نخبگان

اعلام جزییات تمهیدات بهداشتی برای برگزاری کنکور ارشد ۹۹

تمدید انتخاب رشته ارشد 99

تمهیدات بهداشتی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمونهای سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن نظام آموزش عالی، دستورالعمل های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اجرا به دانشگاهها و موسسات آموزشی مجری آزمونهای سراسری ابلاغ شده است که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره خواهد شد. لازم به توضیح است که نظارت بر اجرای موارد بهداشتی با دقت نظر بیشتری توسط سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می پذیرد و لازم است داوطلبان نیز با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی و زدن ماسک، این سازمان را در برگزاری مطلوب آزمونها یاری نمایند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که زمان برگزاری آزمونهای سراسری با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنظیم و توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصویب و ابلاغ شده است.

به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان، با تایید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز در آزمون کارشناسی ارشد و از ۲ روز به ۴ روز در آزمون سراسری نموده است.

 

به منظور مساعدت بیشتر به داوطلبان، تعداد حوزه های برگزاری آزمون ها در سال ۱۳۹۹ افزایش داشته است که در جدول زیر مشاهده می شود:

موضوع

دکتری

کارشناسی ارشد

آمار داوطلبان

سال ۹۸

۱۹۶۴۳۷

۶۵۵۴۳۲

سال ۹۹

۱۷۹۷۰۴

۶۹۴۴۱۷

تعداد حوزه های برگزاری

سال ۹۸

۱۰۵

۱۶۴

سال ۹۹

۱۴۳

۲۳۶

 

آمار توزیع داوطلبان و رشته های امتحانی آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد به تفکیک هر نیمروز برگزاری بصورت جدول زیر می باشد.

ردیف

آزمون

نیمروز

تاریخ

تعداد داوطلبان

۱

دکتری

صبح پنج شنبه

۹/۵/۹۹

۱۷۹۷۰۴

۱

 

کارشناسی ارشد

صبح پنجشنبه

۹۹/۰۵/۱۶

۳۲۱۵۰۴

۲

صبح جمعه

۹۹/۰۵/۱۷

۲۸۳۴۱۴

۳

صبح شنبه

۹۹/۰۵/۱۸

۸۹۴۹۹

 

عوامل اجرایی و حفاظتی در صحت کامل سلامتی در اجرای آزمون همکاری خواهند داشت.لازم به توضیح است نسبت به سال گذشته تعداد عوامل اجرایی برگزاری آزمونها، حدود ۴۲ درصد افزایش داشته است.

با هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، یک نفر به عنوان کارشناس بهداشت و سلامت تعیین شده تا برای ارائه مشاوره های بهداشتی در حوزه فعالیت نماید.

مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده ازنوعی است که واکنش آلرژیک داوطلبان و عوامل اجرایی را به دنبال نداشته باشد.

انتخاب سالن آزمون، با گنجایش مناسب در نظر گرفته شده و صندلی ها با فاصله اجتماعی مصوب از هم، چیده شده است.

با ملاحظه وضعیت آب و هوا و آلودگی هوا، جهت بهبود وضعیت تنفس افراد، تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب، باز کردن درب و پنجره ها و … اندیشیده شده است.

محل اصلی ورودی داوطلبان به سالن امتحان، به صورت مشخص و به فاصله مناسب از یکدیگر علامتگذاری شده است و داوطلبان می بایست روی هر خط و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب مشخص شده(حداقل یک متر)برای ورود به سالن امتحان قرار گیرند.

۹- حوزه و کلیه تجهیزات، قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون ضدعفونی می شود.

۱۰-  استقرار آمبولانس و تیم پزشکی با هماهنگی ستاد مدیریت بیماری کرونا در هر استان و آماده باش مراکز بهداشتی و  درمانگاه های شهرستان ها، در روزهای برگزاری آزمون و حوزه های رفع نقص کارت داوطلبان پیش بینی شده است.

۱۱-در خصوص بازرسی بدنی داوطلبان، فرد متولی به لباس گان، ماسک سه لایه، شیلد و دستکش لاتکس مجهز خواهد بود.

۱۲-اشیاء و سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… قبلا تمیز و ضدعفونی شده است  و این عمل در طول برگزاری آزمون در هر نوبت انجام می شود.

۱۳- پاکسازی و گندزدائی مخازن اصلی و فرعی سوالات در استان ها و شهرستان ها، با نظارت نمایندگان تام الاختیار و حفاظت آزمون استانها، حداقل یک هفته قبل از برگزاری آزمون انجام می­شود.

۱۴-درصورتی که داوطلبان در داخل حوزه امتحانی، بسته به شرایط محل برگزاری آزمون، با سرویس عمومی (اتوبوس، مینی بوس و یا سواری ون) جابجا شوند، صندلیها و فضای داخلی این وسایل نقلیه در هر نوبت آزمون ضدعفونی شده و برای رعایت فاصله گذاری، از یک سوم تا یک چهارم ظرفیت خودرو استفاده  می­شود.

۱۵-فضای مناسب برای داوطلب دارای معلولیت با رعایت فاصله گذاری د رنظر گرفته میشودمنشی داوطلبان نابینا، معلول، ناشنوا و …ضمن رعایت نکات بهداشتی، حداقل یک متر از داوطلب فاصله خواهندداشت و این داوطلبان با فاصله مناسب از یکدیگر امتحان می دهند.

۱۶- به تعداد کافی سطل زباله (ترجیحاً دارای درب پدالی با پا) در قسمت ورودی و خروجی حوزه و همچنین  مسیرهای پرتردد، در سالنها و یا کلاسهای محل برگزاری آزمون پیش بینی شده است.

۱۷- به منظور مساعدت به داوطلبان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در زمان بازرسی داوطلبان، درب حوزه های امتحانی زودتر و از ساعت ۶:۳۰ صبح  بازمی شود.

۱۸-ضدعفونی مستمر سرویسهای بهداشتی در طول آزمون انجام می­شود.

۱۹-پذیرایی از داوطلبانبه صورت سلف سرویس و ضدعفونی شده در فضای مناسبی که باعث تجمع نشود، انجام و وسایل پذیرایی از قبل ضدعفونی می­شود.

۲۰- عوامل اجرایی در هنگام تحویل بسته های سوال و پاسخنامه، از ماسک و دستکش استفاده می کنند و مرتب دستهای آنها ضد عفونی می شود.

۲۱-مراقبان ضمن رعایت نکات بهداشتی، از ماسک استفاده می نمایند و فاصله آنها با داوطلبان (حداقل یک متر) خواهد بود.

۲۲- دفترچه ­های سوال و پاسخنامه،درجلسه آزمون به داوطلب تحویل داده می شود و روی زمین قرار نمی گیرد.

۲۳-مسئول اخذ اثرانگشت از داوطلبان، ضمن رعایت نکات بهداشتی از دستکش و ماسک استفاده می­نماید و بعد از اخذ اثر انگشت از هر داوطلب، یک پدَ الکلی(که توسط سازمان به حوزه ها ارسال شده است) را برای ضدعفونی دست­ها، به داوطلب تحویل می نماید.

۲۴- بنرهای حاوی نکات مهم و بهداشتی توسط سازمان سنجش آموزش کشور تهیه و در حوزه های برگزاری آزمون نصب خواهد شد و داوطلبان می بایست به این موارد توجه نمایند.

۲۵- محل­های مجزا در هر حوزه جهت برگزاری آزمون برای داوطلبانی که دارای علائم مشکوک به بیماری هستند پیش­بینی شده است. لازم به توضیح است آزمون داوطلبانی که براساس خوداظهاری در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور، دارای بیماری قطعی کرونا می باشند، در یکی از بیمارستانهای تعیین شده با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا، خواهد بود.

۲۶- بعد از جمع آوری پاسخنامه ها و دفترچه های آزمون، داوطلبان با مدیریت صحیح زمان و با فاصله مناسب، برای خروج از محل آزمون هدایت و راهنمایی می شوند.

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۱۴۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهرداد
مرداد ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز
من امروز کنکور دکتری شرکت کردم. از ابتدای ورود تب سنجی انجام میشد و علامتهایی روی زمین جهت ایستادن افراد با فاصله زده شده بود،کلیه ناظرین با ماسک و شیلد و دستکش بودند، بازرسی بدنی با دستگاه انجام میشد و هیچ تماسی با دست و بدن افراد نداشت، پنجره ها جهت تهویه نیمه باز گذاشته شده بود. فاصله های صندلیها دو برابر شده بود و از همه مهمتر اثر انگشت هم نمیگرفتند.و ماسک هم به وفور موجود بود. خلاصه همه چی خوب بود.جای دوستانی که نیومدند خالی.

Fati
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ

کی تموم میشه جلسشوننن؟؟

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

محبت جان ببخشید اقای حریرچی هم هست؟میشه بگید چه کسایی هستن توی جلسه اگه اطلاع دقیق دارین

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

آقای وهاب زاده یه استوری گذاشتن انگار فقط دکتر نادری و دکتر نمکی هستن

نفس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

مرسی عزیزم

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۷ ب٫ظ

۱ – فضاهای سربسته فضا های سربسته همواره پر ریسک ترین محیط برای انتقال ویروس کروناست. خطر محیط سربسته به حدی زیاد است که کادر درمانی کشور به رغم استفاده از ماسک های N95 و گان، باز هم از ابتلا در امان نیستند. ۲ – گرمای هوا سخنگوی سازمان سنجش از «بازکردن پنجره» به عنوان راهکار کاهش خطر ابتلا یاد کرده اند. بسیار هم عالی! فقط جای سوال است در شرایطی که دمای هوای برخی نقاط کشور بالای ۵۰ درجه است، داوطلب چطور قرار است آزمون بدهد؟ آن هم ۴ ساعت، تحت فشار اضطراب، بدون امکان مصرف آب و هر خوراکی دیگری، و با ماسکی که در همان ۲۰ دقیقه ی اول آزمون خیس شده و کارایی ندارد. انشاالله که کسی هم به سرش نمیزند ماسک را از صورت بردارد! ۳ – آزموده را آزمودن خطاست! ما یکبار پروتکل های دولت را هنگام برگزاری امتحانات نهایی تجربه کرده ایم و در حال حاضر هم اثراتش را در قالب آمار مشاهده میکنیم. ما نمیخواهیم دوباره با طناب دولت در چاه برویم. ۴ – احراز هویت حضرات چگونه قرار است داوطلبان را از روی ماسک احراز هویت کنند؟ بدیهی است که هربار برداشتن ماسک، خطر ابتلا را به شکل چشمگیری افزایش میدهد.… ادامه نظر»

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

ایشالله خدا مواظبمون باشه

نفس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

ایشالاااااااااااااااا

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

حالا خوبه هیچ تصمیمی بر عهده ما نیس هی میخوایم به هم بپریم

احسان
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

به نظرتون جواب تا شب مشخص میشه؟
با وجود نزدیکیه کنکور دکتری و انتشار کارت ازمونشون
چقدر شانس برای تعویق هست؟

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

والا اقای احسان چی عرض کنم سری قبل هم مث اینکه لحظه ی اخر کارت دادن بعد گفتن تعویق…الان امروز مثل اینکه دقیقا همین الان جلسه اس با اقای نادری شهریاری و وزیربهداشت که طبق گفته های دوستمون و البته رسانه ها موافق هستن برا تعویق…نامه ای هم از سمت اقای شهریاری رئیس کمسیون بهداشت نوشته شده به اقای روحانی جهت تعویق همه کنکور های سراسری پایین گذاشته شده میتونید ملاحظه کنید…از قرار معلوم خدا بخواد این سری رئیس سازمان سنجش و وزیر علوم نیستن یعنی فک کنمااااااا ولی نظر اقای نادری که معلومه تعویقه اقای شهریاری هم که نامه بلند بالا فرستاد برا تعویق…امیدت به خدا باشه ایشالا خبرا خوب که کسی هم ضرر نکنه

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

به الگوریتم رجب اعتماد داشته باش هههه

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

کمپین موافقین پنجاه و دو هزار رای دارد . برای طرح در مجلس پنجاه هزار رای کافی است . اما باید یاد اوری کنیم مخالفین نیز در فارس من کمپین دارند اما ارا کمپین انها صد رای هم نیست . هم مخالفین و هم موافقین کمپین های مختلفی دارند و در دیگر کمپین ها باز هم ارای موافقین بیشتر است . اصلا حساب کنیم ارا انها هزار تا باز ارای کمپین انها تنها کمتر از ۲ درصد است و با ارای پنجاه و دو هزار نفری , ۹۸ درصد موافق تعویق هستند . چون ارا موافقین بسیار بیشتر است مخالفین می ترسند واقعیت را بیان کنند که ما کمپین داریم . ادعا دارند موافقین با چند سیم کارت پنجاه هزار هستند , پس بسی جای تعجب است که کل مخالفین با چند سیم کارت صد , دویست و هزار رای هم نیستند . مخالفین هم پنجاه هزار رای داشته باشند در مجلس مطرح می شوند
اکثریت داوطلبان موافق تعویق تمام کنکورهای سراسری هستند

PA
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

عزیزی به اسم (گلبرگ)
که فرمودید صحبتهای دکتر حریرچی در مورد اینکه پاییز وضع بدتر میشه مال قبلا
بفرمایید برنامه طبیب امروز صبح که به صورت زنده بخش شد را از آرشیو تماشا کنید
بعد اظهار نظر کنید
از همین هم معلومه چقد از خبرهای الان آگاهیت و یه سری بنده خدا رو سرکار گذاشتید با خبرهای کذبتون

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  PA

عزیز دلم من دوست نزدیکم خبرنگاره هر خبریکه دادم کذب بود بعد بفرمایید اصلاح میکنم

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  PA

شما متوجه منظور من نمیشید بهداشت میگه میشه نماینده ها میگن ن نمیشه یه دوستی همون جا جوابتون رو داد

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

حسینعلی شهریاری در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا در ۱۰ بند به بیان نکاتی پرداخت و اجرای آن را لازم دانست. متن این نامه به شرح زیر است: «حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا با سلام احتراما بر اساس اصل ۱۱۳ قانون اساسی و جایگاه جنابعالی به عنوان رئیس شورای عالی سلامت و با توجه به شیوع ابتلا و افزایش مرگ و میر ناشی از این بیماری دستور فرمایید در اسرع وقت به نکات زیر توجه و اقدامات بایسته توسط مسئولان ذیربط صورت گیرد. ۱. با توجه به اهمیت تقویت جنبه های انگیزشی پرسنل بهداشت و درمان و عدم تحقق به موقع و میزان با کفایت مورد لزوم بسته های تشویقی کارکنان بهداشت و درمان در کنار تاخیر پرداخت مزمن در کارانه های پرسنلی خطر فزاینده کاهش جدی انگیزه های نیروی انسانی محتمل است. لازم است در اسرع وقت در جهت تامین منابع مورد لزوم و تخصیص بلادرنگ و توزیع عادلانه پرداخت های مالی به پرسنل خدوم بهداشت و درمان در خطوط اول مقابله با بیماری کرونا اقدام عملیاتی صورت پذیرد. طبیعی است در صورت بی تفاوتی به این موضوع… ادامه نظر»

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

مورد ۱۰ رو ببینین

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

این شخص امروز هم توی جلسه هست درسته؟

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

والا استوری آقای وهاب زاده رو نگاه کنین انگار فقط دکتر نمکی و دکتر نادری هستن

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ

اقایی که میگفتی یه میلیون نفر باید فدای ۵۰هزار نفر بشن باید بگم اولا یه میلیون نفر ن و دونیم میلیون نفریم بعدا ما اینارو فدا خودمون نکردیم ۲۰۰ نفر شما باعث میشه اونا فدا بشن

مهر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

شما خودتون بگین تعدا اونایی که قبول میشن بیشتره یا قبول نشده ها و سیاهی لشکرا؟
مسلمه ۹۰ درصد این افراد درس نمیخونن و به دنبال فرصت و تعویقن. پس به عدد ننازید خواهشا. هر کسی بیکار نیس که دنبال این کارای پوچ بره و وقتشو حروم بکنه. درس نخونشون منم که جوابتونو دادم. شما با پیامای مکرر و زیاد مشخص اصلن برای آزمون وقت نمیذارید بایدم دنبال تعویق باشین.

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

شما پیش ۹۰ درصد هستید که میخونن یا ن؟؟؟؟؟؟منتظر رتبه برتر شدن شماها هستیم

مهر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

شما چرا جوش آوردین؟؟ . منم نگفتم رتبه برتر میشم کامنتو درست مطالعه بفرمایین. من تازه نصف درسامم نخوندم تعویق بخوره به نفعمه. ولی اجحاف در حق همس. چرا برگزار نشه وقتی همه چیز این مملکت رو روال سابق داره انجام میشه. همه بی اشکالن فقط آزمونا مشکل دارن. من جوون چه گناهی کردم که باید بپای آدمای درس نخون بسوزم؟؟ من نظر هر کسی رو هم که ریپلای میکنم حتمن حرف غیر منطقی زده شده

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

باش دوست عزیز نظرتون منطقیه هرکس نظر خودش رو داره حق دارین ایشالا هر چی خیره..

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

خدا رو شکر این ارشد دومم رو دارم میگیرم اگه درس نخون بودم در نمیومدم…به اندازه ی کافی خوندم مرور کردم شماها نمیتونین یه دلیل قانع کننده بیارین لطفا هر بحث رو با هم قاطی نکنید…شماها نمیتونین مارو قانع کنید و ماهم نمیتونیم پس بزارید ببینید چی میشه ایشالا خیره

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهر

بعد من پیام شما رو ریپلی کردم عایا؟

بهار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

انقدر به موافقان تعویق برچسب سیاهی لشکر نزنید ما هم به راحتی میتونیم به شماها برچسب سفارشی بودن بزنیم ولی مراعات اون عده ای که نگران از دست رفتن زحمات یک سالشون هستن و میکنیم.

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

زمانی که لغو بشه حق یه ساله ها ضایع میشه ن با مردن مردم

بهار
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

دقیقا ولی لغو نمیشه مطمئن باشید من خودم از اونام که زحمت کشیدم برای کنکور

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

خدانکنه عزیزم

فائزه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

یه جوری باهم بحث میکنید که انگار میخواید چیزی رو به دیگری ثابت کنید.حالا خوبه هممون از تصمیم قطعی هیچ خبری نداریم اونوقت هی میایم نظرات شخصیمونو جوری که انگار تصویب شده به رخ هم میکشیم.لطفا یکم بزرگ بشید . اوضاع به اندازه کافی استرس زا و بد هست .خودمون با دست خودمون دیگه بدترش نکنیم

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

سلام، این لحنی رو که گفتین رو توی صحبتهای خودم متوجه شدم
انشالله از این به بعد اصلاح میکنم
ممنون از نکته با ارزشتون

فائزه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

سلام و ممنون بابت توجهتون 🌸

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

بعضی از دوستان میدونن استرس داریم هی بدتر میکنن میبینن اذیتیم هی رو اعصابن شرمنده

فائزه
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

عزیزم انشاالله بهترین اتفاقی که بنفع همه هست (چه تعویق و چه برگزاری ، چیزی که فقط خدا میدونه چی بهترِ برامون )اتفاق بیفته 🙏🏻🌸

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

ایشالاا

Fateme
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ

فکر کنم اون روزی که روی صندلی جلسه کنکور بشینم اشک شوق بریزم..کی میشه بذارن کنکور بدیم

پرستو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ

آقا رجب کجاست نظر بده ،من منتظر الگوریتم رجبم .

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

من شرمنده شما شدم و الان دیدم سوالتونو نسبت به صحبت صبحم، انشالله با بزرگواری خودتون ببخشید
بله برگزاری جلسه که فرمودین تایید هم شد انشالله جلسه عصر به نتیجه برسه و به روزهای بعد موکول نشه
الهی آمین
و ممکنه باز تا شب اعلام نکنن
پس به مطالعتون ادامه بدین

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

بخدا صحبتتون رو میشنوم اروم میشم ممنوم از شما که هستید

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

الهی شکر واقعا خداروشکر خیلی خوشال شدم از خوندن پیامتون
خدا عمر طولانی و با عزت به شما و همه دوستان بده

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

سپاس فراوان

پرستو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

ممنون از محبتتون

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

ممنون از بزرگواریتون

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ

خانم محبت منم خبرایی که میگین رو شنیدم و تائید میکنم

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

خداروشکر واقعا ممنونم از حضورتون و تاییدتون واقعا حس میکردم تنهام
انشالله رسانه ها هم پخش کنن

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

ن عزیزم احساس تنهایی نکن ما همه موافق های تعویق پشتت هستیم حتی اگه خدایی نکرده جواب معکوس بشه زبونم لال

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

ممنون از خودت و همه واقعا دلم گرم شد، انشالله به تعویق برسیم هرچند به تعویق هم نرسیم اگه خدای نکرده کنکور ها فوتی داشت یا مبتلا و هزینه ای روی خانواده ای وارد ، حداقل میتونیم بگیم تلاشمونو کردیم…
اسم یه عده که واقعا تلاش دارن میکنن ولی اینجا نیسن رو هم انشالله حتما بگیم
خدا خودت مواظبمون باش

کنکوری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

سلام ببخشید یه سوال داشتم این جلسه واسه کنکور دکتری هم هست؟؟؟

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

هر ۳ کنکور اگه اشتباه نکنم…گفتن کنکورهای سراسری

کنکوری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

مرسی عزیزم ایشالله که همینطور باشه

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

به امیدخداا

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

دکتر نادری گفتن جزییات رو بعد از جلسه امروز میگن برای همین نمیتونم نظر شخصی خودم رو بگم
انشالله درنظر بگیرن که همه ما آدمیم

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

ایشالا خیره

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

انشالله

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

خبر جلسه ی امروز شنیدم ولی ساعتش رو ن

Setare
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۷ ب٫ظ

نامه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان به رئیس جمهور برای تعویق کنکور
https://bit.ly/39wpbn7

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ

در ضمن جلسه ای هم که گفتم امروز هست تاکیید شد توی گفتگو ، ساعت
۱۸:۱۵ دقیقه ، با حضور دکتر نادری و وزارت بهداشت برای یک سو سازی نظر ستاد که توی پیام قبل گفتم
و خداوند با صابرین است

mo
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

اگر خبری شنیدید لطفا ما رو بی خبر نذارید ..ممنون

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  mo

چشم حتما، به مطالعتون ادامه بدین. خبری شد حتما خودم یا ممکنه خودتون زودتر از من یا دوستان اعلام کنین و کنن

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  mo

ایشالا خبرا خوب

داود
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

سلام
یکی که واقعا اطلاع داره بیاد بگه ببینم امروز ستاد جلسه داره واس این کنکورلعنتی یان؟
خواهشا نظرات شخصی خودتون رو مثل نماینده های مجلس ننویسید.
خبردقیق لطفا…

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  داود

بله هست

داود
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

ممنون ازپاسخگوییتون

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  داود

خواهش دوست عزیز ایشالا با نتیجه ی خوب

داود
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

انشاالله خدا هرانچه که به خیروصلاح هممونه رقم بزنه و به اندازه زحماتمون نتیجه مطلوب بگیریم.

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  داود

انشالا انشالا مرسی از درک و فهم بالاتون و مودبانه حرف زدتون تحسین برانگیزه

داود
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

لطف دارید دوست عزیز.
واقعا مسئولین به اندازه کافی توی این مدت بهمون فشاراوردن(البته قطعامسئولین هم سلامت مارودرنظرداشتن) و درست نیس ماباهم دیگ باالفاظ نادرستی صحبت کنیم.
انشاالله که موفق باشید.

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  داود

به امید خدا هر چی صلاحه فقط کسی ضرر نبینه

داود
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

انشاالله همه داوطلب هاوخانواده هامون درصحت وسلامت باشندو بی دردسربرگزاربشه.

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  داود

ایشالا

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

خداروشکر توی صحبت رادیو گفتگو، با حضور دکتر حسینی و دکتر نادری ، و نماینده
ستاد، موضوع علت های تعویق و درستی منطق تعویق بررسی و تاکید هم شد، و نماینده ستاد هم گفت، نظر ما تعویقه ولی نظرات هنوز به دلیل پراکندگی یکسو نشده، تا نظر قطعی رو بگیم، انشالله هرچی زودتر خبرنگاران عزیز این گفتگو رو پوشش بدن و متن خبر رو در اطلاع مردم بزارن به هر جوری که نوت برداری کردن که همه بفهمن هنوز تعویق ممکن هست و منطق ما تعویقیا علاوه بر اهانت دوستان، منطق درستی بوده و هست و درحال پیگیری میباشه

کنکوری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

بچه ها ما ها داوطلبین دکتری رو فراموش نکنن😥
تو سایت پی اچ دی تست این مخالفان تعویق همش از اون حرفها میزنن

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

درست میگین و ما همه آدمیم، و از اول هم برای همه پیگیر شدیم
انشالله دکتر نادری بعد جلسه امروز خبر خوبی بدن

کنکوری
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

مرسی ممنونم عزیزم که اینقدر پیگیرید

۸
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ

سلام
قدرت مافیای کنکور قابل مشاهده است …
والسلام

PA
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

✴️ حریرچی: کنکور را نمی‌توان به تعویق انداخت

معاون کل وزارت بهداشت:

🔸لااقل تا یک‌سال آینده واکسن کرونا در دسترس عموم مردم نخواهد بود، در حال حاضر مهمترین دغدغه سازمان جهانی بهداشت تولید نیست بلکه توزیع پس از تولید واکسن است.

🔸ممکن است شهریور و پائیز وضعیت بدتر از الان باشد، پس نمی‌توان کنکور را عقب انداخت./فارس

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  PA

جناب این خبری که گذاشتید مال قبلا الان گفتن پاییز اونقدر ها هم بد نیست

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

صحبت دکتر حریرچی در برنامه طبیب. ۶ مرداد ۱۳۹۹
سازمان بهداشت جهانی میگه پاییز و زمستون بحران میشه. نماینده ها میگن نه نمیشه؟؟! خخخخ

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

دقبقا منم منظورم این بود

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ

خانم محبت بس کنید لطفا. با این همه اصرارتون به تعویق در خوشبینانه ترین حالت میتونم بگم یه ایده الیست افراطی هستید که به خاطر رعایت عدالت اموزشی حداکثری و کنکور دادن در شرایط فوق ایده آل دارید اینطور خودتون رو به اب و آتش میزنید. اما بهتره تو واقعیت زندگی کنید. دیگه الان همین حرفایی که دارید میزنید خودش سم پاشی تو فضای قبل از امتحان محسوب میشه. پس لطفا اینقدر ادامه ندید. داوطلبای دکتری کارتشون رم گرفتن میدونید یعنی چی یعنی الان حتی جای هر نفر رو تو کنکور دکتری مشخص کردن که اتفاقا کار ساده ایی هم نیست. اگر می خواستن تعویق کنن قطعا قبل از پرینت کارت این کار رو میکردن. حداقل برای کم شدن کار و زحمت خودشون. ضمنا مجلس این هفته جلسه علنی نداره که بتونه طرح دو فوریتی بده یعنی دکتر حتما برگزار میشه و متعاقبا ارشد هم برگزار خواهد شد. و قابل توجه دوستا اون ۵۰۰۰۰ تایی که دائم میگید کل طرفدارای تکراری تعویق با چند سیم کارت دکتری و ارشد با هم هستن نه صرفا ارشد. و در مورد لغو هم اگر میخواستن لغو کنن دکتری رو میکردن که برخلاف ارشد که تعداد زیادی تغییر رشته ایی توش هست، تغییر رشته… ادامه نظر»

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

دوست عزیز، کافیه اطلاعیه های تعویق قبلی و فروردین ۹۸ رو بررسی کنین، در ضمن مجلس جلسه غیرعلنی داره هرچند بحث جلسه رو، به مجلس ربط نداده بودم
انشالله موفق باشین و راحت باشین هر قضاوتی کنین ایراد نداره، انشالله افرادی که مشکل دارن خودشون استفاده از مطالبم میکنن، امید عده ای رو کور کردن اشتباست ، شما و افراد دیگه مطالبمو نخونین

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

میگم چرا تو اینقدر مقاله مینویسی؟جواب منو بده

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

انشاءالله , با تصمیم جناب اقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت و تصویب ستاد ملی کرونا ازمون دکتری تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد تا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در هفته ی اتی بتوانند طرح دو فوریتی تعویق تمام کنکورهای سراسری که با بیش از پنجاه هزار امضا توسط خبرگزاری فارس تدوین شده است را در صحن علنی مجلس به تصویب برسانند

Tar
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

خواب دیدی خیر باشه

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

انشاءالله واقعیت است

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  من

درخواست تعویق ۵۰ هزار موافق تبریک میلیون نفر داوطلب، ،،، واقعا چه رویی دارن این درخواستها رو میکنن یعنی یک میلیون فدای ۵۰ هزار نفر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اونوقت اون مسئول و شخصی که بخواد این درخواست رو تایید کنه چیه دیگه؟؟؟؟؟!!!!

zahra tms
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

ن یه میلیون فدای ۲۰۰ نفر شما

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۹ ب٫ظ

باسلام
من برای کنکور ارشد برق دارم می خونم که اگه در جریان باشین جزو سخت ترین رشته های مهندسیه با این وجود با توجه شرایط که هست دوهفته عقب بیفته مشکلی نداره اگه بخواد با تعویق دو هفته برنامه ریزیت بهم بخوره رتبت خیلی جابه بشه بدون مسیر رو اشتباه می ری منم می خوام کنکور بدم اما خود خواه نباشین احتمال ابتلا الان بالاست

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بله در جریانیم ولی سخت ترین مهندسی هسته ای و دیگداخت هسته ای هستش بعد برق

مهندس برق
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بعله شما خوبین!

گلبرگ
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا من درکتون میکنم خودم برقم واقعا سخته

رضا سوسنگرد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

#فوری
عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با #کرونا: کنکور باید لغو گردد

دکتر مینو محرز در گفت‌وگو با رادیو پادیو:
🔹اصلا وضعیت فعلی تهران خوب نیست و #کنکور باید عقب بیفتد و به هیچ‌وجه هیچ نوع تجمعی توصیه نمی‌شود
🔹امکان انتقال بیماری آنهم ساعت‌ها نشستن در در فضای بسته وجود دارد.
🔹هرجا هرتجمعی هست باید کنسل گردد، عزاداری، عروسی، رستوران و یا هرنوع مراسم دیگری!
🔹سرعت انتشار بیماری وحشتناک و فوق‌العاده بالاست و به سرعت همه را ابتلا می‌کند.
#کنکور_را_حذف_کنید

ZF
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

این خبرگزاری انتخاب هر چی میبینه در باره کروناس یه کنکور هم میزاره سرش.شما هم از خدا خواسته یه هشتگ میزنی تهش. دکتر محرز تیر ماه درباره کنکور صحبت کردن.و توی صحبتای اخیرشون فقط از عزاداری ها و محرم گفتن. اصل خبر: دکتر مینو محرز متخصص بیماری عفونی و عضو کمیته علمی مبارزه با کرونا نیز برگزاری تجمعات محرم را فاجعه‌آمیز خواند و می‌گوید: هنوز در شیب وحشتناک ابتلا به کرونا هستیم و خیلی از استان‌ها در وضعیت قرمز است. کمتر از یک ماه دیگر تا محرم مانده و معلوم نیست چه می‌شود. محرز گفت: اگر شیب ابتلا به کرونا کم هم بشود کلا باید جلوی تجمع گرفته شود و فاصله گذاری فیزیکی و ماسک با شدت اعمال شود. حضور در یک محیط بسته حتی با ماسک هم نباید طولانی مدت باشد. جمعیتی که برای عزاداری در مسجد یا هیات حضور پیدا می‌کند انبوه است و حتی حضور کوتاه با ماسک هم در چنین فضاهایی خطرآفرین است. او تاکید کرد این تجمعات خطرناک خواهد بود. کسانی که تا الان مبتلا نشده‌اند و با ممنوعیت تجمع‌ها، جلوی ابتلای آن‌ها گرفته شده، با برگزاری این اجتماعات مبتلا خواهند شد. محرز اعلام کرد اگر این اجتماعات در همه ایران برگزار شود، فاجعه خواهد… ادامه نظر»

انتی کرونا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ZF

به این جمله توجه کنید:
“او تاکید با این وصف حرکت به سمت سیاست ایمنی گله‌ای غلط است”
“با وجود اجباری شدن ماسک، تجمعات افراد ممنوع است”

ZF
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

آیا کلمه ای از کنکور مشاهده میکنید؟
صرفا درباره مراسم مذهبی صحبت شده.

انتی کرونا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ZF

کنکور هم تجمع است. نکند کرونا کنکور را مستثنا کرده

ZF
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  انتی کرونا

بله بله.شما برداشت های خودتون رو داشته باشید.همه ی موافقین تعویق خوب و درست و نیکوکار و دلسوز و فدایی و انسان!که به فکر سلامتی خودشون و خانواده و دوستانشون.
مخالفین تعویق همشون مافیا و غیر داوطلب وهمشون TAR هستند و خودخواه و پز دهنده ی درسخون بودن و بی فکر !تازه عروسی و عزا و سفر و رستوران هم میرن.و جونشون کف دستشونه و از سر راه اوردنش.
بله بله.شما درست میگید..

Tar
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

اصلا این درمانیا کدام گفتن باید برگزار بشه؟ اونا احساسی دارن تصمیم میگیرن

رضا سوسنگرد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

جناب تار شما چرا اصرار بر بزاری کنکور دارید … لطفا بروید سراغ جمع بندی همش ۹ روز وقت دارید .
#کنکور_را_حذف_کنید

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

هیچ وقت دکتر مینو محرز این نظریه را نمیدهد خواهشا اسم این بنده خدا رو خراب نکنید

رضا سوسنگرد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

خبر همه جا پخش شده خود خانم محرز میتونن تکذیب کنن اگه خبر اشتباه باشه.
#کنکور_را_حذف_کنید

Tar
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

انگار باز تعویقیا دیدن اوضاع پسه از لاک زدن بیرون !
بس کنید این حرفای پوپولیستی رو !

mo
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

رتبه هارو خودم و خودت درو میکنیم

Afsane
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

بنظرتون تعویق میخوره باز؟؟کارت هم صادر شده هعی میرم پای جمع بندی دوباره میگم نکنه خبری شده میام اینجا!!

جمشید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

راحت برین سر جم بندی تون کنکور همون تاریخی ک گفته شده برگزار میشه اونایی ک دنبال تعویقن هم نایین ک نیم ساعته اول برگه هارو میدن و میرن..
حذف کنکور هم برای ترسوندن همین تعویقاس ک از ترس حذفش بفکر تعویق نیفتن

حمید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

بابا اینا سیا لشکرایی هستن که همون نیم ساعت اول از سر جلسه بلند می شن.

علی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

من نمیدونم چرا بعضیا هنوز الکی امیدوارن؟
آقااااا کنکور برگزار میشههه

arsh
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

رفقا کارت دکتری صادر شد

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

با اینکه با هر تعویقی شدیدا مخالفم ولی صد در صد تعویقه شک نکنید

پرستو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

میشه بگی چطور به این نتیجه رسیدی ?

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

از اونجایی که حریرچی و خدایی و غلامی همیشه مخالف هستن حتی سال گذشته هم مخالف بئدن ولی هیچ کسی تا حالا به حرف اینا گوش نداده.
کمیسیون آموزش و اصل ۹۰ با وزیر بهداشت امروز جلسه دارند که همگی موافق تعویق هستن و اینکه این آقایان رو اصلا به جلسه راه ندادن.رییس جمهور هم گفته که هر چی ستاد تصمیم بگیره من امضا می کنم.ستاد هم به حرف دکتر نمکی گوش می کنه.
امضا هم به ۵۰۰۰۰ تا رسیده یعنی اینکه اگر یک درصد احتماال داشته باشه که ستاد تصیمیم به برگزاری بگیره مجلس می تونه جلوشو بگیره

پرستو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

دکتر نمکی که تو تعویق قبلی گفتن دیگه هیچ تعویقی در کار نیست .

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

کل کنکوری ها بیش از ۴ میلیون حساب کن چند درصد هستن.و الکی حرفی رو نزن حریرچی وزیر بهداشته وجودش اجباری هستش چون بالا مقام ترین شخص که حضور داره و این مسئله بهش مربوطه اونه بعدش ستاد

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد اولا بنده گفتم که مخالف تعویقم دوما ربطی به چهار میلیون نداره وقتی به پنجاه‌هزار تا رسید مجلس مجبوره بررسی کنه سوما منظور بنده جلسه‌ی مجلس با دکتر نمکی هستش نه ستاد چهرما یکم مودب‌تر لطفا شما قراره کارشناس ارشد یا دکتر بشید

Afsane
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

جدای بحث مخالفیت و موافقین مگه گفتن اگه امضا بحد نصاب برسه هرچی اونا گفتن میشع؟گفتن اگه به این نصاب برسه در مجلس رسیدگی و پیگیری میشه

مجید
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

بنده هم نوشتم که مجلس بررسی می‌کنه ولی از مصاحبه‌ها کاملا مشخصه که نظر کلی مجلس تعویقه متاسفانه

من
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سنجش تنها مجری ازمون است و موظف به اجرای مصوبات مجلس و ستاد ملی کرونا است . انشاءالله نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی تعویق تمام ازمون های سراسری را تصویب نمایند و تمامی ازمون های سراسری ملی به تعویق بیفتد

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  من

به کی ایا کرونا تمام می شود کاش امتحان فروردین می شد

PA
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  من

عزیزی که در برابر قبول حقیقت مقاومت میکنید
اولا فرض کن طرح دو فوریتی باشه(که عمرا)
ولی برای هفته آیندس این هفته دکتری برگزار میشه
حالا می مونه چند مورد
۱. از نظر شما دکتری جز آزمون سراسری ملی نیست که برگزار میشه(جز نهضت سوادآموزی حساب میشه)؟
۲. جایگزینی دارند یا فقط پیشنهاد بدون برنامس
۳. آیا واقعا متوجه‌ نمیشید که فقط ستاد کرونا تصمیم میگیره و مجلس فقط تصمیم شخصی داره
۴. چرا هر روز فقط یک نفر میاد چیزی میگه، مجلس یک‌ نماینده داره ( این جلب توجه مردم استان خودشون نیست، که بعدا هم بهشون رای بدن، موج سواری نمی‌کنند؟؟؟؟!!!!)

Ali
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

اون دفعم سنجش گفت برگزار میشه ولی تعویق افتاد

ملیکا
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

خطاب به نمایندگان محترمی که در گفتگو با خبرگزاری های مختلف نظرات شخصی خودشون مبنی بر “برگزاری کنکور در موعد مقرر” رو مطرح می کنند: شما نماینده ی ما هستین، ما که به شما رای ندادیم که مجلسی بر پایه ی نظرات شخصی خودتون تشکیل بدین. وظیفه ی شما مطرح کردن نظرات ماست! نه نظرات شخصی خودتون بر پایه ی دلایل شخصی خودتون! اگر این مجلس از نمایندگان مردم تشکیل شده پس معنی نداره از “تمایل نداشتن به تغییر تاریخ برگزاری کنکور” حرفی زده بشه. تمایل شما باید در راستای خواسته ی مردم باشه! وقتی بالغ بر پنجاه هزار نفر خواستار تعویق کنکور و موکول کردنش به یک بازه ی زمانی ایمن هستن تمایلات شخصی شما چرا اصلا باید مورد بحث قراربگیره؟ اگر بناست نماینده یا نمایندگانی خلاف نظر مردم حرف بزنن پس دیگه چرا اسمشون نماینده است؟

Afsane
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

کلا اونایی که مخالفن رو نمیبینین؟؟بعد موافقین برگزاری میشن خودخواه؟؟الان یه نماینده یا مسئول بیاد بگه برگزار نشه از نظر منی که مخالفم اون داره نظر شخصیشو میگه؟؟تعداد کل شرکت کننده ها۶۹۴۰۰۰نفر به طور تقریبیه…۵۰۰۰۰هزار تا دقیقا تفاوت شرکت کننده های پارسال و امساله(زیاد با حرف دوستان درمورد سیاهی لشکر موافق نیستم ولی یکم برام جالب بود)کمپین موافقین و مخالفین هیچکدوم درست نیست اگه برمبنای نظرسنجی میخان تعیین کنن باید نظرسنجی درست!از تمامی! شرکت کننده ها تهیه کنند واقعا با این حرف دوستان موافقم که براساس شماره پرونده نظر سنجی کنن و از همه

نرگس
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دم سازمان سنجش گرممممم. ایول دکتر خدایی

عینکی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

بحث کنکور چنان داغ شده
که از فردا شاهد اظهار نظر سازمان نهضت سواد آموزی ،سازمان آب سازمان برق و گاز ،مخابرات و غیره خواهیم بود…
جمع کنید این نظرات بی پایه رو…

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  عینکی

خداوکیلی بهترین کامنت بود که تا حالا خوندم، همه سازمانها و ارگانها و نمایندگان مجلس وغیره جمع شدن و هر کی در مورد کنکور حرف میزنه یکی نیست بهشون بگه آیا واقعا از حوزه کاری و مسئولیتی خودتان اطلاع دارید ،،،، حالا من موندم کنکور تموم بشه میخوان در مورد چی نظر بدن

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹ ق٫ظ

ای جانم به این میگن راهکار درست کارشناسی و علمی جهت برگزاری یک کنکور سالم نه اینکه مثل بعضی از آدمهای به اصطلاح مسئول که خیلی راحت و بدون منطق میگویند کنکور لغو شود آخه بیاد بگه دلیل علمیش چیه ، باید مسئله حل شود از راه کارشناسی نه اینه خیلی راحت صورت مسئله رو پاک کرد ،،،،، خدا خیرتان بدهد این گروه کارشناسی که این مطلب رو تصمیم گیری و انشاالله به اجرا خواهید گذاشت، دست شما درد نکنه با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان داوطلب و مسئولین برگزار کننده کنکور پر هیاهوی سال ۹۹

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

خودتون نگاه کنین تناقض این خبر رو با خبر قبلی برای تصمیم ستاد! شما خودتون بگین، سنجش هر روز داره میگه میخواد آزمون برگزار کنه و از طرفی نمایندها نقض میکنن که نظر ستاد متفاوته! این ینی موج رسانه ای و فشار یه عده که نام نمیبرم، یه عده به دلایلی از هر چیزی برای بیان کردن رسیدن به مقصدشون دست بر نمیدارن ، پناه ببریم بخدا تا خبر قطعی
اما خبری رو میگم که شنیدم انشالله درست باشه، جلسه ستاد هنوز امروز هست، و تا قبل از بعد از ظهر انشالله خبر مسلم برای تموم آزمون ها میاد
انشالله مشکلی پیش نیاد و جلسه قبل از بعد از ظهر برگزار شه
به اخبارهای فعلی توجه نکنین، اعصاب خودتونو حفظ کنین
انشالله خداوند باز منبع خبرمو، و خودمو و بقیه رو از حمایتش محروم نکنه
الهی آمین
همچنبن احتمال اعلام لغو فوری و بعد از ۴۸ ساعت اعلام زمان های جدید هم هست
به مطالعتون ادامه بدین باز، و فکر کنین همون زمان قبلی هست که مشکلی پیش نیاد ولی شدید این احتمالو که تعویق ممکنه رو هم در نظر بگیرین بخصوص برای دوستانی که مشکل دارن
انشالله به تعویق میرسیم

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

واقعا هنوز امید به تعویق دارید؟؟

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

انشالله

پرستو
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

دارید جدی صحبت میکنید ?

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

بله خداروشکر تایید هم شد

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

بزار تعویق بشه فقط اینوبدون اگر کسی با کرونا نمرد با انفولانزا میمیره که شروعش از اول شهریور

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چطور مدارس قراره از شهریور باز شن؟ و بعد از کنکور اگه بیوفته عقب مرگ رخ میده؟ انشالله با تعویق و پیگیری مسئولان این بار به صورت درست، آمار کم میشه
الهی آمین

پریوش
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

خیلی هم عالی ایشالا دیگه برگزار شه راحت شیم استرس دیوونمون کرد

رضا سوسنگرد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  پریوش

با این حجم استرس چطور میتونی تمرکز کنی وقبول شی؟ واقعا در تعجبم به هر قیمتی فقط برگزار بشه.
شک دارم داوطلب باشی

Gh
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

واقن مسخرست
چرا فکر میکنید هر کی ک میگ ایشالا «برگزار شه راحت شیم» داوطلب نیست؟؟؟؟؟
پس برا چی باید بیان تو این سایت نظر بذارن اگ داوطلب نیست
باورتون نمیشه واقن خسته شدیم ازین وضع😑😑😑

رضا سوسنگرد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Gh

چون با عقل جور نمیاد کسی که از پنج ماه پیش هی تعویق میخورد با روحیه فوق بالا همچنان بکوب درس خونده باشه با این شرایط قرنطینه … در ثانی آدم عاقلی هم نیست که به خاطر کنکوری که در صورت قبولی و دفاع از پایان نامه هم آخرش بیکاری باشه خودشو به کشتن بده اونم از رو آگاهی و با کرونا …
من بیشتر حس میکنم یه سری آدم سودجو هست که دنبال برگزاری کنکور باشه .والا داوطلب واقعی دنبال خودکشی نیست دنبال علم و پیشرفت در جامعه سالم هست
#کنکور_را_حذف_کنید

ZF
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

اتفاقا داوطلب واقعی کسیه که استرس داره.چون زحمت کشیده و نگران به هدر رفتن زحماتشه.
پارسال کنکور ارشد داشتم در حالی که چیزی نخونده بودم و اصلا عین خیالم نبود.سیل که اومد تعویق که زدن کلی خوشحال بودم که میشینم میخونم.۲ ماه تعویق شد هیچی رو پیش نبردم.
امسال وقتی رتبه های کنکور ۹۸ اومد شروع کردم به خوندن.تا الان ۳ دور کامل دوره کردم.۳ تا مبحث حذف کرده بودم که به لطف شما تعویق چی ها اون ۳ تا هم خوندم.
اما تا همین لحظه از استرس یک خواب راحت نداشتم.
پس منطق بی منطق خودتون رو تحمل نکنید.

Gh
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ZF

دقیقا درست گفتید من خودم خیلی خوندم و با این تعویق ها واقن اعصابم به هم ریخته و نگران هدر رفتن زحماتمم
واقن یه خواب راحت نداریم 😢

محمد
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا سوسنگرد

میشیم شما نگران نباش