پارسه

برگزاری آزمون داوطلبان مبتلا به کرونا در شرایط متفاوت

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه داوطلبان مبتلا و یا مشکوک به کروناویروس نباید در جلسه آزمون های پیش رو حضور داشته باشند، گفت: این افراد باید فرم خوداظهاری که منتشر خواهند شد را تکمیل کنند تا در شرایط متفاوت آزمون خود را ارائه دهند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر علیرضا رئیسی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌های پیش رو در کشور پرداخت و اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که آزمون‌ها به دلیل شیوع کرونا در کشور لغو نشوند؛ به همین جهت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون‌های ایمن تدوین کرده ایم.

 وی در ادامه تصریح کرد: براساس استانداردهایی که ما در پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌های سراسری در نظر گرفته ایم، میزان فضایی که باید برای هر فرد اختصاص داده شود افزایش یافته است و می توان گفت سلامت دانشجویان با اجرای دقیق این پروتکل تامین خواهد شد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت تاکید کرد: ما برای شرایط مختلف برگزاری آزمون‌ها پروتکل‌های متفاوتی را تنظیم کرده‌ایم مثلاً اگر آزمون در یک فضای سرپوشیده برگزار شود یک نوع پروتکل و اگر هم در فضای باز برگزار شود پروتکل‌های دیگری را اجرا خواهیم کرد اما در فضای سرپوشیده آزمون‌ها باید تهویه مناسبی قرار داشته باشد و تعداد افرادی که در این فضا قرار می‌گیرند باید استاندارد باشد؛ ضمن اینکه زمان حضور افراد در حوزه های امتحانی نیز باید مطابق دستورالعمل باشد.

دکتر رئیسی تاکید کرد: براساس پروتکل‌های تدوین شده برای موارد فوق، از ورود افراد دارای علامت به حوزه های برگزاری آزمون‌های سراسری جلوگیری می‌کنیم؛ ضمن اینکه داوطلبان بیمار به هیچ عنوان نباید در جلسه آزمون حضور داشته باشند در این شرایط است که می‌توانیم عنوان کنیم که پروتکل‌های اجرای آزمون‌ها رعایت شده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت مسئول نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آزمون‌های پیش روی کشور است و این وزارتخانه در نظارت‌های خود بر نحوه اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری امتحان تاکید دارد و اگر در مناطق قرمز و یا حتی سفید این پروتکل‌ها با دقت اجرایی نشوند امکان برگزاری آزمون در آن حوزه وجود ندارد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشجویان قبل از برگزاری آزمون‌ها در سامانه خود اظهاری ثبت‌نام کنند و بر این اساس شرایط برگزاری آزمون برای داوطلبانی که به این ویروس مبتلا و یا مشکوک هستند متفاوت خواهد بود.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴۶ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

میگم قطعی شده جلسه ؟یعنی دیگه منتظر خبر نباشیم؟

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

بیکارهم نیستم برم جواب سوالای پایین تر رو بخونم

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۷ ب٫ظ

وقتی ادم سوالی رو میپرسه لابد جوابش رو نمیدونه وقتی میپرسه نزنید خب؟؟؟

رجب
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

بچه ها خیلی از دستتون ناراحتم. دلم رو شکستید. هرچی میام میگم تعویق قطعیه شما فکر میکنید رو هوا یه حرفی میزنم در حالی که الگوریتم من حجم عظیمی از اطلاعات رو آنالیز کرده. با اینکه همه میدونید من دارم از این کهکشان میرم ولی بازهم دلم رو میشکنید. تا وقتی هستیم قدر همدیگه رو بدونیم

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

من باورت دارم

Afsane
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

🔺️طرح مجلس برای لغو کنکور کارشناسی ارشد

رئیس کمیسیون آموزش:
🔹مقرر شد مجلس طرح دو فوریتی تدوین کند تا سنجش و پذیرش دانشجو برای کارشناسی ارشد فقط از طریق سوابق تحصیلی صورت پذیرد.
🔹تلاش داریم در همین مدت باقی مانده این طرح را تدوین و به تصویب مجلس برسانیم تا امسال نیز کنکور ارشد ۹۹ برگزار نشود.

این خبر درسته؟کسی چیزی شنیده؟؟؟

میلاد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

ای خدااااا
اونایی که زحمت کشیدن برا کنکور خوندن چی میشه پس؟
مسئولین حالشون خوشه واقعاااا؟

رجب
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

اگر یادتون باشه حدود دو ماه پیش الگوریتم من لغو کنکور رو با احتمال ۹۷ درصد پیشبینی کرده بود ولی الان کمی بالاتر از نود درصد احتمال لغو کامل رو میده هروقت قطعی اعلام کرد خبر میدم بهتون

سما
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

رجب این الگوریتمتو در مورد لغو از کار بنداز لطفا،رو همون تعویق کار کنه به صلاحه مملکته😊

کنکوری
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تو کدوم رجبی؟؟
اخه رجب تو یه تاپیک دیگه گفته لغو رو حتمی نمیدونه و تعویق قطعیه

بهار
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

بله درسته ولی محاله ممکنه که به تصویب برسه خیالتون راحت. این موضوع مطرح شده صرفا برای ترسوندن وزارت علوم که اونم دست پیش گرفته که پس نیوفته و قبول کرده تا فشار مخالفا رو تا روز جلسه ستاد کم کنه و موفق بشه تا به تعویق نندازه

دریا
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

بله درسته

سما
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

اینا (مافیا) هرطور شده می خوان فقط ورودی داشته باشن برای مهر. 💰 عقب نیفته. یا تو اوج کرونا امتحان میگیرن یا کلا نگیرن از یه طریق دیگه ورودی داشته باشن. حاضر به عقب انداختن نیستن چون احتمالا یه ترم از دست بره و نتونن دیگه با اون همه دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی پردیس و دانشگاه های پولی راه انداختن، برای یه ترم درآمدی داشته باشن و این براشون فاجعه…
متأسفم برای مسئولینی که هیچ احساس مسئولیتی ندارن و فقط به فکر درآمد خودشونن. به جای فکر و حل مسأله صورت مساله رو پاک میکنن.
البته مطمینم این کارو نمیکنن. اینا فقط برای ایجاد ترس و وحشت برای کنکوری هاست تا دست از تلاش برای تعویق و …بردارن. این ها بازی سیاست یا رسانه هاست.
هیچ کسی نگران نباشه نه موافق نه مخالف، کنکور برگزار میشه چه با تاخیر چه با عدم تاخیر.

جناب ادمین، لطفا پیام بنده رو سانسور نکنید. بنده به کسی توهین نمیکنم جز اینکه واقعیت ها رو یا حداقل دیدگاه خودمو طبق شواهد میگم.

*
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

مستر تست هم گذاشت. کانال دانشگاه تهران هم دیدم

رضا سوسنگرد
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

بله کاملا درسته … بهترین و عاقلانه ترین تصمیم …
#کنکور_را_حذف_کنید
#سلامت_دانشجو
#جان_انسان_مهم_است

Gg
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

بچه ها این خبر درسته؟؟؟؟؟؟ خواهشا اگ کسی چیزی میدونه بگه!!!!
مرسی

حسین
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

حالا که می خوایم بگیرین سختگیری داشته باشین جان جوونای مردم در خطر نباشه… خیلیا مجبورند کنکور بدن به خاطر شرایط زندگیشون و شرکت در این آزمون براشون حیاتی از از کوروناست یه بار یه کار درست انجام بدین فقطططط

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

اگر پروتکل های سنجش فایده نداره، یعنی باید بپذیریم که این ویرووس تا الان همه رو باید مبتلا می کرد و حداقل تا الان دو، سه میلیون نفر کشته میدادیم این یعنی هر کدوم از ماها حداقل تو خونواده و فامیل درجه یک، یکی دو نفر رو از دست میدادیم. واقعا نمی فهمم الان که برگزاری کنکور قطعی شده، پخش کردن همچین حرفهای مسخره و نامربوطی با چه هدفی هست. کاملا مشخصه امثال این افراد داوطلب نیستن یا اگر هستن فکر میکنن با ایجاد اضطراب برای کسایی که تلاش خودشون رو کردن میشه عقب موندن خودشون رو جبران کنن. بهترین راه لبخند بعد از خوندن این پیام ها و این واپسین تلاش های مزبوحانه.

PA
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

آقا اجازه
اگه دسشویمون گرفت چی؟ اینو چه کار کنیم؟
همین سوال مونده بپرسن

بیخیال عزیزم تا فردا توضیح بدی اینها هی بهانه میارن

zahra tms
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

اونی که ناقل وعلامتی نداره چی؟

ZF
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

دقیقا برای همین موضوعه که ما خودمون باید رعایت کنیم دستورالعمل ها رو.وگرنه این دستور العمل ها تو کل جهان برای چی درست شده؟برای محافظت خودمون دربرابر ناقلان بی علامت.
سری که درد نمیکنه رو که دستمال نمیبدن.
و هر نفر،تک به تک آدم های کنکوری مسئول حفظ جون خودشون هستند.پس بیاید ماسک بزنیم و فاصله رو رعایت کنیم و با خودمون یه محلول کوچیک ضدعفونی کننده و دستمال داشته باشیم.

ZF
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

الان که دیدم “مانی” یکم پایین تر در جواب به ” جانان” دقیقا پاسخ سوال بدیهی شما رو به خوبی داده.
و اگر شما هم مثل جانان برای خیال جمعی خودتون پرسیدید امیدوارم خیالتون جمع شده باشه.و البته در پشت پرسیدن سوالات بدیهی قطعا دلیلی وجود داره که “حسین” ازش به عنوان سنگ اندازی یادکرده.
باشد که شما به دور از این بحث باشید.

محبت
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت :
با اشاره به تجربه ها ، پروتکل ها و زیاد کردن روزهای کنکور را بی فایده خواند و نسبت به تمام کنکورها اعلام کردند، حتی شش ماه دانشگاه هم عقب بیوفتد ایرادی ندارد، و بیش از ۹۰ درصد از افرادی که با او تماس میگیرند ، خواهان تعویق هستند و متاسفانه ما شعاری عمل میکنیم و واقعیتها را نمیپذیریم،
و نگران عقب افتادن دو تا سه ماه امتحانی نباشید ، الویت اصلی سلامت مردم است.
انشاالله فکری در مورد برگزاری با الویت سلامت مردم خواهد شد

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

و نماینده های مجلس لطفا پیگیر کار خودشون که قانون گذاری برای حل مشکلات اساسی هست باشن مثل مالیات بر سرمایه، یا قوانین مالکیت مسکن و خرید و فروش دلار و طلا … ۸۰ درصد مشکلات اصلی مملکت و گرونیها مال همین بی قانونی ها یا قوانین ناقص هست که اگر نماینده های مجلس به جای سرک کشیدن بیخود تو کارایی که بشون ربطی نداره به اونها میرسیدن اینقدر مشکل نداشتیم. مملکت خودش وزیر بهداشت و وزیر علوم و رئیس جمهور داره مسائل اجرایی مملکت مربوط به اونهاست و خودشون راجع بهش تصمیم میگیرن. ریش این مدل خودشیرینی ها در اومده به خدا. برای کسب محبوبیت بهتره درست کار کنید نه اینکه به خاطر خوش امد یه سری ادم دیقه نودی، باری به هر جهت، چوب لای چرخ آموزش عالی مملکت بزارید و دائم کنکور عویق کنید.

PA
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

🔴محسنی بندپی: برگزاری کنکور قطعی شد
♨️ استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب از برگزاری قطعی کنکور در روزهای مقرر خبر داد.
😷با افزایش روزهای برگزاری از ۲ روز به ۴ روز، سالن‌های محل برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مشکلی نداشته باشند.
💢 با رعایت پروتکل های مربوطه و استفاده از ماسک توسط داوطبین، کنکور امسال به نحوه مطلوب برگزار خواهد شد

سراسری با این جمعیت قطعیه دیگه ارشد و دکتری که حرفی نیست

mo
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  PA

مگه این تصمیم گیرنده هست که میگه برگزار میشه

mo
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  PA

الان ۸ نفر هست تو این چهل روز شهرستان ما فوتی بر اثر کرونا بوده چرا نمی خواید باور کنید کرونا با کسی شوخی نداره

PA
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  mo

خدا بیامرزدشون و خدا به شما و خانوادتون سلامتی بده انشاالله
شما می تونید نیاید و بخونید واسه سال بعد ایشالا تا اون‌ موقع کرونا هم شاید رفته باشه

mo
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  PA

من این همه زحمت کشیدم خوندم تلاش کردم حالا نیام بذارم سال دیگه استرس کرونا یه طرف کنکور یه طرف هزار گرفتاری دیگه به این سادگی که شما میگی برم سال دیگه نیست ….شما فقط میگید برگزار بشه دیگه کاری به بعدش ندارید ..

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  mo

بعد ما زحمت نکشیدیدم که به خاطر لوس بازی امثال شما باید کنکور امسال لغو بشه. همشهریتان مردن چون پروتکل ها رو رعایت نکردن. من که تا الان حتی یک نفر ندیدم رعایت کرده باشه درست و مبتلا شده باشه. بله اگر نصفه و نیمه رعایت کنید دائم به ماسکتون دست بزنید و در محیط های شلوغ بدون فاصله گذاری و با ماسک نصف و نیمه برید، دست رو نشورید و … میگیرید حتما. اما خیلی از شاغلا که الان روزانه با ۳۰ تا چهل نفر از مردم در ازتباطن و تازه مجبورن حرف هم بزنن میشناسم که اصلا نگرفتن. پس اینقدر شانتاژ نکنید.

فاطمه
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

همون طور که تئوری های موافقان تعویق تا به الان جواب نداده ازین پس هم نخواهد داد.کنکور باید در زمان معین برگزار بشه و هر کس به اختیار خودش بیاد یا نیاد.دوستان تعویقی خودتونو برای کنکور دو سال بعد اماده کنید چون سال دیگه هم باز کرونا هست

عباس
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ

با همه سختگیری های بهداشتی موافقیم. خواهشمندیم که به دقت و کامل اجرا بشه و آزمون تعویق نخوره دوباره

جانان
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ

یه سوال برام پیش اومده؟
اونم اینه که اگه کسی کرونا خفیف بگیره و دو سه روز به ازمون متوجه شده باشه که گرفته و از زمان خود اظهاری کرونا هم گذشته باشه برای این دسته داوطلبا چه فکری کردن؟
مطمنا کسی که خونده باشه از ازمون دادن نمیگذره و میره تو حوزه ای که براش مشخص شده و ازمونو میده و عده ای رو با این کارش ناقل میکنه.
اگه کسی جواب سوالمو میدونه لطفا بگه🤔

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

اینکه میگن همه باید ماسک بزنن و فاصله رو رعایت کنن و بعد از انگشت زدن با پنبه الکلی انگشت رو پاک کنن و به هیچ وجه با همدیگه صحبت نکنن، به خاطر همین احتمال هست که ممکنه کسی مبتلا و ناقل باشه و خودش متوجه نشه. اگر قرار باشه همه سالم باشن و حتی یک ناقل هم سر جلسه نباشه دیگه از نظر هیچ عقل سلیمی رعایت هیچ پروتکلی لازم نیست و مشکلی وجود نداره. بعد میخوام بدونم شما وقتی الان میری بیرون همین قدر فکر میکنی کسی که با تو میاد فروشگاه یا قبل از تو به همون جنسی که برش میداری دست زده یا همون فروشنده ایی که ازش خرید میکنی ممکنه مبتلا باشن و بت نگن یا ناقل باشن و خودشون هم ندونن. اصلا رعایت پروتکل ها برای همینه که در صورت مواجه با فرد بیمار ازش نگیریم نه اینکه خدای نکرده از افراد صد در صد سالم نگیریم!!!!!!!

حسن
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

این هم یک نوع سئوال سنگ اندازی است تو رو خدا بگذارید این آزمون برگزار بشه تموم بشه بره دیگه اعصاب برامون نمونده

جانان
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

چه سنگ اندازی من فقط بخاطر خیال جمعی خودم پرسیدم .حالا شما چرا انقدر جبهه گرفتین به خودتون مربوطه

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

البته این هم بماند که مخالفت بعضی اشخاص برای برگزاری آزمون با رعایت پروتکل و فاصله گذاری این هست که دوستان با بیشتر شدن فاصله امکان تقلب نخواهند داشت. و گرنه هیچ کس به اندازه من نگران سلامتیش نیست چون مدتی بعد از این آزمون باید آزمون عملی هم بدم و مطمئنا اصلا فرصتی برای بیمار شدن ندارم.لطفا اینقدر موضوع دست نماینده های مجلس ندید برای خودنمایی. بیشتر از مافیای کنکور، داوطلبایی که یکسال عمرشون رو گذاشتن ضرر میکنن با لغو کنکور. ایکاش میفهمیدید که شاید بعضی افراد اصلا نتونن سال دیگه شرکت کنن و کلا مسیر زندگیشون عوض بشه. واقعا می تونید جواب این افراد رو بدید یا فقط تنبلی و خوشگذرونی خودتون و سر حوصله درس خوندن و امتحان دادن خودتون فقط مهمه.

مانی
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ب٫ظ

خیلی جالبه که اینجا بعد از هر بار تعویق یک عده از افرادی که قبلا خواهان تعویق بودند و اصرار شدید داشتن که اگر بریم سر جلسه حتی با ماسک و فاصله گذاری لولوی کرونا میخورمون الان مخالف تعویق شدن چون احتمالا به برنامه درسی و دوره هاشون رسیدن الان. معلوم شد دلیل اصلی تعویق خواهی چیه. بار اول میشد بگی برای نگرانی از سلامتی ولی بعد از اون دیگه فقط ادمای بی منطقی که تنبلی کرده بودن دنبال تعویق بودن. محض اطلاع این افراد تعلیق هیچ فایده ایی به حالتون نداره چون اونایی که از اول مهر شروع کردن و همون فروردین اماده امتحان بودن تا الان خیلی خیلی بیشتر مسلط شدن. مطمئن باشید اگر شما رسیدید ۴ یا ۵ دور بخونید اونها هم منابع رو بیشتر کردن و هم بالای ۱۰ دور تا الان دوره کردن و کاملا مسلطن و شماها فقط باعث شدید امسال درصدا به شدت بره بالا و گرنه تو رتبه ها تغییری ایجاد نمیشه مطمئن باشید. بنابراین دست از جنجال و جو درست کردن برای تعویق های مجدد و تعلیق و لغو بردارید. دیگه واقعا شورش رو در آوردید. یه سری نماینده مجلس جویای نام هم برای جلب توجه افتادن تو بازی لغو کنکور… ادامه نظر»

*
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عواقب برگزاری کنکور نوشت: خط قرمز مجلس سلامت داوطلبان است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد نادری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توئیتی نسبت به برگزاری آزمون سراسری نوشت: «روزانه هزاران پیام وتماس درباره تعویق و عدم‌ تعویق کنکور از مردم دریافت می‌کنم».

وی افزود: «عواقب ایجاد این سطح از تشویش عمومی و ایجاد نگرانی در مردم، مسئولانی هستند که از تصمیم گیری درست وبموقع عاجزند».

نادری اضافه کرد: «ما در مجلس پیگیر تصمیمی هستیم که خط قرمز آن فقط سلامتی داوطلبان است و نتیجه بزودی اعلام می‌شود».

حسن
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  *

آیا از نظر نماینده محترم خط قرمزشون فقط از کنکور میاد پس از چیزهای دیگه ای مثل سوءتغذیه بخاطر نداری و یا اسیر بنگاهه شدن و روانی شدن مستاجرین و یا جوانانی که دیگه دارن یواش یواش به سن میانسالی میرسن و جرات ازدواج و تشکیل زندگی را ندارند و همه مشکلات دیگه به خط قرمزشون نزدیک نمیشوند

محبت
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

و تمدید شدن محدودیت های تهران، به مدت یه هفته ینی تا پایان این هفته رو هم در نظر بگیرین، این محدودیت های تمدید شده معناهای زیادی داره

محبت
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

و اینکه دیشب شاهد بودیم مسئولی که مخالف تعویق بود، بچه های موافق تعویق رو توی توییتر بلاک میکرد
ینی این حرفا و بیانیه ها این حدودی هست، و باید صبر کرد تا تصمیم ستاد و یا مجلس غیر علنی که هنوز تشکیل نشده و عادیه تا نزدیکای کنکور دکتری خبری نشه

محبت
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ

و تماما این نکته رو در نظر بگیرین، تا تصمیمی به تایید ستاد نرسیده، تصویب نشده و فقط به عنوان یه تصمیم باقی میمونه
مثل پیشنهاد کنکور دادن کرونایی ها توی بیمارستان، که واقعا خودش جای تعحب داشت از جهات زیادی و هنوز حرف همون بیانیه قبل تعویق وزیر بهداشته که نمیشه انتظار داشت شخصی که بستریه کنکور بده

محبت
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

دوستان پیشنهاد میکنم، چون دوباره به زمان رسیدن اوج بیانیه ها داریم میرسیم، به هیچ وجه دادو بیداد نکنین، اگه موافقین یا مخالف ، هیچ اصراری نیست که بقیه رو هم هم سوی خودت کنین، به خدا بسپارین

حسن
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

احسنت دشتتون درد نکنه واقعا” به این میگن حل مشکل و ارائه یک راهکار کارشناسی ، بیماران با پر کردن فرم مربوطه با شرایط ویژه آزمون میدهند این یعنی حل مشکل نه اینکه عده ای بیایند از روی هزاران منظور خیلی راحت بگویند بیایید کل آزمون را برای همه حذف کنیم و خیلی راحت بجای حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنند ،دست شما درد نکنه

محبت
مرداد ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

اگه انقدر مطمئنی چرا تعهد نمیدی؟ در ضمن، تصمیم آخر با ستاد هست مثل سمپاد که کارت هم گرفتن و دو روز به آزمون ، اعلام تعویقش اومد