اعلام نتایج ارشد استعداد درخشان ۹۹ دانشگاه کردستان

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، زمان ثبت نام در دانشگاه کردستان همزمان با ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده از طریق کنکور سراسری و مطابق برنامه اعلام شده از طرف مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان انجام خواهد شد. لذا از پذیرفته شدگان محترم خواهشمند است در زمان مذکور با تحویل مدارک خواسته شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

  • در صورتی که پذیرفته‌شدگان قصد انصراف داشته باشند لازم است تا پایان وقت اداری روز دو شنبه مورخ ۹۹/۵/۳۱  نامه انصراف خود را به صورت مکتوب و با امضاء دستی و اثر انگشت و قید شماره تلفن ثابت و همراه، اسکن نموده و به همراه اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی به آدرس پست الکترونیک گروه امور حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه کردستان (estedad@uok.ac.ir) ارسال نمایند.

  • همچنین متقاضیان محترمی که در کنکور سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته شرکت نموده­اند چنانچه تمایل داشته باشند در رشته- محل پذیرفته شده از طریق کنکور سراسری ادامه تحصیل دهند لازم است همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور ،در صورت منصرف شدن از پذیرش بدون آزمون دانشگاه کردستان، مطابق دستورالعمل فوق الذکر انصراف خود را اعلام نمایند. در غیر این صورت (عدم انصراف)، مسئولیت هرگونه مشکلات بعدی به عهده خود متقاضیان خواهد بود.

 لازم به توضیح است متقاضیانی که اسامیشان در لیست فوق الذکر نیامده است واجد شرایط شناخته نشده، لذا خواهشمند است از هر گونه مراجعه حضوری  و یا ارسال پیام و تماس تلفنی خودداری فرمایید.

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات