امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ارشد ۹۹ وزارت بهداشت

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه برگزار می شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند کارت آزمون را دریافت کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

دکتر سعید هاشمی نظری در گفتگو با مهر افزود: آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه برگزار می شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۱ ۲۱ مرداد فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۲۳ مرداد و صبح و عصر روز جمعه ۲۴ مرداد در ۳۵ حوزه امتحانی با رقابت ۸۱ هزار و ۱۷ داوطلب برگزار می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، فرم خود اظهاری کرونا را تکمیل کنند.  پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، این فرم تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود.

وی گفت: در صورتی که افراد فرم خوداظهاری کرونا را پیش از این تکمیل کرده باشند می توانند تا روز چهارشنبه کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

هاشمی نظری یادآور شد: به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات