کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه فسا ۱۴۰۲

متقاضیان پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فسا برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا ۱۵ اسفندماه مهلت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۲ دانشگاه فسا

به گزارش مسترتست، دانشگاه فسا در راستای اجرای آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان از میان متقاضیان ممتازِ دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه فسا و سایر دانشگاه‌های دولتی، طبق موارد مندرج در اطلاعیه و مطابق مفاد آیین نامه پس از انجام مصاحبه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های (علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی، مهندسی عمران- ژئوتکنیک، مهندسی عمران- محیط زیست) دانشجو پذیرش می‌نماید. 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه فسا

داوطلبان پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فسا در سال ۱۴۰۲ لازم است شرایط زیر را داشته باشند:

– دانشجویان پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزو بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه فسا

– حداکثر در مدت هشت نیمسال (حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) دانش آموخته شوند.

– پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی باشد.

– ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه برای هر کد رشته محل تحصیل می‌باشد که دوسوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه فسا و یک سوم باقیمانده به سایر دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

– برای دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته مدت مجاز از ورود به رشته یا دانشگاه اول تا دانش‌آموختگی از رشته یا دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیمسال است و مقایسه متقاضیان برای رتبه‌بندی و تعیین بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می‌شود که بیشترین واحد درسی خود را با آن‌ها گذرانده‌اند.

– برای خانم‌هایی که در دوره کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده‌اند و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تایید دانشگاه استفاده کرده‌اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی است.

– برای دانشجویانی که براساس برنامه درسی مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی در مدت نه یا ده نیمسال دانش‌آموخته می‌شوند (به ترتیب) معدل هفت یا هشت نیمسال ایشان با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی مصوب بررسی می‌شود.

این بند مخصوص دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه فسا می‌باشد:

چنانچه بیست درصد برتر  به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً ۱۰ ٪برتر بعدی ورودی از میان دانشجویان دانشگاه فسا، صرفا جهت پذیرش با اولویت رتبه متقاضیان در قالب ظرفیت دو سوم آن رشته می‌باشد.

برگزیدگان رتبه‌های تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فسا ۱۴۰۲

ارسال مدارک به صورت غیرحضوری و از طریق ایمیل education@fasau.ac.ir امکان پذیر است.

مهلت ارسال مدارک حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ می‌باشد.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۴۰۲ دانشگاه فسا

متقاضیان پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد لازم است مدارک زیر را ارسال کنند:

۱- یک قطعه عکس

۲- کارت ملی

۳- ریزنمرات کارشناسی تا پایان نیمسال ششم

۴- تکمیل فرم اعلام رتبه با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل

جهت دریافت فرم درخواست اینجا را کلیک کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه فسا کی است؟

فرصت ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه فسا تا ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ است. در متن این مقاله جزئیات نحوه و زمان ثبت نام توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه فسا چیست؟

کلیه اطلاعات لازم درخصوص پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه فسا در سال ۱۴۰۲ در متن مقاله آورده شده است.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات