏😏

الناز(به عینکی)
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ

سلام دوست خوبم عینکی جان .من گشتم تو گوگل و یافتم راهکاراش رو منتها لینکش انگار ایراد داشت و کامنتم تایید نشد.
تو گوگل سرچ کن:راه‌های جلوگیری از بخار کردن عینک هنگام پوشیدن ماسککلی راهکار نوشته.انشالله که موفق باشی و بدردت بخوره.به دوستای دیگه عینکیت هم بگو که استفاده کنن

احسان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ق٫ظ

نیلوفر خانم شما کجایید؟

احسان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ

رجب کجایی رجب

دکتری برق
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به در پیش رو بودن زمان برگزاری کنکورهای سراسری اظهار داشت: با توجه به تصمیم وزارت علوم برای برگزاری آزمون‌های سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری در آینده نزدیک که با بحران شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن در برخی شهرها از جمله تهران مصادف شده است، به نظر می آید مسئولان وزارت علوم باید در این تصمیم بازبینی داشته و از برگزاری این آزمون ها ممانعت به عمل آورد.

“احتمالا بچه های دکتری را چیشمرگ سایر آزمونها کنن”

علی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ

تعویق حداقل تا شهریور
گناه ما ها چیه؟ شغل پدر من و خیلی از افراد دیگه جوری هست با مردم برخورد دارن، و مثل پدرم مریض شدن و آرامش از زندگیمون رفته و الان ممکنه هرکدوم از اعضای خانوادمم گرفته باشن و توی این مدت بیماری پدرم نمیشه تلاشامو مرور کنم و همش نگرانم و بعد چند روز دیگه مشخص شه منم گرفتم با چه جونی بیام امتحان بدم؟؟؟؟؟؟
#بله به تعویق
#صدای خانوادهای درگیر
#درک کنید
#بله به عدالت
#کنکور حق همه هست

زهرا ملکی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۷ ق٫ظ

تعویق حتمی است نگران نباشین و بشینین بیشتر بخونین 

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا ملکی

دقیقاااا

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا ملکی

ای فردا بعضیا که با اعتماد به نفس میگفتن تعویق نیس و از بالا بالا ها گفتن کنکور سر جاشه ضایع بشنننن کههههههه دللممم خننکک بشهههههههههههههههه

احسان
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

مد شه والا همه میگن وصلن
تنها خبر مورد اعتماد خبر خانم ایهاوندی نه سایرین

..
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ

چون آینده ‌ای نامعلوم (وضعیت بدتر) قراره بیاد پس بهترین کار برگزاری آزمون تو مرداد هستش، البته با حضور داوطلبای واقعی نه آزمایشی ها و الکی ها. به اندازه‌ی کافی به تعویق افتاد که هیچ فایده ای هم نداشت فقط وقتمون تلف شد.

سما
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  ..

⁦❇️⁩اول اینکه شما مطمئن باش، اکثرا داوطلب واقعی هستند. این اکثرا، چه کم و چه زیاد و چه متوسط خونده باشن، می خوان در کنکور شرکت کنند.کسی که آزمایشی یا الکی باشه هیچ وقت به دنبال تاخیر در کنکور نیست‌ چون براش مهم نیست. اما اصرار زیاد بر انجام کنکور در این شرایط قرمز، مرا یاد کارنامه داوطلبینی می اندازد که تنها درس عمومی زبان را زده اند، اماپذیرفته شده اند. آدم عاقل میدونه با چند روز تاخیر نه سواد با سوادان کم میشه نه به سواد بی سوادان اضافه میشه اما همین چند روز رو میشه طوری برنامه ریزی سراسری و جدی کرد که هم تعداد فوتی ها کمتر بشه و هم گرمای شدید مناطق ⁦❇️⁩دوم اینکه معمولا در اغلب موارد کسی که از همه بیشتر میخونه همیشه از عملکرد خودش در شک هست و دیگران رو هم مثل خودش اهل تلاش میبینه، به خاطر همون زرنگا همیشه استرس بیشتری دارن، و با اطمینان نمیگه من داوطلب واقعی هستم و دیگران نه. ⁦❇️⁩سوم: همین طور داوطلب واقعی (عاقل و بالغ) وقتی به خاطر شرایط جامعه، در امری تعویق میفته، به جای اینکه وقتش تلف بشه سعی میکنه از وقت اضافی که در اختیارش قرار گرفته به نحو احسن استفاده… ادامه نظر»

فرحناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  سما

درووووود

..
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سما

من منظورم اینه که اونایی که واقعا تلاش کردن بیان امتحان بدن تا فاصله بیشتر رعایت بشه، و اینکه من با تعویق چند روزه مشکلی ندارم ولی شما تعویقیا منظورتون تعویق چند ماهست…

..
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  سما

در ادامه بگم که انتظار نداشته باشید که ما برای چند ماه دیگه دوباره این همه کتابو بخونیم و فشار بیاریم، درس خوندن کار راحت و بی ضرری هم نیست، امیدوارم بتونید درک کنید.

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ..

وقتی پیش بینی الانشون اشتباه بوده شاید بعدش هم اشتباه باشه خدا رو چه دیدی

سارا
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ب٫ظ

باز خداروشکر یکی حرف دلمون زد.ما از استرس داریم میمیریم.من ک بچه روستام کلی اینجا کرونا گرفتن

عینکی
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

فکر به حال ما عینکیا کنید
ماسک که بزنیم بخار میکنه و جاییو نمیبینیم😭

یاس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی
  • بخار پاک کن نصب کن😂😂
ثریا قاسم دوست
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  یاس

😐
واقعا الان وقت این چیزاس؟😒

یاس
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ق٫ظ

اره

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی

عزیزم منم شماره چشام یکه ولی برا ۴ ساعت باید بزنم اذیت میشم درکت میکنم

........
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

پاییز نمیخوای بزنی؟

عینکی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ........

بحث الان و پاییز نیست من میگم براش یه راهکار پیدا کنن اگه قرار به زدن ماسک هست

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ........

توی پاییز هوا بهتره چون گرم نیس زیاد بخار نمیگیره ایشالا پاییز امار خیلی کم باشه که نیاز نباشه

عینکی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  zahra

ممنون😊🌷

الناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی

ای جانم 😭.کاملا درکت میکنم🙏.من ۵ سال عینکی بودم از سوم دبیرستان تا سال سوم دانشگاه و بعدش چشام و عمل لیزر کردم و خوب شد.واسه همین تا کسی دردی رو نچشیده ممکنه اصلا درک نکنه… الآنم عینک فارغ از (اذیت شدن چشم و …که همیشه واسه عینکی ها هست(چه قدر اذیت شدم اون دوران😭))الآنم این معضل ماسک با عینک مکافاتی هست واسه خودش…عزیزم من برات تو اینترنت سرچ میکنم ببینم راهی هست جلو بخار شدن عینک و شیشه رو گرفت یا نه اگر پیدا کردم کامنت میکنم.خودتم باز بگرد تو اینترنت.😍💙انشالله که پیدا کنی و حل بشه…

عینکی
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

خیلی ممنون از لطفت😊🌷

سحر
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی

تو نت بزن برا این مشکل راه حل هست که بخار نمیگیره…فقط مرگ چاره نداره همه چیز حل شدنیه😁😁😁😁

سلام
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی

دوست عزیز
من خودم عینکی هستم، میله بالای ماسک رو کاملا رو صورتتون فیکس کنید که باز دمتون پشت عینک نره
من دیگ چنین مشکلی رو ندارم.

پرستو
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

حالا نظر وزارت بهداشت چی ?کشتن ما رو

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

فردا معلوم میشه ستاد نظرش چیه ایشالا خیره

Mobina
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

هرکی خونده نخونده همتون اتحاد ببندین حداقل ده روز تعویق بیفته رقم مرگ و میر دو رقمی بشه فقط ده روز همین

..
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  Mobina

اینا انقدر وقت نمیخوان خیلی بیشتر از اینا وقت میخوان که به هیچ وجه پذیرفته نیست.

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ..

شما باستاد ملی مبارزه با م=کرونا در ارتباطی؟

ثریا قاسم دوست
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  Mobina

مرگ ومیر به هیچ وجه دورقمی نمیشه حالا حالا ها. اوضاع هم فعلا خوب نمیشه. اواخر شهریور که یکم هوا خنک شه و بسه بدون کولر آزمونو برگزار کنند. این اجباری بودن ماسک و اینا شاید باعث بشه که این شیب صعودیه مرگ و میر پایین تر بیاد و شرایط بهتر بشه. در کل هیچکس بهتر از دکتر و نمکی و ستاد الان بهتر وضعیت رو نمیدونن

دخترسایه
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

من برای اولین باره که تو این سایت نظر میذارم از زمان تعویق در اردیبهشت به مرداد متوجه این سایت شدم بطور کل که اون موقع بشدت ناراحت از تعویق بودم و حتی یادمه گریه ام گرفته بود چون اون موقع اینقدر بحرانی نبود و بهونه اکثر داوطلب ها این بود که ما تو گرما سختمونه سه ساعت ماسک بزنیم! :|
ولی الان با اینکه جزو مناطق قرمز نیستیم حقیقتا ترسیدم اوضاع ناجور شده و چون پدرم بیماری ریوی دارن بشدت از ناقل شدنم میترسم
من از خرداد پارسال شروع کردم منابع ام آخر تابستون تموم شد و یعنی من از مهر ماه پارسال همش دارم دوره میکنم و به معنی واقعی کلمه دارم از کتابام بالا میارم
و نمیتونمم سر جلسه حاضر نشم بخاطر ترس و تلاش یکساله ام رو بر باد بدم ولی اگر برم قطعا دو هفته خودمو تو اتاقم قرنطینه میکنم
کاش این مسئله یجوری حل میشد از هرطرفی بخوای درستش کنی یه طرف دیگش گند میخوره…😔

Tar
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

تشکر از جناب نادری که همه نظرات رو عرض کردن ،
هرچند بنده مطمئن هستم فردا نظر بر عدم تعویق هست ، در ۲۴ساعت اینده شما هم مطمئن خواهید شد .

..
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

انشالله

فائزه
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

حتی اگر اینطور باشه اینکه کامنت میزارید با قطعیت حرف میزنید خودخواهیتونو نشون میده .میدونید بچه ها نگرانن باز کار خودتونو میکنید
چه شما چه اونا که قطعی میگن تعویقِ

zahra
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

واقعا ممنونممممممممممم مرددددددد

Mobina
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

خیلی ممنون اقای احمد نادری

مهدی
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

آخه این چه پروتکل هایی سازمان سنجش برای دکترا گذاشته. آمبولانس در محل برگزاری آزمون! مگه بازی فوتباله که هرکس اون لحظه کرونا گرفت ببرند. مگه کسی که ناقل کرونا باشه یا سر جلسه کرونا بگیره مثل بازیکن فوتبال می خوره زمین مگر میتونید بفهمید که آمبولانس میارید. نوشتند بعد از تماس با استمپ پد الکلی را را حتما استفاده کنید. خسته نباشید. اون استمپ هزاران انگشت بهش می خوره. من که یه داوطلب عادیم این همه ایراد دیدم نمی دونم این پزشک و متخصص های ستاد کرونا چرا جلوی سازمان سنجش نمی ایستند.

فرحناز
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

برادر من،،، سنجش و وزیر علوم هدفشون سلامتی من و شما نیست که،،، اینها چهار تا مزخرفات مثل این نوشتن که بگن مثلا ما رعایت پروتکل بهداشتی داریم،،، بزارید پولمون رو پارو کنیم

فرحناز
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

بعد از فاجعه ایی که رخ میده هم بعد از کنکور،،، بیچاره وزیر بهداشت باید جمعش کنه،،، اینها کجان اون موقع…

zahra
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

بابا امیدت به خدا باشه یعنی امبولانس جلوو انتشار ویروس رو میگیرهه؟؟؟؟؟؟؟؟لابد میدونن خودشون …

...
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ

همین که تهش از رییس جمهور خواسته که به وزارت بهداشت گوش کنید که متخصص هستن ینی تمومه و تعویق اوکی میشه ایشالله

Samira
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

آرزو برجوانان عیب نیست😅

فرحناز
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

صبر خواهرم،،، صبرررر

مهندس عمرانشونم
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

اصلاهم مشخص نیس که توهمونTarهستی…

انتی کرونا
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ

اینها داوطلب ارشد نیستن.

zahra
تیر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ...

ایشالااا