نخبگان

فراخوان پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه ولی عصر در سال ۱۴۰۰

شرایط و نحوه ثبت نام جهت پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه ولی عصر برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از طریق سهمیه استعدادهای درخشان اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در نظر دارد بر اساس ضوابط و آیین نامه های موجود نسبت به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد از دانشجویان این دانشگاه و سایر دانشگاه های کشور برای دوره روزانه اقدام نماید.

دانشجویان سایر دانشگاه ها که متقاضی شرکت در فرایند پذیرش بدون ازمون در دوره روزانه مقطع کارشناسی ارشد از طریق استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هستند توجه داشته باشند که دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در نظر دارد بر اساس آیین نامه کارشناسی ارشد استعداد درخشان نسبت به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد برای دوره روزانه اقدام نماید.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه ولی عصر زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ولی عصر

دانشجویان سایر دانشگاه ها با شرایط زیر می توانند در فرایند پذیرش بدون آزمون شرکت نمایند:

  • تحصیل آنها بیشتر از ۸ نیمسال طول نکشد.

  • سه چهارم واحد های درسی را تا پایان نیمسال ششم گذرانده باشند.

  • بر اساس معدل کل ۶ نیمسال اول تحصیل، جزو ۱۵ درصد برتر هم رشته ورودی های خود باشند.

شایان ذکر است دانشجویان این دانشگاه با شرایط زیر می توانند در فرایند پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون شرکت نمایند:

  • تحصیل آنها بیشتر از ۸ نیمسال طول نکشد.

  • سه چهارم واحد های درسی را تا پایان نیمسال ششم گذرانده باشند.

  • بر اساس معدل کل ۶ نیمسال اول تحصیل، جزو ۲۵ درصد برتر هم رشته ورودیهای خود باشند.

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه ولیعصر

مهلت اولیه ارایه درخواست متقاضیان سایر دانشگاه ها از تا سی ام دیماه خواهد بود و متقاضیان باید مراحل زیر را طی نمایند:

  • ابتدا فرم مربوطه (۱۵ درصد برتر) را  دانلود نمایند.
  • قسمت اول فرم مربوط به متقاضی را تکمیل نمایند.

  • قسمت مربوط به  معدل  و تعداد واحد گذرانده را با مراجعه به اداره آموزش کل دانشگاه محل تحصیلشان به تایید آن اداره برسانند.

  • فرم تکمیل شده را به همراه سایر مدارک خواسته شده و نیز فیش واریزی را از طریق پست یا مراجعه حضوری به دفتر معاونت آموزشی دانشگاه ولی عصر(عج) تحویل نمایند.

دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان که متقاضی شرکت در فرایند پذیرش بدون ازمون در دوره روزانه مقطع کارشناسی ارشد از طریق استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ هستند لازم است توجه داشته باشند که با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری، اداره آموزش کل دانشگاه با ایجاد ساز و کار جدیدی در سامانه گلستان امکان ثبت درخواست دانشجویان از طریق این سامانه را فراهم کرده است تا بدین ترتیب دانشجویان بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند فرم درخواست پذیرش بدون ازمون خود را به صورت اینترنتی ارایه نموده و تاییدیه اداره اموزش کل را اخذ نمایند.

بدین منظور دانشجویان باید به بخش پیشخوان خدمت سامانه گلستان مراجعه کرده و در بخش مشکلات آموزشی اقدام به درخواست پذیرش بدون آزمون نموده و دو رشته گرایش را به ترتیب اولویت درج نمایند. 

ضمنا مهلت اولیه ارایه درخواست از تا سی ام دیماه بوده است که با ارایه ساز و کار جدید فرصت کافی بدون هیچ گونه نگرانی برای کلیه دانشجویان فراهم خواهد بود.

 گروههای آموزشی بعد از بررسی درخواستهای دانشجویی با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ضوابط و آیین نامه های مرتبط اسامی پذیرفته شدگان نهایی را اعلام نموده و صرفا ارایه درخواست حقی برای پذیرش متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات