بررسی صلاحیت های عمومی متقاضیان ارشد بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه شاهد

اطلاعیه بررسی صلاحیت­ های عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه شاهد منتشر شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه شاهد لازم است، ضمن توجه به شرایط زیر جهت تکمیل مراحل پذیرش (شرکت در مرحله بررسی صلاحیت های عمومی) اقدام نمایند.

به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر می باشد.

*توجه داشته باشید که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، امکان ورود خانواده دواطلبان به دانشگاه به هیچ وجه میسر نمی باشد.* 

نکات ضروری و توصیه های مهم

۱- زمان مناسب رسیدن به دانشگاه را برآورد و به موقع در محل اجرای برنامه حضور یابید.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل برگزاری برنامه «بررسی صلاحیت های عمومی» جدا خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به محل اجرای برنامه، فاصله مناسب با دیگر داوطلبان (حداقل یک و نیم متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به دانشگاه تا پایان برگزاری برنامه بررسی صلاحیت های عمومی و خروج از دانشگاه الزامی می­ باشد.

۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر داوطلبان مجاور جدا خودداری نمایید.

۷- از تماس دست­ ها با چشم، دهان و بینی جدا خودداری نمایید.

۸- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری برنامه بررسی صلاحیت های عمومی حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۹- لوازم­ التحریر مورد نیاز را به همراه داشته باشید و از رد و بدل کردن این لوازم با سایر مراجعین جدا خودداری نمایید.

۱۰- آن دسته از معرفی شدگانی که در کمتر از دو هفته اخیر دچار بیماری کرونا بوده اند و یا دوران نقاهت را می گذرانند، لازم است مراتب را در ساعات اداری یکی از روزهای دوشنبه یا سه شنبه ۱۷ و ۱۸ خرداد  از طریق شماره تماس (۵۱۲۱۵۰۸۳-۵۱۲۱۵۰۸۰-۰۲۱ روابط عمومی دانشگاه شاهد) اطلاع دهند.​ 

۱۱- تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده در برنامه، در محل برگزاری فرایند بررسی صلاحیت های عمومی حضور یابند. ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی برای هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از هنگام حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید و تنها در بازه ی زمانی مربوط به خود مراجعه نمایید.

۱۲- عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.

۱۳- به دلیل شرایط کنونی، از تحویل گرفتن هر گونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، کتاب و … معذور می باشیم، بنابراین اکیدا توصیه می ­شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه از همراه داشتن سایر وسایل خودداری نمایید.​

۱۴- به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در هنگام برگزاری برنامه بررسی صلاحیت های عمومی ممنوع است و داوطلبان می بایست پیش از ورود به محل برگزاری برنامه، تلفن همراه خود را به قسمت امانات پیش بینی شده تحویل دهند.

مدارک و وسایل مورد نیاز

۱- اصل شناسنامه عکس دار

۲- یک عدد خودکار آبی 

۳- داوطلبان محترم لازم است «فرم مشخصات داوطلبان تحصیل در دانشگاه شاهد» را دانلود، و پس از تکمیل و الصاق یک قطعه عکس ۴*۳ رنگی جدید در محل تعیین شده در فرم، این فرم را در زمان حضور در برنامه بررسی صلاحیت­ های عمومی ارائه فرمایند. بدیهی است از پذیرفتن فرم های ناقص یا بدون عکس معذوریم. 

 

زمان بندی بررسی صلاحیت های عمومی متقاضیان ارشد بدون آزمون دانشگاه شاهد

جدول زمان بندی بررسی صلاحیت های عمومی متقاضیان چند برابر ظرفیت بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه شاهد به شرح زیر است:

روز مراجعه

گروه

ترتیب مراجعه

بر اساس حرف اول نام خانوادگی

ساعت مراجعه

پنج شنبه

۱۴۰۰/۳/۲۰

خانم ­ها

از حرف (الف) تا آخر حرف (س)

۷:۳۰

از حرف (ش) تا آخر حرف (ی)

۹:۳۰

آقایان

از حرف (الف) تا آخر حرف (س)

۱۴:۰۰

از حرف (ش) تا آخر حرف (ی)

۱۵:۳۰

 

مکان برگزاری برنامه بررسی صلاحیت های عمومی

تهران – ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی ایثار؛ 

ثبت‌نام کنید
مطلعم کن

۲ نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مصطفی عربخانی
شهریور ۳, ۱۴۰۰ ۹:۴۴ ب٫ظ

ب حول قوه الهی هر چ صلاح من است همان می شود

داود
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ

وای استرس گرفتم. بچه ها کسی هست معرفی شده باشه؟