اعلام جزئیات شرط معدل جهت پذیرش ارشد با سوابق تحصیلی

جزئیات شرط معدل جهت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی در سال ۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، منظور از سوابق تحصیلی، معدل تراز شده مقطع کارشناسی و برای متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته براساس تراز میانگین معدل مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد.

دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که فارغ التحصیل شده اند، در صورتی که معدل آنان کمتر از ۱۲ باشد، حق ثبت نام و شرکت در این مرحله از پذیرش کارشناسی ارشد را ندارند.

ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام بخصوص معدل (مقطع کارشناسی و یا کاردانی و کارشناسی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته) دقت نمایند.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته‌شدن در این مرحله، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.

با توجه به اینکه داشتن مغایرت معدل برای پذیرفته شدگان موجب لغو قبولی خواهد شد، لذا به متقاضیان توصیه می‌شود در درج معدل خود دقت لازم را بعمل آورند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نمی‌پذیرد با مشاهده پرینت تقاضانامه نسبت به کنترل دقیق موارد درج شده در آن اقدام نموده و قبل از پایان مهلت ثبت نام که امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کنید.

همه فارغ التحصیلانی که مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری خود را به پایان رسانیده اند و از نظر نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت تمایل به شرکت مجدد در این مرحله از پذیرش، لازم است نسبت به تکمیل تقاضانامه بر اساس مقطع کارشناسی اقدام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات