پارسه
نوگام
همپا
کیهان روان
عالم زاده

پاسخ دانشگاه آزاد به انتقاد دانشجویان از افزایش شهریه

وام شهریه کارشناسی ارشد آزاد

سخنگوی دانشگاه آزاد نرخ تورم اقتصادی را عامل اصلی افزایش شهریه‌های این دانشگاه دانست.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد حیدری در پاسخ به درخواست داوطلبان مبنی بر کاهش شهریه های دانشگاه آزاد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال شهریه‌ها از هیأت‌ امنای کشوری به هیأت‌ امنای استانی واگذار شد تا شهرهای مختلف نیز بتوانند قیمت‌های مختلفی داشته باشند؛ طبق مجوزهایی که داده شد قرار بر این شد تا در برخی رشته‌ها ثبات قیمت شهریه را داشته باشیم، در برخی کاهش قیمت و در برخی رشته‌ها نسبت به شرایط، درصدی افزایش منطقی شهریه را داشته باشیم. روند هیچ شهریه‌ای نسبت به سال‌های قبل بیشتر نیست و یک روند منطقی در حال طی شدن است.

سخنگوی دانشگاه آزاد عنوان کرد: کشور تابع یک تورم و معادلاتی است و در شرایط کنونی که دانشگاه‌ها به صورت مجازی فعال هستند، کارمندان در محل کار خود حضور دارند و هزینه‌هایی از جمله فضای مجازی، زیرساخت‌ها و سرورها نیز به دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد تحمیل شده است. با وجود اینکه از کلاس‌ها به صورت حضوری استفاده نمی‌شود اما هزینه‌های مازاد روی فضای مجازی و سرورها اضافه شده که این هزینه‌ها در کشور به نحو مطلوب از طریق کلاس‌های آنلاین، بدون محاسبه در شهریه‌ها صورت می‌گیرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات