فرصت مجدد ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰ در بهمن ماه

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای از امکان مجدد ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خبر داد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه سازمان سنجش به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر  (از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ لغایت ۹۹/۰۹/۲۶)  در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۸ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام که از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس بوده است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق  (۹۹/۱۱/۰۵ لغایت ۹۹/۱۱/۰۸)  بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۴ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
فاطمه
دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵ ق٫ظ

چرا وقتی اعلام میکنن تا۵بهمن ماه مهلت ثبت نام ارشد۱۴۰۰ هست اما لینک ثبت نام نمیذارن؟؟؟

N
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ

دوستان وقت بخیر کسی اطلاع داره که با کارشناسی مهندسی منابع طبیعی میشه ارشد یکی از رشته های حقوق رو امتحان داد؟

سلام
آذر ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  N

آره میشه ولی باید توجه داشت که با ارشد حقوق هیچ کدوم از آزمون های وکالت، قضاوت و سردفتری رو نمیشه شرکت کرد و حتماً نیاز به کارشناسی حقوق هست ضمن اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم نمیشه شرکت کرد
موفق باشی

مهسا
دی ۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  N

سلام
برای کنکور ارشد وزارت علوم بجز چند رشته محدود لازم نیست رشته کارشناسی و ارشد مرتبط باشه و میتونید شرکت کنید. در صورت قبولی در رشته غیرمرتبط به تشخیص دانشگاه ممکنه بهتون واحد جبرانی بدن.