انتشار نتایج و اطلاعیه مرحله مصاحبه کنکور ارشد ۹۹ رشته‌های خاص و بورسیه

اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذیربط و نیز زمان و محل مصاحبه و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه در کدرشته‌های امتحانی رشته‌های هنر آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبان عزیز می توانند جهت مشاهده نتایج به لینک زیر مراجعه کنند:

 

متن اطلاعیه سازمان سازمان سنجش به شرح زیر است:

بدین وسیله از متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ درج گردیده، دعوت می‌نماید با توجه به نکات ذیل و براساس برنامه‌زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

یادآوری: متقاضیان مذکور لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.   

 ضمناً شایان ذکر است:

متقاضیانی که در کدرشته‌های‌ امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام نموده و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کدرشته‌های امتحانی فوق همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت نموده‌اند، حسب مورد لازم است برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه عملی اقدام نمایند. این داوطلبان لازم است برای اطلاع از وسایل مورد نیاز، زمان و محل برگزاری آزمون عملی یا تشریحی به اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، مراجعه نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند. بدیهی است این متقاضیان در صورت هر گونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی (شهریور ماه) و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه نمایند.

الف) برنامه زمانی شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه:

(۱) متقاضیانی که اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مفاد شرایط و ضوابط اختصاصی کدرشته محلهای دارای شرایط خاص و بورسیه (مندرج در صفحه ۳۸۲ الی ۴۲۲ دفترچه راهنمای شماره ۲ درج شده است) و این اطلاعیه، در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و یا سایر مراحل گزینش به محل ذیربط مراجعه نمایند. در غیر اینصورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط، گزینش نخواهند شد.

 (۲) متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرایط بند فوق لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص و یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز دارا باشند. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند.

(۳) به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد.

(۴) بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به متقاضیان تاکید می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه نمایند.   

۱- پژوهشکده‌ مطالعات واژه گزینی – تهران

کلیه معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۹ و ۹۹/۰۷/۱۰ به آدرس تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، پس از ایستگاه مترو، خروجی کتابخانه ملی و مجموعه فرهنگستانها، بلوار دکتر حسن حبیبی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، طبقه اول، پژوهشکده مطالعات و واژه گزینی مراجعه نمایند.

لازم است پذیرفته شدگان در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه مورخ ۶ و ۹۹/۰۷/۰۷ از ساعت ۹ الی ۱۳ با شماره تلفن ۸۸۶۴۲۴۵۸ – ۰۲۱ تماس برقرار نمایند تا زمان دقیق حضور آنان در مصاحبه مشخص شود.

مدارک لازم برای مصاحبه: شناسنامه عکس‌دار و ۲ نسخه تصویر آن، کارت ملی و ۲ نسخه تصویر آن به صورت پشت و رو، ۲ قطعه عکس ۴×۳، یک نسخه از آثار چاپ شده(کتاب، مقاله، پایان نامه و …)

۲- دانشکده‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی ایران – واحد قم

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده می بایست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه متعاقباً به درگاه دانشگاه به نشانی:www. iribu.ac.ir مراجعه نمایند.

یادآوری: دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی‌شدگان الزامی است در غیراینصورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خوهد آمد.

۳- دانشکده غیرانتفاعی الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا (س) – ویژه خواهران – قم

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از تاریخ سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ به این دانشکده به نشانی قم، بلوار امین، میدان دفاع مقدس، خیابان بوعلی سینا، دانشکده غیرانتفاعی الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامع الزهرا (س) مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز:

۱) کپی مدرک کارشناسی. ۲) اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی. ۳) دو قطعه عکس. ۴)همراه داشتن کارنامه آزمون یا کپی آن. ۵) مستندات ایثارگری و فعالیت فرهنگی، تربیتی و آموزشی

۴- دانشکده غیرانتفاعی رفاه – تهران (ویژه خواهران)

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه از تاریخ جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۸ به درگاه اینترنتی به نشانی: www.refah.ac.ir مراجعه نمایند.

آدرس: تهران – میدان بهارستان- مقابل ضلع جنوب شرقی مجلس شورای اسلامی- خیابان علامه شریف رضی- ابتدای خیابان مردم- نبش خیابان شهید دیالمه- خیابان شهید ندایی‌پور – دانشکده رفاه – تلفن تماس ۳۵۰۷۴۲۵۱- ۰۲۱

۵- دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

برای رشته‌های این دانشگاه اسامی چند برابر ظرفیت در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان ذینفع خواهد رسید.

۶- دانشگاه‌ امام صادق(ع)  

تاریخ ثبت نام و دریافت کارت شرکت در آزمون معارف و مصاحبه طبق جدول زیر می باشد:

موضوع

زمان ثبت نام

ملاحظات

شروع ثبت نام

روز سه شنبه مورخ ۱ مهر ۹۹

از طریق ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir

پایان ثبت نام

روز یک شنبه مورخ ۶ مهر ۹۹

پس از این تاریخ امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

دریافت کارت شرکت در آزمون

روز سه شنبه مورخ ۸ مهر ۹۹

دریافت کارت شرکت در آزمون از طریق  درگاه اطلاع رسانی دانشگاه بوده و ارائه کارت برای شرکت در آزمون الزامی است.

زمان برگزاری آزمون

روز پنج شنبه مورخ ۱۰ مهر ۹۹

فرایند آزمون راس ساعت ۸ صبح در دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران به نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی آغاز شده و حضور متقاضیان در حل برگزاری نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون الزامی است.

مصاحبه علمی

روز یکشنبه ۱۳ مهر الی دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹

از طریق تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون معارف اسلامی اطلاع رسانی خوهد شد.

 

۷- دانشگاه تهران

 آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل ۲۲۱۶۷ از کدرشته امتحانی ۱۲۶۷ دانشگاه تهران دورۀ مشترک با دانشگاه ایندیانا- پردو اعلام شده است لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹/۷/۹۹ به صورت غیرحضوری در اتاق جلسات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران در محیط Adobe connect به نشانی زیر برگزار می‌گردد:

http://vclas9.ut.ac.ir/mecheng3

فایل اجرایی نرم افزار Adobe connect در نشانی زیر قابل دسترسی است

https://utec.ut.ac.ir/documents/14446870/15157741/connect.exe

برای ورود به جلسه مصاحبه پس از اجرای این برنامه، نشانی اتاق جلسات دانشکده را در آن کپی کرده و پس از تایید، نام خود را به عنوان مهمان وارد نمایید.

متقاضیان شرکت در مصاحبه می بایست تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۷ تصویر مدارک زیر را از طریق ایمیل به دفتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران (سرکار خانم زنجانی) به نشانی zanjani@ut.ac.ir ارسال نمایند.

۱- هر مدرکی که نشان دهنده معدل کتبی دیپلم باشد ۲ – تصویر کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۳ – کارنامه و ریزنمرات مقطع کارشناسی ۴ – مدارک دوره های زبان (در صورت وجود)

۸- دانشگاه جامع امام‌ حسین‌ (ع‌) – تهران

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه جامع امام حسین(ع) اعلام شده است می‌رساند مصاحبه و گزینش متقاضیان در بازه زمانی ۹۹/۰۶/۲۹ الی ۹۹/۰۷/۰۹ توسط دانشگاه در نظر گرفته است. در ضمن جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز، متعاقباً به درگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی www.ihu.ac.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر اتس اسامی معرفی شدگان کد رشته‌های امتحانی ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶ و ۱۱۵۷ در این مرحله اعلام نگردیده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه جامع امام حسین (ع) پیگیری نمایند.  

۹- دانشگاه شاهد

آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد (باتوجه به کد رشته امتحانی) اعلام شده است، لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز به درگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به نشانی shahed.ac.ir مراجعه نمایند.

۱۰- دانشگاه شهید مطهری

همه معرفی شدگان لازم است برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به سامانه آموزش این دانشگاه به نشانی اینترنتی: www.golestan.motahari.ac.ir مراجعه نمایند و تمامی اطلاعیه‌ها و امور مربوط به ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه فوق و درگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی www.motahari.ac.ir در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

۱۱- دانشگاه‌ صدا و سیمای‌ جمهوری‌ اسلامی ایران –  تهران

معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از جدول زمانبندی مصاحبه، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی  این دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir مراجعه نمایند.

یادآوری: دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی شدگان الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

۱۲- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است براساس جدول ذیل  برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند:

کدرشته محل

عنوان رشته – گرایش

تاریخ

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه

۲۶۷۵۱

۲۳۵۶۸

مهندسی هوافضا گرایش سازه های هوایی

مهندسی هوافضا گرایش مهندسی فضایی

۹۹/۰۷/۰۵ الی ۹۹/۰۷/۰۷

مدارک شناسایی (اصل کارت ملی و شناسنامه) – دانشنامه و اصل ریز نمرات کارشناسی یا اصل گواهی موقت فراغت از تحصیل – گواهی مقالات، توصیه‌نامه و مشروح فعالیتهای پژوهشی با ارائه مستندات لازم – گواهی اشتغال به کار در صورت شاغل بودن– مدرک زبان معتبر (در صورت اخذ) – فیش واریزی به حساب دانشگاه – جزئیات زمان بندی، نحوه ارسال مدارک و انجام مصاحبه غیرحضوری در وبگاه دانشگاه مربوط اطلاع رسانی خواد شد.

۲۱۱۲۳

۲۱۱۲۴

مهندسی نقشه برداری گرایش سنجش از دور

مهندسی نقشه برداری گرایش سیستمهای اطلاعات مکانی

۹۹/۰۷/۰۷

۲۶۷۴۹

۲۶۷۵۲

مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با RUDN روسیه

مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENSAM فرانسه

۹۹/۰۷/۰۷

۲۶۷۵۰

مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENIB فرانسه

۹۹/۰۷/۰۷

۱۳- دانشگاه‌ صنعتی‌ مالک‌ اشتر

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه می رساند با توجه به شرایط بهداشتی کشور و شیوع ویروس کرونا این دانشگاه مصاحبه حضوری برگزار نمی نماید. لذا متقاضیان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت الکترونیکی در درگاه دانشگاه ارسال نمایند.

همه معرفی شدگان جهت مشاهده اطلاعیه ثبت نام و روش ارسال مدارک مورد نیاز لطفا به درگاه اینترنتی دانشگاه (www.mut.ac.ir) مراجعه نمایند.

مهلت ارسال مدارک تا تاریخ ۹۹/۰۷/۰۴ می باشد.

۱۴- دانشگاه علامه طباطبایی

الف) به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های آمار گرایش بیم‌سنجی (کدرشته محلهای ۱۸۲۷۴و ۱۸۲۹۶) از کدرشته امتحانی ۱۲۰۷ موسسه آموزش عالی بیمه اکو و مطالعات منطقه‌ای (کدرشته محلهای ۱۴۰۴۳، ۱۴۰۵۷ و ۱۴۰۷۳) از کدرشته امتحانی ۱۱۳۰ موسسه آموزش عالی بیمه اکو این دانشگاه می‌رساند:

۱- تاریخ مصاحبه رشته مطالعات منطقه‌ای(کدرشته محلهای ۱۴۰۴۳ و ۱۴۰۵۷)  در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۳ می‌باشد.

۲- تاریخ مصاحبه رشته آمار گرایش بیم سنجی(کدرشته محلهای ۱۸۲۷۴و ۱۸۲۹۶) در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۳ می‌باشد.

۳- تاریخ مصاحبه دوره مشترک رشته مطالعات منطقه‌ای (کدرشته محل ۱۴۰۷۳)  در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۴ می‌باشد.

۴- زمان شروع مصاحبه ساعت ۸:۳۰ صبح می باشد.

۵- مصاحبه متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام می شود.

۶- متقاضیان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه و ارائه مدارک (کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک مورد نیاز) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir  مراجعه نمایند.

ب) به اطلاع همه معرفی شدگان کدرشته محلهای ۱۴۸۷۴ و ۱۴۸۷۷  از کدرشته امتحانی ۱۱۳۹ (مددکاری اجتماعی) دانشگاه علامه طباطبایی می‌رساند:

۱- مصاحبه در روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ الی ۹۹/۰۶/۳۱ برگزار می گردد.

۲- زمان شروع مصاحبه ساعت ۸:۳۰ می باشد.

۳- آدرس محل مصاحبه: تهران- خیابان شریعتی – تقاطع بزرگراه همت – خیابان شهید داود گل‌نبی (کتابی سابق)– دانشکده علوم اجتماعی – سالن ارشاد.

۴-  متقاضیان جهت اطلاع از نحوه حضور در روز مصاحبه (به ترتیب حروف الفبا) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir  مراجعه نمایند.

۵- ضروری است همه متقاضیان اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

مدارک مورد نیاز: (۱) اصل کارت ملی و شناسنامه. (۲) مدرک تحصیلی. (۳) گواهی معدل. (۴) گواهی سابقه کار رسمی و یا داوطلبانه مرتبط با رشته. (۵) گواهی زبان خارجی. (۶) گواهی مهارتهای کار با کامپیوتر. (۷) گواهی کارگاهها و دوره های علمی، تخصصی مرتبط. (۸) مقالات و کتابهای چاپ شده و یا ارائه شده در همایشها و کنفراسهای داخلی و خارجی.(۹) کارنامه سازمان سنجش متقاضی.

۱۵- دانشگاه علوم انتظامی امین

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه علوم انتظامی امین اعلام شده است می‌رساند لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه، به درگاه اینترانتی معاونت تربیت و آموزش دانشگاه علوم انتظامی امین مراجعه نمایند.

۱۶- دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) – نوشهر

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۸ تا چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۹ (به مدت ۲ روز) از ساعت ۸ الی ۱۶ برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش جهت شرکت در مصاحبه:

عکس رنگی سال ۹۹ تعداد ۳ قطعه – اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت یا گواهی معدل(برای دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی و تکمیل شده در تاریخ ثبت نام در آزمون) – ریز نمرات دوره کارشناسی – کپی و اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی هوشمند.

آدرس: نوشهر – خیابان مصلی- دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) – معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی

شماره تماس: ۵۲۳۵۳۰۹۱ – ۰۱۱        دورنگار: ۵۲۳۳۳۷۱۸ – ۰۱۱     کد پستی: ۸۳۳۱۱ – ۴۶۵۱۷

۱۷- دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه لازم است براساس جدول ذیل برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند:

ردیف

روز

تاریخ

ساعت

رشته

۱

یکشنبه

۹۹/۰۶/۳۰

۸:۰۰ صبح

حقوق خصوصی- حقوق جزا و جرم شناسی- حقوق خانواده

۲

دوشنبه

۹۹/۰۶/۳۱

۸:۰۰ صبح

حقوق کیفری اطفال و نوجوانان- حقوق عمومی – حقوق اسناد و قراردادهای تجاری –  حقوق حمل و نقل تجاری

۳

سه‌شنبه

۹۹/۰۷/۰۱

۸:۰۰ صبح

حقوق شرکت‌های تجاری- حقوق ثبت اسناد و املاک – حقوق بین الملل – مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی

۴

چهارشنبه

۹۹/۰۷/۰۲

۸:۰۰ صبح

مدیریت نظارت و بازرسی – حقوق سردفتری اسناد رسمی – حقوق دادرسی اداری

مدراک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه: (۱) اصل کارت ملی و شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن در برگه A4 (۲) اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا تعهد ۱۰ ساله گذراندن خدمت سربازی در قوه قضاییه و تصویر آن(غیر از متقاضیانیکه از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند) برای آقایان. (۳) یک قطعه عکس ۴×۳پشت نویسی شده. (۴) اصل و کپی مدرک کارشناسی و ریز نمرات (در صورت نداشتن گواهی نامه پایان تحصیلات کارشناسی و ریز نمرات، ارائه گواهی تعداد واحدهای گذرانده و اینکه تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهد شد الزامی است). (۵) تکمیل کاربرگ درخواست ثبت نام برای مصاحبه کارشناسی ارشد و الصاق یک قطعه عکس به آن (این کاربرگ در اطلاعیه سایت دانشگاه منتشر می‌شود). (۶) پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹.

همه معرفی‌شدگان لازم است برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد چگونگی مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی  www.ujsas.uc.ir  مراجعه نمایند.

آدرس: تهران – خیابان انقلاب- بعد از چهارراه ولیعصر(عج)- نرسیده به پل کالج- خیابان خارک- پلاک ۹

۱۸- دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری

از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت ارگانهای بورس دهنده در رشته‌های مندرج  به شرح جدول ذیل در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مصاحبه بعمل خواهد آمد.

مدارک مورد نیاز: مدرک کارشناسی – ریز نمرات کارشناسی- کپی کارت ملی و شناسنامه – دو قطعه عکس –پرینت خدمتی

کد رشته

گرایش

تاریخ مصاحبه

۲۳۵۴۱- ۲۳۴۸۵

هوا فضا – آئرودینامیک

۹۹/۰۶/۲۹

و

۹۹/۰۶/۳۰

۲۳۵۳۴ – ۲۳۴۷۴

هوا فضا – سازه‌های هوایی

۲۳۵۴۸ – ۲۳۴۹۶

هوا فضا  – صلاحیتهایپروازی

۲۳۵۵۲ – ۲۳۵۰۱

هوانوردی – خلبانی آزمایشگر

۲۳۵۵۱ – ۲۳۵۰۰

هوانوردی – پهباد

۲۳۵۵۴ – ۲۳۵۰۳

هوانوردی – قدرت هوایی

۲۳۵۵۳ – ۲۳۵۰۲

هوانوردی – عملیات هوانوردی

۲۳۵۵۵ – ۲۳۵۰۴

مهندسی ترافیک هوایی

۱۶۴۸۸ – ۱۶۴۸۶

آماد

۹۹/۰۶/۳۱

۱۹۹۵۷ – ۱۹۹۳۲

مهندسی برق – مخابرات میدان و موج

۹۹/۰۷/۰۱

و

 ۹۹/۰۷/۰۲

۲۰۰۵۷ – ۲۰۰۱۲

مهندسی برق – مخابرات سیستم

۱۹۳۸۹ – ۱۹۴۸۲

مهندسی برق – جنگ الکترونیک

 

۱۹- دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم(ع) – قم

معرفی‌شدگان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۸ لغایت ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۱۳۶۶۲۸-۰۲۵ اقدام نمایند. 

مدارک لازم: یک قطعه عکس؛ تصویر شناسنامه از تمام صفحات؛ تصویرکارت ملی؛ تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت (برای متقاضیان مرد)؛ تصویر مدرک کارشناسی برای فارغ التحصیلان و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل تا ۹۹/۰۶/۳۱ برای دانشجویان نیم سال آخر؛ تصویر مدرک سطح ۲ یا گواهی تحصیلات حوزوی بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه شماره ۲.

 محل برگزاری مصاحبه: قم – پردیسان – انتهای بلوار دانشگاه – دانشگاه باقرالعلوم (ع).

 برای دریافت اطلاعات بیشتر به درگاه دانشگاه به نشانی www.bou.ac.ir مراجعه نمایند.

۲۰- دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران اعلام شده است می‌رساند لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه، به درگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه نمایند.

۲۱- دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث – قم

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محلهای ۱۴۳۴۷ و ۱۴۳۴۶ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۳ دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث قم می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در کدرشته محلهای مذکور، همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود.

۲۲- دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا

معرفی‌شدگان لازم است برای انجام مراحل آزمون و مصاحبه مطابق جدول زیر به نشانی تهران خیابان کاگر جنوبی، میدان پاستور، خیابان دانشگاه جنگ، دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا مراجعه نمایند.

جدول برنامه زمانی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا  برای انجام مصاحبه

رشته

روز

تاریخ

ساعت

ژئوپلیتیک

چهارشنبه

۹۹/۰۷/۰۹

۱۵:۰۰  الی ۱۸:۰۰

ژئوپلیتیک

پنج شنبه

۹۹/۰۷/۱۰

۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰

مدیریت بحران

‌شنبه

۹۹/۰۷/۱۲

۱۵:۰۰  الی ۱۸:۰۰

مدیریت بحران

یک‌شنبه

۹۹/۰۷/۱۳

۱۵:۰۰  الی ۱۸:۰۰

مدیریت آموزشی

دوشنبه

۹۹/۰۷/۱۴

۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰

مدیریت آموزشی

سه‌شنبه

۹۹/۰۷/۱۵

۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰

شایان ذکر است اسامی معرفی شدگان کد رشته‌ امتحانی ۱۱۴۹ در این مرحله درج نگردیده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه پیگیری نمایند.  

۲۳- دانشگاه یزد  

همه معرفی شدگان کدرشته محلهای ۱۴۸۷۵ و ۱۴۸۷۷ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۹ لازم است برای انجام مراحل مصاحبه در تاریخهای ۱۲ و ۹۹/۰۷/۱۳ به دانشکده علوم اجتماعی اطاق شورا واقع در دانشگاه یزد ساختمان نبوت مراجعه نمایند.

مدراک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه: (۱) اصل شناسنامه و کارت ملی(۲)کپی مدرک کارشناسی. (۳) گواهی سوابق کار در زمینه مددکاری اجتماعی. (۴) گواهی شرکت در دوره ها و کارگاههای مرتبط با مددکاری. (۵) گواهی فعالیتهای پژوهشی. (۶) گواهی شرکت در کنفرانسها. (۷) مدارک مربوط به زبان انگلیسی.

۲۴- مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه – قم

همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این مرکز لازم است برای انجام مراحل مصاحبه ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ به آدرس قم بلوار غدیر، بعد از دانشگاه قم، مجتمع آموزش عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، دانشکده علوم سیاسی مراجعه نمایند.

توضیح: احتمال اینکه فرایند مصاحبه طولانی شده و طی ۲ روز انجام شود، وجود دارد. لذا متقاضیان این موضوع را مد نظر قرار دهند.

شرایط و ضوابط مورد نظر همان شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ارشد ۹۹ می باشد. با این توضیح که تسلط به روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از شرایط لازم و ضروری بوده و قاریان در اولویت جذب می باشند.

مدارک مورد نیاز:

سه قطعه عکس ۴*۳ زمینه سفید و تمام رخ – پرینت کارنامه آزمون – اصل و روگرفت تمام صفحات شناسنامه – اصل و روگرفت کارت ملی، پشت و رو در یک صفحه – روگرفت گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی – مدارک ایثارگری و جانبازی برای ایثاگران و جانبازان یا اعضاء درجه یک خانواده آنان و خانواده معظم شهدا – سابقه عضویت و فعالیت در بسیج – سوابق فعالیتهای علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی.

لازم به ذکراست همه معرفی شدگان می بایست مدارک مورد نیاز را با فرمت jpg اسکن نموده و به صورت لوح فشرده (cd) به همراه اصل آن در روز مصاحبه ارائه دهند.

اعضای رسمی سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بایستی مجوز و موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را به صورت نیمه وقت از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به مرکز ارائه دهند.

ب)  برگزاری مصاحبه ورودی در کد رشته‌ امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) و ۱۱۴۸ (مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری)

(۱) همه متقاضیانی که در کدرشته‌‌ امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ این آزمون و مفاد این اطلاعیه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه ورودی به دانشگاه ذیربط به شرح بندهای ۱ الی ۵ ذیل مراجعه نمایند. در غیراینصورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط گزینش نخواهند شد. بدیهی است اسامی متقاضیان مذکور در این اطلاعیه اعلام نخواهد شد.

 (۲) به هنگام گزینش نهایی در هر کد رشته محل از کد رشته‌های امتحانی فوق، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه ورودی آنان توسط موسسه آموزش عالی ذیربط تایید شده باشد.

تبصره: در صورتی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط مصاحبه به عمل نیاورد، در گزینش نهایی در کد رشته محل انتخابی مربوط بدون در نظر گرفتن نتیجه مصاحبه و منحصراً براساس نمرات علمی مکتسبه در آزمون گزینش خواهند شد.

(۳)- بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه ورودی، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به متقاضیان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه نمایند.

(۴)- همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس دار در روز مصاحبه الزامی می‌باشد. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه ذیربط مراجعه نمایند.

۱- دانشگاه پیام نور

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چندبرابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد نمود.

۲- دانشگاه تهران

الف) به اطلاع همه متقاضیانی که در کد رشته امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کدرشته محلهای تحصیلی این دانشگاه را انتخاب نموده‌اند، می‌رساند که مصاحبه در ۹۹/۰۷/۱۳ الی ۹۹/۰۷/۱۵ به آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس شمالی دانشگاه تهران ورودی غربی برگزار می گردد. ضمناً لازم است متقاضیان جهت ملاحظه شرایط و ضوابط مصاحبه از تاریخ ۸ مهرماه به وب سایت دانشکده مطالعات جهان به آدرس fws.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

ب) به اطلاع همه متقاضیانی که در رشته امتحانی ۱۱۴۸ (مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کدرشته محلهای تحصیلی این دانشگاه را انتخاب نموده‌ و در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای مصاحبه قرار گرفته‌اند، می‌رساند مصاحبه در دانشکده مدیریت به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و خیابان  جلال آل احمد – جنب ایستگاه متروی تربیت مدرس در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۱۳ ساعت ۸:۳۰ برگزار می گردد.

لازم به توضیح است متقاضیانی که نسبت به انتخاب کدرشته ‌محلهای ۱۶۴۲۸، ۱۶۴۳۲ و ۱۶۴۳۶ (محل تحصیل پردیس فارابی قم) و ۱۶۴۳۵ دوره مجازی (محل تحصیل دانشکده مدیریت) اقدام نموده‌اند، توجه داشته باشند که با توجه به اعلام دانشگاه تهران پذیرش در این کدرشته ‌محلها بصورت متمرکز (بدون مصاحبه) انجام خواهد شد.

۳- دانشگاه علامه طباطبایی

همه معرفی شدگان رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) کد رشته محلهای ۱۶۴۲۹ و ۱۶۴۳۳ لازم است برای انجام مراحل مصاحبه در روز ‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به نشانی تهران- بزرگراه شهید همت- تقاطع دهکده المپیک – دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی دفتر گروه مدیریت دولتی مراجعه نمایند.

همراه داشتن مدارک ذیل جهت انجام مصاحبه الزامی است:

(۱) اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه. (۲) در صورت داشتن سوابق کاری مرتبط با رشته فوق الذکر، اصل مدارک در روز مصاحبه ارائه گردد.

۴- دانشگاه فردوسی مشهد

به اطلاع همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) می‌رساند این دانشگاه با توجه به عدم برگزاری مصاحبه در دوره مذکور، همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی‌شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. بدیهی است چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت ننموده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد نمود.

ج) باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود. متقاضیان می­توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۱۱ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد
آبان ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

بهروز ثبت نام به چه صورت هست؟

فوادمحمدی
مهر ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ق٫ظ

سلام وقت به خیر .
به نظرشما چراپس از اعلام سازمان سنجش مبنی بر معرفی بنده به عنوان چندبرابر ظرفیت رشته دارای شرایط خاص دردانشگاه ازمصاحبه محروم شدم؟؟؟؟

محمد
آبان ۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فوادمحمدی

سلام فواد داداش. اول بگو کدوم دانشگاه گفت بیا مصاحبه و دوم بگو آیا مصاحبه رفتی و سوم بگو چی شد که از مصاحبه محروم شدی

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

بهروز بعد از دانشگاه فرمان ارتش دانشگاه دیگه هم به مصاحبه رفتی؟

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بهروز کجایی؟

بهروز
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شما خودت بگو چیکار کردی؟ رفتی مصاحبه؟ چطور بود؟

محمد
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

بهروزاین دانشگاه شرایطش چیه؟

بهروز
مهر ۲۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

نه

محمد
مهر ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

چرا کسی در این صفحه نیست

مریم
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

من هستم یه سوال هم کردم اما کسی نیومده جواب بده ☹️

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

چه سوالی بوده؟

مریم
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام. من شاهد دعوت به مصاحبه شدم و مصاحبه گرم خیلی راضی بود و بهم گفت از نظر اونها قبولم میخواستم ببینم با اینکه تو مصاحبه قبول شدم آیا ممکنه تو سنجش از نظر علمی رد بشم؟ و اجبارا برم انتخاب پایین‌تر؟

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

این بود سوال شما
جوابش اینه: دانشگاه شاهد قبول میشی جای نگرانی نیست انتخاب پایین ترهم بررسی میشه.موفق باشید

مریم
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنون

محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ

بهروز کجایی؟

بهروز
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

جانم محمد بگو

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

بهروز مصاحبه شما آسان بود یا سخت؟

محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ

کسانی مصاحبه دانشگاه فرمان ارتش رفتن اعلام حضورکنن

محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

من رفتم

بهروز
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

شما خودت چیکار کردی؟ رفتی؟

محمد
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

بهروزمن رفتم مصاحبه. اونجا ۳ سوال ازم پرسیدن وموقع رفتن شام بهم دادن

عبدالله
شهریور ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام دوست عزیز من امسال میخام این دانشگاه رو شرکت کنم ، شرایطش چطور بود؟ استخدامی داره؟ غذا و خوابگاه میدن؟

محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

بهروزداداش حتما جواب بده

محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ

بهروز مصاحبه چطور بود داداش؟

محمد
مهر ۱۵, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

بهروز داداش مصاحبه مدیریت بحران رفتی؟چطور بود؟ ۱روز بود یا ۲ روز؟

بهروز
مهر ۱۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اره رفتم
یک روز بود

مریم
مهر ۱۱, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

سلام. من شاهد دعوت به مصاحبه شدم و مصاحبه گرم خیلی راضی بود و بهم گفت از نظر اونها قبولم میخواستم ببینم با اینکه تو مصاحبه قبول شدم آیا ممکنه تو سنجش از نظر علمی رد بشم؟ و اجبارا برم انتخاب پایین‌تر؟

کامران
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۴ ب٫ظ

با سلام.سایت دنشگاه مالک اشتر امروز پنج شنبه ۳ مهر از کار افتاده.چرا؟

سمیرا
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

سلام
شما مشکلت حل شد؟
امروز نوبت من هست ولی سایت وصل نمیشه
ممنون میشم راهنماییم کنید

کامران
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سمیرا

سلام.نه متاسفانه.من از پنج شبه وامروز جمعه هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بشوم.ببینید وارد خود سایت میشه ولی برای بارگذاری مدارک طبق نوشته داخل سایت سایته دیگری رو معرفی کرده که اون سایت از کار اقتاده.reg1.mut-es.ac.ir که از دیروز اصلا کار نمیکنه.

محدثه
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

سلام امروز جمعه تونستین مدارک تونو بفرستین ؟ من امروز تا الان نتونستم وارد سایت بشم

کامران
مهر ۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  محدثه

امروز شنبه وارد سایت جدید شدم که پیامک زدن ولی توی قسمت پرداخت هزینه ثبت نهایی نمیشه

مهدی
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

با سلام
من نمیتونم با کد ملی و شماره تماس وارد بشم فراموشی رمز میزنم بازم قبول نمیکنه مینویسه اطلاعات نامعتبر چکار باید کرد راهنمایی میکنید

محمدپارسا
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

البته منظورم منوی سمت راست سامانه مدارک بود تصحیح میکنم….

محمدپارسا
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ق٫ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
سامانه مالک اشتر برای ارشد ۹۹ فعال شد. فقط یک مشکلی هست. در منوی سمت چپ صفحه اول، اولویت های انتخابی رو برای من جا به جا درج کرده، برای شماهم همینطوره؟ در گزینش نهایی مشکلی پیش نمیاد؟
مثلا من تو انتخاب رشته اول سیالات زدم بعد طراحی کاربردی، تو سامانه بارگزاری مدارک اول طراحی زده بعد سیالات…آیا این باعث میشه طراحی کاربردی اولویت اولم بشه؟ یا در نهایت ترتیبشون در سامانه انتخاب رشته سنجش مهمه؟
ممنون میشم دوستان پاسخ بدن

کامران
مهر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدپارسا

سلام.اقا این سایته مالک اشتر که برای پبته نام کار نمیکنه چرا….نوبته من پنج شنبه بود ولی نه دیروز نه امروز کار نمیکنه…

محمد
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۷ ب٫ظ

بهروز کجا زندگی میکنی خود تهران هستی؟

بهروز
مهر ۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه شهرستانم
شما کجایی؟

راستی
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ق٫ظ

سلام دوستان، کسی تونست وارد سامانه دانشگاه مالک اشتر برای بارگذاری مدارک بشه؟ پرسشنامه اطلاعات فردی رو باید از کجا بگیریم؟

سمیرا
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  راستی

سلام،احتمالا فردا میذارن رو سایت که قراره مدارک ارسال بشه

M!NA
مهر ۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ق٫ظ

با سلام. برادرانی که تو مصاحبه دانشگاه شاهد شرکت کرده بودند، میشه بگند مصاحبه و تعداد حاضرین چطور بود؟ فکر کنم امسال تعداد خیلی کمتر باشه نسبت به سالهای قبل نه؟ بخصوص اینکه تو این وضعیت واسه ازمون عملی هم یه بار دیگه باید پاشیم بریم تهران! دوبار رفت و امد یا اقامت یکی دوهفته ای تو تهران ، اونم تو این شرایط بد اقتصادی و بیماری ، واقعا ظلم و تبعیضه در حق داوطلبای شهرستانی کد رشته ۱۳۵۸ ( هنرهای تصویری و طراحی) که هم تو ازمون عملی شرکت کردند و هم مصاحبه شاهد. سنجش هم که موافقت نکرد ازمون عملی تو شهرستانا برگزار بشه! شهرستانیا واقعا باید امسال از جونشون مایه بذارند تا شانس و فرصت قبولی تو دانشگاههای تاپ هنر رو داشته باشند! به نظرم که بیشتر پذیرفته شده های امسال تو این رشته از تهران باشند و اگه اینجوری بشه اصلا عادلانه نخواهد بود! دو سه تا سوال دیگه هم داشتم، ۱- واسه مصاحبه رشته های هنر شاهد باید وسایل طراحی و رنگ و…با خودمون ببریم؟ در صورت قبولی تو مرحله اول ، مصاحبه تخصصی و عملی هم همونجا برگزار میشه یا مصاحبه شاهد برای داوطلبای همه رشته ها فقط اعتقادی و عمومییه؟ ۲- تکلیف روزانه… ادامه نظر»

amir
مهر ۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  M!NA

من دیروز توی مصاحبه شاهد بودم
در مورد رشته هایی مثل هنر اطلاعی ندارم
ولی در مورد خود مصاحبه باید بگم مثل گذشته تو ی چند روز نیست و توی یک روز جم میشه
و اگر سوال بیشتری دارین از ادمینشون توی روبیکا بپرسین بهتون جواب میدن

محمد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

بهروزتهران هستی؟ سنجش پیامک اومده دانشگاه پیامک نیامده برام

حامد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ

بچه ها سلام همگی خسته نباشین.این قضیه پیامک طوریه که یه پیامک سازمان سنجش میده و در صورت تایید دانشگاه مربوطه اونم پیامک صادر میکنه .انگار از دوتا فیلتر باید رد شد. بالاخره باید نشون بدن که نفرات انتخابی براساس صلاحیت اوکی شدن.انشالله انتخابای دیگه دانشگاه اوکی شن و موفق باشین.

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ

چرا ازدانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برای من هنوز پیامک نیامده؟یعنی صلاح ندونستن منو؟

مریم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ب٫ظ

سلام، دوستان اگه خود دانشگاه پیامک دعوت به مصاحبه رو نفرستن معنیش اینه که پیامی سنجش فاقدآموزش اعتباره؟

مجید
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام دقیقا دانشگاه امام حسین همینطوری شد.سنجش اوکی بود اما دانشگاه پیامک نفرستاد

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

آقا مجید مصاحبه رفتی؟ چطور بود؟

مریم
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام، امروز اخرش خودم زنگ زدم و کلی حرف زدم.گفتن منتظر روز شنبه باشین. زنگ می زنیم. پنجاه نفر انتخاب روسنجش معرفی کرده، بعد از مصاحبه پنج نفره انتخاب میشه.

مدیریت شاهد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ب٫ظ

دوستان از کجا بفهمیم شاهد روزانه دعوت شدیم یا شبانه ؟

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ

مگه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا قراره چه آزمونی بگیره که نوشته (برای انجام مراحل آزمون و مصاحبه) مگه قرار نبود فقط مصاحبه داشته باشه؟
اگه واقعا آزمون داره پس ازالآن بشینیم بخونیم یک کتابو کامل تا لااقل جواب بدیم

بهروز
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

تورو خدا اگه در مورد این دانشگاه چیزی فهمیدی ب منم بگو

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

بهروز شما چه رشته آزمون دادی که ” مدیریت بحران” معرفی شدی؟ کدوم استان زندگی میکنی؟سهمیه داشتی بهروز؟

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

جواب بده بهروز

بهروز
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مجموعه مدیریت امتحان دادم
تووی انتخاب رشته هم مدیریت بحران رو انتخاب کردم برای ستاد فرماندهی ارتش

شما چی قبول شدی محمداقا؟؟

محمد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

من ژئوپلیتیک معرفی شدم پیامک نیامده برام هنوزمتاسفانه

میلاد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ

سلام از دوستان عزیز خواهش میکنم هرکسی جواب سوال منو میدونه زودتر پاسخ بده چون برام مهمه. دوستان من دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی کنکور ارشد شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته شدم و الان نتایج ارشد رو نگاه میکنم نوشته: (شما کد رشته های شرایط خاص و بورسیه را انتخاب ننموده اید یا جزو معرفی شدگان قرار نگرفته اید). و با توجه به اینکه توی سایت سنجش نوشته که این دانشگاه اسامی معرفی شدگان را اعلام نمیکنه و فقط تماس میگیرن، میخاستم بدونم چون سنجش اعلام نمیکنه اینطوری نوشته یا اینکه من قبول نشدم؟ و آیا برای همه چه معرفی شدگان و چه معرفی نشده ها اینطوری نوشتن؟

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان از طرف دانشکده فرماندهی و ستاد آجا برا کسی پیام اومده ؟

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد فعلا برای من پیام نیامده آیا برای شما پیام اومده؟
آقا محمد به نظر شما چه مدارکی با خودمون ببریم؟

بهروز
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

برای من اره

محمد
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

بهروز کی برای شما پیام اومد؟ چرا برای من پیام نیومده؟

بهروز
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برای شما اصلا پیام نیومده؟؟
از طرف سنجش؟

محمد
شهریور ۳۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

سنجش که اومده ازدانشگاه پیام نیامده برام

جواد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان ارشدراازدانشگاه امام حسین اسمم اومده پیامک هم از طرف سازمان سنجش اومد الان میرم توسایت دانشگاه ولی باکد ملی وشماره داوطلبی نمیتونم فرم های شماره ۱ و۲رابازکنم کسی میتونه کمکم کنه ؟

saeed
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

از منم اینجوریه زنگ زدم ب دانشگاه گفتش ک چون واسه شما پیامک نیومده از طرف دانشگاه صلاحیت دعوت ب مصاحبه را نداشتین حالا برچ اساسی نمیدونم

راستی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ

دوستان. مگه مالک اشتر هم علاوه بر اعلام سایت سنجش پیامک میده از طرف خود دانشگاه؟ برای کسی پیامک اومده متنشو بزاره؟

علی
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  راستی

سلام برای من یک چنین پیامکی از طرف سازمان سنجش اومده
داوطلب گرامی با توجه به قرار گرفتن مشخصات شما در ردیف پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص ازمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ لازم است به منظور اطلاع از زمان و محل انجام مراحل مصاحبه به اطلاعیه مورخ ۹۹/۶/۲۵ مندرج در سایت این سازمان مراجعه نمایند. سازمان سنجش اموزش کشور

رضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ق٫ظ

سلام اقا من مالک اشتر اسمم جزو معرفی شدگان و پیامک هم اومد برام ولی داخل سایت دانشگاه ک میشم جایی نیس که مدارکم رو پست کنم میشه راهنماییم کنید لطفا چون زده ب دلیل ویروس کرونا مصاحبه حضوری برگزار نمیشه ،از طریق سایت دانسگاه مدارک بفرستین ک اونم جایی نزده برای ارسال مدارک

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا شما انتخاب اولی روزانه مالک اشتر زدی یا نوبت دوم مالک اشتر زدی؟
بعد نوبت دوم قبول بشی شهریه داره آقا رضا؟

محمدرضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نگران شهریه نوبت دوم نباش.وام دانشجویی ۱/۵درصدی میگیری.واماشم همش ماهانه ۳۰_۴۰هزارتومنیه.چهارترمشو وام بگیری شاید ماهی۱۵۰برسی شااااااید

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

آقا محمدرضا من خیلی نگرانم خودمو سرزنش میکنم که چرا دومی رو هم مثل اولی روزانه نزدم من انتخاب دومم دوره نوبت دوم دانشگاه علوم دریایی نوشهربود دوست دارم بعدش استخدام شم اما امروز تماس گرفتم گفت استخدام نمیشی شهریه هم ۱۰ میلیون هست وگفت این دانشگاه تعهد دادن خوابگاه ندارد.یعنی اگه دومی مثل اولی روزانه میزدم بعدش استخدام میشدم؟؟؟

محمدرضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نگران خوابگاه نباش.فقط خودت تنها ک نیسی.چیزیه ک شده.دیگه بهش فکر نکن.خونه دانشجویی میگیری.هم خونه ایی میشی.خوابگاها ازادو میری.انشاالله کار میکنی تو بازار یا جایی خوراکو خونه پولش جور میشه.وامم میگیری برا شهریه دانشگاهت.

محمدرضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اینم بگو جا خوابت ماهی ۳۵۰.۴۰۰ خوراکتم بگو مایی ۴۰۰ ۵۰۰.ماهی یتومن کمتر میره برا خونه با خوراکت.شهریه دانشگاهتم قسطی شده تقریبا همه ۴ترمت بشه ماهی ۱۵۰

محمدرضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ی کار تو بازارش پیدا کنی.فروشندگی.تعمیراتی چیزی.کمتر از ۱۲۰۰ ب کسی دیگه نمیدن.پول همه چیت در میاد.ب چیزی فکر نکن.چیزیه ک شده.

محمدرضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اونی ک پشت تلفن جواب داده از کجا میدونسه ک استخدامی نداره.الکی ی چیزی گفته خدارو چ دیدی میخونی برا دکتریا ی جا عالی تر

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

آقا محمد رضا به نظرم دانشگاه علوم دریایی نوشهر جزو دانشگاه خوب هست ایکاش تو دفترچه فقط روزانه میداشت و نوبت دوم نمیداشت مثل دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا که فقط روزانه داره

محمدرضا
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

قسمتته دیگه.ایشالله موفقیتت اونجاست

روستا
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ب٫ظ

سلام من رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه صنعتی مالک اشتر قبول شدم و میگن مصاحبه حضوری برگزار نمیشه باید مدارک رو ارسال کنیم شما میدونید چه مدارکی میخواد و چجوری ارسال کنم

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  روستا

شما روزانه مالک اشترزدی یا نوبت دوم مالک اشتر؟
بعد اگه نوبت دوم مالک اشتر قبول شی شهریه باید بدی؟
شهریه ۱۰ میلیون هست؟

بهروز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ

کسی میدونه مصاحبه شون چطوریه؟؟؟

محمدرضا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

دوستان نتایج ارشدو کی میزنن؟؟؟؟

راستی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان. دانشگاه مالک اشترچرا شرایطو داخل سایت قرار نداده؟ نوشته مصاحبه حضوری نداره یعنی مصاحبش الکترونیکی هست یا کلا مصاحبه نمیگیره و فقط مدرک اخذ می کنه؟

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  راستی

شما روزانه مالک اشتر زدی یا نوبت دوم مالک اشتر؟
بعد اگه نوبت دوم مالک اشتر قبول شی شهریه داره؟

راستی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شبانه، میزان شهریه شبانه داخل سایت دانشگاه زده. بله شهریه ترمی حدودا بین ۲ تا ۳تومان درمیاد

جاوید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان
دانشگاه امام حسین تعهد جذب میده به دانشجوها؟

یوسف
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

دوست خوبم شما رشتتون چیه؟مضمون پیامی که براتون اومده چی بود؟

جاوید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  یوسف

رشته مدیریت
پیام ش این بود : پذیرفته شده چندبرابرظرفیت ارشد دانشگاه جامع امام حسین(ع) برای اطلاع ازشرایط و زمان انجام مصاحبه به آدرس http://www.ihu.ac.ir مراجعه نمایید

یوسف
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  جاوید

خیلی ممنونم گفتی .ایشالاه اوکی شه برات

جاوید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  یوسف

سپاسگزارم

جواد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ

بچه ها سلام.فکر کنم دانشگاه امام حسین به کسایی که پیامک نداده اونارو حذف کرده.اطلاعیشوخوندم .فقط کسایی که پیامک دادن بهشون.جالبه تو کارنامه سنجش شرایط مصاحبه رو داری بعد این اطلاعیه چیز دیگه ای رو میگه.برای خود منم این اتفاق افتاد.امیدوارم بچه هایی که میرن موفق باشن

saeed
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

دقیقا همینطوره از منم پیامک نیومد زنگ زدم گفت اونایی ک ما صلاح دونستیم پیامک فرستادیم فقط همونا بیان

یوسف
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  saeed

جالبه.تو کارنامه قبول زدن بعد خودشونم رد کردن…

سروش
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

منظورش از نتایج نهایی ( شهریور ماه) چیه؟
یعنی نتایج نهایی همین چند روز میاد؟

جاوید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  سروش

فکر نمیکنم نتایج نهایی به این زودیا بیاد
تا اواخر مهر یا حد اقل نیمه دوم مهر باید صبر کنید

محمد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام تورو خدا جواب بدین:من سوال دارم:
منظوردانشگاه فرمان و ستاد ارتش ازاینکه گفته برای آزمون و مصاحبه بیاید مگه چه آزمونی داره من باید کتاب بخونم بعد برم مصاحبه تا سوال چهارگزینه ای جواب بدم؟ منطورش همینه؟

بهروز
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

منم دقیقا سوالم همینه
برا منم گفتن بیا مصاحبه ولی هیچی ازش نمیدونم

حسام
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

چرا شاهد هیچ اطلاعیه ای مبنی بر زمان و نحوه مصاحبه نمیذاره؟؟؟

amir
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

گذاشته

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

*** قابل توجه داوطلبان گرامی *** سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد. نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند. ……………….. دعوت شدن به آزمون مصاحبه – هیچ ارتباطی به انتخاب رشته های دیگر نداره – انتخاب های دیگر شما در سرجای خودشان باقی هستند – سازمان سنجش آموزش کشور — فقط نتایج دعوت شدگان به مصاحبه رو اعلام کرده – و گزینش نهایی هنوز اعلام نشده است …این مصاحبه فقط برای دانشگاه های شرایط خاص میباشد که در گزینش نهایی موثر خواهند بود ….لذا داوطلبان نگران انتخابهای خودشان نباشند …اون… ادامه نظر»

مریم
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۲ ب٫ظ

سلام، در این صورت اگه رشته مصاحبه دار انتخاب بیست و شش یه نفر باشه و به رشته مصاحبه داردار دعوت شده باشه، درانتخاب های قبل از رشته مصاحبه دار شانس قبولی داره؟ و این که رشته خاص و بورسیه دار دو مقوله جدا هستن؟و اگه هستن، رشته خاص یعنی چی؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

همه انتخاب ها سرجاشه تو بررسی نهایی، سنجش شمارو براساس تراز دعوت کرده به مصاحبه، هنوز انتخاب رشته ها و رتبه ها توسط سنجش بررسی نشده، مصاحبه فقط برای این هستش که اگر قبول شدید تو نتیجه نهایی انتخاب رشته اون دانشگاه مصاحبه دار هم بررسی میشه، اگر مصاحبه قبول نشدید انگار اصلا اون دانشگاه رو نزدید، کاری به انتخاب قبلی و بعدی نداره

مریم
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

سلام، ممنونم که جوابن رو دادین.
اگه امکان داره می تونین جواب سوال من رو در مورد این که رشته های بورسیه دار و خاص چی هستن رو بفرمائید؟
هر دو یکین؟
بورسیه تعهدی هم ایجاد می کنه؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

به عنوان مثال اگر داوطلبی یکی از کد رشته های دانشگاه شاهد را در اولویت ۱۵ انتخاب کند، در اعلام نتایج نهایی ابتدا اولویت های یک تا چهارده مربوط به این داوطلب بررسی میشود و در صورت قبولی در هر کدام از آنها، دیگر اولویت دانشگاه شاهد بررسی نخواهد شد اما اگر این فرد در اولویت های قبلی خود پذیرفته نشود و در صورت قبولی در مصاحبه دانشگاه، وضعیت علمی داوطلب متناسب با کدرشته انتخابی بررسی خواهد شد.در صورتی که داوطلب در این کد رشته دانشگاه شاهد به هر دلیلی پذیرفته نشود انتخاب های بعدی او بررسی خواهد شد.

روستایی
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

سلام
واقعا؟ یعنی اگر تو مصاحبه رد بشیم، اینجوری نیست که کلا دیگه بقیه انتخاب هامونم بسوزه؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  روستایی

به عنوان مثال اگر داوطلبی یکی از کد رشته های دانشگاه شاهد را در اولویت ۱۵ انتخاب کند، در اعلام نتایج نهایی ابتدا اولویت های یک تا چهارده مربوط به این داوطلب بررسی میشود و در صورت قبولی در هر کدام از آنها، دیگر اولویت دانشگاه شاهد بررسی نخواهد شد اما اگر این فرد در اولویت های قبلی خود پذیرفته نشود و در صورت قبولی در مصاحبه دانشگاه، وضعیت علمی داوطلب متناسب با کدرشته انتخابی بررسی خواهد شد.در صورتی که داوطلب در این کد رشته دانشگاه شاهد به هر دلیلی پذیرفته نشود انتخاب های بعدی او بررسی خواهد شد.

saeed
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

دوستانی ک دانشگاه امام حسین دعوت شدن پیامک از طرف دانشگاه واستون اومده یا ن؟
خواهشا یکی جواب بده بدونیم قضیه از چ قراره

محمد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

بله اومده

saeed
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

متن پیامش چیه
چرا واسه من نیومده پس
رشته شما چیه

کمیل
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ببخشید شما رشتتون چیه

جاوید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

بله اومده
دیروز و امروز از طرف دانشگاه پیامک اومد

حامد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

برای من پیامک نیومده.فقط سنجش پیامک داده

محمد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان از طرف دانشگاه امام حسین برا کسی تا الان پیام اومده ؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

saeed
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

برای من ک نیومده زنگ زدم ب دانشگاه میگه پیامک واسه اونا ک صلاحیت داشتن فرستادیم
رشته شما چیه؟

علی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

یعنی چی؟خب پس چرا تو کارنامه زده ارگان مصاحبه کننده دانشگاه امام حسین

saeed
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سنجش قبول کرده ولی خود دانشگاه امام حسین صلاح ندونسته حالا بر چه معیاری خدا میدونه ولی ب نظرم معدل کارشناسی و دانشگاه محل تحصیل کارشناسی ملاکه و احتمالا سن را در نظر میگیره اخه بعضیا میگن دانشگاه امام حسیم فقط ب معدلهای بالا ۱۷ دانشگاه دولتی پیامک داده

amir
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

بچه ها شاهد برنامه رو گذاشت برا آقایان از یکشنبه شروع میشه

یوسف
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

دوستان کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه

یوسف
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ

دانشگاه امام حسین چیزی داخل سایت نزئه کسی میدونه کجا باید مراجعه کرد؟؟؟؟کسی از دوستان میدونه راهنمایی کنه ممنون میشم

saeed
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  یوسف

اطلاعیشو زده ولی گفته ک در صورت پیامک از طرف دانشگاه حق اومدن ب مصاحبه را دارید
تا الان ک واسه من پیامک نیومده واسه شما اومده ؟
من برق قدرت دعوت شدم ولی دانشگاه پیامکی نداده ینی من نمیتونم بیام مصاحبه؟

یوسف
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

نه برای من نیومده فقط از طرف سازمان سنجش پیامک دادن

حامد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

اطلاعیشو کجا زده؟میشه بگین

جواد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

سلام .حسابداری دانشگاه امام حسین کسی دعوت شده؟
انتخابای قبل و بعد از این دانشگاه چی شد؟!
شفاف سازی کنید.تا چه رتبه ای رو به مصاحبه دعوت میکنن؟
اصلا به رتبه نگاه میکنن یا …..

محمد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  جواد

همه انتخاب ها سرجاشه تو بررسی نهایی، سنجش شمارو براساس تراز دعوت کرده به مصاحبه، هنوز انتخاب رشته ها و رتبه ها توسط سنجش بررسی نشده، مصاحبه فقط برای این هستش که اگر قبول شدید تو نتیجه نهایی انتخاب رشته اون دانشگاه مصاحبه دار هم بررسی میشه، اگر مصاحبه قبول نشدید انگار اصلا اون دانشگاه رو نزدید، کاری به انتخاب قبلی و بعدی نداره

بهروز
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام
من دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش
رشته مدیریت بحران قبول شدم

این دانشگاه ها چطورین شرایطشون؟
استخدامشون میشیم بعدش؟؟

ممنون میشم یکی راهنمایی کنه

مهدی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

سلام دوستان من کارای فارغ التحصیلمو انجام دادم و آخرین نمرمم ده روز پیش ثبت شده
حالا دانشگاهم میگه با توجه به اعلامیه سنجش ما تا ۳۰ مهر وقت داریم که کارای فارغ التحصیلی شمارا انجام بدیم
اما اطلاعیه شرایط خاص گفته تا ۳۱ شهریور باید فارغ التحصیل شده باشین
تورو خدا راهنمایی کنیم
من برای ثبتتام به مشکل بر میخورم؟

مانی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

زمان فارغ الاحصیلی مد نظر سنجش تاریخ رد شدن آخرین نمره است. دانشگاه واسه خودش گفته احتمالا میخوان زودتر بچه ها رو مجبور به تسویه حساب مالی بکنن. تازه همون رو هم سنجش تمدید کرد تا آخر مهر.

مهدی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

الان دانشگاه بمن تاریخ فارغ التحصیلی نمیده
میگه برات مینویسیم که تا ۳۰ مهر فارغ میشی
تسویه هم انجام دادم
بنظرت قبولیم رد میشه؟

مانی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

دانشگاهی که قبول میشی ریز نمرات رو از دانشگاهت میخواد که معمولا با فکس میفرستن یا پست دقیقا یادم نیست. مهم همونه که نمراتت رد شده باشه. خود من تاریخ گواهینامه موقت کارشناسیم ۱۸ فروردین یعنی ۶ ماه بعد از قبولی ارشد اولم بود. مشکلی هم پیش نیومد. به دانشگاه ارشدت بگو مراحل صدور مدرک مونده و تسویه کردم. تازه تو مراحل تسویه هم باشی مشکلی نیست.

مانی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

اصلا قبولیت رد نمیشه. منظورشون اگر تاریخی که تو گواهینامه موقت یا دانشنامه است قطعا مهم نیست اما اگر منظورشون رد کردن اخرین نمره هست باز هم مشکلی نداره.
اگر مراحل تسویه تون تموم شده نهایتا باید دو هفته بعد مدرک رو صادر کنن. دلیلش چیه که صادر نمیکنن؟

مهدی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

ممنون داداش گلم خیالم راحت شد
تسویه ۱۰ روز پیش کردم الان بعلت اینکه میگن سرمون شلوغه و سنجش بهمون اجازه داده تا ۳۰ مهر فارغ کنیم انجام نمیدن

امیر
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

سلام

اگه برای مصاحبه شاهد نریم انتخاب های قبل بررسی میشه؟

با توجه به این متن که سازمان سنجش زده:

آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

خواهش میکنم راهنمایی کنید.

من خیلی نگران انتخاب های قبل از شاهد هستم.

مانی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

یکی از دوستای خود من پارسال برای شاهد رفت مصاحبه ولی انتخاب قبل از شاهدش رو قبول شد اون هم با اختلاف.

رضا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

سلام
من خودم سال گذشته انتخاب ششمم شاهد بود برای مصاحبه دعوت شدم ولی نرفتم و خدا رو شکر انتخاب اولم قبول شدم

مریم
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب٫ظ

سلام، دوستان لطفا جواب سؤال من رو هم بدین.منظور از رشته خاص اصلا چیه؟ من پژوهشکده دعوت شدم.اگه مصاحبه قبول بشم تعهدی باید بدم؟ اصلا مصاحبه برا چیه؟ دکتری هم بایدخواستی همون جا بمونیم؟

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ

پس این شاهد چرا تاریخ مصاحبه رو اعلام نمیکنه؟!

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

اگر امروز اعلام نکرده، شنبه اعلام میشه

هانیه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۱ ب٫ظ

سلام . ب طور کلی دانشگاه شاهد مصاحبه ی مزخرفی داره. من پارسال دعوت شدم .امسال هم همین طور. در کل کاری ب رتبه و بار علمی ندارن.

داوطلب
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

سلام میشه توضیحی در مورد مصاحبه بدید

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

کتبی یه سری سوال ترکیبی روانشناسی عقیدتیه که حالت مچگیری داره نمیشه یعنی دروغ جواب داد تو ده تای بعدی اگه دروغ جواب بدیم مشخص میشه گیج کنندس یکم بخش شفاهی هم راجبه اخرین نماز جمعه و راهپیمایی و حجاب و… دلیل انتخاب این دانشگاهه درکل به این شکله.

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

بله دقیقا منم پارسال به ظاهر مصاحبه رو خوب دادم اما بازم رد شدم امسالم دوبارا دعوت شدم و دودل هستم که برم یا نه چون اولویت های بعدی دانشگاه بهتری هست و اشتباه انتخاب کردم باید شاهدو اون اخر میذاشتم گرچه نمیدونم حالا بعدی هارو هم میارم یا نه…

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

اصلا انتخاب رشته ربطی به اولویت بندی نداره بنده دانشگاه شاهد اولویت آخرم هست ولی دعوت شدم به مصاحبه – اگر مراجعه کنید به اطلاعات انتخاب رشته – نوشته ربطی به اولویت نداره فقط به نمره تراز و انتخاب دیگران و ظرفیت دانشگاه بستگی داره – حالا شما چه رشته و دانشگاه مورد علاقه رو اول لیست قرار بدید چه آخر لیست –
این بدین معنی است که سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد.
نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

حسنا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۹ ب٫ظ

بچه ها اینکه دعوت شدیم به مصاحبه یعنی اولویت های قبلی احتمال داره قبول نشیم؟؟؟ شاهد آخرین انتخاب من بود، الان خیلی نگرانم!

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسنا

خیر همه بررسی میشن

مانی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسنا

نه اصلا معنیش این نیست. معنیش اینه که انتخاب آخرتون برای پذیرش به چیزی بیشتر از نمره کتبی نیاز داره و تعداد خیلی زیادی برای خیلی از رشته ها معرفی میشن..حتی رتبه یک هم اگر انتخاب آخرش رو بزنه رشته مصاحبه دار برای مصاحبه دعوت میشه در حالی که در نتیجه نهایی قطعا انتخاب اولش پذیرفته میشه.

محمد
شهریور ۲۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

رتبم ۱۸۰ بدون سهمیه کنترل شده و مالک انتخاب ۶ ام بوده ، امکان نداره که مالک رو رد شده باشو چون با ۲۰۰۰ هم گرفته سالای قبل ، پس این حرفتون بی اساسه که اگه رتبه یک هم بشی برات پیامک میاد و دعوت به مصاحبه میشی حتی اگه اولویت اخرت باشه ، سنجش براساس الگوریتمی که داره اونایی که شانس قبولی شون تو اولویتای قبل شون پایینه رو برای مصاحبه انتخاب کرده

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

سلام من الان برا دانشگاه امام حسین دعوت ب مصاحبه شدم.سوالم اینه ینی اولویت های قبلی را نمیارم یا احتمالش هست بیارم.اگه مصاحبه نرم میتونم سال بعد کنکور شرکت کنم

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

در جواب آقای جاوید سوال شمارو هم جواب دادم

جاوید
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ

سلام من دانشگاه امام حسین دعوت به مصاحبه شدم
اما انتخاب اول م نیست
نمیدونم تو انتخابای دیگه م شانس قبولی دارم یا نه
کسی میدونه دانشگاه امام حسین جو ش چجوری یه؟

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

نمیدونم چرا همه دوستان این نگرانی رو دارن، ولی اصلا اینطور نیست، دانشگاه مصاحبه دار هیچ تاثیری روی انتخابای قبلی شما نمیزاره فقط اگه مصاحبه رو قبول بشید کد رشته های اون دانشگاه خاص هم تو نتیجه نهایی سنجش بررسی میشه، اگر مصاحبه شرکت نکنید محرومیتی برای کنکور ۱۴۰۰ ندارید

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  جاوید

نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

هو الوکیل
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۷ ب٫ظ

من با رتبه بیست و پنج حقوق خصوصی مصاحبه علوم قضایی دعوت شدم به نظرتون برم؟ خیلی دو دلم آخه هیچ علاقه ایی به قضاوت ندارم، فارغ از احادیثی که درباره قیامت قضات هشدار داده خودمم زیاد علاقه ای ندارم و دوست دارم ادامه استاد دانشگاه بشم و در کنارش وکالت انجام بدم
ممنون میشم راهنماییم کنید

یکی از ارشدا
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هو الوکیل

به نظر من برید ،چون آینده شغلیتون تضمین میشه و حقوق هم میگیرید ، استاد شدن پارتی میخواد شما نقد رو ول کردین دنبال نسیه اید؟؟؟ من خودم حقوقیم رو همین حساب دارم میگم

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۳:۵۰ ب٫ظ

من از کجا بفهمم برای شاهد روزانه دعوت شدم یا شاهد شبانه ای که انتخاب کردم؟؟ میشه متوجه شد ینی؟

مسعود
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

سوال منم هست چون چندتا دانشگاه شرایط خاص انتخاب کرده بودم الان نمیدونم کدوم اولویت رو دعوت شدم!

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

کد رشته قبولی رو توی اعللام نتیجه زده . تو دفترچه ای که دانشگاه رو انتخاب کردین ببینینکدش برای روزانه هست یا شبانه.

مسعود
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ببخشید اعلام نتیجه کجاست؟ این اعلام نتیجه که میزنم آخرین اطلاعیش مال ۱۳۹۸عه، لطفا لینکشو برام بذارید ممنوووون

مسعود
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

پیدا شد مرسی

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

اگر چنتا رشته شاهد رو زدید الان نمیتونید متوجه بشید، شما بصورت کلی تو رشتتون دعوت به مصاحبه شدید، بعدا سنجش براساس اولویت بررسی میکنه و نتیجه رو اعلام میکنه

مسعود
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چندتا دانشگاه رو زدم اول خاتم بعد علوم قضای و دادگستری بعد شاهد
الان نمیدونم کدوم رو دعوت شدم
امیدوارم خاتم باشه که اولویت اولم بین دانشگاه های شرایط خاص هست

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

خوب اگه دعوت شدید باید تو سایت سنجش اسم دانشگاه مصاحبه کننده زده باشه، برید چک کنید

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه خیر.کد رشته قبولی رو توی اعللام نتیجه زده . تو دفترچه ای که دانشگاه رو انتخاب کردین ببینینکدش برای روزانه هست یا شبانه.

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

هیچ کدی نداده به من فقط کد مجموعه امتحانی رو بهم داده!!

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

نوشته کد رشته محل . تو اونجایی که اعلام نتیجه هست…. اینو تو دفترچه انتخاب رشتت سرچ کن ….

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۷ ب٫ظ

دوستان من الان برای شاهد دعوت شدم اولویت بعدی من دانشگاه هنر اصفهان بوده الان اگه شاهدو قبول بشم توی مصاحبه دانشگاه اصفهانو دیگه از دست دادم درسته؟ یا اجازه میدن که انتخاب کنم خودم؟ مگه قبلا نیمه متمرکز اینطوری نبود؟؟!

و اینکه جو دانشگاه شاهد به چه صورته خیلییی عقیدتیه؟؟!

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

بله اگر شاهد قبول بشید اولویت بعدی رو از دست میدید، ولی دقت کنید اولیت های قبل شاهد رو هم شانس دارید، درباره خود دانشگاهم خیلی سطح مناسبی نداره ولی از دانشجوهاش بپرسی بهتر راهنماییت میکنن

فائزه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

الان منم دعوت شدم اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان مصاحبه نداده حتی یه کدپیگیری هم نداده فقط زده ارگان مصاحبه کننده :شاهد برای شماهم اینطوره؟

مصطفی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

سلام مالک اشتر دعوت شدم
توی سایت چیزی برای ارسال مدارک نیست
کجا باید مدارک رو ارسال کنم؟؟

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

اعلام میشه

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

هنوز باز نشده

*
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

دوستان من با رتبه ۶ چرا دانشگاه مطالعات جهان دعوت به مصاحبه نکردن؟ کجا میتونم اعتراض کنم؟ توروخدا جواب منو بدین؟

*
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  *

درست شد. مطالعات جهان تمام کسانی که مجاز شدن و انتخاب رشته کردن، می‌تونن توی مصاحبه شرکت کنند

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

الان چطوری میشه ؟ما دعوت شدیم به مصاحبه انتخابای بعدی تو دفترچه سوخت؟

حسن
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه دیگه اول میروید به جاییکه برای برای نیمه متمرکز انتخاب کرده اید و برای مصاحبه دعوت شدید اگر در مصاحبه قبول شدید که اجبارا” باید در آنجا ثبت نام کنید و ادامه تحصیل دهید اگر در مصاحبه قبول نشوید سیستم اولین قبولی بعد از این انتخاب را برای شما او کی میکند یعنی انتخاب بعدی نمیسوزد

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه انتخاب قبلی میسوزه نه بعدی، فقط مصاحبه باعث میشه کد رشته های این دانشگاه ها تو بررسی نهایی اعمال بشه یعنی اگر برای مصاحبه نری یا رد بشی یعنی انگار اصلا این دانشگاه هارو انتخاب نکردی

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

خب اگه قبول بشیم باید اجبارا بریم؟ یا اجازه میدن انتخاب کنیم بین شاهد و بقیه ی انتخاب ها؟

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Elahe

نه دیگه حق انتخاب وجود نداره، باید دقت کنید که اگر مصاحبه برید و قبول بشید همون انتخاب نهایی شما میشه، این اشتباه رو هر ساله بچه ها انجام میدن، دانشگاه های خاص رو اگر شک دارید و اولویت اول شما نیست همیشه انتخاب آخر باید بزنید

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد. نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

نه خیر قبلی های این رد شده . یعنی اونا رو قبول نشدی…
ن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند

علی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آقا من این مورد رو اشتباه کردم ظاهرا . عذر خواهی میکنم . در نظر نگیرین این پیام رو…

امیر
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام

اگه برای مصاحبه شاهد نریم انتخاب های قبل بررسی میشه؟

با توجه به این متن که سازمان سنجش زده:

آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

خواهش میکنم راهنمایی کنید.

من خیلی نگران انتخاب های قبل از شاهد هستم.

محمد
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  امیر

دوست عزیز سنجش چجوری تو کمتر از یک هفته کل داوطلبارو انتخاب رشتشون رو بررسی میکنه، خوب همین الان نتایج همه رو اعلام کنه دیگه چرا گذاشته برای یگماه دیگه، یکم فکر کنید ترو خدا، دوست من سال گذشته ۳۰ تا انتخاب داشت اولویت ۲۶ دانشگاه مالک بود ولی تو نتیجه نهایی اولویت ۲۴ قبول شد دانشگاه خواجه نصیر، کارنامه ها که اومد حتی اولیت ۲۵ هم دانشگاه علم و صنعت قبول شده بود، به حرف هیچکس توجه نکنید خواهشا یه پیامو کپی میکنن واسه همه میزارن

جزا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ

کسای که یک دانشگاه دعوت شدن به مصاحبه یعنی انخاب های قبلیشون شانس کمی برای قبولی دارن و احتمال داره توی این کد رشته که مصاحبه داره قبول بشن به عنوان مثال شخصی رتبش ۱ اومده اول تهران رو میزنه بعد بهشتی بعد شاهد چون به احتمال زیاد توی تهران قبول میشه دیگه برای شاهد دعوت به مصاحبه نمیشه ولی شخصی رتبش اومده ۳۰ و اول تهران بعد بهشتی بعد شاهد رو میزنه چون به احتمال زیاد تهران و بهشتی قبول نمیشه برای شاهد دعوت میشه به مصاحبه

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

به این شکل نیست، سال گذشته داشتیم کسایی رو که برای مصاحبه رفتن و قبول هم شدن ولی تو نتیجه نهایی انتخاب های قبل از این دانشگاه هارو آوردن

جزا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام آقا محمد دقیقا به همین شکل هست که گفتم چون اگه به کامنت دقت کرده باشید گفتم شانس کمی داره برای انتخاب های قبلی یعنی ممکنه انختاب های قبلیش قبول بشه ولی قطعا شانس کمی داره

علی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

عه
پس این چیه؟؟
آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

شما ارشد جزاهستین؟
رتبتون چندشد؟

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد. نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول شوید را به شما اعلام می‌کند.

داوطلب کارشناسی ارشد هنر - حمید
شهریور ۲۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

شما چطوری میگید شانس کمتری هست برای رشته های دیگه – هنوز آزمون عملی برخی رشته ها (هنرهای تصویری – طراحی – .و….) برگزار نشده – دانشگاه های غیرانتفاعی و… هنوز تکلیف نتایجشون معلوم نشده – چطوری شانس رشته های دیگه از دست رفته !!؟؟ این مصاحبه فقط برای دانشگاه های خاص هست – امکان داره بعضی ها شانس قبولی هم تو دوره های روزانه – شبانه رو داشته باشند و هم غیرانتفاعی چون جزو گزینش روزانه و شبانه – حساب نمیشن !!! سامانه انتخاب رشته در هرمجموعه امتحانی و گرایش، اول رتبه داوطلب را بررسی می ‌نماید، یعنی پس از اینکه به رتبه داوطلب رسید انتخاب‌های وی به ترتیب بررسی و قبولی به فرد اعلام می‌گردد. نکته قابل توجه در اینجا این است که بسیاری از داوطلبان فکر می‌کنند اگر کد رشته‌ای در گزینه اول انتخاب رشته زده شود شانس آن بیشتر است و رفته رفته از شانسشان کم می‌شود که این تفکر کاملاً نادرست بوده و انتخاب اول تاثیری در افزایش شانس نداشته و در سیستم دانشگاه سراسری و حتی آزاد فقط علاقه مطرح می شود و سامانه پس از رسیدن به رتبه شما، همه انتخاب‌ها را از بالا شروع کرده و اولین موردی که در آن قبول… ادامه نظر»

جان کوچولو
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ

سلام کسی حسابداری برای دانشگاه امام حسین دعوت به مصاحبه شده؟؟؟؟؟

فائزه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ

سلام من دعوت شدم برای مصاحبه شاهد سوالم اینه که اگر بر فرضمصاحبه قبول بشم در اعلام نتایج نهایی فقط میزنه قبولی شاهد؟سایر اولویت هام بررسی نمیشه؟

جزا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

سلام چه رشته ای هستید؟ و چه رتبه ای

amir
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  فائزه

شاهد چراتوسایت زمان مصاحبه نمیزنه

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

اگر فقط تو یک رشته یا گرایش دانشگاه شاهد رو زدید و شاهد انتخاب اول شما بود و در مصاحبه هم قبول شدید همون انتخاب نتیجه نهایی شماست

فائزه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

شاهد انتخاب سیزدهم من بوده اگر من مصاحبه قبول بشم یعنی اولویت یک تا سیزده من بررسی نمیشه؟یا بررسی میشه و اگر ترازم بخوره به انتخاب ۱ تا ۱۳ یکی از همونارو قبول میشم ؟(حتی با وجود قبولی در مصاحبه شاهد)

الهه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

من دانشگاه شاهد شاهد دعوت شدم برای مصاحبه ولی چرا دوتا کدداوطلبی بهم داده؟ میدونه کسی مصاحبه چیا میپرسند؟؟

فائزه
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  الهه

منم دعوت شدم ولی کد داوطلبی نداده شما کدوم سایت رفتید که دیدید

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فائزه

سایت خود سنجش تو خود سامانه

جزا
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  الهه

سلام چه رشته ای هستید؟ و چه رتبه ای

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  جزا

پژوهش هنر رتبه ۱۲۳

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

شما دو بار کنکور دادید؟ یعنی رشته های شناور هم آزمون دادید و انتخاب رشته کردید؟ اگر بله، اون کد رشته دوم برای شناور هست، یعنی هم رشته اصلی و هم شناور به مصاحبه دعوت شدید

Elahe
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوتا رشته ثبت نام کردم ولی یکیشو کلا غایب بودم!

حامد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ

نتایج کد رشته های معمولی رو کی میزارن کسی میدونه با توجه به اینکه نتایج رشته های خاص رو گذاشتن

مانی
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

حدودا اوایل آبان ماه. رشته های خاص چون مثل رشته های هنر ازمون عملی یا مصاحبه دارن الان اعلام شده. تازه ۳۱ شهریور اطلاعیه ازمون عملی ما میاد. بعدشم باید داوری بشه بنابراین زودتر از اوایل ابان ماه نمیاد.

سعید
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۰۵ ق٫ظ

سلام دوستان چطور متوجه شدین که دعوت شدین برای مصاحبه؟

saeed
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

برو قسمت سامانه ارشد وارد ک شدی زده نتایج رشته های بورسیه

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

پیامک میزنه سنجش

saeed
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

مهندسی برق دعوت شدم امام حسین
علوم دریایی نوشهر

saeed
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان من دانشگاه امام حسین و
دانشگاه علوم دریایی نوشهر دعوت ب مصاحبه شدم
ایا شرایط سنی وجود داره یا ن اخه تو دفترچه شرایط سن را قید نکرده
۲۸ سالمه

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  saeed

هنوز اطلاعیه نزاشتن ولی سال گذشته شرط سنی وجود نداشت

محمد
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۰ ب٫ظ

از کجا بدونیم دعوت شدیم یا نه؟

محمد
شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سایت سنجش