انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص کارت و نکات بهداشتی کنکور ارشد ۹۹

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاری‌ آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۰۰ و نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

ضمن‌ آرزوی‌ موفقیت‌ برای‌ داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ ورودی‌ مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۹ کشور، ‌ توجه‌ شما را به‌ موارد زیر جلب می‌نماید.

الف‌- برگزاری آزمون و پرینت کارت شرکت در آزمون

این آزمون در نوبت صبح روزهای پنجشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه، جمعه مورخ ۱۷ مرداد ‌ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره ۱ می‌باشد.

لازم به توضیح است کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۹۹/۰۵/۱۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ می‌باشد.

۱- آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۸ (آموزش زبان ژاپنی)، ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌‌۱۳۶۰(مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

۲– محل برگزاری آزمون برای ۸ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۹‌،‌۱۱۴۷، ۱۱۵۰‌، ۱۱۵۴،  ۱۱۵۵، ۱۱۵۷ ،۱۱۵۸ و‌ ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخهای پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق درگاه سازمان صادر نشده است.

ب-کنترل مندرجات کارت شرکت در آزمون 

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز سه شنبه ۹۹/۰۵/۱۴ لغایت روز چهارشنبه ۹۹/۰۵/۱۵ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره ۲ این اطلاعیه آمده است).

۲- در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۱۸ منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

۳- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

ج- سهمیه رزمندگان و ایثارگران

۱- در کارت شرکت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهمیه‌ ثبت‌نامی‌ آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و با توجه به ضوابط متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده‌اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته است عیناً همان عنوان سهمیه انتخابی قید شده است. 

۲- آن‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک (۱) آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان شده‌اند و سهمیه آنان از سوی ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، رزمنده درج نشده است.

۳- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارگان وزارت جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین) و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۱۸ منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات)مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این پایگاه نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام نمایند. تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال گردد. ضمناً تأکید می گردد داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته است، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۵/۲۰ به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می گردد. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

ه‍- معدل 

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمی‌باشدضمناً لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام شده است. 

تبصره ‌۱- فارغ‌التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶ (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقی گردیده‌اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده‌اند باید معدل‌ مندرج‌ در مدرک‌ لیسانس ‌(کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره ‌۲- دانشجویان‌ شاغل‌ به‌ تحصیل‌ در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۹۸/۰۹/۱۶) همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ فارغ‌التحصیل گردیده‌اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارتشرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ‌التحصیلی اقدام نمایند.

تبصره ۳- دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی، فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آن را نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند. 

تبصره ۴- فارغ‌التحصیلان‌ دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی (فوق‌دیپلم‌) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون آنها یکسان باشد.

تبصره ۵- دانشجویان‌ شاغل به تحصیل‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته که‌ پس‌ از اخذ مدرک‌ کاردانی (فوق‌دیپلم‌) در مقطع‌ کارشناسی‌ ناپیوسته پذیرفته‌ شده‌اند و هم اکنون نیز دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، باید معدل مقطع کاردانی و میانگین‌ واحدهای‌ گذرانیده‌ شده در مقطع کارشناسی آنان تا تاریخ ‌۹۸/۱۱/۳۰ با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون، مطابق مفاد تبصره ۲ فوق یکسان باشد.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی شما می‌شود، ضرورت دارد نهایت دقت را درخصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورید.

و- یادآوری مهم: 

۱– شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح می‌باشد. درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه صبح) بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن درب سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.

۲- برای‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ تستی‌ و درج‌ آن‌ در پاسخنامه، منحصراً از مداد سیاه‌ نرم پررنگ‌ استفاده‌ شود.

۳- داوطلبان لازم است با توجه به رشته امتحانی و موادی که امتحان خواهند داد لوازم مورد نیاز از قبیل مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش، سنجاق و ماسک را به همراه داشته باشند و از آوردن‌ وسایل‌ اضافی‌ مانند ساک‌ دستی‌، کیف‌ دستی‌، پیجر، تلفن‌ همراه، انگشتر هوشمند، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند،‌ جزوه،‌ کتاب، ماشین حساب و نظایر آن و هم‌چنین وسایل‌ شخصی‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اکیداً خودداری‌ شود. بدیهی‌ است‌ که‌ به‌ همراه ‌داشتن‌ هر کدام‌ از وسایل‌ مندرج‌ در این‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ و تخلف‌ تلقی‌ و با داوطلبان‌ ذیربط برابر آیین‌ نامه‌ تقلب‌ و تخلف‌ رفتار خواهد شد.

۴- نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سوالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نمی‌باشد، لذا به داوطلبان تأکید می‌گردد با توجه به مطلب فوق، برای پاسخگوئی به سوالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که در این اطلاعیه نیز آمده است، رفتار خواهد شد.

۵- داوطلبانی که موفق به مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون خود نشوند، ضرورت دارد برای پیگیری موضوع در زمانهای اعلام شده به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص (مطابق جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

۶- با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ ۹۸/۰۱/۲۴ شرکت در آزمون عملی و تشریحی در کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ منحصراً برای داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه در دوره روزانه مجاز باشند و تمایل به انتخاب رشته محل های دوره روزانه در فرم انتخاب رشته خود داشته باشند، ضرورت دارد. به عبارت دیگر برای داوطلبانی که در دوره روزانه مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل-های دوره های غیرروزانه (نوبت دوم «شبانه»، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور) را درج  کنند و یا برای انتخاب رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی اقدام  نمایند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد. ملاک پذیرش در رشته محلهای دوره های غیرروزانه نمره کل نهایی بدون احتساب آزمونهای عملی و تشریحی حسب مورد در هریک از کدضریب¬ها خواهد بود.

ز – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید.

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

۶- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

۸- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جداً خودداری نمایید.

۹- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۱۱- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۳- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

۱۴- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۵- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

۱۶- پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام شود.

۱۷- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

ح- تکمیل فرم خوداظهاری:

۱- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲/۵/۹۹ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۱۰ لغایت شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۱ با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. داوطلبانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. 

۲- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون:

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۴ به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل نمایند. 

قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده ۵- تخلفات وجرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی (حتی تلفن همراه خاموش) و دستگاههای حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.

۳- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده ۶- هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۵): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده ۸ – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده ۹- رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.

ماده ۱۱- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.

ماده ۱۲- هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد مجوز تاسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها علاوه بر محرومیت دائمی از تاسیس و اداره این گونه مراکز به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) می‌باشد.

تبصره- در مورد آموزشگاههایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذیربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند راساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

در خاتمه اضافه می‌نماید:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از تاریخ یکشنبه ۹۹/۰۵/۰۵ لغایت روز شنبه ۹۹/۰۵/۱۸ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور  و یا در روزها و ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند. 

دریافت فایل جدول شماره (۱) شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون ‌کارشناسی‌ارشد ناپیوسته  سال‌ ۱۳۹۹  براساس‌استان‌محل‌اقامت‌فعلی‌داوطلبان

دریافت فایل جدول‌ شماره‌ ۲- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت در آزمون داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
الناز
مرداد ۲۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ

من یادم رفت پرینتو بزنم زدم تایید کلا بیرون اومد دیگع تو هم نمیرع من الان چیکار کنم 😭

Fgha
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

سلام، چرا فرم معدل در اطلاعیه بارگذاری نشده؟ حتما باید تهیه کنیم؟

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

وضمنا حتی اگر تعداد به صفر برسه حداقل تا ۶ ماه بعدش باید کنکور یا امتحان با ماسک برگزار بشه پس الکی بهونه برای تعویق نیارید با بهونه کردن ماسک. همین چین امار صفر مربوط به سه ماه قبله مگه الان ماسک نمی زنن همین الان هم شبیه پادگانه همه جاهاش. مشکل اینجاست که مردم ما هیچ جا حاضر نیستن رعایت کنن و یه ماسک ساده رو بزنن حتی سر امتحان کنکور و این همه طومار میدن برای در رفتن از زیر بار حداقل مسئولیت های اجتماعیشون.

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

من ۱۱ نکته رو گفتم و شما به دو موردش اشاره کردین، برای هر کردوم یه نکته بگم، نکته اول در مورد زدن ماسک که میگید اینا تا دوسال دیگه هم مشکل دارن و باید بخاطرشون سوخت یا نه، خب بگم اگه دقت کنین توی کشورهایی که کنکور اجرا شد، توی هفته منتهی به روز کنکور، تعداد مرگ و میر زیر ده (مثل چین) یا دو رقمی ( مثل افغانستان) بود که دو رقمی هم توی فضای باز اجرا شد، این ینی اگه شرایط رو یکبار جدی کنترل کنن، (به قول دکتر شهریاری رییس کمسیون بهداشت) با کم شدن آمار، شخصی که مشکل تنفسی داره سر جلسه حداقل ترس از لحظه ای جا به کردن ماسکش نخواهد داشت! این ینی کمترین میزان عدالت که باز بش راضی شدیم نکته دوم) بحث مالی داوطلبان رو برجسته کردین که همیشه بوده ، خب دوست عزیز، اولا شخصی که توی فروردین قادر به کنکور و مرور بود و الان به دلیل مشکل مالی توان کولر توی خونه ندارن، که این افراد کم هم نیستن، وقتی براشون توی تعویق های قبل تصمیم گرفته شد که به الان رسیدیم، حق مسلم دارن بخوان باز کنکور تعویق بخوره به زمانی با هوای مطلوب ، پس بحث… ادامه نظر»

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

سه تا رو جواب دادم چون همه اون یازده پیچوندن همین سه تا یا مطرح کردن بدیهیاتی بود که حتی موافقای تعویقم از خوندنشون خنده شون میگیره و باز هم همونا رو گفتی و چیز جدید اضافه نکردی. قضاوت با منطق دوستان همه پیام های من رو بخونن مال تو رم بخونن. هر چند با این ادبیات غیر قابل فهمی که شما نوشتی اول باید رمز گشایی کنن.

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

خدا رو شکر کارت شرکت در جلسه دکتری اومد رو سایت سنجش. داوطلبای واقعی دیگه محکم برید سر جمع بندی. من که رفتم سر درسم. خداحافظ تا روز اعلام رتبه ها. به امید بهترین نتایج برای همه کسایی که تو این شرایط سخت همه تلاششون رو کردن و حسابی درس خوندن. امیدوارم همه داوطلبای باانگیزه و پرتلاش موفق باشن😊

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۶ ق٫ظ

همه متخصصا دارن میگن با زدن ماسک و رعایت فاصله و پرهیز از حرف زدن با کسی که از سلامتیش مطمئن نیستید مگر در صورت لزوم، مشکلی نیست و می تونید برای کار ضروری بیرون برید بدون نگرامی. ضروری تر از کنکور هم که برای دانشجو کاری نیست. دوستانی که بالاتر از حرف همه متخصصا استانداردهاشون صد برابر از سازمان جهانی بهداشت و همه متخصصای دنیا بالاتر هست بفرمایید تخصص و فوق تخصصتون رو از کدوم دانشکده هاروارد گرفتن تا ما هم در جریان باشیم.

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ق٫ظ

اگر بخواید به خاطر مشکل مالی بعضی از داوطلبا به خاطر کولر و …. صرفنظر کنیم به نظر شما چطوره کلا کنکور و البته دانشگاه رفتن رو کنسل کنیم چون خیلیا به خاطر مشکل مالی نمی تونن کتاب بخرن، خیلیا نمیتونن درس بخونن و …. این هم شد استدلال آخه؟!!! یعنی قبل از کرونا افرادی که مشکل مالی داشته باشن نبودن حالا یه دفعه با کرونا عدالت آموزشی مهم شد. ایکاش عدالت اجتماعی، آموزشی و کلا عدالت وجود داشت ولی متاسفانه وجود نداره نه اینجا، نه هیچ جای دنیا.و راه برقرار شدنش هم برگزار نکردن کنکور یا تعویق و لغوش نیست.

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ق٫ظ

به نظر شما اگر ما یه سال صبر کنیم مشکل ماسک زدن دوستانی که مشکل تنفسی دارن حل میشه؟!!! واقعا متاسفم برای کسایی که نمی تونن با ماسک نفس بکشن، ولی متاسفانه تا سال دیگه هر امتحانی هر جا برگزار بشه همه مجبورن ماسک بزنن، پس حرف از تعویق سه ماهه و شش ماهه و یکساله به خاطر کسایی که ماسک نمی تونن بزنن، حرف بی اساسیه. انگلیس اعلام کرده تا دو سال دیگه همه ملاحظات بهداشتی رعایت بشه. اگر قرار دو سال صبر کنیم تا این دوستان بتونن بدون ماسک امتحان بدن، خوب چه کاریه ما الان امتحان میدیم این دوستان هم لطف کنن امتحان رو بزارن سالی بدن که ماسک زدن اجباری نباشه، که احتمالا کنکور دو سال دیگه خواهد بود. آیا این دوستان راضی هستن به خاطر اونها تا دو سال دیگه هیچ کس امتحان نده. اگر راضی باشن، مطمئنا بقیه هم راضی هستن که اونها امسال امتحان ندن. خود من برونشیت مزمن دارم و برای اینکه بتونم با ماسک دوام بیارم و به سرفه نیفتم مجبورم داروهایی استفاده کنم که خواب آورن اما الان سه هفته است که دارم تمرین میکنم با ماسک و این داروها درس میخونم تا بتنونم تو امتحان دوام بیارم و امتحانم… ادامه نظر»

بهادر
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ق٫ظ

آهااا فرم خوداظهاری شد مدرک سلامت؟؟؟ اونی که کرونا داره و تو خونست اگه سوالات این فرمو جوری جواب بده که بگه سالمی اونوقت چی میشه؟؟؟؟

مانی
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  بهادر

اولا کسی که علامت داشته باشه رو راه نمی دن. دوما اون کسی هم که بیماره و علامت نداره با زدن ماسک هر دو نفر و رعایت فاصله خطری براتون نداره. مگه الان میرید تو خیابون یا سوپر مارکت یا دانشگاه مطمئنید هرکس باش حرف میزنید سالمه. تازه سر جلسه لازم نیست با کسی حرف بزنید که اصلی ترین عامل انتقال از طریق هواست.

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ق٫ظ

دوست عزیز، نکته اول) خیلی از افراد مشکل تنفسی دارن، مثلا من، نمیتونم دائم با بینی نفس بکشم،و با دهن نفس بکشم ماسک مرطوب میشه و ماسک مرطوب گفته شده ویروس پذیر تر هم هست، علاوه بر حفظش روی صورت که مرطوب باشه سخته، و عده ای دیگه کلا با ماسک به دلیل مشکل تنفسی کلی، نمیتونن راحت نفس بکشن و دچار حمله عصبی میشن نکته دوم استرس افراد هست، افراد موقع کنکور به طور عادی استرس دارن، و افرادی که توان مالی برای شرکت توی آزمون های آزمایشی نداشتن، با حجم شدید چگونگی کنکور و حفظ بهداشت علاوه بر استرس عادی خود رو به رو میشن نکته سوم، عده ای توان مالی روشن کردن کولر توی خونشون رو توی این گرما برای مرور تلاشاشون نداشتن و برای حتی مرور هم به شدت توی فشار بودن ولی اگه توی فصل خنک تر باشه میتونن با آرامش مرور کنن و حس عقب بودن که میشد بیشتر تست بزنن یا بخونن نداشته باشن نکته چهارم، این ویروس ، واکسن سازی داره میشه و توان گرفتن کمتری برای افرادی که مبتلا شدن داره پس وضع ثابت نیست نکته پنجم اگه قرار به تشدید این ویروس توی پاییز بود، اطلاعیه حضوری شدن مدارس از… ادامه نظر»

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

اگه اصلا بگیم که جمعیت یه میلیون خب؟
یک میلیون نفر، یه درصدش بگیره، فقط یه درصد!!!! اونم جمعیت رو کردیم یه میلیون!! میشه ینی ده هزار نفر، اگه به چار نفر منتقل کنن، مجموعا میشه ۵۰ هزار نفر، طبق وزارت بهداشت فلن ده درصد از آمار ها روزانه فوت میکنن،ینی توی مینیمم میشه پنج هزار نفر فوت میکنن !!!!! ای دوست داریم مینیمم رو میگیم و این جون آدماست!!!!

سما
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

میفهمم چی میگین. من خودم چند روزه دچار این حمله های تنفسی شدم، نمیدونم از شدت گرماست یا استرسی که این اخبار ضد و نقیض داد، اما باید تمرین کنم سر جلسه به طمع تمرکز و حل بهتر مساله ماسکمو پایین نیارم. ان شا الله خدا به همه کمک کنه به تک تک این بچه های سرزمین که از هر طرف روشون فشاره، چه موافق چه مخالف، چه کنکوری چه غیر کنکوری، حق هیچکدوم پژمردگی افسردگی و استرس و هیجانهای منفی بی مورد نیست. تو اوج جوونی باید شاد باشن به جای این اذیت شدن، و به تبع اذیت کردن یکدیگر، با هم برای پیشرفت کشورشون تلاش کنن. یا قادر متعال تو خودت کمک کن و یه راهی جلومون بذار. خیلی غصه میخورم به حال همه مون، اما میدونم ان مع العسر یسرا، انسانهای بزرگ از دل سختی ها بیرون میان و هرچقدر شرایط سخت تر، امکان رشد شخصیتی هم بیشتره که نازپرورد تنعم نبرد راه به دوست «هدف».

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  سما

چه دعای زیبایی الهی آمین و چقدر خوب از موضوع ها گفتین ، الهی خدا با محبتش کمک هممون کنه

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سما

مثه همیشه محبت و حکمت خدا باید درک شه از هر موضوعی ، مسلما قصدی جز پرورش روح ما نداره و انشالله نتیجه هرچی بشه، از آزمون خدا موفق بیرون اومده باشیم

حسن
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

نکته هزارم اینکه کنکور ارشد باید فروردین برگزار میشد که با ارائه این نکات ریز و درشت چهار ماه عقب افتاد و اگر قرار باشه به این نکات توجه کنند فکر کنم یه دو سالی هم باز کنکور عقب میفتد خداوکیلی کم گیر الکی بدید بزارید این کنکور لعنتی تموم بشه بره

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

و اونهایی که میگن الان شهر ما گرمه الان به جز قسمت شمالی و قسمت هایی از شمال غرب همه جای ایران گرمه و ضمنا تعویق بیفته برای سه ماه دیگه که تو مناطقی از ایران به خاطر سرمای زیاد هیچ تهویه ایی نمی تونن بزارن، حتما اونا میخوان بگن تو فضای کاملا بسته بدون تهویه امتحان نمی دیم. اینکه نمیشه هر کس فقط شرایط خودش رو ببینه. بله امسال بدترین سال برای کنکور دادن هست ولی اکثرا کنکور ندن خیلی سختی های بیشتری رو از شرایط سخت کنکور امسال باید تحمل کنن. همکاری کنیم و با صبر و تحمل سختی ۴ ساعت کنکور دادن با ماسک و رعایت نکات بهداشتی رو به جون بخریم تا هم سالم بمونیم هم خیلیا آینده و تمام امید و آرزو ها و زحمات چند ساله شون به باد نره.

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

بله امتحان دادن با ماسک سخته، اینکه مواظب باشی به صورتت دست نزنی سخته. اینکه مایع ضدعفونی ببری سر جلسه و قبل از خوردن خوراکی که خودت از خونه بردی دستت رو ضد عفونی کنی سخته، اما این سختی مال همه هست و همه باید تو این شرایط امتحان بدن. اگر امتحان سه ماه یا حتی شش ماه هم عقب بیفته به گفته همه مقامات بهداشتی دنیا همینه. خود من حتی سال دیگه هم سر هر امتحانی برم قطعا ماسک میزنم حتی اگر اجباری نباشه و هیچ کس ماسک نزنه و شرایط امتحان دادنم از بقیه سخت تر بشه.به هر حال تعویق حتی تا سال اینده بهار هم باعث نمیشه ازمون بدون ماسک و ضدعفونی انجام بشه. حتی گفتن در صورت بازرسی بدنی قبل از هر بازرسی اون فرد که گان و ماسک مخصوص پوشیده کاملا دستش رو ضدعفونی میکنه که تازه همون رو هم احتمال داره حذف کنن.

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

من به دلیل مشغول بودنم، چندتا از نظرات نسبت به صحبتامو نشد جواب بدم و الان جواب دادم انشالله دوست عزیزمون که فکر کنم توی نامش وکلا داشت جوابمو ببینن و نسبت به شک دار بودنشون و شکشون رفع شده باشه و همیطور تمام دوستان دیگه
خداروشکر و خداروشکر از چند روز پیش طبق خبر هایی که شنیده بودم، اعلام روز دو شنبه برای تشکیل جلسه نهایی رو گفتم و خداوند شرمنده نکرد خودم و عده ای که ازشون خبر رو گرفته بودم و امیدوارم کمکی کرده باشم در حد خودم با پیام هام در این میان اخبارهای نقیض و حداقل فکر یکی رو آروم کرده باشم و خدای نکرده دلخوری پیش نیومده باشه
ممنون از همه

گلبرگ
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

تو منو اروم کردی خانوم محبت مرسی از حمایتت

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  گلبرگ

الهی شکر ، واقعا از این بابت خوشالم، انشالله فردا خبر تعویق بیاد و اسم تک تک عزیزانی که باشون ارتباط داشتیمو همه بگیم و ازشون تشکر کنیم که یوقت توی کامنتا نیستن، به معنی عدم حضورشون نباشه
از اول هم گفتیم مطالعه رو ول نکنه کسی که یوقت بش فشار نیاد و خداشاهده حجم عظیمی از کارا رو خودمون کردیم که به بقیه فشار نیاد ینی به دنبال اینکه کسی از درس عقب بیوفته نبودیم
و این جمع بستن فعل ها، ینی این مطلبو از سمت شما و همه میگم

ثریا قاسم دوست
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

ممنون َشما چقد منو یاد نیلو میندازین

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ

سپاس از شما، خدا عمر طولانی به نیلو خانوم بده که لطفشون همه جا تعریف میشه

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۱ ب٫ظ

توی اطلاعیه سنجش دقیقا ذکر شد براساس مصوبات ستاد ملی کرونا مورخ ۴ مرداد. اینقدر فرافکنی نکنید و باعث اشفتگی فکری داوطلبا نشید. انشالله ۵ شنبه دکتری برگزار میشه و همه درسخون ها بهترین نتیجه رو میگرند. سیاهی لشگرهام که خوب خودشون رو امسال معطل تعویق کردن به امید ناامید کردن و درس نخوندن داوطلبای واقعی. تا حالا که تیرتون به سنگ خورد. فقط باعث شدید بچه های قوی با تسلط خیلی بیشتری برن سر جلسه با این تعویق های مداوم و درصدها امسال به شدت بالاتر از سالهای گذشته خواهد بود.

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنم با اینکه باتون مخالفم

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

ولی من ارزو میکنم همه کسایی که به خاطر درس نخوندن و تنبلی و مسخره بازی و خورد کردن اعصاب رقبای قوی و درس خون تعویق تعویق کردن هیچ خیری نبینن و نه اینجا که هیچ جا موفق نشن، چون واقعا بازی زشتی با اعصاب داوطلبای پرتلاش کردن. هر چند نیازی به ارزوی من نیست ادم های حسود بالاخره یه جا تو زندگی پای کارشکنیشون برای دیگران رو میخورن و زمین میخورن. امیدوارم شما جز اون افراد نباشید و در خوشبینانه ترین حالت جز اونهایی باشید که به خاطر نازک نارنجی بودن حاضر نیستن تو شرایط متفاوت امتحان بدن. هرچند این شرایط ماسک و اب ریزش و خارش چشم و … برای همه هست و کنکور هم رقابته یعنی بقیه هم تو همین شرایط امتحان میدن پس این همه غر زدن نداره. و همش هم چاره مثل دستمال تمیز و ماسک اضافی و ضد عفونی کننده دست که حتما اجازه بردنش رو میدن بمون. پاک کردن صورت مسئله راحت ترین راه هست که متاسفانه تعویق چیا پیش گرفتن.

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

من قربانی تعویق اول شدم و توضیح نمیدم چرا چون طولانیه، اما همین قربانی شدن باعث شد توی جمع مردم برم، و با حجم افرادی که مشکل تنفسی دارن، یا مشکل استرس دارن، و یا افرادی که خانوادهاشون نمیزارن کنکور بدن توی این شرایط و سال بعد شرایط سخت تری رو باید داشته باشن، و همچنین پرستاران و پزشکان قهرمان کشور و عزیز که با متناشون و چهرهای با جای ماسکشون درخواست کمی استراحت داشتن و بیماران بستری شده و یا توی خونه توی قرنطینه و خیلی از افراد دیگه آشنا شدم، و سبب شد دیدمو به همه افراد باز کنم که این بیماری فقط برای ما نیست و برای همه هست ، و همین شد فهمیدم با نظرم، دارم به یه کشور نظر میدم و به سمت تعویق رفتم و اونو مناسب دیدم هرچند مطالعمو باز ادامه دادم و خواست خدا بود از یه بلایی که سرم اومد به کجا برم

محبت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  محبت

دقت کنین لفظ قربانی رو فقط برای تعویق اول به کار میبرم چون اون تعویق توی زمانی بود که کرونا انقدر همه گیر نبود و ضربه ای بم زد که توضیح نمیدم به دلایلی اما سبب پرورش روح من و خیلی از درسخون ها شد که
بعد از اون ،تعویق های بعدی رو ، رفتار مصلحت بین توصیف کردیم و باز به تلاشمونم توی مطالعه هم ادامه دادیم،
واقعا قضاوت کردن امری سخته، امیدوارم توی قضاوت هامون در مورد افراد موافق تعویق یا مخالف کمی با امکان اشتباه بودن دیدمون جلو بریم و فقط مسائل رو با اطلاعت تحقیق نکردمون قضاوت کنیم

مهندس عمرانشونم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

دوستان دوتاسوال دارم.ممنون میشم کسی که واقعااطلاع داره بدون هیچ جهت گیری پاسخ سوالمو بده:
۱-جلسه ستادکرونا تشکیل شده که برای کنکورها تصمیم بگیرن یاهنوزتشکیل نشده؟(توی دوسه تاخبرقبلی خوندم که یکی ازمسئولین گفته بود هنوزمشخص نشده)
۲-اجازه بردن تغذیه سرجلسه رو داریم یان؟
(من رشته م مهندسی واقعا قندم افت میکنه اگ چیزی نخورم…هععععییی خدا)
پیشاپیش ازپاسخگوییتون ممنونم♥

سما
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

سلام چرا نشه، مگه قبلا نمیبردیم؟, با خودتون آب معدنی و یک خوراکی بسته بندی شده داشته باشید که بهش دست نزنید. حتی آب معدنی رو داخل کیسه فریز بذارین و با داخل کیسه باز کنید. یا نکنه به خاطر کرونا میپرسید که نذارن. نه فکر نکنم این کارو بکنند. یک بسته دستمال کاغذی جیبب که توی بسته بندی هست هم همراه داشته باشبن تا به هنگام دیدن وسایلتون دستشون بهش نخوره.

در مورد سوال اولتون هم گویا رییس جمهور ووزیر علوم درگوشی صحبت کردن.

مهندس عمرانشونم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سما

ممنون دوست عزیز
بله موضوع تغذیه رو به علت کروناگفتم ،چون توی پست های یک سری ازدوستان دیدم که میگفتن اجازه نمیدن ببریم برای همین پرسیدم.

سما
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب٫ظ

من هم رشته برق شرکت کردم چهار ساعت و نیمه. بعد جالبه تو اون مدت وقتی سرت پایین میشه برای حل مساله آدم آبریزش بینی میگیره، خارش چشم هم حتی میگیره خیلی طبیعیه این موردا. تو این کرما با ماسک چطور قراره دووم بیاریم و هعی حواسمون باشه که دست به صورت نزنیم و …اگر مساله حل نکردنی نبود راحت بود سریع تر پاسخ میدادیم و میرفتیم. به هر حال سرایط برای همه یکسانه.
چندتا هم شکلات کوچک پیشتون باشه اونا رو هم نذاشتن،بیرون میندازین، اما دیگه شکلاتو میذارن. فکر نکنید می خوان سخت گیری کنند. بنده تو امتحانات نهایی بودم واقعا هیچ پروتکلی نبود در حد تطاهر و گرفتن عکس با ماسک و دستتکش و فرستادن به رسانه ها بود. اولیای گل هم که دم در مدرسه تجمع میکردن بدون ماسک و …با هم گل میگفتن گل میشنفتن

علی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

ن جلسه ای تشکیل نشده این اطلاعیه هم که زده طبق جلسه ۴مرداد بنظر الکیه چون تمام مصوبات جلسه ستاد پخش میشه مثلا همون زدن ماسک اجباری یا تجمع بالای ۱۰نفر ممنوع و … ولی چیزی راجبه کنکور گفته نشده
خوراکی بردن رو نمیدونم واقعا اتفاقا منم مثل شما مهندسی عمرانم ۴ساعت سوال حل کردن بدون هیچی واقعا نمیشه اون یکی دوساعت اخر هرچی بزنیم مطمعنن بیشترش با اشتباه محاسباتی غلط درمیاد حالا نمیدونم خوراکی ببریم ریسکشو قبول کنیم بخوریم یانه همون ۲یا۳ ساعت اول بدون خوراکی هرچی تونستیم بزنیم و بیاییم بیرون دیگ
اینم شانس ماست

مهندس عمرانشونم
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من بخاطرکم خونی که دارم زود انرژیم میفته واس همین حتی نمیتونم دوسه ساعتم دووم بیارم و حین ازمون حتمابایدخرما بخورم.
شمادیگ درجریانید غیراز”زبان” ۱۰۵تا سوال حل کردنی داریم وچقدرسخته.
انشاالله که بذارن ببریم وگرنه من یکی ازحال میرم.

Hhh
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۴ ب٫ظ

دوستان کاش میشد اعتراض کنیم ب این بازریی بدنی
حق ندارن این کارو کنن با وجود کرونا
همین جوریش داریم میریم امتحان ریسک بزرگیه
چ برسه بازرسی بدنی و ازین حرفا

Afsane
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ

🔺عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برگزاری تمام کنکورها نیازمند بازنگری جدی است

الهیان:
🔹قطعاً کنکور باید در موعدی برگزار شود که ابتلا کمتر و شرایط کشور امن شده باشد.
🔹اگر قرار باشد تعداد زیادی از داوطلبان با حضور در محل آزمون به کرونا مبتلا شوند، چرا اصلاً در این زمان کنکور برگزار شود؟
🔹باید یک بازبینی جدی نسبت به برگزاری کلیه کنکورها و آزمون‌ها صورت گیرد.
🔹طی نشستی که قرار است فردا با وزیر بهداشت گرفته شود باید به یک تصمیم واحد برسیم/ فارس

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Afsane

خداروشکر برای این نمایندگان واقع بین و ممنون از انتشار این پیام

جانان
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ

دوستان پس این ۴۶۰۰۰ امضایی که واسه تعویق کردیم چی شد؟ همش کشک بود
انقدر پروتکل پروتکل میکردن این بود با این موارد مسخره

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  جانان

توکل کن جانان، انشالله فردا خبر اصلی میاد و واقعا توی این پیام خیلی از مخالفان تعویق رو هم با این موارد نقیض پروتکل، به سمت تعویق بردن خداروشکر

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

موضوع فقط توکل هس
دیروز یهو میگن حذف کنکور، بعد خبر میاد که این فقط پیشنهاد بوده، امروز میگن برگزاری و کارت ورود به جلسه با توجه به ستاد توی جلسه دیروز، بعد دیروز خبر حذفو دادن درحالی که همه دیدیم وقتی خبری میشه موج بیانیه ها میاد، و دیروز برگزاری رو نگفتن پس مگه میشه؟ بعد امروز بشینی تلوبیون و فیلم جلسه ستاد رو توی دیروز ببینی توش حرف کنکور نشده و اینا میگن با توجه به حرف دیروز ستاد!
این همه تناقض عزیزجان به اضافه کامنت پایینم که چند نکته دیگه رو هم گفتم نسبت به موارد پروتکل
توکل کنین بخدا از سیاست های موجود
و همونطور که گفتم هم به احتمال خیلی زیاد خبر قطعی فردا میاد
ما موج اخبار و بیانیه های فرودین سال ۹۸
و تعویق قبل رو فراموش نکردیم
– پناه میبرم به خداوند از عده ای کم –

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

ممکن نیست دیروز ستاد به برگزاری رای داده باشه و دیروز حرفی ازش نشد و فقط حرف حذفو زدن
خداوند خودش ناظر بر ظلم رسانه ای که بر ما میشه هست

zahra tms
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ

اونی هم که از من جواب خواستی جوابت رو همون جا دادم …الان جواب محبت جون رو دیدم واقا خوشم اومد دمت گرم

عزیز، توی نکته اول کامنتم برای اصلاح موارد بود که باهم نقض دارن!
توی نکته دوم اینا همون دلایلی بود که قول داده بودن درست هستن تا ترس سر جلسه پیش نیاد و الان نقض توی حرفاشون میبینین که موج میزنه
توی نکته سوم، توی تلوزیون نماینده ای از بهداشت گفت که توی پاییز وضع بهتر هست
توی نکته چهارم، توی مصاحبه دکتر شهریاری رییس کمسیون بهداشت هم اعلام شد، عقل و منطق میگه توی زمانی که خطر هست آزمون نباشه
توی نکته پنجم، اعلام شد واکسن تا اول پاییز میاد
توی نکته ششم ، برگزاری برای مبتلای روی تخت بیمارستان چه انسانیتی توشه؟
توی نکته هفتم، تعویق حداقل سبب میشه این موارد رو اصلاح کنن
ووو

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

لطف دارین، ممنون از حضورتون

zahra tms
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ

دیروز یعنی ۴مرداد جلسه دقیقا از تلویزیون پخش شد کجاش در مورد کنکور بود؟درضمن شنیدم فردا جلسه اس

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  zahra tms

دقیقا خبری نبود، انشالله فردا خبر اصلی با احتمال زیاد منتشر میشه

رجب
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ

یادتونه از کی گفتم تعویق قطعیه؟ ایمان نیاوردید هنوز؟

*
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

الان همه شواهد دال بر اینه که کنکور برگزار میشه. الگوریتم شما برای دکتری رو هم تعویق می بینه؟

ف
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

نه!!

شیما
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

مگه حالا گفتن تعویقه؟:(
تا یه کشتار جمعی راه نیفته که ول کن ما نیستن

حسین
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

عمو رجب تو بمب انرژی هستی ولی کوتاه بیا
دیگه فکر کنم قطقی شده یجورایی
این دفه میترسم تمام توانایی هاتو زیر سوال ببری

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

شما واقعا یکی از استعداد ها هسین, منطق و برخوردتون بیانگر شخصیت بزرگتونه

علی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۳ ب٫ظ

از پروتکل های سازمان سنجش همین بس که اعلام کرده بودن تو تمام شهرستانها کنکور برگزار میشه و حتی کلی اعلام کردن برید شهر خودتونو بزنید و منم رفتم تغییر دادم ولی حالا که جدولو نگا کردم تو کل استان فقط ۲شهرستان محل حوزه هستن که پارسالم همینا بود و هیچ فرقی نکرده بقیه پروتکل هاشونم روز ازمون میبینیم
تاسف واقعا

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا افسوس

سعید
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۱ ب٫ظ

اب معدنی میتونیم بیاریم؟

بهار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

وااای فک کن نذارن به بطریای آبی که اونا میدن که نمیشه دهن زد توسط صد نفر دست به دست شده از تشنگی میمیریم

Hhh
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

دقیقااااا سوال منم هست

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

دوستان پیگیر تعویق کمسیون آموزش مجلس رسما اعلام کرده تصمیم گیری راجع به تاریخ کنکور به عهده ستاد کروناست و خدا رو شکر مجلس دیگر دخالتی نخواهد کرد، ستاد کرونا هم تو آخرین جلسه ۴ مرداد گفته در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و تعداد روز رو افزایش داد. پس دوستان صرفا درس بخونید. خدا رو شکر سم پاشی تعویق چیا نتیجه نداد.

Arghavan
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ

پس از ۱۳ مرداد می تونیم کارت ورود به جلسه را بگیریم؟؟؟

پرستو
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

سلام رجب پس چی شد اینها با الگوریتمت مغایرت داره ?

رجب
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  پرستو

اتفاقا ثابت میکنه که تعویق قطعیه

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ

اینقدر بهونه بنی اسرائیلی نیارید. اگر الان یکی یه بلیط سفر خارج به همین آداما میداد بدون ماسک و دستکش نشسته بودن تو هواپیما با همه مسافرام از خوشحالی روبوسی میکردن. بعدشم میگفتن بابا بی خیال فوقش مریض میشیم. حالا همه شدن کاسه داغ تر از آش. از متخصصا بیشتر پروتکل دارن. برید کارتتون رو بگیرید و اماده بشید برای امتحان و … اینقدرم سم پاشی برای داوطلبایی که تا الان زحمت کشیدن نکنید. خود من که با تمام این مسخره بازی که راه انداختید حتی یک دیقه از وقت جمع بندیم رو نزدم امیدوارم بقیه دوستان هم تحت تاثیر قرار نگیرن.

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

بس کن ادم بی منطق. منظور از دست زدن به سطوح یعنی دست زدن بی مورد. یعنی اینقدر کودک هستید که باید هر چیزی رو براتون توضیح داد. بعدشم به گفته کلیه متخصصا اگر مراقبت کنی و دست رو به چشم و بینی و دهن نزنی هر جا دلت میخواد دستت رو بزنن. ویروس با پوست منتقل نمیشه کوچولو. تو که دوست داری همه جا رو دستمالی کنی و بابت این ناراحتی، اشکال نداره هر جا دوست داری دست بزن فقط بعدش دستت رو به دهن و چشم بینیت نزن و بینی رم از روی ماسک بخارون باشه عمو جون. افرین پسر خوب.

Ali
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

افرین بچه باادب کلاس چندمی😏تونمیخواد برا بقیه نظر بدی شاید تو برای خونوادت مهم نیستی اما بقیه از جونشون سیر نشدن

مانی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ

پرستارا با این همه رعایت میگیرن؟!!!! بله من با یکی از این بنده خداها که از اقوام هست حرف زدم به قول خودش از یه جایی به بعد ادم میبره و دیگه مثل قبل رعایت نمیکنه و به خاطر همین میگیرن. پرستار که فقط مثل من و شما یه ماسک نمیزنه. اولا کلی لباس میپوشن دوما تا توی دهن مریض کرونایی میرن. باید کمک کنن تا خلط بیمار کرونا بیاد بیرون. اونوقت شما کنکور دادن با فاصله یک متر و نیم از کسی که نهایتا ممکنه ناقل باشه و بدون علامت، اونهم تازه ماسک زده و قرار نیست باش حرف بزنی، یکی میدونید. واقعا متاسفم برای منطقت!!!! پرستار وسط کلی بیمار کرونایی بد حال که دارن سرفه میکنن و ماسک هم ندارن داره کار میکنه حتی اگر یه لحظه ماسکش رو جابه جا کنه خطرناکه. اونوقت شرایط کنکور و توی بخش کرونا یکی هست. فهمیدیم منطق تعویق چیا چقدره. واقعا نرود میخ اهنین در سنگ

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنم هرچند میتونم جواب بدم به حرفتون اما سکوت میکنم به احترامتون

Hhh
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

این سری دیگ قطعا برگزار میشه

حسن
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

آی بابا راحت شدیم از بلا تکلیفی دراومدیم، خداوکیلی جناحهای مختلف دیگه سنگ اندازی نکنید بگذارید آزمونها برگزار بشه ، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه عزیزان داوطلب و مسئولین برگزار کننده کنکور

F
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

دوستان با توجه به بند اول الان جایی که خودمون واسه آزمون انتخاب کردیم باید کنکور بدیم یا شهرستان محل اقامت؟؟؟؟

mo
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  F

تو پرینت برگ ورود به جلسه زده کجا محل آزمونت هست

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  F

شهری که انتخاب کردی، حوزه رو مشخص میکنن.

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

توی ۱) میگه از شیشو نیم بازه، تا توی ۲) تجمع نشه ، حالا توی ۱۰) میگه از تماس دستها با چشمو دهانو بینی خود داری کنین، حالا توی ۵) میگه ماسک رو با این شرایط گذاشتنی که مطرح شده تا آخر جلسه حالا ما از شیشو نیم میایم ، چارساعت هسیم و تغذیه هم نمیدن تا دست نخوره به دهن یا اگه بدن دست میخوره به دهن، یا چار ساعت ماسک داریم و میان عرقمونو پاک میکنن یا ماسک با تنفس مرطوب شد عوضش میکنن خودشون تا دست نخوره به دهن؟؟ تازه به سلامت دفترچه اعتقادی ندارن که نباید دست بعدش به جایی نخوره؟! حالا توی بند ۹) باید همکاری کنیم با بازرس بعد دست نمیخوره به ماسک برای تطبیق چهره؟؟؟؟ یا توی ۱۱) موقع عطسه ، دست به ماسک نمیخوره؟؟ یا توی ماسک باید عطسه هم کنیم؟؟ بعد میدونن عطسه هست و میگن فاصله یه متری توی رفتو برگشت؟؟ توی ۵) میگن ماسک سه لایه عادی خودمونم بیاریم!!! اگه قرار باشه خودمون بیاریم ماسک پزشکی میخوایم که پیدا نمیشه و ماسک پزشکی میتونه تحمل کنه این چار ساعتو تاره باید آنتی باکتریال هم باشه که ضدعفونی کنه خودش!!! گفتیم خودتون میدین چون کمه! توی ۸) میگه از صحبت… ادامه نظر»

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

این بود منطق مخالفین عزیز برای تعویق نشدن؟ که رعایت پروتکل ها؟

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

انشالله هموطور که دیدیم توی تلوبیون هم هست جلسه دیروز، که حرفی از کنکور نشو، فردا خبر تعویق بیاد و این موارد رو اصلاح کنن حداقل

پرستو
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

فردا خبریه ?

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

تازه بیشتر از چار ساعت هم هسیم اگه از شیشو نیم بیایم!!

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

انشالله از اشخاصی شنیدم که فردا خبر اصلی به احتمال بالایی منتشر میشه
و تا الان ستاد نظری نداده برای برگزاری و احتمال بیان نظرش توش دو شنبه بالاست

مهدی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

برداشتند اطلاعیه سال پیش را یه چهارتا پروتکل کپی پیست کردند رو سایت گذاشتند. جالبی اینه مثلا برای نمونه برای پیدا کردن شماره صندلی و حمله ور نشدن داوطلب ها به تابلو یا بنر چیزی ننوشتند. در حالی که من خودم در آزمون آزمایشی که دادم همین یک نمونه معضل شده بود و مراقب نمی دونست چیکار کنه. فرضا ۱۰ هزار نفررا در محل آزمون میخواند به صف کنند بگند یکی یکی شماره صندلی ببینید؟ هر کدوم ۵ ثانیه طول بکشه میدونید چقدر میشه؟

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

دقیقا واقعا موافقم باید این نکته رو هم ببینن

مهر
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

#نه_به_کپی پیست
#نه_به_گشتن_صندلی

Ali
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

خب داداش
الان پاییز برگزار شه مشکلت حل میشه؟ دیگه اون موقع نیاز با رعایت اینا نیست؟ میتونی بدون ماسک هم بیای؟ اون موقع کسی ناقل نیست؟
یا باید کلا لغو شه
یا الان برگزار شه
وگرنه اون موقع با الان فرقی نداره
فرقش اینه که بدتر میشه اوضاع با وجود سرماخوردگی و ….

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

عزیز، توی نکته اول کامنتم برای اصلاح موارد بود که باهم نقض دارن!
توی نکته دوم اینا همون دلایلی بود که قول داده بودن درست هستن تا ترس سر جلسه پیش نیاد و الان نقض توی حرفاشون میبینین که موج میزنه
توی نکته سوم، توی تلوزیون نماینده ای از بهداشت گفت که توی پاییز وضع بهتر هست
توی نکته چهارم، توی مصاحبه دکتر شهریاری رییس کمسیون بهداشت هم اعلام شد، عقل و منطق میگه توی زمانی که خطر هست آزمون نباشه
توی نکته پنجم، اعلام شد واکسن تا اول پاییز میاد
توی نکته ششم ، برگزاری برای مبتلای روی تخت بیمارستان چه انسانیتی توشه؟
توی نکته هفتم، تعویق حداقل سبب میشه این موارد رو اصلاح کنن
ووو

صادق کریمی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه تربیت بدنی کدوم روزه؟ اصلا میشه از جایی فهمید؟

عباس
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۴ به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل نمایند. 

این نکته خیلی مهمیه. به همه خبر بدین که کسی بدون برگ سلامت یه وقت نیاد خدای نکرده راهش ندن

مهدی
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

مثلا این فرم پرینت شده چی را اثبات میکنه؟

عباس
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

هیچی والا. ولی میگم بقیه بدونن کسی به مشکل برنخوره

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

از تماس دست خود داری کنید!!!!! عزیزجان ما تیم پزشکی داریم که عرقمونو پاک کنن یا زیر تحمل سه ساعت ماسک یه لظه ماسکو بخوایم جا به جا کنیم بیان جا به جا کنن؟ کلا خوردنی هم دیگه بی خوردنی و از صبح زود بیایم تازه اونم بدون خوردنی بین آزمون!!
این بود واقعا پروتکل هاتون؟

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

اولا دوباره با عرض احترام! جلسه دیروز توی تلوبیون هم هست، توش حرفی از کنکور زده نشده و همونطور که قبلا گفتم نتیجه فردا میاد به احتمال زیاد
و خداروشکر که این ترفند دوستان عزیز رو قبلا هم قبل تعویق دیدیم و نهایت روز بعدش خبر تعویق اومد
دوما با عرض مجدد احترام! این بود پروتکل هاتون؟ همش شد با ما!!!! اشاره به شیلد هم نکردین!!! اشاره به عطسه میکنین که احتمال پخش داره ولی اشاره به موارد پروتکل هاتون نمیکنید!!!

حسن
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

شما لطف کنید خودتون رعایت کنید ما هم سعی میکنیم رعایت کنیم و اگر همه داوطلبین رعایت کنند انشالله هیچ مشکلی هم پیش نمیاد به امید سلامتی و موفقیت همه دوستان انشاالله پیش بسوی آزمون بدون استرس

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

من توی کامنتی بالا ، شفاف منظورمو از این تناقض ها گفتم، انشالله دیده باشین

فرحناز و نیلوفر وکلای تهران
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

دوست محترم. ستاد نمیذاره اون قسمتی که وزرا و مسئولین از کارشون گزارش میدن و… رو پخش کنن. متوجه میشین؟! دوشنبه ها جلسه است و ما خبر نداشتیم؟!!!

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ

دوست عزیز، کامنت ها رو بخونین خداروشکر فارس هم اعلام کرد فردا جلسه هست و نسبت به اینکه نمیزارن قسمتی پخش شه، توی حرفتون باید از نو نگاه کنین، که کدوم قسمت !!! آیا پخش حرف ستاد برای جمعیت بالای مردم، حرفی خصوصی هست؟ حرفی که بعدش روش حساب باز میکنن؟

بهار
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محبت

دقیقا همیشه یک روز قبل از جلسه ستاد سنجش خودشو با اطلاعیه های درپیتیش خفه میکنه.

محبت
مرداد ۵, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

دقیقا