پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه تربیت مدرس به استناد «آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان» و “شیوه‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای دانشگاه”، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره‌های کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور به شرح زیر اقدام می‌کند:

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس

پذیرش داوطلبان به دو صورت انجام می‌شود:

گروه الف: برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم المپیاد علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته (یا رشته‌های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد

گروه ب: دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال ۱۳۹۶ که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی با حداقل معدل ۱۵، جزء پانزده درصد برتر (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل شود) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود (مشروط به دارا بودن رتبه اول الی هشتم) باشند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس

تبصره ۱: درخواست داوطلبانی که در طول ۶ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزء پانزده درصد برتر باشند نیز در صورت کسب رتبه اول الی هشتم با حداقل معدل ۱۵ به صورت مازاد بر ظرفیت قابل بررسی است.

این داوطلبان بایستی در زمان دانش آموختگی فرم شماره “د” دانشگاه را تکمیل و تصویر آن را به همراه سایر مدارک الزامی پذیرش حداکثر تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ از طریق پست الکترونیک infoadmission@modares.ac.ir به مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون دانشگاه ارسال نمایند تا نسبت به بررسی درخواست پذیرش آنان اقدام و نتیجه اعلام شود.

تبصره ۲: دانش آموختگان ورودی بهمن ماه ۱۳۹۵ به شرط دانش آموختگی در ۸ نیمسال می‌توانند درخواست خود را ارائه نمایند.

تبصره ۳: داوطلبان گروه “ب” در صورت پذیرش بایستی در زمان دانش آموختگی نیز جزء ۱۵ % (پانزده درصد) برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه‌های دولتی معتبر مراکز استان، متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه.

دانشجویان و دانش آموختگان دوره روزانه سایر دانشگاه‌های دولتی، دانشکده‌های وابسته به دانشگاه های مراکز استان‌ها که در سایر شهرستان‌ها قرار دارند، دوره‌های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس دانشگاهی دانشگاه‌های دولتی و همچنین کلیه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم و سایر موسسات و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.

 تبصره ۴: دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه صنعتی سهند تبریز و رشته‌های گروه هنر و معماری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی مجاز به ثبت نام هستند.

تبصره ۵: پذیرش دانشجویان غیرایرانی و ایرانی انتقالی از دانشگاه‌های خارج از کشور از طریق این فراخوان امکان پذیر نیست.

داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یک مهر ماه سال ۱۳۹۹ لغایت ۳۱ شهریور ماه سال آتی باشد، می‌توانند متقاضی این نوع پذیرش شوند.

 داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند، لیکن در رشته‌هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی در دوره کارشناسی پیوسته به مدت ۹ نیمسال تحصیلی تدوین و تصویب شده باشد، در صورت ارائه مستندات درخواست داوطلبان قابل بررسی خواهد بود.

مدارک ثبت نام ارشد استعداد درخشان

داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه گلستان دانشگاه به نشانی http://golestan.modares.ac.ir اقدام نموده و مدارک مورد نیاز به شرح جدول زیر را به فرمت اعلام شده تهیه و در سامانه مذکور در محل‌های تعیین شده بارگذاری نمایند. (تحویل مدارک از طریق پست یا مراجعه حضوری امکان پذیر نیست)

مهلت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۰ تا سوم دی ماه تمدید شد.

 هزینه ثبت نام و بررسی مدارک مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون) ریال می‌باشد که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) اقدام شود.

جدول مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

ردیف

مدرک

نوع فایل

توضیحات

۱

تصویر کارت ملی

jpg

الزامی

۲

تصویر عکس ۴×۳ رنگی تمام رخ

jpg

الزامی

۳

تصویر گواهی مربوط به داوطلبان شاهد/ ایثارگر صادره از مراجع صاحب صلاحیت*

jpg

الزامی در صورت اظهار داوطلب مبنی بر دارا بودن این گواهی

۴

تصویر مدرک دیپلم دارای معدل کل یا فرم خوداظهاری جایگزین دیپلم

jpg

الزامی

۵

تصویر مدرک تحصیلی (یا گواهی تحصیلی) مقطع کارشناسی پیوسته که در آن تاریخ فراغت از تحصیل، میانگین کل نمرات و نوع دوره تحصیلی ذکر شده باشد یا فرم تکمیل شده الف

jpg

الزامی برای داوطلبان گروه الف

۶

تصویر فرم تکمیل شده ب  مربوط به گواهی تایید معدل، رتبه و تعداد دانشجویان هم رشته و هم ورودی و….

jpg

الزامی برای داوطلبان گروه ب

۷

تصویر ریزنمرات کارشناسی

منظور از ریزنمرات، کارنامه کلی مقطع کارشناسی بدون تایید یا مهر و امضاء دانشگاه است. این کارنامه بایستی نشان دهنده همه نیمسال‌های تحصیلی دانشجو و حداکثر دو صفحه باشد. در کارنامه بارگذاری شده نام یا آرم دانشگاه، مشخصات دانشجو، نوع دوره تحصیلی و نیمسال‌های تحصیلی و معدل بایدمشخص بوده و هنگام بارگذاری در سامانه گلستان، هیچ یک از اطلاعات مربوط به فرمت اصلی کارنامه، حذف و یا از طریق فتوشاپ اضافه نشود.

jpg

الزامی

۸

تصویر فرم تکمیل شده ثبت اطلاعات داوطلب

Pdf

الزامی

۹

تصویر مستندات مشروح زیر:

-تصویر گواهی رسمی از سازمان سنجش آموزش کشور مربوط به رتبه نهایی آزمون سراسری کشوری برای ورود به دوره کارشناسی پیوسته(رتبه‌های زیر ۱۰۰۰)

– کسب مدال در المپیادهای علمی دانش آموزی با تایید وزارت آموزش و پرورش

کسب رتبه در المپیاد علمی دانشجویی نهایی کشور با تایید سازمان سنجش آموزش کشور

-کسب رتبه در انجمن‌های علمی معتبر با تایید مراجع ذی‌صلاح

– رتبه‌های برتر کشوری جشنواره‌های جوان خوارزمی و رازی مرتبط با رشته(در دوران تحصیل) با تایید مراجع ذی‌صلاح

– ابداع یا اختراع به ثبت رسیده موردتایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

– طرح‌های تحقیقاتی پایان یافته با تایید شورای پژوهشی دانشگاه محل تحصیل یا سایر مراجع ذی‌صلاح(به تشخیص دانشگاه) / مقاله چاپ شده مستخرج از پروژه یا طرح تحقیقاتی دانشجو در مجلات علمی معتبر یا اثر هنری چشمگیر(ویژه دانشجویان دانشکده هنر و معماری) / ترجمه کتاب همراه با شناسنامه آن /  ارائه مقاله به صورت پوستر یا سخنرانی در گردهمایی‌های علمی-تخصصی توسط داوطلب

Pdf

اختیاری

(صرفاً در صورت بارگذاری، بررسی و امتیازدهی می‌شود.)

 

*شرایط ایثارگری مورد تایید دانشگاه شامل مواردی است که در دفترچه ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش آموزش کشور درج می‌شود.

نحوه بررسی درخواست پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه ارشد بدون کنکور

نتیجه بررسی اولیه مدارک داوطلبان در صورت امکان نیمه دوم دی ماه از طریق سامانه گلستان دانشگاه اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت می‌کنند، وارد سامانه شده و از وضعیت خود مطلع شوند.

توصیه می‌شود داوطلبان به فاصله ۱۰ روز پس از ثبت نام وارد سامانه شوند تا در صورت بررسی اولیه مدارک آنان توسط دانشگاه، از وضعیت خود مطلع و در صورت نیاز به رفع نقص مدارک، قبل از پایان مهلت ثبت نام نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش نیز احتمالا نیمه دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) به نشانی www.modares.ac.ir یا سامانه گلستان دانشگاه اعلام خواهد شد.

سایر نکات مهم

پذیرش برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای برای یک بار امکان پذیر است.

پذیرش برگزیدگان علمی در رشته‌های گروه علوم پزشکی صرفاً از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و داوطلبان این رشته‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

در صورت نیاز به برگزاری مصاحبه برای داوطلبان واجد شرایط به تشخیص و تایید گروه آموزشی مربوط، مراتب به داوطلبان ذی‌ربط اطلاع رسانی خواهد شد.

– موافقت گروه آموزشی و معاونت آموزشی دانشگاه از شرایط اصلی پذیرش است و دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت پیش بینی شده از بین برگزیدگان علمی نیست و صرفاً در صورت احراز امتیاز موردنظر توسط داوطلبان به تشخیص دانشگاه و تشکیل دوره از طریق پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، ثبت نام انجام خواهد شد.

پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تایید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی‌صلاح مربوط و تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور است.

پذیرفته‌شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی یا متعهد به انجام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

ادامه تحصیل قبول شدگان بدون پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته با انتقال افراد پذیرفته شده از طریق این آیین‌نامه به سایر دانشگاه‌ها مجاز نیست.

پذیرفته شدگان در مهلت مقرری که توسط دانشگاه مشخص و اعلام خواهد شد ملزم به مراجعه حضوری و ارائه اصل سوابق تحصیلی خود به مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون هستند.

به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که واجد کلیه شرایط الزامی نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نیست؛ لذا توصیه می‌شود داوطلبان قبل از ثبت نام، مفاد اطلاعیه را به دقت مطالعه و در صورت اطمینان از احراز کلیه شرایط الزامی، ثبت نام نمایند.

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب واجد شرایط الزامی پذیرش از طریق این اطلاعیه نبوده یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب با اصل مدارک صادره از مراجع ذی‌ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

شرایط پذیرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت نام از وضوح کافی برخوردار است. در صورت داشتن سوال ضروی، درخواست خود را به پست الکترونیک infoadmission@modares.ac.ir ارسال نمایید تا بررسی و پاسخ داده شود و از هرگونه تماس تلفنی با بخش‌های مختلف دانشگاه و مراجعه حضوری اکیداً خودداری فرمایید.

رشته‌های دارای پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس

احتمال تغییر در رشته‌های دارای پذیرش (حذف یا اضافه شدن رشته) وجود دارد. در صورت بروز هرگونه تغییر، مراتب در اطلاعیه‌های بعدی دانشگاه اعلام خواهد شد.

 پذیرش قطعی داوطلبان در رشته‌هایی صورت خواهد گرفت که از طریق آزمون سراسری دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سازمان سنجش، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ پذیرش دانشجو وجود داشته باشد. لذا ثبت نام داوطلبان واجد شرایط وفق این فراخوان هیچ‌گونه حقی برای آنان ایجاد نمی‌کند.

دانشکده حقوق

حقوق بین‌الملل

حقوق جزا و جرم شناسی

حقوق خصوصی

حقوق مالکیت فکری

دانشکده علوم انسانی

آب و هواشناسی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان روسی

آموزش زبان عربی

آموزش زبان فرانسه

باستان شناسی- پیش از تاریخ

باستان شناسی- دوران تاریخی

برنامه ریزی آمایش سرزمین

تاریخ- تاریخ ایران بعد از اسلام

تاریخ- تاریخ اسلام

تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

جغرافیا و برنامه ریزی روستایی

جغرافیا و برنامه ریزی شهری

جغرافیای سیاسی- آمایش سیاسی فضا

جغرافیای سیاسی- ژئوپلیتیک

روابط بین‌الملل

روانشناسی

زبان شناسی

زبان و ادبیات فارسی

زبان و ادبیات فارسی- ادبیات عامه

زبان و ادبیات فارسی- نظریه و نقد ادبی

زبان و ادبیات عربی

ژئومورفولوژی

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی

علوم سیاسی

علوم شناختی- روانشناسی شناختی

علوم قرآن و حدیث

فلسفه- منطق

فلسفه و کلام اسلامی

فیزیولوژی ورزشی

مترجمی زبان روسی

مترجمی زبان فرانسه

مدیریت ورزشی

دانشکده علوم پایه

شیمی- شیمی تجزیه

شیمی- شیمی فیزیک

شیمی- شیمی معدنی

شیمی- شیمی آلی

علوم زمین- پترولوژی

علوم زمین- تکتونیک

علوم زمین- زمین شناسی اقتصادی

علوم زمین- زمین شناسی مهندسی

فیزیک- اپتیک و لیزر

فیزیک- فیزیک ماده چگال

دانشکده علوم ریاضی

آمار ریاضی

ریاضی کاربردی- آنالیز عددی

ریاضی کاربردی- بهینه سازی

ریاضی کاربردی- علوم داده

ریاضی محض- آنالیز

ریاضی محض- جبر

ریاضی محض- هندسه

علم داده‌ها

علوم کامپیوتر- داده کاوی

دانشکده علوم زیستی

بیوانفورماتیک

بیوشیمی

بیوفیزیک

زیستت شناسی گیاهی- سلولی و تکوینی

ژنتیک

نانو زیست فناوری

دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای

مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر

مهندسی پزشکی- بیومواد

دانشکده فنی و مهندسی

مهندسی متالوژی مواد (جوشکاری)

مهندسی معدن- استخراج معدن

مهندسی معدن- تونل و فضاهای زیرزمینی

مهندسی معدن- فرآوری و مواد معدنی

مهندسی معدن- معدن و محیط زیست

مهندسی معدن- مکانیک سنگ

مهندسی معدن- اقتصاد و مدیریت معدنی

مهندسی مواد- سرامیک

مهندسی مواد- خوردگی و حفاظت مواد

مهندسی مواد- شناسایی و انتخاب مواد مهندسی

نانوفناوری- نانومواد

دانشکده کشاورزی

اقتصاد کشاورزی- اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست

اقتصاد کشاورزی- سیاست و توسعه کشاورزی

آگروتکنولوژی- علوم علف‌های هرز

آگروتکنولوژی- فیزیولوژی گیاهان زراعی

بیماری شناسی گیاهی

بیوتکنولوژی کشاورزی

ترویج و آموزش کشاورزی پایدار- آموزش کشاورزی پایدار و محیط زیست

توسعه روستایی

حشره شناسی کشاورزی

ژنتیک و به نژادی گیاهی

علوم دامی- تغذیه طیور

علوم دامی- ژنتیک و اصلاح دام و طیور

علوم دامی- فیزیولوژی دام و طیور

علوم و صنایع غذایی

علوم و مهندسی آب- آبیاری و زهکشی

علوم و مهندسی آب- سازه‌های آبی

علوم و مهندسی آب- مدیریت و برنامه‌ریزی منابع آب

علوم و مهندسی آب- منابع آب

علوم و مهندسی باغبانی- گیاهان دارویی

علوم و مهندسی باغبانی- گیاهان زینتی

مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک- شیمی، حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه

مدیریت منابع خاک- فیزیک و حفاظت خاک

مهندسی مکانیک بیوسیستم- طراحی ماشین‌های کشاورزی

مهندسی مکانیک بیوسیستم- انرژی‌های تجدیدپذیر

مهندسی مکانیک بیوسیستم- فناوری پس از برداشت

دانشکده مدیریت و اقتصاد

اقتصاد انرژی

حسابداری

علم اطلاعات و دانش شناسی- مدیریت اطلاعات و دانش

علم اطلاعات و دانش شناسی- مدیریت کتابخانه‌های دیجیتال

علوم اقتصادی

مدیریت بازرگانی- مدیریت استراتژیک

مدیریت دولتی- توسعه منابع انسانی

مدیریت صنعتی- تحقیق در عملیات

مدیریت فناوری اطلاعات- هوشمندی کسب و کار

دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی

زیست شناسی دریا- جانوران دریا

زیست فناوری دریا

علوم مهندسی آبخیز- حفاظت آب و خاک

علوم مهندسی آبخیز- مدیریت حوزه‌های آبخیز

علوم و مهندسی جنگل- علوم زیستی جنگل

علوم و مهندسی جنگل- مدیریت جنگل

علوم و مهندسی شیلات- تکثیر و پرورش آبزیان

علوم و مهندسی شیلات- فرآوری محصولات شیلاتی

علوم و مهندسی محیط زیست- ارزیابی و آمایش سرزمین

علوم و مهندسی محیط زیست- آلودگی محیط زیست

علوم و مهندسی مرتع

فیزیک دریا

مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی- صنایع سلولزی

مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی- کامپوزیت‌های لینگوسلولزی

دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

مهندسی برق- کنترل

مهندسی برق، الکترونیک- افزاره‌های میکرو و نانو الکترونیک

مهندسی برق، الکترونیک- مدارهای مجتمع الکترونیک

مهندسی برق، قدرت- الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی

مهندسی برق، قدرت- سیستم‌های قدرت

مهندسی برق، مخابرات- مخابرات سیستم

مهندسی برق، مخابرات- مخابرات میدان و موج

مهندسی پزشکی- بیوالکتریک

مهندسی کامپیوتر- رایانش امن

مهندسی کامپیوتر- معماری سیستم‌های کامپیوتری

مهندسی کامپیوتر- نرم افزار

مهندسی کامپیوتر- هوش مصنوعی و رباتیکز

دانشکده مهندسی شیمی

مهندسی پلیمر- پلیمریزاسیون

مهندسی پلیمر- فرآورش

مهندسی پلیمر- لاستیک

مهندسی شیمی- بیوتکنولوژی

مهندسی شیمی- ترموسینتیک و کاتالیست

مهندسی شیمی- زیست پزشکی

مهندسی شیمی- طراحی فرآیند

مهندسی شیمی- فرآیندهای جداسازی

مهندسی شیمی- مهندسی انرژی

مهندسی نفت- مخازن

دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها

مهندسی صنایع- بهینه‌سازی سیستم‌ها

مهندسی صنایع- سیستم‌های سلامت

مهندسی صنایع- سیستم‌های کلان

مهندسی صنایع- سیستم‌های مالی

مهندسی صنایع- کیفیت و بهره‌وری

مهندسی صنایع- لجستیک و زنجیره تأمین

مهندسی صنایع- مدیریت مهندسی

مهندسی فناوری اطلاعات- سامانه‌های شبکه‌ای

مهندسی فناوری اطلاعات- سیستم‌های تکنولوژی اطلاعات

دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست

مهندسی ایمنی راه و ترابری

مهندسی عمران- سازه

مهندسی عمران- مهندسی زلزله

مهندسی عمران- مهندسی محیط زیست

مهندسی عمران- حمل و نقل

مهندسی عمران- راه و ترابری

مهندسی عمران- زئوتکنیک

مهندسی عمران- مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

مهندسی عمران- مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

مهندسی عمران- مهندسی و مدیریت منابع آب

دانشکده مهندسی مکانیک

مهندسی پزشکی- بیومکانیک

مهندسی مکاترونیک

مهندسی مکانیک- احتراق

مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی

مهندسی مکانیک- ساخت و تولید

مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی

مهندسی هوا فضا- جلوبرندگی

مهندسی هوا فضا- دینامیک پرواز و کنترل

مهندسی هوا فضا- سازه‌های هوایی

دانشکده هنر

ادبیات نمایشی

ارتباط تصویری

بازیگری

برنامه‌ریزی شهری

برنامه‌ریزی منطقه‌ای

پژوهش هنر

تصویر متحرک

سینما

طراحی شهری

کارگردانی نمایش

مدیریت پروژه و ساخت

مهندسی معماری- فنی

مهندسی معماری منظر

نقاشی

نقاشی ایرانی- نگارگری

 

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس چه شرایطی دارد؟

همه جزئیات درخصوص شرایط و ضوابط و نیز زمان بندی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس در متن مقاله آمده است.

برای دیدن بقیه فراخوان های کارشناسی ارشد بدون کنکور مانند دانشگاه تهران به کجا مراجعه کنم؟

مسترتست همه اخبار و فراخوان های پذیرش ارشد استعداد درخشان را اطلاع رسانی می کند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
یگانه
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

سلام پس کی نتایج میاد
گفتن نیمه دوم‌بهمن
بهمن تموم شد و هنوز خبری نیست

شهلا دهقان
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

میشه لطفا راهنمایی م کنید من الان سال آخر کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی هستم… از دانشگاه خلیج فارس بوشهر. آیا میتونم برای تربیت مدرس اقدام کنم؟ یا زمانش دیگه گذشته؟ همه شرایط رو هم دارم

یگانه
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهلا دهقان

زمانش تا دی بود

شهلا دهقان
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

سلام وقت بخیر. ببخشید من رتبه ۸ ورودی مون هستم. و جز لیست استعداد درخشان دانشگاه خلیج فارس بوشهر هستم. و الان هم سال آخر کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی هستم. میخواستم بدونم الان هم میتونم برای ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس اقدام کنم؟ متاسفانه دیر متوجه شدم. ممنون پاسخ بدین.

نگار
دی ۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

سلام در صورت تایید اولیه چقدر احتمال داره که پذیرش بشیم؟

مهسا
دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام
منظورتون از تایید اولیه، نتایج اولیه است که به سنجش اعلام میشه؟ اگر بله، حیلی احتمالش کمه که رد کنن.

یگانه
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

نه فکر کنم منظورش این تایید اولیه مدارک هست که دی منتشر شد

شیما
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ب٫ظ

سلام
ببخشید من جزو ۱۵ درصد هستم اما بین رتبه ۱ تا ۸ نیستم
ایا میتوانم در این فراخوان شرکت کنم؟

هانا
آذر ۲۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

سلام.
طبق اطلاعیه این دانشگاه، هر دو شرط رو با هم باید داشته باشید، و علاوه بر ۱۵ درصد برتر، رتبه تون هم باید بین ۱ تا ۸ باشه.

زهرا
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  هانا

سلام
من دانشجوی دانشگاه تهران هستم و جزوه۱۵ درصد کل ورودی خود هستم اما دارای رتبه ی ذکر شده نیستم یعنی نمیتوانم ثبت نام کنم؟

مهسا
دی ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
لازمه که همه شرایط ذکرشده در فراخوان رو داشته باشید. اگه شرطی رو ندارید متأسفانه نمیتونید شرکت کنید.

زهره
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ

سلام. من رتبه دوم استعداد درخشان دوره شدم. تربیت مدرس برای رشته هنر از سیستان بلوچستان پذیرش نداره؟ ممنونم از کمکتون

هانا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهره

سلام.
بله میتونید ثبت نام کنید. دانشگاه تربیت مدرس فقط از دانشگاه های دولتی مراکز استان دانشجوی بدون آزمون می گیره .

دریا
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

سلام برای استعداد تحصیلی ارشد ازاد دفترچه انتخاب رشته جدا میتد؟یا همون دفترچه انتخاب رشته با ازمون هست همه دانشگاه ها رشته های اراد ار طریق استعداد دانشجو میگیرن یا ممکنه نگیرن بعضیاا؟ و تا سه سال فقط بعد فارغ التحصیلب ازاد میشه استفاده کرد؟ و حتماباید همون دانشگاه رشتمونو بزنیم یا دانشگاه شهر دیگه هم میشه؟ و تو دفترچه ازاد من خوندم نوشته فقط رشته های با ازمون میتونن از استعداد استفاده کنند ولی رشته ما لیسانس روانشناسی با سوابق تحصیلی بدون ازمون بود رشته ما میتونه از استعداد تحصیلی استفاده کنه؟؟؟؟ مرسی

مریم جدالی
آذر ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

سلام . من دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز هستم . چرا تو قسمت دانشگاه محل تحصیل ، دانشگاه من را نمیاره ؟ یعنی نمیتونم ثبتنام کنم ؟؟؟

نگار
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

دانشگاه دولتی کوثر بجنورد هم مشمول ثبت نام استعداد درخشان میشه؟ اخه توی گزینه های ثبت نام نبود و من دانشگاه بجنورد رو انتخاب کردم، مشکلی پیش میاد؟

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام
خیر فقط دانشگاه های مراکز استان مشمول فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس هستند.

نگار
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دانشگاه کوثر در مرکز استان خراسان شمالی قرار داره، بجنورد ، یعنی بازم جزوش نیست؟

دریا
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

ممنون از پاسختون، من بهمن ۹۷ از ازاد فارغ اتحصیل شدم، معدلم بالاست استعداد تحصیلی تا سه سال بعد فارغ التحصیلی میشه ثبت نام کرد درسته؟ پس اینی که مرداد و شهریور اعلام کردند ی سری ثبت نام کردند ریزنمرات میخواست استعداد تحصیلی بود؟ برای استعداد تحصیلی سال۱۴۰۰۱۴۰۱ هم احتملا تابستون سال دیگه ثبت نامش هست؟ و برای استعداد تحصیلی خودمون ریزنمراتو از دانشگاه بگیریم میتونیم مستقیم از سایت ثبت نام کنیم یا باید بریم دانشگاه مثلا فرم خاصی پر کنیم؟ و دانشگاه باید کار خاصی انجام بده ؟معمولا زمان ثبت نام استعداد تحصیلی تابستون هست؟ و ثبت نام سراسری هست یا هر دانشگاه زمان خاصی انجام میده ؟منظورم ازاد هست ممنون

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دریا

سلام
برای پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشگاه ازاد همزمان با انتخاب رشته داوطلبان باازمون یا بعدش معمولا اطلاع رسانی میشه.
باید در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد ثبت نام کنید و واحدهایی که مدنظرتونه برای قبولی انتخاب کنید. یک ثبت نام برای همه واحدهای دانشگاه ازاد صورت میگیره. نیازی به مدارک خاصی نیست اما کارهای فارغ التحصیلی تون رو باید از قبل انجام داده باشید.

هادی
آذر ۱۹, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

سلام من ثبت نام کردم و هزینه هم پرداخت کردم ولی فرم ها نیستن که پر کنیم،فرم هارو از کجا بیاریم؟؟؟توی سایت نیست لطفا راهنمایی کنید

فاطمه
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

سلام من ثبت نام کردم و هزینه رو هم پرداخت کردم اما فرم های مورد نیاز رو بهم نمیده ک بقیه مراحل رو انجام بدم لطفا راهنمایی‌کنید

دریا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ

سلام ممکنه برای سال ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ هم با سوابق استعداد درخشان بگیرند مثل سال های قبل؟ مگه اینی که از ۲۵ اذر گفتند ثبت نام هست اعلام کردند که امسال اخرین سالی هست که از طریق سوابق تحصیلی و استعداد درخشان میگیرند؟! و ی سری امسال اعلام کردند شهریور از طریق سوابق تحصیلی و بچه ها ثبت نام کردند که یعنی دوباره میخوان امسال با سوابق بگیرند برای بهمن؟ یعنی امسال دوبار ارشد با سوابق گرفتند درسته؟ من ارشد سال دیگه میخوام شرکت کنم میترسم اینو شرکت کنم قبول شم نرم‌نتونم سال دیگه باسوابقپ شرکت کنم چی مار کنم مرسیییی

هانا
آذر ۱۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

سلام.
پذیرش بر اساس سوابق با پذیرش استعداد درخشان فرق می کنه. پذیرش بر اساس سوابق اینطوریه که رشته هایی که ظرفیتشون پر نشده اعلام نیاز میکنن و بر اساس معدل تراز شده لیسانس پذیرش میکنن. استعداد درخشان شرایطش فرق میکنه. باید جز ۱۵ درصد برتر رشته تون باشید و بر اساس شرایط آیین نامه استعداد درخشان و شرایط دانشگاه هایی که پذیرش داشته باشن می تونید شرکت کنید.

ضمنا این پذیرش همون پذیرشی هست که از شهریور مطرح بودخ و امسال پذیرش دیگه ای در مقطع کارشناسی ارشد نداشتیم.

دریا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ ب٫ظ

سلام خسته نباشید من کنکور ۱۴۰۰ًا ارشد میخوام بدم ، زمان ثبت نام با سوابق تحصیلی سال۱۴۰۰.۱۴۰۱کی هست حدودا؟ چون این سوابق تحصیلی گفتن از بهمن شروع به تحصیل می کنندامسال، من سال دیگه میخوام دانشگاه برم ،و با سوابق فقط یک بار میشع شرکت کرد ؟اگه این سوابقو شرکت کنم قبول شم نرم سال دیگه نمیتونم با سوابقو شرکت کنم؟ ارشد با سوابق سال دیگه کی هست میترسم جا بمونم حدودا هر سال کی هست یعنی اذر سال دیگه هست؟ مرسی، من ازاد خوندم لیسانسو

مهسا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  دریا

سلام
اگر چه ممکنه تغییراتی رخ بده، اما فعلا که اعلام شده پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی فقط برای ۹۹ هستش.

سلین
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ب٫ظ

همه این رشته هایی که تکمیل ظرفیت نشدن الویت های اول من بودن پس چرا من قبول نشدم که حالا تکمیل ظرفیت نشه🙄

مونا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

سلام .دانشجو های ناپیوسته که هم دوره کاردانی و هم دوره کارشناسیشون دانشگاه دولتی درس خوندن هم و یک سال از تموم شدن درسشون میگذره هم نمیتونن شرکت کنن؟

مهسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام
خیر متأسفانه بر اساس ایین نامه استعداد درخشان، فقط کسانی که کارشناسی پیوسته بودن میتونن برای پذیرش بدون کنکور ارشد اقدام کنند.

غزل
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ب٫ظ

سلام یعنی از رازی کرمانشاه هم نمیگیره؟

مهسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  غزل

سلام

طبق فراخوان از دانشگاه‌های دولتی معتبر مراکز استان میپذیرند که دانشگاه رازی هم جزوش هست. بنابراین مشکلی نیست اگه بقیه شرایط رو دارید میتونید ثبت نام کنید.

مریم
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ

سلام ببخشید اینجا نوشته از مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم نمیپذیرن
اسمى از دانشگاه فرهنگیان نیاورده
دانشگاه فرهنگیان نمیتونه شرکت کنه

خیلی ممنون از اینکه وقت میذارید🌹🌹

مهسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
ظاهرا که محدودیتی در این باره نذاشتن. اما برای اطمینان بیشتر میتونید با دفتر استعداد درخشان تماس بگیرید و ازشون سوال کنید این مورد رو.

مریم
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

ببخشید از کجا باید شمارشونو پیدا کنم؟

زهرا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

سلام برای ثلت نام ارشد کد موسسه محل تحصیل وکد رشته تحصیلی رو چطور پیداکنیم؟

مهسا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام
وارد سایت سازمان سنجش بشید و از منوی سمت راست در سامانه ثبت نام ارشد، اطلاعات لازم رو بدست بیارید.

آزین
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

ورودی بهمن ۹۵ از دانشگاه آزاد نمیتونم شرکت کنم؟

هانا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آزین

سلام.
خیر متاسفانه. از دانشگاه های آزاد و پیام نور پذیرش ندارن

اشکان
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

بازم بی عدالتی در اموزش کشور
باید براساس کنکور پذیرش انجام بشه نه معدل الان مدارس غیر انتفاعی خیلی راحت معدل بالا میدن

رسول
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام . یعنی ما دانشگاه دامغان درس میخونیم نمیتونیم ثبتنام کنیم . ؟؟ حق دانشجو رو هم ضایع میکنن . خون اونا از ما سرختره یعنی…

M
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام دانشگاه کاشان نمیشع؟

هانا
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  M

سلام.
خیر. متاسفانه نمی تونید ثبت نام کنید. دانشگاه تربیت مدرس فقط از دانشگاه های دولتی مراکز استان دانشجوی بدون آزمون می گیره و از دانشگاه های دیگه پذیرش ندارن.