اعلام نتایج ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه خواجه نصیر

نتایج پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد از طریق سهمیه استعدادهای درخشـان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، بنا بر اعلام این دانشگاه، چنانچه متقاضیان پذیرفته شده از درخواست خود منصرف شده اند انصراف سیستمی خود را اعلام نمایند تا نفرات اعلام شده به صورت رزرو، جایگزین آنها شوند.

برای ارائه انصراف سیستمی می توانند با استفاده از گذر واژه و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، وارد سیستم شده و با انتخاب گزینه های آزمون/ ثبت نام/ انصراف/ درخواست انصراف از پذیرش آزمونبه پردازش مربوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه های علت، انصراف خود را اعلام نمایند. از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

بدیهی است که پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد، و با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه ها اعلام نماید. ضمناپذیرش قطعی منوط به تائید سازمان سنجش و دبیرخانه گزینش دانشجو می باشد.

بدیهی است ثبت نام و امور مربوطه توسط تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دانشکده ها صورت می گیرد و برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام تنها می بایست به سایت تحصیلات تکمیلی و دانشکده ها مراجعه گردد. موکدادرخواست می گردد کلیه امور از طریق سایت دانشگاه پیگیری شده و از تماس غیر ضروری با واحدهای مختلف خودداری گردد. ضمنا چنانچه ظرفیتی باز شود، با نفرات رزرو تماس گرفته خواهد شد.

بنابراین کافی است به تماس ها پاسخ دهید. بدیهی است که انجام این فرایند پس از باز شدن پرتال سازمان سنجش و اعمال انصرافها خواهد بود. بنابراین از تماس برای پرسش زمان تماس و هرگونه سوال اینچنینی جدا خودداری شود. کلیه امور مهم از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات