«هفته آینده وزارت بهداشت» در ایستگاه پایانی

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 99 وزارت بهداشت

در حالی که به آخرین روز از هفته ای که وزارت بهداشت قول اعلام نتایج کارشناسی ارشد را داده بود رسیدیم، هنوز هیچ خبری در این زمینه منتشر نشده است.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اوایل هفته گذشته بود که مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای بسیار کوتاه، از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد در هفته بعدی (۲۲ تا ۲۸ شهریور) خبر داد.

البته تجربه وزارت علوم در اعلام زودتر از موعد نتایج آزمون کارشناسی ارشد باعث شده بود تا داوطلبان وزارت بهداشت، به اعلام نتایج در همان هفته قبل هم امید داشته باشند و با این امید بارها از سایت سنجش پزشکی بازدید نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 99 وزارت بهداشت

به این ترتیب، این تصویر تبدیل به خاطره ای مضطرب‌کننده برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تبدیل شد.

حال با گذشت حدود دو هفته از انتشار این اطلاعیه کوتاه و در حالی که به آخرین روز از این «هفته آینده» موعود رسیده ایم، نه تنها نتایج آزمون اعلام نشده، بلکه کوچکترین خبری هم در این زمینه منتشر نشده است تا داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از زمان دقیق اعلام نتایج مطلع شوند.

امیدواریم وزارت بهداشت، هر چه سریعتر نسبت به انتشار نتایج این آزمون اقدام کند تا نگرانی‌های داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز پایان پذیرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۵ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
جلال
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۷ ب٫ظ

کجای کاری برادر اون هفته گذشت حالا نوبت این هفته س
این هفته ام میگذره و اینا جوابا رو نمیدن

افشین
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۸ ق٫ظ

حرف وزارت بهداشت یکیه هفته آینده …..!

فرشته
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

تا حالا سابقه داشته روز تعطیل نتایج اعلام کنن؟؟ من امروز هم منتظرم امید دارم توی این روز تعطیل نتایج اعلام کنن

فرشته
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

واای بخدا مردیم از استرس از بس سایت رو چک کردیم جونمون در اومد دیگه خب کاش طبق اطلاعیه ای که زدن سایت عمل میکردن یا اگه نشد و نتونستن که نتایج بزنن یه اطلاعیه جدید میزاشتن که یکم از استرس ما کم بشه و ما به کار و زندگیمون برسیم و اینقد تو سایت سنجش پزشکی چشم انتظار نمونیم

مادر پارسا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

دقیقا
فنا شدیم
من سال اولم بود که آزمون شرکت کردم، فکر نمیکردم اینقدر طولش بدن