پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

تشریح پروتکل های بهداشتی آزمون های سراسری توسط معاون وزیر بهداشت

معاون بهداشتی وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی در زمان اجرای برگزاری آزمون های سراسری را تشریح کرد و گفت: برگزار نشدن کنکور آسیب روحی و روانی به جوانان می زند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر علیرضا رئیسی در نشست مجازی با خبرنگاران در پاسخ به خبرگزاری مهر درباره پروتکل های بهداشتی اجرای آزمون ها و کنکور سراسری گفت: در ارتباط با کنکور یک مسئله ای که مهم است این است که تعداد زیادی از افراد با این موضوع مرتبط هستند و برای کنکور آماده می شوند. 

وی گفت: کنکور چند جنبه دارد و باید آن را جامع تر ببینیم و تنها به برگزاری آزمون و اجرای پروتکل های بهداشتی محدود نمی شود. همه افراد به نوعی تجربه کنکور را دارند. خود کنکور یک عامل استرس زا است و این بچه هایی که داوطلب کنکور هستن مانند دونده ماراتن باید خودش را آماده کند و زمان بندی کند و انرژی اش را باید تقسیم بندی کند.

رئیسی افزود: فردی که می خواهد کنکور بدهد آن را به نوعی برنامه ریزی می کند. درس خواندن کنکور یک کار طلاقت فرسا است و اگر خیلی هم بخواهیم آن را کش بدهیم و طولانی کنیم و بگوییم اصلا برگزار نمی شود جوانان از نظر روحی روانی آسیب می بینند.

پروتکل های بهداشتی جدید برای برگزاری آزمون ها

وی یادآور شد: قبلا پروتکل های بهداشتی برای برگزاری آزمون ها را ابلاغ کردیم اما در پروتکل های جدید برای حفظ و صیانت از سلامت داوطلبان و فرزندان این کشور فرق اش با گذشته این است که بسیار سختگیرانه تر است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اشاره به تفاوت های پروتکل های بهداشتی جدید اجرای آزمون ها یادآور شد: محل برگزاری آزمون از قبل باید از سوی کارشناسان معاونت بهداشتی وزارت بهداشت تایید شود. میزان تراکم صندلی ها، شرایط تهویه فضا، میزان فاصله صندلی ها، میزان تراکم محیطی و ضدعفونی کردن محیط همه اهمیت دارند.

وی به طنز گفت: دیده اید یک عده ای فقط برای کیک و آب میوه می روند کنکور می دهند! امسال کیک و آب میوه هم زمان آزمون نمی دهیم.

رئیسی یادآور شد: پذیرایی در آزمون در بخش جداگانه ای قرار می گیرد. بازدید بدنی هم شکل اش تغییر می کند و با استفاده از دستگاه های راکتی بازرسی بدنی صورت می گیرد.

ماسک از سوی ما به داوطلب داده می شود

وی با بیان اینکه مطرح شده است که برخی خودشان را برای جایگذاری تقلب در ماسک در زمان امتحان آماده کرده اند، گفت: بر همین اساس ماسک هم از سوی ما به داوطلب داده می شود تا امکان تقلب نباشد.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: هم دست و هم خودکار و مداد داوطلب ضد عفونی می شوند. تجمع نباید در محل آزمون صورت گیرد. افراد امتحان را می دهند و از یک در دیگر خارج می شوند. نکته مهم این است که کنکور باید اجرا شود و سعی می کنیم آن را به بهترین وجه اجرا کنیم و سلامت داوطلبان حفظ شود.

اگر شرایط حوزه ای آماده نباشد اجازه برگزاری آزمون در آن محل داده نمی شود

وی افزود: ضمن اینکه اگر در جایی و محل حوزه ای  این شرایط آماده نباشد اجازه نمی دهیم که محل اجرای آزمون باشد.

رئیسی در پیشنهادی عنوان کرد: نمی دانم این کار شدنی است یا خیر اما اگر بشود در جایی که هوا اجازه می دهد و سرپوشیده نباشد، بتوان در آن کنکور برگزار کرد، می تواند کمک کننده باشد.

وی اظهار داشت: تاخیر در کنکور دو نکته دارد. باید روند بیماری را ببینیم که به چه صورت است و اینکه زمانی کنکور را برگزار کنیم که بیماری در پایین تر سطح باشد قابل پیش بینی نیست. ضمن اینکه اگر این امتحان آبان برگزار شود، نظر کارشناسی من این است که این موضوع با آنفولانزا که گروه هدف اش جوانان است همپوشانی پیدا می کند دردسر آن بیشتر است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت در زمینه انتقال دانشجویان به محل زندگی خودشان و تسهیلات در این زمینه گفت: از ابتدای موضوع بحران کرونا وزارت علوم و وزارت بهداشت این تسهیلات را برای دانشجویان قائل شدند که اگر امکان اش وجود داشته باشد، دانشجو به شهر خودش مهمان شود.

نگرانی اصلی برای بازگشایی دانشگاه ها به دلیل استفاده از خوابگاه

وی اظهار داشت: نگرانی اصلی ما برای بازگشایی دانشگاه ها نسبت به بازگشایی مدارس بیشتر است علت اصلی آن استفاده از خوابگاه است. چون خوابگاه محلی است که کنترل آن بسیار سخت است.

رئیسی اظهار داشت: ضمن اینکه آموزش آنلاین هم در دسترس دانشجویان قرار گرفته است و از آن می توان به منظور عدالت آموزشی بهره برد. این کار کمک می کند که درس یک استاد برجسته در دسترس همه مناطق کشور قرار گیرد.

وی درباره این پرسش که آیا دانشجوی ایرانی که در خارج از کشور تحصیل می کند در صورت ابتلا به کووید ۱۹ امکان انتقال به داخل دارد یا خیر گفت: برای انتقال دانشجویان خارج از کشور به داخل کشور وزارت بهداشت یک سری اصولی دارد. اینکه هر فرد باید چند واحد بگذراند و واحدهای آن را تطبیق دهد، این روند مثل قبل است و فرقی نمی کند که فرد کووید ۱۹ گرفته است یا خیر.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶۸ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
باران
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ

اینم از رعایت پروتکل بھداشتی پنجگانہ

Sara
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

گفتن اگ کنکور دکتری ب شرط رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری بشه کنکور ارشد رو هم برگزار میکنن
با این اوصاف واسه برگزاری کنکور ارشد هم هر کاری میکنن تا برگزار بشه

راضیه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

وزیر بهداشت
سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره برگزار جلساتی برای تعیین زمان کنکور گفت: سالم‌ترین شیوه برگزاری کنکور را اعلام می‌کنیم. بعد از پانزدهم شهریور ماه احتمال همزمانی پیک کرونا و آنفولانزا وجود دارد. اگر کار به بعد از اواسط شهریور بکشد، با حذف کنکور مواجه خواهیم شد.
بفهمین اینووووووووو
اگه قراره شما سال دیگه کنکور بدی یا قراره حذف شه پس دخالت نکنین تو کنکور ما
ما کنکورمونو میدیم شماهم هرکاری خواستین بکنین

س
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ

🔴 ستاد ملی مبارزه با کرونا در جلسه روز ۴ مرداد خود تاریخ‌ آزمون‌های سراسری را مجددا تایید کرد/ اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور بروزرسانی شد

🔸آزمون دکتری وزارت علوم: ۹ مرداد ۹۹
🔸کارشناسی ارشد وزارت علوم: ۱۶ تا ۱۸ مرداد ۹۹
🔸کنکور سراسری کارشناسی: ۲۹ تا ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ۹۹

پس دیگ تعویقی در کار نیسسسس

باران
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ق٫ظ

خدایی فازتو چیہ یبار خبری کہ خودتون انتشار دادین تکذیب میکنین،یبار دگ تائید میکنین۰۰۰مسئولین ما آزمونای دیگہ ای ہیش رو داریم،تکلیفشون رو روشن کنید۰۰۰۰تعویق بندازیم نہ تعلیق۰۰۰ھی میپیچونن

.....
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

🔺استاندار تهران: برگزاری کنکور قطعی است

🔹استاندار تهران گفت: با توجه به تشدید نظارت‌های بهداشتی شرایط برای برگزاری کنکور سراسری مهیاست و این آزمون با رعایت پروتکل های مربوطه و استفاده از ماسک توسط داوطبان امسال به نحوه مطلوب برگزار می شود.
خدایـــــــــــــــــا به مرز جنون رسیدم دیگه… هر دقیقه ی تصمیمی رو اعلام میکنن. هرکی برای خودش ی تصمیمی میگیره.مارو چی فرض کردن. انقدر با روح و روان ما بازی نکنید دیگه دیوونه شدیم. نخواستیم کنکور بدیم….

باران
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  .....

اینم گفتن کہ تصمیم گیر ندہ ستاد مبارزہ با کروناست۰۰۰

موافق تعووویق
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  .....

بیخود کردن استاندار تهران هنوز چیزی نگفته بیچاره اینا واسه خودشون حرف درمیارن.خودشون گفتن تهران ومیهوان قرنطینه کنن.دکتر شهریاری هم گفتن اصلا زمان مناسب کنکور الان نیست.فردا جلسه دارن همه چیز مشخص میشه انشااا…که تعویقه.تا فردا غروب هر خبری بیاد دروغه محضه

Sn
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

چ جلسه ایی

س
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

کدوم جلسه
ستاد کرونا تمام تاریخارو تصویب کرده
تاریخام همون تاریخای قبلیه
ن جلسه ایی در کاره
ن غروب فردا قراره اتفاقی بیوفته
نمیدونم شما چرا انقدر با صراحت حرف میزنی
لابد بعد از کنکور همچنان میگی به تعویق میوفته

.....
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ

زودتر تکلیفمونو مشخص کنید بخدا خسته شدیم

باران
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ

بنظرم با تعویق برگزار بشہ بھتر تا سوابق تحصیلی در نظر بگیرن۰۰۰اینجوری زحمات بچہ ھا ھدر نمیرہ۰۰۰ولی ھمون خرداد ماہ کہ پیک خوابیدہ بود بھترین زمان بود۰۰۰الانم شھریور برگزار کنن کہ کلاس پاییز در ھر صورت تشکیل نمیشہ

فرشته
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ

واقعادیگه دارم دیوونه میشم لغودیگه چیه یه سال ازخوردو خوراک وخانواده زدیم این همه زحمت کشیدیم باد هوا شد چرااینقدبه مافشارعصبی میدیدهمیشه نزدیکای ازمون یه بازی درمیارید بسه دیگه واقعا ظلم تاچه 😭

باران
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ

یبار بگید ارشد تو شھریور برگزار میکنید خلاص دگ۰۰۰آزمون مرکز وکلا ھم اوایل مھر ھست۰۰۰تکیلفمون رو مشخص کنید ما آزمونای دیگہ ھم داریم

پارمیدا
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ

یعنی واقعا میخواید کنکورو لغو کنید؟؟؟؟یعنی چی آخه؟؟؟دم کنکور یادتون افتاده که لغو کنید؟؟ماهایی که یکسال عمرمونو گذاشتیم درس خوندیم کشکیم این وسط؟؟؟یعنی واقعا لعنت بهتون اگه اینکارو کنید

موافق تعووویق
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پارمیدا

عزیزم این اخرین تلاش خدایی وغلامیه برای برگزاری ازمونهاا.میخوان اتحاد موافق تعویقا رو بشکنن تا دکترا رو بگیرن بعد بگن وای مجلس نذاشت ارشد ولغوکنیم حالا اینم میگیریم تا به خواستشون برسن.من این همه زحمت نکشیدم اخرش بشه هیچی باااااااااید تعویق بخوره ماتعلیق نمیخوایم لغو نمیخوایم.ما جون خونواده هامون برامون مهمه نظرشخصیه من اینه اگه من خودم فقط الوده میشدم ومیمردم مشکلی نبود ولی زبونم لال خونواده م مشکلی براشون پیش بیاد هیچوقت نه خودمو نه باعث وبانیشو نمیبخشم.
مااااااااا تعوووویق میخاااایم نه لغوووو ارشد

باران
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

موافقم۰۰۰یہ تصمیم درست منطقی این ھمہ پیچوندن ندارہ کہ۰۰۰مگ قضاوت مرکز وکلارو یہ ماہ دگ قرار نیس بدیم اینم در کنارش۰۰۰

باران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

آقا رجب بنظرتون بازم تعویق!!!

Sara
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  باران

کو تعویق
مگ این ک این ستاد مبارزه با این کرونای کوفتی بگه تعویق
از وزیر بهداشت هم خبری نیس
همشون مث همن

جانان
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

دوستان خبر رو شنیدین یا خوندین که گفتن کنکور ارشدرو تو سه روز میخوان برگزار کنن
بنظرم نهایت تلاششون واسه رعایت پروتکلهای بهداشتی همین اضافه کردن یه روز به روزای برگزاری ازمونه.اگه اینطوری باشه که فک نکنم دیگه تعویق یا لغو بشه ارشد

S
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

باید چه کرد؟؟؟؟؟ راه حل اینه بگیم ب درک میریم امتحان میدیم

س
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

همونم الکی هر چیزی ستاد بگه درست فقز رییس ستاد و دکتر نمکی بقیه اش شایع است

موافق تعووویق
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

نه خیالت راحت هنوز درگیریه سراین موضوع که تعویق بیفته. تنهاکسایی که مخالف تعویقن دکترغلامی وخدایین.نماینده ها شدیدا دارن درمقابل وزارت علوم وسنجش،جبهه میگیرن.انشااا…که،تعویق،باشه چون واقعا،اوضاع خیلی داغونه.درضمن خبرای،سازمان سنجش الکی ودرحد یه پیشنهاده مهم اینکه،ستاد تصویبش کنه.

S
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

کجا بابا تعویق
دارن برگزار میکنن
مام هیچ غلطی نمیکنیم

موافق تعووویق
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  S

نه عزیزم گول حرفای سازمان سنجش ونخور هرچی مینویسه درحد یه پیشنهاده مهم اینکه ستاد تاییدکنه که اونم هنوز هیچی نگفته تواین یکی هفته جلسه دارن انشاا…که تعویق میفته.مهم اینکه ماکم نیاریم وتا دیقه ی اخر برای حفظ جونمون تلاش کنیم تصمیماتشونم همیشه دیقه نوده.ممکنه بگن کارت ورد به جلسه م گرفتن بعد بگن تعویقه.تصمیم گیرنده نهاایی ستاد ودکتر نمکی محترمه.
خدایی وغلامی هم هیچکااااارن.

Maryam
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

این دیگ پیشنهاد نیستا
فقط باید توکل کنیم بریم امتحان بدیم و دعای تندرستی واس هم کنیم…

چون رسما تشکیل میشه سر زمانی که تعیین شده دیگ
عوض نمیکنن
ما هم تا حرف از تعویق میزنیم میگن تنبل و ب خاطر خودش موافقه تعویقه و لابد درس نخونده
ای کاش متوجه میشدن اشتباه فک میکنن………
منم فقط دعای خیر میکنم واسه هممون
دگ چیزی نمیگممممممممممم
😧😣

موافق تعووویق
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  Maryam

نه دوستم هنوز هیچی مشخص نیست که برگزارمیشه هنوز حرف تعویق اگه صددرصد تشکیل میشه پس این جلسه برا تصمیم برگزاری یاتعویق دیگه براچیه بیکار که نیستن هرروز جلسه امیدوارم هفته دیگه تبریک تعویق وبهم بدیم.

...
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

ستاد ک موافقه
پس برگزار میشه

موافق تعووویق
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

عزیزم هنوز ستاد هیچ حرفی دال براینکه موافقم نزده هفته دیگه م جلسه نهااایی.براتون تجربه نشده این چند بار تعویق؟؟؟
همیشه خداایی میاد میگه سرموعد مقرر برگزار میشه فلانی وفلانیم راضین…اگه ستاد راضیه پس چرا جلسه گذاشتن؟؟خدایی وغلامی مجبورن که اصرار کنن چون اگه برگزارنکنه استیضاح میشه وضرر غیرقابل جبرانی بهش وارد میشه…هیچکدوم ازنماینده هام راضی به برگزاری نیستن پس مجبور خط ونشون بکشه برامون که ابراز وجود کنه…هروقت رو یه موردی خیلی تاکیید کردن بدونید عکسش پیش میاد.همیشه م دقیقه نود اعلام میکنن ربطیم به پخش سوال وقرنطینه وچاپ کارت نداره

Sara
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

امیدوارم هرچی صلاحه همون شه
شاید واقعا الکی جو میدیم و با ماسک و نکات بهداشتی هیچ مشکلی پیش نیاد واقعا
و شاید هم سخت گیری بشه واقعا در نحوه برگزاری مطلوب
نمیدونم والا
ولی احتمالا برگزار کنن
بعید میدونم ب غیر این بشه دوست عزیز
امیدوارم همه چیز ختم ب خیر شه
آمین

موافق تعووویق
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Sara

انشااا…که هرچیبه خیروصلاحمونه همون پیش میاد.ولی من احتمال ۷۰٪میدم که به تعویق بیفته.چون روزی۲۱۵کشته به بالا یعنی اوضاع خبلی بده

س
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ب٫ظ

آخه تو تلویزیون هم گفتن ک سنجش اعلام کرده ک افرادی هم ک کرونا دارن وآزمون دکتری دارن یه عدشون تو بیمارستان میگیرن ازشون
دکتری احتمالا سرجاشه حرف از تعویق هم نیس
پس ارشد هم سرجاشه
اکثرا هم خسته شدن
دیگ کسی نای اعتراض هم نداره
چون میخوان امتحان بدن زود تموم ش
هییی

موافق تعووویق
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  س

عزیزم بعضیا،هیچ علائمی ندارن ناقل خاموشن اونارو چیکار کنن.سنجش فقط مجریه طبق روال عادی وهرساله کار خودشومیکنه.ستاد هنوز هیچو تایید نکرده،تا دوشنبه احتمالا جلسه تشکیل بشه احتمال ۷۰٪هست تعویق بخوره.اونای که نای اعتراض ندارن زبونم لال خونواده هاشون براشون مهمن.امیدتون به خداباشه انشااا…که تعویقه

Sara
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ

چی شد
شما ک خیلی مطمئن بودی از تعویقققققققق

س
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ

هر چند نباید جوابتون رو داد اما میگم که تو جایگاه یه تحصیل کرده مثل یه بچه ۶ ساله صحبت نکنید. همونطور که شما کنکور رو حق خودتون میدونید ما هم میدونیم تفاوت ما با شما تو اینه ما می خواهیم تو شرایط ایمن ازمون بدیم. جون و سلامتیمون از سر راه نیوردیم. به نظرم امثال شماها بهتر هیچ پیشرفتی نداشته باشین چون به راحتی چشم رو درد مردم میبندید چطور اشک پرستار و دکترها و کلیه کادر درمان رو نمیبینید که ۶ ماه دارن با جون خودشون بازی میکنن به خاطر ماها اگر کنکور چند ماه با تاخیر برگزار بشه اتفاقی نمیفته اما اکر برگزار بشه کلی مبتلا خواهد داشت همونطور که ازمون پایه دوازدهم نهضت داشت. بخدا درک این شرایط اصلا کار سختی نیست چرا مقاومت میکنید خدا میدونه

سما
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  س

متاسفانه فقط افرادی که به فکر منافع خودشون هستند بدون در نظر گرفتن شرایط جامعه (به عبارتی فقط و فقط به فکر اکنون خود هستند نه آینده جامعه) پیشرفت میکنند و حتی به مسئول شدن در منصبهای بالاتر، بسیار نزدیک ترند. چون هیچ چیز نمی تواند مانع پیشرفتشان باشد و در این راه از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد و از چیزی چشم نخواهند پوشید ولو مرگ دیگران.

س
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سما

متاسفانه همینطور🤐

Ftm
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

اونایی که انقد استرس سلامتیتونو دارید خب نیاید سر کنکور شماها که دارید میگید یسال بعد کنکور میدیم ایرادی نداره پس نیاید

h
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ftm

بسه دبگه همه می دونن شما از اینک با کم شدن تعداد داوطلب ها از آب گل آلود ماهی بگیرید و رتبه بهتری بیارید اینهمه پافشاری می کنید وگرنه هر کسی که یکم وجدان داشته باشه میفهمه که برگذاری کنکور یعنی مرگ کلی آدم بیگناه

س
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ

به نظر من که دوباره تعویق چند جا هم خوندم که این دو هفته برای بررسی شرایط که اگر اوضاع خوب شد آزمون بگیرن اگر هم نه که تاریخ جدید تعیین کنن. در حال حاضر هم اوضاع خوب که نیست هیچ افتضاح هم هست ۲۲۹ نفر فوتی تو یه روز😑😑

کنکور ارشد
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۵۱ ق٫ظ

دوستان حالا ببینید بعد از این تجمعات کنکور،چطوری سیر بیماری صعودی میشه،اصلا هر چقدر هم پروتکل بهداشتی رعایت بشه محاله که بشه از این بیماری تویه محیط کنکور جلوگیری کرد،همه به نیت گرفتن بیماری برید،و بعد هم به خانواده ها بیماری میرسه،من خودم یه ساله خوندم برای امتحانم ولی الان واقعا نگرانم در حدی که شاید نرم امتحان بدم،کاش مسئولین واقعا به فکرمون بودن

F
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ

سلام کاش یه مقدارم رعایت کنیم پروتکل هارو که شرایط بهتر بشه حداقل بخاطره وجدان راحت داشتن که خودمون نشیم مسبب بیمار کردن دیگران و بار بیشتر رو دوش مدافعان بهداشت…بجای اینکه فقط راجب زمان کنکور بحث کنیم

.....
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ

از تعویق افتادن کنکور ناراحت نمیشیم. اما از اینکه شدیم بازیچه دست ی عده و هرروز ی تصمیم جدید گرفته میشه و سریع اعلام میشه آدمو اذیت میکنه. از مسئولین خواهش میکنم اگر قراره به تعویق بیفته ی تاریخ مشخصی رو تعیین کنید. به خدا هرروزمون داره با استرس سپری میشه. ام اس نگیریم تا روز کنکور خوبه … اگر هم قرار نیست باز هم قاطعانه اعلام کنید اما و اگر نیارید خواهشا.خسته شدیم از این بلاتکلیفی….

F
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  .....

سلام دقیقاااااااا

Scorpion
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

با یه مشت مسئول دیوونه و مردم احمق داریم زندگی میکنیم البته این مسئولام از همین مردمن. دوست عزیز تو خوندی منم خوندم. کنکور برات استرس داره؟؟ داری دیوونه میشی؟؟ پس بهتره دیوونه شی… مثل اینکه کرونا برات اهمیت نداره؟؟ یا از زندگیت سیر شدی و بیخیالی که یهو تموم شه بره و راحت شی. جمع کنید کاسه کوزتونو. ما جون خودمون و خونوادمون مهم تره تا کنکور.

پارمیدا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Scorpion

خیلی ناراحتی و استرس داری سال بعد شرکت کن اگه بقول خودت سلامتیت تو اولویته.

Davtalab Arshad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

👍🏽اول سلامتى
وباشرایط امن برگزارى کنکور🙏🏼

تعویق کنکور
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ

سلام واقعا سلامتی مهم تر از کنکوره مگه زمان انقلاب که دانشگاهها دوسال تعطیل بود چی شد؟الان این همه دکتر و مهندس.حالا آدم یکسال دیرتر به جمع فوق لیسانسه های بدون شغل می پیونده.بر فرض هم که کنکور قبول بشی بازم دانشگاه رفتنت روی هواست دانشگاه با تلگرام فیلتر که دیگه نمیشه دوتا سوال از استادت بپرسی.خدایی نکرده داوطلب بره کنکور بده بعد با این شرایط افتضاح کرونا بگیره و باز خدایی نکرده فوت کنه خوبه یا یکسال منتظر بمونی با آرامش کنکور بدی.تصور کن سرجلسه کنکور یه نفر یه سرفه یاعطسه بکنه چه تمرکزی واسه داوطلب می مونه،مشگل روحی حل میشه ولی مشکل جسمی و ریه خراب و تنگی نفس چی.به خدا مریضی سختیه .این همه جوون اگه از دست برن دیگه کشور خیلی زودتر به مرحله انقراض می رسه.خواهش می کنم مسئولین بیشتر فکر کنن.استرس کنکور یه طرف ، استرس بازرسی قبل جلسه و ضد عفونی و وقت تلف شده یک طرف ،از همه مهم تر خونواده های این داوطلبان.آره میشه کنکور را برگزار کرد ولی هرکسی می ترسه سرجلسه حاضر نشه پولش هم مهم نباشه او ن عذاب وجدان و سردوراهی موندن و رفتن بیشتر مشکل روحی ایجاد می کنه.فکر می کنم مسئولین بیشتر نگران پس دادن… ادامه نظر»

Davtalab Arshad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق کنکور

👍🏽

F
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  تعویق کنکور

مقاطع بالاتر رو خوندن که فقط بخاطره شغل نیست به علاقه هم مربوطه….

Ftm
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ

وای یعنی بازم ممکنه کنکور عقب بیفته یا اصلا برگزار نشه؟تمام عمرمون پشت کنکور تو ایران باید هدر بره!فقط گیرتون همین کنکوره؟جالبه والا با اعصاب و راون ما بازی نکنید به امام حسین

پارمیدا
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

آره لطف کنید دیگه عقب نندازید دهنمون صاف شد انقد درس خوندیم.مرسی بای

جانان
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ

چه جالب میگه داوطلبا مشکل روحی پیدا میکنن اگه برگزار نشه مدیونیم فکر کنیم مشکل جسمی پیدا میکنن اگه برگزار بشه

zahra
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ

اقا یا خانوم تار خودت اهوازی شرایط رو میبینی یا چشات مشکل داره؟جا ندارینم هر روز کشته میدیم قرمزه شهرمون میفهمیییییی اینا اکه میتونستن پروتکل بهداشتی رو مدیریت کنن الان وضع ما این نبود پس انرژی منفی نده خودتن عاقل فرض نکن تهران در وضعیت هشداره میگن شرایط نداریم اهواز که از اول قرمز بود

Ali
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ

ناموسا فازتون چیه میگین پاییز برگزار شه؟ بخدا چهار ماه بعدش دندون رو جیگر بزارین میتونین فروردین سال بعد دوباره شرکت کنین، دیگه عقب زفتن دوباره چیه؟ اگه میترسین امسال شرکت نکنین، هرچند که احتمال داره کرونا تا فروردین سال بعد هم باشه، اون موقع فک کنم بتونین دوباره واسه عقب زفتن کمپین بزنین🙌😂

محمد
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ق٫ظ

مورد داشتیم طرف اپراتور ستاد کروناست بعد شبا توی خواب میگفته جان مادرتون به اینا تعویق بدید ی دقیقه‌نمیزارن بخوابیم🤣🤣

علی
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ

سلام به همه دوستان، همونطور که قبلا گفتم و لینک هم دادم کمپین تعویق زده شده، و چون مسئله ما فقط سلامتیه و نه چیز دیگه ای، کمپین برگشت پول داوطلبین هم بیان و ایجاد شده، تا درصورت عدم تعویق اگر عده ای ترس حضور برای آزمون داشتن، پولشونو بشون پس بدن، و بخش اعظم امکان تعویق طی صحبت با عده ای همین جمله دکتر رئیسی شد : (( تاخیر در کنکور دو نکته دارد. باید روند بیماری را ببینیم که به چه صورت است و اینکه زمانی کنکور را برگزار کنیم که بیماری در پایین تر سطح باشد قابل پیش بینی نیست. )) ینی اگه شرایط همچنان خطرناک بود امکان تعویق میتونه دوباره مطرح شه، دوباره میگم فقط برای سلامتی! دیگه خدمتتون بگم مابقی مباحث که توی کمپین تعویق اعلام شد در صورت عدم بررسیشون ، پیگیر میشن مجدد، خلاصه اینم در حدی بود که میشد، پیگیری با مسئولین هم در صورت عدم کاهش بیماران و تلفات مطرح میشه، و الان همه منتظر اعمال قوانین اجتماعی جدید هسن، انشالله که درست توی این دو سه هفته کنترل شه بیماری و بحث تعویق هم توسط خودمون اگه بیماری کنترل شد کنسل شه، امیدوارم موفق باشین توی کنکورتون، و واقعا از… ادامه نظر»

nilo0far
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی خیلییییییییییی خسته نباشین علی آقا
خدا بهتون قوت و سلامتی بده
ایشالاه که بتونیم در شرایط ایمن آزمون بدیم و نتیجه مربوطه رو هم بگیریم
. دوستانه بگم اصلا اصلا توجهی به حرفای بی سر وته یه عده نکنین
ماها هدفمون و انرژیمون بیشتر از اینا ارزش داره که بخوایم حتی کوچک ترین توجهی بکنیم بهشون
یا حق

سما
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دست شما درد نکنه. منم واقعا خیلی دارم نگران میشم با این وضعیت. هرچقدر روز کنکور رو با این پروتکل هاشون مرور میکنم، به نتیجه ای نمی رسم. دستمال کاغذی و وسایل ما که قبلا در کیسه یا جامدادی میذاشتیم یکی یکی باز میکردن بررسی میکردن الان چه اتفاقی میفته. یا ماسکی که خودشون میدن در حالی که هیچ اطمینانی به ماسک هایی که در اون فضا هست و قراره در اون فضا زده بشه ندارم. ماندگاری ویروس یا انتقال ویروس هوابرد. خوردن و آشامیدن در فضای آلوده و …کنکور ما ۴ ساعت و نیم هست. و واقعا خیلی خیلی زیاده در یک محیط بسته آن هم با ماسک. در واقع کنکور بدین شکل، رقابت علمی نیست بیشتر رقابت مقاومت بدنیه …

Davtalab Arshad
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

👍🏽

Abc
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ

ماسک شما رو نمیخواییم، سر کنکور هیچی نخوریم😆 خب بگو جنازه میخوای بدی بیرون با بی کیفیت ترین کنکور تاریخ با کلی مریض.
شما مگه نمیگین روسیه واسکن تایید کرده و ازمایش از شهریور یا مهر ب ایران میاد. پس دیگه چی میگید؟ مشکل ترم مهر ک دانشگاه‌ ازاد ی وقت اذیت نشه! گناه داره بنده خداها🤦🏻 این تاریخ فقط برای سرگرم کردن بچه هابود و بدتر از تاریخ قبل.

محمد
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Abc

هیچ کشوری اعلام نکرده واکسن اونا به طور دقیق کار میکنه و سازمان بهداشت جهانی هم خبر داده واکسن بعد از سال میلادی میاد به طور بسیار خوش بینانه

DEF
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Abc

خب بمون سال بعد. مشکلت چیه؟؟؟!

بیتا
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  Abc

باید دوباره اعتراض کنیم به ستاد ۰۲۱۸۹۵۱۱ داخلی ۰

Tar
تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ

انشالله بدون خطر و با راعایت نکات بهداشتی به نحو احسن برگزار خواهد شد .
#ahvaz

محمد
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

فکر‌کنم از بس اینا‌زنگ زدن ستاد طرف گوشیو برمیداره میگه بخدا بهشون گفتم کنکور تعویق بندازن خودشون میگن اینا خنگن بزار کنکور بگیریم.تازه‌جالبیش اینه هنوز‌تو چیزی نگفتی🤣🤣🤣

.....
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد چقد تمسخر یکم زشت نیست!! جدا از موضوع کنکور هممون هموطن هستیم

هستی
تیر ۳۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  .....

👍