پارسه

افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای داوطلبان عزیز، به اطلاع  می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنیه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) نموده است. به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل گردیده است.

لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۸۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Nasim
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

هر کی ناراحته نیاد سر جلسه کنکور .خواهشا دیگ مخالف کنکور نباشید

پوریا
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ

ارشد حسابداری داریم؟

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ

اونهایی که از اول مهر شروع کردن قطعا تا الان هم خوندن و اگر کنکور تا سال دیگه هم عقب بیفته اکثرشون باز هم خواهند خوند، چون افراد با انگیزه و پرتلاشی هستن. پس فکر نکنید با تعویق، به کسی که تا حالا بیشتر از شما خونده خواهید رسید فقط باعث میشید اون با تسلط خیلی بیشتری بره سر جلسه و با استرس کمتری امتحان بده که باز هم به ضرر شماست. فقط با این تعویق ها دارید وقت کسایی رو که تلاش بیشتری کردن و البته خودتون رو تلف میکنید، چون کسایی که ازتون جلوتر بودن قطعا بعد از این هم جلوترن و در نتیجه قبولیتون تفاوتی ایجاد نمیشه فقط درصدها هستن که جابه جا میشن نه رتبه ها. مثلا اگر پارسال کسی در فلان رشته با میانگین ۶۰ درصد، نفر اول میشد امسال همون فرد با میانگین درصد ۸۰ رتبه اول میشه. پس این همه شلوغ بازی و شانتاژ بیخود برای تعویق راه نندازید. اجازه بدید با رعایت پروتکل کنکور برگزار بشه و دست از کمپین و طومار و پیگیری تعویق بردارید. اگر میخواید کمپین بزنید برای تعطیلی مراکز تفریحی و پاساژها و سختگیری به کسایی باشه که ماسک زدن و فاصله رو در شهر رعایت نمیکنن. یا… ادامه نظر»

PA
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق٫ظ

۲۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در مشهد غیر بومی هستند

مدیون هستید اگه فکر کنید اینها سفر رفتند
اینها همش به خاطر کنکور🤦

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ق٫ظ

اون دوستی که نوشتی اکثر موافقان تعویق رتبه برتر شدن میکنن باید به عرض برسونم بله وقتی تو دانشگاه دولتی تهران با معدل ۱۸/۳۵میزنی بیرون باید رتبه برتر هم بشی…اصن نمیدونم چرا هی بحث میکنین؟صداتون به ان بالایی ها میرسه؟اهمیت میدن؟بابا کارخودشونو میکنن شما ها هم تهش سرتون بیکلاه میمونه وقت طلاس از دست ندید البته منظورم با داوطلبای کنکور بود

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  zahra tms

چقد حرفای شما شبیه حرفای یه نفر که اسمش ،یه دختر، بود هست. زمان اولین تعویق که همه میگفتن حتما با توجه به شرایط تعویق میفته حتی خود من که کاملا اماده امتحان بودم، میومد همین حرفای مدل تو رو میزد تا به خیال خودش اعصاب بقیه رو به هم بریزه و جلب توجه کنه. حالا هم که همه مخالف تعویقن شما دقیقا مدل اون حرف میزنی دقیقا با همون ادبیات و میگی برگزار نمیشه و … با این مدل حرفای تو مطمئن شدم که این دفعه دیگه انشالله تعویقی در کار نیست و حرف جنابعالی قطعا برعکسش در میاد😊😂😅

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

ن خیر من اون شخص نیستم ما اماده هستیم چ تعویق بشه چ نشه شما حاشیه پراکنی نکن

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

سری بعد خواهشا منو با کسی مقایسه نکنید همون جور که ما حق نداریم راجب شما تصمیم بگیریم شما هم حق ندارید

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ق٫ظ

دوست عزیزی که درباره سهمیه ۵ درصدی پرسیدی ببین اگه بچه هایی که ۵درصد دارن توی زیرگروه خودشون مقایسه میشن مثلا امکان داره ۷۰هزارنفر باشن درصد و رتبه شون اونجا مقایسه میشه شانس قبولیشون بیشتر میشهیعنی رقیباشون همون۷۰هزارنفره

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

به گزارش مشرق، محمد جواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در توییتر نوشت: ستاد مرکزی مبارزه با کرونایی وزرات بهداشت رسماً اعلام کرد تجمع بیش از ۱۰ نفر در مکانهای سر بسته ممنوع است. اکنون نظر روشن خود را پیرامون برگزاری کنکور و حضور چند صد هزار جوان داوطلب را در کنار هم و زیر سقف و امکان ابتلای جمعی آینده سازان کشور بیان کند.

رضا
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ

کنکور باید هر چه سریعتر برگزار بشه. هر کسی هم نمی خواد نیاد امتحان بده.

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ق٫ظ

البته این هم بماند که مخالفت بعضی اشخاص برای برگزاری آزمون با رعایت پروتکل و فاصله گذاری این هست که دوستان با بیشتر شدن فاصله امکان تقلب نخواهند داشت. و گرنه هیچ کس به اندازه من نگران سلامتیش نیست چون مدتی بعد از این آزمون باید آزمون عملی هم بدم و مطمئنا اصلا فرصتی برای بیمار شدن ندارم.لطفا اینقدر موضوع دست نماینده های مجلس ندید برای خودنمایی. بیشتر از مافیای کنکور، داوطلبایی که یکسال عمرشون رو گذاشتن ضرر میکنن با لغو کنکور. ایکاش میفهمیدید که شاید بعضی افراد اصلا نتونن سال دیگه شرکت کنن و کلا مسیر زندگیشون عوض بشه. واقعا می تونید جواب این افراد رو بدید یا فقط تنبلی و خوشگذرونی خودتون و سر حوصله درس خوندن و امتحان دادن خودتون فقط مهمه.

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ق٫ظ

خیلی جالبه که اینجا بعد از هر بار تعویق یک عده از افرادی که قبلا خواهان تعویق بودند و اصرار شدید داشتن که اگر بریم سر جلسه حتی با ماسک و فاصله گذاری لولوی کرونا میخورمون الان مخالف تعویق شدن چون احتمالا به برنامه درسی و دوره هاشون رسیدن الان. معلوم شد دلیل اصلی تعویق خواهی چیه. بار اول میشد بگی برای نگرانی از سلامتی ولی بعد از اون دیگه فقط ادمای بی منطقی که تنبلی کرده بودن دنبال تعویق بودن. محض اطلاع این افراد تعلیق هیچ فایده ایی به حالتون نداره چون اونایی که از اول مهر شروع کردن و همون فروردین اماده امتحان بودن تا الان خیلی خیلی بیشتر مسلط شدن. مطمئن باشید اگر شما رسیدید ۴ یا ۵ دور بخونید اونها هم منابع رو بیشتر کردن و هم بالای ۱۰ دور تا الان دوره کردن و کاملا مسلطن و شماها فقط باعث شدید امسال درصدا به شدت بره بالا و گرنه تو رتبه ها تغییری ایجاد نمیشه مطمئن باشید. بنابراین دست از جنجال و جو درست کردن برای تعویق های مجدد و تعلیق و لغو بردارید. دیگه واقعا شورش رو در آوردید. یه سری نماینده مجلس جویای نام هم برای جلب توجه افتادن تو بازی لغو کنکور… ادامه نظر»

عینکی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ

🔴توییت مهم عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره زمان #کنکورها؛

🔰ما درمجلس پیگیر تصمیمی هستیم که خط قرمز آن فقط #سلامتی_داوطلبان است و نتیجه بزودی اعلام میشود.

ثریا قاسم دوست
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی

هرچی هست زودتر بگن. سرکار گذاشتن همرو

Majd
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

ببخشیم میشه کسی راجع به سهمیه های ۵٪ ایثارگران یه توضیح کوچیک بده من دارم اما استفاده نکردم میخوام ببینم اشتباه کردم یا نه؟؟؟؟؟

ف
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Majd

خلاصه بگم اشتباه کردین😅کلا از هر چی دارین استفاده کنید خب.حالا من ندارم ولی دوستام دارن همه هم استفاده کردن

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ف

من دارم ربطی به درصد نداره شانس قبولی بیشتر میشه

حسین
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Majd

ما که نداریم ولی اونا که دارن راحت قبول می شن با درصدهای کم …. به نظرم اشتباه کردی چون کارت سخت تره …

سما
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Majd

سلام درسته با درصدهای خیلی خیلی پایین به راحتی رتبه خوب میارین، اما کار بسیار خوبی انجام دادید که استفاده نکردید. بنده هم سهمیه داشتم، اما تا به حال اصلا استفاده نکرده ام. چون این به عدالت نزدیک تره. منطق و عدالت کنکور اینه که هرکی عاقلانه تر خونده قبول بشه و انسان ها به قدر علم و دانش و همت و کوشش خود، در جایگاه های علمی قرار بگیرند. مخصوصا در مورد برخی رشته ها که قطعا سواد حرف اولو میزنه و اگه سهمیه باشه خیلی خیلی خطرناکه، مثل رشته های پزشکی. برای داشتن کشور پیشرفته قطعا در همه رشته ها، گزینش باید بر اساس علم باشه نه سهمیه‌. با تلاش و توکل به خدای عادل، موفق باشید.

سجاد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ

از خانم ایهاوندی یا هر کس دیگه که پیگیر هست جدی میخوام به جای تاکید بر تعویق، تاکید کنن بر رعایت پروتکل ها، افزایش حوزه ها و افزایش فاصله صندلی ها. به خدا کلی آدم هم زندگیشون گیر این کنکور افتاده و باید امتحان بدن. استرس و فشار کنکور و تعویق هایی که فقط خسته ترمون کرد و بلاتکلیفی که گرفتارشیم. بیشتر از یک سال چرا باید از برنامه هامون عقب بیفتیم وقتی میشه با سخت گیری های بهداشتی امتحان رو برگزار کرد؟

mo
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

آره راضی هستیم چرا نباشیم😃😃

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

سازمان جهانی بهداشت گفته واکسن نمیاد امسال 🤕
آمارهم کم نمیشه . دیگ ما چه گناهی کردیم یه فکری کنن زودتر براما دیگ آزمون برگزار بشه بیکار که نیستیم 😐

فاطمه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

عزیزم تنها راه زودتر برگزار کردنه.البته با رعایت پروتکل ها.میبینی که اگر خرداد برگزار میشد بهتر از حالا بود

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۴ ب٫ظ

ینی شما داطلبین از تعویق مجدد راضین؟😐

فاطمه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

فقط کسایی که موافق تعویقن داوطلب هستن.اینم ی شمه دیگه از خودبینی تعویقیا.میگن اصلا کسی حتی نمیتونه و نباید خلاف فکر ما هم فکر بکنه چه برسه به رفتار.میگن فقط ما خوبیم.اصلابه اینا باشه میگن نه انها فقط ما داوطلبیم بلکه فقط ما ادمیم

۸
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ

سلام

عوامل ، اشخاص و گروه هایی که به خاطر منافع خود اصرار به برگزاری کنکور در اوج کرونا دارند :
۱_مافیای کنکور و … که درامدشان برابر یا بیش از بودجه دولت است
۲_دانشگاه ها و درامد حاصل از برگزاری و ثبت نام و بودجه و …
۳_سهمیه دارها که دیگر تحملشان تمام شده و جشن پیروزیشان به تعویق افتاده
۴_کودکانی که به خاطر سرگرمی و تفریح در گروه های مختلف اصرار به برگزاری دارند
۵_بزرگسالانی که داوطلب نیستند و فقط برای اذیت و آزار داوطلبین و لذت و تخلیه عقده های عمیق درونی خود بر طبل برگزاری کنکور در این شرایط میکوبند.

والسلام

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ۸

و یک سری بنده خدا که یک یا دو ساله دارن درس میخونن میخوان هر طور شده نتیجه بگیرن وقتی میبینن هیچ کس واقعا به فکر سلامتی نیست چون هیچ کس به هیچ تجمع دیگه ای توجه نمیکنه هیچ کجا تعطیل نیست و حتی همون دانشگاه های علوم پزشکیو غیره که میگین نگران سلامتی هستن دارن کلاسای عملی برگزار میکنند
همه دانشگاها کلاسای ورزش و آزمایشگاهشون همین هفته برگزار شد دقیقا تو اوج کرونا با جمعیت ۲۰ نفر تو فسقله جا.
وقتی اینارو ببینی دقت کنی میفهمی واقعا تغییر کنکور مسخره است!!!!!!!!!!

همه چیز داره عادی برگزار میشه فقط این یه چیز مشکله؟
واقعا کسی که زحمت کشیده دنبال نتیجه است و یک حساب کتاب کنی میفهمی تعویق چاره نیست چون هر روز شرایط غیر قابل پیش بینی تر میشه
پس باید زودتر شرش کم شه نکه یک سال خودمونو مسخره کنیم !!!!!!!!!!!!!

محمد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  ۸

مافیای کنکور برگزار نشه براشون بهتره دوتا کلاس بیشتر دوتا ازمون بیشتر با پول بیشتر قبل کنکور.درکل حرفت مهم نیست من خواهان کنکورم

فائزه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

این ماجراها تموم میشه و باورم نمیشه که انقدر میتونیم نسبت بهم بی رحم باشیم و حتی نظرمونو آزادانه نه ، بلکه با بی رحمی و تند حرف زدن به هم القا کنیم

احسان
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

خانم ایهاوندی ؟
کجایید؟
لطفا اگه پیگیر هستید ما رو هم در جریان بزارید

الناز
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام آقا احسان.تو تعویق قبلی خانم ایهاوندی گفتن که اگر باز هم چنین شرایطی(اوضاع کرونایی شدید)ادامه پیدا کنه پیگیر میشن ولی اینجا نمیان توضیح بدن و بقیه رو در جریان بزارن و گفتن دیگه یه اشتباه رو بیشتر از دوبار تکرار نمیکنن. بنابراین احتمال ۹۰درصد با توجه به شناختی که تو این مدت ازشون دارم پیگیر هستن. اما خوب شما خودتون موج مخالفای تعویق رو میبینین واقعا بعضیا خیلی نیش و کنایه میزنن و اگر ایشون بیاد و توضیحی بدن این موج شدیدتر میشه و غیر از ناراحتی خودشون خیلی از ما هم ناراحت میشیم(شخصا دوست ندارم به کسی که انقدر خالصانه کمک میکنه توهینی بشه…)
بنابراین تحت فشار قرارشون ندین و دندون رو جیگر بزارین انشالله هر خبری بشه بعد از یکشنبه (جلسه مجلس)یا نهایتا تا چهارشنبه(چون دیگه بنا بر تعویق باشه همه کنکورها رو علی الخصوص دکترا رو تعلیق میندازن)و همه خبردار میشیم.
نگران نباشین و با آرامش و توکل به خدا به مطالعه مشغول شین انشالله که خیر اتفاق بیفته هرچی که هست.

احسان
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

سلام الناز خانم من در جریان نبودم راستش ممنون که گفتید بله متاسفانه مثل میدون جنگ شده درسته نظرات متفاوت اما کار ب توهین کشیده شده گویا ما همه تحصیل کرده هستیم
انشالله که این بیماری هم کنترل بشه و در یک زمان مناسب برگذار باشه
ممنونم🌺

من
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ

میخواهید کنکور برگزار کنید … میخواهید پذیرش دستیار برگزار کنید … میخواهید گواهینامه برگزار کنید … میخواهید تجمعات مذهبی برگزار شود…
برای من پروتکل پروتکل میکنید…
سطح سواد آدمها انعکاس بدی در گفتارشان دارد … دیگر حتی توصیه هم نمیکنم که … نکنید!!
اثر جنازه مجبورتان خواهد کرد ، ساعتها جلسه را ابطال کنید . در مرداد هیچ آزمونی برگزار نمیشود … اگر بشود برای نوشتن لایحه دفاعیه خودتان را آماده کنید … شما شوخی دارید , من شوخی دارم , اما کرونا شوخی ندارد , کرونا کتاب نمیخواند , کرونا برایتان کتاب خواهد نوشت … به حساب خود برسید قبل از آنکه کرونا به حساب شما برسد… کسی که خود را صاحب دستاورد فروکش میداند ؛ اگر انفجار کرونا رخ داد هم مسئول است! شریک سود و زیان باشید … یعنی فروکش محصول هرچه بود! طغیان هم محصول نقص همان است … ۹۹/۵/۲ _ دکتر سهیل طالبی حسینی , جراح و متخصص ارتوپدی , (صدای حقوق بالینی)

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  من

شما میتونی کنکور ندی.کی اجبارت کرده؟تو و امسال تو هیچ‌حقی در تصمیم گیری برای ما ندارین.

فاطمه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه اخه ماها که مخالف تعویقیم داوطلب نیستیم بلکه به ما پول دادن که خنجر زیر گلو داوطلبا بزاریم و مجبورشون کنیم برن کنکور بدن.فقط ببین مملکت در اینده که دست این عزیزان بیفته چی میشه.بازم خوبه پدرمادرهاشون مثل خودشون نیستن و به قول خودشون پدر مادر هاشون به اجبار از خونه میرن بیرون که اینارو تامین کنن در اینده که خودشون پدر مادر بشن تا ی نسیم بیاد مملکت رو تعطیل میکنن همین کارم برا بچه هاشون نمیکنن.در ضمن همین پدر مادرها در حال حاضر ظاهرا ناقل هستن خب ببینم میتونن برن جلو اونارو بگیرن؟به اینا باشه تا دو سال همه باید بشینن کنج خونه تا از ی کشور دیگه واکسن تست شده حاضر اماده بیارن تقدیمشون کنن.حاضر به پذیرش پروتکل هم نیستن.پروتکلی که خود متخصصین پیشنهاد میدن.اینا خودشونو از متخصصین هم فراتر و دانا تر میدونن

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

عزیزم حرص نخور انشالله برگزار میشه

محمد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

تو‌پول گرفتی من تازه پولم داد چندمیلیون پول کتاب و معلم

من
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تو امثال تو نیز هیچ حقی در تصمیم گیری برای اکثریت داوطلبان ندارین . در ضمن بعضی داوطلبان مجبورند شرکت کنند زیرا هم مشکل نظام وظیفه دارند و اگر شرکت نکنند تو و امثال تو با درصدهای پایین جایگزین انها می شوید

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

بر اساس نمره اخرین نفر سال گذشته پذیرش میکنن. حرص چی رو میخورین

محمد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  من

🤣🤣🤣اکثریت؟🤣🤣🤣۷۰۰هزار نفر کجا و ۲۰ هزار نفر کجا.خدایی کمتر از ۱۰ درصد هم هستیدزیر ۵ درصد🤣🤣

hosein
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

امثال جمع مثل هست ….

PA
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  hosein

😂

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  hosein

به قول آقای حق شناس بخاطر رسم الخط عربی است! مثلا تهران را طهران می نوشتند!!!

سما
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  من

آفرین دکتر طالبی، بقیه دکترها هم بیچاره ها انقدر سرشون تو بیمارستانها مشغوله که حتی نمیدونن چه تصمیم هایی اون بیرون گرفته میشه، وگرنه کلی اعتراض میکردن.

PA
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

این آقای دکتر محترم درست می فرمایند
ولی چرا همش کنکور( اون که قرار با نهایت توجه و پروتکل سخت گیرانه برگزار بشه)
تیتر اکثر خبررسانی های کشور شده جمعه کرونایی
برو اخبارو نگاه کن دیشب تهران پارکها چه خبر بوده
از شخص میپرسه چرا اومدید میگه دیگه چقد حوصلمون سر رفته (چهار تا خانواده با هم بدون یک ماسک حتی)
اینها مشکلی نیست به ما میرسه میشیم قاتل، همه کسانی که فوت کردن به خاطر کنکور

واقعا اگه قصدی دیگه دارید بگید (چه می‌دونم بیشتر درس بخونید مثلا)
دیگه خودتون هم میدونید بهانه هاتون چقد بی معنی

فاطمه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

با ادبیات محتلف نمیتونید دیگران رو مجبور به کاری کنید ی جور حرف میزنید انگار کنکوریا امار ابتلا رو بردن بالا و ما مقصر هستیم.چرا گیر به کنکور دادید ایا شما میتونی جلو افراد خانواده رو که مجبور به بیرون رفتن هستن بگیری.منم بیام بگم بخاطر پدر مادر شماها که مجبورن از خونه برن بیرون بخاطر ی لقمه نون ماها الان گرفتار شدیم پس پدر مادراتون حق ندارن برن بیرون چون جون ادما مهم تر از شکم گرسنه و اجاره خونه و هزار چیز دیگه س.انقدر بی منطق نباشین.در صورتی میتونید سنگ تعویق کنکور رو به سینا بکوبید که کل کشور قرنطینه باشه.انقدر هم موافقان تعویق رو بی فکر و احمق و بیسواد و و سنگ دل و..‌.ندونید.به خودتون اجازه میدونید هر برچسبی به دیگران بچسبونید.زور گویی هم حدی داره

Tar
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  من

برای تو کنکور اختیاری است است میکنیم .

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  من

حرفت درسته منم مخالف تعویقم خسته شدم انقدر خوندم حالا بحث این خسته شدن به کنار ولی واقعا یچیزیمون بشه کی جواب میده ریه تا اخر عمر داغون میکنه خب برای سلامتی بد برادر من بازم میگم خودم مخالف تعویق اونم سفت و سخت ولی باید راهکار پیدا کنن ما مریض نشیم .

محمد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  Mobina

برو کمپین بستن پارک ها رو بزن

PA
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

ولی خدایی ادبیات این آقای دکتر خیلی بامزس

برای من پروتکل پروتکل می کنید😁

نکنه خودت نوشتی🤔
الله اکبر

من
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  PA

تمام مشخصات دقیق اقای دکتر ذکر شد . اگر باز هم باور ندارید می توانید به کانال شخصی وی رجوع کنید

محمد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  من

اون دکتره چقدر بیکاره که به کنکور گیر داده البته زورش نمیرسه.اگر زورش میرسید یا اصلا حرفش مورد تایید بود پارک ها و سینما ها و مراکز تفریحی رو میبست

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

دقت کردید دوستان تعویقی همه شون مطمئن هستن رتبه تک رقمی میارن
همه شون از بهترین دانشگاه های ایران لیسانس گرفتن
همه شون از شهریور ۹۸ دارن درس میخونن
همه شون بیماری زمینه ای دارن یا اینکه پدر یا مادرشون بیماری زمینه ای دارن
همه شون عینکی هستن و با ماسک عینک هاشون بخار میکنه
همه شون میگن فضای باز کنکور نمیدن چون گرمه
همه شون میگن داخل سالن با کولر کنکور نمیدن چون کرونا میاد
همه شون میگن داخل سالن بدون کولر کنکور نمیدن چون گرمه
همه شون برادر یا خواهر کوچیک ترشون تو امتحانات نهایی کرونا گرفته
همه شون میگن چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین :|
همونطور که ملاحظه میکنید بهانه آوردن کار خیلی راحتیه
یکی نیست بگه شما ماسکتو درست بزن اول بعدا بیا راجب کنکور حرف میزنیم با هم

Lal
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا همیناس افرین

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

🤣🤣🤣🤣اینا همشون همونایی هستن ته کلاس خوابیدن.الان تعویق میخوان که بیشتر‌بگردن

Samira
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

و منطقشان منفی بینهایت.

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

حرفت درسته منم مخالف تعویقم خسته شدم انقدر خوندم حالا بحث این خسته شدن به کنار ولی واقعا یچیزیمون بشه کی جواب میده ریه تا اخر عمر داغون میکنه خب برای سلامتی بد برادر من بازم میگم خودم مخالف تعویق اونم سفت و سخت ولی باید راهکار پیدا کنن ما مریض نشیم.

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

اینو کاملا موافقم باهاتون
خب حالا تکلیف ما چیه؟
اینکه برای سلامت خودم و دیگران ماسک بزنم
ببینید سه مرحله آزمون آزمایشی حضوری شرکت کردم با ماسک…
هربار به مدت نزدیک چهار ساعت…
در حالی که سر جلسه شدیدا تشنه بودم به خودم اجازه ندادم ماسکمو بیارم پایین
بهترین کار اینه سر جلسه خودمون مراقب خودمون باشیم
دو لایه ماسک بزنیم و از این شیلد های محافظ هم خریداری کنیم
توی تموم داروخونه ها هم پیدا میشه به قیمت ۱۴ تا ۲۰ هزار تومن
اینطوری حداقل هم مراقب خودمونیم هم مراقب دیگران
و اینکه ما قاتل نیستیم
قاتل همین تعویق خواهان هستن که با داد و بیداد الکی نزاشتن توی خرداد ماه که شرایط مساعد تر بود کنکور برگزار بشه
الان هم دست پیش گرفتن پس نیوفتن

محمد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mobina

اگر توی پارک و مسافرت و دوره نشینی خانوادگی چیزیت بشه کسی جواب گو هست؟توی کنکور رعایت کنی هیچیت نمیشه

پریوش
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

😂😂😂👏👏👏👏

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ

کد خبر: ۷۴۳۳۳۹۷گروه : علمی پزشکی » دانشگاه و کنکورتاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۱:۰۰ این خبر برای ساعت ۱ بامداد و مصاحبه خانم زرین آمیزی در ۱ مرداد که الان منتشر شده. مصاحبه دکتر قاسم جان بابایی برای دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بود که تازه منتشر شده… زرین آمیزی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد: آغاز خوداظهاری ویژه داوطلبان کنکور دکتری مبتلا به کرونا از امروز سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز خوداظهاری ویژه داوطلبان کنکور دکتری مبتلا به بیماری کرونا از امروز جمعه ۳ مرداد خبر داد. فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان تکمیل فرم خود اظهاری ویژه داوطلبان کنکور دکتری ناپیوسته گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده ‌اند اعم از داوطلبانی که در بیمارستان بستری شده اند یا در منزل قرنطینه هستند، سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر خاصی را در نظر گرفته است. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: داوطلبان کنکور دکتری که علائم قطعی ابتلا به ویروس کرونا از تاریخ… ادامه نظر»

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۷ ق٫ظ

جان بابایی با اشاره به اختیار دادن واکسن کرونا به ایران، ابراز کرد: محرومیت هایی که برای کشور ما ایجاد کردند واقعاً ظالمانه بود و ما در اوایل بیماری کرونا که سه میلیون ماسک خریداری کرده بودیم کشور انگلیس محموله ماسک ایران را توقیف کرد و این نشان دهنده آن است که علی رغم تمام حرف هایی که زدند، دولت انگلیس رفتاری انسانی ندارد و به این منظور از آن زمان در کشور شروع به تولید ماسک کردیم و امروز خوشبختانه کمبود ماسک در کشور نداریم.

منتظر واکسن اکسفورد باشین

zahra tms
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ

ببخشید الان این چ ربطی به کنکور داشت؟

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

ربطی نداره🤣🤣🤣

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

ربطش… خخخخ، وای خدای من. نفهمدین؟

Afsane
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ

🔺️تصمیم قطعی درباره کنکور گرفته نشده است

🔹️معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در رابطه با نحوه و زمان برگزاری کنکور، ستاد ملی کرونا تصمیم می گیرد، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته‌ نشده است.
هر دم از این باغ….!!

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  Afsane

دکتر نمکی گفتن دولت از بودجه یک سومش رو کمتر به ما داد به زور و ۱۶ تا دستگاه سی تی اسکن سازمان بهداشت جهانی اهدا کرده و حالا دکتر جان بابایی فرمودن مشکل مالی نداریم!
این خبر برای روز دوشنبه بود که خبرگزاری مهر تازه گذاشته. توی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

Afsane
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

فک کردم جدیده ممنون از توضیحتون👌

Mobina
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

کنکور برگزار میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

zahra tms
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

سازمان سنجش میگه اره ولی معاون وزیربهداشت میگن قطعی نیس باید بررسی بشه…علی برکت الله

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  zahra tms

مرسی عزیزم

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

چرا حرف الکی‌میزنی؟معاون وزیر بهداشت کنکور مربوط به سنجش پزشکی رو تایید کرده گفته کنکور میدن

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

پیشنهاد میکنم به معتبرترین منبع یعنی سایت سنجش پزشکی مراجعه کنید و تقویم زمانی آزمون های وزارت بهداشت رو نگاهی بندازین

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms
فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

معاون درمان

رجب
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

سنجش و وزارت علوم و ستاد و وزارت بهداشت و رئیس جمهور میگن برگزار میشه ولی رجب میگه تعویق قطعیه. حالا تصمیم با خودتونه که به حرف کی اعتماد کنید

zahra tms
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ

وافقان برگزاری زیاد خوشحال نباشید

معاون درمان وزیر بهداشت و درمان با اشاره به برگزاری کنکور گفت: در رابطه با نحوه و زمان برگزاری کنکور ستاد ملی کرونا تصمیم می‌گیرد و ملاحظاتی وجود دارد که در حال مطالعه هستند و هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند.

Samira
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

چند سخن تکنیکی تعویقی ها:
-تو داوطلب ارشد نیستی
-تو همون tarهستی
-تو با چندتا اکانت پیام میدی، همه مخالفا یه نفرن
-ما خودمون خوندیم رتبه یکیم، داوطلب ارشد هم هستیم، ولی از طرفداران امام زمان و حقوق بشریم پس کنکور لغو بشه.
از این به بعد ماهم اینارو استفاده کنیم. بالاخره هرجا جوابی نباشه یا منطق کم بیاد به دردمیخوره. خیلی بامزه این😅

zahra tms
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

نمکدون

Samira
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  zahra tms

نمکدون واقعی شمایی عزیزم. انگار نخوندی متنو

ف
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

من کاری به تعویق و عدم تعویق ندارم فقط اینو میدونم واقعا شما آدم بامزه و نمکدونی هستین😏

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ف

نمک در نمکدان شوری ندارد، دل ما طاقت دوری ندارد

ف
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

جانم خانم وکیل😅

فاطمه
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

وای بعد چند روز استرس چقد خندیدم🤣

Tar
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

سمیرا جان احسنت

Samira
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

✌🏽✌🏽

رضا سوسنگرد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

حالا سمیرا ارشده یا دکتری اونجا هم فوق العاده فعاله؟

Samira
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

من ارشدم. هیچ جای دیگه هم جز اینجا فعالیت ندارم. ادبیاتمم کاملا مشخصه و قابل جعل کردن نیست.

ثریا قاسم دوست
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

مردم از خنده چقدر شیرینی شما

انتی کرونا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

دراینجا تند تند پیام میزاری
در سایت دکترا هم تند تند پیام میزاری
بعد اینجا میگی داوطلب ارشدی
بعد در سایت دکترا مینویسی داوطلب دکترایی و مصاحبه با استادت قبولی

Samira
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

و باز هم یک سخن تکنیکی دیگر از یک تعویقی😆

انتی کرونا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

حالت خوبه؟!

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

شما کدومین؟ هر دو سایت رو زیر نظر گرفتی. ارشدی یا دکتری؟!!!!

انتی کرونا
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

شماها هر دو جا تند تند پیام میزارید. من زیاد پیام نمیدم فقط به بمباران کامنتهاتون معترضم

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

همه رتبه برتر ها و درسخون ها استعداد درخشان ثبت نام کردن بدون کنکور و راحت

سما
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

از الان دارن آمار مبتلایان کنکور ارشد و دکترا رو نسبت میدن به اعیاد قربان و غدیر، و به جای جلوگیری از هرگونه تجمع در اعیاد و آگاه ساختن مردم، بیمارستان ها را به حالت آماده باش در میارن. چه خلاقانه.

……! به این رها شدن از چاه دل مبند
این بار می برندت که زندانی ات کنند
آب نطلبیده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ایست تا که قربانی ات کنند

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

تعویقیای گل.هشتک شما دیگه از طرف بی اثر شده.بجاش هشتک سلامت دانشجو رو دارن استفاده میکنن.حداقل با اصول انجام شه🤣🤣

zahra tms
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

بچه ها جلسه وزیربهداشت با کمیسییون کیه؟؟؟؟

الناز
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  zahra tms

سلام عزیزم یکشنبه به بعده

zahra tms
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

مرسی عزیزدلم

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

سال ۲۰۲۱ وفتی المپیک برگزار بشه

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

دوستان شما رو به خدا می‌سپارم و امیدوارم هر چه که پیش اومد بهترین اتفاق براتون رقم بخوره بخاطر حفظ روحیم ترجیح میدم دیگه نه نظری بدم و نه نظری رو بخونم
دعای امام زمان بدرقه راهتون خدانگهدار

رجب
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ

دوستای خوبم رئیس جمهور که رئیس ستاد کرونا هم هست گفته کنکور سر زمان مشخص شده برگزار میشه با رعایت پروتکل ها. من نگرانی شمارو درک میکنم به خصوص تو این شرایط که هیچکس با ما همراه نیست. نه وزارت بهداشت نه ستاد و نه وزارت علوم و سنجش. مجلس هم که در تعویق قبلی نشون داد فقط حرف میزنه و در عمل کمکی نمیکنه. فقط اومدم اینجا بگم که اصلا اصلا اصلا نگران نباشید تعویق با توجه به شرایط کشور و پیشبینی الگوریتم من قطعیه. تو ایم مدت دیگه باید رجب رو شناخته باشید. رجب حرفی نمیزنه که اشتباه باشه و اعتبار برند خودش رو زیر سوال ببره

احسان
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب جان
دمت گرم ولی
واقعا دیگ امیدی نیست

پرستو
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب داداش تموم دیگه امیدی نیست بشین درس بخون

ف
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب جدی از کجا میگی اینارو😂خیلی خوبی

الناز
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

تو چنین خوب چرایی؟💟🙏
کاری ندارم الگوریتمت دوباره درست در بیاد یا نه .فقط خواستم بدونی تو این همه هیاهو از این مدل کامنتات انرژی و آرامش خوبی میگیرم و همیشه خدا لبخند و رو لبام مینشونی .(حالا هرچی که میخواد بشه)
امیدوارم همیشه خوشحال و موفق باشی.
انشالله که بهترین ها برا هممون رقم بخوره.

رجب
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

خوبی از شماست. ایشالا که درست در میاد این بار هم:))

Mobina
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

😂😂😂😂😂 مرسی رجب

Tar
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

چی میگی تو ؟

رجب
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  Tar

تو بعد از تعویق قبلی با چه رویی بازم کامنت میذاری؟؟))

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

واقعا درک نمیکنم چطور هنوز دنبال تعویق هستین!!!!!!!!! وقتی همه چیز فقط بدتر میشه عقل سلیم میگه زودتر باید شرش کم شه وقتی هیچ چیز تو این مملکت تحت کنترل نیست تعویق بزنن که چی بشه !!!!!!! چه تضمینی هست تا ۳ ماهه و ۴ ماه و حتی سال دیگه آمار مرگ ومیر ایران بشه یک رقمی ؟؟؟ دست بردارین بابا!!!!!!!!!!!
تمام تجمعات قرار برگزار بشه مراسم مذهبی گرفته میشه و غیر
فقط کنکور مشکل آفرینه؟

Lal
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کاملا درست گفتید
ب شدت موافقم

مریم
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب بعد کنکورم بیا کامتان بزار دلمون تنگ نشه

علی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ

اینا مگه دفه قبل نگفتن پنچ شنبه عصر ازمون نداشتیم حالا امسال جهت مساعدت با داوطلبین عزیز پنچ شنبه عصرم ازمون داریم پس الان این چیه؟؟😂😂
اقا منت چیو میذاری هردفه ی چیزی میگی ی ازمونی قرار بوده پنچ شنبه عصر برگزار کنی حالا انداختی شنبه این کجاش مساعدته؟ اینطور باز همون تراکم قبلی وجود داره یعنی فقط از پنچ شنبه انداختی شنبه
مارو چی فرض کردن اینا😐

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

عصر پنجشنبه دیگه نیست.صبح شنبه هست

علی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

جدی؟ نمیدونستم خوب شد گفتی

بهار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

سر آزمون صلاحیت بالینی پزشکی از داوطلبین رضایت گرفتن که هر اتفاقی براشون افتاد اعم از ابتلا به کرونا خود داوطلب مسئولشه و مسئولیتی متوجه سازمان برگزار کننده نیست ینی حتی خودشونم پروتکل های خودشونو قبول ندارند حالا هی طرفشونو بگیرید و جیبشونو پر کنید پشیزی برای سلامتی شما ارزش قایل نیستند

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

شنیدن همین چیزا فشار روحی‌ رو بیشتر میکنه

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

شما مهشید ۱ هستید که توی پی اچ دی تست هم هستید. شما که استعداد درخشان بودید! منبعتون رو میگین لطفا؟؟؟

بهار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ

ببین من نمیدونم تو با چند تا اسم داری کامنت میذاری اونورم با یه اسم دیگه همین حرفا رو ردی جوابتو دادم هنوز تایید نشده کافر همه را به کیش خود پندارد
در ضمن منو کسایی که از اولش بودن میشناسن رشتمم میدونن چیه بهتره قبول کنی که به منفعتی که برگزاری برات داره نمیرسی از وقتی بالادستیاتون بهتون گفتن اوضاع خرابه و بریزین به کامنت گذاشتن و زنگ زدن به این ور اونور یهو پیداتون شد کسایی که از اول بودن مخالفایی که داوطلب واقعی هستن و دغدغشون واقعیه رو به خوبی میشناسن مطمئنا شماها جزوشون نیستین یک عده منفعت طلبین که اگه این کارارو نکنید حقوقتون قطع میشه و کاسبیتون کساد میشه به همین خاطرم هست که حرف حساب انقدر اتیشتون میزنه

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

به گزارش ایسنا، دکتر سید سعید هاشمی نظری با تایید این خبر اظهار کرد: علاوه بر برگزاری سه نوبت آزمون «صلاحیت بالینی پزشکی عمومی» در تاریخ ۲ مرداد، اول آبان و ۳۰ بهمن‌ماه امسال، دو نوبت از این نوع آزمون که در روزهای ۳۰ مرداد و ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود، به تقویم آزمون‌های علوم پزشکی در سال جاری اضافه شد.

اونموقع کرونا جدی شده بود؟! اسفند هم انتخابات بود! زشته نکن اینکارا رو

بهار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ

در ضمن آدمی نیستم که مثل شماها خبر از تو استینم در بیارم چند تا داوطلب صلاحیت بالینی پزشکی این خبر و دادن شمام بهتره نونتو نزنی تو خون مردم خدا رو خوش نمیاد

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

به گزارش ایسنا

بهار
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

خودت سوتی دادی که عزیزم مارال جان من آدم شناس خوبیم سر منو نمی تونی شیره بمالی حواست نبود یه پیام کپی شده رو با دو تا اسم گذاشتی

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

من؟ سه نقطه تویی احتمالا. ساعت نظرات رو یه نگاهی بنداز

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

جیب چیه ؟
برای کنکور دادن همه ثبت نام کردیم پولشم دادیم دیگه میخوای بگیم ثبت نام کنن بعد اگه قبول شدیم پول میدیم؟ چی کار کنیم حالا؟
آسمون ریسمون میبافین قشنگ

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

۱) توضیح بدید داوطلب با چه پروتکلی شماره صندلیش رو قراره پیدا کنه؟ ۲) با کیف و گوشی که طبیعتا اجازه ورود نیست بحث تجمع صف امانتداری چجوریه؟ ۳) اثر انگشت زدن خودش عامل انتقاله برای کسی که احیانا دستش زخم داشته باشه به چه صورته؟ باید دستش رو روی استامپی بزنه که بقیه زدن؟ ۴) طبیعتا بازرسی بدنی که قرار نیست مثل گذشته باشه! ۵) با توجه به اینکه یکی از راه های انتقال کولر هست بصورت دقیق میخوام بدونم در گرمای طاقت فرسای هوای تابستان تهویه هوا به چه شکله؟ ۶) اطمینانی هست که هیچ داوطلبی از سرویس بهداشتی استفاده نکنه ۷) اگر داوطلبی در دوره نهفتگی بیماری باشه و با رعایت نکردن به بقیه منتقل بکنه تکلیف چیه؟ ۸) آیا اطمینان کامل هست که پروتکل های بهداشتی معرفی شده جلوی این بیماری رو میگیرن؟ اگه بله پس این همه از هموطنان که همه چیز رو رعایت کردن به چه طریقی مبتلا شدن؟ و…. والا اگه من از این موارد مطمئن بشم چرا کنکور ندم ولی وقتی این پروتکل ها رو میخونم نه تنها جواب سوالم رو پیدا نمیکنم و از اضطراب بنده کم نمیشه بلکه فقط این فکر رو میکنم که بحث دادن اطمینان به من از… ادامه نظر»

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ

مگه‌شما قبلا با گوشی و کیف میرفتی سرجلسه؟شما باید ماسک بزنی و شیلد بزنی و دستکش.اگر شما ماسک سه لایه استفاده کنی و شیلد بزنی انتقال از دهان و بینی به کمتر از یک درصد میرسه.اجبار نیست

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خیر کسی با گوشی سر جلسه نمیره عرض کردم صف طولانی امانتداری چه میشود
پرستارای ما که ماسک و شیلد و دستکش و گان میپوشن چرا بهشون منتقل شده
منم نگفتم اجباره میگم اگه قراره برگزار بشه تو این وضعیت باید آرامش و اطمینان داده بشه بعد نه اینکه با این پروتکل های آبکی فقط دارن از سر خودشون باز میکنن

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

دیگه‌امانتی درکار نیست

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ

۱) اگه منظورتون شلوغی جلوی برد شماره ها هست، شماره ها جداگانه در ورودی هر طبقه به دیوار زده میشه . قطعا باید خودتون رعایت کنید
۲) امانتداری تعطیله. توی اطلاعیه هم اومده. یک عدد کارت بانکی و یک عدد کارت بلیت اتوبوس
۳) با خودکار سر انگشت سبابه رو جوهری کنید یکم و بزنین پای پاسخنامه
۴) از اعضای کادر درمان هستند و راکت بدنی هم احتمالا باشه ولی از طریق لباس منتقل نمیشه
۵) دریچه کولرها به سمت سقف تنظیم و پنجره و درها هم باز هستند
۶) سرویس بهداشتی؟! یک عدد ضدعفونی کننده یا دستکش به همراه داته باشید برای باز کردن شیر و در و…ولی خیلی کم اتفاقق افتاده که کسی رو بذارن بره سرویس
۷) باید به شعورش و شعار سلامتی سر دادنش شک کرد
۸) بله، اون هموطنان رعایت نکردن و الا تهران با ۱۵ میلیون جمعیت و یک سوم وسیله عمومی، در وضع هشدار و روزانه کمتر از ۸۰۰ نفر مبتلا میشن
و…. بهونه تموم شد
سلامتی شما رو توی حوزه برای اون مدت تضمین میکنن. قبلش رعایت نکنین خودتون و … مسئولیت با کسی نیست…

Samira
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۹ ب٫ظ

چقدر خوب و دقیق

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

ممنون. این افراد فقط بهونه دارن. عده قلیلی مشکل واقعی دارن ولی باید قبول کنن که وضع به خودمون ربط داره و باید با اون زندگی کنیم

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ

نگرانی فکری روحی رو اسمشو نذارید بهونه

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

ممنون از پاسختون

مهدی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ

همه این موارد که گفتی به خصوص اولی نشون میده پس پروتکل نداریم. داوطلب ها از نظر شما شیک مجلسی هستند و خودشون باید رعایت کنند. معنای پروتکل عوض شد

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

نه بهشون میگیم با سرویس مدارس بیان از دم خونه شما رو ببرن حوزه! امتحانات هر وقت تموم شد و ۲۴ واحد رو پاس کردی، با اصول سه گانه بیا کنکورتم بده. بدون ۵۰ درصد وظایف به عهده خودته و ۵۰ درصد هم وظیفه ستاد و حوزه. اوکی؟

مهدی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ب٫ظ

نه بهشون میگیم ما مثل شما سوپرمن هستیم و خیالتون راحت باشه و میخواهیم قدرت خودمون را در مقابله با ویروس نشون بدیم.

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

همینه فعلا. تا یکسال طبق گفته دکتر حریرچی همینه. برای همه یکسانه

Samira
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

ایول. 👍👍😅😅 فهموندنشون سخته بیخیال

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Samira

والا. نظر خودشون حق به جانبه و نظر ما خودخواهیه. اینا منتظر این هستن که اکسفورد بیاد واکسن بدن به اینا تا پایان سال ۲۰۲۰

انتی کرونا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

شما کارمند سنجشی یا وزارت؟
تضمین کتبی میدن به ما؟

wacker
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ

سلام اگر پیک جدیدی که شروع شده پایین نیاد مطمعن باشید شرایط خیلی سخته برای برگزاری .امیدوارم خدا بخیر کنه

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  wacker

شرایط بیرون سوای از محیط داخل حوزه امتحانی است و ربطی نداره

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ

شرایط بیرون سواس؟ مگه داوطلبا از مریخ میان داوطلب هم از همون بیرون اومده

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۱ ق٫ظ

شرایط بیرون هر کی به هر کیه ولی توی حوزه اینطور نیست و نظارت میشه. اوکی؟

انتی کرونا
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

حالت خوب هست؟؟؟
اگر حدود ۵ درصد جامعه ناقل باشن پس ۵ درصد داوطلبان هم ناقل هستن و اگر هر کدام ده نفر را الوده کنن یعنی بعد از ازمون بیش از ۵۰ درصد الوده به ویروس میشن

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۰:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

۵ درصد جامعه ناقل باشن ولی ۵ درصد داوطلبان طبق گفته خودشون از بهمن سال گذشته توی خونه هستن و قرنطینه هستن و اگر هم باشن، با اصول ۳ گانه میشه جلوگیری کرد. اوکی؟

مهدی
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۲ ق٫ظ

نه اوکی. اصول سه گانه ات اختراع خودته یا از جایی خونی؟

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

اصول ۳ گانه یعنی ماسک زدن، شستن دستها و رعایت فاصله اجتماعی. از جیبم در نیاوردم. حرف سازمان بهداشت جهانی، حرف چین، حرف وزارت بهداشت ایران و حرف کل جهان هست. اوکی؟ اونوقت موافقان تعویق میان میگن پروتوکل کشکه! هه

انتی کرونا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

اتفاقا بیشترن چون سفرهای بین شهری قبل از ازمون دارن. ضمنا ارتباط برخی افراد داوطلب کارمن، برخی دانشجو و امتحانات حضوری و برخی از طریق اطرافیان و خانواده الوده میشن.

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

سربازس که یکماه فرصت داره و بعدش باید بره خدمت، سفر برون شهری نداره؟ توی خدمت ماسک نمیزنه؟ بابا مامان نداره؟

انتی کرونا
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

چه ربطی به مطالب بنده داره؟؟؟!

محمد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

دوست عزیز کولر گازی که از هوای داخل اتاق استفاده میکنه خطر ناکه
کدوم دانشگاه و حوزه ای الان کولر گازی داره؟

Nesa
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

کنکور برگزار بشه خیلی بهتر هست فقط باید هر داوطلب خودش رو ملزم بدونه که همه نکات رو رعایت کنه .با تعویق چیزی عوض نمیشه

رضا سوسنگرد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ

یکی به این tar بگه قرار بود دوم کنکور باشه دقیقا امروز ۲۲۱ فوتی . بالاترین میزان فوتی داشتیم … خوبه همچین خبری را ساعت ۲ ظهر بشنویم ساعت ۲:۳۰ کنکور شروع بشه … جالبه امروز هم رطوبت اهواز و استان نزدیک ۱۰۰% هست و دما بالای ۵۰ درجه … چه کنکوری میشه …
#کنکور_را_حذف_کنید

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

کنکور نده مهم نیست

رضا سوسنگرد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اگه با پذیرش بر اساس سوابق و حذف کنکور حس میکنی حقت خورده میشه بمون سال دیگه یه چند ما بیشتر بخون حتما تهران قبول میشی و گزندی به کشور نمیرسه
#کنکور_را_حذف_کنید
#سلامت_داوطلب

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

اگهبا برگزاری کنکور حس میکنی سلامتیت به خطر میفته بمون سال دیگه یه چند ما بیشتر بخون حتما تهران قبول میشی و گزندی به کشور نمیرسه و کرونا هم میره تا اونموقع
#کنکور_را_برگزار_کنید
#سلامت_داوطلب

رضا سوسنگرد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ب٫ظ

اگه با حذف کنکور احساس میکنید ظلمی در حق شما شده یه چند ماه بیشتر بیشتر مطالعه نمائید حتما در خارج بورسیه خواهید شد …
#کنکور_را_حذف_کنید

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

شما میگی سوابق تحصیلی ولی دوستایی دارم ناپیوسته حق اونا خورده میسه

مهسا⭐⭐⭐⭐⭐
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شمام بدت نمیاد رقیب هاتون کم بشه دلیل نمیشه هر کی هرچی میگه شما بگی کنکور نده کنکور اختیاریه
ما هم وقت و هزینه گذاشتیم دوس داریم در آرامش کنکور بدیم تو این وضعیت فشار روحی کمه شما هم هی بدتر میکنید ادمو

محمد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

من ادم‌به شدت رقابتی هستم کارای گروهی رو به صورت انفرادی به بهترین شکل انجام دادم.حق هرکسی که تلاش کنه قبول شدنه.شما تلاشت از من که روزی سه ساعت خوندم بیشتره.جای بهتری قبول میشی.تلاش شما پاداش رو بیشتر میکنه

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

قرار بود ولی تعویق خورد تا خود دکتر پروتوکل ها رو بررسی کنه و برای هر حوزه هم کارشناس از بهداشت میفرسته. ۲۲۱ فوتی و ربطش به کنکور خیلی شفاف نیست و ربطش بیشتر برمیگرده به خبر امروز اخبار که مردم با پلاک های غیربومی داشتن میرفتن شمال و لب دریا و نیششون هم باز بود.
رطوبت و گرمی و …. تمووم کنید واقعا. شرایط برای همه یکسانه. اینجوری که باشه، بله دمای اراک به ۴۰ و دمای اصفهان به ۳۰ و… رسیده و در ثانی طبق پیش بینی هواشناسی، دما از امروز تا هفته های اتی پایین میاد.
باشه بهشون میگیم کنکور رو حذف کنن. منتظر باش

رضا سوسنگرد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

با عرض پوزش شما معلوم نیست در کدام کهکشان زندگی میکنید …
وضعیت خوزستان در هفته آینده
#اطلاعیه_مهم

♦️قابل توجه شهروندان خوزستانی

💥تعطیلی و کاهش ساعات اداری بانکها و ادارات خوزستان در هفته آینده

🔹 استانداری خورستان اعلام کرد به علت افزایش دما و رطوبت هوا و برای پیشگیری از وقوع قطعی برق در استان:

🔻 ادارات و بانک‌های خوزستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده مورخ ۷ و ۸ مردادماه تعطیل می باشد.

🔻 همچنین ادارات و بانک های استان در روزهای شنبه و یکشنبه ۴ و ۵ مردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر دایر بوده و در روز دوشنبه ۶ مرداد ساعت اداری در استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۱ خواهد بود.

🔻 همچنین شهرستان کارون در روز شنبه ۴ مردادماه تعطیل خواهد بود.

🔻 گفتنی است مراکز امدادی، تولیدی، عملیاتی،
درمانی، اورژانس و آتش نشانی ها از این تصمیمات مستثنی هستند و بانک های استان نیز در روز پنجشنبه مورخ ۹ مردادماه طبق روال عادی دایر خواهند بود.

رضا سوسنگرد
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

حذف نشد یه لیست از اسامی و شماره تلفن بدید هم مسئولیت ابتلای بقیه داوطلب ها هم رتبه و دانشگاه قبولی رصد بشه تا ببینیم دقیقا کی هستید …
#کنکور_را_حذف_کنید

مهر
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

من نصف درسامو نخوندم. ولی از خیلی هایی که خودخواهن و ادای آدمای دلسوزو در میارن دلسوزترم این افراد به دلیل کم کاریشون به دنبال تعویق هستن. ایام محرم نزدیکه معلوم نیس با چه پروتکلی قراره برگزار بشه. آقای جهانپور میگن که با این وضع در آبان ماه با فاجعه انسانی روبرو هستیم. پس برگزار بشه بهتره اصلن نباید تعویق می‌خورد.

Lal
مرداد ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهر

دقیقا

Tar
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۲ ب٫ظ

اصلا این همه رعایت و نکات بهداشتی اصلا به چشم تعویقیا نمیاد اگر حتی بگن فاصله صندلی یکی اهواز باشه و دیگری اصفهان بازم میگن تعویق …
سلامتی بهانه ای بیش نیست !

داوطلب ارشد
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

مگه الان تعویق افتاده که مثل همیشه داری بقیه رو متهم میکنی ؟کنکور برگزار میشه ،احتمال خیلی زیاد این بار تعویق نمی افته خدا رو شکر ،ما همه فهمیدیم تو کنکوری واقعی هستی و بقیه نیستن ،فقط یه ذره با بقیه مهربون باش ،ان شا الله کنکورم همون ۱۶ مرداد برگزار میشه

Tar
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

انشالله

Tar
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز؛موارد بستری بیماران کرونایی بصورت محسوس کاهش پیدا کرده ،تعداد بیمارستان های سبز در حال افزایش است.
یکی دیگر از شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شد.

#اطلاع_رسانی_کنید

هر روز خبر ها بهتر میشوند .

مانی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ

این اشخاصی که الان میان میگن این پروتکل ها کافی نیست ماسک سه لایه فایده نداره فاصله دو متر از هم کمه و….. ای کاش واقعا اهل رعایت بودن. یعنی ما باید باور کنیم که اینها واقعا مرکز خرید و مرکز تفریحی نمیرن الان. پس اینا کیان که تو کل مملکت بدون هیچ رعایتی بیرونن و هر چی ماها که واقعا خوندیم تو خونه میمونیم و رعایت می کنیم فایده نداره. خود من با وجود بیماری زمینه ایی تنفسی و ضعف سیستم ایمنی چندین بار با رعایت پروتکل ها برای کارهای خیلی ضروری در شهرم که وضعیت قرمز داره، بیرون رفتم و بیمار نشدم. این داوطلب نماهای داغ تر از آش نمی دونم چرا دست بر نمیدارن. حتی اگر واقعا داوطلب هستین و واقعا نگران، لطفا به جای کمپین برای لغو کنکور، سال دیگه امتحان بدید. واقعا از خدا نمی ترسید که برای نتیجه نگرفتن آدمایی که عرضه و تلاششون از شما بیشتره سنگ اندازی میکنید؟!!!!!!!! هر کس الان حرف از تعویق میزنه بدونه که داره برای لغو و نه تعویق تلاش میکنه چون همین الانم برگزار کنن مطمئنا ترم بهمن خواهیم بود و حرف ترم از ابان حرف کاملا امکان ناپذیریه.

مهدی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

این کلی گویی ها که ماسک سه لایه میدیم و تعداد حوزه و روز را افزایش میدیم فقط برای برگزار کردن هرچی زودتره. دقیقا ریز به ریز بگید برای هر مرحله از آزمون میخواهید چیکار کنید. فقط دارید یک سری پروتکل های کلی میگید که اینا را در آزمون آزمایشی هم گفته بودند ولی موقع اجرا جزئیات بود که مراقب ها را غافلگیر کرد. باید مثل حالت مانور برگزار کردن یکبار اینکار را آزمایشی بکنید تا بفهمید چیکار کنید. دست از این کلی گویی ها بردارید.

مهر
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ببین جناب تعویق بیوفته باز به قول خودت این کلی گویی هارو میان میگن. بعله واسه جناب عالی که نخوندی دردی رو دوا نمیکنه بنظرم خودتو واسه سال آینده آماده کن هم خودتو و هم بقیه رو اذیت نکن. ادای دایه بهتر مادر در نیار

Mobina
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۷ ب٫ظ

دفعه قبلی صحبتش بود نتونستین اجرا کنین بهد تعویق خورد خب پس سه روز فایده نداره یه تصمیم دیگه بگیرین
الان شرایط کشور خوب نیست به دلیل کرونا پس هزینه کنین توی دو هفته برگزار کنین مثلا از ۱۶ تا ۲۶ طی چند اونم‌ یه نوبت هر روز ضدعفونی کنین به داوطلبای کنکور ماسک شیلد دستکش رایگان بدین ممنون . هرکسی با نظر بنده موافق دوس داشت نظر من‌انتقال بده به مسئولین ممنونم.

مجید
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۳۵ ب٫ظ

سیده زهرا عبداللهی خبرنگار مجلس در توییتر خودش نوشته که نشست فوق‌العاده وزیر بهداشت با نمایندگان همچنان پابرجاست و کنسل نشده.
البته نمایندگان حاضر به گفت‌و‌گو با رئیس سازمان سنجش نشدن

ثریا قاسم دوست
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

😂😂😂😂 عالی بود 😂👌 حاظر به گفت و گو با خدایی نیستن😂

مهدی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

افزایش روز به چه درد میخوره؟
من یه آزمون آزمایشی رفتم برای پیدا کردن شماره صندلی همه حمله ور شدند به سمت تابلو. اصلا کسی براش مهم نبود فاصله را رعایت کنه. بعضی ها هم ماسک را هر پنج دقیقه تا زیر چونه می اوردند. انگار می خواستند یه نفس بگیرند. اینجوری که به درد نمیخوره. حوزه های امتحانی برای همین یک قلم که حمله ور نشوند تا شماره صندلی را پیدا کنند چیکار میخواند بکنید؟ برخی دایما ماسک را تا زیر چونه پایین میارند یه نفس میگیرند دوباره می زارند. همین کارشون به آدم استرس وارد میکنه. این مراقب های شما مگه از عهده کنترل جمعیت چند هزار نفری بر میاند؟

Zara
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

ای کاش می‌شد مثل سالن امتحان دانشگاه ها،روز قبل از کنکور نقشه سالن و جایگاه هر کسی رو مشخص کنن که هرکسی از قبل بدونه کجا باید بنشینه و شلوغ و تجمع نشه…نمیدونم امکانش هست یا نه ولی بنظرم ایده خوبی میتونه باشه

مهدی
مرداد ۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Zara

من که متخصص برگزاری آزمون نیستم همین یک ایراد را نمونه گفتم. کلی باید بررسی بشه. این اطلاعیه ها فقط کلی گوییه. اینا حداقل یه آزمایشی مثلا حالت مانور هم برگزار نمی کنند بفهمند ایرادات کارشون کجاست. مثلا شماره صندلی یه معضله که در اطلاهیه من حتی نمیبینم یک کلمه اشاره کنند. ماسک و شیلد را که خسته نباشند که از همون روز اول کرونا میگفتند بزنید. اینا باید تخصصی اطلاعیه بدند این کلی گویی های سازمان بهداشت جهانی را بیارند روی سایت سنجش