اعلام تاریخ جدید برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ وزارت بهداشت

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۱۴۰۰ در روزهای ۳۱ تیر و ۱ مرداد برگزار خواهد شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به شرح زیر است:

با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و با آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبان و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، پیرو اطلاعیه شماره ١٠به اطلاع میرساند:

۱- آزمون در تاریخ ھای ١۴٠٠/۴/٣١و ١۴٠٠/۵/١ طی نوبت ھای صبح و عصر روزھای ۵شنبه و جمعه برگزار خواھد شد.

رشته ھای امتحانی ھر یک از نوبتھای صبح و عصر، به ھنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در برگه راھنما اعلام خواھد شد.

۲- داوطلبان دقت نمایند ھمانند سال گذشته داوطلب موظف به تکمیل فرم خود اظھاری بیماری کرونا (مندرج در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی) میباشند. ھمانند سال گذشته افرادی که در زمان مقرر فرم خود اظھاری را تکمیل ننمایند مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و شرکت در آزمون نخواھند بود.

۳- با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون، به منظور کمک به داوطلبانی که خواھان تغییر محل آزمون میباشند، فرصت مجدد جھت تغییر شھر محل آزمون در نظر گرفته شده است. لذا متقاضیان میتوانند به مدت ٢ روز از تاریخ ١۴٠٠/٣/٢٢ لغایت ١۴٠٠/٣/٢٣ فقط نسبت به تغییر شھر آزمون خود اقدام کنند.

۴- متقاضیان سھمیه استعداد درخشان دقت نمایند با توجه به تغییرات ایجاد شده در زمان برگزاری آزمون، ثبت نام استعداد درخشان در تاریخ ھای اعلام شده قبلی اجرا نخواھد شد. لذا این متقاضیان، در تاریخ ١۴٠٠/٣/٢٢ به اطلاعیه ای که در رابطه با زمان ثبت نام این سھمیه، مراجعه به دانشگاه جھت تایید و معرفی دانشگاه به مرکز سنجش آموزش پزشکی، در سامانه مرکز سنجش قرار خواھد گرفت مراجعه نمایند.

۵- با توجه به تغییر بوجود آمده برخی از تغییرات زمانبندی به شرح زیر میباشد. بقیه مراحل متعاقباً اعلام خواھد شد.

 تاریخ
ویرایش حوزه آزمون ١۴٠٠/٣/٢٢ لغایت ١۴٠٠/٣/٢٣
اطلاعیه در خصوص زمان ثبت نام متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان ١۴٠٠/٣/٢٢
اطلاعیه در خصوص توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ۱۴۰۰/۴/۲۳
تکمیل فرم خود اظھاری بیماری کرونا – ویرایش معدل – توزیع کارت ورود به جلسه آزمون – برگه راھنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون ۱۴۰۰/۴/۲۳ تا ١۴٠٠/۴/٢٧
برگزاری آزمون (طی نوبتھای صبح و عصر روزھای ۵شنبه و جمعه) ۱۴۰۰/۴/۳۱ و ١۴٠٠/۵/١
اعلام کلید اولیه ۱۴۰۰/۲/۵
مھلت ارسال اعتراض به سؤالات آزمون فقط بصورت اینترنتی ۱۴۰۰/۵/۲ تا ١۴٠٠/۵/۴

 

۶- لازم به ذکر است زمانبندی اعلام شده بر اساس شرایط کنونی میباشد. لذا در صورت ھر گونه تغییر در ھر یک از مراحل، مراتب اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۰ نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات