نخبگان

قانع نشدن نمایندگان درباره زمان برگزاری کنکور

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: نمایندگان از توضیحات میهمانان این نشست قانع نشدند و قرار شد تصمیمات نهایی جهت ارائه به ستاد کرونا فردا اتخاذ شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۲ مرداد) پس از جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: بعداز مأموریت رئیس مجلس به من و کمیسیون آموزش مجلس جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور وزیر علوم، بهداشت، ورزش و معاونین این وزارتخانه و دستگاه‌های مختلف و دانشگاه آزاد با موضوع کنکور برگزار شد که نمایندگان مجلس نگرانی‌های خود را مطرح کردند.

او افزود: نمایندگان مخالف مباحث خود را در این باره مطرح کردند و گفتند که در زمان فعلی برگزاری کنکور می‌تواند آثاری را داشته باشد ضمن اینکه موافقین هم اعلام کردند، چون پیک کرونا در پاییز است و امکان همراهی با بیماری آنفلوانزا وجود دارد عدم برگزاری کنکور می‌تواند آثاری داشته باشد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: نمایندگان مخالف برگزاری کنکور در شرایط فعلی تعهد سنگینی را از رئیس سازمان سنجش طلب کردند که این سازمان باید تراکم کمتری را برای برگزاری کنکور در نظر گرفته و پک‌های بهداشتی را بین داوطلبین توزیع کند ضمن اینکه اینترنت باید قطع بوده و ناظرین بیشتری در محل آزمون حضور داشته باشند.

منادی اظهار کرد: شب گذشته هم من با وزیر ورزش صحبت کردم و وی در نشست امروز موافقت کرد که ۸ هزار ورزشگاه در اختیار این وزارتخانه که همه ورزشگاه‌های‌اش را در اختیار ستاد کرونا برای برگزاری کنکور قرار دهد.

او با بیان اینکه قرار شده ۲۰ درصد تراکم آزمون دکتری در آزمون کنکور سراسری وجود داشته باشد، گفت: نمایندگان از پاسخ وزرا قانع نشدند و قرار شد جلسه‌ای در دفتر وزیر بهداشت با حضور موافقان و مخالفان آزمون کنکور سراسری در شرایط فعلی و چند نفر از مسئولان و متولیان با حضور وزرای بهداشت، علوم و سازمان سنجش برگزار شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جواب قطعی عدم برگزاری و یا برگزاری به موقع کنکور و یا تعویق آن در نشست فردا گرفته خواهد شد و تصمیم جدی در این باره دوشنبه مشخص می‌شود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Golesorkh
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

دوستان کساییکه با تعویق کنکور موافقن زودتر عدد ۲ رو ارسال کنند به
۳۰۰۰۰۱۲۳۴

جانان
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Golesorkh

پس چرا همچین پیامی واسه من نیومده؟
مطمئنه یا سرکاریه؟
موقعه ای پیام فرستادید پیامی دوباره براتون اومد؟ چی نوشته بود؟

شیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ

بچه ها کیا ارشد شیمی دارن امسال؟یه آمار‌بدین.کسی تعدادشو میدونه؟

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

بیشتر از ۱۳ ۱۴ هزار نفر نیست

شیما
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

مطمئنی؟خیلی زیاد شده که.پارسال ۶ هزار بود اخه

علی
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

دوستان الان به نظر شما اولویت با تعویق کنکوره یا برگذاری

sara
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ

دکتر خدایی به برنامه تهران بیست نیامد…
دم دکتر خدایی گرم. احمدی اومده بود، تا دیدمش از پای تلویزیون بلند شدم
در ضمن بچها، ۵۴۰ ناظر بهداشت توی حوزه ها هم گفتند ازمون با پروتکل برگزار شده.
دکتر نمکی:  خاطرنشان کرد: در مورد کنکور دکتری چون تعداد داوطلبان کمتر از سراسری و کارشناسی ارشد بود، با دوستان اتمام حجت کردیم که اگر این آزمون درست و منطبق با پروتکل ها اجرا نشود از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، جلوگیری خواهیم کرد. آنچه که بررسی کردیم با حضور ۵۴۰ ناظر بهداشتی در حوزه های امتحانی در کنکور دکتری، شاید تنها ۷ تا ۸ مورد مشاهده کردم که منطبق با پروتکل ها نبود و این خیلی ارزنده بود.

گلبرگ
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

لابد الکی نیس که گذاشتن

sara
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ب٫ظ

******کنکور ارشد برگزار میشه********پاراگراف اخر رو هم بخونید************ وزیر بهداشت در نشست ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا نگرانی رییس و نمایندگان مجلس از برگزاری کنکورهای سراسری، بجاست و مطالبه مردم نیز، بحق است و برای پاسخگویی به نگرانی بحق جوانان، خانواده‌های آنها و سرمایه‌های آینده کشور، این نشست را برگزار می‌کنیم. به گزارش ایسنا، به نقل از وبدا، دکتر سعید نمکی در نشست ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان در خصوص بررسی برگزاری آزمون‌های سراسری برگزار شد، اظهار داشت: گرچه تمام نمایندگان مجلس در قبال مردم کشور، مسئول هستند اما باری که بر دوش بنده به عنوان سرباز کوچک نظام در عرصه سلامت، سنگینی می کند، قابل قیاس با هیچ مسئولیتی در این سرزمین نیست. به شدت شرمسار نیروهای بهداشتی و درمانی هستم نمکی افزود: مسئولیت سنگین بنده به سه دلیل عمده قابل مقایسه با دیگران نیست؛ اول اینکه بنده به شدت شرمسار نیروهای بهداشتی و درمانی هستم که ۶ ماه شبانه روز به مردم و بیماران خدمت می کنند و تعداد قابل توجهی از آنها مبتلا و شهید شده اند و لحظه ای تخت بیماران را ترک نکرده اند و… ادامه نظر»

داوطلب ارشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴ ب٫ظ

بچه ها وزیر بهداشت گفته ارشد باید حتما برگزار بشه 😐

Fati
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

کجا فرمودن ؟

مینا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

کجا گفته😕
بابا با خوندن کامنتا و اخبار شما آدم یکی درمیون امیدوار میشه😑

محمدرضا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

کجا گفته؟

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

دوست خوبم خبرگذاری های مختلف بر مبنای نظر شخصیشون اعلان های متفاوتی رو منتشر میکنن.باید صبر کرد و دید فردا چه پیش می آید…
شما مطالعه رو ادامه بده انشالله هرچی خیره پیش میاد.

Golesorkh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

درسته

داوطلب ارشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

ان شا الله هر چی خیره پیش بیاد واقعا اعصاب آدمو نابود میکنن ،من این خبرو تو یکی از کانالای خبری تلگرام دیدم ،نباید میومدم اینجا میگفتم تا باعث رنجش خاطر بچه ها نشم ،امیدوارم فردا تکلیفمون مشخص بشه

الناز
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

انشالله که مشخص میشه.
نه تقصیر شما نیستن اینا از قبل باید با هم هماهنگ شن بعد بیان توضیح بدن که متاسفانه اینکارو نمیکنن…
انشالله که خبرای خوب بشنویم و به صلاح هممون باشه.

علی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

اره وزارت بهداشت دیگ مخالف نیس شاید بخاطر کنکورا خودش شایدم مساله ای دیگس بهرحال ارشد تعویق نداره سراسریم بعیده

فاطمه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ

مسترتست عزیزسلام.یعنی شما معتقدیدجلسه فردابابت تصمیم گیری درموردهردوکنکورکارشناسی وکارشناسی ارشدهستش؟؟

سلام
جزئیاتی اعلام نشده.

sara
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

دکتر نمکی: وی گفت: تمام فرزندان این سرزمین، فرزندان ما هستند. امسال فرزند بنده نیز یکی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد است و بنده هم پدر هستم و برای فرزندم، دلهره دارم. ضمن اینکه فرزند من از VIP استفاده نمی کند کما اینکه هنوز کسی ندیده پدرش از پاویون فرودگاه، سوار هواپیما شود.

وزیر بهداشت گفت: تقاضای ما این است که کنکور کارشناسی ارشد به دلیل نیاز نظام سلامت به رزیدنت و نیروهای بهداشتی و درمانی جوان حتما برگزار شود و اگر رزیدنت پذیرش نشود، در بخش های آموزش عالی، تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان، دچار مشکل می شویم و هیچ کجای دنیا بین دوره های آموزش عالی به ویژه در تحصیلات تکمیلی، گسست ایجاد نمی کنند چون آنها سرمایه های ملی هستند که باید به بازار کار و تحقیقات بروند.

جانان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

وجدانا هر کی با نماینده مجلسی یا مسئولی در ارتباطه از طرف من بهشون بگه یادمون میمونه توی سخت ترین موقعیت و شرایط هیچ کاری واسه حفظ سلامتیمون نکردین😕

Fati
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

اگه سلامتی ما مهم بود که دکترا رو هم برگزار نمیکرد☹️ بزار بریم کنکور رو بدیم تموم شه 🤦‍♀️

Golesorkh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

دوستان عزیز می‌دونید که تو این وضعیت کرونا خیلی از کادر درمان خودشون مبتلا و یا ناقل هستن؟
ما که ارشد بهداشت داریم و اکثر بچه ها سرکار هستن و اکثرا ناقل هستن دیگه هیچ
اصلا باید کنکورای پزشکی رو جدا کنند چون حقشون هست لغو کنن براشون من کاری به وزارت علوم ندارم.

Hh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

عاقا اگ خبر واس کنکور کارشناسیه نذارید تو سایت الکی استرس میگیریم

فرزانه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

من کاری به تعویق یا عدم تعویق ندارم اما این جمله “ضمن اینکه اینترنت باید قطع بوده و ناظرین بیشتری در محل آزمون حضور داشته باشند.”
بنظرم مهر تاییدی زده به تقلب توی آزمون دکترا

sara
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

نه به خاطر حواشی های دکتری است

Hh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

این الان منظورشون کنکور کارشناسیه یا ارشد یا هر دو؟؟؟؟

Shayan
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

دوستان این بحثا برا کنکور کارشناسیه اخبار هم همرو گفت و دراخر گفتش که کارت ورود به جلسه ازمون ارشد از فردا روی سایت میاد
برگزاری ازمون ارشد در موعد خودش قطعیه

سبا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ

سلام بچها کارت رو کی باید بگیریم؟

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ

رجب تو سفینه ات جا هست؟:)

رجب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

صندلی اضافه میکنیم:))

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

دمت گرم.میدونستم بامرامی

سما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ

جالب اینجاست که هرروز کلی مبتلا داریم و فوتی. اونوقت از بین این همه داوطلب ارشد که هفت برابر دکتری بود فقط هشتاد و پنج نفر اعلام کردن کرونا دارن!!! چیزی برابر با تعداد کروناهای دکتری ها…یعنی ممکنه صندلی کناریمون، کرونایی باشه اصلا با لین آمار ممکنه سه نفر دورمون رو کرونایی ها احاطه کرده باشن.

حقیقت رو سانسور نکنید

فاطمه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سما

شک نکنیدجرعده ای که شدیدا به حق الناس معتقدندسایرداوطلبین مبتلا باعلایم خفیف فرم خوداظهاری پرنکردن!!خیلی هاروهم میشناسم که مبتلان ولی متاسفانه بخاطرخجالت (!)ازبقیه پنهان میکنن!

بهادر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

فاصله رعایت بشه ماسک بزنیم دیگه چی میخواد بشه؟ الان خوده همینا تو مجلس کنار هم میشینن،تو رستورانا همه بدون ماسک میشینن، توروخدا فقط بگیرید خسته شدیم از کار و زندگی افتادیم، هرروز که نمیشه درس خوند، نخونیم هم خب یادمون میره

Tar
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب٫ظ

حتی حرف جناب منادی رو نگاه کنید در پیجشون نشان میده ایشونم موافق برگزاری هستن اما خب ۱ عدد فالوئر جمع کن همتون میدونید کیه داره موج سواری میکنه برای حذف کنکور ،
من اصلا با حذف کنکور مشکل ندارم اما ن امسال که خیلیا زحمت کشید ،
قبلش اعلام کنند و سال بعد حذف کنند ،
دوستان تعویقچی وزیر بهداشتم گفت دیگه تعویق نداریم یا برگزاری و یا لغو حالا دنبال تعویق باشید .

Hza
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۴ ب٫ظ

خدا قوت بزرگواران مسئولان بزرگ ای فرشته های نجات کرونا به مرحله پیشرفت رسیده حوزه های امتحانم تا میتونستید تو مرکز خطر انداختید و مجتمع کردید بعدش هم گفتید فضای ازاد که خطر ابتلا و استرس داوطلبان هزار برابر میشه که ممکن نیست با هزار دلیل که از بحث خارجه فقط من الان میخام بدونم الان هر هفت دیقه یمی میمیره بعد ارشد به هفت ثانیه هم میرسه واقعا متاسفم برای خودم همین

سما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Hza

جالب اینجاست که هرروز کلی مبتلغ دازسم و فوتی. اونوقت از بین این همه داوطلب ارشد که هفت برابر دکتری بود فقط هشتاد و پنج نفر اعلام کرذن کرونا دارن!!! چیزی برابز با تعداد کروناهای دکتری ها…یعنی ممکنه صندلی کناریمون، کرونایی باشه اصلا با لین آمار ممکنه سه نفر دورمون رو کرونایی ها احاطه کرده باشن🥺

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سما

آره واقعا آمار عجیبه!البته اگرم کسی اعلام نکرده باشه با این تاخیری که برا کرونایی های دکترا خورد حق داره…

زهرا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

خودمن یک داوطلب ارشدی هستم ازخونه بیرون نرفتم سالم برم بگم کرونا دارم تاشما شکتون ازبین بره وقتی ندارن ندارن بقیه مثل من وشما دکترا اکثرشاغل هستن خداراشکرکمه و۸۵ نفرحالشون خوب بشه

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

آبجی منم کرونا ندارم .کلا هفته ای یه بار نیم ساعت .کلاس ساز موردعلاقم میرفتم اونم از خرداد دیگه نمیرم و تو خونه تمرین میکنم.
ولی آمار یه ذره مشکوکه دیگه:)

سما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  Hza

اعصابم واقعا خورده از بی لیاقتی بعضیا….اصلا هیچی به جز برنامه ریزی ای خوذشون براشون مهم نیس

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سما

منم عصبانی ام ازشون
بیا بریم از این جا…
به قول بعضیا جمع کنیم بریم….

سما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

ببین الناز جان مطمئنا از من کوچکتری و فرصت داری حتما این کار رو انجام بده. استعدادهای علمیت نذار زیر بار بی عدالتی ها خاک شه.
من خودم دوتا مدرک دارم، یکی تو حوزه علوم انسانی یکی حوزه مهندسی، استخدام دولتی هم هستم. اما منم می خوام برم. خیلی وقت پیش میتونستم برم با ارشد رشته دومم و یا حتی ایران بدون کنکور دکتری شو بخونم، حالا اشتباه کردم گذشت، اما از اول قصدم ادامه اش نبود، فقط از روی کنجکاوی و علاقه خوندم، اما همیشه دوست داشتم در زمینه رشته اصلیم فعالیت کنم بنابراین الان می خوام مدرک دوم ارشدو در مهندسی بگیرم و برم. به قول تو اگر خدا خواست‌.

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  سما

۲۳ سالمه.میخواستم واسه ارشد برم حتی ترم آخر مقاله ام نوشتم که رفتنم حتمی بشه .منتها یک سری مشکلات شخصی و هم اینکه فاند نحصیلی برا ارشد کمتره نسبت به دکترا و یه سری مسائل ریز باعث شد که صبر کنم . لیسانسم مهندسی مکانیک دانشگاه تبریزه.سال قبلی ام کنکور ارشد رتبم خوب بود و میتونستم برا تبریز یا یه شهر دیگه قبول شم.اما دوست داشتم تهران قبول شم واسه همین یه سال موندم.حالا هرچی خدا بخواد ببینیم کنکور چی میشه ممکنه ام اونطوری که میخوام نشه ولی مطمئنم هرچی پیش بیاد خیره.
حتما انشالله اگر عمری باقی موند و فرصتش میرم همیشه مردد بودم میگفتم بمونم بسازم کشورم رو:)ولی خوب طوری شده تو هرچقدرم بسازی یکی میاد از اون ور همشو خراب میکنه:)بعدم میخنده میگه درست کردمش:)(به خیال خودشان)بنابراین چاره ای نیست…
انشالله که موفق بشی عزیزم.دختر خیلی مهربون و خوبی هستی با خانواده عالی دیگه مادربزرگ به اون خوبی و مهربونی داری که برا همه دعا میکنه معلومه خودتم فوق العاده میشی .کامنتاتو میخونم همیشه.
اینا همش میگذره هرچی که قراره بشه. ولی خوبی بعضی بچه ها نیلوفر -تو و محبت و فرحناز وریحانه و … همیشه یادم میمونه.

سما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

عه، منم تبریزم چه جالب. البته اصفهان و تهران خوندم. خوش به حالت واقعا فرصت خیلی خوبی داری اصلا به گذشته ها فکر نکن. من که به مرز سی سالگی، رسیدم شاید بگی اوه حوصله داری دوباره…اما درس، زندگیمه⁦☺️⁩ با کتابها بزرگ شدم. همیشه اهل مطالعه ام و همیشه با انرژی تمام هدفهامو دنبال میکنم، بعضی وقتها شکست میخورم، ناراحت میشم، اما بازم نمیذارم ناامیدی بهم غلبه کنه، برای من هم چون گپ زیادی افتاده و بینش رفتم یه کار غیر مرتبط و ارشد دیگه، بهتره ارشدو همینجا بخونم. ببین اول انسان باید بتونه خودشو بسازه بعد…باید یه پایه قوی داشته باشه..‌اینجا هم هستن کسانی که تونستن یه کاری انجام بدن…اما واقعا برای هرکسی فرصت نیس. چون خواهرم رفته، میبینم چقدر کارهاش راحت تر داره اونجا نتیجه میده با تمام عزت و احترامی که به دانشجو قائلن. اگر هدفت ساختنه باید خیلی رو خودت کار کنی…ببین به لحاظ علمی اگه می خوای کمک کنی باید درست آموزش ببینی. که انشا الله دکتری خارج از کشور برات خوب باشه اما اون هدفت یادت نره.‌‌بالاخره ما مدیون مردم همینجاییم…اول خانواده بعد اطرافیان بعد دیگران…میشه مثل دکتر حسابی دست پر برگشت . هرچند قابل قیاس نیستیم. اما در حد خودمون…منم تهران می خواستم.… ادامه نظر»

الناز
مرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  سما

چه خوب هم شهری هستیم پس .منم تبریز زندگی میکنم. نه اصلا اتفاقا کاملا درکت میکنم چون منم شدیدا عاشق مطالعه ام خیلی زیاد. (بعضی وقتا اطرافیان شاکی میشن:)) میدونی برا ما ایرانیا کلا ۲۰ رو که رد میکنیم فک میکنیم برا همه چی دیر شده متاسفانه.یعنی من همش فکر میکردم دیره و همه ام بهم میگفتن دیره برای یادگرفتن سازی که دوست دارم (سنتور)چون از بچگی نرفته بودم .تا اینکه بالاخره گفتم که چی من عاشقشم و از پارسال تابستون شروع کردم به یادگیریش.و خیلی ام خوب دارم پیشرفت میکنم توش. یعنی خوب یه سری تلیقینات جامعه واسه هرکاری میگن دیره در حالی که تو کشورای دیگه واسه تمام علایقشون وقت میزارن میبینی طرف ۶۰ سالشه کوله پشتی میندازه رو دوشش سفر میکنه یا کوهنوردی یا دانشگاه رشته مورد علاقشو میخونه.هرچی که دوست داره و علاقه داره. سنی نداری که تازه اول جوونیته. من یه دوست دارم ۳۳ سالشه (تو تبریزه اتفاقا)تو رصد(نجوم) باهاش دوست شدم کارشناسی ریاضی داشت اما الان دوباره شروع کرده معماری رو از اول میخونه یا یکی دیگه زیست جانوری خونده بود دوباره رفته روانشناسی خونده و الان با هم داریم ارشد میدیم (اونم ۳۴ سالشه) خلاصه واسه دنبال کردن علایق هیچوقت دیر نیستش. دقیقا… ادامه نظر»

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سما

درادامه:البته خوب کاری کردما برا ارشد نرفتما :) چون کرونا که اومده میرفتم هم دانشگاهارو میبستن :)و مجبور بودم دوباره برگردم:)

Tar
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

برنامه تهران ۲۰ نشان داد کلا نادری هدفش حذف کنکور هست و ن سلامتی ، اولش میگه حتی ۱ نفر نباید بگیره اما بعد میگه تعداد کمتری بگیرن بهتره ! این چه حرفیه ؟
دلایل غیر منطیش رو حتما ببینید که چطور جواب میداد .

Sajad
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Tar

مرشد شما خدایی چرا نیومد جواب بده. اون که دلایلش منطقی بود.

فاطیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ

آماده سازی ورزشگاه واسه کنکور ارشد حداقل یه هفته وقت لازم دارن و بعد در کارت ورود به جلسه بایستی محل حوزه های جدید درج بشه و این حداقل ده روز زمان نیاز داره

زهرا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطیما

عزیز فکرسراسری هستن نه ماارشدیها

کامران
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

چرا واقعا یک نفر نیست که بره رک و پوسکنده بپرسه که برا کنکور کارشناسی عه یا ارشد هم هست؟

جانان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ب٫ظ

توی این گزارش که خبری از ارشد نیست پس چرا این پست رو اینجا گذاشتن؟
یه جمله دیگه هم من اضافه میکنم به جمله ی “معتادا نمیگیرن” اونم اینه” بچه های ارشدم کرونا نمیگیرن”

سلام
جلسه درخصوص کنکور ارشد و کنکور سراسری بوده، اما پس از جلسه چیزی درخصوص ارشد گفته نشده. جهت اطلاع کاربران عزیز از نتیجه جلسه، این خبر درج شده است.
با تشکر از همراهی شما

علی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ

واقعاااا بحث چرندی شده دیگه
تا شبه کنکور بحث نمیکنن که!!!!!

محمدرضا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ

دوستان کنکور که گفته میشه
تموم کنکوراس هی نگرانی به خودتون راه ندید.

Fati
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

آخه تو اخبار میگه سراسری
فردا مشخص میشه حرفی از ارشد نیس

فاطمه
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

چرا فقط گفتن سراسری پس؟؟؟
اصلااا اسمی ازارشداورده نشد!!!
کسی خبرداره شامل ارشدم میشه یانه؟؟

بهار
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

رجب راست میگفت این سیاره دیگه جای موندن نیست باشه هم این مملکت دیگه ارزش موندن نداره

الناز
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

راست میگفت…معلومه که دیگه ارزش موندن نداره…اگر زنده موندم تمام تلاشم و میکنم و هرروز بهتر میشم با یه رزومه قوی از اینجا میرم انشالله…

سما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

ببین الناز جان مطمئنا از من کوچکتری و فرصت داری حتما این کار رو انجام بده. استعدادهای علمیت نذار زیر بار بی عدالتی ها خاک شه.
من خودم دوتا مدرک دارم، یکی تو حوزه علوم انسانی یکی حوزه مهندسی، استخدام دولتی هم هستم. اما منم می خوام برم. خیلی وقت پیش میتونستم برم با ارشد رشته دومم و یا حتی ایران بدون کنکور دکتری شو بخونم، حالا اشتباه کردم گذشت، اما از اول قصدم ادامه اش نبود، فقط از روی کنجکاوی و علاقه خوندم، اما همیشه دوست داشتم در زمینه رشته اصلیم فعالیت کنم بنابراین الان می خوام مدرک دوم ارشدو در مهندسی بگیرم و برم. به قول تو اگر خدا خواست‌..

جانان
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

کاشکی یه پول درست و درمون داشتیم برا همیشه میرفتیم یه کشور دیگه🤕

پرستو
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

فک کنم رجب رفته نیستش !!!!

رجب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

تو بدترین سیاره و تو اون سیاره تو بدترین کشور به دنیا اومدیم

داوطلب ارشد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۴ ب٫ظ

مجلس یازدهم در حال اندیشیدن تمهیداتی برای برگزاری کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد در شرایط کرونایی کشور است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری کنکور مقطع دکتری در شرایطی که کشور با بحران شیوع ویروس کرونا دست به گریبان است با حاشیه‌های زیادی همراه شد. 
مجلس یازدهم برای اینکه اتفاقات و حواشی که برای کنکور مقطع دکتری رخ داد دیگر تکرار نشود به دنبال اندیشیدن تمهیداتی برای برگزاری کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد است. یکی از راه‌های نمایندگان مجلس شورای برگزاری کنکور در ورزشگاه‌ها است.

A
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ

مدیر مستر تست این برای کارشناسی هست .. حتی وزیر علوم هم گفتند فردا جلسه برای سراسری هست نه ارشد…
رفقا ارشد همین هفته هست و فردا کارت ورود به جلسه هم میاد .

فاطیما
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  A

سایت باشگاه خبرنگاران جوان خبر محل ازمون ورزشگاه در مورد ارشد و کنکور سراسری تیتر خبری کرده

Hh
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  A

واققققن؟؟؟

رضا سوسنگرد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ

آره دیگه همین جسله جلسه کنن تا روز چهارشنبه . سه شنبه هم بگن برگزاری ارشد قطعیه سراسری تعویق … بعد برگزاری ارشد نوبت سراسری هم میرسه …
الکی جلسه برگزار نکنید همون روال دکتری برگزار کنید فقط این مسخره بازیا تموم شه حوصله دیگه نداریم .

sara
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۰ ب٫ظ

مدیر محترم تصمیم جدی توی ستاده یا توی کمیسیون؟
مدیر مستر تست این خبر برای سراسری هست

Ali
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ

اینجور که معلومه بحثشون رو کارشناسیه نه ارشد
ارشد برگزاریش قطعیه پس

abbasi
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ب٫ظ

ارشد چی میشه پس؟؟؟؟

علی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

الان چی شد دقیقا؟
ارشد تعویقه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگن مخالفای تعویق برا خودشون قراره جلسه بزران و تعویق نمیوفته انگار
چرا اینقد اذیت میکنن بچه هارو اخه ، چ گناهی کردیم ما

سلام
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

والا مشرق نیوز زده ارشد برگزار میشه
جلسه فردا برای کارشناسی هست اما نمیدونم چقدر صحت داره.
به گزارش سلام نو به نقل از مشرق؛ در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس که با حضور وزیر بهداشت، وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش برگزار شد، تمام گزینه‌های ممکن و خطرات برگزاری و هزینه‌های عدم برگزاری کنکور در شرایط فعلی مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به جمع بندی صورت گرفته در جلسه امروز کمیسیون، قرار است کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ اعلام شده برگزار شود.

همچنین تصمیم‌گیری درباره کنکور سراسری نیز به جلسه آینده موکول شد.