تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰؛ آخرین تصمیمات ستاد کرونا

تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ فعلا مشخص نیست و ظاهرا کنکور ارشد ۱۴۰۰ از ۶ تا ۸ مرداد برگزار می‌شود.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …


میترسی از اخبار تعویق کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …


بروزرسانی ۲۶ تیرماه: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در موعد مقرر (روزهای ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه) خبر داد.

وزیر علوم اعلام کرد: وزیر علوم: آزمون کارشناسی ارشد در موعد مقرر برگزار خواهد شد، مگر این‌که ستاد ملی کرونا دستور توقف صادر کند.

قرار بود کنکور ارشد ۱۴۰۰ در خردادماه برگزار شود که به علت کرونا به مردادماه به تعویق افتاد. اما فعلا خبری درخصوص تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ از مردادماه اعلام نشده است.

وزیر علوم گفت: تنها زمانی آزمون های ملی ما لغو خواهند شد که ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری برای این اقدام صادر کند. حتی سال گذشته نیز احتمال برگزاری کنکور در موعد مقرر ۵۰ درصد بود ولی خوشبختانه این آزمون در همان تاریخ اعلام شده برگزار شد و هیچ نگرانی هم پیش نیامد.

وی یادآور شد: برای امسال نیز فکر می کنم اگر ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی برای توقف برگزاری آزمون ها ایجاد نکند، ما این آزمون‌ها را به خوبی برگزار خواهیم کرد و مراقب سلامت داوطلبان نیز هستیم.

دکتر غلامی تاکید کرد: آزمون های ما در فضا و فاصله های مشخص برگزار می شود. ضمن اینکه ما تجربه خوبی از برگزاری این آزمون ها در سال گذشته نیز داریم و هیچ نگرانی برای برگزاری سالم آزمون های ارشد و سراسری نداریم و امیدواریم شرایط طوری نباشد که ستاد کرونا مانع برگزاری این آزمون ها شود.

وزیر علوم اظهار کرد: متاسفانه شرایط در سال گذشته نیز به گونه ای بود که برخی از داوطلبان آزمون های مختلف در مواقعی از سال تحت تاثیر یک جوی که ممکن است واقعی نباشد و تاثیری هم نداشته باشد قرار گرفتند، لذا ممکن بود آنگونه که باید و به خوبی درس خود را نخواندند و دچار مشکلاتی شدند؛ بنابراین داوطلبان امسال باید مراقبت کنند و تحت تاثیر این شرایط قرار نگیرند و ما نیز از باب مراقبت از سلامت آن‌ها تلاش زیادی خواهیم کرد.

احتمال تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد در صورت تصمیم ستاد کرونا وجود دارد.

سخنگوی سازمان سنجش در خصوص برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ گفت: سازمان سنجش فعلا موظف است که آزمون کارشناسی ارشد را در هفته اول خرداد برگزار کند، چراکه تا این لحظه تصمیمی برای لغو این آزمون اتخاذ نشده است و البته هنوز نمی توان پیش بینی کرد که وضعیت شیوع کرونا در آن تاریخ به چه صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت همه گیری کرونا حتی برای یک هفته بعد نیز قابل پیش بینی نیست و امکان دارد تاریخ برگزاری آزمون تغییر کند.

زرین آمیزی در پایان تصریح کرد: البته ما امیدواریم که شیوع کرونا کنترل شود تا امکان انجام فعالیت های جاری در کشورمان از جمله برگزاری آزمون های سازمان سنجش وجود داشته باشد؛ چون برگزار شدن یا نشدن یک آزمون در شرایط همه گیری این بیماری در هر دو صورت تبعات مختلفی خواهد داشت. 


به گزارش مسترتست، هر چه به زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ بیشتر نزدیک می‌شویم، تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا موضوعی است که بیشتر به آن پرداخته می‌شود و در این راستا کمپین تعویق کنکور ارشد شکل گرفته است.

در این مطلب به دو موضوع خواهیم پرداخت. اول این که چقدر احتمال دارد کنکور ارشد به تعویق بیفتد و دوم این که در شرایط فعلی برنامه‌ریزی ما برای برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ چگونه باید باشد.

تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

با ما همراه باشید.

آیا احتمال تعویق کنکور ارشد  ۱۴۰۰ وجود دارد؟

دستورالعمل تعویق کنکور کارشناسی ارشد توسط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا صادر خواهد شد و سازمان سنجش آموزش کشور موظف است بر اساس آن عمل کرده و زمان جدیدی برای برگزاری آزمون ارشد در نظر گیرد؛ در واقع سازمان سنجش تنها مجری تصمیمات ستاد کروناست و نه تصمیم‌گیر. اگر ستاد کرونا به این نتیجه برسد که تعویق ضرورت دارد، این موضوع را اعلام خواهد نمود.

اما بهتر است ابتدا به فلسفه تعویق کنکور ارشد نگاهی داشته باشیم. در سال ۹۹، کنکور به تعویق افتاد چرا که شدت شیوع کرونا در هنگام زمان تعیین‎شده برای برگزاری کنکور، سلامتی داوطلبان را تهدید می‌کرد. علاوه بر این، این امید وجود داشت که با تعویق آزمون‌ها، امکان برگزاری در شرایطی ایمن‌تر فراهم شد. بنابراین، با تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد سعی شد برگزاری آزمون به زمان مطمئن‌تری به تعویق بیفتد.

تجربه تعویق‌های مکرر آزمون کارشناسی ارشد در سال گذشته، برخی داوطلبان را امیدوار کرده است که امسال نیز شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. اما به خاطر بیاوریم که کنکور ارشد ۹۹ پس از چند بار تعویق در نهایت در مرداد ماه و در زمان شیوع کرونا برگزار شد. تعویق آزمون ارشد در سال گذشته نشان داد که تعویق چاره‌ساز نیست. بنابراین، اگر شرایط ویژه‌ای که منجر به کاهش خطر ابتلا به کرونا شود پیش‌رو نباشد، دلیلی برای تعویق وجود ندارد.

علاوه بر این، داوطلبان بسیاری درخواست تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ را داشتند. اما در نهایت، این آزمون در تاریخ مقرر (۱۵ اسفند ۹۹) برگزار شد. عدم تعویق کنکور دکتری ۱۴۰۰ می‌تواند بدین معنا باشد که امسال قرار نیست تاریخ برگزاری آزمون ارشد تغییر کند.

البته که داستان کنکور ارشد متفاوت از آزمون دکترا است. مرحله مصاحبه کنکور دکتری فرایندی زمان‌بر است و به عقب افتادن زمان برگزاری آزمون کتبی، زمان‌بندی برگزاری مصاحبه‌ها را به هم خواهد ریخت. اما در کنکور ارشد تنها در چند رشته محدود مرحله دوم برگزار می‌شود.

موضوع بعد تعویق آزمون وکالت است. در حالی که این آزمون تنها حدود یک هفته پس از کنکور دکتری قرار بود برگزار شود و در شرایطی که آزمون دکترا به تعویق نیفتاد، آزمون وکالت به دلیل کرونا به تعویق افتاد!

چرا روی تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ تمرکز نکنیم؟

با توجه به دلایلی که در بالا گفته شد، فعلاً خبری از تصمیم‌گیری در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیست.

اگر چه در صورتی که خواهان تعویق هستید، می‌توانید در کمپین تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ فعال بمانید، اما تمرکز بر تعویق کنکور ارشد، در حال حاضر نتیجه‌اش تنها یک چیز است: عدم تمرکز برای کسب آمادگی برای کنکور!

در حال حاضر با زمان تعیین‌شده برای کنکور ارشد حدود دو ماه فاصله داریم. بنابراین، نمی‌دانیم که در آن زمان شرایط شیوع بیماری به چه صورت خواهد بود. در نتیجه تصمیم‌گیری درخصوص تغییر تاریخ کنکور فعلا صورت نمی‌گیرد.

زمان را از دست ندهید! وقت تنگ است. اگر قرار باشد کنکور کارشناسی ارشد به تعویق بیفتد، فعلاً برای آن تصمیم‌گیری نخواهد شد.

اگر کنکور به تعویق بیفتد، با درس خواندن و تمرکز برای موفقیت در کنکور چیزی از دست نداده‌اید. اما اگر کنکور ارشد به تعویق نیفتد، در حالی که به امید تعویق، حواستان از درس خواندن پرت شده است، متضرر خواهید شد.

تعویق کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰؟

امسال در ابتدا اعلام شد که زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰، تیرماه است. اما بعدا این زمان تغییر کرد و مقرر شد آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برگزار شود. این موضوع اعتراض داوطلبان را در پی داشت.

داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خواهان تغییر زمان آزمون و تعویق به همان تاریخ قبلی هستند. اما تا بدین لحظه وزارت بهداشت اعلام کرده است که زمان کنکور تغییر نخواهد کرد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در موعد مقرر برگزار نخواهد شد. زمان دقیق آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.


آیا احتمال در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در صورت تعویق وجود دارد؟

در صورتی که کنکور به تعویق بیفتد، ممکن است سازمان سنجش فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد در نظر بگیرد.

آخرین تصمیم در خصوص تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ چیست؟

تا این لحظه، هیچ صحبتی در خصوص تغییر زمان کنکور مطرح نشده است. بنابراین؛ فارغ از این که در آینده چه تصمیمی در خصوص تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ گرفته خواهد شد، فعلاً لازم است فقط بر روی درس خواندن متمرکز باشید.

تعویق ازمون ارشد با توجه به شیوع مجدد کرونا امکان پذیر است؟

با توجه به شروع موج چهارم کرونا، سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده است که در صورت تصمیم‌گیری در ستاد کرونا، احتمال تغییر تاریخ برگزاری کنکور ارشد وجود دارد.

ضمناً خیالتان آسوده باشد. آخرین خبر تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰ حتماً در مسترتست اطلاع‌رسانی می‌شود.

در بخش نظرات این مطلب منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان در این باره هستیم.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲۶۳ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
انصرافی ارشد۱۴۰۰
مرداد ۵, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ب٫ظ

بااین وضعیت کسی سرجلسه کنکور نمیره که…چه اصراریه که امتحان تواین شرایط وحشتناک برگزار شه…آخه واقعا چراااااا

علی
مرداد ۵, ۱۴۰۰ ۳:۳۱ ب٫ظ

اگر سلامتی مردم واستون اهمیت داره لطفا کنکور ارشد را به تعویق بندازیت.

مریم
مرداد ۵, ۱۴۰۰ ۵:۴۱ ق٫ظ

لطف کنید از سازمان سنجش بپرسید چرا خرداد برگزار نکرد حالا که در پیک به مراتب بدتری هستیم می خوان به هر شرایطی کنکور رو برگزار کنن …. والا همون اردیبهشت ماه که شرایط مطلوب تر بود … اردیبهشت هم که خواستن تعویق بندازن داوطلبا گفتن تو شرایط مساعدتر برگزار بشه ، دقیقا انداختن مرداد ماه که پارسال هم سابقه داشت شرایط افتضاح بود !!!! چطور تعویق اون زمان توجیه داشت الان که دلتا اومده موجه نیست؟!
خودشون میگن نگین موج پنجم این طوفان کروناس!!
اگه طوفانه چرا ما جوونا رو اینقد راحت میفرستین تو دل کرونا؟؟؟

Reera
مرداد ۵, ۱۴۰۰ ۰:۱۵ ق٫ظ

ما خوزستانیم یکی درمیون نه آب داریم نه برق وضعیت افتضاحه. پدر و مادر من بیماری زمینه ای دارن اگه ناقل باشم و بهشون بیماری منتقل کنم کی مسئوله.
لطفا کنکور رو تعلیق کنید و بعد از افتادن پیک پنجم راجع به زمان دیگری رای زنی کنید.

مینا
مرداد ۴, ۱۴۰۰ ۶:۱۳ ب٫ظ

واقعا خجالت آوره.ستاد مقابله با کرونا جوری سکوت کرده که انگار اصلا وجود نداره.امروز با ۳۲۲ فوتی وبیش از ۳۱۰۰۰ مبتلای جدید رکورد زدیم و جالبه شبکه خبر یه سره زیرنویس می زنه کرونای دلتا بار ویروسی زیادی داره تجمع بیش از دو نفر خیلی خطرناکه بعد میان با کمال آرامش آزمون چند صد هزار نفری برگزار می کنن.من و خانوادم تو پیک چهارم به کرونا مبتلا شدیم خیلی سخت و وحشتناک بود پدربزرگم فوت شد مادرم و مادربزرگم کارشون به بیمارستان کشید.حتی تصور اینکه دوباره چنین اتفاق هایی رو تجربه کنم برام سخته از طرفی هم نمی تونم امسال شرکت نکنم چون رشته لیسانسم با آزمون ارشدم مرتبط نیست و با این مسئولین که هر روز یه مصوبه می دن معلوم نیست تا سال بعد چه اتفاقی میوفته.نمی دونم چرا مسئولین صدای مارو نمی شنون .فقط امیدوارم خدا کمکمون کنه.

nayyereh
مرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام پارسال هم با بدترین شرایط برگزار شد نه فاصله گذاری بود نه هوای سالم … توی مدارس قدیمی با صندلی های داغون با صدای فن شبیه تراکتور که فقط صدا داشت زیر گرمای شدید با ماسک کنکور دادیم نماینئه هلال احمر همفقط برا گرفتن عکس سلفی اومده بود اعتراض کردیم فرار کرد.

انصرافی ارشد۱۴۰۰
مرداد ۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  nayyereh

دقیقا…بااین تفاوت پارسال مرگ ومیر کمتراز ۱۰۰نفر درروز بود!!!همچنین گونه ی دلتا که سرایش هفت برابره وجود نداشت!!!علاوه براین پارسال قطعی آب و برق هم نبود!!!

داوطلب ارشد
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۶:۳۵ ب٫ظ

کنکور ارشد رو به تعویق بندازین ما درگیر کروناییم چرا توجه نمیکنید

مهدیه
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۶ ب٫ظ

لطف کنید از سازمان سنجش بپرسید چرا خرداد برگزار نکرد حالا که در پیک به مراتب بدتری هستیم می خوان به هر شرایطی کنکور رو برگزار کنن …. والا همون اردیبهشت ماه که شرایط مطلوب تر بود … اردیبهشت هم که خواستن تعویق بندازن داوطلبا گفتن تو شرایط مساعدتر برگزار بشه ، دقیقا انداختن مرداد ماه که پارسال هم سابقه داشت شرایط افتضاح بود !!!! چطور تعویق اون زمان توجیه داشت الان که دلتا اومده موجه نیست؟!
خودشون میگن نگین موج پنجم این طوفان کروناس!!
اگه طوفانه چرا ما جوونا رو اینقد راحت میفرستین تو دل کرونا؟؟؟ از پروتکل های بهداشتی و تدابیرتون که هیچی نگین ک خودمون دیدیم دیگه ، یکی از دلایل پیک فعلی همین آزمون سراسری بود که برگزار کردین …
پروتکلی هم در کار باشه نهایتا واسه تهرانی‌هاس نه ما شهرستانی‌های بدبخت که هیچ نظارتی نیست

۱۲۳
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

اینجوری نگید. اینا دنبال بهانن. میگن خوب پس اگر الان برگزار نشه اوضاع بدتر بشه. باز شما میگین چرا مرداد برگزار نشد.
اینا با اماز اشنا نیستن. نمیتونن بر اساس سوابق و شرایط موضوع رو تحلیل کنن و زمان مناسب رو پیش بینی کنن. و تایم رو رندوم یا بر اساس چیزای دیگه ای مشخص میکنن. در صورتی که خیلی سادس. حدودی مشخصه چه مدت بعد از پیک اوضاع بر میگرده. روند که نزولی میشه راحت میتونن بهترین زمانو پیدا کنن. اما جو گیرن میخوان تایم جدیدو سریع اعلام کنن. حاظرن تو این شرایط ازمون برگذار بشه اما تایم ازمونو خیلی سریع و رندوم مشخص شده باشه، یکم تو تعیین زمان مناسب اگر برسی شده بود اوضاع این نبود.

داوطلب ارشد۱۴۰۰
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ ق٫ظ

قدرات مافیای کنکور انگار خیلی بیشتره…برای تمام دوستان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم…شاید امسال شرکت نکنم آخه شهرما وضعیتش خیلی بده…موفق و پیروز باشید.

مریم
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۹:۳۸ ق٫ظ

برگزاری کنکورتواین شرایط نه تنها منطقی نیست بلکه دورازانسانیته

مینا
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۴:۲۳ ق٫ظ

خواهش می کنیم حداقل دوهفته تعویی بدن ما نگرانیم ب فریادمون برسین

مهسا
مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۰:۰۳ ق٫ظ

توروخدا زمون ارشد عقب بندازین ما ک به تازگی علایم کرونا بروز داده چکار کنیم توروخدا نمیخوام زحمت یک سالم هدر بره

آتنا
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

واقعا چرا تمام مملکت به خاطر کرونا تعطیله ولی کنکور با این جمعیت داوطلبین باید برگزار بشه؟؟؟
والا تو کنکور وزارت بهداشت که پروتوکلی رعایت نشده بود….ما تو راهرو بودیم که نه تهویه داشت نه پنجره!
کاش مسئولین صدای ما رو میشنیدن😞

علی
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۳:۰۶ ب٫ظ

مسوولین عزیزمارادریابیدتاخداوندپشت وپناه شما….!

علی
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۳:۰۴ ب٫ظ

وضعیت مناسب نیست،لطفا دوهفته صبرکنیدتاشرایط بهتربشه!

ناشناس
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۴:۵۶ ق٫ظ

سلام خواهش میکنم امتحان ارشد رو حداقل یکی دو هفته باتعویق برگزار کنید.من دوتا بچه ی کوچک دارم اگر کرونا بگیرم کسی نیست از بچه هام مواظبت کنه.لااقل از پیک پنجم رد بشیم.

...
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ق٫ظ

ماسک بزنین شرکت کنین مردیم از بس استرس کنکور داشتیم بذارین تموم شه بره دیگ

موافق تعویق ارشد
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ...

جدا از این چند روز که تعطیل شد، هر روز ماسک میزدیم تو این ۱۸ ماه با مترو و تاکسی سرکار میرفتیم بحث سر ماسک نیست سر برگزاری کنکور ارشد توی یکی از خطرناک ترین پیک های کروناست فقط کافیه ماسک بزنید و نزدیک یکی از بیمارستان ها برید تا متوجه شید چی میگم. این وضع میتونه به لطف سریع شدن واکسیناسیون و قدری تامل مسئولین عزیز بهتر بشه. و میتونه با بی تدبیری به فاجعه تبدیل بشه.

۱۲۳
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ...

عزیز توجیه نیستی. با همین تموم شه بره ها. جون روزی ۲۰۰ نفر داره تموم میشه میره. مگه جای نفر پشت و جلوییتو تو مشخص میکنی. تو با ماسک ۲ متری بیمار میشینی؟ تو که انقدر شجاعی یه بار با ماسکت پاشو برو بخش کرونا بیمارستان یه دستی برسون ثوابم داره.

موافق تعویق ارشد
مرداد ۱, ۱۴۰۰ ۹:۱۲ ب٫ظ

با توجه به وضعیت اسفناک کرونا تو کشور، ما که تهران هستیم به خاطر خانواده مون باید چی کار کنیم؟ مخصوصا این که توی هردو کنکور گرایش اصلی و شناور شرکت کردیم باید با شانس دوبرابری ابتلا به کرونا بجنگیم و کشته شیم.
دوستان از کمپین ها وسایت های تعویق حمایت کنید.

داوطلب ارشد۱۴۰۰
مرداد ۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۷ ب٫ظ

از مسئولان عزیز خواهش میکنم امتحان ارشدو چند هفته به تعویق بیاندازید واقعاااااااا خطرناکه دیشب چندتا از اقوام نزدیکمون مبتلا به کرونا ازنوع دلتا شدن من از کجا بدونم من ناقل هستم یا نه اگه روز کنکور علائمش بروز کنه من چه خاکی بریزم توسرم…ای مسئول محترم توهم فرزند داری خانواده داری لطفا بهترین تصمیم رو بگیر…کنکورو یک ماه عقب بندازن لطفا

موافق تعویق
مرداد ۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۸ ب٫ظ

صرف اینکه چند نفر واسه ۸ مرداد به بعد برنامه شمال دارن که نباید کنکور رو تو این شرایط برگزار کرد. بیاید باهم صادق باشیم. هممون میدونیم که پروتکلهای بهداشتی تو محیط های بزرگتر از حوزه ها با تراکم جمعیت خیلی پایینتر از حوزه ها هم رعایت نمیشه.
مگه تو آزمون سراسری، توی آزمون وکالت، توی ارشد پزشکی پروتکل رعایت شد؟
مگه میشه با وعده و وعید و دروغ بچه های مردموفرستاد سر جلسه و خودشونو و خانوادشونو تهدید کرد؟

داوطلب
تیر ۲۳, ۱۴۰۰ ۸:۵۱ ب٫ظ

تعویق بدید ارشد رو چرا هیچکس به فکر ما داوطلبا نیس پس ستاد مبارزه با کرونا چیکار میکنه چرا تعویق رو اعلام نمیکنه مگه شرایط رو نمیبینه سلامتی ما در اولویته

لیلا
تیر ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۰ ب٫ظ

همه ی شهرها قرمز شدن ولی تردد آزاده تالارها ورستورانها بازن آزمونها برگزار میشه
این یعنی چی

لیلا
تیر ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

چرا تکلیف مشخص نمیکنن

لیلا
تیر ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

الان چی میشه

رضا
تیر ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

البرز حوزه نداره و ما باید تا تهران تو این کرونا بریم
و این که وزیر گفتن پارسال برگزار شد و نگرانی پیش نیومد باید بگم وزیر سر شوخی رو باز نکن

....
تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۷:۲۴ ب٫ظ

گمونم اگه خرداد کنکور برگزار میشد اوضاع از الان خیلی خیلی بهتر بود…

صبا
مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

تعویق کنکور در خرداد ماه فقط بخاطر انتخابات بود نه کرونا

لیلا
تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۳:۲۴ ب٫ظ

شهرستان ما حوزه نداره
نمیدونم تو این اوج کرونا چجوری برم یه شهر دیگه

سارا
تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۳:۱۳ ق٫ظ

واقعا شرایط خوبی نیست خوب خانواده ها نمی زارن آزمون بدیم همه اقوام عزادار هستن خواهش می کنم نزارین زحمتمون به هدر بره واکسن بزنید بعد کنکور برگزار شه

شیدا
تیر ۱۷, ۱۴۰۰ ۷:۰۸ ب٫ظ

خواستار تعویق کنکور در مرداد ماه.اوج گرما و همگیری کرونا واقعا باعث میشه ما استرس بیشتری داشته باشیم

گلی
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیدا

امکانش هست عقب بیوفته؟

Ali
تیر ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

سلام و عرض ادب…از ستاد محترم عاجزانه تقاضا مندیم بخاطر سلامتی داوطلبان آزمون ارشد را به تعویق اندازد که ما دانشجویان هم بدون دقدقه از مبتلا شدن خود یا خانواده هایمان درس ها رو بخونیم….تشکر فراوان

سرنا
اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ ۵:۲۶ ب٫ظ

سلام واسه ارشد سه هفته پایانی تعویق اعلام شد واسه سراسری هم امکان داره اینجوری بشه اخه جو انتخابات الان راهی واسه تعویق نداشته لطفا جواب بدین

فاطمه
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۵۳ ب٫ظ

نتیجه نهایی وزارت علوم معلوم نشد؟؟

ماهی
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۱۵ ب٫ظ

گل گفتی خواهرررر

یسنا
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۴:۴۷ ب٫ظ

امیداورم وضعیت بهتر بشه عقب افتادن یا نیفتادن مسئله نیست مهم سلامتی ک از همه مهمتر… 😔

الهه
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۲۲ ب٫ظ

دور و برم خیلیا هستن که درگیر کرونا هستن و میگن توو فرم خود اظهاری نمیگیم کرونا داریم و میریم امتحان می دیم، مسئولین فکر این افراد بی وجدان رو کردن؟ اگه خون ارشدای پزشکی از ما رنگین تره و جانشون گرامی تر ، دیگه واقعا حرفی نیس، به فاصله چن روز کنکور اونا معوق میشه و کنکور ما نه، واقعا آدم متاسف میشه.

کنکوری س
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

تعویق افتاد ارشد علوم

بیتا
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری س

هنوز تصویب نشده

م.نوید
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

سلام ،امیدوارم آزمون ارشد به تعویق بیافته ،اگه به فکر اونایی که کرونا گرفتن نیستن،حداقل به فکر اونایی باشن که خدای ناکرده تو آزمون کرونا بگیرن.

M
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

انگار کنکور علومو فراموش کردن!!پس ستادکرونا کی قراره تصمیم بگیره!

دوست
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۳۹ ق٫ظ

با ستاد کرونا تماس بگیرید ۰۲۱۸۹۵۱۱ داخلی صفر
وزارت بهداشت امروز گفته بهتره آنلاین باشه که آنلاین نمیشه در نتیجه ممکنه عقب بیوفته

رحیمی
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  دوست

امیدوارم به تعویق بیفته!! ان شاءالله که حرفتون صحت پیدا کنه

آنیتا
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۰ ق٫ظ

کاری به این ندارم که تعویق بندازن یا نه ولی اینکه ازمون نظام مهندسی و وزارت بهداشت تعویق افتاد خیلی عجیبه 😐

محسن
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

وقتی تا الان اعلام نکردن یعنی لغو نمیشه

مبینا
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۸:۵۸ ب٫ظ

احتمالا تعویق نمیوفته چون پارسال یک ماه زودتر اعلام کردن تعویق ارشد رو ولی امسال نه الان کمتر از سه هفته مونده و چیزی نگفتن هفته اخرم که کارت صادر بشه دیگه نمیتونن تعویق بندازن اگرم بیوفته هیچ تاثیری نداره چه الان چه دوماه دیگه کرونا تموم نمیشه پارسال هم دوستان من که شرکت کردن میگفتن هیچ فرقی نداشت خرداد با مرداد مگر اینکه کلا لغو کنن که اونم امکان پذیر نیست

A.z
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مبینا

اگه تعویق نیوفته خیلی مسخره ست کنکور ارشد وزارت بهداشت عقب افتاده بعد کنکور ارشد وزارت علوم ۵ روز بعدشه سر موقع برگزار بشه
یعنی مسخره تر از این ندیده بودم

تعویق کنکور ارشد علوم
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۳:۵۸ ب٫ظ

ما الان از چه طریقی باید پیگیری کنیم اعتراض‌ خودمون رو اعلام کنیم؟ شماره ستاد کرونا رو ۱۰۰ بار‌ گرفتم میگه در شبکه نیست. خودشونم یه کلام در موردش حرف‌ نمیزنن که. انگار نه انگار اصن

صادق
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۴:۳۸ ب٫ظ

ستاد مبارزه با کرونا: داخلی۰ بعد ازگفتن مشاغل وصل میشه به کارشناس ۰۲۱۸۹۵۱۱

Serok
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ

بچه ها سازمان سنجش فقط مجری برگزاریه، باید همه از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا بخوایم ک آزمونو بندازه بعد خرداد، من خودم یه ماهه درسام تموم شده ولی واقعا با این وضعیت نمیتونم بیام امتحان بدم، تو خونه مریض داریم، اگه اتفاقی بیفته با رفتن من سر جلسه و کرونا بگیره کی مسئوله؟!

L
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  Serok

عقب نمیفته .دیگه چیزی تا کنکور نمونده . وضعیت بیماری هم ک داره از شرایط قرمز خارج میشه

نگار
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

خواهش میکنیم حداقل بندازین برای هفته ی اول تیر نه حالا مثل پارسال اواخر مرداد تا بتونیم یکم جبران این عدم تمرکز این چند روز رو بکنیم بچه ها خواهشا اگر کسی تهران راه نفوذی داره و میدونه چطور میشه درخواستمون رو به مسئولین انتقال بدیم کمک کنه لطفا

G
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

یعنی تعویق نمیافته؟

Saba
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  G

احتمال زیاد نه . تا الان باید میگفتن دیگه

رسول
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  G

احتمال زیاد تعویق میخوره

m
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

بچه ها بیاید یه همگیری یه کاری بکنیم اینا واقعا ما رو به مسخره گرفتن یه کاری بیاید با هم بکنیم

Shadi
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۴۸ ق٫ظ

واقعا مسخرس امسال امار ۲برابر پارساله از لحاظ فوتی ک تازه امسال کرونای انگلیسیم قاطیش شده روزانه ۴۰۰نفر دارن میمیرن اخه این چجور تصمیم گیریه مضحکی هست؟؟؟پس اون دانشجویایی ک باید برن مرکز استان تو این شرایط امتحان بدن تومسیرو رفتوامد تکلیفشون چی میشه؟؟؟امسال لج کردن کلا با دانشجوها

Nazi
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۰:۱۱ ق٫ظ

دوستان به تعویق نمیفته
دقیقا داره شرایط میشه مثل ازمون دکترا . اسفند هم تقریبا وضعیت شهرا رو زرد و آبی اعلام کرده بودن و اینجوور که سیر کرونا نزولیه ، قطعا کنکور هم برگزار میشه

رسول
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  Nazi

هیچ چیز قطعی نیست
بخصوص تو این مملکت

m
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  Nazi

پس چرا ارشد بهداشت تعویق افتاده ؟

A.z
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  Nazi

اگه قراره ازمون ارشد وزارت علوم سر موقع برگزار بشه ارشد وزارت بهداشت هم باید همون ٣١ اردیبهشت سر موقع برگزار بشه ، این که نمیشه یه ازمونو عقب بندازن یکی رو سر موقع بگیرن

محمود
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱:۲۶ ب٫ظ

از اون طرف میگن همه چی دست ستاد کرونا هست و ما تابع اونا هستیم و سعی داریم در موعد مقرر برگزار بشه پس فعلا روی همین تاریخ تمرکز کنید!!! از این طرف میان آزمون ارشد پزشکی و نظام مهندسی رو لغو میکنن. اینجوری حتی اونی هم که ۱۰۰ درصد روی برگزاری حساب کرده و داشته محکم میخونده هم به شک میوفته خب! پس اگه قراره بقیه آزمون ندن لطفاً تبعیض قائل نشید و ارشد وزارت علوم رو هم لغو کنید.

رضا
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵ ب٫ظ

سلام خدمت همه ی بچه ها اول که دم همه اونا که نگران سلامتی شون هستن گرم و اینا واقعا درست میگن دوم که اگه چیزی نخوندین کنکور بیوفته یه ماه عقب بازم هیچی کاری نمیتونین کنین یا اگه یکم خوندین هم فایده نداره بازم بیوفته عقب ابی باز نمیشه فقط تعویق به نفع کسی که تقریبا تمومه و داره تست میزنه و به تسلط نرسیده هی مرور کنه تا به تسلط برسه و گرنه به ضرر همه هست (غیر از اونا)چون اونا که یکم خوندن کنکور تعویق نیوفته یه برنامه ریزی درست و بی استرس میکنن برا سال دیگه اونا هم که خوندن دیگه زیر فشار میان بیرون و این عقب افتادن سم میشه .تعویق جای اونا که امادگی ۱۰۰ درصد دارن با اونا که امادگی ۸۰ درصد دارن رو عوض میکنه و همین و بس

لیلا
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

شما فقط مبنا رو درس میذارین؟سلامتی خودمون و خانواده هامون چی پس؟

رسول
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

آقا رضا کسی که نخونده دیگه با تعویق و اینا آبی براش گرم نمیشه
مسئله اینجاست کسایی هستند حسابی هم خوندن ولی یا بیماری زمینه ای دارن یا تو خانواده شخص پیر یا کسی که بیماری زمینه داره، دارن، حالا تکلیف چیه تو این اوضاع ناجور برن کنکور بدن و جون خودشون و خانوادشون رو به خطر بندازن یا اینکه یکسال عمرشونو نادیده بگیرن
بحث سلامته
کرونا با کسی شوخی نداره و فقط اگر یک نفر از اطرافیان آدم فوت کنه اون وقت چی؟
یکم دیدمون رو وسیعتر کنیم

Shadi
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

نمیخواد ادای بچه درس خونارو دربیاری خیلیایی ک خوندن این فرصتی هست براشون ک بیشتر دوره کنن درسارو و ضررم نمیکنن و کساییم ک عقب افتادن فرصت دارن ک تموم کنن و جمع بندی!!

تعویق کنکور ارشد
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

عجیبه‌ که هیچی نمیگن و اصن نادیده گرفتن این قضیه رو. تکلیفو مشخص کنین دیگه. یه کلام بگین تعویق میفته یا نه.

شهین دادخدایی
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱ ق٫ظ

جان یکنفر به خطر بیفتد خودتان را می بخشید کنکور ارشد باید به تعویق بیفتد

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۲ ق٫ظ

باید به تعویق بیفته. نمیدونم چرا سنجش داره وقت کشی میکنه!؟ هیچ کسی هم نیست چیزی بگه!

محمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

دقیقا سوال منم همینه هیچ خبری نیست هیچی نمیگن

m
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۳:۲۳ ق٫ظ

بچه ها چرا هیچ خبری نیست چرا هیچ کسی حرفی نمی زنه نه درباره کنکور هیچ چیزی نمی گن خبر جدید ندارید؟

نگار
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  m

اینجا ایران عزیزم سردرگمی یک امر عادی هست برای جوانها😊حداقل کسی نمیاد بطور جدی اعلام کنه تعویقی در کار نیست برین پی کارتون

Serok
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۰:۳۱ ق٫ظ

بچه ها درساتونو بخونید کارتون به تعویق نباشه، الان فقط دارین زمان از دست میدین، بخونین فعلا احتمال زیاد هم به تعویق میفته، با عقل جور در نمیاد امتحان ۶۰ هزار نفری رو برگزار نکنن اونوقت بیان با فاصله چند روز امتحان ۶۰۰ هزار نفری رو برگزار کنن!

مینا
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ ب٫ظ

اینطور که سنجش میگه بنا به تصمیم ستاد کرونا، مطمئن باشید دستش با ستاد کرونا تو یه کاسه است و خیالشون راحته تعویق نمیده. اینا یه تکلیفی بر عهدشونه که گرفتن آزمونه میخوان زود بگیرنش راحت بشن. جون مردم کیلویی چند؟! مثل باقی چیزها. خیلی از داوطلبان باید مرکز استان امتحان بدن و شب قبلش هم باید اونجا باشن. منتها نمیفهمن که!

Shadi
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

گل گفتی واقعا…ما ازشهرستان باید پاشیم بریم مرکز استان تو این وضعیت و کلی فاصله راهام بستن

محمد
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

قشنگ ترین و واقعی ترین نظری که خوندم. دقیقا همینه. و متاسفانه همون‌طور که گفتی بیشتر مشکلشم برای افرادیه که تو مرکز استان نیستن.

مینا
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷ ب٫ظ

تمرکزم بهم خورده واقعا
شماره ای چیزی نیست که زنگ بزنیم؟
جون‌ِ داوطلبای وزارت بهداشت رنگی تر از ماعه؟

صادق
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

ستاد ملی مبارزه با کرونای تهران:۰۲۱۸۹۵۱۱ ۰۲۱۸۵۹۱۱

علی
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مینا
عرفان
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۵۳ ب٫ظ

بشینید باخیال راحت درساتونو بخونید جمع بندی و مرور کنید مطمعن باشید ی روزم عقب نمیفته چون ی چیزی هس ک میگن حتما باید برگزار بشه .بجا گوش دادن ب اخبار الکی تعویق کنکور بشینید بخونید خیالتون تخت خبری از تعویق نیست

لاله
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

از کجا میدونی

عرفان
اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

دوست عزیز سازمان سنجش پارسال با موج اول کرونا مواجهه شد ک واقعا نمیدونستن تو اون شرایط چکار کنن مجبور شدن عقب بندازن دوسه ماه خب ولی اازاون موقعه تاالان کرونا بودو هس باور کنید دیگ امری طبیعی برا تمام ارگان ها و سازمان سنجش شده.
سنجش عقب نمیندازع چون میدونه کرونا تمومی ندارع و برنامه ریزی های داوطلب ها با خودشون خراب میشه ازاون مهم تر انتخاباتم خو نزدیکه اگ کنکورو عقب بندازن مردم انتظار دارن انتخابام مث پارسال برگزار نشه پس باین اوصاف اگ بخاطر نقس سیاسی کشورمخصوصا اتتخاباتم بود کنوور ارشدو عقب نمیندازن.دفعه قبلم گفتم وقت و از دست ندید درستونو بخون چون کنکور از رگ گردن ب شما نزدیکتره

مرتضی
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۳۳ ب٫ظ

تعویق تعویق تعویق
حق ماست که کنکور به تعویق بیفته چون کنکور ارشد وزارت بهداشت که فقط پنج شش روز با ما فاصله زمانی داره به تعویق افتاده
اگه کنکور ما تعویق نیفته اصلا انصاف نیست

محمود
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۲۵ ب٫ظ

هنوز موج چهارم تموم نشده و ممکنه به خاطر کرونای هندی و آفریقایی فاجعه در انتظار کشور باشه! و این واقعا انصاف نیست که آزمون ۶۰ هزار نفری ارشد پزشکی لغو بشه اما آزمون ارشد وزارت علوم که حدود ۶۰۰ هزار نفره و یک هفته با اون اختلاف زمانی داره هنوز لغو نشده!؟ لطفاً زودتر لغو کنید تا تکلیف ما هم روشن بشه. حداقل در تیر یا مرداد تعداد بیشتری واکسینه شدن و از ویروس های جدید هم عبور کردیم.

Mahgol
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

دوست عزیز مطمئن باشید به تعویق نمیفته چون امروزم وزیربهداشت اعلام کرد ک وارد سرازیری موج چهار شدیم ک قطعا تا ۲۰ روز دیگه ک کنکوره ، امار کم میشه و از طرفیم امتحانای نهایی رو دارن حضوری برگزار میکنن . ارشد وزارت علوم محاله به تعویق بیفته ولی من نمیدونم چرا اگه اینو نمیخوان عقب بندازن چرا وزارت بهداشتو به تعویق انداختن . انگار ما آنتی بادی داریم

Mahya
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mahgol

احتمالا آنتی بادی داریم خودمون خبر نداریم

Ati
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Mahgol

اعتراض بچه های بهداشت بیشتر بخاطر جابجایی یهویی تاریخ از اواخر تیر به اواخر اردیبهشت بود بخاطر همین بود که اعتراض داشتن یکی از دلیل هاشون هم این بود که کرونا شرایطش سخته

نگار
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۵۵ ب٫ظ

این بی کفایتی و عدم مدیریت یعنی چی همه ی برنامه های آدمو به‌هم میریزین اگر قرار بر تعویق نیست اصلا نباید حرفی ازش زده بشه‌که‌تمرکز مارو به هم بزنن الان هم سریع تر تکلیف رو روشن کنین هرچند به اندازه کافی ضرر کردیم الان که انقدر همه جا حرف از تعویق هست ارشد علوم رو تعویقش بندازین یعنی چی با سرنوشت یک سال آدم بازی میکنین همه زندگی ما شده استرس و بلاتکلیفی تو این مملکت

داوطلب کنکور ارشد
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۰۳ ب٫ظ

خواستار تعویق‌ کنکور ارشد وزارت علوم هستیم.

Zahra
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

ما کنکوری ها اگه کنکورمون عقب نیوفته محاله تو انتخابات شرکت کنیم✌✌✌

m
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

آفرین آفرین 😁اینو بگیم صد درد صد عقب می افته .

ماهی
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Zahra

گل گفتی خواهررررررر.

Moein
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

واقعا کلافه کردین ماهارو. معلوم نیست جمع کنیم یا ادامه بدیم هر روز سر در گمیم. هر روز یه چیز میگین خب دیگه نظر قطعی رو بگین راحت شیم

مونا
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ق٫ظ

تورو خدا تو کمپین برید اعلام کنید ک عقب بندازن واقعا اگه ب تعویق نیفته خیلی بی انصافیه

دکتر خوب
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

باور کنین آمارو میارن پایین برگزار میکنن بعدش میگن به علت مسافرت زیاد آمار رف بالا

زهرا
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۱ ب٫ظ

کاربرها کنکوری ها نظرتون چیه بنظرتون تعویق میندازن ؟اینا خودشون که خود درگیری دارن معلوم نیست چخبره والا یه روز میان میکن اصلا وابدا احتمال تعویق ارشد وزارت بهداشت صفره امکان نداره تعویق بشه بعد چند روز میان یه کاره تعویق میدن خلو چل کردن همه رو بنظر شما سراسری و تغییر میدن نظر شخصی اتون بگین والا میگن آمار نزولی شده واحتمالش کم شده البته خداروشکر کم شده ولی کلا چخبره

HADIS
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۱۱ ب٫ظ

تو هممممه چی باید خودتونو نشون بدین
والا من همه درسامو بستم مرورم تموم شده فقط منتظرم ببینم تصمیمشون چیه
که برنامه ریزی کنم بعد از ۶ ماه برم خانوادمو ببینم
خب بگید دیگه مسخره شما نیستیم ک
حالا باید یک هفته صبر کنیم اعلام تعویق کنن احتمالا دو هفته هم باید صبر کنیم تاریخ جدید اعلام کنن
نوبرید بخدا 😆😂

😐
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۸:۲۷ ب٫ظ

آمار چی نزولی شده ۱۰ اردیبهشت ۴۰۰وخوردهای فوتی داشتیم کجاش نزولیه واای یه ذره آدم عمیق بهش فکر میکنه وحشت میکنه یعنی چی اینقدر آدم هرروز فوت بشن بیچاره خانواده هاشون هی

Shirin
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۶ ب٫ظ

بچه ها به تعویق نمیفته. چون امار نزولی شده . دیگه محاله تعویق

احسان
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  Shirin

شما از کجا‌ میگی آمار نزولی شده؟ کجا نزولی شده؟ خود مسئولین گفتن که حداقل تا دو هفته دیگه صعودیه.
والله تو این وضعیت برگزاری کنکور ارشد با نزدیک ۶۰۰ هزار نفر خیلی خطرناک و وحشتناکه. کنکور وزارت بهداشت ۶۰ هزار نفره جامعه آماریشون اما به تعویق افتاد. پس کنکور وزارت علوم هم احتمالش قویه که به تعویق بیفته. اما ما باید بدون توجه به این مسئله به مطالعه ادامه بدیم. هیچ چیز بعید نیست.
You never know !!!

رسول
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۳ ب٫ظ

لطفا زنگ بزنید به ستاد کرونا شماره
۰۲۱۸۵۹۱۱ داخلی صفر رو بگیرید بعد از گفتن چند تا شغل وصل میشه به کارشناس و اعتراضتون رو به برگزاری ارشد اعلام کنید. ارشد پزشکی بخاطر همین تماس ها تعویق خورد
کلا کمتر از ۱۰ دقیقه وقت میگیره
تا خودمون پیگیری نکنیم کسی به فکر ما و سلامتیمون نیست
انقدر باید تمایس گرفت تا کلافه بشن و ی تصمیمی بگیرن

نگار
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رسول

این شماره رو جوابگو نیستن و بعدش کلا از دسترس خارج کردن

m
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۹:۳۰ ق٫ظ

بچه ها خواهش میکنم یه کاری بکنید من الان خودم یه مبتلا هستم مادرمم هست من نمی تونم بخونم ،بچه های تهران برید با یکی صحبت کنید

احسان
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱:۴۰ ق٫ظ

تمام تمرکزمون از دست رفته واقعا. خواهشا فقط هرچه زودتر تصمیمتون رو به ما ابلاغ کنین که ما تکلیف خودمون رو بدونیم یه برنامه ریزی بشه‌ انجام داد حداقل.

تیچر
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

بچها آزمون به تعویق نمیفته چون گفتن امار داره نزولی میشه، پارسال داوطلبان سر همین بحث تعویق خیلی ضربه خوردن و فرصت رو از دست دادن. شما دیگه اشتباه پارسالیارو تکرار نکنین. بنا رو بذارین بر اینکه تعویقی نیست. چون خیلی بعیده

مریم
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۶:۵۳ ق٫ظ

سلام لطفاً به تعویق بندازین
تا مرداد خیلی ها واکسینه میشن
چرا جون جوونا براتون مهم نیست؟؟؟

ff
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۳:۱۱ ق٫ظ

لطفا ازمون رو عقب بندازید اخه کی جرات میکنه تو این وضعیت بره سرجلسه.

شهین دادخدایی
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۱:۴۱ ق٫ظ

لطفا ازمون ارشد را به تعویق بیندازید جان دانشجویان و خانواده هایشان در خطر است

....
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

بچه ها آزمون ارشد پزشکی ۱۴۰۰ب تعویق افتاد پس ازماچی وزرات علوم

Shirin
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۹:۳۶ ب٫ظ

دوستان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به تعویق افتاد . یعنی امکانش هست ازمون ارشد ما هم به تعویق بیفته ؟

صالحی
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Shirin

آره ، اگه اونو عقب انداختن احتمالا مال ماروهم عقب بندازن چون اون آزمون فقط ۶۰ هزار نفر شرکت کننده داشت و لغو شد ولی ازمون ما ۶۰۰ هزار نفر داوطلب و شرکت کننده داره و احتمال اینکه عقب بندازنش خیلی زیاده ، احتمالا ازمون ما میوفته مرداد یا آخرای تیر.

Shirin
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  صالحی

وای امیدوارم :(

S.sh
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۶:۱۱ ب٫ظ

بندازید مرداد

S.sh
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۶:۱۰ ب٫ظ

بخدا خستم
چقدر کشش میدین
تعویق بندازید انقدر روان ما رو به بازی نگیرید

ناشناس
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام دوستان کسی به فکر ما نیس وما خودمون رو داریم خسته میکنیم من هم مثل خیلبیی از شما میگم تعویق بیفته ولی اینا که به حرف ما گوش نمیدن داریم به انتخابات نزدیک میشیم میگن اومده پایین امار تا روز ازمون هم میگن امار به یک نفر رسیده اینا فقط به فکر منافع خودشونن

سحر
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۲۹ ب٫ظ

سلام لطفا به تعویق بیاندازید من خودم بیماری زمینه ای دارم و قرص میخورم با بدنی که خیلی ضعیف و به بیماری زود واکنش میده چطوری امتحان بدم نه تنها من بقیه داوطلبا هم انسان هستن و نگران اگر خدایی نکرده مبتلا بشن و پیش خانواده ها برن و ناقل باشن یه فاجعه عظیم میشه لطفا آزمون ها چه ارشد چه آزمون استخدامی که مثل اینکه قرار خرداد باشه تا مرداد به تعویق بیاندازید

سارا
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۰۹ ب٫ظ

سلام نظر من این که باید به تعویق بیفته
حداقل تا مرداد کمی از مردم واکسینه میشن و خطر کمتر هستش
خواهش میکنیم کنکور را به تعویق بندازین

آزادی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۳:۵۶ ب٫ظ

با سلام،لطفا آزمون رو عقب بندازین،با این همه جمعیت داوطلب در محیط بسته احتمال انتقال زیاد،اونم با این شرایطی که کرونا هندی هم اومده،که خیلی کشنده تر از بقیشون هست،لطفا به فکر داوطلبا باشید من که استرس دارم چون تا الان خیلی رعایت کردم که مبتلا نشم

لیلا فرضعلی زاده
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام منم موافقم ازمون ب تعویق بیفته واقعا خطرناک شده مث عید مارو میفرستن سینه خطر انگار دارن زنده زنده میکشن مارو استرس امتحان رو داشته باشیم یا کرونارو
زودتر تکلیف مارو روشن کنین
دانشگاه نرفتن بهتر از کرونا گرفتنه

Golesorkh
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۰ ق٫ظ

دوستان لطفاً کسانیکه مخالف هستند تو سایت فارس من حمایت کنند

احسان
اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰ ۱:۱۶ ق٫ظ

خواهشا کنکور ارشد رو بندازین یه زمان بهتر بعد از واکسیناسیون. واقعا زمانش خطرناکه تو خرداد ماه.

Sahra
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

کاش بعدواکسن برگزار بشه حداقل امار بیاد پایین.خیلیا ناقلن نمیدونن.میرن سر جلسه😔

Ali
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

بعداز واکسن برگزار کنید تا خیال ما و خانواده هایمان راحت باشد و دقدقه ی فکری نداشته باشیم
…باتشکر

علی
اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Ali

دغدغه

Ali
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ب٫ظ

سلام،واقعا در حق ما بی عدالتی هست که جان ما بخاطر یک ماه تعویق آزمون ارشد به خطر افتد…عاجزانه تقاضا مندیم که آزمون ارشد را به تعویق اندازد…باتشکر

ناشناس
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ب٫ظ

سلام.بچه هاعقب نمیوفته الکی تلاش نکنید.ستادکروناهم بابقیه دستش تویه کاسه است به نفع خودشون دستورمیده.نطرداوطلباهم مهم نیست.پارسال هم گفتیم بایدازشهرستان بریم تهران منع ترددشهرهاروبرداشتن.

حسین
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۴:۵۸ ب٫ظ

چطور میگید امسال هم شرایط مثل پارساله!!؟پارسال مبتلایان روزانه حداکثر ۲ هزار نفر بود ولی الان بالای ۲۰ هزار نفر شده بعد هم نکته بسیار مهمی که مدام ندید گرفته میشه اینکه پارسال مگه واکسن بود!؟ یعنی کنکور ۹۹ رو مجبور بودید برگزار کنید چون واکسن نبود ، ولی الان هم واکسن روسی درحال انتقال به ایرانه هم خودمون چند مورد واکسن داخلی داریم که مقامات وزارت بهداشت گفتن تا خردادماه تولید انبوه میشن. در ضمن واقعا کرونای انگلیسی و جدیدا هندی و افریقایی رو نمیبینید!؟ واقعا شرایط امسال رو با پارسال یکسان میبینید؟ بعد با همین نحوه مدیریت ، کشور رو اداره میکنید!!؟ حداقل داوطلبین رو واکسینه کنید بعد آزمون برگزار کنید هیچکس هم حرفی نمیزنه. واقعا انگار دارم اثبات میکنم ۴=۲+۲ میشه….یعنی اینقدر واضحه…

میترا
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

واقعا کاش بعد واکسن برگزار کنن👌👌👌

Shirin
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دقیقا درسته . ازمون نظام مهندسی هم افتاد مرداد ، امتحانات نهایی رم گفتن احتمالا تاریخشو تغییر بدن . واقعا نمیدونم مشکلشون با کنکور چیه . خدا کنه عقب بیفته . بخاطر سلامت خانواده هامون:(

سارا
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

واقعا برگزار کردن آزمون ارشد پزشکی دوماه زودتر از موعد همیشگی دیگه نوبره.. اونم در حالی که اکثر داوطلبین این آزمون کادر درمانی هستند که دارند در خط مقدم مبارزه با کرونا خدمت رسانی میکنن.

زهره
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۱:۰۶ ق٫ظ

سلام من حالا یه مبتلام بخدا۱۲روزه جان میکنم.مادرم از من بدتر. اگر اوضاع اینججور باشه اهمتححان نمیدم.میذارم سال بعد.ازکجا معلوم ازنوع جهش یافتش هم نگییرییم.بایید اهمتحان در امنیت برگزار بشه، ففکرنکنم تا خرداد امنیت کاففی باشه

نرگس
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۵:۰۸ ب٫ظ

لطفا زودتر خبر بدید ما بدوونیم چیکار میکنیم از استرس و حواس پرتی نمیتونیم اماده باشیم اگه برگزار نمیشه خب بگن این بازیا چیه.کلی دانشجو حواسشون پرت شده چطور متمرکز شن رو درس.خبرشو اعلام کنید زودتر سپاس

علی
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

متاسفانه سلامت داوطلب برای هیچکسی مهم نیست .. تعداد شهر های قرمز رو از ۳۰۱ به ۱۹۸ کاهش دادن خنده داره واقعا.. نگرانم تا روز ازمون به امید خدا شرایط سفید بشه بگن حق ندارین سر جلسه ماسک بزنین همه چی خیلی عالیه… آزمون به تعویق نمیفته دوستان بهتره فکرمون فقط روی مرور مون باشه.. با آرزوی موفقیت برای همه.

نسترن
اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰ ۲:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

نه بابا هنوزم همون ۳۰۱ شهر قرمز
تازه امروز ۴۹۶ فوتی داشتیم و ۲۱ هزار مبتلا
حالا خدایی از امتحان که بگذریم چقدر زیاد شده خدا به همه بازماندگان صبر بده

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  نرگس

سلام
اگه قرار باشه کنکور ارشد ۱۴۰۰ به تعویق بیفته، نزدیک به ازمون قاعدتا اعلام میشه. چون باید شرایط رو ببینن که چطور هست و میشه کنکور برگزار کرد یا نه.
بنابراین، توصیه میکنم حتما روی مطالعه تون متمرکز باشید تا اگه تاریخ کنکور ارشد تغییر نکرد متضرر نشید.

Shirin
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۲:۳۰ ب٫ظ

واقعا امیدوارم برای سلامت داوطلبین و خانواده هاشون ازمون رو به تعویق بندازن . ولی بعید میدونم چون تا اون موقع این موج کمتر میشه و احتمالا ازمونو سر تایم خودش برگزار کنن:(

....
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۴ ب٫ظ

بچه‌ ها امز ۴۵۴فوتی،،، ۱۹۰۰۰مبتلا
منم پارسال ثبت نام کردم ولی ازترسم شرکت نکردم امسال هم نوشتم
توروخدا بندازید عقب لطفا فارس من پیگیری کنه

فرشته
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷ ب٫ظ

با سلام خدمت همه و قبولی طاعات و عبادات.من با تعویق کنکور ارشد موافقم.شرایط بحرانی و خطرناکه ما همش تو قرنطینه هستیم استرس داریم معلوم نیست کی چه وقت همه واکسینه بشن بازم پارسال اوضاع بهتر بود من آزمون ارشدو ثبت نام کردم ولی از استرس شرکت نکردم.الان اوضاع وخیمه.نمیدونم چرا مسوولی نمیاد یه کار اساسی و درست انجام بده.فقط میخوان سر تاریخی که گفتن کار خودشونو انجام بدن آزمون بگیرن.امنیت و جون و استرس مردم اهمیت نداره.

حمید
اردیبهشت ۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

مگه جون ما براشون مهمه؟

فاطمه
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۷:۴۳ ب٫ظ

من حساب اینو نمیکنم که عقب بیوفته اما خداییش میترسم برم توی این شرایط که روزانه چیزی بالای ۲۵هزار نفر کرونا میگیرند کنکور بدم کاش در زمان بهتری برگزار کنند بهرحال به فکر سلامتی ماها هم باشند تعداد شرکت کنندگان ازمونم که کم نیست خلاصه خدا بهمون رحم کنه

نسترن
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

امروز یهو از ۲۵ هزار اومد به ۱۸ هزار
پس اینجوری حساب کنیم تا آخر ماه کلا کرونا تموم میشه
واقعا خنده داره

....
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۵:۰۳ ب٫ظ

بچه‌ ها دوستانی ک موافق تعویق هستن باید یک نفر بعنوان نماینده ازهمه باخبرنگارا درارتباط باشه وخبرای جدید رواینجا بگذاره
درثانی یک نفر هم باید بامشاوره ارتباطی وزیر بهداشت درمورد تعویق ارشد درارتباط باشه وخبراشو بگذاره اینجا

نسترن
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

خبر جدید اینه که باید آماده بشیم بریم قتلگاه
البته اگه به ما شهرستانی ها اجازه ورود به استان بدن

نسترن
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  ....

شما از طرف ما نماینده همه باش
فقط خواهش میکنم زود تر تکلیف مشخص بشه

عرفان
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۴:۵۳ ب٫ظ

تازه الانم شبکه خبر اعلام کرد ازمون ها موقعه خودشون برگزار میشن …

نعیمه
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۱:۱۰ ب٫ظ

منم معتقدم برای حفظ سلامت داوطلبان باید آزمون ها به تعویق بیفتد.

کنکوری ارشد
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

تا چن روز دیگه میگن هه چی عالیه , اوضاع ارومه , امار خیلی کم شده , دیگه این چیزا تکراریه , اصلا مگه کسی به حرف ما گوش میدهه😂

نسترن
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری ارشد

آره بابا از همین الان شروع کردن

عرفان
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

ب امید روزی ک حتی یک دقیقمم عقب نندازن

نسترن
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۲:۱۳ ق٫ظ

واقعا چرا بحث میکنین با هم دیگه
بابا درس خوندنی که با یه ماه عقب افتادن فراموش بشه به درد ….. میخوره
اول فک کن به حرفی که میزنی برادر بعد دعوا کن

من که میگم به خاطر انتخابات دارن همه رو میپیچونن آمار الکی میدن که مثلا همه چی آرومه برین سر جلسه بعدشم رای گیری و …
بعد این قضیه ها هم اگه کسی زنده موند سلام ما رو به فرد مورد نظر جدید برسونه و از طرف ما بگه این رسمش نبود واقعا

مریم
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۹:۲۸ ب٫ظ

بخدا که این دولت فقط و فقط بابت انتخابات داره زورکی امار و میاره پایین تا کنکور عقب نیفته… ظلم چیزی نیست که پایدار بمونه … تعویق نیفته ینی عمرا برم رأی بدم

نسترن
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا موافقم
و من هم نمیرم رای بدم اگه عقب نندازن
بعدشم تابلو که دارن الکی آمار میدن مگه میشه دیروز ۵۰۰ تا فوتی داشته باشن بعد امروز ۳۸۰ تا و باز آمار وخیم ها بیشتر از دیروز باشه
واقعا خنده دار راسته که میگن آدم دروغ گو فراموش کار میشه

شهین دادخدایی
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸ ب٫ظ

کرونای جهش یافته با هیچکس شوخی نداره برای حفظ سلامتی دانشجویان و خانواده شان تعویق بیندازید ممنون میشیم

باران
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

اینایی که میگن کنکور خرداد برگزار بشه ما درس خوندیم همونایین که تو کلاس طبقه اول مینشستن میگفتن ما آماده ایم امتحان بدیم:)

حنانه
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  باران

دمت گرم😂😂😂

حمید
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  حنانه

با این وضعیت اگه برگزار کنن آمار بدتر هم میشه

فاطمه
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

اونایی هم که میگن تعویق اونایی هستن که تو کلاس میگفتن خانوم بندازین هفته دیگه همه نمره مون خوب میشه بعد نمره ها میشد۱۰😉

علی
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

خب پاس کردن میکردن دیگ

نسترن
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  باران

من خودم همیشه طبقه اول بودم ولی هیچ وقت نمیگفتم ما آماده ایم امتحان بدیم
خخخخخخخخخخخخخخ
والا اینا دیگه خیلییییی ….
هیچی نگیم سنگین تریم
تو رو خدا هر چه زودتر تاریخ تعویق و اعلام کنین
بابا مردیم از این همه استرس

فاطمه
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۳:۴۴ ب٫ظ

دوستان به اندازه ی تمام داوطلبین نظر وجود داره،من از شهریور ۹۹ خوندم برای کنکور۱۴۰۰ بیشتر از این عقب بیفته فرسایشی میشه، دوستانی هم که میگن خودشون وخانوادشون کرونا گرفتن وعقب افتادن چه تضمینی هست منی که کرونا نگرفتم تو این مدت تعویق نگیرم؟؟
اگر قرار باشه مثل پارسال دائم منتظر کم شدن آمار باشیم وسرآخر آمار کم نشه وما بریم کنکو بدیم پس چرا سروقتش ندیم؟
پیک کرونا تموم نمیشه بااین وضع،چندوقت دیگه انتخابات بعدش سفر تابستانی راه ها رو هم نمیبندن و شیوع کرونا ادامه داره، اتفاقا بهتر که سریع تر قال قضیه کنده بشه

مریم محمدی
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

شما اصلن خبر دارید تو بیمارستانها پرسنل چقدررشیفت بهشون اضافه شده و کلا تایم خالی واسه مرور ندارن اونوقت شما دچار فرسایش میشی!!!!!!! ازقدرت بالای سرایت نوع انگلیسی اطلاعی داری!؟

الهه
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۳:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

مطمئنم شما هیچ تصور و اطلاعی از سوش انگلیسی و درصد سرایت پذیریش ندارید، منم مطالعاتم کامل شده ولی چون اطلاع دارم این پیک چه فرقی با پیکای قبلی داره، کاملا مخالف برگزاری توو این تایم هستم. ۷۰ درصد سرایت پذیری بیشتر نسبت به سوش قبلی، واقعا شوخی بردار نیس.

مهدی
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

مثل اینکه شما و اطرافیانتون باکرونا مواجه نشدین. اطرافیانم گرفتن بعد عید این ویروس کرونا جدید که دوتا از دوستام فوت شدن. ازفامیل هم مبتلا شدن قبل عید ویروس کرونای عادی رو و خداروشکر خوب شدن اما بعدش عوارض دارن سرفه های خشک براتون میمونه و اگر ریه ها درگیر بشه حداقل دو سال طول میکشه که ترمیم بشه. میتونین پرس و جو کنید. اینکه میگین فرسایشی میشه درست،صحبت از جون آدم هاست کجا میخواین امتحان بدین. برادرمن دکترا امتحان داد ۱۵ اسفند برای اینکه توی کلاس هوا گردش داشته باشه پنجره باز میکردن که کلاسشون یخ شده بود این سطح برگزاری هستش.پروتکلی رعایت نمیشه.اما خداکنه اگر برگزار شد باشرایط برگزاری سنجش حداقل شما مبتلا نشین چون این ویروس جدید شوخی نداره

سینا
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۴:۴۲ ق٫ظ

به تعویق انداختن کنکور امسال واقعا میتونه کمک بزرگی به داوطلبان باشه داوطلبی که یک سال پر استرس تحصیلی رو به شکل مجازی پشت سر گذاشته و شاید حتی عقب افتادن زمان دوهفته ای کنکور هم واسش خیلی حیاتی باشه لااقل بلحاظ مرور و جمع بندی سریع ! تعویق کنکور مصادق بارز عدالت آموزشی هستش

عرفان
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۳:۱۱ ق٫ظ

باسلام خدمت دوستان
بنظر بنده عقب نیفته بهتره کرونا چ کم چ زیاد هی ادامه داره چ بهتر ازمون و بارعایت پروتکل های بدیم بره خیالمون راحت شه .تعویق افتادن فقط خودمونو خسته میکنه لطفا واقعه بین باشید دوستان.
ب امید ترکوندن ارشد ۹۹😎
۶ ماه ب عشق ۵ خرداد درس خوندم عقب بیفته دیگ نمیخونم.
لطفا عقب نندازید.باتشکر

علی
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

شک دارم تو اصلا کنکوری باشی دوست عزیز .. اینی که داره اینجا بحث میشه ارشد ۱۴۰۰ نه ۹۹ .. کرونا کم و زیادش با هم فرق نداره دوست عزییییز؟؟؟ یعنی بهمن و اسفند که مبتلا ۶..۷ هزار و فوتی ۵۰..۶۰ نفر بود با الان هیچ فرق نمیکنه؟؟؟ کدوم رعایت پروتکل؟ با دوتا ماسک فک کردی چطور باید چند ساعت ازمون داد؟
استرس ازمون به کنار اینکه ممکنه ناقل بشی پیش خانواده رو فک کردی اصلا؟ هرچند معتقدم کنکوری نیستی

عرفان
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ببین دوست عزیز جنابعالی کم کاری کردی درس نخوندی قرلر نیست تاوانش و ما پس بدیم با عقب افتادن .نمیخوای ازمون بدی نرو سر جلسه ولی ب حا بقیه احضار نظر نکن در ضمن من از اولم منظورم ارشد ۱۴۰۰ بود ک قراره ۶ .۷ خرداد برگزار شه

علی
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

دوست عزیز اولا من داوطلب ارشد وزارت بهداشتم درسا هم هیچ کدوم واقعا طوری نیست که بشه با ۱ ماه تعویق به قول تو کم کاری و درس نخوندن رو کلا جبران کرد ثانیا زمان اولی که اعلام کردن برای ارشد وزارت بهداشت ۲۴ تیر بود حالا بماند که چی شد که اذر تاریخ عوض کردن . کلی برنامه همه بهم ریخت باز مهم نیست ثالثا من من پسرم و سربازی دارم قطعا اگر تصمیم گرفتم ارشد بدم و طرح نرم اونقدی حواسم هست که یکسال وقتمو تلف نکنم و ازمهر شروع به خوندن کردم اینو گفتم که بدونی دنبال وقت خریدن نیستم رابعا فک نکنم تو از ۱۰ کیلومتری بیمارستان های سانتر کرونا رد شده باشی دوست عزیز ما ولی ۱ سال کارورزی گذروندیم و از نزدیک شرایط رو دیدیم که چ خبره و اوضاع چقد خرابه که خدا قسمت هییییییچ کس توی هیچ کجای دنیا نکنه خامسا تویی که ۱ ماه تعویق رو تاوان میدونی میتونی تو خودت کنکور شرکت نکنی اصلا وقتی برای بقیه نسخه میپیچی که جونشون رو کف دست بگیرن توی این شرایط برن ازمون بدن پس خودت نرو ازمون نده تا سال بعد چطوره؟؟

عرفان
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۲:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اقا اصلا هرچی تو بگی خوبه
منم اینو میگم ب هردلیلی نمیخوای ازمون بدی بکش کنار ولی انقد آیه یاس نخون بزار بقیه خودشون تصمیم بگیرن خواستن ازمون بدن خواستن ندن البته بعید میدونم سازمان سنجش براساس دلایل… تو خواهان لغو بشه

علی
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

جدا متاسفم دقیقا ادمایی مثل تو ۴ فردا دیگ میشن مسئول و میزنن دهن بقیه رو سرویس میکنن اینجوری ادمی که به بقیه که رحم نمیکنه به درک به خودش و خانواده شم رحم نمیکنه اون دلایل ….. ممکنه به قیمت از دست دادن جان خودت و اطرافیانت خدایی نکرده تموم شه تو به این میگی آیه یاس ما میگیم واقع بینی و توی دهن گرگ نرفتن چون داریم شرایط رو میبینیم تومثل که توی سوئیس و نیوزلند زندگی میکنی حالا البته میتونی مثل ابتدایی ها اصرااااار به امتحان کنی باز مهم نیست ولی بدون اگر ازمون توهمان زمان خودش هم برگزار بشه اینده مون برامون اینقدی مهم هست که شرکت میکنیم باز از صدقه سر امثال تو با شرایط خیلی بدتررر و استرسی حادتر.. حرفی نیست دیگ موفق باشی و البته التماس تفکر مسئول آینده.

علی
اردیبهشت ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  عرفان

نمیدونم والا ماها که قشر تحصیل کرده ایم چرا نمیتونیم واقعا این موضوع رو درک کنیم عزیزایی که شاید از تابستون یا حتی برای سال دوم تلاش کردین والا بخدا حق با شما هم هست همین الانشم کلی فکر و استرس داریم که چیزایی که خوندیم یادمونه یا هر لحظه فک میکنیم پریده زمان کنکور تعویق بیفته فرسایشی میشه درست همه اینا قبول ولی یکم برین توی نت سرچ کنین نقشه و وضعیت کرونا حتی یا یک یا دو هفته قبل عید رو ببینین تعداد و ارقام مبتلا ها و فوتی ها رو با الان مقایسه کنید ببینید واقعا یک ماه تعویق اسمش میشه تاوان دادن؟ خب باید سلامت و شرایط همه رو درنظر گرفت کا که نمیگیم ۳..۴ ماه تعویق بیقته حداقل ۱ ماه تا این پیک یکم فروکش کنه خود وزیر بهداشت میگه هنوز در بازوی بالارونده پیک هستیم هنوز به قله ش نرسیدیم بعد یه سری پافشاری میکنن به ازمون واقعا الله اکبر

میترا
اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دوستان
چرا بحث میکنید و وقتتون رو هدر میدید واسه توجیه کردن همدیگه .کسی از مسئولان به حرف ماها گوش نمیدن
بشینین تا وقت هست بخونید هرچقدر هم وقت بدن و بخونید ضرر نمیکنید .فرسایشی هم نمی‌شید .وقت هم ندادن که ندادن دیگه چرا از الان این
دوروزه وقتتون هدر میدید
خدا بزرگه ایشالله هردو قبول میشین

دکتر خوب
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  میترا

درسته

دکتر خوب
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  عرفان

نظرت به هیچ جام نیس

الهه
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۹:۰۱ ب٫ظ

همه خیلی خوب میدونن که سرایت پذیری سوش بریتانیایی که الان در کشور در گردشه تا چه حد بالاس، ۷۰ درصد بیشتر از سوشی که پارسال در گردش بود و شما بخاطرش کنکورو به تعویب انداختین. یعنی حتی با ماسک در فضای بسته احتمال ابتلا هس. کنکور رو برگزار کنن شاهد یه جهش خیلی وحشتناک در تعداد مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود. من نگاه شخصی ندارم. برا شخص من واقعا فرقی نمیکنه چون فارغ التحصیلم و مطالعاتمم کامل شده تقریبا…به افرادی فک میکنم که بیماری رو ممکنه به خونواده منتقل کنن و باعث اتفاق جبران ناپذیری مثه مرگ بشن.

رضا
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۴ ب٫ظ

امیدوارم به خاطر نزدیکی به انتخابات ، مشمول سیاسی کاری نشیم. حداقل اگر قراره آزمون رو به تعویق نندازید ، تمام داوطلبان رو واکسینه کنید.این دیگه کفه ترازو و خواسته به حق ماست. اینقدر هم سخت و پیچیده نیست. از شما دست اندرکاران محترم سایت مسترتست هم درخواست میکنم صدای مارو به گوش مسئولین برسونید. اگر آزمون رو عقب نمیندازن حداقل همه داوطلبین رو واکسینه کنند.

Golesorkh
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵ ب٫ظ

لطفاً کساییکه با تاریخ ازمون مخالف هستن حمایت کنند
لزوم تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت – https://www.farsnews.ir/my/c/46597

محمد
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۳:۴۲ ق٫ظ

سلام. حق ما آموزش حضوری بود نه مجازی! اما تو این اوضاع و شرایط تحصیلی که اکثر ما داوطلب ها رو درگیر کرده و از طرف دیگه این که هنوز کشور بطور کامل واکسینه نشده. هنوز جان مردم در خطر است و معلوم هم نیست کی واکسن به کجا برسه. شمار فوتی ها ۳ رقمی. تجمع به نفع هیچ کس نیست. بهتره که بواسطه ی این اوضاع حداقل یه فرصتی فراهم بشه هم برای کسانی که دانشجو اند و مدام باید پروژه و بند و بساط تکمیل کنن چون کلاسشون مجازی شده از طرف دیگه برخی استاد ها هم که ما شا الله درکی از وضعیت تحصیلی و امکانات رفاهی دانشجو ندارند. بماند که آزمون های میان ترمی و فعالیت های کلاسی هفتگی هم هست. لطفا با تعویق انداختن کنکور این حجم از فشار روانی را به حداقل برسونین!!!
#تعویق_کنکور #عدالت_آموزشی

نسترن
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اصلا اومدیم همه رو واکسینه هم کردین تا خرداد تکلیف وضع الان ما که قبل امتحان هست و انقد فشار چی میشه

F
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۲:۰۸ ق٫ظ

لطفا به تعویق بیندازید ما خرداد سر جلسه نمیایم…

نسترن
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  F

احسنت
ما که اگه بخوایم هم نمی تونیم بیایم چون باید از شهرستان بیایم که اونم ورود و خروج ممنوع

دکتر خوب
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  F

مییییرییییییم مجبوریم باور کن

مریم محمدی
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۱:۲۰ ق٫ظ

اصلن فرض کنیم روز آزمون همه شهرها آبی شدن تکلیف مایی که تو این روزهای سخت داریم شیفت میدیم چی میشه؟!!برای هر آزمونی دوماه آخر تایم طلایی جمع بندی هستش و ما اینو به خاطر وضعیت قرمز کرونا از دست دادیم وتاوانش یکسال عقب افتادن هست داوطلب های محترمی که دارید میگید عقب نیافته اصلن به این موضوع فکر میکنید

نسترن
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم محمدی

هیچی
شمایی که شیفت میدین فدای سرشون
خواهر من کی به فکر ماست فقط به فکر برنامه ریزی های خودشون هستن
من موندم با این اگه مملکت انقد منظم و مقرراتی بوده پس چرا هر کی ساز خودش و میزنه و کسی هم کاری به کارشون نداره

مادر یک کنکوری
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۷:۵۳ ب٫ظ

اگر فاجعه مرگ و میر و از دست دادن جوانان این مرز و بوم را نمیخواهید تا همه گیری واکسن کرونا کنکور و امتحانات نهایی را به تعویق بیندازید….من به شخصه اجازه نخواهم داد دخترم که بیماری آسم هم داره قبل واکسن در کنکور و امتحانات نهایی شرکت کنه

دکتر خوب
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰ ۲:۳۹ ق٫ظ

فاجعه؟ فک نکنم مهم باشه🤔نمیدونم

مارال
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۷:۲۸ ب٫ظ

لطفا تعویق بیفته… در شرایط بحرانی هستیم. تمرکزمون بسیار سخت هست. عزیزانمون رو از دست دادیم

نسترن
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ب٫ظ

حالا یه این دفه رو کوتاه بیاین خواهشا
البته ببخشید که برنامه هاتون خراب میشه ها
تعویق بندازین لطفا

نسترن
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۵:۲۷ ب٫ظ

به نظر من آقای هاشمی که میگن ما برنامه ریزی کردیم از قبل و امکان تعویق نیست خب این در صورتی که همه چیز طبق روال پیش بره نه اینجوری
بعدشم ما هم خیلی برنامه ها واسه زندگیمون داشتیم که فلانی ها لطف کردن و خرابشون کردن ما که عادت کردیم به برنامه ها مون نرسیم شما هم عادت میکنین نگران نباشین

مریم محمدی
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۰ ب٫ظ

لطفا عقب بیافته کادر درمان تو این روزها لود کاری خیلی بالایی دارن فرصت جمع بندی رو به خاطر همین افزایش مریضها و شیفتا از دست دادیم وبه خاطرش باید یکسال عقب بیافتیم .لطفا زودتر اطلاع رسانی کنید نه یه هفته قبل آزمون

زهره
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

وقتی پارسال ازمون مرداد ماه برگزار شده اصولا تاریخ امسال و هم باید همون مرداد میگفتن نه اوایل خرداد
تعویق. تعویق. تعویق

عاطفه
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۱:۵۸ ق٫ظ

سلام خواهش میکنم به عقب بنوازید واقعا این شرایط همه گونه استرس وارد کرده با تشکر

ریحانه
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

خواهش میکنم تعویق بندازین و زودتر تاریخ شو اعلام کنین

aida
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۹:۴۷ ب٫ظ

به احترام بچه های درمان و کشیک های سخت و طاقت فرسا ……تعویق تعویق تعویق …..بخدا پارسال هم به همین علت رتبه ی خوبی نیاوردم و قبول نشدم شوک وحشتناکی بهم تزریق شد متوجه شدم امتحان از تیرماه اومده اردیبهشت

نسترن
فروردین ۳۱, ۱۴۰۰ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  aida

بابا اینا فقط به فکر برنامه های خودشون هستن
تو این مملکت چی رو حساب کتاب بوده که حالا کنکورش باشه
ما که خودمون و کشتیم که بندازن به تعویق

S.sh
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۴:۱۵ ب٫ظ

ما همه خواستار تعویق هستیم
خواهشا هر چه زودتر زمان تعویق رو اعلام کنید تکلیف خودمون رو بدونیم به والله خسته شدیم

غلامرضا
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ق٫ظ

در صورت تعویق یا عدم تعویق قطعی چه زمانی این تصمیم اعلام میشود ؟

علی
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ

اگه قراره تعویق بیوفته چه زمانی اعلام میکنن ؟ تاریخ بگین

Golesorkh
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ب٫ظ

لطفاً هرکسی اعتراض داره بره تو سایت فارس من و از اعتراض حمایت کنه لطفاً

علی
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۳۳ ب٫ظ

زمان کنکور ارشد واقعا بده ، ترم اخریم ۲۴ واحد مونده ، از این طرف کارآموزی و پروژه ، از اون طرف ماه رمضان ، از طرف دیگر ازمون های میان ترم اساتید واقعا نمیکشیم دیگه وقت برا خوندن نیست ، بندازید عقب زمان برگزاری ازمونو

الهه
فروردین ۲۸, ۱۴۰۰ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

مهرداد باشه لطفا

Minoo
فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ ۹:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا منم مثل شمام میترسم تعویق بندازنش بدتر بیفته وسط امتحانای ترم . استادا هم ول کن نیستند انقدپاور و دست نویس نوشتیم خستع شدیم …

Sara
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۴:۱۲ ب٫ظ

ای کاش ب تعویق نیفته کلی برنامه ریزی کردیم برا اردیبهشت
خواهش میکنم ب تعویق نندازید🙏

سارا
فروردین ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  Sara

دقیقا تو کرونا برنامه ریختی چیکار کنی ؟؟
سفر سوییس رو بنداز بعد کرونا 😂

زهرا
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
Golesorkh
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

اگر ستاد کرونا بگه نه اجازه نمیدن که برگزار بشه

ریحانه
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Golesorkh

خب ستاد کرونا هم هیچی نمیگه بدبختی اینجاست

ریحانه
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

وااااااای
واقعا ؟
توروخدا عقب بندازین
ما که مردیم زیر این همه فشار استرس

ریحانه
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

خب رییس سنجش که نمیخواد امتحان بده
اصلا هم براش مهم نیست چه بلایی سر ما میاد

اسما
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۶:۳۲ ب٫ظ

دقیقا باید چه اتفاقی بیوفته تا کنکور به تعویق بیوفته.
آمار مرگ و میر دیگه خطرناکتر از این
استرس کرونا یه طرف
استرس کنکور یه طرف
درس و دانشگاه ام یه طرف
برای ماایی که چندماه زحمت و وقت گذاشتیم و الان مریض شدیم و از همه چی افتادیم چیکارکنیم؟
ماهم یکی. دو نفر نیستم. ۶هزار نفر برا ارشد وزارت علوم. ۶۰۰نفر بر ارشد وزرات بهداشت. همه این آدما خانواده دارن
پدر و مادر و خواهر و برادر جوون آدم های دیگه ام درگیره

ریحانه
فروردین ۲۷, ۱۴۰۰ ۵:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  اسما

دقیقا فک کنم همه باید بمیرن از دست کارای اینا

Nahid
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۴۳ ب٫ظ

جه قدر دیگه باید استرس بکشیم ، از شونزده هفده سالگی فقط استرس کنکور ، حالا هم کرونا ، هم خونه موندن و روحیه داغون ، هم ماه رمضون ، بندازین عقب تو مرداد اینا تا بتونیم لااقل به بازده داشته باشیم ، جرا هیشکی به حرف ماها هیج توجهی نمیکنه ، در صورتیکه فشار روماست .

ریحانه
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Nahid

واقعا دیگه چقدر باید استرس داشته باشیم
موهای سرم تموم شدن از دست اینا

غلامرضا
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۳۰ ب٫ظ

لطفا هرچه سریع تر اعلام کنید تاریخ نهایی رو . چه تغییر و چه عدم تغییر .

ریحانه
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  غلامرضا

آره به خدا همش حواسمون به این تاریخ لعنتی و آمار کرونایی ها و دغدغه های وامونده ست
بابا چی میخواین از جون ما بدبخت ها
همه چی و سخت کردین تو این مملکت حتی نفس کشیدن و
باز خودمون هم که میخوایم تلاش کنیم شما نمیزارین؟

ریحانه
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  غلامرضا

هیچکی عین خیالش نیست

غلامرضا
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۹ ب٫ظ

نمیشه که بگن دو سه هفته قبل آزمون باز تغییر میدن یا نمیدن. با توجه به وضع موجود تصمیم نهایی رو بگیرن ، یه نفر دو نفر که نیستیم ، ما هم برنامه ای داریم کار و زندگی داریم . یه تاریخه خب زودتر مشخص کنید قراره جابه جا بشه یا خیر

ریحانه
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۶ ق٫ظ

والا صد بار حمایت کردم من ولی فک کنم فایده نداره اصلا نمیفهمم چرا انقد جلو انداختن کنکور و

ریحانه
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۳ ق٫ظ

اگه به تعویق نیفتاد و آمار کرونا همینجوری بالا بود ما که سر جلسه نمیایم
فک کنم مسئولین هم همین و میخوان که انقد مصمم به عدم تعویق هستن

شبنم
فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ ۶:۵۴ ب٫ظ

تعویییییق
قطعا سلامتیمون از کنکور مهمتره،بهترین رشته ام قبول شیم اگه کرونا بگیرم و….. ب چه درد میخوره⁦☹️⁩⁦☹️⁩

ریحانه
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

فک نکنم کسی به فکر سلامتی ما باشه بیشتر به نظر میاد به فکر کارای خودشون باشن
مثلا گرون کردن یه چیز جدید یا طولانی کردن صف های روغن و….

Niusha
فروردین ۲۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۸ ق٫ظ

کجا باید اعتراض کنیم ؟

Raviiiiiii
فروردین ۲۲, ۱۴۰۰ ۷:۲۶ ب٫ظ

تعویق بیفته خواهش میکنم

Raviiiiiii
فروردین ۲۲, ۱۴۰۰ ۷:۲۴ ب٫ظ

به حق و حرمت فاطمه زهرا و ماه رمضان و شیوع کرونا
کنکور ارشد وزارت بهداشت و به تعویق بیندازید .
انصاف نیست هم روزه باشی و هم کرونا باشه و هم در این وخت تنگ امتحان ارشد بدی
تعویق ارشد وزارت بهداشت از اردیبهشت به مرداد رو خواستارم .

سعید
اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Raviiiiiii

وخت تنگ!!!!!!!!!

علی
فروردین ۲۲, ۱۴۰۰ ۲:۴۰ ق٫ظ

به نظر من اصلا تعویق افتادنش چیز جالبی نیست چون میشه کنکورو سفت گرفت و خوند و هنوز ک وارد مرحله فرسایشی نشدیم کنکورو بدیم چون تعویق افتادن و طولانی شدن فقط باعث خستگی و دل زدگی میشه پس محکم بخونیم و کنکورو اخر اردیبهشت بدیم خیلی خیلی ب نفعمونه تا همش هی عقب بیوفته

Niusha
فروردین ۲۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

آخه گفتن تیر ماه ما هم برای اون تاریخ آماده بودیم الان خیلی عقبیم😔

ریحانه
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۰:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

کی گفت به تعویق بیفته
بابا بندازن همون تاریخ هر سال خودش حداقل

Ali
فروردین ۲۵, ۱۴۰۰ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

همونطوری محححکمم کرونا میگیریم !!!

خواهان سلامت
فروردین ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

واقعا تأسف باره کنکور دکتری رو با قساوت تمام برگزار کردن وما بی نهایت امید به تعویق داشتیم .

محمد
فروردین ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۲۷ ب٫ظ

با این یادگیری دروس بصورت مجازی آخه چجوری باید بدون داشتن حداقل زمانی برای جمع بندی در طول همون ترم بیایم کنکور بدیم؟؟در حالی که اشخاصی مثل بنده که تو این مدت چندین تن از عزیزانشون رو از دست دادن و کلی از زمانشون بخاطر این موضوع از بین رفته!!!

سحر
فروردین ۲۱, ۱۴۰۰ ۹:۴۵ ق٫ظ

سلام
خواهش میکنم شرایط ما کنکوری هارو درک کنید.ازمون ارشد بهداشت قرار بود تیرماه برگزار بشه یهو گفتین اردیبهشت و تو این دوماه کسر شده ما خیلی اذیت شدیم واقعا بی انصافیه
خواهش میکنم کنکور ارشد بهداشت رو هم بخاطره تایمی که کم کردین و هم وضعیت کرونا که قرار انشاالله واکسن زده بشه به تعویق بندازید تا عزیزان کمتری رو از دست بدیم ماهم مریض داریم خونه اگر ما بگیریم خدایی نکرده جون خانواده هامون ب خطر میوفته

مهسا
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰ ۰:۲۱ ق٫ظ

با توجه به اینکه اکثر خانواده درگیر شدن و اینکه سال گذشته هم به تعویق افتاد برای رعایت انصاف هم که شده در مرداد برگزار بشه

پشت کنکوری
فروردین ۱۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۶ ب٫ظ

واقعن خود کنکور به اندازه ی کافی استرس ایجاد میکنه …خواهشنپیگیری بشه برگرده سر تایم سال های پیش …
اخه چرا اینقدر به جوان ها استرس وارد میکنید …

پشت کنکوری
فروردین ۱۹, ۱۴۰۰ ۲:۴۵ ب٫ظ

واقعن خود کنووربه اندازه ی کافی استرس ایجاد میکنه …
حداقل زمانش رو برگردونید مثل همیشه توی تیر ..حق کسانی که امسال ازمون میدن ضایع نشه…
اخه چطور با این تایم کمجمع بندی ارشد خیلی زیاده

صادق
فروردین ۱۹, ۱۴۰۰ ۱:۱۰ ق٫ظ

من خودم درگیر کرونا شدم. ۲۰ روز عقب افتادم. خدا کنه عقب بیف

رضا
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۴:۵۱ ق٫ظ

عجب عجب عجب! من اگه همین دیروز متوجه میشدم که کنکور از تیر افتاده به اردیبهشت کی پاسخگو بود ، کی حق کسی رو که تازه متوجه شده تاریخ کنکور تغییر. کرده از تیر به اردیبهشت رو ادا میکنه.

Sara
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰ ب٫ظ

من خودم درگیر کرونا شدم. ۲۰ روز عقب افتادم. خدا کنه عقب بیفته

Nahid
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۳:۲۱ ب٫ظ

یا مرداد , لطفا به نظراتمون اهمیت بدید

Nahid
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۳:۱۶ ب٫ظ

اره لطفا بندازنش عقب توی تیر اینا , اخه شرایط روحی خوب نیست , کرونا , ماه رمضون ….

شانا
فروردین ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

بهتره به تعویق بیوفته

محمد
فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ ۴:۳۳ ب٫ظ

امیدوارم به تعویق بیوفته هم به خاطرویروس کرونا و هم ماه رمضان

روژین
فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ ۵:۲۹ ق٫ظ

خواهشا به خاطر رمضان به تعویق بندازین کنکور رو چون خیلی سخته هم روزه بگیری هم درس بخونی
قدرت یادگیری مونم میاد پایین
حداقل یه ماه فرصت عالی میشه

Hrr
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۹ ب٫ظ

ای کاش به تعویق بیفته

صدف
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۲۶ ب٫ظ

سلام امیدوارم هستم به تعویق بیفته واقعا تو این وضعیت روحی بهتر اینه که مثله ساله گذشته در مرداد ماه ارشد برگزار بشه بهر حال اکثر بچه ها تو شرایط خوب روحی نبودند تو ماه رمضان هم که خیلی سخته درس خوندند خواهشمندیدم که درخواست به عقب افتادن ارشد رو به گوش مسولین برسونید انشالله که فرجی بشه با تشکر از

Fm
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ ۵:۱۵ ب٫ظ

تو رو خدا عقب بندازین با این شرایط کرونا که روز به روز داره بدتر میشه واقعا خطرناکه

محمدرضا
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰ ۴:۱۹ ب٫ظ

به نظرم تصمیم درست این هست که به تعویق بیفته و برای مرداد ماه باشد نه اینکه باز هم با توجه به شرایط سخت کرونا تصمیم به تعویق چندین باره گرفته بشه که زمان بندی همه رو دچار دلهره ونگرانی و البته خانواده های در معرض خطر رو منصرف کند خواهشا با دقت این امر رسیدگی بشود تصمیمات درست و به موقعی رو بگیرند تا همه در شرایط درست کمتر ین آسیب رو ببینیم و مراحل واکسیناسیون رو بهتر بگزرانیم .

S.sh
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ ۴:۲۵ ب٫ظ

تعویق بیوفته

بیرانوند
فروردین ۱۲, ۱۴۰۰ ۸:۴۲ ب٫ظ

ای کاش به تعویق بیفته اینطوری وقت بیشتری برای مرور هم داریم الان شرایط کرونا تقریبا تو همه شهرا وحشتناکه لطفا همه درخواست تعویق بدن.

میی
فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  بیرانوند

من هم موافق هستم.واینکه کرونا شوخی نداره و واقعا شدتش خیلیارو که مریض دارن نگران میکنه

emmette
فروردین ۱۲, ۱۴۰۰ ۶:۲۴ ب٫ظ

کاش به تعویق بیفته اینجوری خیلی بهتره واکسناهم تا اخر خرداد خیلیاشون تزریق میشه خیال ماهم راحتتره

S
فروردین ۵, ۱۴۰۰ ۵:۵۶ ب٫ظ

تمام برنامه های ما ریخته بهم چه جوری میشه تو این زمان کم درس خوند لطفا به تعویق بیوفته هر چ زودتر هم اعلام کنید ک با خیال راحت درسمون رو بخونیم

فاطمه جلیلی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب٫ظ

سلام وقتتون بخیر امکان داره کنکور عقب بیفتد؟

کنکوری
بهمن ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ق٫ظ

با توجه تزریق تدریجی واکسن و اینکه تا پایان تیر ۱۴۰۰ دو فاز از واکسیناسیون انجام میشود پس به نظر میرسه که برگزاری کنکور ارشد در تیر مثل کنکور سراسری انتخاب خوبی هست امیدوارم تا تیر تعویق بشه که با خیال راحت سر جلسه بریم .

فاطمه جلیلی
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

یعنی تیر ماه شده کنکور ارشد

Golesorkh
فروردین ۹, ۱۴۰۰ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه جلیلی

إن شاء الله که بشه

الهه
فروردین ۱۲, ۱۴۰۰ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Golesorkh

انشالا بشه واسه مرداد

Golesorkh
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  Golesorkh

إن شاء الله

Delara
فروردین ۱۸, ۱۴۰۰ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

کاش سراسری هم عقب بیفته