چالش های سامانه بازیابی اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰

داوطلبانی که شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ خود را فراموش کرده‌اند، در هنگام بازیابی اطلاعات از سایت سازمان سنجش با مشکلاتی مواجه هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اقدام کرده‌اند، در صورتی که مایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی هستند، لازم است به یکی از روش‌های زیر وارد سامانه ثبت نام شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

  • شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

در صورتی که داوطلبان شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام را فراموش کرده باشند، می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

اما داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰ در این فرایند با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در حالی که پیش از این، پس از انتخاب گزینه «دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام» در سایت سازمان سنجش و سپس انتخاب گزینه «تایید» در مرحله بعد، اطلاعات مدنظر داوطلبان برایشان ارسال می‌شد، در حال حاضر، لازم است شماره سریال ثبت نام جهت بازیابی اطلاعات در سامانه ثبت شود.

این در حالی است که بسیاری از داوطلبان به شماره سریال ثبت نام خود دسترسی ندارند.

البته در سامانه، گفته شده که:

در صورت عدم دسترسی به سریال ثبت نام لازم است از قسمت «مشاهده مشخصات کارت» در سامانه خرید اینترنتی اقدام کنید.

نکته این جاست که در این مرحله نیز، شماره پیگیری پرداخت از داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰ خواسته می‌شود.

علاوه بر این که برخی داوطلبان به این مورد نیز دسترسی ندارند، برخی داوطلبان نیز اعلام کرده‌اند که با وارد کردن شماره پیگیری پرداخت هم سامانه به آن‌ها خطا اعلام می‌کند.

با توجه به این که زمان زیادی تا پایان مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ باقی نمانده، لازم است سازمان سنجش هر چه سریع تر نسبت به رفع این مورد اقدام نماید.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۷ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
داوطلب بیچاره
خرداد ۲۰, ۱۴۰۰ ۵:۳۰ ب٫ظ

من بدبخت از بس که به هر دری زدم نشد و وقتی زنگ زدم تلفنی از خود سنجش بگیرم بهم کد ۹۹ رو داد خودم به خودم شک کردم که نکنه اصلا ثبت نام نکردم پس مجدد سریال خریدم و وقتی وارد شدم گفت شما قبلا ثبت نام کردی اینم شماره داوطلبیته
این چه بلایی سر دانشجو میارید ۹۰ هزار تومن من اونشب سوخت ، تو این وضعیت اقتصادی پدرمون در میاد

داوطلب بیچاره
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۹ ب٫ظ

من شماره پیگیری هم میزنم خطا میده
وقتی تا امروز فقط فرصت ویرایش هست کاش توجه کنن سایتشون هم بی مشکل باشه

مجتبی
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

افتضاح ..به زمین و زمان زنگ زدم و درخواست مجدد زدم نشد که نشد حالا نمی‌دونم چطور شماره پرونده پیدا کنم…همه اطلاعاتم تو گوشیم بود گوشیم سوخت..ظلمه که دوباره بخوای پول بدی و سریال ثبت نام بگیری.

داوطلب بیچاره
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

با شماره ‪۰۲۱۴۲۱۶۳‬ تماس بگیرید کدملی و سریال شناسنامه رو وارد کنید شماره پرونده رو میده

مجتبی
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ب٫ظ

ممنون از راهنمایی شما ..حروف سریال شناسنامه چطور وبا چه صفحه کلیدی وارد کنم…ممنون میشم راهنمایی کنی

داوطلب ارشد
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸ ق٫ظ

من بیست بار پیام دادم پرت و پلا جواب میدن… میگم من از کافی نت ثبت نام کردم کارت خودم نبوده ، میگن برو کافی نت پیگیر شو. حالا نیرم کافی نت میگه من ده تا کارت دارم هر کارت روزی صد تا تراکنش داره ، چطور ترا پیدا کنم😂😂

داوطلب بیچاره
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۰ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب ارشد

با شماره ‪۰۲۱۴۲۱۶۳‬ تماس بگیرید کد ملی و شماره سریال شناسنامه میدید اطلاعاتتون رو میگه