پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

اعلام نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در آینده نزدیک

در راستای تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر امکان ثبت نام داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به زودی اعلام می شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، رئیس مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

با اشاره به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر امکان ثبت نام داوطلبان دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور گفت: این اقدام با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش اضطراب و نگرانی داوطلبان و دانشجویانی که نتوانستند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام بکنند صورت گرفته است.

دکتر بهروز طهماسب کاظمی در همین زمینه به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به داوطلبانی که بخاطر شرایط پیش آمده موفق نشدند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام کنند و یا در جلسه آزمون حاضر شوند اشاره و تصریح کرد: در راستای تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، بزودی نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود و داوطلبان می توانند در رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است ثبت نام نمایند.

وی افزود: این رشته ها شامل رشته محل هایی است که درپذیرش سال ۹۸ تکمیل نشده اند و لذا طبق مصوبه این ستاد، متقاضیان بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی تراز شده پذیرفته شوند .

وی در پاسخ به جزئیات این پذیرش از جمله رشته ها، ظرفیت پذیرش و واحد های پذیرنده، گفت: پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال، شرایط و چگونگی پذیرش این دوره اعلام خواهد شد.

دکتر طهماسب کاظمی به بسترسازی های مطلوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون در ۲۸۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی تنوع پذیرش دانشجو در گروه های مختلف تخصصی مقطع کارشناسی ارشد با بیش از ۵۰۰ رشته گرایش وجود دارد که این ظرفیت گسترده می تواند امکان انتخاب آسانتر و بهتر را برای داوطلبان این مقطع بوجود آورد.

وی علاوه بر این موارد به امکانات و ظرفیت های کم نظیر علمی ،پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از یازده هزار آزمایشگاه و کارگاه مجهز ، دهها مراکز تحقیقاتی ، پارک های فنآوری، سراهای نوآوری ،مراکز رشد و… جهت خدمت رسانی به دانشجویان بویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی فعال است که این امکانات و ظرفیت های عظیم تجهیزاتی ، علمی و سرمایه انسانی در کنار پراکنش وسیع جغرافیایی ، فضای پرجاذبه ای را برای دانشجویان ،پژوهشگران و مخترعان جوان این دانشگاه فراهم نموده است.

طهماسب کاظمی در همین زمینه به دستاوردهای چشمگیر و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آنلاین کلاس های درسی درزمان شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه حفظ سلامت دانشجویان،اساتید و کارکنان، سر لوحه برنامه‌های این دانشگاه است در ترم گذشته تمام کلاس های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۷۰۰ هزار کلاس آنلاین بر بستر مجازی با موفقیت برگزار شد و به جرات می توان گفت در این عرصه هیچ دانشگاه و مرکز آموزشی حتی بهترین دانشگاه های دولتی نتوانستند با دانشگاه آزاد رقابت کنند.

وی افزود: تجربه موفق برگزاری کلاس های غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی نشان داد که این دانشگاه بهترین زیرساخت ها و امکانات جهت پذیرش دانشجو دردوره های مختلف بویژه تحصیلات تکمیلی را دارا است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۹ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Hossein
مهر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

سلام واقعا صحت داره ؟؟؟؟من از ثبت نام سراسری واسه کرونا جا موندم ناچار شدم آذر ماه برم سربازی اگه تا قبلش اطلاعیه بیاد عالیه ،دقیقا نمی‌دونید چه موقع خبر و اطلاعیه منتشر میشه ؟؟؟؟

sara
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۴:۰۰ ب٫ظ

شهریه استعداد درخشانم زیاده؟😂

اسلامی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

بچه ها واقعا این مدل تصمیم گیری های لحظه آخری مسئولین آموزش عالی و بعدم اینکه جزئیات تصمیم رو درست اعلام نمیکنن خیلی بده.
آدم باید بتونه حداقل از یه سال قبل برنامه ریزی کنه.
الآنم برای ارشد ۱۴۰۰ طرح نامشخصی دارن و هی میگن که شاید کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو حذف کنیم و… .
اینطوری اصلا نمیشه برنامه ریزی کرد و درس خوند.
اگر شما هم به این وضع اعتراض دارید و میخواید که هر چه زودتر بطور قطعی اعلام کنن که سیستم پذیرش واسه سال بعد چطوریه (و بعدم تغییرش ندن) از این کمپین حمایت کنید لطفا :
https://www.farsnews.ir/my/c/41491

مانی
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  اسلامی

دوست عزیز الان با اوضاعی که کرونا درست کرده دیگه هر جای دنیا که باشی نمی تونی از یکسال قبل برنامه ریزی کنی چون اصلا اوضاع هیچ قطعیتی نداره. مملکت ما که قبلشم پیش بینی پذیری آینده توش پایین بود چه برسه به الان که پیش بینی آینده همه جای دنیا بسیار سخت و گاهی غیر ممکن شده.

سارا.ر
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶ ب٫ظ

وای سرم گیج میره پیام نور یک دقیقه میگه آز
مون ارشد برمیداره بعد میگه نه دانشگاه ازاد کنکور برا کرونا برگذار نمیکنه یعنی شرط معدلیه؟؟!از کی ثبت نامه؟چه قدر تغییر میدهند کسی هست بیشتر توضیح بده؟؟!

مریم
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

این انصاف نیست لااقل بذارن اونایی که کنکور دادن ازاین فرصت استفاده کنن نه اونیکه واسش اصلا کنکور مهم نبوده اصلا ثبتنام نکرده یا به هردلیلی سرجلسه کنکور حاضر نشده!

Te
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

خیلی ها هم آزاد تهران قبول میشوند و هم دولتی تهران! و کلی ظرفیت خالی به وجود میاد!!! این ظرفبت رو باید برای ما که آزمون دادیم به صورت تکمیل ظرفیت قرار بدید نه اینکه هرکی معدلش بالاتر بود این ظرفیت های خالی رو قبول شه!!! من معدل لیسانسم ۱۵ هست و آزمونمو خوب دادم! یکی آزمون داده و معدلش ۱۷ ! در اینصورت حق من ضایع میشه 😥

Te
مهر ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ

تکمیل ظرفبت با آزمون پس چی میشه؟

رضا سوسنگرد
مهر ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  Te

احتمالا برا امسال کنسل میشه