اعلام جزئیات برگزاری آزمون عملی کارشناسی ارشد هنر ۹۹

آزمون عملی کنکور ارشد هنر

شرکت در آزمون عملی و تشریحی رشته های امتحانی گروه آزمایشی هنر تنها برای داوطلبان پذیرش دوره های روزانه و شبانه کارشناسی ارشد ۹۹ الزامی است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مورخ ۹۸/۰۱/۲۴ شرکت در آزمون عملی و تشریحی در کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ منحصراً برای متقاضیانی که براساس کارنامه نتایج اولیه در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز به انتخاب رشته باشند و تمایل به انتخاب رشته محل‌های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) را در فرم انتخاب رشته خود داشته باشند، ضرورت دارد.

به عبارت دیگر برای متقاضیانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل های دوره های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد.

ملاک پذیرش در رشته محلهای دوره های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی و دانشگاه آزاد اسلامی نمره کل نهایی بدون احتساب آزمونهای عملی و تشریحی حسب مورد در هریک از کد ضریب ها خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور ارشد هنر ۹۹

آزمون عملی کنکور ارشد هنرمتقاضیان مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) برای اطلاع از زمان برگزاری آزمونهای عملی، تشریحی و پروژه (که در دهه‌های اول و دوم مهرماه خواهد بود) به اطلاعیه‌ این سازمان که در تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌شود، مراجعه نمایند.

هزینه شرکت در کنکور عملی ارشد هنر ۹۹

متقاضیان کدرشته‌های امتحانی دارای پروژه و یا آزمون عملی گروه هنر شامل کدهای ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ که براساس کارنامه نتیجه مجاز به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند در صورت تمایل به انتخاب کدرشته محل های مربوط به دوره‌های فوق در فرم انتخاب رشته می‌بایست در زمان انتخاب رشته به ازای انتخاب هر پروژه و یا آزمون عملی نسبت به پرداخت مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ (یک میلیون) ریال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی از طریق کارتهای عضو شتاب اقدام و سپس نسبت به انتخاب رشته عمل نمایند.

چه کسانی مجاز به شرکت در مرحله عملی آزمون ارشد رشته های هنر هستند؟

لازم به توضیح است متقاضیانی مجاز به شرکت در پروژه و یا آزمون عملی رشته‌های امتحانی فوق خواهند بود که:

 ۱- بر اساس کارنامه نتایج اولیه در رشته و گرایش مربوط به دوره‌های روزانه و شبانه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

 ۲- همزمان با انجام انتخاب رشته، علاقمندی خود را برای شرکت در پروژه و یا پروژه‌ها اعلام نموده و نسبت به پرداخت هزینه فوق برای هر پروژه اقدام نماید. (متقاضیانی علاقمندی خود را برای شرکت در ۲ و یا ۳ پروژه اعلام ‌نمایند، می‌بایست نسبت به پرداخت هزینه برای هر پروژه به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ (یک میلیون) ریال اقدام کنند).

 ۳- کدرشته‌محلهای پذیرش دوره‌های دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) مربوط به هر پروژه و یا آزمون عملی را در فرم انتخاب رشته خود درج نمایند.

اعمال نفر صفر در صورت عدم شرکت در آزمون عملی کنکور ارشد هنر

در صورتی که متقاضی مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) در این مرحله نسبت به اعلام علاقمندی و پرداخت هزینه اقدام نماید، ولی در تاریخ برگزاری پروژه یا آزمون عملی غایب جلسه آزمون باشد، نتیجه پروژه و یا آزمون عملی برای وی بصورت نمره «۰» صفر منظور شده و نمره کل نهایی متقاضی با اعمال نمره صفر «۰» محاسبه خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
معمار
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

سلام دوستان نمیدونید اخرش اسکیس کجا برگزار میشه؟!😢

مانی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

خواهشا دوستانی که کنکور عملی دارن همکاری کنن و در کمپین استانی شدن شرکت کنن. و ضمنا استانی شدن معنیش داوری استانی نیست همه شیت ها میره تهران و اونجا یک گروه همه رو داوری میکنن. مثل الان کنکور سراسری عملی.

مانی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ

کمپین برای استانی شدن مرحله دوم رشته های دارای آزمون عملی. دوستان لطفا حمایت کنید.
https://www.farsnews.ir/my/c/24350

ضمنا در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای استانی شدن آزمون عملی درخواست بزارید.

معمار
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام کسی خبر نداره کجا ازمون عملی میگیرن؟یعنی باید ما این همه راه بیایم تا تهران🥺

میلاد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

به عبارت دیگر برای متقاضیانی که در دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز نشوند و یا در فرم انتخاب رشته خود رشته محل های دوره های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و مجازی را درج کنند و یا برای انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند، آزمون عملی برگزار نخواهد شد.
این یعنی چی

مانی
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

یعنی اونها براساس تراز تئوریشون پذیرش میشن.

میلاد
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

نوشته اگه کسی غیرانتفاعی و پردیس رو تو انتخاب رشته بیاره دیگه نمیتونه آزمون عملی بده؟

hasti
شهریور ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خیر نیازی نداره . اما اگر حتی یک کدرشته روزانه یا شبانه انتخاب کنه باید هزینه رو پرداخت کنه و میتونه آزمون عملی بده

M!NA
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام. اگه کسی مجاز روزانه و شبانه باشه و ازمون عملی شرکت کنه ، نمره عملیش برای انتخابهای غیرانتفاعی لحاظ نمیشه؟! همون رتبه اولیه ای که اورده ملاک سنجش و رقابت برای دانشگاههای غیراتنفاعی در نظر گرفته میشه؟ یعنی کسی بخواد مثلا سوره قبول شه ورتبش یکم بالا باشه ، نمیتونه به ازمون عملی امید داشته باشه که یکم نمرش رو بالا ببره و شانس و احتمال قبولیش بیشتر بشه ؟ این یعنی عملا قبول شده های دانشگاهی مثل سوره ازمون عملی نمیدند؟! قبلا که بهتر بود پس! چون همه با ازمون عملی و بر اساس مهارت و صلاحیت های عملی و وارد اونجا میشدند