فراهم بودن شرایط برای برگزاری آزمون های سازمان سنجش

وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: برای برگزاری آزمون های پیش رو هیچ مشکلی نداریم، بالای ۸۰ درصد شرکت کنندگان کنکور دکتری از برگزاری آزمون رضایت داشتند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرنگار مهر، منصوز غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: ما برای برگزاری آزمون های پیش رو هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد:  گزارش مستندی از تک تک استان ها از دانشگاه های حوزه های برگزاری اخذ شده و نظرخواهی از داوطلبان دکتری که در کنکور شرکت کرده بودند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور که فقط داوطلبان می توانند وارد شوند اخذ شده است.

وزیر علوم یادآورشد: بالای ۸۰ درصد شرکت کنندگان دکتری از برگزاری آزمون اظهار رضایت کردند، مواردی که سوال شده است در تجربه سازمان برای برگزاری آزمون های بعدی استفاده می شود.

غلامی یادآورشد: در شرایط فعلی آمادگی خوبی وجود دارد، همکاری با وزارت بهداشت می تواند ما را برای برگزاری  مراحل بعدی آزمون ها کمک کند. 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
زهرا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ب٫ظ

خستمون کردید یک ترم عقب بیفتییم ترم تابستون جبران درعوض سالم بگو نگران جیب خودمونییم والا

Mahdi
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

۹۵ درصد داوطلبان هم موافق برگزاری بودن :))

شادی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mahdi

اره
فک کنم فقط از چندتا مخالف این سایت نظر سنجی نشده😂

حسن
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ

احسنت به وزیر محترم علوم ، ببینیم اقتدار و استقلال ایشان را در برگزاری کنکور ارشد و کارشناسی البته مطمئنا خیلی ها با هدف تخریب دولت و وزارت علوم سعی در نشان دادن نا رضایتی در برگزاری آزمون دکتری دارند ولی این اصلا درست نیست و فقط یک حاشیه سازی هدفمند است ،،، یعنی چی که اشخاصی برای کنکور و درست انجام شدن پروتکل های بهداشتی نظر میدهند که اصلا تخصص و صلاحیت ندارند ، ضمن حمایت از کلیه مسئولین در وزارت علوم و وزارت بهداشت و سازمان سنجش تقاضا داریم بدون در نظر گرفتن اعمال نظرهای غیر کارشناسی برخی افراد غیر مسئول آزمونهای باقیمانده را در موعد مقرر برگزار کنند انشاالله

گلبرگ
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

نظر سنجی نتیجه ی ۸۰ درصد رضایت دروغه

فاطیما
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

موافقم

....
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

همین دانشجوهایی رو که دارن میگن نظرسنجی رو عالی زدن. خودشون اعتراف کردن از سر لجبازی و چون موش آزمایشگاهی بقیه آزمون ها شدن همه رو عالی زدن که بقیه آزمون ها هم تو همون شرایط برگزار بشه

.
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

مشک آنست که خود بوید نه آنکه عطار گوید!!!

گلبرگ
مرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

شما برای دکتری هم مشکل نداشتید دیدیم نتیجه اش رو