نخبگان

رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در اولین روز برگزاری آزمون ارشد

بازرس وزارت بهداشت با تاکید بر این که تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت در اولین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با سختگیری بیشتری اجرایی شد، گفت: تاکنون گزارشی از عدم اجرای این پروتکل‌ها را از حوزه‌های امتحانی دریافت نکردیم.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

مهندس ظریفی‌راد، بازرس وزارت بهداشت در شمال تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین نظارت وزارت بهداشت در حوزه‌های برگزاری آزمون خاطر نشان کرد:  طبق بررسی‌های به عمل آمده آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی رعایت شده است و تا الان که بازرسان ما از حوزه‌های برگزاری آزمون بازرسی کردند که هیچ مورد تخلفی در این خصوص وجود نداشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون کارشناسی ارشد تمامی داوطلبین حاضر در جلسه از ماسک استفاده کردند و حتی داوطلبینی که ماسک فیلتر دار داشتند در ورودی حوزه‌ها ماسک بدون فیلتر تحویل گرفتند و حتی ماده گندزدایی در اختیار تمامی داوطلبین قرار گرفته است. به طوری که تمامی صندلی‌های داوطلبین قبل از برگزاری آزمون گندزدایی و ضدعفونی شدند.

ظریفی راد تاکید کرد: خوشبختانه تمامی موارد جزیی اجرای پروتکل‌های بهداشتی با دقت و سختگیری بیشتری در آزمون کارشناسی ارشد اجرایی شد و حتی حوزه‌هایی که گاها پنجره‌های بسته داشتند ما تلاش کردیم این پنجره‌ها باز باشند و خوشبختانه تا الان هیچ موردی در اجرای این پروتکل‌ها وجود نداشته و بازرسان بهداشت محیط در سراسر کشور از این حوزه‌ها بازدید می‌کنند و تمامی ساختمان‌های حوزه‌ها مورد بررسی بازرسان ما قرار می‌گیرند و اگر نقصی داشته باشد را برطرف و مواردی هم که نیاز به تذکر داشته باشد را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: بازرسی‌های وزارت بهداشت از حوزه‌های برگزاری آزمون قبل از برگزاری، اتفاق می‌افتد و علاوه بر آن در حین آزمون نیز این کارشناسان از حوزه‌ها بازدید می‌کنند و حتی قبل از برگزاری آزمون در تمامی حوزه‌ها روش صحیح گندزدایی آموزش داده می‌شود و پروتکل‌های بهداشتی به مراکز آزمون‌ها اعلام خواهد شد.

بازرس وزارت بهداشت با تاکید بر این که در برگزاری کنکور تمهیدات بهداشتی برتری را اجرایی خواهیم کرد، گفت: تمهیدات با توجه به رفتار داوطلبان آزمون سراسری اتخاذ می‌شود و فاصله‌گذاری داوطلبان این آزمون تا دو متر افزایش پیدا می‌کند، اما هنوز پروتکل‌های جدید این آزمون از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نشده است و کارشناسان در حال بررسی این دستورالعمل هستند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات