پارسه
نوگام
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نتایج پذیرش ارشد بدون آزمون ۹۹ دانشگاه خواجه نصیر

نتایج اولیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون ۹۹ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

نتایج ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه صنعتی خواجه نصیر (متقاضیان دانشگاه)

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، چنانچه تا ساعت ۱۲ مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ (احتمال تغییر این تاریخ وجود دارد) انصراف قطعی- سیستمی به دفتر استعدادهای درخشان ارائه شود، امکان جابجایی درخواست های سایرین مقدور می باشد.

اما پس از این تاریخ و نهایی شدن اسامی در شورای آموزشی دانشگاه، اگرچه امکان انصراف وجود دارد ولی امکان جابجایی ظرفیت های ایجاد شده، بـرای سایـردانشجویان وجود نخواهـد داشت. ضمنا نحوه ارائه تقاضـای انصراف سیستمی مطابق با اطلاعیه پیوست امکان پذیر می باشد. لطفا پیش از ثبت انصراف اطلاعیه به دقت مطالعه شود. بدیهی است که نتایج اعلام شده پس از موافقت شورا و سازمان سنجش به عنوان پذیرش قطعی محسوب خواهد شد.

در صورت امکان و با بررسی و هماهنگی با سازمان سنجش، احتمال تغییر بعضی انتخاب ها به انتخاب های اول متقاضی، یا پذیرش افرادی که به دلیل تکمیل ظرفیت در حال حاضر پذیرفته نشده اند، وجود خواهد داشت. لذا خواهشمند است مراتب از طریق اطلاعیه ها پیگیری و از تماس با دفتر استعدادهای درخشان و سایر واحدها جداخودداری شود.

 

نتایج ارشد بدون کنکور ۹۹ دانشگاه صنعتی خواجه نصیر (سایر دانشگاه ها)

چنانچه متقاضیان پذیرفته شده از درخواست خود منصرف شده اند هرچه سریعتر انصراف سیستمی خود را اعلام نمایند تا نفرات اعلام شده به صورت رزرو، جایگزین آنها شوند. برای ارائه انصراف سیستمی می توانند با استفاده از گذر واژه و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، وارد سیستم شده و با انتخاب گزینه های آزمون/ ثبت نام/ انصراف/ درخواست انصراف از پذیرش آزمونبه پردازش مریوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه های علت، انصراف خود را اعلام نمایند. از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

بدیهی است که پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد، و با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه ها اعلام نماید. ضمناپذیرش قطعی منوط به تائید سازمان سنجش و دبیرخانه گزینش دانشجو می باشد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات