پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه یزد در سال ۱۴۰۰

جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه یزد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه یزد در نظر دارد با استناد به آیین نامه “کارشناسی ارشد استعداد درخشان” برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اقدام به پذیرش دانشجو (به صورت بدون آزمون) در مقطع کارشناسی ارشد از بین دانشجویان ممتاز دانشگاه یزد و سایر دانشگاه ها نماید.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ یزد

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی (ورودی نیمسال دوم ۹۵ و نیمسال اول و دوم ۹۶) که حائز یکی از شرایط زیر هستند، می‌توانند برای استفاده از مزایای این آئین‌نامه درخواست خود را به مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه ارائه نمایند.

الف) برگزیدگان رتبه‌های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی-دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های متناسب (تشخیص این تناسب با گروه آموزشی مربوط خواهد بود)، با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه یزد

ب) دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه‌چهارم واحد درسی (با احتساب واحدهای گذرانده شده در تابستان ۹۹) به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر در بین دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌آموخته شوند (اتمام تحصیلات کارشناسی از ۹۹/۰۷/۰۱ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱)

تبصره ۱: طبق مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال جاری، دانشگاه می‌تواند برای محاسبه حدنصاب واحدهای درسی دانشجویانی که در بهمن ۹۸ حذف واحد داشته اند، با کسر حداکثر ۴ واحد از مجموع سه چهارم واحدهای درسی اقدام نماید و لذا این دسته از دانشجویان نیز می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند.

تبصره ۲: دانشجویان مندرج در بند ب -۲ که در مدت ۶ نیمسال دانش‌آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم‌رشته و غیر هم‌ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد پذیرفته خواهندشد (اتمام تحصیلات کارشناسی تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۰)

تبصره ۳: دانشجویان ممتاز رشته نقاشی که سرفصل دروس آنها طبق مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دوره‌های کارشناسی پیوسته برای ۹ نیمسال تدوین و تصویب شده است، نیز می‌توانند در صورت فراغت از تحصیل در مدت ۹ نیمسال از تسهیلات مربوطه بهره مند شوند. ضمناً این دانشجویان باید حداقل سه چهارم واحدهای درسی (یا سه چهارم واحدهای درسی منهای چهار طبق تبصره ۱) را در مدت هفت نیمسال تحصیلی گذرانده باشند (اتمام تحصیلات کارشناسی از ۹۹/۰۷/۰۱ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱).

تبصره ۴: پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای همان سال امکان پذیر است.

جزئیات ثبت نام و پذیرش ارشد بدون آزمون داوطلبان دانشگاه یزد

١. دانشجویان مشمولی که متقاضی ادامه تحصیل در همان رشته‌ خود می‌باشند نیازی به ثبت نام ندارند و اسامی آنها از طریق دفتر استعدادهای درخشان به پردیس‌ها و دانشکده‌های مرتبط جهت تصمیم‌گیری نهایی اعلام خواهد شد. دانشکده‌ها بعد از دریافت اسامی، جهت تکمیل فرم انتخاب رشته گرایش به متقاضیان اطلاع رسانی خواهند نمود. لازم است متقاضیان فرم‌های خود را تکمیل و در موعد مشخص شده توسط دانشکده به آنها ارسال نمایند. در صورتی که دانشجویان در مهلت مقرر اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته ننمایند به منزله انصراف آنها قلمداد خواهد شد.

۲. دانشجویان مشمولی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌ دیگری متناسب با رشته خود می‌باشند لازم است حتما تا تاریخ  ۹۹/۰۹/۳۰ از طریق سامانه گلستان ثبت نام غیرحضوری کارشناسی ارشد استعداد درخشان انجام دهند.

۳. متقاضیان برای ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی)، می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://golestan.yazd.ac.ir (Internet Explorer نسخه ۷ به بالا) با مطالعه راهنمای مربوطه، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

۴. زمان تقریبی اعلام نتایج بهمن ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

توضیحات مهم کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه یزد ۱۴۰۰

متقاضیان پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه یزد:

۱. اولویت ادامه تحصیل افراد مشمول این آئین‌نامه در همان رشته تحصیلی خواهد بود. همچنین متقاضیان می‌توانند در یکی از گرایش‌های متناسب درخواست دهند (تشخیص این تناسب با گروه آموزشی مربوط خواهد بود).

٢. انتقال، میهمان، تغییر رشته و تغییر گرایش برای دانشجویانی که از طریق آئین‌نامه استعدادهای درخشان پذیرش بدون آزمون شده‌اند، ممنوع است.

 ٣. پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه انجام می‌پذیرد.

۴. پذیرش دانشجویان ممتاز مشمول این آیین‌نامه، در دوره‌های تحصیلی بالاتر بصورت رایگان و بدون دریافت شهریه خواهد بود. لذا دانشجویانی که از طریق این تسهیلات در این دانشگاه پذیرفته شوند، در صورتی که اقدام به ثبت‌نام نموده و شروع به تحصیل نمایند؛ در صورت انصراف، ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان در نیمسال‌های ثبت‌نام شده خواهند بود.

۵. اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوط برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته شدگان نهائی، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. بدیهی است اعلام نتایج اولیه هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.

۶. ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش، منوط به تائید دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور است؛ بنابراین دانشگاه یزد از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان پذیرفته شده تا دریافت این تائیدیه معذور است.

۷. چنانچه در هر مرحله از ثبت‌نام، بررسی مدارک و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب شرایط پذیرش از طریق این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد ثبت‌نام ایشان لغو خواهد شد.

متقاضیان پذیرش ارشد بدون آزمون سایر دانشگاه ها:

• پذیرش بدون آزمون از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های غیردولتی، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، نیمه حضوری، جامع علمی کاربردی، مجازی، پردیس های دانشگاهی و دوره های بین الملل و همچنین دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ناپیوسته صورت نمی گیرد.

• دانشجویان ممتاز در رشته هایی که سرفصل دروس آنها طبق شورای عالی برنامه ریزی وزارت در دوره های کارشناسی پیوسته برای و نیمسال تدوین و تصویب شده است می توانند از تسهیلات مربوط بهره مند شوند، ضمنا این دانشجویان باید حداقل تعداد سه چهارم واحدهای درسی (یا سه چهارم واحدهای درسی منهای چهار طبق تبصره ۱) را در مدت ۷ نیمسال تحصیلی گذرانده باشند (اتمام تحصیلات کارشناسی از ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱)

• اولویت ادامه تحصیل افراد مشمول این آئین نامه در همان رشته تحصیلی است. همچنین متقاضیان می توانند در یکی از گرایش های متناسب درخواست دهند (تشخیص این تناسب با گروه مربوط خواهد بود).

• انتقال، میهمان، تغییر رشته و تغییر گرایش برای دانشجویانی که از طریق آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان پذیرش شده اند، ممنوع است.

• پذیرش دانشجو بر اساس بررسی مدارک و سوابق داوطلبین صورت می گیرد و در صورت صلاحدید، افراد حائز شرائط برای مصاحبه علمی به دانشکده های مربوطه معرفی می گردند (رزومه علمی به همراه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی بارگزاری شود).

مدارک ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه یزد (از سایر دانشگاه ها)

١- تصویر تکمیل شده فرم شماره ۱ ضمیمه فراخوان

۲- تصویر تکمیل شده فرم گواهی ممتازی ضمیمه فراخوان

٣- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۴- تصویر ریز نمرات اخذ شده تا پایان ترم ششم

۵- تصویر معرفی نامه برای متقاضیان بند ب-۱- ارائه اصل معرفی نامه در هنگام ثبت نام ضروری است.

۶- تصویر سایر مدارک (رزومه علمی همراه با تصویر مدارک و مستندات مربوط به فعالیتهای پژوهشی)

۷- واریز حق ثبت نام به شرح زیر

کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون سایر دانشگاه ها مجاز به انتخاب حداکثر ۲ رشته گرایش می باشند که لازم است مبالغ ذیل را از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی واریز نمایند.
الف) برای انتخاب گرایش اول مبلغ ۶۰۰/۰۰۰ (ششصد هزار ریال)
ب) برای انتخاب گرایش دوم مبلغ۴۰۰/۰۰۰ (چهارصد هزار ریال)

توجه: متقاضیان انتخاب دو رشته گرایش، هنگام پرداخت الکترونیکی حتما باید مجموع مبالغ بندهای الف و ب ( ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال) را به صورت دستی در قسمت “مبلغ پرداختی” وارد و سپس جهت پرداخت، آیکن “بانک تجارت” را انتخاب نمایید. در غیر این صورت فقط گرایش اول مورد بررسی قرار خواهد گرفت. لذا آن دسته از متقاضیان که فقط مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال را پرداخت نموده اند و ثبت نام خود را تکمیل نموده اند لازم است با مراجعه به سامانه پرداخت الکترونیک دانشگاه یزد به آدرس: https ://yazd.ac.ir/epay/talent و تکمیل موارد خواسته شده و مشخصات خود نسبت به واریز مبلغ دوم (۴۰۰۰۰۰ ریال) اقدام نمایند و رسید واریزی را اسکن نموده و در هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند.

توجه ۲- پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه، پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت ها و سوابق داوطلبین انجام می پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد.

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ (از سایر دانشگاه ها)

١. متقاضیان بایستی ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی)، خود را با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس Internet Explorer) http://golestan.yazd.ac.ir نسخه ۷ به بالا) با مطالعه راهنمای مربوطه، به انجام برسانند.

۲، آخرین مهلت ثبت نام برای متقاضیان ۹۹/۰۹/۳۰ از طریق سامانه گلستان است.

٣. زمان تقریبی اعلام نتایج بهمن ماه سال ۱۳۹۹ خواهد بود.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه یزد

فهرست رشته های دارای پذیرش فراخوان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه یزد در سال ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر است:

ردیف

رشته تحصیلی

ردیف

رشته تحصیلی

۱

آب و هواشناسی آب و هواشناسی محیطی

۳۲

مددکاری اجتماعی

۲

ژئومورفولوژی ژئومورفولوژی و آمایش محیط

۳۳

مدیریت بازرگانی بازاریابی

۳

مخاطرات محیطی

۳۴

مدیریت بازرگانی تجارت الکترونیک

۴

جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری آمایش شهری

۳۵

مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات

۵

جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری و گردشگری شهری

۳۶

مدیریت صنعتی مدیریت تولید و عملیات

۶

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی سنجش از دور

۳۷

مدیریت مالی

۷

علوم اقتصادی اقتصاد مالی اسلامی

۳۸

محیط زیست برنامه‌ریزی محیط زیست

۸

علوم اقتصادی اقتصاد نظری

۳۹

مدیریت کسب و کار رفتار سازمانی و منابع انسانی

۹

رفتار حرکتی آموزش تربیت بدنی

۴۰

مدیریت کسب و کار عملیات و زنجیره تامین

۱۰

تاریخ ایران اسلامی

۴۱

علوم زمین زمین‌شناسی مهندسی

۱۱

پژوهش علوم اجتماعی

۴۲

هواشناسی

۱۲

جامعه‌شناسی

۴۳

شیمی شیمی آلی

۱۳

جمعیت‌شناسی

۴۴

شیمی شیمی تجزیه

۱۴

مردم‌شناسی

۴۵

شیمی شیمی فیزیک

۱۵

علوم قرآن و حدیث

۴۶

شیمی شیمی معدنی

۱۶

علوم قرآنی اعجاز

۴۷

فیزیک اپتیک و لیزر

۱۷

نهج‌البلاغه اجتماعی و سیاسی و حقوق عمومی

۴۸

فیزیک ذرات بنیادی و نظریه میدان‌ها

۱۸

فقه و مبانی حقوق اسلامی

۴۹

فیزیک فیزیک پلاسما

۱۹

شیعه‌شناسی کلام

۵۰

فیزیک فیزیک ماده چگال

۲۰

تحقیقات آموزشی

۵۱

فیزیک فیزیک هسته‌ای

۲۱

برنامه‌ریزی درسی

۵۲

ژنتیک

۲۲

علم‌سنجی

۵۳

آمار اجتماعی و اقتصادی

۲۳

آموزش زبان انگلیسی

۵۴

آمار ریاضی

۲۴

زبان و ادبیات انگلیسی

۵۵

ریاضی کاربردی آنالیز عددی

۲۵

ایران‌شناسی ایران‌شناسی تاریخ

۵۶

ریاضی کاربردی ریاضی مالی

۲۶

روابط بین‌الملل

۵۷

ریاضیات و کاربردها آنالیز

۲۷

علوم‌سیاسی

۵۸

ریاضیات و کاربردها جبر

۲۸

مطالعات منطقه‌ای

۵۹

ریاضیات و کاربردها هندسه (توپولوژی)

۲۹

روان‌شناسی تربیتی

۶۰

علوم کامپیوتر محاسبات علمی

۳۰

روان‌شناسی عمومی

۶۱

مهندسی برق الکترونیک قدرت و ماشین‌های الکتریکی

۳۱

حسابداری

۶۲

مهندسی برق سیستم‌های الکترونیک دیجیتال

ردیف

رشته تحصیلی

ردیف

رشته تحصیلی

۶۳

مهندسی برق سیستم‌های قدرت

۹۰

مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی و رباتیکز

۶۴

مهندسی برق مخابرات سیستم

۹۱

مهندسی نساجی پوشاک

۶۵

مهندسی برق مخابرات میدان و موج

۹۲

مهندسی نساجی شیمی نساجی و رنگ

۶۶

مهندسی نفت اکتشاف

۹۳

مهندسی نساجی فناوری

۶۷

مهندسی پلیمر فراورش

۹۴

علوم و مهندسی آبخیز حفاظت آب و خاک

۶۸

مهندسی شیمی فرآیندهای جداسازی

۹۵

علوم و مهندسی آبخیز مدیریت حوزه های آبخیز

۶۹

مهندسی صنایع بهینه‌سازی سیستم‌ها

۹۶

علوم و مهندسی مرتع گیاهان دارویی و صنعتی

۷۰

مهندسی صنایع مدیریت مهندسی

۹۷

علوم و مهندسی جنگل علوم زیستی جنگل

۷۱

مهندسی صنایع مدیریت پروژه

۹۸

مدیریت حاصلخیزی و زیست‌فناوری خاک شیمی،

 حاصلخیزی خاک و تغذیه گیاه

۷۲

مهندسی صنایع سیستم‌های کلان

۹۹

مدیریت منابع خاک فیزیک و حفاظت خاک

۷۳

مهندسی عمران راه و ترابری

۱۰۰

علوم و مهندسی محیط زیست آلودگی محیط زیست

۷۴

مهندسی عمران ژئوتکنیک

۱۰۱

علوم و مهندسی محیط‌زیست مدیریت و حفاظت تنوع زیستی

۷۵

مهندسی عمران سازه

۱۰۲

علوم و مهندسی محیط‌زیست ارزیابی و آمایش سرزمین

۷۶

مهندسی عمران مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی

۱۰۳

مدیریت و کنترل بیابان

۷۷

مهندسی عمران مهندسی و مدیریت منابع آب

۱۰۴

بیوتکنولوژی کشاورزی

۷۸

مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

۱۰۵

برنامه‌ریزی شهری

۷۹

مهندسی مکانیک ساخت و تولید

۱۰۶

طراحی شهری

۸۰

مهندسی مکانیک طراحی کاربردی

۱۰۷

مهندسی معماری

۸۱

مهندسی معدن استخراج مواد معدنی

۱۰۸

مرمت و احیای ابنیه و بافت‌های تاریخی

۸۲

مهندسی معدن اکتشاف مواد معدنی

۱۰۹

نقاشی

۸۳

مهندسی معدن ژئومکانیک نفت

۱۰۱

پژوهش هنر

۸۴

مهندسی معدن فرآوری مواد معدنی

۱۱۱

معماری و انرژی

۸۵

مهندسی معدن مکانیک سنگ

 

 

۸۶

مهندسی مواد سرامیک

 

 

۸۷

مهندسی مواد شناسایی و انتخاب مواد مهندسی

 

 

۸۸

مهندسی کامپیوتر شبکه های کامپیوتری

 

 

۸۹

مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار

 

 

 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۳۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
علی
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ب٫ظ

سلام من امسال دیپلم میگیرم و میخوام وارد این رشته بشم اگه میشه من رو راهنمایی کنید چه کاری باید انجام دهم

پری
فروردین ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام من ورودی مهر ۹۶ هستم ثبت نام انجام ندادم میتونم سال دیگه استفاده کنم؟

Ssss
بهمن ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۳۶ ق٫ظ

سلام. نتایج اعلام نشدن؟؟

Ssss
دی ۱۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ

سلام.‌نتایج کی میاد؟؟؟

مهسا
دی ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام
هنوز چیزی نگفتن. نتایج از طریق همین سایت اطلاع رسانی میشه.

FZ_SH
دی ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

سلام
امکانش نیست دوباره مهلت ثبت نام رو تمدید کنند؟!

مهسا
دی ۱۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  FZ_SH

سلام
فعلا چیزی نگفتن. اما اگه تمدید بشه در همین سایت اطلاع رسانی میشه.

Ssss
آذر ۲۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ب٫ظ

سلام.
من جزو ۱۵ درصد برتر هستم. ولی کلا اموزش دانشگاه کارشناسی من اصلا همکاری نمیکنه فرم هارو امضا نمیکنن و ریزنمراتم نمیدن. با این شرایط به نظرتون من چه جور ثبت نام کنم ؟؟
برای دانشگاه یزد توضیح بدم شرایطمو ؟ ممکنه قبول کنن؟

مهسا
دی ۳, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام
ریزنمرات تاییدشده لازم نیست. همون ریزنمراتی که از سامانه گلستان قابل دریافته ارائه بدید. برای فرمها هم پیگیری کنید دلیلی نداره تکمیل نکنن/

Minoo
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ

ورودی های ۹۳ کارشناسی و ۹۷ فارغ التحصیل شدن میتونن شرکت کنن؟ یا نه فقط ورودی های ۹۵؟؟

هانا
آذر ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  Minoo

سلام.
برای پذیرش استعداد درخشان دانشگاه های سراسری فقط تا یک سال بعد از فارغ التحصیلی می تونید اقدام کنید. متاسفانه ورودی 93 نمیتونه شرکت کنه. ورودی های بهمن ۹۵ و سال ۹۶ می تونن شرکت کنن.

Ssss
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام. ببخشید من ۲ سوال خیلی مهم دارم.
۱-من‌ورودی بهمن ۹۵ هستم و شهریور فارغ التحصیل شدم. ولی از استعداد درخسان اطلاع نداشتم الان متوجه شدم.
الان من میتونم در این فراخوان دانشگاه یزد شرکت کنم؟ یا تاریخ فارغ التحصیلی مشکل به وجود میاره؟
۲-دانشگاه من با کلی شرط گفتن مدارک رو برای دانشگاه ارسال میکنن. الان من چه جوری توسایت ثبت نام کنم. وقتی ریز نمراتو ندارم.
اخه وارد سامانه گلستانم نمیتونم بشم چون فارغ التحصیلم.
ممنون‌میشم سریعا پاسخ بدید..که اگر نمیشه من اقدام نکنم‌😔

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام
کسانی که ورودی بهم ۹۵ هستن اگه هشت ترمه تموم کرده باشن میتونن این فراخوان رو شرکنن.
شما ریزنمرات تاییدشده رو بخواید از دانشگاه میدن بهتون قاعدتا. نمیخواد تاییدشده بگیرید لازم نیست

Ssss
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

اخه من ۷ ترمه تموم کردم با ۱ ترم تابستان.
تو اطلاعیه نوشته از ۱ مهر به بعد باید فارغ التحصیل شده باشن افراد درحالیکه من شهریور فارغ التحصیل شدم.

Ssss
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ

سلام.
ببخشید من‌ورودی بهمن ۹۵ هستم و شهریور فارغ التحصیل شدم. ولی از استعداد درخسان اطلاع نداشتم الان متوجه شدم.
الان من میتونم در این فراخوان دانشگاه یزد شرکت کنم؟ یا تاریخ فارغ التحصیلی مشکل به وجود میاره؟
ممنون‌میشم سریعا پاسخ بدید.

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام
بالاتر پاسختون رو دادم. برای کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ میتونید قاعدتا شرکت کنید

Aaaa
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ق٫ظ

باسلام و خسته نباشید
آیا کسی ک نمرات دروس تخصصیش بالا باشه ولی هیچ گواهی المپیادی نداشته باشه
امکان قبولی داره؟؟

مهسا
آذر ۲۲, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  Aaaa

سلام
لازمه که با گذروندن سه چهارم واحدهای درسی تا پایان ترم ۶ جز ۱۵ درصد معدل برتر دوره تون باشید برای پذیرش ارشد استعداد درخشان.

EEEE
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

کجای سایت باید بریم برای ثبت نام میشه راهنمایی کنید

هانا
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  EEEE

سلام. 
توو متن اطلاعیه اومده که:
متقاضیان برای ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی)، می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://golestan.yazd.ac.ir با مطالعه راهنمای مربوطه، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

Ssss
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ق٫ظ

ببخشیدبرای شرکت در فراخوان دانشگاه یزد باید ریزنمراتو داشته باشیم ولی دانشگاه ریزنمراتو به من‌نمیده. الان باید چه کنم؟حتما باید ریزنمرات مهر و امضا داشته باشه؟ نمیشه خودم نمراتمو ا درسام بنویسم و عکس بگیرم و بفرستم.
لطفا کمک کنید خیلی ضروریه.

الهه
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام وقت تون بخیر سامانه گلستان گزارش ۱۰۰۰رو بزنین

Ssss
آذر ۲۰, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

من فارغ التحصیلم.
نمیتونم وارد گلستان بشم.

elnaz rafiee
آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ب٫ظ

سلام ببخشید من اصلا سایت برام بالا نمیاره که بتونم ثبت نام کنم

amir
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ ب٫ظ

من از دانشگاه هرمزگان فارغ التحصیل میشم و جزو ۱۵ دصد برتر رشته و ورودی هستم. چقد احتمال داره واسه استعداد درخشان یزد قبول بشم؟

Ssss
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

الان ۴ تا دانشگاه میشه زد مثلا تهران، بهشتی، یزد و سمنان؟
خب از کحا بدونیم کدومو بزنیم که قبول بشیم ؟
احتمال قبولی واسه کدوم بیشتره؟؟

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام
همه رو میتونید شرکت کنید و شانس قبولی هم به شرایط خودتون مثل دانشگاه و معدل بستگی داره و هم به شرایط رقبا.
اما فقط یه دانشگاه میتونه اسمتون رو به عنوان قبولی در پرتال سنجش ثبت کنه. هر کدوم که ثبت کنه بقیه دیگه نمیتونن. مگر این که دانشگاه اولی اسمتون رو حذف کنه

Ssss
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۴ ب٫ظ

سلام.
ببخشید واسه پذیرش دانشگاه یزد نوشته شده معرفی نامه؟ یعنی چی؟ میشه کمک کنید.

مهسا
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ssss

سلام
برای کسانی هست که میخوان با سهمیه المپیاد شرکت کنن. المپیادی هستین؟

Ssss
آذر ۱۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

خیر.
ولی مقاله داشتم. الان یعنی چون من المپیادی نبودم نیاز به معرفی نامه ندارم.؟؟

محمدجواد
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ

سلام..از دانشگاه فرهنگیان هم قبول می کنن؟؟

Ssss
آذر ۱۵, ۱۳۹۹ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدجواد

من کسایی رو میشناسم که از دانشگاه فرهنگیان‌پذیرش شدند ولی سال ۱۴۰۰ رو نمیدونم.‌

زهره عسگری
آذر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ب٫ظ

سلام من لیسانس مددکاری اجتماعی از دانشگاه ازاد تهران دارم و معدل ۱۷ خورده ای امکان ثبت نام برای منم هست

مهسا
آذر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  زهره عسگری

سلام
متاسفانه خیر پذیرش با مدرک کارشناسی از دانشگاه ازاد صورت نمیگیره در این فراخوان.اما حتما فراخوان های دیگه رو چک کنید، ممکنه این شرط رو نداشته باشن.