انتشار کارت کنکور ارشد ۹۹

کارت کنکور ارشد 99 - 1400

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان عزیزان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

تاریخ برگزاری کنکور ارشد ۹۹

آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در نوبت صبح روزهای پنجشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه، جمعه مورخ ۱۷ مرداد ‌ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ می‌باشد.

حوزه های برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح لینک زیر می‌باشد.

شهرستان‌ محل‌ برگزاری کنکور ارشد ۹۹ براساس‌ استان‌ محل‌ اقامت‌ فعلی‌ داوطلبان

آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی زیر منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد

  • ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)
  • ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)
  • ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)
  • ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی)
  • ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌)

لذا داوطلبان‌ هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کارت کنکور ارشد ۹۹

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از امروز دوشنبه ۹۹/۰۵/۱۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

نحوه دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد 99

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند.

محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴،  ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و‌ ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگان‌های ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخهای پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

ویرایش کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز سه شنبه ۹۹/۰۵/۱۴ لغایت روز چهارشنبه ۹۹/۰۵/۱۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید.

نشانی باجه‌های رفع نقص کارت ارشد ۹۹

۲- در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۱۸ منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

ویرایش معدل

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمی‌باشدضمناً لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام شده است. 

تبصره ‌۱- فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶ (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی گردیده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره ‌۲- دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶) همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ فارغ‌التحصیل گردیده‌اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارتشرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام نمایند.

تبصره ۳- دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آن را نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند. 

تبصره ۴- فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون آنها یکسان باشد.

تبصره ۵- دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی‌ ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای‌ گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا تاریخ ‌۹۸/۱۱/۳۰ با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی شما می‌شود، ضرورت دارد نهایت دقت را درخصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
انسیه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۸ ب٫ظ

سلام دوستان من تاریخ فارغ التحصیلیم ۹۷.۱۰.۲۷ ولی تو کارت ۲۷رو ننوشته فقط سال و ماه رو نوشته از کافی نت هم پرسیدم گفت مشکلی نیست.خواست از شما بپرسم ببینم آیا مشکلی ایجاد میکنه یا نه؟

امیر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۱ ب٫ظ

دوستان کسی امروز تست کروناش + در اومده باید چی کار کنه ؟
همون حوزه های معمولی باید بره؟

حسین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

آقا تستت مثبت شده نرو دیگه چهار نفر آدم مبتلا می کنی ..تحصیل کرده مملکتی مثلا

Samira
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

خب جدا ازشون ازمون میگیرن دوست عزیز. حقشه

حسین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

چهار نفر بگیرن بمیرن به حقش می رسه؟؟؟

جدا آزمون نمی گیرن باید قبلا می گفت تو بیمارستان آزمون می داد …. خدا به ما رحم کنه چند نفر این مدلی هستن سر جلسه ….

Gh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

خوب تازه امروز تستش مثبت شد
مهلت فرم مخصوص داوطلبای کرونایی هم ک تموم شده

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

به حوزه ی ویرایش اعلام حضور کنید یا اینکه از کارشناس های سازمان سنجش کمک بگیرید

Gh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

زنگ بزنید از سنجش بپرسید

بیژن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

من یه جا خوندم کسی تستش مثبت میشه تو این مدت مراجعه کنه حوزه رفع نقص کارت

Arghavan
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

بچه ها معدل کل را باید بزنیم؟؟؟

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Arghavan

بله کل

محمد
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر. جسارتا معدل ترم هفت رد بزنیم یا آخرین مدل کارشناسی

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

معدل کل کارشناسی

۲A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

سلام
دوستانی که معدل ویرایش کردن با همان اطلاعات اولیه تو آزمون شرکت می کنند و تغییرات بعدا اعمال میشه ….

تغییر اطلاعات موردنظر شما ثبت گردید پس از بررسی توسط کارشناسان سازمان سنجش اقدام لازم صورت خواهد گرفت و لزوما شما با همان اطلاعات اولیه روی کارت در جلسه آزمون شرکت نمائید .

بیژن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ

دوستان یه مشکل پیش اومده میخوام ببینم برای بقیه هم پیش اومده یا نه. در بخش مشاهده اطلاعات ثبت نامی که میرم رشته تحصیلی کارشناسیم رو به اشتباه نوشته الهیات. اول فکر کردم نکنه من اشتباه کردم موقع ثبت نام، اما به یکی از هم دانشگاهی هام هم که گفتم برای اونم اشتباهی رشته رو زده الهیات. شما ببینید این اشتباه برای شما هم پیش اومده یا نه.

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

دوستان معدلمو زده ۱۶ و هفت دهم
معادلشو زدم ۱۶/۷۰ اشتباهه؟
چی بزنم؟

Samira
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خب ویرایش کن برای اطمینان دقیق هرچی نوشته همونو بزن

فاطیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Samira

ویرایش لازم نیست درست وارد کردن.

فرزانه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما درست وارد کردی ویرایش کردن نداره
۱۶/۷ با ۱۶/۷۰ یکیه

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

ممنون دوستان بله درست بوده ممنونم وقت گذاشتید پاسخ دادید

ارسلان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

اگه هفت دهمه که ۱۶/۷۰ با ۱۶/۷ فرقی نداره
ولی اگه هفت صدمه ۱۶/۰۷ باید بزنی
ما که کنکور دادیم
امیدوارم تمام بچه های ارشد اول سلامت باشید بعد موفق

فاطیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

۱۶/۷=۱۶/۷۰
شانزده و هفت دهم همون شانزده و هفتاد صدم هست . با یه رقم اعشار گرد کرده.

مانی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

🤦

Mm
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

چه زود ورزشگاه هارو آماده کردن آفرین به همه شون. واقعا به شعور همه ما داره توهین میشه

سما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mm

عزیزم حتی رحم نکردن و حوزه ها همان حوزه های سال قبل هست در دانشکده های تنگ و تاریک قدیمی….
با اینکه تعداد شرکت کننده نسبت به پارسال زیادتره. و تعداد روزها رو هم زیاد نکردن…همیشه در سه تایم برگزار میشد زحمت کشیدن تایم عصر رو انداختن به تایم صبح فرداش😓 برخورد ماشینی

الناز
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  سما

سما کجا افتادی؟واسه من پنجشنبه دانشگاه پیام نور تبریزه.ساختمان شهید باکری
شنبه ام دانشگاه شهید مدنی تو خیابون ورزش(شناورم شرکت کردم)

سما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

عه متفاوت شد که‌. ماهیت رشته ها که یکیه. برای منم پنجشنبه هست اما دانشکده برق و کامپیوتر تبریز. شناورم علوم شناختی شرکت کرده بودم اما با این وضعذنمیرم بدم. فقط می خواستم اطلاعاتمو بسنجم⁦☺️⁩

سما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

من تا حالا دانشکده برق فکر کنم نرفتم. اما برای ارشد اون یکی مدرکم چندسال پیش امتحان دادم، یادمه دانشگاه تبریز بود خیلی سالنها و کلاسهاش کوچک بود. شایدم همون برق بود یادم نمیاد

الناز
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  سما

من واسه کنکور کارشناسیم دانشکده برق افتاده بودم یه ۵-۶ سال قبل .دانشکده برق نوسازه تقریبا و کلاساشم بزرگه و سالن هاشم تا جایی که یادمه بزرگ بود و کلاساشام روشن بود .خیلی دانشکده دوستداشتنی ای هست تقریبا از همه دانشکده های دانشگاه تبریز بهتره ساختمونش .راستی بچه های دکترا میگفتن پروتکل ها تو دانشگاه تبریز خیلی دقیق رعایت شده بود (تو سایت پی اچ دی)امیدوارم که برا شماام همینطوری باشه و رعایت بشه.
منم شناورم مدیریت جهانگردیه علاقه داشتم گفتم بعد کنکور مکانیک دو روز یکم تست میزنم:)میرم ببینم چی میشه.

شیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

چیه رشتت؟؟

الناز
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

مکانیک

الناز
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mm

حداقلش این بود که باید حوزه ها رو چند برابر میکردن و تمهیدات بهداشتی رو شدیدتر …منتها …
حالا دوباره یکی میاد میگه خط قرمز ما جان داوطلبان هست:)اگر ارشد خوب برگزار بشه سراسری را نیز برگذار میکنیم در غیر اینصورت مخالفت میکینیم:)
خوب لااقل این حرف و نزنن آدم رو نسوزونن…
شما که قرار نیست مخالفت کنین وعده الکی ندین لااقل…

مهر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

من شهریور فارغ‌التحصیل میشم. اومدم آخرین معدل رو زدم ولی تو پرینت کارت ورود به جلسه معدل ویرایش نشده مو زده مشکلی نیس؟

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

برای منم همین جوری نمیدونم☹️

Afsane
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

دوباره ویرایش کن

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

معدل کل رو بزن

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ

برای مهندسی شیمی چه تاریخی؟ جمعه یا پنجشنبه؟

حسینی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

مهندسی شیمی جمعه و بیوتکنولوژی شنبه هردو ۸ صبح

sara
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ

هر ساله سه روز قبل ازمون کارت ها میاد روی سایت
۱۶ مرداد ازمونه
۱۳ الی ۱۵ مرداد دریافت کارت

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

من معدلم رو ویرایش کردم ولی بعد میام بیرون از سایت رو کارت ورود به جلسه دوباره همونه چیکار کنم کسی میدونه؟

۲A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

وقتی معدلت رو ویرایش کردی ثبت رو بزن تا تغییر رو اعمال کنه….

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ۲A

تو سایت واسه گرفتن کارت رفتم بعد پایینش زده بود ویرایش کارت رفتم ویرایش کردم زده بود چاپ ی کار آموزی بعد چاپ رو زدم اومدم بیرون ولی رو کارت ورود به جلسه همون معدل قلب هس🤦‍♀️

۲A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

اگه ویرایش کردین درسته پس چون فعلا مورد بررسی قرار میگیره و بعدا ثبت می کنند ….اینم پیام بعد ویرایش هس که میگه با همان اطلاعات اولیه شرکت می کنید ….
تغییر اطلاعات موردنظر شما ثبت گردید پس از بررسی توسط کارشناسان سازمان سنجش اقدام لازم صورت خواهد گرفت و لزوما شما با همان اطلاعات اولیه روی کارت در جلسه آزمون شرکت نمائید.
اوکی 👍

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ۲A

دوباره که ویرایش انجام دادم زده بود تو سنجش ثبت شده و شما با همون معدلی که رو کارت ورود به جلسه هست شرکت کنید☹️

۲A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

دقیقا معدلتون که ویرایش کردین رو کارت ورود به جلسه نمیاد و با همون معدل قبلی شرکت خواهید کرد ولی بعدا این تغییرات هم اعمال میشه 👌

نسرین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

سلام.بچه ها من مقع ثبت نام یه بند رو که درباره فارغ التحصیلی بود اشتباه زدم الان قسمت ویرایش هم اونجا رو نمیاره.به جای فارغ التحصیلی کارشناسی هستم ارشد و دکتری رو زدم.سنجش هم پیام دادم گفت الان ممکن نیست.
کسی میدونه من باید چیکار کنم؟؟؟

۲A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نسرین

سلام زیاد مهم نیس دانشگاهی که قبول میشی کلی مدارک لازمه و همه چی معلوم ….فقط معدلت رو صحیح وارد کن تا وقتی مدارک رو به دانشگاه میدی مغایرتی وجود نداشته باشه…

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

بچه ها رشته مجموعه علوم جغرافیایی معلوم هست چه روزیه؟؟اینجا کسی نیس که رشتش جغرافیا باشه،؟

Gh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

سلام من هستم
جمعه صبح

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

اوففف🤦‍♀️

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

سلام نمیدونی بچه های علوم جغرافیایی چه تعداد هستن؟؟

Gh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

والا فکر نکنم تعداد رو ب تفکیک رشته اعلام کنن
ینی تاحالا من نشنیدم بگن فلان رشته انقدر بودن
ب صورت زیر شاخه ای میگن ک ما میشیم زیر شاخه علوم انسانی.
ایشالا موفق و سلامت باشید🙏🏻

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

آها مرسی شما هم موفق باشید🌹

Gh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

🙏🏻🌹

میلاد
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

قابل توجه اونایی که میگن چرا زده ۱۴ الی ۱۵
شما کاری بااون قسمت نداشته باشید
روی قسمت “ورود به سیستم” کلیک کنید بعدش اطلاعاتتون رو وارد کنید بعدش کارت رو دریافت کنید

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

بچه ها اون فرم خود اظهاری رو باید کی وکجا پرکرد

۲A
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سه شنبه ۱۴ ام

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

فردا سامانه سلامت

Arghavan
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلاا

میشه راجع به این سامانه سلامت و فرم خود اظهاری توضیح بدید که باید چه کار کنیم؟ ممنون

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Arghavan

وارد سامانه میشید و آخرین صحفه قبل زدن تایید اسکزین می گیرید و بعد پرینت میگیرن یه کد برای موبایل تون هم میاد که باید اونو روی گواهی سلامت یادداشت کنید. موفق باشید

انسیه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

دوستان برا همه آرزوی موفقیت و پیروزی و سلامتی در آزمون پیش رو رو دارم .بالاخره تکلیف همه مشخص شد و از این استرس و سردرگمی دراومدیم بماند که چقدر مسؤولین با حرف های ضد و نقیضشون روان ما رو به هم ریختن و باعث کم شدن کیفیت درس خوندنمون شدن ولی بازم با امید به خدا انشأالله بهترین ها برا هممون اتفاق بیفته.

اصغر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

با سلام. من معدل کل و تعدادهای واحد های گذرانده ام را برای کنکور ارشد را تا پایان ترم هفت در سایت سنجش کردم. آیا الآن لازمه اقدام خاصی در رابطه با وایرایش معدل کل و واحد های گذرانده انجام بدم؟ آخه دو مورد از نمراتم هنوز نیامده و معدل کلم هنوز مشخص نشده.باتشکر.

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

حتما حتما پیشنهاد میکنم اون دو تا نمره رو پیگیر بشی و معدل کل رو وارد کنی چون بعدا مغایرت میزنن من پارسال اینطور شدم .حتما پیگیری کن و معدل کل رو بگو بهت بدن.امیدوارم اشتباه پارسال منو تکرار نکنی.موفق باشی

مرضیه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلاا

ببخشید یعنی الان تو قسمت معدل باید معدل کل لیسانس رو وارد کرد؟ اخه تو اطلاعیه گفتن کسانی که تا اخر شهریور فارغ التحصیل میشن معدل تا اخر ترم ۷ رو وارد کنن

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

بله کل لیسانس من یک صدم مغایرت داشت پوستم رو کندن واسه یک صدم

بهار
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلاا

ینی شما رو به خاطر مغایرت معدل ثبت نام نکردن؟

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

من چون شبانه علم و صنعت بودم خودم نرفتم چون اگر حتی یک صدم هم مغایرت داشته باشه می فرستن سازمان سنجش و ممکنه محروم کنن و باید تا دو ماه منتظر جواب بشی .براشون فرق نداره چه یک صدم چه دو نمره اعلام مغایرت میکنند

اصغر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلاا

ممنونم. آخه شاید اصلا صحیح کرده باشند اون دو تا نمره رو.

اصغر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلاا

ممنونم. آخه شاید اصلا صحیح نکرده باشند اون دو تا نمره رو.

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

حتما فشار بیارید که درست کنند بعدا دردسر میشه

یگانه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

بچه ها میشه موبایلو داد به مراقب نگه داره واسم ؟آخه حوزه من خیلی دوره و نمیتونم بدون موبایل برم :(

یاسمن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

آقای رجب بیا بیا که تمووووووم شد اون همه جوی که دادی و بچه هارو نابود کردی. خداروشکر که به هدفتون نرسیدین.ایشالله همه به سلامت ازمون بدن.

حسن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

خوب دیگه بچه ها مثل اینکه به امید خدا اینهمه کش مکش و اعصاب خوردی ها تموم شد انشاءالله همگی بریم که یک آزمون خوب و سلامت رو در کنار همدیگه بدیم و تموم کنیم ضمن اینکه مراقب سلامتی و رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم و سخنان و نکات اعلامی عوامل محترم برگزاری کنکور گوش کنیم .
از همه مسئولین و عوامل برگزار کننده کنکور و سازمان سنجش و وزارت محترم بهداشت و ستاد کرونا تشکر می کنیم
از برخی مسئولین خواهش میکنیم خداوکیلی توی این دو روز باقی مونده دیگه کسی حرف و حدیث و پارازیت نندازن
همگی موافقین و مخالفین برگزاری با اتحاد و به دور از هرگونه استرس و هیجان بیمورد بریم که انشاءالله همگی موفق و به امید خدا به آرزوهای ترسیم شده آینده خود برسیم الهی آمین

Fati
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

بچه ها اون فرم سلامت رو امروز هم میشه گرفت یا فردا ؟

حسن
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Fati

فردا

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

معدلم کارشناسی زده ۱۶/۷
اینو وارد میکردم میگفت اشتباهه
زدم ۱۶/۷۰
درسته دیگه دوستان؟

فاطیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

ممنونم
خیالم راحت شد

زرا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اگه معدلتون ۱۶/۷ هستش باید وارد کنید ۱۶/۰۷…اگر ۱۶/۷۰ وارد کنید در حقیقت ۶۳ صدم به معدلتون اضافه کردید و بعد از کنکور ممکنه نتیجه لغو بشه.مجددا ویرایش کنید و ۱۶/۰۷ رو وارد کنید

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زرا

اخه به حروف نوشته شانزده و هفت دهم
هفت دهم میشه هفتاد صدم دیگه
چی بزنم الان بنظرتون

Afsane
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

درسته هفت دهم میشه هفتاد صدم

فاطیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  زرا

شانزده و هفت دهم معادل شانزده و هفتاد صدم هست .
۱۶/۷=۱۶/۷۰ میباشد.
داوطلب بنام زرا شما دارین اشتباه می گین.
داوطلب بنام علی درست وارد کردن.

sara
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

سلام
حوزه من بلوار ارتش، سوهانک، دانشگاه ازاد اسلامی واحد مرکز هست. از کرج برم اونجا؟؟!!!!!!! کجا میشه؟

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  sara

شهدای البرز
همت
صیاد شیرازیو‌تا انتها میری بالا
وارد بلوار ارتش میشی
ببعدش راحته

جان کوچولو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  sara

خیلی به فکر شما بودن -دورترین مکان ممکنه رو در نظر گرفتن-صابون همراه داشته باشین و دستکش ظرفشویی و سه لایه ماسک

نسرین
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سلام.بچه ها من مقع ثبت نام یه بند رو که درباره فارغ التحصیلی بود اشتباه زدم الان قسمت ویرایش هم اونجا رو نمیاره.به جای فارغ التحصیلی کارشناسی هستم ارشد و دکتری رو زدم.سنجش هم پیام دادم گفت الان ممکن نیست.
کسی میدونه من باید چیکار کنم؟؟؟

*
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ ب٫ظ

چرا ۱۴ تا ۱۵ مرداد زده برای من؟

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  *

واسه من هم ۱۴ مرداده
ما که گیجیم همچنان

*
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا. میگن امروز کارت ها اومده، بعد نگاه می‌کنی دیدی زدن ۱۴ تا ۱۵. ما که نفهمیدیم فاز مسئولین چیه؟

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  *

دوستان باید گزینه ورود به سیستم رو بزنید و وارد شید بعد کارت ورود به جلسه رو پرینت بگیرید

فاطیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله.

سارا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  *

ورود به سیستم را بزنید قرار نیست که اون نوار سبز رنگش تغییر بکنه سمت راست صفحه ورود به سیستم را بزنید – . کارتتون رو بگیرید – موفق باشید

Hanieh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

یعنی روز ازمونتون رو زده ۱۴ مرداد؟؟😕

زرا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  *

شما داوطلب چه رشته ای هستید؟؟من گروه روانشناسیم و زده۱۶ام. احتمالا شما ۱۷ یا ۱۸ ام هستید و ایراد از طرف سازمان سنجشه خودشون برطرف میکنن نگران نباشید.

سهیلاا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  *

وارد سنجش که میشید ورود به سیستم را بزنید