امکان ثبت نام دانشجویان ارشد غیرروزانه در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های غیرروزانه بدون انصراف از تحصیل می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، شرایط و ضوابط ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های روزانه و غیرروزانه در آزمون سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

امکان شرکت در آزمون ارشد ۱۴۰۰ بدون انصراف برای دانشجویان غیرروزانه

با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۷۲۶ مورخ ۲۸/ ۱۳۹۹/۰۵ دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیرروزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت نمایند.

این داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

شرایط شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۰ برای دانشجویان روزانه

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۸، دانشجویان دوره روزانه در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته (به استثنای پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که حق شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را ندارند)، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما می بایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از تحصیل انصراف قطعی حاصل نمایند.

در صورتی که دانشجویان دوره روزانه شاغل به تحصیل (ورودی های سال ۹۸ و قبل از آن) بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت نموده و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند، قبولی آنها باطل شده و هیچ اقدام دیگری میسر نخواهد بود. لازم به توضیح است مهلت انصراف برای دانشجویان شاغل به تحصیل، تا پایان تاریخ ثبت نام در این آزمون می باشد.

بنابراین، به طور خلاصه می توان اظهار داشت:

دانشجویان کارشناسی ارشد روزانه ورودی سال ۹۹محروم از شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۰
دانشجویان کارشناسی ارشد روزانه ورودی قبل از سال ۹۹لزوم انصراف پیش از ثبت نام در کنکور ارشد ۱۴۰۰
دانشجویان کارشناسی ارشد غیرروزانه

امکان ثبت نام در کنکور ارشد ۱۴۰۰ بدون انصراف

(انصراف در صورت قبولی نهایی در کنکور پیش از ثبت نام در دانشگاه محل قبولی)

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات