اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شیراز

فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز، در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر هستند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز در سال ۱۴۰۰

توجه به نکات زیر ضروری است:

۱- پذیرش نهایی دانشجو منوط به تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین تایید صلاحیت عمومی دانشجو است.

۲- در صورت مشاهده هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، در هر مرحلهای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه تحصیل وی جلوگیری و پیگیری قانونی انجام خواهد شد.

۳- افرادی که نامشان در دو رشته – گرایش به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است، حداکثر ظرف مدت دو هفته بعد از اعلام اسامی در یکی از رشته ها انصراف خود را اعلام نمایند. در غیر اینصورت دانشگاه مجاز خواهد بود در یکی از رشته – گرایشها نام آنها را حذف کند.

۴- پذیرفته شدگانی که قصد انصراف از پذیرش دارند، لازم است انصراف خود را بصورت کتبی حداکثر تا دو هفته بعد از اعلام اسامی از طریق پست الکترونیکی https://mail.sutech.ac.ir به دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه ارسال نمایند.

۵- متقاضیانی که اسامی آنان بصورت رزرو اعلام شده است، در صورتی جزو پذیرفته شدگان قرار می گیرند که نامه انصراف متقاضیان پذیرفته شده به دفتر هدایت استعدادهای درخشان رسیده باشد. لذا در صورت انصراف پذیرفته شدگان، از طریق دفتر هدایت استعدادهای درخشان به متقاضیان رزرو تماس گرفته می شود.

۶- چگونگی ثبت نام و مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان، هماهنگ و همزمان با ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق کنکور سراسری، از طریق سایت دانشگاه صنعتی شیراز اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات