لغو برگزاری بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص لغو برگزاری بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، با توجه با اعمال محدودیت تردد و رفت وآمد در کلان شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه به دلیل به شیوع بالای ابتلا به کرونا، بیست و پنجمین آزمون المپیاد دانشجویی کشور که مقرر بود در روز جمعه ۹۹/۰۷/۲۵ برگزار گردد، لغو و زمان برگزاری آن متعاقباً در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پوریا
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ

سازمان سنجش داره نهایت بی برنامگی رو به نمایش می ذاره. قبل از این هم می تونستید اعلام بکنید که لغو میشه. من و امثال جدا از استرس و فشار روانی، باید سفر کنیم به شهر دیگه ای واسه امتحان و من بلیت گرفته بودم و مشغول جمع کردن وسایل که اطلاعیه اومد! بعد هم فقط اطلاعیه لغو شدن. به زمان نامعلومی موکولش می کنند که حالا علاوه بر کارهای فارغ التحصیلی، ثبت نام دانشگاه و احتمالا شروع ترم باید همچنان مشغول رفرش کردن سایت سنجش هم باشیم که آقایان چه تصمیمی می خوان بگیرن واسه برگزاری المپیاد. فقط از بلاتکلیفی درمون بیارید، انتظار بیشتری دیگه نمی تونیم داشته باشیم. دوباره همون ماجرای کنکور.

مانی
مهر ۲۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  پوریا

خدا صبر جمیل بت بده داداش واقعا. من به جای سنجش عذر می خوام. واقعا از شرایط ما بدتر دیگه شماها. امیدوارم حالا نتیجه خوبی بگیری حداقل.

راحله
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

خواهشا ازمون فراگیرم عقب بندازید واقعا تو این شرایط نمیشه آزمون داد،شرایط خیلی بهم ریختس فک کنم تا اروم شدن این اوضاع حداقل یک ماه زمان احتیاجه

Shi
مهر ۲۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  راحله

البته این جا نوشته به دلیل اعمال محدودیت تردد و رفت وآمد در کلان شهرهای ازمون لغو شده
ینی اگه محدودیت نبود قرار بود برگزار شه!😶