پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

امکان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد با در نظر گرفتن تمهیدات بیشتر

وزیر بهداشت گفت: از دید بنده، با تمهیدات بیشتر و تقویت تعداد ناظران بهداشتی و مجریان، می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را برگزار کنیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش ایسنا، دکتر نمکی افزود: معتقدم بین کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری تفاوت وجود دارد. ۳۲ سال است که معلم دانشکده پزشکی هستم و تعداد زیادی دانشجو و رزیدنت تربیت کرده ام اما در هیچ کجای دنیا برای تحصیلات تکمیلی، آسان نمی گیرند و حتما با پروتکل ها، آزمون ها و مکانیزم خاصی، دانشجویان را می پذیرند.

نظارت ۵۴۰ ناظر بهداشتی در کنکور دکتری

وی خاطرنشان کرد: در مورد کنکور دکتری چون تعداد داوطلبان کمتر از سراسری و کارشناسی ارشد بود، با دوستان اتمام حجت کردیم که اگر این آزمون درست و منطبق با پروتکل ها اجرا نشود از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، جلوگیری خواهیم کرد. آنچه که بررسی کردیم با حضور ۵۴۰ ناظر بهداشتی در حوزه های امتحانی در کنکور دکتری، شاید تنها ۷ تا ۸ مورد مشاهده کردم که منطبق با پروتکل ها نبود و این خیلی ارزنده بود.

آزمون دکتری با حداقل نقص برگزار شد

وزیر بهداشت افزود: داوطلبان، هر کدام از خانواده هایی با فرهنگ و نوعی از اندیشه برای کنکور حاضر می شوند. ممکن است خانواده ای به قدری سخت گیری کند که فرزندش پروتکل ها را کاملا رعایت کند و یا داوطلبی از خانواده ای باشد که در زندگی روزمره نیز خیلی از پروتکل ها را رعایت نمی کند. آزمون دکتری از دید بنده به عنوان مسئول سلامت کشور، با حداقل نقص برگزار شد و اگر بتوانیم اجرای پروتکل ها را برای کنکور کارشناسی ارشد تشدید کنیم، تردید ندارم که این آزمون هم می تواند با کمترین نارسایی برگزار شود.

دکتر نمکی گفت: برای وزیر بهداشت، بهترین حالت، تعطیل کردن همه امور است چون به نفع نظام سلامت است. اگر بین صدها هزار نفر داوطلب کنکور ۱۰ نفر هم گرفتار بیماری شوند، بار اضافی بر نظام سلامت، تحمیل می شود اما کنکور دکتری با کمترین نقص در پروتکل ها برگزار شد اما تیم برگزار کننده و ناظر کنکور دکتری ضعف داشتند که برگزاری مناسب این آزمون را به نحو مطلوبی اطلاع رسانی نکرده اند.

به تعویق انداختن کنکور به امید روزهای بهتر، کار درستی نیست

وی خاطرنشان کرد: با وجود احتمال سخت بودن شرایط فصل پاییز پس یا نباید کنکور سراسری را برگزار کنیم و یا به تعویق انداختن آن به امید روزهای بهتر، کار درستی نیست و باید آن را برگزار کنیم. از سویی بلاتکلیفی، داوطلبان کنکور سراسری را دچار اضطراب می کند و طولانی شدن اضطراب، ضعف سیستم ایمنی بدن و گرفتار شدن به کرونا را در پی خواهد داشت و باید زودتر تصمیمی در مورد برگزاری کنکور سراسری بگیریم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در کنکور دکتری پروتکل های بهداشتی با درصد قابل قبولی اجرا شد آن هم در شرایطی که داوطلبان از محیط های متعدد اجتماعی در جلسه آزمون شرکت می کنند و هر کدام از آنها را با اسکورت یا از قرنطینه نمی آوریم. کنکور دکتری از نظر ما، تستی برای برگزار کنندگان و ناظران بهداشتی بود که آیا می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را با رعایت پروتکل ها برگزار کنیم یا خیر؟ از دید بنده، با تمهیدات بیشتر و تقویت تعداد ناظران بهداشتی و مجریان، می توانیم کنکور کارشناسی ارشد را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، پک های بهداشتی پیش بینی کنیم. اگر حتی یک جوان دچار بیماری شود و در بخش ICU بستری شود، غیر از ناراحتی و رنجش برای خانواده و ما، باعث زحمت بیشتر کادر درمانی می شود. در مورد کنکور کارشناسی ارشد اگر دوستان تصور می کنند که تعویق آزمون برای فراهم شدن فضای بهتر در کشور از نظر بیماری به مصلحت می باشد، خطا است و بنده چنین پیش بینی از آینده بیماری ندارم و هیچ عقل سلیمی این را نمی گوید اما می توانیم با تشدید تمهیدات، کنکور کارشناسی ارشد را برگزار کنیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۶۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Zahra
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

بچه ها بنظرتون دیگه احتمال تعویق نیست ؟؟

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

بعیده تعویق داشته باشیم ولی عصر جلسس شب اخبارو چک کنید میگن

ناشناس
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

از ظهر امروز کارت ورود به جلسه روی سایت قرار می گیرد

سبا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

اومد

Tar
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ

با توکل به خداوند و رعایت نکات بهداشتی همه حضور پیدا کنید در ازمون و انشاءالله بهترین نتیجه رو بگیرید ، من حتی بعد تعویق مردادم اومدم پیام بدم که نگن رفت ،
اون ۲ هفته هم که دیگه اصلا میدونن واسه چی بود و اصلا من راجبش حرفی نزنم بهتره ،
اخرین پیام بنده هست خدانگهدار .
#ahvaz

h
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

هه

محمدرضا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

خواستم به دوستان عزیز بگم که کارشناسی ارشد ربطی به نظام سلامت و رزیدنت نداره.

این خبر کذبه

ناشناس
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

کجا گذاشته چرا ما خبر نداریم

داوطلب ارشد
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بچه ها سنجش نظر سنجی پیامکی گذاشته اونا که موافق برگزاری هستن عدد ۱ اونا که مخالف برگزاری تو این شرایطن عدد ۲ رو به ۳۰۰۰۰۱۲۳۴بفرستن

مینا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

😐😐😐
باز نظر سنجی‌ واسِ چیشونه؟اونم الاااان؟
کارتو بزارن رو سایت دیگه خلاص شیم.

Ali
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

باشه حتما

A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

حرفتون منبع نداره !!!

sh.m
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

پس چرا واسه من این پیام نیومده؟
مطمئن هستید که ازطرف سازمان سنجش هست؟!؟

سارا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

این مال رادیو گفتگو هستش که حدودا ۷ – ۸ روز قبل گذاشتن برای رای گیری رادیویی – الان به اینجا رسیدید این ربط میدید به سازمان سنجش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خسته نشدید دیگه – خب برید یه کم بخونید شاید یه جایی قبول شدید

داوطلب ارشد
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

من اون بالا دو ساعت پیش اسم سایتو گفتم حتی گفتم کانال خبر ساعت ۸ صبح اعلام کرده ،پیامم تایید نشده ،واقعا که نمیدونم چی بهت میرسه که با این لحن حرف میزنی ،یه ذره ادب داشتن بد نیست (با لحن خودت حرف زدم )من قبولم نشمم کارشناسیم از یکی از بهترین دانشگاه های ایرانه عزیزم تو حرص نخور ،شما کاش خسته میشدین از این همه بی ادبی ،من یکی که امتحانمو دانشگاه اصفهان میدم و میدونم اونجا خیلی خوب رعایت میکنن ولی بقیه بچه ها باید نگران باشن ولی امیدوارم اگه فقط هدفت ناراحت کردن بقیه است و داوطلب نیستی یه جایی خدا همین جوری برات جبران کنه ،من که مرض ندارم بچه های مردمو سرکار بذارم ،ان شا الله ارشدتو بهترین جا قبول بشی ،جایی که آرزوته
مطمئنم هر اتفاقی بیافته خیری توش بوده و خدا خواسته ،موفق باشی

پریا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

سلام، چرا کارت ورود به جلسه هنوز روی سایت قرار نگرفته؟!… مگه قرار نبود امروز روی سایت باشه!

محمد
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

تا ظهر میاد،دکترا هم حدود ظهر امد

پریا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنون

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

من معدلم رو میخوام ویرایش کنم خودم میتونم انجام بدم یا باید برم کافی نت ؟؟و تو کدوم سایت باید برم؟

Afsane
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  Fati

خودت میتونی عزیزم توهمون سایت سنجش وقتی کارت رو میزارن امکان ویرایش هست اگه بازم به مشکل خوردی نتونستی وقتی رفتی بگیری کارتتو بگو برات ویرایش کنه

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

مرسی♥️

نسرین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  Fati

در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۱۸ منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

Afsane
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

کی جلسه دارن؟

Reza
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

به گزارش مشرق؛ در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس که با حضور وزیر بهداشت، وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش برگزار شد، تمام گزینه‌های ممکن و خطرات برگزاری و هزینه‌های عدم برگزاری کنکور در شرایط فعلی مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به جمع بندی صورت گرفته در جلسه امروز کمیسیون، قرار است کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ اعلام شده برگزار شود.

همچنین تصمیم‌گیری درباره کنکور سراسری نیز به جلسه آینده موکول شد

.
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ

خوب دیگه تمام تمام شد
از اول هم مشخص بود دکتری گرفته شد و قرار نبود بقیه آزمون ها تعویق بیوفتن

شیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ق٫ظ

کیا ارشد شیمی دارن؟؟خب بیایین اطلاعات بدین

پوریا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ

تعویق در کار نیست تا چند ساعت دیگه کارت های ورود به جلسه ارشد میاد رو سایت

ارمان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ

قرار بود امروز کارت ورود به جلسه صادر کنن .چرا هنوز چیزی نیومد رو سایت سنجش؟؟؟

نسرین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ارمان

میذارن حتما…

کنکوری
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ

پس چرا هنوز کارت ورود به جلسه رو نذاشتن

Ali
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ

داره منطقی میگه
لطفا اول حرفاشو بخونین بعد بیاین انتقاد کنین
نصف دوستان نخونده میان غر میزنن
آقا اگه الان برگزار نشه نمیشه پیش بینی کرد تو پاییز شرایط بهتره! اون موقع آنفولانزا و سرماخوردگی میاد که خودش باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی میشه، پس یا باید الان برگزار کنن، یا کلا لغو کنن امسال
خب بهتره که کسایی که میگن لغو امسال شرکت نکنن، چون چیزی رو از دست نمیدن
سال بعد بیشتر بخونین بیاین شرکت کنین
واقعا عقلانی نیست که منتظر پاییز بمونیم تا شاید شرایط بهتر شه، اگه همین جوری عقب نمینداختن و تو خرداد برگزار کرده بودن شرایط اون موقع خیلی بهتر از الان بود
این تعویق ها بی فایده بوده و هست

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

حرفاش خوندم ولی چندتا نکته هست اول اینکه ماهممون داریم تو این کشور زندگی میکنیم و میدونیم انفولانزا از شهریور شروع نمیشه بلکه از ابان و اذر شروع میشه اگر قبول ندارید امسال اخبارو دنبال کنید ببینید کی هست پس میشه کنکور رو اوایل مهر و تو فضای باز برگزار کرد و البته چندین ازمون وزارت بهداشت هم تو پاییز برگزار میشه پس این انفولانزا فقط بهانس دوم اینکه ایشون گفتن تعویق به امید بهتر شدن وضعیت درست نیس پس باید بگن چرا خرداد که وضعیت ازالان خیلی بهتر بود اونقد مصمم تعویق بودن ولی حالا تو اوج بیماری موافق برگزاری شدن ایشون به عنوان وزیر بهداشت وظبفشونه سلامت جامعه رو تامین کنن و فقط نوشتن پروتکل کفایت نمیکنه سوم اینکه من خودم بشدت مخالف تعویق هستم چون هم از درس خوندن خسته شدم و هم معافیتم تموم میشه و میگم برگزاربشه ولی رو کار سنجش نظارت کنن نه اینکه بیان بگن به نحو احسن برگزار شده کجای ازمون دکتری نحو احسن بود من هرچی عکس دیدم ی سریا ماسک نداشتن فاصله صندلیا بشدت کم بود همون مثل هرسال تهویه وجود نداشت بدتر ازهمه سنجش اعلام کرده بود هرکی تو شهر خودش ازمون میده ولی تو استان من واسه ارشد… ادامه نظر»

Ali
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

واقعا چرا فکر میکنین تا مهر آمار کرونا مایین میاد؟ هیچ دلیلی واسه پایین اومدنش نیست واقعا که قطعا بگه پایین میاد شاید بالا بره بعد هم‌اینکه تمام کسایی که دنبال تعویق هستن همه دنبال تعویق کنکور تا آخر پاییز هستن، اگه دنبال کنی کمپین هاشون رو متوجه میشی، وگرنه اونا دنبال یک ماه یا دو هفته نیستند و اینکه تعویق کنکور از خرداد به مرداد هم خواسته سنجش نبود بلکه بخاطر اعتراضات گسترده دانشجو ها بود، وگرنه همون موقع هم قرار برگزاری دکتری بود و اعلام زمان کارت ورود به جلسه و … رو گفته بودند و اینکه سر جلسه یه سریا ماسک نمیزازن، این تقصیره سنجشه؟ دیگه چیکار کنه؟ بیاد بطور ماسک کنه تو دهن دانشجو؟! دیگه وقتی بعضیا نمیفهمن و بدون ماسک میرن سر جلسه، واقعا میشه با تعویق اینا رو درست کرد؟ و اینکه اینو هم توجه کن اصولا خبرنگارا دنبال نکات منفی هستن، از کوچکترین ایرادا فقط واسه حاشیه میان عکس میگیرین(اینکه هرچی عکس دیدی همه بدون ناسک بودن یا فاصله کم بوده) وگرنه کم حوضه هایی نبودن که خیلی چیزا رو رعایت کردن، عکسای اونا رو هم ببین من که اکثر دوستام دکتری شرکت کردن چه تو مازندران و تو تهران، گفتن حوضه ها… ادامه نظر»

پرستو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ
  • من برای ارشد باید از جزیره کیش به یک استان قرمز برم امتحان بدم خود پرواز و خطر بالای اون یطرف و وضعیت سالن ها و هزار احتمال در این سفر یه طرفه دیگه.من الان ۵ ماه از خونه به جز چند مورد ضروری بیرون نرفتم تا به گفته خودشان پروتکلها را رعایت کنم واقعا برگزاری ارشد با این شرایط بازی با جون این همه جوانه ، خدا به دادمون برسه
Ali
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  پرستو

نمیگم خطر نداره، قطعا داره، مخصوصا کسایی که بیماری خاص دارن و درس هم خوندن، کاملا درک میکنم
ولی حرف من اینه که آیا با تعویق کنکور به پاییز این مشکل حل میشه؟ دیگه اون موقع شما نیاز نیست به یه استان دیگه برین؟ اون موقع خطری نداره؟ تو پاییز تو سالن ها دیگه هیچکی کرونا نداره؟ آیا کسایی که بیماری خاص دارن یا خانواده هاشون دارن میتونن تو پاییز شرکت کنن؟
مشکل اینجاست که هیچ انتخابی در حال حاضر خوب نیست، هر دو بده، ولی کلا برگزار نکردن هم طبق گفته دکتر نمکی باعث” بلاتکلیفی، داوطلبان کنکور سراسری را دچار اضطراب می کند و طولانی شدن اضطراب، ضعف سیستم ایمنی بدن و گرفتار شدن به کرونا را در پی خواهد داشت ” میشه
واقعا راه دیگه ای نیست، مشکل شما رو هم درک میکنم، خود من هم باید کنار بچه های دیگه امتحان بدم و بعدش نگران خانواده ام هستم و …
ولی واقعا راه بهتری نیست

Hzfxxxkevo
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ق٫ظ

اینجا باید از مسئولان محترم تشکر کرد که با اوج موج دوم کرونا و قرار دادن ما در اوج مرکز و به خطر انداختن جون ما کنکور رو برگزار کردن بیچاره اونایی که خواهر و برادر کنکور کارشناسی دارن یا حتما مبتلا میشن یا از استرس تا زمان کنکور اروم و قرار ندارن واقعا متاسفم پروتکل هاتونم دیدیم سازمان سنجش

احسان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ق٫ظ

برادر رجب فک کنم الگوریتمت نیاز به تعمیر داره داش😁

حسن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۶ ق٫ظ

والله اونهایی که میگن کنکور رو عقب بندلزیم تا پاییز خودشون هم میدانند که درست نیست و قطعا در پاییز وضعیت از این که هست بهتر نخواهد شد این عده افراد اشخاصی هستند که فقط بدنبال کارشکنی و ایجاد بی نظمی امور با اهداف خاص خود هستند چطور میشود که عده ای اشخاص حتی از مسئولین و نمایندگان مجلس امور کاری خود را کنار گذاشته و فقط بر طبل تعویق و لغو کنکور می کوبند اگر راست میگویند حوزه های کاری خود را بررسی و مشکلات آن را که در سطح جامعه بیداد میکند را حل و فصل نمایند به هر صورت انشالله با در نظر گرفتن تدابیر خاص در اجرای پروتکل های دقیق بهداشتی این دو آزمون پیش رو اجرا شود

Tar
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ق٫ظ

جناب دکتر نمکی درود بر شرفتون بسیار نکات دقیقی رو فرمودید

متین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ق٫ظ

دوستان تعویق قطعی است

ارشدی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  متین

الان چرا همچین حرفی رو میزنید؟؟؟؟!!!!!! میشه دلیل تون بگین؟؟؟؟؟

Gh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  متین

جانشین رجب

شیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ق٫ظ

کیا کنکور شیمی دارن؟کسی تعدادشونو میدونه؟

مانی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ

تجمع های به مراتب بزرگتر هر روز تو فروشگاه هایی مثل هایپر مارکت ها و پاساژ ها، شهربازی های سرپوشیده، پارک ها و فود کورت های بزرگ و رستوران های بزرگ و ایستگاه های مترو و … هست، همراه با حرف زدن و دست زدن به اجناس، حتی پرو کردن لباس، خوراکی خوردن و … ای کاش اقای قالیباف و همکاراش نسبت به اونجاها که اکثرا کار کاملا غیر ضروری هست واکنش نشون میدادن نه کنکور که یکی از تاثیرگذارترین اتفاق های زندگیه. میانگین افراد در یک حوزه تو ازمون ارشد ۲۰۰ نفره که خیلی کمتر از خیلی از جاهایی هست که گفتم. یعنی اونها سلامتیشون برای اقایون مهم نیست. یعنی ما اینقدر جونمون عزیزتر از بقیه مردمه که کنکور ندارن و دائم دارن تو مراکز خرید و تفریحی ویروس رو پخش می کنن که تازه خیلیاشونم ماسک ندارن یا فقط همون اول ورودشون ماسک دارن.

Goli
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

بعله درسته که باید از کار اون افراد جلوگیری بشه اما کسی که بخواد رعایت کنه می تونه بمونه تو خونه ش اما تو مسئله ای مث کنکور مجبوره بیاد تو محیط آلوده بعدم این آمار میانگین ۲۰۰نفر رو از کجا آوردید؟حوزه ما که خیلی بیشتر از این حرفاست و اون جاییم که ۲۰۰نفر داوطلب داره احتمالا فضاش هم خیلی کوچیکه که اوضاع رو بدتر هم می کنه!!درکل تراکم چینش داوطلبا تو حوزه تغییری نمی کنه دوست عزیز

مانی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Goli

حوزه شما قبل از کارت دادن چطور مشخص شده؟!!! منظورشون حدود ۲۰۰ نفر تو یه دانشکده هست. همه که توی یه دانشگاهی که ۱۰ تا دانشکده داره زیر یه سقف نیستن. تازه همون دانشکده هم معمولا حداقل دو سه طبقه داره و معمولا ساختمان های خیلی بزرگی هستن، بنابر این کل ۲۰۰ نفر تو یه سالن نیستن. آقای خدایی تو گفتگوی ویژه خبری گفتن میانگین هر حوزه ۲۰۰ تا نهایتا ۲۵۰ نفر برای ازمون ارشد هست.

داوطلب ارشد
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ق٫ظ

ارشد که یه کنکور و تموم میشه میره اما لطفاً ته دل ما رو خالی نکنین با گفتن اینکه پاییز اوضاع بدتر میشه؟یعنی قراره هرروز بالای چهارصد پونصد نفر از مردم این کشور فوت بشن و بگین ما پیش بینی کرده بودیم؟پس کی می‌خواین یه کار اساسی بکنین؟هنوز نصف تابستون هم رد نشده شما از الان مدام دارین تکرار میکنین محرم اواخر شهریور پاییز بدتر میشه.چرا به جای گفتن این حرفا فکری نمیکنین برای بهتر شدن اوضاع؟

یک عدد داوطلب
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

اینا همش حرفه فقط بلدن بگن فلان و فلان می کنیم تو آزمون دکترا هم همین حرفا رو زدن ولی نتیجه رو همه دیدیم چی شد
جان داوطلب مهمه !
آیامی تونی ۴ ساعت ماسک رو رو صورتت تحمل کنی تو این گرما ؟
آیا تضمینی هست که تو فضای بسته که خودتون می گین ویروس پخش میشه یکی عطسه و سرفه کنه حتی با ماسک کرونا نگیریم ؟
شمامی تونی فاصله ۲ متری رو رعایت کنی تو جلسه امتحان ؟
آیا تضمین می کنید که تقلب نخواهد شد وقتی بازدید بدنی نیست ؟
الان یه عده می گن کنکور بگیرید خسته شدیم عزیزان هموطن اگه خدایی نکرده کرونا بگیری و یا ناقل باشی اعضای خانوادت رو هم درگیر کنی
اون وقت که با گوشت پوست استخونت درک خواهی کرد که خسته بشی از تعویق رو نخواهی گفت !

Ali
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ق٫ظ

حاجی
الان میگی پاییز! تو پاییز میخوای بدون ماسک بری؟ تو پاییز سرماخوردگی نیست؟ آنفولانزا نیست؟ احتمال اینکه تو پاییز بغل دستی هات بیشتر سرفه و عطسه کنن بیشتره یا الان؟
حرفای شما کاملا بی منطق و الکی هست
تو پاییز هیچی بهتر نمیشه!
برگزار کردن کنکور الان خیلی بهتر از پاییزه، شما کسایی که میگین تعویق هیچ دلیل قانع کننده ای واسش ندارین
کنکور یا باید کلا امسال لغو شه، یا الان برگزار شه، وگرنه هیچ شداهدی مبنی بر اینکه تا پایسز بهتر میشه شرایط نیست
در ضمن ۳.۴ ماه بعد پاییز کنکور بعدی هست، میتونی بیشتر بخونی و اون رو شرکت کنی

یک عدد داوطلب
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Ali

حاج علی ، بحث ایجاد کردن شرایط یکسان تو همه شهرهای ایرانه! ما همه می دونیم که کرونا رفتنی نیس ک با تعویق درست شه قضیه !هدف از تعویق اینه شرایط درست کنن الان ما تو پیک کروناییم حتی بدتر از اسفند ۹۸ الان گرما تو رو بی تاب می کنه در حالت عادی دیگه با این شرایط ماسک زدن رعایت پرتوکل که جای خود داره وقتی میشه هوا کمی خنک تر شه کنکورو برگزار کرد چه اصراری الان بگیرن ؟ وقتی عملا از مهر ماه دانشگاهی باز نخواد شد می خوای دقیقا کدوم دانشگاه بری که اینقدر هیجان داری تو؟
وقتی میشه گفت ریسک کرونا تو کنکور می یاد پایین که مث دکترا نشه شما تهران که ویترین درست کرد بود با تمام پرتوکل هاشون اینقد ناراضی داشت وای به حال بقیه شهرا، فک می کنی کل ایران رعایت شده همه چی ! برو یکم کامنت بخون بین مردم چی گفتن از سر جلسه بعد بیا حرف بزن !

Ali
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

والا فک نکنم خیلی از استان ها مثل مازندران شرجی باشن و این یعنی جزو بدترین جاها واسه ازمون مازندرانه که من هستم(به غیر از چند استان جنوبی)
و اینکه من عجله واسه رفتن به دانشگاه ندارم، ولی منی که دوساله دارم میخونم دیگه کشش خواندن ندارم، که ادامه بدم، مهم نیست مهر برم دانشگاه یا نه، مهم واسم اینه که الان آزمون رو بدم
و من وقتم رو روی کامنت ها نمیزارم که معلوم نیست واقعی باشن یا نه
من حرفای دوستای خودم که سر جلسه دکتری رفتن رو گوش دادم و همشون گفتن تقریبا خیلی چیزا رو رعایت کردن، دیگه اینکه بچه ها ماسک نمیزارن و میان سر جلسه تقصیره سنجش نیست که!😐
شما هم اگه خیلی م افق برگزاری کنکور تو آخر پاییزی بشین واسه کنکور بعدی تلاشتو کن
کارت هم اومد😉
فک‌کنم بجا خوندن کامنت های بچه ها و کمپین هاتون اگه از اول تا آخر مثل ما درس میخوندین الان شما هم کشش نداشتین
ولی قشنگ نشون میده نصف وقتتون رو فقط صرف تعویق کردین

جانان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۹ ق٫ظ

ببینیموتعریف کنیم🤔
ولی چشممون اب نمیخوره اقای دکتر پروتکلهاتون اجرا بشه☹

مانی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

نظر قطعی نظر ایشونه. بقیه حرفا همش کشکه، طرح دو فوریتی که هیچ، طرح ده فوریتی هم بدن دیگه فایده ایی نداره، مگر واسه سراسری که اون هم با این اوضاع بعیده. به هر حال با امید سلامتی برای همه و برگزاری یه کنکور عالی برای همه داوطلبایی که زحمت کشیدن. دیگه بعد از این خبر، به نظر من کارت رو بگیرید و گوشی و تلویزیون خاموش تا روز امتحان. موفق باشید😊

امیر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ

تا امروز هیچ تجمعی در این سطح از ابتدای کرونا وجود نداشته وضعیتمون اینه وای بحال روزی که این تجمعات برپا بشه.مثل روز روشنه که به حرف شما اعتباری نیست.کنکور امسال بوی خون میده.

جانان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

نه دیگه اشتباه نکنید پاساژ علا الدین هر روز انقدر تجمع داره”دکتر حریرچی”

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  جانان

اگر پاساژها و امثال اون رو ببندن با این وضع اقتصادی چند هزار نفری نون شبشون رو نخواهند داشت. ولی با تاخیر یا حتی برداشتن کنکور هیچ اتفاق خاصی نمیوفته. شما فرق این دو مورد رو نمی‌بینید؟

فاطمه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

پس ارشدبرگزارمیشه!

Omid
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

راست میگه.. کنکور رو بدین و تمام. راحت بشیم بره. تعویق بد تره… از زندگی شدیم کلا امسال

Goli
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

تمهیدات بیشتر فقط یه سرپوشه هیچ تضمینی نیست که همه جا رعایت بشه.مث همه ی کارای دیگه شون اول انجام می دن بعد کاسه چه کنم چه کنم دست می گیرن.

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Goli

خدا رو شکر بالاخره برگزار میکنن اما اینم بگم آزمون دکترا اونجوری برگزار شد خدا به داد ما ارشدا برسه اونا که رعایت نمیکنن لااقل خودمون رعایت کنیم به امید موفقیت برای همه

پرستو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

خب پس برگزار میشه ،رجب پیش بینی ات غلط از آب دراومد .

جلال
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

درود بر شرفت
بگیرید کنکوره بره پی کارش