نخبگان

پذیرش ۴۵۹۰ نفر در کنکور ارشد ۹۹ وزارت بهداشت

با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۳۹۹ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، ۴ هزار و ۵۹۰ نفر در این مقطع پذیرش شدند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مهر، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و مشاهده کارنامه نهایی با استفاده از کدرهگیری از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

تعداد قبولی‌های کل کارشناسی ارشد سال ۹۹ گروه علوم پزشکی ۴ هزار و ۵۹۰ نفر اعلام شده است.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه برگزار شده است و تعداد ۸۱ هزار و ۱۷ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که با توجه به شرایط کرونا تعداد ۴۶ هزار و ۸۲۴ داوطلب (۵۷.۷۹ درصد) در آزمون شرکت کردند.

از تعداد ۴۶ هزار و ۸۲۴ داوطلب شرکت کننده در آزمون تعداد ۴۲ هزار و ۶۶۱ نفر (۹۱.۱۱ درصد) مجاز به انتخاب رشته / محل شدند و از این میان تعداد ۳۳ هزار و ۳۶۱ نفر (۷۸.۲ درصد) انتخاب رشته محل خود را تکمیل کردند.

ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو رایگان و شهریه‌ای در دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت بهداشت ۴ هزار و ۲۰ نفر اعلام شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سروینا
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۴ ب٫ظ

خوش به سعادتتان

آرش
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

من کارشناسی ارشد پرستاری گرایش داخلی جراحی دانشگاه گیلان قبول شدم😀😀😀

ریــحانه🕊
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

سلاااااام مبااااارکههههههه

ماندانا
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

باچه رتبه ای

ارورا
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

مبارکه بانو 👏👏👏

یک وزارت علومی بدبخت فلک زده رکب خورده 😔
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ب٫ظ

😭😭😭😭😭😭😭

سعید
آبان ۵, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ب٫ظ

فقط اسمت :))))